Forum >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2020 17:40:48 // 15943
Nem tudom min csodálkoztak ugyan az minden, mint a 280 lovasnál csak le van butítva a szoftver...
Giuntini05-06-2020 17:39:42 // 15942
Na én is helyretettem, de van még egy durvább Péter Szolomi néven, az egy komplett idióta! Azt finoman elküdtem a k..va anyjába!
zümi16605-06-2020 17:10:32 // 15941
Én is!
zümi16605-06-2020 17:10:12 // 15940
Lehet a Veloce is picit erősebb? :-)
Giuntini05-06-2020 17:04:36 // 15939
Na mindjárt rápattanok!
Halesz05-06-2020 16:38:11 // 15938
érdemes elolvasni a kommenteket az erőmérő alatt :)

A rénszarvas rudolf nevűnek már be is szóltam :D
carver05-06-2020 16:24:34 // 15937
már ment a link az ilyen futottak még kategóriás (pl BMW) haverjaimnak :D
GTVili05-06-2020 16:23:19 // 15936
Egy-két százalék többlet előfordul....na de majdnem 10%..... ;-)
Mondjuk emlékeim szerint amikor a Punto T-jet kijött...egy összehasonlító teszten mérték. Ki is jött a 120ló helyett 138.... :-)
carver05-06-2020 16:13:54 // 15935
minden alfás imába foglalja a neved, köszönjük :D

Most hirtelen kevés (=0) autó jut eszembe amelyik névérték felett teljesített az erőmérőben...
Halesz05-06-2020 16:00:32 // 15934
Annyira tudtam, hogy több lesz :)

Azt hiszem ezt a videót büszkén kirakhatják az alfások bárhová!
WebM05-06-2020 15:57:44 // 15933
Detto :D
G-MANN🍀05-06-2020 15:52:15 // 15932
És tényleg egy ÁLOM!👍🍀😁
WebM05-06-2020 15:51:02 // 15931
Grat a tipphez! :)
G-MANN🍀05-06-2020 15:48:54 // 15930
Prémium!👍🍀
G-MANN🍀05-06-2020 15:48:31 // 15929
😁😉👍
G-MANN🍀05-06-2020 15:48:17 // 15928
👍😁😁
Fornitore05-06-2020 15:37:14 // 15927
Szép volt!Köszi hogy elvitted a gépet.Most már nyugodtan aludhatok😊😊
Fornitore05-06-2020 15:34:26 // 15926
Nem maradtunk szégyenbe😊.Vártam már nagyon és szuper az eredmény!Éljen!!
Giuntini05-06-2020 15:29:12 // 15925
Winkler szerint ez a motor a 200 lóval csak az Alföldre jó...
Totalcar a saját szakújságíróját égette most le!😊
Giuntini05-06-2020 15:18:19 // 15924
Szép munka Alfa! Csak ezt az emberek is értenék....!
RomeoOne05-06-2020 15:08:15 // 15922
Az álom szó már copyright :D
Álom© by G-MANN :DDD
R33Z05-06-2020 15:05:10 // 15921
Köszi, Igazán nem lopnám G-MANN szavait, dehát ez akkor is Álom :)
Röviden, a legkívánatosabb "tárgy" amit valaha birtokoltam.

Este írok majd választ a 4C fórumba, hogy ne a Giu-t OFFoljam szét.
R33Z05-06-2020 15:00:09 // 15920
Naaa, a teljesítményt jól eltaláltam :)

"Mivel ez a pad koztudottan minimalisan lefele csal, ezert en sikeres meres esetere 216HP@362Nm-t tippelek :D"

Király, élmény volt nézni ezt az epizódot!
GTVili05-06-2020 14:39:07 // 15919
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/06/05/eromero_alfa_romeo_giulia/


:-)
Golyszi05-06-2020 13:31:45 // 15918
hát köszi srácok.
Kezdenek körvonalazódni itt a dolgok.
Nem lesz olcsó, és ellenben jó komplikált. De kitartok!
Angelo Bianco05-06-2020 12:41:03 // 15917
Őszintén... Nem mértem le.
A 159 SW lefért. Megnéztem a Giu hosszát 4640 mm a 159 4661 mm. Tehát rövidebb is így nem is gondolkoztam tovább.
TtK05-06-2020 12:31:44 // 15916
Polifoam a falra a kocsi mögé ;)
tdemeter05-06-2020 12:31:08 // 15915
A 159-nél mennyi volt?
Egyébként hány centi hosszú a garázsod? Én is épp házvásárlás előtt vagyok, nem szeretnék kisebb garázst, mint amekkora kell a julisnak
TtK05-06-2020 12:30:27 // 15914
Egyszerre húzod a két váltófület. Próbáld ki az is, hogy manualba van húzva a váltókar és úgy húzod egyszerre a füleket :)
Angelo Bianco05-06-2020 12:14:38 // 15913
Az a baj hogy tényleg nagyon szűkös a hely tényleg 5cm van! Nem tudna ez sem funkcionálni. Csak egyszer kell egy kicsit is nem odafigyelni és rögtön kopp lenne.
Nekem valami fix megoldás kell.
Azért köszönöm a tippeket mindenkitől (is)!
Giuntini05-06-2020 11:42:03 // 15912
Ez a hivatalos sorrend! Amerikai régi autókban is így van. N egy normál üres állás, neutral, P-ben reteszel. Egyébként semmi baj noncs mikor áttolod P-be D-ből N-en keresztül, mert lehet érezni mikor kapcsol. Nem azonnal teszi be R-be, lehet érezni egy másodperces késlekedést.
A másik, hogy mikor lámpánál nyomod a féket, ket három másodperc múlva N-be rakja. Ezért felesleges tologatni a kart N-be. Ha hirtelen kapod le zöldnél a lábad a fékről, érzed hogy kapcsol.a D.
Angelo Bianco05-06-2020 11:38:20 // 15911
Ha nem húzod meg elöl a "ravaszt" (vagy minek nevezik?! :D) és úgy lépteted akkor egyesével lépked.
R-N-D
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2020 11:35:29 // 15910
hosszan húzod 2őt ugrik, röviden egyet...
G-MANN🍀05-06-2020 11:22:27 // 15909
Javaslom ezt 👍
tdemeter05-06-2020 11:17:39 // 15908
Julisnál okosan, ott nem kell átugornod az N-t, egyből D van. Most így hirtelen nem is tudom, hogyan kell betenni N-be... Asszem sosem próbáltam még eddig
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2020 11:13:27 // 15907
Hát az szerintem is túlzás, és lámpánál kiteszem N-be simán, egy dologra kell figyelni. Ezt pl. hosszabb autópályás menet, vagy nagy terhelés után érdemes elkerülni! Ugyanis N-ben nem megy az olajkeringetés sem, az eleve túl forró, túl híg olajnak jobb ha van hűtése. A Giuliánál nem tudom hogy van ez megoldva.
RomeoOne05-06-2020 11:12:50 // 15906
Szerintem ennek biztonsági relevanciája van. Valami gyökér híresség is meghalt, mert N-ben hagyta a SUV-ot és rágurult a bejárón. Aztán rakás pénzre perelik az autógyártót. Így ők beleírják a sablonszöveget a manual-ba és lám, lehet rá mutogatni, ha a Darwin díjas kinyírja magát a kocsival.
tdemeter05-06-2020 11:09:52 // 15905
Az offos xtrailem könyvében szó szerint az szerepel, hogy csak nagyon ritka esetekben szabad berakni, főleg szervíz célokra. Elgondolkoztam rajta, hogy ha ez igaz, akkor mekkora baromság már, hogy a p és a D között van, vagyis mindig, minden használatkor át kell húzni a kart felette. Gyakorlatilag bármikor véletlen is teheted n-be. Emiatt én kissé parasztvakításnak érzem ezt, ha bármiben is kárt okozna akkor nem így oldották volna ezt meg...:)
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2020 11:01:29 // 15904
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2020 11:01:19 // 15903
Az N-ben leállítás az lényegében szerviz mód, a 15ö9-nél biztosan. Pl kerékcseréknél én N-ben állítom le az emelőn, így tudják tologatni, és nem erőltetik a reteszelés ellenében.
Giuntini05-06-2020 10:54:32 // 15902
Így van, csakis P-ben szabad leállítani. A 159 egyből sípol. Nem is tudod kivenni a kulcsot.
Az N csak arra szolgál, ha sorompónál állsz, hosszú perceket akkor kiteszed N-be vagy garázskapu nyitásnál.
TtK05-06-2020 10:34:15 // 15901
Az automatikus kéziféket ki lehet kapcsolni a beállításokban. Nekem is ki van kapcsolva, A P megfogja vizszintes helyen az autót. Ha nagyon kell a kézifék (100 megállásból egyszer), bekapcsolom kézzel.
tdemeter05-06-2020 09:36:39 // 15900
Szerintem nagyon nem rendeltetésszerű nem p-ben leállítani.
Másfelől az enyém olyan, hogy nekem sosem kell p-be rakni, mert ha leállítod magától abba rakja. Az orrán lévő parkolóradar ha már folyamatosan sípol nekem nem is engedi továbbmenni az autót.
Angelo Bianco05-06-2020 09:18:15 // 15899
Nekem sikerült! Bár nyomkodtam elég rendesen a gombokat-karokat! :)
-N-be leállítottam.(hozzáteszem elég döccenve-rántva állt le így a motor)
-de abban a pillanatban a kézifék be is húzott
-asszem akkor még vissza kitudtam engedni a kézit
-de ahogy kinyitottam az ajtót megint visszahúzott a fék
-gyújtás vissza, fék ki és akkor tudtam tolni, illetve húzni szoktam.

Szóval nem egy egyszerű az eljárás és valószínű nem is rendeltetésszerű. Nem tetszett ahogy a motor leáll.
Angelo Bianco05-06-2020 09:06:28 // 15898
Fával csináltam már az 59-nél is, de valószínű kicsi volt mert nem egyszer ha egy kicsit is nagyobb lendülettel mentem neki akkor majdhogynem felment rá. Utána nem is próbálkoztam többet vele mert nem okozott problémát a kézzel való mozgatás.
De itt más a helyzet... Valószínű ilyen irányba kell gondolkoznom.
RomeoOne05-06-2020 08:55:56 // 15897
2.0 Super, jelenleg
tdemeter05-06-2020 07:10:25 // 15896
Ez az, igen, innen vettem. A méretre nem emlékszem, de asszem azt auto alapján választottam valahogy.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2020 06:53:46 // 15895
Nem gond de ha kinyitod a vezető oldali ajtót egyből Pbe rakja én nem tudtam tologatni...
zgi52105-06-2020 06:24:05 // 15894
erdekes, nekem tobbszor volt mar, pl benzinkutnal, hogy magallas utan nem nyomtam P -t csak a leallitottam. leallt es a valtokaron P jelent meg. (D es alltam a feken)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.