Forum >> Giulia
Liquid26-02-2024 17:42:41 // 34412
igaz nem készülök angolba, meg az enyém egy sima Stelvio, nem Q, meg régi is... de azért nyugodtabb vagyok hogy fentvan a pajzs.
Liquid26-02-2024 17:41:45 // 34411
na igen, az már egy következő szint.
SD26-02-2024 16:18:09 // 34410
UK-ban van erre szakosodott banda.. gondolom itthon még nincs elég törött giulia hogy legyen piaca...
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
RomeoOne26-02-2024 16:17:43 // 34409
Mindig a radar, ez nem is kérdés. Hanem az, hogy ott már nem lopnak, hanem einstand-olnak :)
SD26-02-2024 16:12:02 // 34408
Legalább gari idő alatt fejlesztheted:D Megmakkan garis:D
Liquid26-02-2024 16:11:56 // 34407
radar ismét :(
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 16:07:04 // 34406
Mert te akarod írni? :-)
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
RomeoOne26-02-2024 16:05:30 // 34405
Giulia Stolen
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
SD26-02-2024 15:10:28 // 34404
De milyen paraméterek??
SD26-02-2024 15:10:05 // 34403
SD26-02-2024 15:06:08 // 34402
Így meg van egy családi autónak hazudott Roadster súlyban lévő garázslakóm:) Amit ha jobb kedvem van kivihetek ha nincs jobb kedvem akkor meg jobb ha nem is viszem ki:D
SD26-02-2024 15:04:54 // 34401
Ha vennék nagy kereket azonnal sótlanná válna a 200 ló, ha megtuningolnám elfogyna a fék, ha megfékesíteném, ott lennék 4 millió ft tuningnál. annyiért meg meg lehet venni egyben.. :D egy használt QV-vel és onnan már csak szerencse kérdése mikor kell szereltetni.. az meg egy széttuningolt 2.0-nál is befigyelhet..
SD26-02-2024 15:00:24 // 34400
https://youtu.be/k5bIkKue9dU?si=NEMSWcEcqhEfq6kr&t=115
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 14:57:46 // 34399
A multiair pont azt teszi lehetővé, hogy az alacsony fordulati nyomatékra hangolt vez.tengelyt virtuálisan oda hegyezi ahova kéred. A végső hangolásnak több köze van az eu normákohoz és a turbó légszállításához, mint a szerkezet mechnaikai tűréshatárához. A lényeg azt hiszem az, hogy a full gyári motornak a 300 lóhoz semmi trükk nem kell. Sima programozós móka.
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
SD26-02-2024 14:55:59 // 34398
Azokkal kéne felvenni a kapcsolatot akik ezt tervezték:D
SD26-02-2024 14:54:03 // 34397
Teljesen igazad van:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
SD26-02-2024 14:52:22 // 34396
RomeoOne26-02-2024 14:42:53 // 34395
én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
SD26-02-2024 14:33:40 // 34394
Nekem a 6.5 se jött ki még:D
SD26-02-2024 14:32:52 // 34393
Hát az meg pont a 4 kerék miatt sztem... én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D ha nem tiltana be:D
Ezt most már ki kell próbálni:D
Ezt most már ki kell próbálni:D
SD26-02-2024 14:31:44 // 34392
Zselé26-02-2024 14:31:05 // 34391
Viszont az a 100km/h 5,2 sec alatt eljő... :D
SD26-02-2024 14:29:16 // 34390
Zselé Veloce-jével mentünk egy kört nálunk, utána az én Super-emmel, én még normal-ban is hagytam véletlenül nem raktam D-be, és nem volt igazából érzékelhető a különbség, inkább 100km/h felett jött ki nekem valami plusz dinamika.
A Veloce negyon korrekt, és bitangjól összerakott gép.
Valahol hallottam hogy eleinte még grammolták is a hajtókarokat, úgy válogatták össze.
De valójában Lóerő tehát nyomaték x fordulat tekintetében beszélünk 50 paciról ami 3000-5000 között jön elő valahol.
Ezért is lehet olyan kevés a végsebesség különbség.
Tényleg jó lenne tudni mi járt a taljánok fejében hogy miért lettek a 200 lovasak?:D
Remélem nem úgy készültek mint a VW motorok, hogy amelyik nem indul el azt visszaküldték a szalag elejére hogy szétszed összerak aztán hátha:D
A Veloce negyon korrekt, és bitangjól összerakott gép.
Valahol hallottam hogy eleinte még grammolták is a hajtókarokat, úgy válogatták össze.
De valójában Lóerő tehát nyomaték x fordulat tekintetében beszélünk 50 paciról ami 3000-5000 között jön elő valahol.
Ezért is lehet olyan kevés a végsebesség különbség.
Tényleg jó lenne tudni mi járt a taljánok fejében hogy miért lettek a 200 lovasak?:D
Remélem nem úgy készültek mint a VW motorok, hogy amelyik nem indul el azt visszaküldték a szalag elejére hogy szétszed összerak aztán hátha:D
Shadin26-02-2024 13:55:22 // 34389
Most olyanokról beszélünk amit a Veloce 280-asa tud, semmi extra terhelés meg extra hardver.
SD26-02-2024 13:36:25 // 34388
Nem savazsából de a QV féket a gyári csonkállványra egy kis közdarab segítségével lehet feltenni :O
Mondjuk az sem tiszta ha én féknyerget cserélek, akkor a fékerő elosztó szofrver honnan fogja tudni mekkorát kell fékezni? Vagy az csak nyomja a gombot aztán a kerékfordulatból kombinál hogy több kell vagy kevesebb?
Ez már szinte Ferrari-s megoldás:)))
Mondjuk az sem tiszta ha én féknyerget cserélek, akkor a fékerő elosztó szofrver honnan fogja tudni mekkorát kell fékezni? Vagy az csak nyomja a gombot aztán a kerékfordulatból kombinál hogy több kell vagy kevesebb?
Ez már szinte Ferrari-s megoldás:)))
RomeoOne26-02-2024 13:24:30 // 34387
Ezt Németh Szilárd hangján hallottam a fejemben :DDD
RomeoOne26-02-2024 13:01:15 // 34385
Mert annak idején nem ezt nézegetted folyton :D Én '19-ig igen, utána meg eldöntöttem, hogy rámegyek a Q-ra, aztán meg azokat :D Minden évben volt külön MY. A Supernél a MY19 az volt, amikor behozták a GPF-et.
SD26-02-2024 12:58:35 // 34384
Én néztem videókat ahol a Multiair RPM limitet fentebb vitték elég kemény hangja van:)))
De valójában motor tervezés szempontjából a magas frekvenciára tervezett alkatrészek alacsony fordulaton nem igazán működnek jól. Ez az amit a Multiair összehoz.
De valószíüleg magas fordulaton többet darálja magát mint amennyi pluszt kihoz, ezért van így hangolva.
De valójában motor tervezés szempontjából a magas frekvenciára tervezett alkatrészek alacsony fordulaton nem igazán működnek jól. Ez az amit a Multiair összehoz.
De valószíüleg magas fordulaton többet darálja magát mint amennyi pluszt kihoz, ezért van így hangolva.
Shadin26-02-2024 12:57:31 // 34383
Én nem láttam semmilyen katalógusban MY19-et, 159-ben sem volt minden év MYXX, hanem az FL-eknél kapott csak ilyen számot.
RomeoOne26-02-2024 12:55:24 // 34382
Nem vagyok akkora autóipari expert, de régen sokat nézegettem ezeket. Nem a gyártási évet, hanem a gyártási időszakot. Általában nyári szünet van a gyáraknak, az olaszoknak mindenképp. Akkor van mindig egy átállás is. A modellek folyamatosan változnak. Egy modellév gyártása így az előző év őszével szokott indulni és az aktuális év nyaráig tart. Minden évben indul új modellév.
A tiednél már csak azért sem áll meg a dolog, hogy MY17, mert épp a MY19-cel (amit '18 őszén kezdtek gyártani) kaptak a 2.0T motorok GPF-et. Előtte nem volt szűrő.
A tiednél már csak azért sem áll meg a dolog, hogy MY17, mert épp a MY19-cel (amit '18 őszén kezdtek gyártani) kaptak a 2.0T motorok GPF-et. Előtte nem volt szűrő.
Shadin26-02-2024 12:55:08 // 34381
Nem igazán ugyan azt beszéljük, nekem nem kell másik turbó meg decat stb. a gyári ~300 akarom, amit fax módon csaptak le róla a felső fordulatszámon viselkedése rovására.
Shadin26-02-2024 12:52:57 // 34380
A RACE mindkettőnél világít és mindkettőnél túltolós formában kapcsol, csak a régi kapcsoló nem tér visszatér N-be, míg az új igen. A régiben 3 v 4 mikrokapcsoló van, az újban asszem csak kettő és CAN Bus-on lóg már.
Shadin26-02-2024 12:50:17 // 34379
Pont ugyan az a különbség mint a Q(V) esetében, csak itt nincs RACE felirat a gombon.
Simán egyszer D billentés az D és visszatér a gomb N-be, de a led a D-nél világít.
Ha ebben a helyzetben feltolod ismét D-be és kitartod, akkor kapcsolja a Race módit, kiteszi a sérga autót is a médiakijelzőre, meg a kikapcsolt segédberendezések ikonját a km órára, de a gomb ilyenkor is visszatér ugye N-be, de nem világít egyik LED sem, mert a nem létező RACE kellene világítson sárgán.
A Type 2 v. Type 3 működésileg pont tök ugyan így műxik, csak a kitartott D üzeme az egyiknél Race, a másiknál ESC Off. Miután a Race konzekvensen működik én azt hagytam, a sima ESC Off-ból nem lehet rendesen "kijönni", van némi anomália a működésben. A Race stabilan működik.
Simán egyszer D billentés az D és visszatér a gomb N-be, de a led a D-nél világít.
Ha ebben a helyzetben feltolod ismét D-be és kitartod, akkor kapcsolja a Race módit, kiteszi a sérga autót is a médiakijelzőre, meg a kikapcsolt segédberendezések ikonját a km órára, de a gomb ilyenkor is visszatér ugye N-be, de nem világít egyik LED sem, mert a nem létező RACE kellene világítson sárgán.
A Type 2 v. Type 3 működésileg pont tök ugyan így műxik, csak a kitartott D üzeme az egyiknél Race, a másiknál ESC Off. Miután a Race konzekvensen működik én azt hagytam, a sima ESC Off-ból nem lehet rendesen "kijönni", van némi anomália a működésben. A Race stabilan működik.
SD26-02-2024 12:47:14 // 34378
Most már ki kell mondanom a fékkel elégedetlen vagyok, karistoló hangot ad sokszor...
20k km van benne, meg fogom nézni de ősszel volt rajta bőven betét.. akkor is csinálta.
Már írtam is egyszer, hogy mosással vagy nagyon intenzív nagy tempós fékezéssel lehet eltüntetni, különben az átlag városi tötyögésnél nagyobb fékezésre karistol..
Szerintem ez valami méretezési gebasz lesz, vagy a fékpor telik be, vagy a betét van hülye helyen.. már tervezve..
Mi a szösz legyen... Meg kéne rendesen hajtani néha?:D
20k km van benne, meg fogom nézni de ősszel volt rajta bőven betét.. akkor is csinálta.
Már írtam is egyszer, hogy mosással vagy nagyon intenzív nagy tempós fékezéssel lehet eltüntetni, különben az átlag városi tötyögésnél nagyobb fékezésre karistol..
Szerintem ez valami méretezési gebasz lesz, vagy a fékpor telik be, vagy a betét van hülye helyen.. már tervezve..
Mi a szösz legyen... Meg kéne rendesen hajtani néha?:D
SD26-02-2024 12:44:58 // 34377
Hát az úgy 3-4 millió lesz:D
- kipu
- fék
- csipp, plusz kúler..
Ezzel a szettel tudna 400-at és de csak 300-ra csavarod és már kész is:)
És a fenttartása annyi mint egy QV-nek:)))
Én is szerenték csipszet de mindig túlgonodlom ezért nem lesz:D:D:D
- kipu
- fék
- csipp, plusz kúler..
Ezzel a szettel tudna 400-at és de csak 300-ra csavarod és már kész is:)
És a fenttartása annyi mint egy QV-nek:)))
Én is szerenték csipszet de mindig túlgonodlom ezért nem lesz:D:D:D
Shadin26-02-2024 12:43:27 // 34376
+1
SD26-02-2024 12:43:11 // 34375
Ha nem lenne a Super tuti álmodoznék egy QV-ra, de most már nem csalhatom meg:D
Shadin26-02-2024 12:42:30 // 34374
Egy 2.0 Super-t akarok ahogy azt Giuseppe megálmodta és az ~300 ló a gyári vassal.
SD26-02-2024 12:42:19 // 34373
Nem a két verziós DNA kapcsoló közt van különség?
Facelift előtt, olyan volt a kapcsoló mint a világítás rezsó kapcsoló.
Facelift után egy fix állása van, és tekergetni tudod + - állásba mint az index kart visszaugrik. És itt D módba úgy tudod tenni az autót ha D állás ban még tartod tovább és úgy átvált racséba, ezért itt szoftveresen is meg lehet mókolni kapcsoló nélkül már.
Facelift előtt, olyan volt a kapcsoló mint a világítás rezsó kapcsoló.
Facelift után egy fix állása van, és tekergetni tudod + - állásba mint az index kart visszaugrik. És itt D módba úgy tudod tenni az autót ha D állás ban még tartod tovább és úgy átvált racséba, ezért itt szoftveresen is meg lehet mókolni kapcsoló nélkül már.
Shadin26-02-2024 12:40:38 // 34372
SD26-02-2024 12:40:22 // 34371
Ugyanez:)
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 11:53:02 // 34370
Áhh eszembe jut a 146-om, erre szembe jön a 145/46 fb csoportban.Szerintem az én ex-autóm. Bontódik szegény, most hordják szét.
Morfiusz Cédula26-02-2024 10:24:51 // 34369
Igen, nekem is pont a laptiming-os M5 jutott eszembe a hozzzászólásokat olvasva. Megy, kipróbálják, lemérik, de utána kérdés hogy viselkedik az autó, ha úgy igazából elkezdik nyúzni. A Q bírta, meg gondolom a stock M5 is bírta volna. De ha felhúzatom az enyémet 320-ra, (vagy nagyobb turbóval tudnak 350+ -t is), hol lesz a határ ameddig elmehetek vele? Oké a pirosnál nagyot lépne, de mi lenne azon túl?
Morfiusz Cédula26-02-2024 10:20:50 // 34368
Elolvastam a blogodat és megnéztem a yt vedeót. Az a része nem világos, hogy mi a különbség a kapcsoló sima D-be mozgatása és a D fölött tartása között? A D-be mozgatás esetén lesz type 2 v 3, de akkor meg minek kint tartani? Vagy D-ben marad minden, csak a kitartás aktiválja a type 2 v 3 (race ill esc off) módokat?
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 10:07:27 // 34367
Ez pont az amit előre jó kitalálni XD
Nálam full egyszerű volt a képlet. A legkönnyebb rwd verziót szerettem volna nagyon. Egy zöld veloce ajánlatnál meginogtam, de végül úgy lett, ahogy kigondoltam. Nem az erős motor érdekelt, hanem a Giorgio platform a lehető legkönnyebb kivitelben.
Lényegében igen, a motor , a hajtás és a futómű mind többre van tervezve. Ergo van egy viszonylag könnyű, extán merev rwd autóm, aminek ha úgy teszik kitolhatom a szemét. Minden része sokkal többre van kitalálva. Kivéve talán a sofőrt XD
Nálam full egyszerű volt a képlet. A legkönnyebb rwd verziót szerettem volna nagyon. Egy zöld veloce ajánlatnál meginogtam, de végül úgy lett, ahogy kigondoltam. Nem az erős motor érdekelt, hanem a Giorgio platform a lehető legkönnyebb kivitelben.
Lényegében igen, a motor , a hajtás és a futómű mind többre van tervezve. Ergo van egy viszonylag könnyű, extán merev rwd autóm, aminek ha úgy teszik kitolhatom a szemét. Minden része sokkal többre van kitalálva. Kivéve talán a sofőrt XD
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 09:57:53 // 34366
Tudtommal nem kisebb, sőt a turbó háza tök ugyanaz. A bele tér el valamiben, ki tudja miben. A Veloce program my21-nél is működik, sőt az egyik tuning cég kiposztolta anno facebookra a kiolvasott gázpedál map-et. És simán csak a gázpedál map van visszaírva, tehát a 200 lovas olyan, mintha sose tudnál padlót nyomni a 280 lónak XD Némileg szkeptikus vagyok hogy valóban így van e, de látod.. a DNA kapcsoló is milyen egyszerűen van "butítva".
Turbót nem cserélnék, az tuti. Viszont...én még csak olyat láttam, hogy a tuningtól jobb lett. Nem kicsivel :-) A 146 jtd kevesebbet evett, halkabb lett, és hogy mennyivel ment jobban, az leírhatatlan. Se turbó, se motor hiba egész 330e km-ig, és tudtommal aztán sem.Szerintem gyári turbóval és bontatlan motorral ment a vasba.. :-(
Az 5 hengeres az gyárilag lomha önpusztító gázolajzabáló volt. Remap után ereje lett, gyönyörűen egyenletesen húzott, kevesebbet fogyasztott, ritkábban regenerált..mit mondjak még? Nem sufni chip volt egyiken sem, hónapokig írtam őket.
Szóval a Veloce programot gondolkodás nélkül feltenném, de akár a Squadra bármelyik programját. Ugyanis ott gondolkodó emberek írják a progikat, nem csak felhúzgálnak pár értéket.
Turbót nem cserélnék, az tuti. Viszont...én még csak olyat láttam, hogy a tuningtól jobb lett. Nem kicsivel :-) A 146 jtd kevesebbet evett, halkabb lett, és hogy mennyivel ment jobban, az leírhatatlan. Se turbó, se motor hiba egész 330e km-ig, és tudtommal aztán sem.Szerintem gyári turbóval és bontatlan motorral ment a vasba.. :-(
Az 5 hengeres az gyárilag lomha önpusztító gázolajzabáló volt. Remap után ereje lett, gyönyörűen egyenletesen húzott, kevesebbet fogyasztott, ritkábban regenerált..mit mondjak még? Nem sufni chip volt egyiken sem, hónapokig írtam őket.
Szóval a Veloce programot gondolkodás nélkül feltenném, de akár a Squadra bármelyik programját. Ugyanis ott gondolkodó emberek írják a progikat, nem csak felhúzgálnak pár értéket.
RomeoOne26-02-2024 09:56:59 // 34365
Persze, hogy lehet, ott volt velünk egy Veloce is, végigtolta gond nélkül. Mondjuk egy kanyart elmért, aztán a célegyenes előtt fél oldallal kilátogatott a fűre... Mint mi Gyurival az M-Ringen :D
Zselé26-02-2024 09:53:04 // 34364
Bizony, még a kisebbeknél is gondoltak. Mert a Veloce kézikönyvben is benne van, mit nem szabad a bejáratás ideje alatt:
"ne használja versenypályán"
Tehát utána lehet! :D
"ne használja versenypályán"
Tehát utána lehet! :D
RomeoOne26-02-2024 09:50:05 // 34363
Az enyém hivatalosan MY17 ami 2019.01. gyártás
Ilyen nincs :D Ha 2019-ben gyártották, az MY19. Ha 2018 őszén gyártották volna, már lehet akkor is az lenne.
Ilyen nincs :D Ha 2019-ben gyártották, az MY19. Ha 2018 őszén gyártották volna, már lehet akkor is az lenne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
389
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?