Forum >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)22-01-2018 20:21:32 // 3765
hát nem és pedig tényleg minden gázadásra ringatja a pithsáját a büdös ribanc :DDD
Chianti22-01-2018 20:07:46 // 3764
Mint a gyerekek a vidámparkban... :o))) Biztos én is kurjongattam volna, ha ott vagyok... :o) Azt hiszem ezt nem tudja visszaadni semmilyen videó, ehhez bent kell ülni és érezni azt a nyers erőt, meg a V6 hangját... De még így videón keresztül is átjön a Cuore Sportivo... Állat egy gép lehet így menet közben! Én is ültem már egy QV-ben, söt be is indították nekünk, de csak bent a szalonban... :o( Az is hihetetlen brutális hangon szólt, de azért ezt az autót érezni kell... Irigyellek benneteket, hogy ti már nem vagytok QV szüzek... :o)))
'''''22-01-2018 19:32:54 // 3763
Nincs mit.Szívesen viszek bárkit.
Mondjuk a videó rohadtul nem adja vissza ahogy csúszkáltunk egy sima gázadásnál. :-)
droberto22-01-2018 17:48:50 // 3762
A kérdés amire a válasz volt ez:
De te nem vagy félős Robi?!? :)))

Nagyon bitan jószág....
Giuntini22-01-2018 15:33:45 // 3761
Hahaha! Zsolti ne tudd meg! Ez az autó valóban közbotrányokozás. Előtte meg a 147 TS-el állatkodtunk. Szegény Szigeszentmiklós!
Jimmi T.22-01-2018 14:52:57 // 3759
azok. ezt tudják, menni kapartatni a főtérre
Halesz22-01-2018 14:41:39 // 3758
Huligánok :)
PBali22-01-2018 11:41:27 // 3757
Nagy élmény lehetett, ez az autó még statikusan is dinamikus :-) Pont hétvégén néztem videót róla, ahogy a Vályi Pista vereti vele...rendesen élményautó a javából. Nem csodálom, hogy az "autót féltem b+"...:-)
Haddel22-01-2018 11:40:44 // 3756
Nagyon király,áthallatszik az őszinte öröm😃
Giuntini22-01-2018 11:08:16 // 3755
Köszi Tomi ezt a fantasztikus élményt!
Giuntini22-01-2018 11:06:01 // 3754
Giuntini22-01-2018 10:58:14 // 3753
Giuntini22-01-2018 10:54:44 // 3752
zgi52122-01-2018 06:40:47 // 3751
..fény, árnyék, szerelem :-)
Jani721221-01-2018 21:13:36 // 3750
meg szögesgumit :)
Giuntini21-01-2018 14:12:02 // 3749
Szerintem ne is használd télen:) Vegyél egy téli autót!
'''''21-01-2018 13:49:53 // 3748
Nyári gumival kínlódok még.Ezen 280 vagy 285 van hátul.Elöl nem is tudom.
Már előre félek megnézni egy ekkora téli gumi árát.
Jani721221-01-2018 13:46:14 // 3747
egyébként az én téli gumijaim 225 szélesek a nyári hátul 255 elöl 225
'''''21-01-2018 13:43:32 // 3746
A 280 lovas választása a legjobb szerintem.Láttad,hogy még te is elférsz,ráadásul annak szerintem vékonyabbak az ülései mint a qv-nek.
Persze,hogy Stelvio vagy Giulia az nehéz döntés.
Nekem formára a Giulia tetszik jobban de azt tuti,hogy a Stelvioval nem kéne nézni az úton a buckákat meg a padkákat.
'''''21-01-2018 13:39:06 // 3745
Annyira ne sajnáld. :-)
Jani721221-01-2018 13:38:03 // 3744
nem értem, hogy hol nem lehet a dizel julit használni télen? Be kell rakni A-ba ott már teljesen nyugissá válik. Tegnap D-ben nedves úton sikerült keresztbe rakni néhányszor, de az elektronika gyorsan beavatkozik, mondjuk engem kicsit zavar is, hogy nem lehet lekapcsolni.
'''''21-01-2018 13:32:30 // 3743
Köszi!
Nem férnek el a ködlámpák,ott két hűtő van a qv-nál. :-)
Ma persze azért nem bírtam ki és kihoztam.Itt csak vizes volt az út. Átállítottam A módba.Na így már lehetett használni.Visszavesz mindenből abban az állásban.
Persze így is figyelni kell de szerintem téli gumival használható lenne.

Azt,hogy egy fele ilyen széles téli gumival ne lehetne használni egy dízel giuliát,nem hiszem el!
Giuntini21-01-2018 13:07:55 // 3742
Én vezetési élményben a Giu-ra szavazok, a praktikum más kérdés...
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2018 11:40:30 // 3741
nincs mit azaz a semmit :DDD Azért most irigykedek egy picit nagyon jó kis autó és most miután benne ültem és tényleg jól el lehet férni benne még hátul is felvetődött a kérdés Stelvio vagy Giu ... persze én csak szerénybe tudnám tolni a 280 lovas verzióban ... idén esedékes lesz a váltás csak most fel van adva a lecke praktikumra Stelvio, kinézetre Gyula :DDD
zgi52121-01-2018 11:06:43 // 3740
Gratula a vashoz! csak óvatosan és nem tákolgatni ám! :) (ködlámpára gondolok)
:
eszembe jutott a kedvenc magyar -sztem már nyugdíjas- autós újságírónk, aki a dízel Julist használhatatlannak titulálta télen a tesztjei során, ehhez mit szólna :P
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2018 10:19:12 // 3739
Ajajjajjj.. ez igen! Gratulálok! Örülök, hogy összejött az álom Alfa! Ennek már tuti nem kicsi a coolere :-) Sok örömteli autózást Vele!
'''''21-01-2018 09:59:19 // 3738
Köszi-köszi! :-)
Haddel21-01-2018 09:56:38 // 3737
Gratula itt is!😃 Nagyon király😃
Szabolcs 15921-01-2018 09:33:50 // 3736
Gratulálok sok örömteli kilométer
'''''21-01-2018 09:00:31 // 3735
Köszi szépen!
Igyekszem ott lenni!Addig remélem kicsit összeszokunk a vassal. :-)
Halesz21-01-2018 08:54:50 // 3734
Itt is hatalmas gratula hozzá! :) KUL-on (is) várunk vele :)
'''''21-01-2018 08:36:50 // 3733
Igen,Ő lett amit sikerült megkaparintani ráadásul jóval a hirdetett ár alatt.
Már péntek reggel leegyeztettük a szombat reggelt.Szóban megegyeztünk már akkor.
Az autó tényleg olyan volt mint ahogy előzőleg mondták.Nagyon rendes,korrekt,egyenes ember volt a tulaj és a társa (cégben volt az autó).Egy parkolóházban láttam először az autót.Persze (nekem) gyönyörű volt.Beindította aztán race módba rakta,zengett a parkolóház.Már ott majdnem el..... :-)
Az "öreg" tényleg tartott tőle mert próba kör alatt is néha megijedt.
Egyébként vett egy Giulietta QV-t,limitált kiadásban.Matt szürke.
Szóval öröm és boldogság van! :-)
'''''21-01-2018 08:22:29 // 3732
Nagyon szépen köszi srácok! :-)
Jimmi T.21-01-2018 07:49:15 // 3731
Gratulálok , nagyon szép a garázsotok !!!
G-MANN🍀21-01-2018 07:39:20 // 3729
Gratulálok!!! Jó lesz ez, mindjàrt itt a tavasz és a száraz út!!! Pénteken még nekem is ajánlották, jó szombati döntés volt!!! :-)
Chianti20-01-2018 23:37:58 // 3728
Épp csak benéztem ide , és mit látok? Ez igen! Hatalmas Gratula! Az első Giulia QV az Amorén! Nagyon sok boldog és örömteli km-t, valamint további balesetmentes élményautózást kívánok! Állat a gép!
droberto20-01-2018 23:19:46 // 3727
Itt is Gratula a vashoz. :)
Köszönjük a próbakört, igazán nagy élmény volt egy ilyen autóipari műremekben utazni. Egy biztos, hogy ez minden fanyalgónak befogja a száját, mert mindent tud, ami a klasszikus autózáshoz szükséges, vagy talén még annál többet is.
Terjeszd is az igét, hogy minnél többen lássák, hogy ez az az autó, ami megmutaja a mai eltunyult közleedőedények gazdáinak, hogy mi is jó az autózásban.
Biztos vagyok, ha meglesz a tapadásod illetve jobban összeszoktok, változni fog a véleményed a vadságát illetően. Így legalább, nem kell azon gondolkodj, hogy mit, hogy tudsz tuningolni. :)
Örülök, hogy végre lett egy klasszik, pofátlanul gyors és erős Alfa Romeód, mert amióta ismerlek mindg erre vágytál. :)
Sok Boldog Alfás Km-t és vigyázz a kis Rosso Quadrifoglio-ra.
'''''20-01-2018 22:24:21 // 3726
Köszi!
Igazából senkinek nem ajánlom.Az előző 72 éves tulaj is félt tőle,ezért adta el.
Képtelenség normálisan menni vele.Persze nyári gumival hideg,nedves aszfalton ez nem is meglepő.Legkisebb gázadásra (értsd fél cm!) már kipörög és eltolja a seggét.Vittem ma pár embert innen az oldalról de szerintem mindegyikőjük megerősíti eszt.
Pályán kis gázadásra már 180 de azt szinte észre sem venni.Én azt hittem,hogy használhatóbb de bolond egy gép ez.Rohadt könnyű odacsapni.
Hasmagasságra vigyázni kell de egy 159TI alacsonyabb bár csak minimálisan.
Szerintem a normális választás egy Veloce.Talán az kiautózhatóbb de ez biztos nem.
Persze tetszik a vas de ennél nem lehet idegesen vezetni mert egyből büntet,
Race módban csattog,hörög,visszadurrog.Városban jó játék.Már messziről visszafordul mindenki.
Tehát rohadt jó de inkább Velocet vegyetek. :-)
Roll198320-01-2018 22:08:13 // 3725
Gratulálok ehhez a vadállathoz! :)
'''''20-01-2018 22:01:23 // 3724
Közben visszatértem a vacsiból.
Köszi srácok! Egy régi álmom vállt ezzel valóra.Legnagyobb köszönet édesapámat illeti aki ugyan ezen lehetőségekről annó lemondva megteremtette az alapot cégünknek.Ő fertőzött meg először az alfa vírussal is.
Ezen felül köszönet Rohodi Misinek és Halesznak a közbenjárásért,ErHardnak a segítségért,Drobertónak a tanácsokért és persze minden alfás kartársnak mert ha nem ilyen összetartó közösségbe csöppentem volna jó pár éve akkor lehet,most talán mást vezetnék.
Rolee4620-01-2018 20:05:02 // 3723
Gratula😊!Végre újra van egy szép autó Bon...don😉😊
Giuntini20-01-2018 19:17:00 // 3722
Ha fel tudnam tenni a videót, amit készítettem... Űber állat ez a kis négyajtós Ferrari. Köszönöm az élményt!
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2018 18:59:05 // 3721
Köszi, hogy vittél egy kört nagyon zsír a gép árban is ok meg brutális a hangja hát ahogy tolja a seggét,, :))))
trxAlfa20-01-2018 18:49:57 // 3720
Koppant az állam!! :D Gratulálok!!
Jól látom azt a piros indítógombot, igaz?
Abarai20-01-2018 17:52:50 // 3719
Ha jól látom, nem alap dízel. :)
'''''20-01-2018 16:56:51 // 3718
Ma sikerült nekem is Giulia tulajnak lennem.
Sajnos van egy vacsora meghívásom most,különben ki sem szállnék belőle. :-)
Holnap töltök fel pár képet róla.
R33Z20-01-2018 12:06:38 // 3717
Ugy kell erteni, hogy erosebbek a 2.0t motorok a gyari adatoktol, nem is kevessel. Tobb padon lemertek mar, mindenhol ez jott ki. Illetve tobben megerositettek mar, hogy Veloce / 2.0t viszonylatban a motor mechanikai osszetevoit figyelembe veve, nem tortent downgrade. Tehat totalisan megegyeznek, a 230 lovas verzio is alkalmas a Veloce map-re. Jelenleg 320hp/500Nm sw mar elerheto a motorhoz. Ezt meg siman lekezeli a valto is. 8500km-nel jarok, van mar nemi tapasztalatom, egesz jo ez igy gyarilag is. Igy is sokat beavatkozik a kiporgesgatlo, nagyon konnyen kihozhato a sodrabol. Kiprobaltam mar nagy sebessegnel is, nagyon szepen tudja 200 felett is es baromi stabil marad, ott mar kell a D mod. Fogyasztas meg vicces, vegyes hasznalat 8.5 korulire allt be, kizarolag 100+ benzint hasznalok. Mindenesetre orulok, hogy jol atvertek a katalogus adatokkal :)
pettinke19-01-2018 14:30:41 // 3716
én úgy értelmezem, hogy ez keményen chiptuning - a gyári dízelből nincsen tudtommal 240 LE, márpedig ők csinálnak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.