Forum >> Giulia
SD07-04-2024 17:08:57 // 35171
Volt backstage adás, nekem ez a legjobb infom a témában.
SD07-04-2024 16:56:35 // 35170
Nyilván vesz egy faceliftes Q-t:)))
SD07-04-2024 16:16:45 // 35169
Morfiusz Cédula07-04-2024 14:32:49 // 35168
Érdekes, mikor vette még azt írta, hogy soha nem adja el, hanem megőrzi újszerű állapotban.
Morfiusz Cédula07-04-2024 14:31:58 // 35167
Én, most már múlt időben. Elkövettem azt a hibát, hogy rajta maradt a téli. A rántópadon teljesen elveszett a fun factor. Az oktató miután a legagresszívabbra állította a padot, mondta, hogy próbáljam meg, hogy teljesen elengedem a kormányt. Úgy volt hajlandó 90 fokos elfordulással csúszni, de egyébként mintha sínen mentem volna. Aztán kilőttem a traction control-t, akkor kellett kicsit gépészkedni, hogy egyenesben maradjon, de azért úgy se túl sokat.
Viszont hogy mennyit számít a téli a négykerékkel (meg persze a kipörgésgátlóval) csúszós úton, a műgyantás emelkedő tetejére 81 km/h-ra sikerült felgyorsulni. Rádión szólt az ember, hogy azért vigyázzak, a gyanta végén ott a kanyar. :-/
Viszont hogy mennyit számít a téli a négykerékkel (meg persze a kipörgésgátlóval) csúszós úton, a műgyantás emelkedő tetejére 81 km/h-ra sikerült felgyorsulni. Rádión szólt az ember, hogy azért vigyázzak, a gyanta végén ott a kanyar. :-/
RomeoOne07-04-2024 14:27:36 // 35166
RomeoOne07-04-2024 14:20:17 // 35165
Nem volt szándékomban, csak mikor nyomok egy kövéret és megnő mögöttem a hely, akkor mindig kijöttek mögém, a PAZ elé :(
Shadin07-04-2024 13:52:09 // 35164
Ne alázd szegény Squadra Patkányt :-)
Lev szokta látni közel laknak egymáshoz.
Lev szokta látni közel laknak egymáshoz.
Shadin07-04-2024 13:50:53 // 35163
PS4S-t nem találtam rá, a PS5 meg az Asy 6 kb. fej-fej mellett vannak a teszteken, viszont utóbbi jelentősen olcsóbb, nincs annyi plusz szerintem a PS-ben mint amennyivel drágább.
Más kategória, de a Tehénen rohadtul tetszett a GY.
A GY 264e mínusz a 20e frointos OMV kupon, a PS5 300+
Más kategória, de a Tehénen rohadtul tetszett a GY.
A GY 264e mínusz a 20e frointos OMV kupon, a PS5 300+
RomeoOne07-04-2024 13:42:19 // 35162
Egyébként lehet, hogy láttam a régi 159-edet, a PAZ-t tegnap. A számra már nem emlékszem a rendszámából, de PAZ volt és fekete SW Ti. Próbált jönni utánam egy darabig szegény, de nem bírta tartani a tempót. :D
SD07-04-2024 13:41:59 // 35161
Van egy szett 17” felnim a mindennapokara:)))
RomeoOne07-04-2024 12:18:52 // 35160
GY-t nem tudom, a PS4S-t gondolnám a legjobb választásnak, ami minden körülmények között jó és még komolyabban nyúzva is bírja. Nyilván egy melegítős gumi egy hétköznapokban is gyakrabban használt autóra elég kompromisszumos.
Shadin07-04-2024 11:59:50 // 35159
vagy szar már a PSS, vagy annyira kell melegíteni, hogy kvázi használhatatlanná teszi a hétköznapokban. A GY Asy 6 meg szerintem egy q jó allround gumi, jobb lesz az, ne már egy '18-as használt versenygumin múljon bármi is.
RomeoOne07-04-2024 11:58:43 // 35158
Ja, az a Kakucs, 19-én. Tempo-t sztem őszre szervez Halesz, de majd mondja.
Shadin07-04-2024 11:56:56 // 35157
Csak nem Tempo, hanem amit Zselé cartárs szervez :-)
RomeoOne07-04-2024 11:55:09 // 35156
A PSS egy racsébb gumi, mint egy sima sport gumi. Műgyanta meg gyakorlatilag a jeget szimulálja. Semmit nem mond a jóságáról az, hogy nem működik műgyantán. Egy slick gumi sem azért rossz, mert esőben használhatatlan.
PSS-t annyira nem ismerem, de gondolom ez igényel melegítést is, nem működik egyből a garázsbehajtóról kihajtva. A Corsa-k sem működnek még indulás után egyből, még melegben sem. Meg, ha jól emlékszem, akkor a Te nem is újonnan szerezted ezeket a gumikat, lehet már az is érződik rajta. Az ilyen tipusú gumik sokkal gyorsabban használódnak el. A Corsa-k egy szezont tudnak hibátlanul, utána már érzem, hogy nem 100%-osak. Bő 10 000 km van most nekem az elsőben, de sztem Kakucs után le is dobom.
Azon morfondírozok most, hogy maradjak az AR homologizált Corsa 2-nél vagy menjek rá a McLaren homologizált Corsa 4-esekre... Ha már McLaren is ugyanezt a méretet használja... :DDD
PSS-t annyira nem ismerem, de gondolom ez igényel melegítést is, nem működik egyből a garázsbehajtóról kihajtva. A Corsa-k sem működnek még indulás után egyből, még melegben sem. Meg, ha jól emlékszem, akkor a Te nem is újonnan szerezted ezeket a gumikat, lehet már az is érződik rajta. Az ilyen tipusú gumik sokkal gyorsabban használódnak el. A Corsa-k egy szezont tudnak hibátlanul, utána már érzem, hogy nem 100%-osak. Bő 10 000 km van most nekem az elsőben, de sztem Kakucs után le is dobom.
Azon morfondírozok most, hogy maradjak az AR homologizált Corsa 2-nél vagy menjek rá a McLaren homologizált Corsa 4-esekre... Ha már McLaren is ugyanezt a méretet használja... :DDD
Shadin07-04-2024 11:33:27 // 35154
Jó ez a racse mód, de D-ben is szépen engedi sodorni az autót.
Bátrabban jöttem vele haza, segített picit ráérezni az autóra ez a tréning.
Tempóra is ki kellene menni, tuti béna vagyok, de azt ki intézi, ill. hol lett meghirdetve?
Tudom hogy volt itt is szó róla de agyam szita, bocsi. :-(
Bátrabban jöttem vele haza, segített picit ráérezni az autóra ez a tréning.
Tempóra is ki kellene menni, tuti béna vagyok, de azt ki intézi, ill. hol lett meghirdetve?
Tudom hogy volt itt is szó róla de agyam szita, bocsi. :-(
Shadin07-04-2024 11:29:54 // 35153
Sima aszfalton jobb volt valóban, de a GT-n a '22-es PS4-ek a PSS-hez képest vajpuhák, sokkal jobbak. Oké hogy más autó, min. 100+ kilóval könnyebb a GT, de akkor is nagyon érezni.
SD07-04-2024 11:19:11 // 35152
Viszont Csadó Bencével mikor köröztünk a körpáján az ővé is Race mode-ban volt, én is leszedtem az akku sarut. És betonon jobbnak bizonyult mint havon! Havon nagyon könnyen ledifferál, de betonon íven gyönyörűen meg lehet indîtani, ha van hely és nincs para, akkorákat körzőztünk:D
Shadin07-04-2024 11:13:13 // 35151
Én vettem egy garn. GY F1 Asy 6-ot :-)
5 év kétyugarancia, 20e Ft OMV utalványban visszatérítés.
Majdnem gyári, az AR jelzésű másfélszer ennyi lett volna :-)
5 év kétyugarancia, 20e Ft OMV utalványban visszatérítés.
Majdnem gyári, az AR jelzésű másfélszer ennyi lett volna :-)
SD07-04-2024 10:43:20 // 35150
Erről én is be tudok számolni, 17” conti nem úgy mint a téli beidgestone, de működött gyantán is.
A PSS-t ha nem fogtad meg azonnal esély sem volt, pedig csak 30km/h !!!
Közben visszagondolva az történt hogy mivel több ször piruetteztünk a PSS-el de 30 alatt meg nem indít a pad.. belement asszony nagyobb sebességgel, de pont a padon ráfékezett, ezért nem kimentünk a padból hanem hozzávágta a pad oldalához a gumit, ami felvágta, vagy szétrepedt.
Persze ha fiatalabb lett volna a gumi akkor lehet nem vágja el.. viszont ha mégis az jelentős anyagi kár lett volna:D
Szóval most önuralmat gyakorlok és ezt a véleménemet megtartom irthon magamnak:P
Mert hiába bántanám vele ösztönösen fékezett, ami jó reakció, csak pont itt nem szabadott.
Különben meg azé a felelősség aki átadja a volánt:P
De most mivel menjek kamucsra, ez az ami viszont kicsot fájdalmas..
Eljátszottam a játszógumit:D
A PSS-t ha nem fogtad meg azonnal esély sem volt, pedig csak 30km/h !!!
Közben visszagondolva az történt hogy mivel több ször piruetteztünk a PSS-el de 30 alatt meg nem indít a pad.. belement asszony nagyobb sebességgel, de pont a padon ráfékezett, ezért nem kimentünk a padból hanem hozzávágta a pad oldalához a gumit, ami felvágta, vagy szétrepedt.
Persze ha fiatalabb lett volna a gumi akkor lehet nem vágja el.. viszont ha mégis az jelentős anyagi kár lett volna:D
Szóval most önuralmat gyakorlok és ezt a véleménemet megtartom irthon magamnak:P
Mert hiába bántanám vele ösztönösen fékezett, ami jó reakció, csak pont itt nem szabadott.
Különben meg azé a felelősség aki átadja a volánt:P
De most mivel menjek kamucsra, ez az ami viszont kicsot fájdalmas..
Eljátszottam a játszógumit:D
Shadin07-04-2024 10:28:41 // 35149
Mondjuk hazafelé autópályán egész jól viselkedett, de otthon az ismerős szürke aszfaltos körforgóban 25 fokban meleg gumikkal is durván dobálta a seggét. Ez egyrészről játékos, másrészről meg szar a gumi :-(
Veszek új gumikat a 18-as 5 lyukas grafit felnikre, ezekkel meg kimegyek kakucsra.
Veszek új gumikat a 18-as 5 lyukas grafit felnikre, ezekkel meg kimegyek kakucsra.
Shadin07-04-2024 10:25:50 // 35148
Először azt hittem, hogy race módban nincs ABS, aztán kiderült hogy van, de a PSS nulla/zero tapadással bír gyantán. Fékezésnél sík egyenesen csósztam végig a pályán és az aszfalt fogott meg a végén. Fékpályán is meg ránópadon is hasonló :-)
Shadin07-04-2024 10:23:05 // 35147
Gumik lettek sorsolva? Úgy látom a PSS brigádnak nagy szüksége lenne egyre, alig bírtam felmenni a gyantás emelkedőn :-)
Gabor F07-04-2024 09:45:52 // 35146
Sziasztok,
200k-hez közeledvén cserélném az automata váltóban az olajat. A szervizkönyv (2017) nem ír erre vonatkozóan semmit. Valahol olvastam/hallottam, hogy 100.000 kilométerenként javasolja a ZF. "A használd, amíg el nem romlik, aztán fel kell újítani!" tanács tőlem távol áll.
Van valakinek releváns infója/tapasztalata? Illetve ajánlott szerviz? Én a Protruck Kft.-t találtam. Köszi!
200k-hez közeledvén cserélném az automata váltóban az olajat. A szervizkönyv (2017) nem ír erre vonatkozóan semmit. Valahol olvastam/hallottam, hogy 100.000 kilométerenként javasolja a ZF. "A használd, amíg el nem romlik, aztán fel kell újítani!" tanács tőlem távol áll.
Van valakinek releváns infója/tapasztalata? Illetve ajánlott szerviz? Én a Protruck Kft.-t találtam. Köszi!
SD06-04-2024 23:31:36 // 35145
A jobb hátsót szètvágta a rántópad:/
Nem gondoltam hogy ennyire odavan..
Végül is a teszt megvolt a gumi elhalálozott.
Vizen egyáltalàn nem tapadt, míg a 17 ami persze újabb gumi az szèpen irányítható.
A szlalomon 1 másodpercel ment rosszabbat, de ha megindult az autó onnan nem lehetett megfogni.
Nekem 46 lett a Conti Eco Contact, ès 47 a Michelin PSS..
Kellett volna még ez a gumi két hètig:/
Vissza kellettrakjam az amera kereket:P
Másrészról viszont hogy 30 km/h nál szakadt szèt ez becsületes dolog:)
Mert mondjuk egy tempós íven a felnit is legyalázhatta volne.
Megkaptam a teljes verseny csomagot, gumicsere 2x, versenybaleset:D
Nem gondoltam hogy ennyire odavan..
Végül is a teszt megvolt a gumi elhalálozott.
Vizen egyáltalàn nem tapadt, míg a 17 ami persze újabb gumi az szèpen irányítható.
A szlalomon 1 másodpercel ment rosszabbat, de ha megindult az autó onnan nem lehetett megfogni.
Nekem 46 lett a Conti Eco Contact, ès 47 a Michelin PSS..
Kellett volna még ez a gumi két hètig:/
Vissza kellettrakjam az amera kereket:P
Másrészról viszont hogy 30 km/h nál szakadt szèt ez becsületes dolog:)
Mert mondjuk egy tempós íven a felnit is legyalázhatta volne.
Megkaptam a teljes verseny csomagot, gumicsere 2x, versenybaleset:D
G-MANN🍀06-04-2024 23:07:12 // 35144
A szlalomban 3 helyre volt elég az Abarth a nyári gumival.😁 jó kis autó ez.
Neked meg mi történt a használt nagy nyárikkal? Elöregedett és most meghalt a pályán? (Kár, hogy délután már előbb el kellett jönnöm.)
Neked meg mi történt a használt nagy nyárikkal? Elöregedett és most meghalt a pályán? (Kár, hogy délután már előbb el kellett jönnöm.)
RomeoOne06-04-2024 21:55:27 // 35143
Rendőrt kitakarítottam a belsősávból az M0-n 140-nél :'DDD
M31-esen meg 180-al elgurult mellettem egy 1st gen Mazda 3, én 160- utazóval... Mondom megnyomjam vagy ne nyomjam? Felsejlett előttem Gyuri meg Shadin tegnapi története, áh, mindjárt itt az M31->M0 átvezető, ott elválik a sz.r a májtól. Gyorsan utol is értem az íven, mondom kimegyek külsőre, mielőtt felöklelem, de ott meg épp egy Skodás közlekedett. Nem éreztem komfortosnak a fékbe lépni az íven, de vagy az, vagy felöklelem hátulról a rozsdatenyésztőt. De csak én voltam túl parás az autó olyan magabiztossággal lassult, mintha sínen lenne, semmi risza vagy ilyesmi.
Aztán egy Lexus-os próbált megkergetni M6-on, de így utólag, sztem nem racsézni akart, csak kíváncsi volt a gépre. Mikor lekanyarodtam, vészvillogóval köszönt el. Lehet Alfás volt előző életében. :D
M31-esen meg 180-al elgurult mellettem egy 1st gen Mazda 3, én 160- utazóval... Mondom megnyomjam vagy ne nyomjam? Felsejlett előttem Gyuri meg Shadin tegnapi története, áh, mindjárt itt az M31->M0 átvezető, ott elválik a sz.r a májtól. Gyorsan utol is értem az íven, mondom kimegyek külsőre, mielőtt felöklelem, de ott meg épp egy Skodás közlekedett. Nem éreztem komfortosnak a fékbe lépni az íven, de vagy az, vagy felöklelem hátulról a rozsdatenyésztőt. De csak én voltam túl parás az autó olyan magabiztossággal lassult, mintha sínen lenne, semmi risza vagy ilyesmi.
Aztán egy Lexus-os próbált megkergetni M6-on, de így utólag, sztem nem racsézni akart, csak kíváncsi volt a gépre. Mikor lekanyarodtam, vészvillogóval köszönt el. Lehet Alfás volt előző életében. :D
RomeoOne06-04-2024 21:21:46 // 35142
Megzargattam, még mindig nagy lángon lobog a szerelem! Rohadt gyors ez a kocsi, nem közútra való, mert nem egészséges, ahogy az ember agyára hat :DDD
SD06-04-2024 19:47:54 // 35141
Liquid06-04-2024 13:42:23 // 35140
helyes, zargassad :)
SD05-04-2024 23:03:07 // 35139
Neked milyen lett?;)
SD05-04-2024 23:02:02 // 35138
Most elvizonytalanodtam, az biztos hogy kellemesen rúgott, és volt motor fordulat is.. lehet csak a sebességbőp asszociáltam magas fokozatra, de ugye ez közel nem a vége.. em tom.. meg kell nézni megint:D 205-ig toltam mert megint jött a roasztó, meg utólnis értem egy kupac autót..
G-MANN🍀05-04-2024 20:56:43 // 35137
Én jövök, de szerintem az Abarth-al, azt még nem próbáltam ki így.😊
G-MANN🍀05-04-2024 20:55:15 // 35136
Lepadlózva nem 6/7-be váltott akkor?
G-MANN🍀05-04-2024 20:50:07 // 35135
Múltkor néztem, hogy nálam Q4 padló gázzal pont 200-nál rakta 6-ba. 😁
SD05-04-2024 18:24:13 // 35134
Jövök két szett kerékkel:)))
SD05-04-2024 18:23:50 // 35133
Igen a motorosokkal azért vigyázni kell mert csúnyán amortizálódnak.. :)
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2024 17:32:01 // 35132
Engem autópályán ért utol egy, miközben előztem. Eleve nem mentem lassan, de ő nem bírta ki, bejött a seggembe és villogott erőszakosan. Nyilván végtelenről lassított, sehol nem volt mikor kihúzódtam a belsőbe. Na mindegy, befejeztem az előzést és kihúzódtam, normálisan, nem direkt feltartósan, már korábban tettem az indexet, hogy mehet, húzódok le máris. Nagy gázzal tova gyorsított, de az instant karma közbeszólt, mert épp pont elértük az M35-M3 átvezetőt. Ami egy felüljáró három kanyarívvel. Én bizony beengedtem úgy ahogy van tempomattal a vasat. Ott kerültem volna ki ahol akarom, és ez a második kanyarra letisztázódott benne azt hiszem.. Látszott, hogy nagyon küzd a motorral az ember. Mégis hatalmas volt a sebesség különbség ahogy érkeztem rá, és a Giulia még kérte volna nagyon. De most nemet mondtam neki, úgyhogy ahogy a seggébe értem volna a motorosnak fékeztem inkább, nehogy túlvállalja magát az emberünk..
Shadin05-04-2024 17:29:07 // 35131
Ki jön még holnap de. vez.tech. tréningre?
SD05-04-2024 15:08:49 // 35130
Igen a motoros gondolta kielőz, aztán kanyargós úton még tartani is kevés volt a lendületet:D Pedig még tetőbox is volt:D:D:D
RomeoOne05-04-2024 14:31:24 // 35129
Most csekkolnom kellett egy videón, de ennek olyan 230 körül van vége 4-esben. Holnap indul a szezon, feltankolom reggel a gépet és lesz előttem 330 km... Végre, feltámadás! És frissebbek lesznek az emlékek, hogy mekkora fordulaton mennyivel is megy ez? :DDD
Liquid05-04-2024 14:13:46 // 35128
anno a TS-em, 180 körül érte le a 7000-et 4-ben :)
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2024 14:00:46 // 35127
A múltkor egy motoros döbbent rá, hogy egyenesben veszett gyors, de kanyarban annyira nem XD
RomeoOne05-04-2024 14:00:38 // 35126
+1
Ez a hozzállás kell ide, nem a píszí :DDD
Ez a hozzállás kell ide, nem a píszí :DDD
RomeoOne05-04-2024 13:55:37 // 35125
Biztos, hogy megvan, sőt... Lehet nagyobb lesz, mint a többi modellnek együttvéve. Máskülönben soha nem készült volna el. Hisz nem olyan rég (talán 10 éve vagy talán 15) volt az a kijelentés, hogy a Ferrari soha nem fog SUV-ot csinálni.
Mondjuk nem is SUV-nak hívják, hanem FUV-nak. Ami egyébként abban az értelemben, nem csak egy marketingduma, hogy tényleg nem egy szokásos SUV benyomást kelt az emberben (bennem legalábbis). Valahogy légiesebb, kecsesebb. Nem a nagyon magasra húzott övvonal dominál, meg nem olyan tagbaszakadt. A szívó V12 ebben a kaszniban unikális, a fényezetlennek tűnő sárvédőív igazából lakkozott karbon... Vannak olyan dolgai, hogy még én is azt mondom, hogy ha már ilyet kellett összerakni, ennél jobban nem csinálhatták volna.
Mondjuk nem is SUV-nak hívják, hanem FUV-nak. Ami egyébként abban az értelemben, nem csak egy marketingduma, hogy tényleg nem egy szokásos SUV benyomást kelt az emberben (bennem legalábbis). Valahogy légiesebb, kecsesebb. Nem a nagyon magasra húzott övvonal dominál, meg nem olyan tagbaszakadt. A szívó V12 ebben a kaszniban unikális, a fényezetlennek tűnő sárvédőív igazából lakkozott karbon... Vannak olyan dolgai, hogy még én is azt mondom, hogy ha már ilyet kellett összerakni, ennél jobban nem csinálhatták volna.
RomeoOne05-04-2024 13:50:54 // 35124
197-nél úgy váltotta a 8-ast a kis piros még rúgott is:D:D:D:D
Én ott teszem 5.-be xD
Én ott teszem 5.-be xD
SD05-04-2024 13:08:15 // 35123
Nekem Audi X5 vagy mi a xar abból a terepjáró:D
Mátrai szerpentinen, kielőzte a tötymörgő sort amiben én is tötymörögtem, mert falu-falu.. ez persze nyilván belterületen előz 100-al.
Aztán a adódott legális hely és én is előztem és épp a kedvenc kanyaromban értem újra utól a ódit.. kilinccsel előre:D:D:D Na erre rájött a bizonyítási kényszer és gyorsult:)))
Én meg végtelen kulturálisba kapcsoltam, hogy most nem versenyzek én vele, ha halad végül is nem akarom megelőzni:D
Ezért lájtosan követtem, dehát.. amit az a kanyarokban leművelt.. úgy csúszott le az ívről, szerintem már minden elektronika villogott neki:D
Hamar ki is sorolt újraindítani a gépet:D:D:D Én meg megköszöntem vészvillogóval..
Van egy ilyen fajta ember aki azt hiszi megveszi az autót aztán már csak taposni kell..
Mátrai szerpentinen, kielőzte a tötymörgő sort amiben én is tötymörögtem, mert falu-falu.. ez persze nyilván belterületen előz 100-al.
Aztán a adódott legális hely és én is előztem és épp a kedvenc kanyaromban értem újra utól a ódit.. kilinccsel előre:D:D:D Na erre rájött a bizonyítási kényszer és gyorsult:)))
Én meg végtelen kulturálisba kapcsoltam, hogy most nem versenyzek én vele, ha halad végül is nem akarom megelőzni:D
Ezért lájtosan követtem, dehát.. amit az a kanyarokban leművelt.. úgy csúszott le az ívről, szerintem már minden elektronika villogott neki:D
Hamar ki is sorolt újraindítani a gépet:D:D:D Én meg megköszöntem vészvillogóval..
Van egy ilyen fajta ember aki azt hiszi megveszi az autót aztán már csak taposni kell..
Shadin05-04-2024 11:55:30 // 35122
Én ma GT-ztem és Érdről hazafelé a Százhalombattai pályalehajtón lettem arra figyelmes, hogy egy böszme szürke XBMW azt hitte naívan, hogy befér elöttem a kanyarba, de alábecsült a faszkalap. 120-al veszem a lehajtót jobbra és 100-al utána a bal fordítót szar gátlókkal, ez a barom meg akkorát fékezett kvázi az utolsó pillanatban hogy még le tudjon fordulni már mögöttem. Tipikus egyenesben gyorshajtó faszkalap, de utálom ezeket. Utána a tükörben nem is láttam, a kanyarokban lefosta a bokáját és lehet h előjött a szekunder szégyenérzete és inkább lemaradt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?