Forum >> Giulia

Shadin07-04-2024 11:13:13 // 35151
Én vettem egy garn. GY F1 Asy 6-ot :-)
5 év kétyugarancia, 20e Ft OMV utalványban visszatérítés.
Majdnem gyári, az AR jelzésű másfélszer ennyi lett volna :-)
SD07-04-2024 10:43:20 // 35150
Erről én is be tudok számolni, 17” conti nem úgy mint a téli beidgestone, de működött gyantán is.
A PSS-t ha nem fogtad meg azonnal esély sem volt, pedig csak 30km/h !!!

Közben visszagondolva az történt hogy mivel több ször piruetteztünk a PSS-el de 30 alatt meg nem indít a pad.. belement asszony nagyobb sebességgel, de pont a padon ráfékezett, ezért nem kimentünk a padból hanem hozzávágta a pad oldalához a gumit, ami felvágta, vagy szétrepedt.

Persze ha fiatalabb lett volna a gumi akkor lehet nem vágja el.. viszont ha mégis az jelentős anyagi kár lett volna:D

Szóval most önuralmat gyakorlok és ezt a véleménemet megtartom irthon magamnak:P
Mert hiába bántanám vele ösztönösen fékezett, ami jó reakció, csak pont itt nem szabadott.
Különben meg azé a felelősség aki átadja a volánt:P

De most mivel menjek kamucsra, ez az ami viszont kicsot fájdalmas..
Eljátszottam a játszógumit:D
Shadin07-04-2024 10:28:41 // 35149
Mondjuk hazafelé autópályán egész jól viselkedett, de otthon az ismerős szürke aszfaltos körforgóban 25 fokban meleg gumikkal is durván dobálta a seggét. Ez egyrészről játékos, másrészről meg szar a gumi :-(
Veszek új gumikat a 18-as 5 lyukas grafit felnikre, ezekkel meg kimegyek kakucsra.
Shadin07-04-2024 10:25:50 // 35148
Először azt hittem, hogy race módban nincs ABS, aztán kiderült hogy van, de a PSS nulla/zero tapadással bír gyantán. Fékezésnél sík egyenesen csósztam végig a pályán és az aszfalt fogott meg a végén. Fékpályán is meg ránópadon is hasonló :-)
Shadin07-04-2024 10:23:05 // 35147
Gumik lettek sorsolva? Úgy látom a PSS brigádnak nagy szüksége lenne egyre, alig bírtam felmenni a gyantás emelkedőn :-)
Gabor F07-04-2024 09:45:52 // 35146
Sziasztok,
200k-hez közeledvén cserélném az automata váltóban az olajat. A szervizkönyv (2017) nem ír erre vonatkozóan semmit. Valahol olvastam/hallottam, hogy 100.000 kilométerenként javasolja a ZF. "A használd, amíg el nem romlik, aztán fel kell újítani!" tanács tőlem távol áll.
Van valakinek releváns infója/tapasztalata? Illetve ajánlott szerviz? Én a Protruck Kft.-t találtam. Köszi!
SD06-04-2024 23:31:36 // 35145
A jobb hátsót szètvágta a rántópad:/
Nem gondoltam hogy ennyire odavan..

Végül is a teszt megvolt a gumi elhalálozott.
Vizen egyáltalàn nem tapadt, míg a 17 ami persze újabb gumi az szèpen irányítható.

A szlalomon 1 másodpercel ment rosszabbat, de ha megindult az autó onnan nem lehetett megfogni.

Nekem 46 lett a Conti Eco Contact, ès 47 a Michelin PSS..

Kellett volna még ez a gumi két hètig:/

Vissza kellettrakjam az amera kereket:P

Másrészról viszont hogy 30 km/h nál szakadt szèt ez becsületes dolog:)
Mert mondjuk egy tempós íven a felnit is legyalázhatta volne.

Megkaptam a teljes verseny csomagot, gumicsere 2x, versenybaleset:D
G-MANN🍀06-04-2024 23:07:12 // 35144
A szlalomban 3 helyre volt elég az Abarth a nyári gumival.😁 jó kis autó ez.
Neked meg mi történt a használt nagy nyárikkal? Elöregedett és most meghalt a pályán? (Kár, hogy délután már előbb el kellett jönnöm.)
RomeoOne06-04-2024 21:55:27 // 35143
Rendőrt kitakarítottam a belsősávból az M0-n 140-nél :'DDD

M31-esen meg 180-al elgurult mellettem egy 1st gen Mazda 3, én 160- utazóval... Mondom megnyomjam vagy ne nyomjam? Felsejlett előttem Gyuri meg Shadin tegnapi története, áh, mindjárt itt az M31->M0 átvezető, ott elválik a sz.r a májtól. Gyorsan utol is értem az íven, mondom kimegyek külsőre, mielőtt felöklelem, de ott meg épp egy Skodás közlekedett. Nem éreztem komfortosnak a fékbe lépni az íven, de vagy az, vagy felöklelem hátulról a rozsdatenyésztőt. De csak én voltam túl parás az autó olyan magabiztossággal lassult, mintha sínen lenne, semmi risza vagy ilyesmi.

Aztán egy Lexus-os próbált megkergetni M6-on, de így utólag, sztem nem racsézni akart, csak kíváncsi volt a gépre. Mikor lekanyarodtam, vészvillogóval köszönt el. Lehet Alfás volt előző életében. :D
RomeoOne06-04-2024 21:21:46 // 35142
Megzargattam, még mindig nagy lángon lobog a szerelem! Rohadt gyors ez a kocsi, nem közútra való, mert nem egészséges, ahogy az ember agyára hat :DDD
SD06-04-2024 19:47:54 // 35141
Kerék megoldva:D
Nem bírta a lovakat a kerék:)
Szétharapta..



Asszony bosszúja:D
Liquid06-04-2024 13:42:23 // 35140
helyes, zargassad :)
SD05-04-2024 23:03:07 // 35139
Neked milyen lett?;)
SD05-04-2024 23:02:02 // 35138
Most elvizonytalanodtam, az biztos hogy kellemesen rúgott, és volt motor fordulat is.. lehet csak a sebességbőp asszociáltam magas fokozatra, de ugye ez közel nem a vége.. em tom.. meg kell nézni megint:D 205-ig toltam mert megint jött a roasztó, meg utólnis értem egy kupac autót..
G-MANN🍀05-04-2024 20:56:43 // 35137
Én jövök, de szerintem az Abarth-al, azt még nem próbáltam ki így.😊
G-MANN🍀05-04-2024 20:55:15 // 35136
Lepadlózva nem 6/7-be váltott akkor?
G-MANN🍀05-04-2024 20:50:07 // 35135
Múltkor néztem, hogy nálam Q4 padló gázzal pont 200-nál rakta 6-ba. 😁
SD05-04-2024 18:24:13 // 35134
Jövök két szett kerékkel:)))
SD05-04-2024 18:23:50 // 35133
Igen a motorosokkal azért vigyázni kell mert csúnyán amortizálódnak.. :)
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2024 17:32:01 // 35132
Engem autópályán ért utol egy, miközben előztem. Eleve nem mentem lassan, de ő nem bírta ki, bejött a seggembe és villogott erőszakosan. Nyilván végtelenről lassított, sehol nem volt mikor kihúzódtam a belsőbe. Na mindegy, befejeztem az előzést és kihúzódtam, normálisan, nem direkt feltartósan, már korábban tettem az indexet, hogy mehet, húzódok le máris. Nagy gázzal tova gyorsított, de az instant karma közbeszólt, mert épp pont elértük az M35-M3 átvezetőt. Ami egy felüljáró három kanyarívvel. Én bizony beengedtem úgy ahogy van tempomattal a vasat. Ott kerültem volna ki ahol akarom, és ez a második kanyarra letisztázódott benne azt hiszem.. Látszott, hogy nagyon küzd a motorral az ember. Mégis hatalmas volt a sebesség különbség ahogy érkeztem rá, és a Giulia még kérte volna nagyon. De most nemet mondtam neki, úgyhogy ahogy a seggébe értem volna a motorosnak fékeztem inkább, nehogy túlvállalja magát az emberünk..
Shadin05-04-2024 17:29:07 // 35131
Ki jön még holnap de. vez.tech. tréningre?
SD05-04-2024 15:08:49 // 35130
Igen a motoros gondolta kielőz, aztán kanyargós úton még tartani is kevés volt a lendületet:D Pedig még tetőbox is volt:D:D:D
RomeoOne05-04-2024 14:31:24 // 35129
Most csekkolnom kellett egy videón, de ennek olyan 230 körül van vége 4-esben. Holnap indul a szezon, feltankolom reggel a gépet és lesz előttem 330 km... Végre, feltámadás! És frissebbek lesznek az emlékek, hogy mekkora fordulaton mennyivel is megy ez? :DDD
Liquid05-04-2024 14:13:46 // 35128
anno a TS-em, 180 körül érte le a 7000-et 4-ben :)
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2024 14:00:46 // 35127
A múltkor egy motoros döbbent rá, hogy egyenesben veszett gyors, de kanyarban annyira nem XD
RomeoOne05-04-2024 14:00:38 // 35126
+1

Ez a hozzállás kell ide, nem a píszí :DDD
RomeoOne05-04-2024 13:55:37 // 35125
Biztos, hogy megvan, sőt... Lehet nagyobb lesz, mint a többi modellnek együttvéve. Máskülönben soha nem készült volna el. Hisz nem olyan rég (talán 10 éve vagy talán 15) volt az a kijelentés, hogy a Ferrari soha nem fog SUV-ot csinálni.

Mondjuk nem is SUV-nak hívják, hanem FUV-nak. Ami egyébként abban az értelemben, nem csak egy marketingduma, hogy tényleg nem egy szokásos SUV benyomást kelt az emberben (bennem legalábbis). Valahogy légiesebb, kecsesebb. Nem a nagyon magasra húzott övvonal dominál, meg nem olyan tagbaszakadt. A szívó V12 ebben a kaszniban unikális, a fényezetlennek tűnő sárvédőív igazából lakkozott karbon... Vannak olyan dolgai, hogy még én is azt mondom, hogy ha már ilyet kellett összerakni, ennél jobban nem csinálhatták volna.
RomeoOne05-04-2024 13:50:54 // 35124
197-nél úgy váltotta a 8-ast a kis piros még rúgott is:D:D:D:D

Én ott teszem 5.-be xD
SD05-04-2024 13:08:15 // 35123
Nekem Audi X5 vagy mi a xar abból a terepjáró:D
Mátrai szerpentinen, kielőzte a tötymörgő sort amiben én is tötymörögtem, mert falu-falu.. ez persze nyilván belterületen előz 100-al.

Aztán a adódott legális hely és én is előztem és épp a kedvenc kanyaromban értem újra utól a ódit.. kilinccsel előre:D:D:D Na erre rájött a bizonyítási kényszer és gyorsult:)))

Én meg végtelen kulturálisba kapcsoltam, hogy most nem versenyzek én vele, ha halad végül is nem akarom megelőzni:D

Ezért lájtosan követtem, dehát.. amit az a kanyarokban leművelt.. úgy csúszott le az ívről, szerintem már minden elektronika villogott neki:D

Hamar ki is sorolt újraindítani a gépet:D:D:D Én meg megköszöntem vészvillogóval..

Van egy ilyen fajta ember aki azt hiszi megveszi az autót aztán már csak taposni kell..
Shadin05-04-2024 11:55:30 // 35122
Én ma GT-ztem és Érdről hazafelé a Százhalombattai pályalehajtón lettem arra figyelmes, hogy egy böszme szürke XBMW azt hitte naívan, hogy befér elöttem a kanyarba, de alábecsült a faszkalap. 120-al veszem a lehajtót jobbra és 100-al utána a bal fordítót szar gátlókkal, ez a barom meg akkorát fékezett kvázi az utolsó pillanatban hogy még le tudjon fordulni már mögöttem. Tipikus egyenesben gyorshajtó faszkalap, de utálom ezeket. Utána a tükörben nem is láttam, a kanyarokban lefosta a bokáját és lehet h előjött a szekunder szégyenérzete és inkább lemaradt.
SD05-04-2024 11:15:04 // 35121
Az a csúnya hogy a Ferrari Purosangue nekem egy Fiat 500e praktikumával bírna és akkor meg nem kérdés hogy inkább melyik:D Persz jó az meg minden..

Menetes orsó rugóstag?:D:D:D
SD05-04-2024 11:14:06 // 35120
Oldtimerből: 288, F40, F355, 250GTO jöhet dísznek:D
SD05-04-2024 11:13:23 // 35119
és a GTC4 Lusso?:) Nekem az első verziós California mert az még szívó és olyannal csapattam Párizsban:D De annál meg modernebb is jobb is a Giulia:)))
Jó esetleg egy 812 Novitec:)))
SD05-04-2024 11:11:53 // 35118
ja hogy a 20d meg csak 180-190 ló, azis mire számított?:)))
mindegy én mindenkit eleresztek aki utána nincs útban:D:P
Halesz05-04-2024 11:11:03 // 35117
Szerintem megvan a vevőköre. És gondolom olyanok is veszik, akiknek már nem egy Ferrarijuk van otthon.

Én ha Ferrarit vennék, akkor csakis valamelyik klasszik oldtimer modellt választanám, a mostaniak közül pedig a Roma tetszik nagyon. Ha pár éves használtat kellene választani, akkor pedig az FF a kedvenc.
SD05-04-2024 10:53:30 // 35116
8.9l/100
SD05-04-2024 10:53:19 // 35115
37k-ért tankoltam reggel... no comment:D:D:D
SD05-04-2024 10:52:51 // 35114
4 ember pfff nekem kevés:D

Hogy a dobozos kiszar aszitte mit hitt:D:D:D az M3-on reggel:D
197-nél úgy váltotta a 8-ast a kis piros még rúgott is:D:D:D:D
Még a 20d béjembé is csak maradozott:D:D:D

Vááá jójez:D
RomeoOne05-04-2024 08:50:19 // 35113
Amennyiben a praktikust úgy definiáljuk, hogy belefér 4 ember és orral is ráállhatsz a padkára... :DDD

Azért azt az ősbűnt még én sem lennék hajalndó elkövetni, hogy tudnék venni egy Ferrari-t, erre veszek egy SUV-ot... :DDD
RomeoOne05-04-2024 08:46:48 // 35112
Ha CrossClimate helyett Cup 2 R-et is lehet nyerni, akkor "say no more..." :D
Nem, sajnos nincs a Q méretében :'(
Halesz04-04-2024 23:20:34 // 35111
Jelezném, hogy praktikus Ferrari is van már, úgy hívják Purosangue.
És nagyon durva, ma kettőt is láttam Budán, egy kéket és egy pirosat...
Halesz04-04-2024 23:18:08 // 35110
Fiatalok!
Maradt még néhány helyünk a szombati vezetéstechnikai tréingünkre! Még nem késő lefoglalni. Ha jönnétek, minden infót megtaláltok itt:

https://alfaamore.hu/esemenyek/vezetestechnika8


Ráadásul Michelin gumiszetett is nyerhettek.
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2024 17:07:18 // 35109
Igen, ez így valóban nem lefedhető, szóval mégis jobb névre venni.
SD04-04-2024 16:34:56 // 35108
Én tényleg néztem Porsche Panamerát, Ferrari FF és hasonlókat.. összeghatáron innen és túl:D

A csak sportautó nálam kiesik, azért mert nem engedhetem meg a családommal szemben magamnak ezt a lépcsőt, ha pedig nekik is egy hasonló kategóriás autót akarnék, az azt jelenti hogy az amúgy méreg drága techikát és fent tartását dupláznám.

Használt QV-kat nézegettem de sosem esett be az áruk arra a szintre ahol azt mondtam volna hogy reális választás lenne mondjuk akár egy telsa modell 3-al szemben:)))

Tehát nincs ám komoly elvárás rendszer a fejemben:)
Egy időpont volt amikor a teslák még nem olcsósodtak le, az alfák még nem drágultak tovább és pont ott volt ez a raktári autó.

Ennyi. Én meg valami miatt épp bevállaltam:D:D:D

Ez nem olyan hogy szerettem volna egy szép új sanderot-t és megvettem:D

Most van az a Stelvio QV jó ideje hirdetik 16m-ért azzal bajban lettem volna, vagy egy ilyen árú Giuliával. a 25-30m ft-os autó számomra nem a Giulia, de nagyon örülök hogy megveszik ennyiért is mert, azok nyilván cégpénzből veszik ami eleve fele költség stb.. de midnegy is:)

Egyszeri és megismételhetetlen alkalom:)

De azért egy Fullos thália pedig:D
RomeoOne04-04-2024 16:26:53 // 35107
Én is így emlékszem, meg lehet nevezni kedvezményezettet. De anno, mikor nagyon bújtam a nyíltvégű lízing adóügyi vonzatait, azért rémlik, hogy voltak a lezárással kapcsolatban ennek sikamlósabb részei.

Nyilván a kedvezményezett fizetné ki a maradványértéket. De az a piaci értékéne csak töredéke. Tehát neked még egy nagy adag pénzt fizetnie kéne, ahhoz, hogy ez neked megérje. De az akkor milyen jogcímen történne, mert nem autó adásvétel lenne... Kedvezményezett-kijelölési díj? Van ilyen fizetési kategória egyáltalán? És milyen szabályok vonatkoznak erre? Adóznod kell még belőle? Stb, ezer kérdés felmerül bennem ezzel kapcsolatban...
RomeoOne04-04-2024 16:22:11 // 35106
Csak arra akartam célozni, hogy praktikussági érveket akarsz felhozni az Alfa mellett egy Ferrari-val szemben. Mintha ilyen viszonylatban ennek lenne bármi relevanciája :D Aki Ferrari-t akar, azt nem fogod meggyőzni azzal, hogy bezzeg emebbe meg befér egy féldisznó :D

Ahogy téged sem győztek volna meg egy Skodáról azzal, hogy nagyobbra nyílik a csomagtér és kényelmesebb pakolni bele... legalábbis remélem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2024 16:19:29 // 35105
Ennek az elképzelésnek is van realitása és költsége is. Az értékvesztést akkor be kell nyelni, ami jó kis összeg. Ha pl 3 millás értéknél adod (f)el, akkor egy 10-est buktál, plusz a kamatait az összes eltelt évre. Plusz jönnek a szerviz költségek is.
Viszont.. jelenleg új autót én nem vennék, szóval nem egyértelmű a helyes megoldás:-)
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2024 16:08:48 // 35104
Szerintem lehet, a levélben amit kaptam, meg kell nevezni, hogy ki vásárolja meg.
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2024 16:07:53 // 35103
Az elektromos céges támogatás egy lópikula, nyílt lízingre nem is megy. Plusz az elektromos autók értékvesztése katasztrófa. Szóval kösz, nem 😄 Egy OT-s érdekes autóval is beljebb vagyok, nem kicsit, ha a számokat nézem. És egy feltöltéssel többet megy 😅
SD04-04-2024 16:03:20 // 35102
Nekem nagyon egyszerű a mindset:

Van egy Giuliákról kialakult kép: magyarul tartós gépek, simán bírják azt a 8-10 évet kvázi hozzányúlás nélkül mint akár egy honda.. ez jön le az eddigi infókból.

Utána ha ésszerű felújításokkal képes tovább üzemelni, részemről ennek az autónak a teljes életpályáját szeretném nyomon kísérni, ezért vettem eleve újat.

Amit tud és ahogy tudja az nekem bőven jó, ahogy kinéz az pazar, és még van benne perspektíva:)))

Ennek feltétele hogy ne legyen kifli belőle, ne kelljen olyan alkatrészeket cserélgetni benne amik fent tarthatatlanná teszik.

Szerintem a Dacia-sok nem terveznek 30 évre:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.