quash22-05-2024 10:29:02 //
35550
Mondjuk nálam is 530-ra lett írva, de ezzel még nagy problémát elvileg nem okozok.
Az biztos hogy így ég és föld a különbség a gyári és ez között, pedig LE/Nm-ben nagy eltérés nincsen.
SD22-05-2024 10:27:02 //
35549
Én azthiszem igen hátsókerekes volt, 240le körülre húzva és a tulaj szerint végtelen nyomatékkal:D
Kerék 18" és szerintem viszonylag új gumik lehetettek:)
És egy cingár fiatal sárc ami megitn tuning tényező.
Nekem az tűnt fel elősször hogy a jávorszarvas teszten én 60 majd 65, 72.. elvettem a gázt és úgy mentem át.
Ő meg beleállt a gázba és padlógázon ment át:D
quash22-05-2024 10:26:22 //
35548
FB-n keress rá: jtd-performance
Ez már tényleg építés, amit beraktam mérés, ott már turbó csere is volt.
Azzal kapcsolatban nincsen kétségem hogy normálisan megépítve, és használva, ezt a 300+Le/600+nm-rt a motor bírja, váltó nem tudom mennyire tolerálja ezt.
Igaz BMW-knél ha jól tudom eléggé váltóhatár fölé mennek ZF-eknél, és bírja.
RWD volt? Amúgy nagyon nem csodálkozok, a dízel verzió könnyű, a nyomaték remapolva hatalmas, tuti recept. Pláne ha esetleg egy kis futómű keményítést és jó gumikat is kapott.
SD22-05-2024 09:40:38 //
35546
Ahha nekik más a pisztoly vagy máshogy csal/nemcsal a kút:D
Ha visszakorrigálod a német eltéréssel az egész sorozatot, akkor kijönne hogy a Giulia fogyasztásmérője nem csal hanem a magyar kutak?:D:D:D
Kérdés hogy melyik irányban?:D
SD22-05-2024 09:39:01 //
35545
Már hogy a Giulia Kakucs day-n ahol QV-k Veloce-k és Superek, egy db. Dízel ment, és. körbe is vert minket:D Medig jól meg kotladízeleztük előtte:D
Ez a tuning dolgo a giuliák élete során még sok minden eredményez majd:D
Valószínűleg ott sikerült túltölteni a tankot. Mindegyik német tankoláskor volt.
SD22-05-2024 09:30:06 //
35543
Ezek a dízelek trükkösek:)
Valószínüleg szana-szét lesznek tuningolva mind:D
Ha ki lesznek tilva az utcáról azért ha nem akkor azért:D
A Kakucsring-en is abszolút második vagy harmadik helyet ment egy dízel?:)))
SD22-05-2024 09:28:42 //
35542
és mi az a beszakadás a grafikonon mindkét esetben? Fals mérés vagy valami utazás, speckó esemény?
Hatbavágós biztos, de nem kéne olyan progi mint a piros nyomaték görbe. Az alatta lévő is követi ezt a hirtelen kókadós karaktert, pedig senki nem kötelezi a tunert hogy a gyári gorbét nagyítsa fel :-) Ide látszik, hogy 2000-3600 közt végig tudná az 500nm-t. Mondjuk 2200-ra tenném ahol eléri ezt, és onnan jöhet egy 500nm-es plató a görbére. Abszolút értékben biztos jobban megy a maxra írt kókadós, de hogy vezetni sokkal jobb a lapos görbével azt biztosra veszem. Nagyon nem forgós karakter, sokat segítene a feelingen.
Ez szerintem nem Super specifikus, hanem My21 specifikus. Statisztikám nincs, de már megszokásból 2 decit levonok a kijelzett fogyasztásból, kb annyit csal.
G-MANN🍀21-05-2024 21:51:26 //
35539
620nm egy könnyebb autóval a 400nm-hez képest?😅 gondolom jobban megy 😉
Vagy csak költői kérdés volt?
Ez az első verzió, főleg a 2060-as, értelmesebbnek tűnik.
A másodiknál a 600+ Nm már 200-es fordulat előtt... Manky-nak lenne hozzá egy-két szava sztem :) Az a váltó/kuplung nem lesz hosszú életű.
quash21-05-2024 21:18:57 //
35536
Érdekes hogy az olaszokat mennyire nem érdekli az hogy ZF váltót 500nm-re tervezték (nem Q!).
Simán írják őket 600nm fölé:

Ezek egymástól független programozások, de van még egy csomó.
Kíváncsi lennék akár csak egy ~255Le/620nm körüli 2.2D mit megy egy 280le-s 2.0T-hez képest.
A Super 100e km átlagában "csak" 0,13 l/100km-el mutatott többet :-)

Egy kis statisztika:
48ezer km átlagában 0,27 liter/100km-el mutat TÖBBET tankolásonként a fedélzeti számítógép mint a tényleges, a tankolásból számított érték.

...ezt se sikerült eltalálni mint a csomagtartó méretét :-DD
SD20-05-2024 12:25:46 //
35532
Ja és utána persze vagy napon vagy garázsban kicsit lehúzott ablakokkal szárítani, de ha leeresztem én le is szoktam takarni hogy ne menjen bele a pók:)
SD20-05-2024 12:24:34 //
35531
Én már vagy 3-4x mostam vizes spricnibe bekevert mosószeres víz, jól eláztatni, Aztán súrolni egy ronggyal hogy habozzon majd, vizes porszívóval kiszívni.
Így illatosító sem kell az autóba :D
Amikor nem friss megy neki a mosás:D
A szőnyeget meg megvédi a gumitálca:)
Igen, a szövet ülések hátránya, hogy előbb utóbb nagyon porolnak, érdemes tisztíttatni, kiporszívózni sem lehet teljesen. A bőr ilyet nem csinál, az majd jól kireped, kikopik, vagy megereszkedik és meggyűrődik :-) A Giulietta félbőröse is porol, az a legtutibb kombó, mert lehet a bőrt is ápolni, de a port is magába szívja XD Egyébként meg nagyon jó ülés, nekem nagyon kényelmes, jól eltalálták a formáját, anyagait.
SD20-05-2024 05:26:15 //
35529
Liquid19-05-2024 21:58:05 //
35528
Azt nem tudom, anno mikor a TBI utódját kerestem elvileg volt rendelhető szövetkárpit de csak a legolcsóbb dízelekhez.
SD19-05-2024 19:46:06 //
35527
A felete
Tető elsôre ellenszenves volt de meggyőzött a 4-6 millió árelőny:D és amúgy meg nagyon mokány, megszerettem, gyerekekkel a vajből az áhh hagyjuk;D
SD19-05-2024 19:44:49 //
35526
Elsőre semleges érzésem volt vele. Bem vagyok bôr mániás. A nagyon alap bőrnél amúgy jobban néz ki, az egyel jobb bőr hurkás formáját követi viszont nem szorít úgy mint a veloce bőr:D
Amúgy a gyöngyvászon kereten belül a szövet egy elsőre sprőd de marha tartós anyagnak tűnik ami amúgy nonszensz de karbon mintás, és valszeg könnyebb is mint a bűr:D
GTA ennyi:D
SD19-05-2024 19:42:13 //
35525
Igen elfogyott már valszeg az eredeti:D
SD19-05-2024 19:41:38 //
35524
‘22-ben meg már alapáron volt, radar, veloce első, dupla kipu, 8.8 érintős navi, és annyival drágább is volt az alapár :…D
Az kb 21 nyarától van, hogy egységes a lökös, és szerintem még sok egyéb. A Stellantis év elején jött, és nyárra szépen egyszerűsítette a gyártást. Azóta van csak fekete belső pl.
Ami '21-től van az sem rendes szövet? Sose láttam közelről. Viszont majdnem olyanom lett :-)
leopop319-05-2024 13:23:27 //
35521
Akkor valami hasonlót kéne majd szerezzek 😉😁🍀
A tiéden Veloce lökös van elöl.
quash19-05-2024 11:17:51 //
35519
Jó, én könnyen jártatom a számat! :)
Az enyém kb. a nagyon ritka kivitelű Super, ami Veloce .... :D
2019-ben még lehetett ilyen elvetemült kombót rendelni.
SD19-05-2024 11:11:23 //
35518

Na álljál csak oda egy sima-super mellé:D
- csak hátsókerék igazi klasszikus alfa érzés
- felesleges és elromló extrák hiánya:)))
- talán még a QV-nél is alacsonyabb gyárilag:)
- szövet ülésben nem csúszkálsz a verenypályán::D
- ami kell meg megveszed hozzá utólag:))))))))
Liquid18-05-2024 22:47:19 //
35517
Ez igaz, de sajnos rendes szövet ülés nem nagyon volt kapható, csak az a gyöngyvászon szerű valami.
És a nap végén.. a legkényelmesebb ülés a szövet ülés 😄
És esélyes hogy 2 év gari is van rajta még, akkor 3+2-vel osztogatták őket.
2018-as. Én az újabb évjáratra szavaznék, ha az összkerékhajtás nem nagyon fontos valamiért.
quash18-05-2024 20:40:34 //
35513
Ha nem ASAP, akkor inkább magasabb felszereltségűt keress!
Veloce külső morcosabb, jobban mutat (szerintem), Veloce ülések és normál ülések között nagy a különbség. Veloce első/hátó lökős, "diffuzor", dupla kipuff. Egyik sem ad hozzá az autó vezethetőségéhez, de ha oda állsz egy "sima" super mellé egyből látod, hogy NA! :)
Pár + kényelmi funkció, aminek tényleg van értelme, pl. távolságtartó tempómat, automata lámpa, carplay/android, és persze a váltófülek! :D Ezek mind jellemzően magasabb felszereltségnél vannak meg.
+ az olyan apróság mint a kisebb kijelzők a műszerfalon, vagy a középső kijelzőn, csak akkor szúrják az ember szemét, ha már tudod mit kell nézni.
Bagee18-05-2024 20:27:00 //
35512
most már egyre bizonytalanabb vagyok :D
bár ennek a feketének van egy bejegyzett káresete
G-MANN🍀18-05-2024 20:17:43 //
35511
Viszont MY21 tényleg jobb minőségérzet!
G-MANN🍀18-05-2024 20:16:08 //
35510
Ez még az elsők egyike, álom, ekkor még 300+gyári lóerő🤩 többen lemérték
Lev18-05-2024 20:01:51 //
35509
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_veloce_q4_automata-20583932
Soha nem ment ez nekem:D
Lev18-05-2024 20:01:21 //
35508
Bagee18-05-2024 19:39:23 //
35507
Na de akkor ennyiért meg már
ezt nem? Még is csak veloce...
quash18-05-2024 19:14:02 //
35506
+ a kijelző is kisebb!
Kiváncsi lennék annak az okosnak aki kitalálta a 6"-os kijelzőt, mi járt a fejében, és ezzel vajon mennyit sportoltak! :D
quash18-05-2024 19:11:57 //
35505
Ne vegyél halogénnel szerelet Giu-t!
Kell a két ledcsík előre, olyan mint egy morcos szemöldök, ez adja az autó karakterét!
Bagee18-05-2024 17:34:22 //
35504
Köszi!
Kéknél a színén kívül még az a pozitívum számomra hogy ÁFA-s :)
De igen, eléggé elgondolkodtató... fiatalabb frissebb...
Ezt nem ismerem, de elgondolkodtatóan közel van hozzá árban
ez.
Ha anyagilag belefér én inkább efelé kacsintgatnék, és nem csak a színe miatt, mert a kék is szép. :-)
- Ez MY21, vagyis már egy jobb, érintőképernyős infotainment egység van benne. Későbbi eladhatósági szempontból sem rossz.
- A MY21 hangszigetelése is jobb, bár 2017-eshez tudom viszonyítani.
- A beltér upgradelt, a minőségérzeten itt-ott javítottak, érezhető a különbség.
- A 18-as felni is komolyabb alatta,
- és kanyarkövető nagy xenon is van benne, ami annyival, de annyival jobb mint a kék halogén lámpája, hogy ha csak ennyi lenne a különbség, akkor is ezt választanám.
- A zöld elöl is radaros, ez van hogy jól jön.
+1, ha megnézed a zöldön a rendszám felrögzítését, elöl is amennyire lehet diszkréten, hátul Giulia feliratú keretben, olyan emberre vall, aki ad az autójára.
Bagee18-05-2024 15:35:59 //
35502
SD16-05-2024 17:08:51 //
35501
ja nem az nem belerakták hanem daízel:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.