A TC szerintem összes tagja, csak álmodik arról, hogy egy újkori Quadrifoglio-t vezethessen. :)))
Egyébként, szerintem meg pont a drift hiányzott. :) Elég esetlen volt így.
Szerintem szólt neki az importőr, hogy csak finoman ezzel, mert nem olcsó a Sottozero. :)
Egyébként szerintem PR-ból jó húzás volt egy, a fiatalok közt népszerű, netes Celebnek odadni egy tesztre. :)
Forum >> Giulia
droberto08-03-2018 15:26:47 // 4213
zgi52108-03-2018 14:50:31 // 4212
végre nem az eszetlen drfitről szólt!! tanulj, tanulj a jóktól Totalcar :)
like!
like!
gradvolttomi08-03-2018 12:48:42 // 4211
zgi52106-03-2018 14:22:58 // 4210
láttam persze :), nem is tetszik :)
pettinke06-03-2018 10:23:12 // 4209
oda van írva, hogy számítógépes, renderelt dizájn, amit egy studió elképzelt :-)
RomeoOne06-03-2018 09:30:39 // 4208
Nem sokat tudok olaszul, de ebből is az jött át, hogy valaki unatkozott és photoshop-olt kicsit, semmi több :D
RomeoOne06-03-2018 08:23:37 // 4206
Tuti, hogy kamu kép. Levágták a Giulia csomagtartóját, hogy 5 ajtós legyen belőle? :D Az első spoiler meg a küszöböt még át szokták alakítani, de ez már túlmegy ezen
zgi52106-03-2018 05:38:00 // 4205
'''''04-03-2018 12:02:49 // 4204
Az előbb néztem végig a Backstage 9-et itt az oldalon.
Halesz,ha olvasod: legtöbb dologgal egyetértek.Pl jó lenne a QV Q4-el. :-)
Viszont van sávtartó automatika benne.Igaz,csak durrog ha átléped a felezőt de van. :-)
Halesz,ha olvasod: legtöbb dologgal egyetértek.Pl jó lenne a QV Q4-el. :-)
Viszont van sávtartó automatika benne.Igaz,csak durrog ha átléped a felezőt de van. :-)
zgi52104-03-2018 09:50:30 // 4203
Szerintem az 'idióta' túlzás :-), én csipázom Őt, sokszor elég objektív a srác. 2. körben szépítette a mondókáját, miután rájött, hogy hopp, hiszen ez hátul tol.. :)
Nyilván, ha Gergő tesztel egész más infó jön le az autóról, de ahogy értettem tartós tesztre Gergő kapta meg, meglátjuk x idő után mit mond róla. (fékek, futómű stb..)
Az utastéri hangossággal továbbra is vitatkoznék. Ha az ember normál tempóban használja, mondjuk egy dízelt nem is értem miért kellene tépni, nem zajos a beltér.Akik velem utaztak nagyobb tempónál sem érzik, hogy dizel vagy benzines..
Használok még crdi Octaviát, nem tudom arra mit mondanának kivül-belül. Mert annál 140 magasságában nem beszélgetsz halkan, a Julisnál meg 1800-t forog a motor és még rádiót sem kell hangossabra vennem. :-)
Nem haza beszélek, nekem ez az első autóm, ami ilyen halk utastérrel rendelkezik nagyobb tempónál. Pl. a minap tűnt fel, hogy az ajtók is dupla káderezésüek.Igen is sztem sokat foglakoztak a beltéri zajszigeteléssel.
Nekem még mindig a kormányzás a csúcs, ilyet még egyetlen autónál sem tapasztatlan, pedig jópárat vezettem már. Fenomenálisan jó.
Amit nekem még mindig szokni kell pár ezer után is az a brake by wire.
Ehhez több idő kell -nekem.
Sztem az automata váltó annyira jól teszi a dolgát, hogy felesleges beleváltogatni, ez is max. 3 napig tart, majd időnként, ha az ember huligángkodni akar meg, meg nyomja majd. Kihagyható extra -számomra.
Azt azért elismerték jelenleg ez a legszebb sport szedán. :-)
Nyilván, ha Gergő tesztel egész más infó jön le az autóról, de ahogy értettem tartós tesztre Gergő kapta meg, meglátjuk x idő után mit mond róla. (fékek, futómű stb..)
Az utastéri hangossággal továbbra is vitatkoznék. Ha az ember normál tempóban használja, mondjuk egy dízelt nem is értem miért kellene tépni, nem zajos a beltér.Akik velem utaztak nagyobb tempónál sem érzik, hogy dizel vagy benzines..
Használok még crdi Octaviát, nem tudom arra mit mondanának kivül-belül. Mert annál 140 magasságában nem beszélgetsz halkan, a Julisnál meg 1800-t forog a motor és még rádiót sem kell hangossabra vennem. :-)
Nem haza beszélek, nekem ez az első autóm, ami ilyen halk utastérrel rendelkezik nagyobb tempónál. Pl. a minap tűnt fel, hogy az ajtók is dupla káderezésüek.Igen is sztem sokat foglakoztak a beltéri zajszigeteléssel.
Nekem még mindig a kormányzás a csúcs, ilyet még egyetlen autónál sem tapasztatlan, pedig jópárat vezettem már. Fenomenálisan jó.
Amit nekem még mindig szokni kell pár ezer után is az a brake by wire.
Ehhez több idő kell -nekem.
Sztem az automata váltó annyira jól teszi a dolgát, hogy felesleges beleváltogatni, ez is max. 3 napig tart, majd időnként, ha az ember huligángkodni akar meg, meg nyomja majd. Kihagyható extra -számomra.
Azt azért elismerték jelenleg ez a legszebb sport szedán. :-)
Giuntini03-03-2018 20:37:44 // 4202
Nem is az, hogy valójában nem mondtak rossuat, csak semmit nem mondott a futóműről a fékekről. Egyébként az tény a dízel hangja csúnya. Ez volt az egyetlen negatívum, amit én is felfedeztem. A váltót sem méltatta.
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2018 20:19:36 // 4201
azért dicsérték csak hát ahogy fogta a kormányt, mint öreganyám :D :D :D a fogyasztása viszont eléggé korrekt az automata jótékony hatása, csak ezt a delejt 2012-ben kellett volna piacra dobni nagy ütés lett volna... lassan eladhatatlan
tirex03-03-2018 19:02:07 // 4200
Persze, attól függ hogy milyen hangja van hogy a dobon át nyomja a kipufogógázt vagy egyenesen ki a csövön.
Giuntini03-03-2018 18:46:43 // 4199
Érdemes megnézni az Autogram mai adását. Ez a Nagy Sándor egy idióta!
'''''02-03-2018 09:12:37 // 4198
Szomszédban két tuning lada van sajnos! Nem szólhat semmit! :-)
Tocke02-03-2018 08:28:17 // 4197
Pont ez a problémám. A Giulia jobb autó a Stinger-nél, mégis győzött tavaly a Pug. Nehogy már a Kia győzzön. A bajorokban nem érzek semmi plusszt, viszont a Stelvio az Alfa első autója ebben a szegmensben és nem is akármilyen. Ha a tavalyi évből kiindulva következetesen történnének a dolgok, akkor az Alfa nyerne.
Giuntini02-03-2018 08:22:15 // 4196
Sajnos szerintem nem fog sikerülni:( Az az érzésem az első háromban nem lesz benne. Ma már mások a kritériumok egy autó megítélésénél. Ott van a két bajor, és az agyonmagasztalt Kia.
atis_166jtd01-03-2018 22:01:55 // 4195
Race módban ketyeghet a garázsban, de akkor nem biztos hogy kedvesek a szomszédok. Akkor mindíg nyitva a +2.
berobbantam01-03-2018 20:50:27 // 4194
Vagy amikor mind a négy nyitva akkor épp nem a garázsba ketyeg és nem látod.😀
'''''01-03-2018 17:48:57 // 4193
Kn[.]xX26-02-2018 18:22:18 // 4191
zgi52126-02-2018 15:15:27 // 4190
nem. de logikus! :)
kérdezted a car play-t. sajna nekem nincs elől usb-m. a könyöklő alattiból megy a zene, meg miegymás. gyakorlatilag , mintha BT lenne, de a iphone carplay nem. :(
kérdezted a car play-t. sajna nekem nincs elől usb-m. a könyöklő alattiból megy a zene, meg miegymás. gyakorlatilag , mintha BT lenne, de a iphone carplay nem. :(
zgi52126-02-2018 15:13:50 // 4189
érdekes, de oké. :)
azt vettem észre egyébkén, mintha a kinti levegő (bűz, szmog, kipuff.gáz) kevésbé jönne be, ha világít. sokáig nem volt benyomva anyós oldalon, aztán a minap benyomtam , azóta érzem picit másnak a beltér levegőjét.
azt vettem észre egyébkén, mintha a kinti levegő (bűz, szmog, kipuff.gáz) kevésbé jönne be, ha világít. sokáig nem volt benyomva anyós oldalon, aztán a minap benyomtam , azóta érzem picit másnak a beltér levegőjét.
'''''26-02-2018 15:07:11 // 4188
Azt észrevettétek,hogy ha hátramenetben van az autó akkor a befújás erejét (ventilátort) nem lehet se nagyobbra,se kisebbre venni?
pettinke26-02-2018 15:06:02 // 4187
hát attól, hogy az AUTO-t kinyomod, még sok minden nem változik, csak ha eltekersz valami paramétert.
zgi52126-02-2018 15:02:56 // 4186
világos.
én szimplán arra az esetre gondolok, ha az anyós oldalon az AUTO -t nyomod ki-be, mintha nem lenne változás, mert a vez. oldalon AUTO.(világít)
(nem a picit fentebb levő piktogrammra gondolok, annak váltása evidens következmény)
másik:
AUTO módban picit erősnek érzem egyébként a befúvást.
a beslő levegő keringtetést, mert rendre gyorsan kikapcsolja, talán a párás idő miatt.
én szimplán arra az esetre gondolok, ha az anyós oldalon az AUTO -t nyomod ki-be, mintha nem lenne változás, mert a vez. oldalon AUTO.(világít)
(nem a picit fentebb levő piktogrammra gondolok, annak váltása evidens következmény)
másik:
AUTO módban picit erősnek érzem egyébként a befúvást.
a beslő levegő keringtetést, mert rendre gyorsan kikapcsolja, talán a párás idő miatt.
pettinke26-02-2018 14:57:44 // 4185
szerintem úgy van, hogy csak azt a jellemzőt állítja külön, amihez már hozzányúltak az anyós oldalon.
értsd: ha elsőnek csak a hőmérsékletet tekerték el, akkor a befúvást együtt fogja szabályozni, és csak akkor tér el a sofőr oldaltól, ha az anyóson azt is elállítják.
értsd: ha elsőnek csak a hőmérsékletet tekerték el, akkor a befúvást együtt fogja szabályozni, és csak akkor tér el a sofőr oldaltól, ha az anyóson azt is elállítják.
zgi52126-02-2018 14:53:00 // 4184
'''''25-02-2018 08:03:30 // 4183
Sikerült csatlakoznom a telómmal a műszerfalnál.Telefonszámokat,üzeneteket láttam hogy felismerte,be is tudtam lépni.Mit tud még?Próbáltátok?
Jani721222-02-2018 22:25:20 // 4182
biztos izgalmasabb lett volna, ha a körforgóban két kézzel tekertem volna a kormányt :) ja és tuti a nyári 255 gumikkal is más lesz, mindenesetre örülök, hogy tetszik a G mérő :)
droberto22-02-2018 21:45:48 // 4181
Köszi ki fogom próbálni.
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
droberto22-02-2018 21:22:35 // 4179
Ez IstenKirály, ez álmaim műszere. :)))
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Jani721222-02-2018 16:58:24 // 4177
v=VTIFUQqfUwY&feature=youtu.be' target='_blank'>Körforgalomban
Jani721222-02-2018 16:41:20 // 4176
G mérő
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 15:14:39 // 4175
Űr nélkül is lehet repülni és még Tesla sem kell hozzá :DDD
RomeoOne22-02-2018 14:38:01 // 4174
Tesla kell neked, az még az űrben is repül :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 14:31:25 // 4173
rohanunk Cliot venni, meg Mazdát álmaink netovábbja:)))
Jani721222-02-2018 14:30:43 // 4172
Hazafele menet csinalok egy videot
RomeoOne22-02-2018 14:21:57 // 4171
Mármint az első mondatom is kérdés lenne
RomeoOne22-02-2018 14:21:38 // 4170
De az értékét is mutatja, mert most Jani összezavart itt minket :D
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
'''''22-02-2018 14:16:12 // 4169
Mutatja menet közben de nem tárolja.
AdiArsenal22-02-2018 14:10:29 // 4168
7 millás clio rs tudja, 25milliós alfa qv nem? Érdekes
'''''22-02-2018 13:32:04 // 4167
Igen,ha a legnagyobb "kilengést" mutatná minden irányban az út végén akkor legalább érne valamit. :-)
Jani721222-02-2018 12:25:37 // 4166
Magàt a dolgot nem szàmszerüsiti, csak grafikusan megjeleniti, semmilyen haszna nincs csak jòpofa max.
RomeoOne22-02-2018 11:52:24 // 4165
Tényleg az lenne a legjobb, ha lenne benne olyan funkció, hogy elindítod, hogy mérje, aztán út végén megállítod és kirajzolná egy grafikonon az értékeket az idő függvényében :)
'''''22-02-2018 11:36:13 // 4164
Próbáltam én is nézni menet közben de ahhoz túl bolond az autó,hogy normálisan figyelni lehessen. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?