Forum >> Giulia

SD24-04-2024 16:09:02 // 35321
Külső biztonsági mentést kell csinálni youtube-ra:D
SD24-04-2024 16:07:41 // 35320
Nekem valahogy az billentett ki ott hogy a sebesség mérőt nézve padlógázon gyorsítok egy olyan cucc felé ahol akadály van:D

Utána felnézek és megoldom, de ez a kettő valahogy tiltotta egymást:D

Volt aki nem vacakolt ezzel hanem padlógázon átment rajta aztán ennyi:D

Túl precízkedtem.

---

A feeling kérdés nekem is megvan, és szerintem ha nem érzi az ember a na most lehet, vagy kell szitut nem is szabad nyomni, mert abból van a baj, ez nem kívánság műsor, ha nincs meg az az érzés hogy ez most menni fog meg sem szabad próbálni:D
WarbiRunner (Gyuri)24-04-2024 16:00:29 // 35319
Kb ezt sajnálom legjobban hogy kimaradt, az ilyen gyakorlatok nagyon jók :-)
A bad sectorosság szerintem mindenkinél máshogy van. Mindenki defektes, csak másképp XD Engem pl. simán csak valaki megkér hogy kanyarodjak sodrósan, az van az agyamban, hogy ááá, nem tudok én ilyet és különben is hogy kell azt. :-) Aztán amikor ott ülök az autóban és beszippant a szituáció, akkor elgurul a gyógyszer, elmúlik ez a bizonytalanság érzet, kicsit mintha lelassulna minden az autó körül..és akkor nyomom neki. Fel sem merül, hogy hogy is kéne :-)
És olyankor tényleg képkockánként képes megmaradni a történés. Sokkal jobb lenne ha tudatosabb szinten épülne be a technikai tudás, de valahogy ez nálam nem megy. És autó és autó között nekem ebben óriási a különbség. Van amelyik soha egyszer sem tudott átbillenteni, egyetlen képkockám sem maradt róla. Vezettem, elkínlódtunk, de semmi. És van ami három év alat filmtekercset produkált már XD
SD24-04-2024 14:02:23 // 35318
Ami nekem egy érdekes tapasztalat volt hogy a jávorszarvas tesztet az agyam törölte, ott is hallottam a rádióban hogy ok jó volt a megoldás, de nem emlékszem hogy találtam vissza a sávomba.

Ez vagy a kor miatt lehet, vagy azt mondta a zagy hogy most probléma megoldás van az erőforrásokat a főhajtóművekre irányítjuk nincs biztonsági mentés addig:D

Arra emlékszem hogy megnéztem mennyi a bemenő sebességem és rutinból kikerültem az akadályokat, de hogy hogy mentem vissza a sávomba arra nem:D

Valós veszélyhelyzetben pedig emlékeszem mai napig is mikor. a twingo-s néni kijött elém az megvan hogy kétszer korrigáltam bele, mert nem állt meg hanem még jött tovább..

De itt csak annyira emlékeszm hogy az első nél meglepődem hogy hogy meglendült az autó, amásodik jól ment már nagyobb sebességgel, a harmadiknál meg kirakta a farát, de összeszedtem, de hogy hogy?:D:D:D

Valakinek még ilyen, vagy badsectoros vagyok?:D
SD24-04-2024 11:07:54 // 35317
Igen a sikánokat tudják kizárni, vagy belevenni, ettől függően tempósra vagy technikásra hangolni a pályát. Nekem nagyon tetszett, szinte nem is kellett fékezni úgy lehetett kenni végig:D De a gumit azt kérte:D
RomeoOne23-04-2024 19:48:50 // 35316
Szerintem pályanapokon lehetett eddig is, csak a Laptiming-ban nyilván nem variáltak, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Viszont a "fő" nyomvonalat, vagyis az első körös az, amin mi is mentünk, azt megcsinálták. Nem volt már nyoma annak a tákolt aszfaltnak, amiket a videókon lehetett látni. Most már az a rész viszonylag szép, homogén. Nincsenek fehér, beton részek benne. Ez kellemes meglepetés volt, mert kicsit attól is tartottunk, hogy mekkorát dobnak majd ezek a kocsin.

A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2024 19:13:34 // 35315
Szerintem a nyomvonal is változott már, úgy tudom lehet többféle variációban használni a pályát.
RomeoOne23-04-2024 17:21:00 // 35314
Az újabbak. De a Q-t meg a 200 lovasat is még csak 1 körön mérték. A Veloce már 2 körön ment:


A lényeg az volt, hogy Zselé feltételezte, hogy jobbat ment a Laptiming-os 48.9-nél. Arra írtam, hogy az állórajtos idő volt.
SD23-04-2024 16:13:24 // 35313
A laptiming kétkörös, álllórajt, majd sikán nélkül még egy kör.
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2024 15:23:19 // 35312
Meg is tudtam volna végül oldani, de ezt akkor februárban még nagyon nem láttam. Biztos hogy nagyon élveztem volna, most kicsit irigykedek is XD De ez van, a jelenlegi munkám épp ilyen véghajrában van, egy hétre sem látok előre.
RomeoOne23-04-2024 14:58:51 // 35310
De a laptiming is állórajtos :D
Zselé23-04-2024 14:56:32 // 35309
Hát ha az álló vs repülő rajt közt 3mp van, plusz még hozzáteszem, hogy a Laptiming irány picit gyorsabb, akkor bőven jobbat mentem a Veloce-val, mint az a kalapos a Laptimingban... :DDD
SD23-04-2024 14:56:23 // 35308
igen mondjuk inkább kettő + a start 3 és az már 5:) és a versenyzők is 46-ot mentek a Q-val tehát hihető:)
SD23-04-2024 14:55:15 // 35307
Már aszittem szarok vagyunk:)))

De gyors fejszámolás ilyen kb. 1:30-akat szoktak menni a két körre, tehát annak a fele 45, ha a második kör 42, akkor van 3 sec startolni a másiknál:) És akkor nem is voltunk olyan béndzsók:)
RomeoOne23-04-2024 14:55:09 // 35306
Igaz. Akkor +1,5 sec :D
SD23-04-2024 14:51:02 // 35305
Ebben nincs benne a célegyenes utáni sikán ez a laptiming második köre:)))
SD23-04-2024 14:46:49 // 35304
Na ez melyik applikésün?
RomeoOne23-04-2024 14:08:42 // 35303
Ez laptiming irány, repülőrajt egy GiuliaQ-val (fórumtag😉)

SD23-04-2024 14:06:24 // 35302
Csak abból következtetek hogy laptiming irányból azért kell két nagyobbat fékezni, a másik irány sokkal folyatósabb:) Most hogy már szakértő vagyok:D:D:D
RomeoOne23-04-2024 14:01:02 // 35301
Repülőrajtból. Ahhoz adj hozzá 5 sec-et állóból. Persze még úgy is brutál. Meg kérdés, hogy melyik irányból, mert a laptiming-os irányra azt mondta a mester, hogy gyorsabb kicsit.
SD23-04-2024 13:44:09 // 35300
A másik irány szerintem gyorsabb:))) De persze ne hasonlítsuk azt aki tényleg ezt csinálja, de azért elég jól egyben volt a mezőny sztem:))) Ami az autók jóságát is bizonyítja hogy mindenki elvállalta:)
Zselé23-04-2024 13:34:52 // 35299
Azért az poén, hogy megnéztem valami Kakucsi időket egy rendes versenyről. Ilyen pályára épített Skoda Fabia 0:32-t ment... :D Jól jön azért a pályagumi...
SD23-04-2024 10:14:53 // 35298
Szóval hiába akarnék 70évesen sportautózni... vagy hiába ferrariznék most olyan dolgok helyett amit csak most lehet megtenni. Ez nem vagy-vagy hanem is is kérdés és erre a Giuliánál jobb autót jelenleg nem tudok:)))
SD23-04-2024 10:13:01 // 35297
Mindenki a sajátjával annyit veri a csalánba amiennyit csak szeretné:D

Ha a ferrari lenne a legfontosabb már meglenne:)
Esetemben a sorrendben 20 évvel előre lett hozva ez az kompromisszum mentesebb autó kérdése. Ugye valami helyett, család, ház nem akartam, utána meg 20 év mulva lett volna aktuális:) Tehát így hogy ebből is abból is jut én most helyén érzem magam.
Ha jelen helyzetben akarnék ferrarival jaszkarizni az kb. egy 4x 5x szorzót jelentene, minden térn, vagy maradna a csorba élet...

Tehát ilyen tekintetben nekem hogy még bele tudok ülni de más megy is, tökéletes:D
SD23-04-2024 10:09:53 // 35296
Én mindent elterveztem aztán minden szét is eset:D
De végül minden jó ha a vége jó a béjembéket laposra vertük:D
SD23-04-2024 10:09:06 // 35295
Nekem egy sikán kijárat volt amikor már annyira passzora vettem az egyik oszlopkát hogy szinte láttam a lelki szemeim előtt a sport csíkot:D de megúsztuk!!!
RomeoOne23-04-2024 09:38:34 // 35294
Pedig te is élted volna nagyon, az tuti. Jöhettél volna és akkor 1-gyel kevesebb BMW lett volna :D
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2024 08:56:29 // 35293
Sajnálom is hogy kimaradt, de lehetetlen volt annyira előre terveznem az áprilist. Biztos hogy nagy élmény volt. :-)
RomeoOne23-04-2024 08:39:58 // 35292
Ferrari sem annyival jobb egy Q-nál, mint amennyivel többet kér... De ez egy ilyen móka. A következő egységnyi jóságért mindig exponenciálisan többet kell fizetni. Kérdés az, hogy mennyit ér meg neked :D
RomeoOne23-04-2024 08:36:47 // 35291
Ja, mondta nekem más is előtte, hogy ő nem akarja rázókövön nyírni a kocsiját egy kicsit jobb időért. Aztán, mikor ott voltunk már a gumioszlopok elsodrását is kockáztattuk :DDD Én sejtettem előre, hogy ez lesz, ezért inkább nem is nyilatkoztam elhamarkodottan :D
Kazes☻22-04-2024 21:58:36 // 35289
Pedig az is jó vicc volt, hogy megdicsérted magad, hogy milyen rohadt jó viccet alkottál! XD
SD22-04-2024 20:53:27 // 35288
Továbbra is azt mondom hogy amit a super tud az nem annyival kevesebb mint amennyivel többet kér egy Q/QV.

És az is biztos így van hogy ahogy elkezdem chippelni, nagyfék, nagy kerék, viszont közelíteni fog a fenttartása egy QV-hez.

A 15 litert a pályanapon sikerült tartani:D De Ez nem is csoda, riszálta magát a kiscsaj:))))

Szóval továbbra is azt mondom ha marad ez a japán autós megbízhatóság, akkor reálisan amikor kikerül az első számú napi használatú autó pozícióból akkor lehet optimalizálgatni.

Ha még akkor is úgy érzem annyi tartalék van benne amit érdemes kiaknázni:)

Mert ugye a buli az így 200 lóval is 100%-os:)))
Zselé22-04-2024 20:32:35 // 35287
(Mármint nem a vicc, hanem a pénteki feeling volt rohadt jó)
Zselé22-04-2024 20:31:57 // 35286
Pár tized mindegy??!! Feri, SD, kövezzetek meg: szerintem mindenki vérre ment a századokért is pénteken! XDD Na jó, ez csak vicc, de rohadt jó volt.. :)
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2024 20:27:37 // 35285
De minek ha pályán az alap Giulia is tudja a dolgát. Egy kis pluszt büntetlenül tudsz adni neki chippel, a fenntartása pedig kevesebbe lesz. A helyedben rágyúrnék egy 18-as gyári szettre, aztán egy remapra. Igazából amúgy sem másodpercre autózol az esetek többségében, szóval ha az élmény okés, akkor tökmindegy ha pár tizeddel lassabb is vagy.
SD22-04-2024 04:45:46 // 35283
Továbbra is a racionális énem azt momdja amíg elsőszámú gépjármű, bolt, ovi, város nyeltetés is előfordul addig nem kéne QV alkatrészekkel drágítani:D

Amíg nem jár le a gari fel kell mérni az elhasználódás ütemét, és ezeknek a tapasztalatokbak megfelelően optimalizálni majd a saját igényeim szerint:)

Továbbra is azt mondom az autó így ahogy van nagyon harmonikus:)
Ha kap plusz lovat akkor kelleni fog a kerék és a fék.

De amíg családi és hobbijármű addig csak így jó:D

De még van is egy olyan érzésem a hibrid felni városban jó álca lesz a jövőben:)
Szóval az is lehet hogy marad ez a setup, kicsi optimalizálások, és a racsing equipment racsing napokra:)
Liquid21-04-2024 18:48:39 // 35282
Ilyen ez a popszakma :)
SD21-04-2024 18:12:25 // 35281
Ha eladnék mindent ott kezdődne hogy kéne venni egy QV-t:D

18” ok de csak replika felnik vannak ami abban a méretben tecc:D

Ez a 19 fasza csak felgumizni 6db gumi ára most már tudatosult:D
Liquid21-04-2024 17:41:14 // 35280
19" nem kérdés :) Esetleg eladsz mindent és 18" :)
Soha nem volt gumi sérülésem, kivéve egy esetet amikor én voltam hülye, de ott a szuperballonos is megsérült volna.
SD21-04-2024 17:09:02 // 35279
Szerintem az a 2sec különbség amivel gyorsabbat mentél nem a kanyarban keletkezett:D
Tehát a gimik nekem elmennek bármennyit… lehet de a pályanap az pályanap:D

Most 10k van ezekben 10 a nyáriban 10 a téliben kb.. olyan 15-it saccolok nekik max még 1-1 szezont:/

Aztán itt a kérdés majd:D
RomeoOne21-04-2024 11:33:11 // 35278
Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Ebben nem értek egyet. A PSS-ek erre lettek kitalálva, erre a hőterhelésre, meg használatra. A kicsike EcoContact-oknak a hőkapacitása sem akkora, másrészt nem is ekkora hőre tervezték őket.

Egyébként nem is a feltétlenül pályanap egésze a vészes, hanem egy-egy véletlenül vagy direkt elkottázott manőver tud hirtelen nagyot rontani a gumiállapoton. Mint pl. amikor időmérőn későn fékeztünk a célegyenesben, és alig bírtuk elfordítani a gépet a kanyarban. Az biztos nagyot kiharapott a bal elsőkből.

Az én elsőmről, mire hazaértem, részben le is jött ez az elégett réteg. A Corsa-k hasznos élettartama olyan 13-14k. Utána is használható, de azért már érezhető, hogy nem tökéletes. Ez most olyan 12k-nál tart és még pályanap után is maradt benne kicsi. Még 1-2k-t beleteszek, mire ledobom.

Neked egy ilyen Corsa, ha tényleg csak 1-2 pályanapra használnád, akkor örök élet lenne. Egy PSS is. 200 lovason a kisebb súly és kisebb teljesítmény miatt, saccra sztem +50% futásteljesítmény, szóval alsó hangon 20k. Nem is csak pályanapra raknám fel a helyedben, hanem mindig, amikor az autózás a cél. Amikor a családot otthon hagyod és elmész kanyart vadászgatni :D
berobbantam21-04-2024 08:45:27 // 35277
Vegyél 19-est.Én az 56-al ültetve 16-ossal járok.Egyesek szerint ezt már a gyár sem javasolja😀Nem tudom mért ne javasolná.Az összes felnim gyári volt és mind 16-os.Az 59-et 18-assal vettem,de nem tetszett.Most 19-es ti van rajta.Nem mondanám,hogy extrém módon eszi a futóművet,vagy komfortba bár mit is észre vettem volna.
SD21-04-2024 06:27:43 // 35276
Nekem az volt meglepő 60-70-nél tényleg hirtelen kormánymozdulatra már nem elég csak kikerülni az akadályt hanem után meg kell állítani az autó sodródását ugyan olyan hirtelen..

Ezt egyezer elmérve érezhetően az elektronika fogott meg.Jávorra már kevés a 17" hogy megfussam a 80-at..

Aztán a hosszú tempós kanyarban kigyorsításnál meg hallottam dolgozni a elektronikus diffi zárat:) Szóval így fogy a hátsó fék:)))

Szóval sok olyan részlet állt össze az autóról amit amúgy ha megtapasztalok akkor és ott már késő. Így viszont be is kerül az eszköztárba és kvázi veszély nélkül lehetett megtanulni.

Ugyan akkor viszont én most tartottam magam erre alkalmasnak, előző évben még nem éreztem hogy vadulni szeretnkl:D

What's next:D Lassan lehet gumit venni:D De most megint billegek még hogy igen a 19" az városban elég sok, és igen meg tud sérülni a gumi, a gondtalan autózás nem /30-nál kezdődik:D Ugyan akkor viszont hogy kezd használt lenni a 17" nyárim itt a döntés helyzet vegyek még egy szett kereket a 17" és mellette legyen játszós a 19"... de ha évi 1-2 tréningre elmegyek az meg is eszi úgy is amit arra felteszek.

Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Szóval most várom hogy kialakuljon a fejemben a tökéletes képlet megint:D Amit majd az élet persze átír..

De az oktatók kompetenciáját és odafigyelését kiemelném, és rendes autókkal, lehetett nekik hinni hogy igazából megvártak hogy beérjük őket:))):D
Kazes☻20-04-2024 18:53:26 // 35275
Aldis parkolás... :P
RomeoOne20-04-2024 17:51:57 // 35274
Nagyon jó volt ez a Kakucsozás. Nagyon sokat tanultam itt az autóról és a határain történő viselkedéséről. Megnyugtató (bár nem meglepő), hogy mennyire kontrollálható és reszponzív minden helyzetben.

Az összes tréningem közül itt éreztem először, hogy tényleg hasznos/használható információkkal lát el az elméleti felkészítés. Mindkét oktató nagyon képben volt a dolgokkal.

Volt ez a mondás, hogy "Ne oda nézz, amit el akarsz kerülni, oda nézz, ahova menni akarsz!"

Nem először hallottam már, sztem minden ilyen tréningen elmondják, de valahogy most ülepedett le igazán. Most volt meg hozzá a körítés, hogy az elmélet mögé odakerüljön a demonstrációja is.

A jávorszarvas tesztnél (scusi, "kettős elkerülés") nem azt néztem, hogy el ne csapjam a bójákat, hanem a következő sávot vizslattam és azt, hogy hogyan kerülök oda az arra kihagyott helyen. Az autó mozgását aszerint koordináltam, hogy előre néztem, hogy hova akarom odatenni a gépet és nem aszerint, hogy hova nem. Triviálisnak tűnhet, de más az elmélet és a gyakorlat. Nekem már csak ezért megérte elmenni. Pedig volt ott még sokkal több is (:

Eleinte vacilláltam, hogy ilyen kis pályára érdemes-e elmenni pl. egy BPC után, de utólag nagyon örülök, hogy úgy döntöttem igen, mert itt tanultam is sokat.

SD20-04-2024 14:00:45 // 35273
Erre a gumira mondjon nekem valaki olosat, nézessem meg? Bal első:P
SD20-04-2024 13:55:58 // 35272
A béjembék vesztettek:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.