Forum >> Giulia
Jani721222-02-2018 22:25:20 // 4182
biztos izgalmasabb lett volna, ha a körforgóban két kézzel tekertem volna a kormányt :) ja és tuti a nyári 255 gumikkal is más lesz, mindenesetre örülök, hogy tetszik a G mérő :)
droberto22-02-2018 21:45:48 // 4181
Köszi ki fogom próbálni.
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
droberto22-02-2018 21:22:35 // 4179
Ez IstenKirály, ez álmaim műszere. :)))
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Jani721222-02-2018 16:58:24 // 4177
v=VTIFUQqfUwY&feature=youtu.be' target='_blank'>Körforgalomban
Jani721222-02-2018 16:41:20 // 4176
G mérő
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 15:14:39 // 4175
Űr nélkül is lehet repülni és még Tesla sem kell hozzá :DDD
RomeoOne22-02-2018 14:38:01 // 4174
Tesla kell neked, az még az űrben is repül :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 14:31:25 // 4173
rohanunk Cliot venni, meg Mazdát álmaink netovábbja:)))
Jani721222-02-2018 14:30:43 // 4172
Hazafele menet csinalok egy videot
RomeoOne22-02-2018 14:21:57 // 4171
Mármint az első mondatom is kérdés lenne
RomeoOne22-02-2018 14:21:38 // 4170
De az értékét is mutatja, mert most Jani összezavart itt minket :D
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
'''''22-02-2018 14:16:12 // 4169
Mutatja menet közben de nem tárolja.
AdiArsenal22-02-2018 14:10:29 // 4168
7 millás clio rs tudja, 25milliós alfa qv nem? Érdekes
'''''22-02-2018 13:32:04 // 4167
Igen,ha a legnagyobb "kilengést" mutatná minden irányban az út végén akkor legalább érne valamit. :-)
Jani721222-02-2018 12:25:37 // 4166
Magàt a dolgot nem szàmszerüsiti, csak grafikusan megjeleniti, semmilyen haszna nincs csak jòpofa max.
RomeoOne22-02-2018 11:52:24 // 4165
Tényleg az lenne a legjobb, ha lenne benne olyan funkció, hogy elindítod, hogy mérje, aztán út végén megállítod és kirajzolná egy grafikonon az értékeket az idő függvényében :)
'''''22-02-2018 11:36:13 // 4164
Próbáltam én is nézni menet közben de ahhoz túl bolond az autó,hogy normálisan figyelni lehessen. :-)
RomeoOne22-02-2018 10:23:49 // 4163
Hát hogyne mérne. Az autóra ható gyorsulási erőt. Nyilván amikor nagy, akkor az útra kell figyelned, mert akkor történnek a dolgok. Mást hozzá kapcsolni, nem biztos, hogy sok értelme lenne. Az elektronika dolgozik mindig. Száraz úton, lehet, hogy bír 0.8-1g-t, havas úton meg lehet már 0.2 körül elcsúszik.
Jani721221-02-2018 21:22:17 // 4162
ez nem mér semmitse, csak egy központi pontból egy piros vonal az erő irányát mutatja, de amikor éppen mutat akkor akció van ezért nem ajánlott lesni :) én egyébként egy húzos kanyarban néztem azt gondoltam ha eléri a külső kőrt akkor már kiperdül az autó, tehát amíg a körön bellül van addig tud az elektronika segíteni (talán így van)
RomeoOne21-02-2018 21:16:24 // 4161
Jó, hát a sebességen és az üzemanyag szinten kívül kb. minden csak érdekesség, aminek nem sok értelme van. Én mégis imádom a turbónyomás mérőt a 159-ben. Egy ilyen erőmérő is nagy fun lehet, én élvezném :D
Jani721221-02-2018 21:11:46 // 4160
"D" állásban lehet megtalálni, csak érdekesség, de nem sok értelme van :)
'''''21-02-2018 18:58:31 // 4159
Nálatok is van G erő mérő?
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
pettinke21-02-2018 15:46:12 // 4158
nemtom mi az az üvegszálas fűtés :-)
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
zgi52121-02-2018 14:24:01 // 4157
üvegszálas fűtés?
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
pettinke21-02-2018 14:18:52 // 4156
a fűtőszállal meg a rezgéssel is az a probléma, hogy a radar antenna apertúrája előtti felületnek (ezt hívják radomnak) az elektromágnese hullámok számára átjárhatónak kell lennie.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
'''''21-02-2018 13:59:37 // 4155
159-en külön kellett bekapcsolni a radart ha már használtad az autót.Azon is nálam első-hátsó volt gyáriban.
Giulán meg igazából akkor folyton nézi mi van körülötte.
Giulán meg igazából akkor folyton nézi mi van körülötte.
zgi52121-02-2018 13:57:16 // 4154
még egy dolgot elfelejtettem az előző téli felsorolásból.. :)
tehát a téli viszonylatban az automata váltó, visszakapcsolgató funkciója lassításkor! sztem fenomenálisan jól teszi a dolgát, abszolút nem kell a fékhez érni lassításkor, mindegy , hogy pálya lehajtó vagy országút vagy városi kisforgalom.. :)
szóval szuper és véleményem szerint sokkal biztonságosabb, mint a fékezgetés.
tehát a téli viszonylatban az automata váltó, visszakapcsolgató funkciója lassításkor! sztem fenomenálisan jól teszi a dolgát, abszolút nem kell a fékhez érni lassításkor, mindegy , hogy pálya lehajtó vagy országút vagy városi kisforgalom.. :)
szóval szuper és véleményem szerint sokkal biztonságosabb, mint a fékezgetés.
zgi52121-02-2018 13:53:24 // 4153
"nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám"
ez oké, de lehetett volna -esetleg később fognak is- fűtőszálat és/vagy rezegtetést tervezni. nyilván ez nem csak a talján modellnél probléma, bár kétségtelen Toscanában legkevésbé fedi be a havas kosz. :)))))
az is igaz, hogy a user manual többszörösen, több példával felhívja a figyelmet a radar érzékenységére! (kosz, tükröződés stb..)
ez oké, de lehetett volna -esetleg később fognak is- fűtőszálat és/vagy rezegtetést tervezni. nyilván ez nem csak a talján modellnél probléma, bár kétségtelen Toscanában legkevésbé fedi be a havas kosz. :)))))
az is igaz, hogy a user manual többszörösen, több példával felhívja a figyelmet a radar érzékenységére! (kosz, tükröződés stb..)
zgi52121-02-2018 13:48:00 // 4152
nem pontosan értelek, sztem ez más modelleknél is így van a parkradar kapcsán. a vezetést segítő funkciók az indítás után általában alaphelyzetbe (ON) kerülnek, független attól, hogy Te az előző futáskor milyen helyzetben hagytad, használtad. a TPMS -t az LDW -t (keréknyomás ell., sáv elhagyás) lehet kikapcsolni fixen.
zgi52121-02-2018 13:42:32 // 4151
"dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget" -persze, persze :-)
én biztosan nem mentem még annyit , mint Te csak tapogatózom, illetve úgy érzem, hogy a hőmérsékletet is figyeli/heti a comp. és ennek függvényében avatkozik be. nem tudom biztosan, csak a száraz, melegebb időszakhoz képest érzem így.. puhábbnak, komfortosabbnak -de mondom úgy, hogy a DNA maradt N-ben.
én biztosan nem mentem még annyit , mint Te csak tapogatózom, illetve úgy érzem, hogy a hőmérsékletet is figyeli/heti a comp. és ennek függvényében avatkozik be. nem tudom biztosan, csak a száraz, melegebb időszakhoz képest érzem így.. puhábbnak, komfortosabbnak -de mondom úgy, hogy a DNA maradt N-ben.
pettinke21-02-2018 11:17:19 // 4150
mindegyik ponttal egyetértek :-)
az elsőhöz annyit azért hozzátennék, hogy a dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget akár 90-nél is egyenes latyakos úton...
a radarral ez van, a nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám, a fizikával nehéz vitatkozni.
a parkradar szenzor valóban beérzékenyül az eső / hó hatására, és megállva elkezd hamisan riasztani, de legtöbbször megnyugszik.
az elsőhöz annyit azért hozzátennék, hogy a dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget akár 90-nél is egyenes latyakos úton...
a radarral ez van, a nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám, a fizikával nehéz vitatkozni.
a parkradar szenzor valóban beérzékenyül az eső / hó hatására, és megállva elkezd hamisan riasztani, de legtöbbször megnyugszik.
'''''21-02-2018 11:06:50 // 4149
Osztom a véleményed.Amióta felraktam a téli gumikat még gyorsulgatni is tudok.Teljesen jól használható télen is.
Parkradar nekem furcsa,hogy alap helyzetben be van kapcsolva.Garázsnál beállva mindig félek,hogy akkor most figyel vagy nem de eddig mindig magától tette a dolgát.
Parkradar nekem furcsa,hogy alap helyzetben be van kapcsolva.Garázsnál beállva mindig félek,hogy akkor most figyel vagy nem de eddig mindig magától tette a dolgát.
zgi52121-02-2018 09:42:51 // 4148
kicsit a téli közlekedésről..
-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.
-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00386/00386349t.jpg)
-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.
-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.
-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00386/00386349t.jpg)
-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.
-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
'''''20-02-2018 21:04:47 // 4147
?
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2018 20:43:25 // 4146
inkább 3 hónap... és még ki is? :D
tirex20-02-2018 20:10:56 // 4145
Miért nem lepődök meg? :))
'''''20-02-2018 20:05:50 // 4144
Már néztem hozzá boxot! :-)
tirex20-02-2018 20:01:55 // 4143
Igazából egy Ferrari az álom de mióta kijött a qv már nem érdekel. Hála az Alfának új álom lett ami elérhetőbb. Az a brutál 500 ló, na az kell! Ezt már nem kell tuningolni! :)))
'''''20-02-2018 19:47:00 // 4142
Én is úgy vettem,hogy csak ott láttam meg. :-)
Egyébként egy veloce ésszerűbb döntés lenne de persze az alfa nem arról szól.
Egyébként egy veloce ésszerűbb döntés lenne de persze az alfa nem arról szól.
tirex20-02-2018 19:37:37 // 4141
Jövő nyárra lenne aktuális de csak a qv érdekel. Fogyi nem számít, amit ad cserében gondolom kárpótol! Mondom úgy hogy még nem is láttam élőben! :::))
'''''20-02-2018 19:25:00 // 4140
Két hónapot mondtak minimum.
Február közepén terveztem a megrendelést én is de olyan mákom volt,hogy rámtalált a mostani vas és olyan jó áron,hogy egyből el is hoztam.
Gondolkodsz egy QV-n?Én egyre jobban imádom.Minden nap azon gondolkodom,hová kéne menni csak,hogy beülhessek.Minden kézre áll nekem és imádom a hangját.Egyetlen negatívuma a fogyija ami most vegyesben 16.5liter.Csak városban és végig gyepálva 28liter. :-)
Február közepén terveztem a megrendelést én is de olyan mákom volt,hogy rámtalált a mostani vas és olyan jó áron,hogy egyből el is hoztam.
Gondolkodsz egy QV-n?Én egyre jobban imádom.Minden nap azon gondolkodom,hová kéne menni csak,hogy beülhessek.Minden kézre áll nekem és imádom a hangját.Egyetlen negatívuma a fogyija ami most vegyesben 16.5liter.Csak városban és végig gyepálva 28liter. :-)
zgi52120-02-2018 19:13:28 // 4139
tirex20-02-2018 18:31:51 // 4138
Hali! Nem kérdezted anno mennyit kell várni egy új qv.re?
RomeoOne19-02-2018 09:09:11 // 4136
Vagy a modell csaj ül az ölünkben, miközben megyünk pár kört. Kreatívnak kell lenni :DDD
'''''19-02-2018 08:44:33 // 4135
Akkor változtatok rajta! :-)))
Akkor a VTT-re mindenkinek kell hozni magával egy modell csajt,hogy tudjam helyettük vinni egy kört! :-)
Akkor a VTT-re mindenkinek kell hozni magával egy modell csajt,hogy tudjam helyettük vinni egy kört! :-)
RomeoOne19-02-2018 08:11:39 // 4134
Az a kocsi arra való, hogy az 50 kilós modell csajokat furikázd vele, akik elég hajlékonyak ahhoz, hogy egy 30 cm ne jelentsen nekik akadályt :DDDD
Felhasználóbarát kocsi az, csak nem rendeltetésszerűen használod :DDDDD
Felhasználóbarát kocsi az, csak nem rendeltetésszerűen használod :DDDDD
'''''19-02-2018 07:57:23 // 4133
Na majd próbálkozom még.
Ma épp a küszöböt fóliáztatom mert kb 30cm széles és senki nem tudja átlépni beszálláskor.Nagyon jól néz ki de úgy kell beleesni terpeszállásból az ülésbe kintről.
Kiszállás meg nagyobb testű embereknek elég macera.Kagylós ülés-nagy küszöb kombó nem épp felhasználóbarát. :-)
Ma épp a küszöböt fóliáztatom mert kb 30cm széles és senki nem tudja átlépni beszálláskor.Nagyon jól néz ki de úgy kell beleesni terpeszállásból az ülésbe kintről.
Kiszállás meg nagyobb testű embereknek elég macera.Kagylós ülés-nagy küszöb kombó nem épp felhasználóbarát. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?