Forum >> Giulia

Halesz22-09-2015 22:41:30 // 1311
Szerintem Kocosw ezt nem Neked írta, hanem a srácoknak a videóban :)
emGéza22-09-2015 22:38:15 // 1310
... hát lehet , hogy kár volt ezt a szemetet ide beraknom . Elnézést érte !
Halesz22-09-2015 22:35:07 // 1309
panza22-09-2015 22:32:27 // 1308
És annak ez lett az eredménye!
Liquid22-09-2015 22:30:33 // 1307
neked most miért is van Alfád? ezt most már komolyan kérdem :(
Tedi22-09-2015 22:27:58 // 1306
na, megyek, csinálok popcornt, ez kezd izgi lenni :D
Halesz22-09-2015 22:26:39 // 1305
Szosza: hány M3-as BMW-t látsz Magyarországon? Én mindennap látok nem is egyet Budapesten (nem, nem ugyanazt)... És külföldön?

Az a vicc, amit Te írsz, komolyan.

15 millióért? Mutass olyan autógyártót, aki ilyen teljesítményt ad ennyiért.
.......................22-09-2015 22:24:55 // 1304
Ja fasza az alfa,
te guliettád meg annyira becsülik az Alfánál
hogy ki sem rakták Frankfurban

Bezzeg a bmw standon ott van a318d is
Tommi22-09-2015 22:11:17 // 1303
Szosza!

BÁRMELYIK kommentedet elolvasva BÁRMILYEN topicban, egyre inkább azt gondolom, hogy az Alfa nem Neked való :) Semmi nem tetszik, mindent csak leszólni tudsz, mindenen csak károgsz, vegyél inkább egy Golfot, de komolyan :)

Igen, 90 ezer euro, és? Olvasd már végig es értelmezd, hogy ennyi pénzért mit pakoltak bele ebbe az autóba. A németek/japánok/svédek sem adják olcsóbban ugyanezt a tartalmat. Az már egy más kérdés, hogy kevesen engedhetik majd meg magunknak kis hazánkban, de én speciel nagyon büszke vagyok az Alfára, hogy egy ilyen műszaki műalkotast kerekekre tudtak állítani, mert gyönyörűen bizonyítja, hogy nem felejtettek el autót gyártani. És talán kicsit újra fényesebben fog csillogni az a kígyós-keresztes embléma.

A Ferrari sem attól drága, hogy összedobálnak többszáz kiló fémet meg műanyagot, aminek a bekerülési értéke pár millió foront. Vagy a méretre készült angol gyapjúöltöny sem csak annyiból áll, hogy bedobunk pár anyagdarabot a varrógép alá és kész. De szerintem hiába magyarázom, úgysem értenéd :)
Liquid22-09-2015 22:06:26 // 1302
ez más mint a 4C/8C páros, mert ezt remélhetőleg nem csak pár db/év mennyiségben lehet majd megvenni. Kell egy csúcsmodell, amit ki lehet ragasztani a szoba falára, és nagy kell ennek a tömegmodellje is természetesen.
Tedi22-09-2015 22:03:31 // 1301
Az nem kunszt lenne, ha elmebetegség :DD
Ember, itt high-tech műszaki megoldásokról van szó, szerintem annak elmentek otthonról, aki azt gondolja, hogy egy ilyen autót megkaphatsz 25 milla alatt.
.......................22-09-2015 21:59:02 // 1300
A 90ezer euró az 30…35 millió forint !!
szerintem pont ez a Gulia egy vicc
Ember nem tudja ezt kifizetni
Ez nem kunszt qrva erős autót gyártani ennyiért
Az lenne a mutatvány ha mindezt 15milláért is odaadnák
Tedi22-09-2015 21:36:04 // 1299
Hát mondjuk ehhez képest a többi Giulia is játékautó lesz szerintem :D
Poló22-09-2015 21:34:36 // 1298
Ehhez képest az elmúlt években az Alfa csak játékautókat épített. Hirtelen felébredt és csak nézek a számok láttán :O
panza22-09-2015 21:33:44 // 1297
Köszi a gyors reagálást! Egyébként itt nagyon profi módon megfogalmazták, hogy miért is egyedülálló a julis.
Tedi22-09-2015 21:31:00 // 1296
Nem tudom, hogy pontosan mi ez a fél-virtuális lengőkar, mert a forrásom sem fejti ki, csak annyit ír, hogy kanyarstabilitásban segít.
A féktárcsánál a zárójelben lévő szám az opciós, karbon-kerámi tárcsák átmérőjét jelenti.
Poló22-09-2015 21:29:03 // 1295
Arról tudsz mondani valamit, hogy mi az a "fél-virtuális lengőkar"?
A féktárcsáknál mi a zárójelben levő szám? Pl elöl 360 (390). 360 mm-es tárcsa és mi a 390? Jó nagy fék van rajta, mondjuk ilyen erőhöz kell is.
Poló22-09-2015 21:26:07 // 1294
Így már más :D
Tedi22-09-2015 21:22:38 // 1293
panza22-09-2015 21:08:44 // 1292
Azt hiszem valamit félreértettél! Nem a technikai adatok bőségével kapcsolatosan volt észrevételem (ezen van a hangsúly), hanem az adatlapon szereplő 1387 mm szélességgel, ami szerintem nem valós!
Tedi22-09-2015 21:08:38 // 1291
Egyelőre ennyi műszaki adat ismert, és egészen addig nem is nagyon lesz lényegesen több infó, amíg a kezelési útmutatót kézhez nem kaptam. Mit hiányolsz?

Kazes, próbáltam, nem jött össze, ezért hagytam ki :DD
Piritu - 1.000.00022-09-2015 20:59:57 // 1290
Irreleváns, bő 700ezret utaztam Alfával, még sose ültem hátul :-P
Kócosw22-09-2015 20:59:20 // 1289
Sajnos nagyon keskenyen csepegtetik az infókat,a populáris.modellekről semmit nem tudtak mondani.Se motorvariásnok,se váltók,még annyit sem hogy az ülések dönthetők lesznek e...
Kócosw22-09-2015 20:57:20 // 1288
Gratulálok , ülj le egyes...
Poló22-09-2015 20:54:57 // 1287
Én sem akarok kötekedni, de örüljünk, hogy legalább ennyi infó van róla magyarul. És nem kell guglizni meg keresgélni, ha valamire kíváncsi vagy ezzel kapcsolatban, hanem csak kattintasz és kész. Ettől több infó mi kell még? Ha nem találod, akkor jöhet a google angolul, németül, olaszul. Szerintem nincs másik magyar oldal, ahol ezek a dolgok így meglennének.
emGéza22-09-2015 20:46:22 // 1286
Kócosw22-09-2015 20:42:10 // 1285
Hátramenetet próbáltatok kapcsolni? ;)
panza22-09-2015 20:37:01 // 1284
Nem akarok kötekedni, de egy kicsit "keskenyre" sikeredett! (QV adatlap)
Tedi22-09-2015 20:30:16 // 1283
Őőő...hupsz :D
Kazes☻22-09-2015 19:56:31 // 1282
Na, ja... és még pohár tartó sincs benne! ;)))
GTVili22-09-2015 19:44:31 // 1281
Jéééé.....csak 1.9-es a motor...azt hittem nagyobb....;-)
Tedi22-09-2015 19:40:46 // 1280
No, jöttek érdekes infók a Julisról, ebben a cikkben összefoglaltam.

A műszaki adatokat (bár a cikkben is ott van a link) itt találhatjátok.
Kellemes böngészést, jó vitatkozást :)))
Stef22-09-2015 18:30:26 // 1279
Ugye-ugye, az osztott hátsóablak előnye... :)
Abarai22-09-2015 15:24:05 // 1278
Pföjj, nem is igazi Alfa! :D
Halesz22-09-2015 14:50:26 // 1277
Ja egy apróság, ami nekem nagyon tetszett: hátul is teljesen le lehet húzni az ablakot a Giulián :)
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2015 11:44:56 // 1276
Ezért mondom, amcsi igény. Az ázsiaiak meg azokat majmolják még mindig. :-)
GTPeti22-09-2015 11:32:33 // 1275
Értem. Akkor ez lehet a magyarázat!
Abarai22-09-2015 09:59:11 // 1274
Ázsiai piacokon nem menő az utasokkal egy légtérbe pakolni. Deklaráltan olcsó autóknál elmegy, de ha sedant is kapsz ugyanannyiért, akkor az ötajtós eladhatatlan.
GTPeti22-09-2015 09:55:02 // 1273
[Spekuláció ON]
Lehet, hogy csak azért, mert az 10 dollárral többe kerülne. Ilyen lett a világ...
[Spekuláció OFF]
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2015 09:51:29 // 1272
Ez amcsi igény lehet. Nézd meg az új OFF Civic-et. Tökéletesen adná a forma a normálisan, üveggel együtt nyíló hátsó ajtót (ami a mániám, mert nem kombi és mégis használható). És NEM rakták rá. Nyomi kis nyílást hagytak azon is. Nem értem...
Kócosw22-09-2015 09:47:54 // 1271
az..lapos,es mely..
mint a tézisé...
Piritu - 1.000.00021-09-2015 21:51:55 // 1269
Köszönöm :-))
Kazes☻21-09-2015 21:51:31 // 1268
A SUV után jöhet, '17-'18-ban, kb... :)
Liquid21-09-2015 21:49:41 // 1267
dehogy zavar hogy benzinszaga van, sőőőt :D
Kócosw21-09-2015 21:38:54 // 1266
hát ezt a csomitartót a thesisehez tudnám hasonlitani :) nemsokra valo :)
GTPeti21-09-2015 21:37:58 // 1265
Nyugi, ha nem lesznek, arra utaló jelek, akkor egy pár 10 (v. 100) ezer emberrel kerülnek szembe, ui. petíció lesz belőle... Kiverjük belőlük az SW-t... B)
Kócosw21-09-2015 21:33:42 // 1264
nézd meg a képeket és nem fog érdekelni hogy nem dízel :)
Kócosw21-09-2015 21:32:18 // 1263
Remélem... :)
GTPeti21-09-2015 21:30:50 // 1262
Mikor a Giu-t nézegetem, mindig arra jutok, hogy VM barátunk mennyire jól megfogalmazta "odaát". :)
"A Giulia az idő múlásával egyre jobban tetszik. Olyan, mint a jó bor, ízlelgetni kell."
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.