Forum >> Giulia

RomeoOne18-03-2021 10:45:54 // 19515
Azt hittem egyértelmű, de akkor tisztázom, mert úgy tűnik, hogy Te és carver is félreértettétek kicsit. A Quadrifoglio "R" és "D" módjáról és a kettő között annál a modellnél fennálló viszonyról beszéltem.
WarbiRunner (Gyuri)18-03-2021 10:12:40 // 19513
Már miért kéne? A 200 lovas egy tökéletes játszós alap. A motorja könnyebb, mint a Q-é, egy remap és 280-300 ló van a lábad alatt. Az azért már komoly. Egy pici ügyeskedés és Race módod is van, az ECU felismeri a módot a 2.0 GME motornál is, még a képernyőre is kirakja a kis piros hajtásláncos csicsagrafikát. Nem hiszem hogy egy kikapcsolt elektronikájú 300 lovas hátsókerekes nem elég játszani. :-) Az igazi persze sperrel lenne, de ezt is simán alá lehet csavarozni. Bontottat találni nehezebb, mint alá tenni. Ez már csak nagyon magán vélemény, de legtutibb kézi váltóval lenne egy ilyen, ha már játék, nekem valahol hozzátartozik.
tdemeter18-03-2021 09:20:27 // 19512
D-ben egy nagyon kicsit játszósabb, de szerintem inkább csak a nagyobb fordulatszám miatt, ahol eleve nagyobb a kezdő nyomaték.
Én d-ben sem tudtam még vele bűvészkedni, bár az is igaz, hogy nem is szoktam csak ritkán.
Aki ilyet akar, az vegyen egy Q-t vagy ladát, azzal lehet ilyet talán :)
RomeoOne18-03-2021 08:58:43 // 19511
Az volt inkább a lényege a dolognak, ha jól emlékszem arra, amit olvastam, hogy "D" veszélyességét a hamis biztonságérzet jelenti. Nem sokkal finomabb ott sem az autó, de nincs kikapcsolva minden biztonsági elektronika, így azt hiszik, hogy majd az autó megoldja helyettük. De ott sem.
carver18-03-2021 00:03:05 // 19510
hát nem tudom, R-rel sajnos nincs tapasztalatom, de D-ben nekem (nem havon) egyszer sikerült értékelhető (értsd több másodpercen keresztül) driftet összehozni - ezek után nem mondom hol - de ahhoz is szemerkélős, porosnedves út kellett. Szal szerintem D-ben is nagyon nehéz ledobni az útról hacsak valaki nem ezerrel megy be a kanyarba eszetlenül mert majd az elektronika megoldja.
Giuntini17-03-2021 13:23:08 // 19509
Nekem nagyon pozitív tapasztalatom a Ferrari 360 Spider-el van. Az "csak" 400 lóerős volt, de én nagyon meglepődtem rajta! Túlzsúfolt elektronika nélkül végtelenül jóindulatúan viselkedett! Nem véletlen hogy a nagyon erős sportlocsik mind középmotorosak voltak. Elektronikai hókuszpók nélkül sikerült tökéletes tapadást es"jóindulatú" viselkedést elérni. Devide Cironi Testarossa autózása! A legigazibb élmény! Ma egy 500 lovas sportszedánt csak elektronikai hókuszpókkal lehet úton tartani vagy autóversenyzői kvalitásokkal! Tökéletes súlyelosztást mondanak, de egy Ferrari 850 Superfast is inkább a tobzódó luxusról és gazdagságról, technikai arzenélról szól a Testarossa szellemiségéhez viszonyítva!
R33Z17-03-2021 12:59:46 // 19508
Nem mondom, hogy butaság, amit írnak. D-ben már jobban elengedi a nyomatékot és ha elveszíti a tapadást, hirtelen megszaggatja a gyújtást. Ilyenkor előfordulhat, hogy egy RWD-ben tapasztalatlan egy kisebb ártalmatlan bemozdulásra is pánikból rosszul reagál és megtörténhet a baj.

"N"ormálisban viszont nagyon barátságosan viselkedik, jellemzően (optimális tapadási viszonyok mellett) annyi nyomatékot ad, amit le is tud tenni az útra.

"A"sszony módban, akár vihetik a csajok boltba járni, bolondbiztos.

"R"ingyó módban, minél jobban alázod annál kezesebb :)
Tudod ez olyan dolog, ha valaki kurvának áll, akkor ne csodálkozzon, ha megb@sszák :D

Viccet félretéve, kell sok alázat a Q-hoz, még kellő tapasztalattal is. Előre kell gondolkodni, mert minden sokkal gyorsabban történik, orbitális sebességet képes felvenni néhány sec alatt, ami nagyjából minden komolyabb sportautóra igaz. Amúgy meg amihez szoktatnak bennünket, ezzel a sok kütyüvel elpuhítanak. 10 éve még az 1200kg-os 550Hp RWD Skyline emberi fej méretű turbóval, 0 elektronikával, sem volt para. Akkor az volt, azt kellett megszokni, de 10 éve még 1/4-ed ennyi balfék sem volt az úton. Mostanában Covid ide-oda, lehetetlen egy normálisat autózni. Nem is értem, honnan lett ez a tömeg az utakon... Szinte csak vasárnaponként szoktam már kihozni a féltett vasakat, lassan tényleg ott tartunk, mint a JDM kultúrában, vasárnap vagy éjjelente autóznak. Ezek a vasárnapok viszont bearanyozzák a komplett hetet ;)

Kócosw17-03-2021 12:56:28 // 19507
majd kiprobaljuk? 😂🤣
RomeoOne17-03-2021 10:49:30 // 19506
Külföldi fórumokon azt írják, hoyg a D még veszélyesebb lehet, mert hirtelen tudja elengedni a kezed. Race-ben "kiszámíthatóbban" veszélyes
Giuntini17-03-2021 10:32:07 // 19505
Az a baj, hogy Race üzemmódot közúton próbálgatják. Aztán ez a vége. A másik, hogy még D-ben is enged annyi játékot a menetstabilizáló, hogy közúton simán össze lehet törni. Én ha vennék egy QV-t, első az lenne, hogy zárt pályán tesztelném az autó viselkedését.
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2021 07:23:58 // 19504
A race kapcsoló és a piros indító gomb éppen maradt 😁
Kócosw17-03-2021 06:09:44 // 19503
hat ebből meg bontanivalo se igen maradt. cudarul elintézték 😬
Erhard 242 (Pure Energy)16-03-2021 21:05:58 // 19502
Rákukkantottam a Giulia felhozatalra semmi extrát nem állítottam be csak a szokásos benya, xenon, AT... ennek még mindig nem akar beesni az ára... egyenlőre nem lehet nepperkedni vele :(
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2021 16:46:32 // 19501
Komplett adták 1000 euróért 😁
Kócosw15-03-2021 16:44:41 // 19500
innen vetted a felniket? :)
szasza91115-03-2021 11:09:37 // 19499
Elég jók azok a gumik, amiket rátettél. Kívácsi leszek a hosszútávú tapasztalatokra, de szerintem úgyis megírod. :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2021 08:43:56 // 19498
Race üzemmód...
leopop314-03-2021 23:47:56 // 19497
Ha lenne Giuliám ilyen felnit vennék rá én is 😁
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2021 22:30:24 // 19496
Nekem mindig is a QV felni tetszett de a Stelvionál nem volt opciós
Piritu - 1.000.00014-03-2021 22:02:31 // 19495
Mindenki ilyenre vált? :-DD
Piritu - 1.000.00014-03-2021 22:01:51 // 19494
Ma mentünk egy bő 400 km-es tesztkört a 18-as kerekekkel.
Giulia kategóriát váltott vele. A komfortban alig észrevehető a romlás, de a stabilitás nagyságrenddel javult. A hátulját még vizes úton is jól megtámasztja, nyoma sincs a csúszkálási hajlamnak. Messze többet tud, mint ameddig el merek menni :-)
Az óra pontosabb lett, eddig a 111 tempomat 107-et jelentett, most kerek 110-et.
Giuntini14-03-2021 16:23:37 // 19493
Nagyon ütős, Petronas gumiápolót neki!
G-MANN🍀14-03-2021 15:53:56 // 19492
Álom! 🍀 Mehet rá a gumiápoló és prémium 😁🥂🍀😉🤩
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2021 13:07:08 // 19491
Köszi mindenkinek faja ez a kombó prémium 🤣🤣🤣
leopop314-03-2021 08:06:47 // 19490
Így kell 😁😎
leopop314-03-2021 08:05:40 // 19489
Ne is mond...
leopop314-03-2021 08:03:44 // 19488
Igen legalább hármat :DD
leopop314-03-2021 08:02:52 // 19487
Jól áll neki az új felni plusz ez a szín még mindig kurva szép 😁👌🍀
Kócosw13-03-2021 18:43:16 // 19486
most 2 db 5 hengeres van a családban, es az 5. jelenleg az offos amiben 5 henger van es tulajdonoltam 😁. Az első azóta is megvan, 3 elment, sztem ez az offos 5 ös is meglesz egy darabig mert az utolso mohikanok egyike.
Giuntini13-03-2021 16:24:17 // 19484
Legalább a Velocéből az jön, amit a motor kiad. Nem sok a régi Alfálhoz viszonyítva, de legalább nem a hangszótóból jön mint a BMW-ből!
Az 5 henger az 5 henger! Az már etalon marad a dízelek közt!
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2021 15:46:05 // 19483
A Maser 330 lovas V6-ja és a VM nagydízel. Bármelyik jöhetett volna. És ezt már mástól is hallottam.. De te tudod legjobban mennyire nem könnyű elengedni az öthengert. :-) A prémium 4 dugattyú fölött indul.
Keress csak rá Csik Formentor tesztjére. Fájdalmasan vicces, hogy végül nem tették bele az RS3 motorját, viszont a hangszóróból AZ a hang jön. És állítólag úgy is jó.
Mint ahogy MP3-ban kommersz hifiről is lehet riszálni a zenékre. Csak sokkal jobb FLAC-ból, netán SA-CD-ről, sőt vinylről.. rendes hifin.
Kócosw13-03-2021 15:45:38 // 19482
gurulo playstationok... no thx. nekem mar 2006 ban csalodas volt a 911 es porsche amikor mentem vele mert annyira érezni lehetett az elektronikat benne. Ma meg csak az vezet mar temeg a kormanyt tekergeted mint egy biorobot. Jo Giulia Q az elengedi a kezed, zuzzak is oket rendesen.
Kócosw13-03-2021 15:43:11 // 19481
akkor még jó hogy betáraztam mindkettőből egyet 🤔😁
Giuntini13-03-2021 15:33:44 // 19480
Hát igen, a szívó V6 kipusztult, de az 5 henger dízel is ma istenkáromlásnak számít!
Pedig milyen jó lett volna a Giuliában egy szépen éneklő szívó V6, 300 ló körüli teljesítménnyel....
Még a V6 VM dízelt sem rakták bele!
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2021 15:29:37 // 19479
Ezért szól erről a Giulia my21 is, nem pl a minőségi javulásokról:


Feleségem az előbb tolatott be Giuliettával. Nekem akkora élmény hallgatni azt az 'ócska' motort. Nem csattog, a hangja mint 30 éve. Benzinszag mint 30 éve. Fogyasztás mint 30 éve. És ez így pont jó XD Legmoderbebb kütyükkel dolgozok naponta. És a hideg kiráz a 'modern' autóktól. Műszakilag indokolatlan mind.
Kócosw13-03-2021 15:17:36 // 19478
es köszönjük EU, nezd meg melyik orszagok irtak alá a papirost hogy szuntessek be a belső egesu motorokat...Sogorok, nemetek....
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2021 15:12:48 // 19477
Gondolat nincs, de V6 hétköznapi prémium feeling használatra van. Ha már prémiumkodás.
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2021 15:09:30 // 19476
EU-ban nincs, senki nincs már olyan hülye hogy ide autót hozzon. Genesis sincs. És egyre több minden nem lesz. Az autózás bölcsője jár majd az idióta ezerkettes hibridekkel. Köszönjük Németország :-(
carver13-03-2021 15:00:45 // 19475
nekem már ez a szín marad az überkirály....
Kócosw13-03-2021 14:57:10 // 19474
jovan sztem tartsd neg 🤔😁
Giuntini13-03-2021 14:13:41 // 19473
Igen! A Genesisnél fő helyen van! A váltókar mellett! Még annál is fontosabb! Három márka koppintását vélem felfedezni:Lexus, Audi és Jaguar.. .
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2021 13:49:28 // 19472
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2021 13:49:04 // 19471
Jah pl Kia Stinger van még?:)))
carver13-03-2021 13:47:59 // 19470
😁😁😁 a pohártartók száma és mérete! 😁😁😁
Giuntini13-03-2021 13:38:50 // 19469
Nem vitatkozom, de azt is látni kell, hogy ez egy amerikai teszt! Ugye a pohártartók száma ott nagyon nagy kritérium!
Biztos hogy jó autó a Genesis, de azt is látni kell, egy egyéni gondolat sincs benne! Példul Lexus vonalak!
Ebben a kategóriában nem minden a használati érték! Valahogy olyan, mintha sportcipőben akarná valaki berúgni a Scala ajtaját! Ez Amerikában nem gond, viszont Európában meg ennyire nincsenek lent az értékek!
carver13-03-2021 13:19:55 // 19468
3-as sorozat akart lenni, csak nem lehet posztot szerkeszteni...
carver13-03-2021 13:18:31 // 19467
Genesis G70,vs BMW 2 vs Veloce

A tegnapi beszélgetést alátámasztandó... Őket például valószínűleg meg lehetett volna győzni pár olyan apró módosítással amiről beszéltünk. 3 éve még az Alfát hozták ki győztesnek (igaz az M3 vs QV teszt volt).

Lehet fikázni a koreaiakat, de ha ilyen ütemben fejlődnek el fogják szipkázni a potenciális új vásárlók egy részét. Lehet hogy nincs heritage de dolgoznak rajta lásd Michelisz Norbi...
Kazes☻13-03-2021 13:03:50 // 19466
Khm... hát persze...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.