Forum >> Giulia

BeeGee24-11-2015 16:19:01 // 1447
Annyit mondtam, hogy az amcsik kurvajó keynote-ot kerekítettek egy olyan autóhoz amihez közük sincs, az olaszoknak ezt el kéne tanulniuk.

Én nem beszéltem az autókról :)
Giuntini24-11-2015 14:53:42 // 1446
Bocs de egyàltalàn nem nézem le az amcsikat, sőt sok mindent mi európaiak tanulhatnànk tőlük. Én csak próbàlom érzékeltetni hogy más világ es mások az elvàràsok. Szoszànak mondom, hogy nem tudom nit szólna ha olyan kanyarsebességgel próbàlna bevenni egy kanyart az ami autóval mint a Breràval. A màsik: európai autó megfelel nagyjàból az USA-ban míg nálunk harmatgyengék az amerikai autók fékei. Baràtnőmnek Lincoln MKS-e van, mégis az en 159-emért van oda. Az enyémet különlegesnek tartja, az övét meg nem nagy szàmnak.
BeeGee24-11-2015 13:17:12 // 1445
Ja, azt az apró különbséget el is felejtettem, hogy az európai shown Bocelli és Marchionne biztos szépeket mondott, de olaszul bakker. Értem hogy hazaszeretet, de könyörgöm, angolul nem kicsit többen beszélnek.
BeeGee24-11-2015 13:12:02 // 1444
1) Maximum kanadai. Mentalitásban Kanada nem= USA.
2) Attól hogy a cég elnöke, nem színpadra való. Beszéljen ő a részvényesek tájékoztatóján, de egy kedvcsináló shown.
3) Lehet hogy hitelesebb mint az amcsi, de nekem azt adta át hitelesen, hogy "na már megint egy napi teendőmet végzem el, tök unom, mennék haza, menjetek ti is, amúgy ez itt az új autónk"

Az amcsi bemutató alatt büszkeséget éreztem attól ahogy beszélt az Alfáról, az európait meg untam. Ez van.
Attól mert Te lenézed az amcsikat, nagyobb a piac, több a lecsó, a cégek is nagyobbra nőnek, mint Európában. Ennek a rész az is, hogy tudják hogy lehet kedvet csinálni valamihez. Nem tartana semmiből amerikai marketingeseket áthozni Európába, hogy rendbe tegyék a Fiat háza táját..
BeeGee24-11-2015 13:01:26 // 1443
Na, lassan ráébredsz hogy milyen a neked való autó :D
Miért ne tudnád megvenni, szürke importból megoldod.
.......................24-11-2015 12:58:15 // 1442
az a Lincoln MKS pont jó lenn nekem
ja hogy nem tudod megvenni a germánautólobbi nem engedi,
mi ez ha nem elnyomás
.......................24-11-2015 12:56:37 // 1441
pont ez a bajom a bmw 5 össel,meg az összes prémium autóval

baromira nem kell az osztrák autópályára hiper feszes futómű ,inkább az hintó
meg baromira nem kell mindenféle über technika ,inkább lenne olcsóbb

leszarom az anyagminőséget ,egy olyan autó kellene ami igásló ,nagy ,kényemes,és olcsó,és olcsó fenntartani

tele a hócipőm az európai autógyártással,hogy kényelmes autót csak S klasse szinten gyártanak,az meg aranyból van mert túltömik mindenféle high tec cuccal
Giuntini24-11-2015 12:26:21 // 1440
Azt még hozzátenném, hogy Marchione a FIAT első embere. Akármilyen nem fotogén, vagy csodálatos hangorgánumú, de ő egy világviszonylatban is elsők között álló cég elnöke. Még szép, hogy ő mutatja be a várva várt modellt! Ez hivatalos volt. A felvezetés Boccelli érdeme volt! Ilyen meghatóan, még sohasem mutattak be egy új autót. Gyerekkori emlékképeiből idézett, minden este izgalommal várta apját, és amikor hallotta az Alfa motorjának csodálatos hangját, izgalommal futott apja elé. A Giuliát egy csodálatos nőhöz hasonlította négy keréken, és hogy ebbe az autóba valóban bele lehet szeretni. Mindezek után a Nessun dorma. Mondjuk ezt senki sem várná el az amerikaiaktól. Marchione azért hitelesebb, mint az edzőteremből előhúzott, dagadó izmú, beszoláriumozott fószer, aki valójában azt sem tudja miről beszél, csak egy betanult szöveget mond el.
Giuntini24-11-2015 12:07:48 // 1439
Marchione amerikai!!!!!!
Giuntini24-11-2015 12:07:06 // 1438
Nem erről beszélek! Kiforgatod a szavaimat! A Corvette-t hasonlítsuk össze a Porsche-val, vagy a BMW M6-al. Ferrariról, Maseratiról szándékosan nem beszélek, mert más kaszt. Én nem egy amerikai (új) autót vezettem. Normál autóiknak nincs futóműve (imbolyog), minősége gagyi. Hasonlíts össze egy amerikai limuzint egy 5-ös BMW-vel! Egyszerűen minden anyag, minden gagyi, ízléstelen, nem véletlen, hogy ilyen olcsó. Egy Lincoln MKS új ára 35ezer dollártól indul. V6 turbó, 350 Le-vel. Nehogy azt próbáld megmagyarázni, hogy a gyártás ott annyival olcsóbb! Olcsóbb, mert minden anyagminőség egyszerűen nem európai szinten van. Az amerikai nem is igényli! Aki meg igényli, és van rá pénze, vesz európait. Nem véletlen, hogy az amerikaiak, így mutatják be a Giuliát. Elegancia, kifinomultság, ami az ő autóikból végképp hiányzik. És most ne gyere a Cadillac-el! A Cadillacot ha összehasonlítjuk egy európai nemes autóval, a béka feneke alatt nincs. Nézd meg az amerikai átlag házakat. Több emeletesek, nagyok, és egy hét alatt felépíthetők. Kis hazánkban akinek saját háza van, az anyagból épül fel, és nem az első szélvihar viszi el. De ezeket nem lehet összehasonlítani! Más világ, más emberek, más igények! És ugyanez vonatkozik az autókra is!
BeeGee24-11-2015 11:56:55 // 1437
Bocelli ide vagy oda, unalmas volt az európai bemutató. Sok mindenben igénytelenek, mások, mint az európaiak, de reklámban, showban konkrétan jobbak. A csávó sokkal lelkesebben és profibban adta elő a történetet, mint Marchione (aki konkrétan olyan volt, mintha a vasárnapi ebéd menüjét olvasná fel). Nem beszélt itt senki műszerfalakról :)
.......................24-11-2015 11:44:56 // 1436
Én olyan szívesen beülnék egy gagyi Corvette Sting Ray be
Vagy egy Jeep grand csirke HEMI be

Szerintem pont fordítva van,
Az európai kis fos 4hengeres betonykemény futóműves sportosnak tiuláltak a gagyik
Giuntini24-11-2015 10:16:00 // 1435
Nem tudom, lagymatagnak e lehet nevezni, egy olyan bemutatót, ahol Andrea Boccelli, a legnagyobb tenor énekével van felvezetve a leleplezés. Az amerikaiak nagyon sokat adnak a külsőségekre, viszont nem biztos hogy ez ér annyit, mint egy világon egyedülálló énekes felvezetője. Vonagló táncosokból milliókat lehet találni, Boccelli meg egy van. Mint a Giulia különlegessége! Az amcsi autók mindenben a külsőségekre mennek, belső értékük meg egyenlő a nullával. Minden részletében gagyi minőségek. Még a Corvette is. Vagy a Camaro. Nagyon jól néznek ki, és beülsz, olyan a műszerfal, és a részletmegoldások, hogy egy európai kisautónak a szégyenére válna. Tehát hagyjuk, mit kéne tanulni az amcsiktól.
BeeGee24-11-2015 09:09:55 // 1434
Nem lépett feljebb, a bemutatón is a két nagyobbik AMG-vel hasonlítják össze.

Amúgy az amerikai bemutató nagyon fasza volt, ezt el kéne tanulni Európában is, azok nagyon lagymatagok..

A komment télleg jogos, felizgatják a népet, aztán közlik h várjál még egy évet. Ez gáz.. :(
Giuntini23-11-2015 21:20:29 // 1433
Nem hiszem, hogy pillanatok alatt lereagálnák, hiszen az M4 még elég új modell. Ezek a gépek annyira a csúcson vannak, hogy nűansznyi különbségek vannak. A Giulia műszerfala határozottan szép, míg az M4-é valójában egy hármas, az pedig nem egy nagy szám. Ami biztos, hogy a Giulia felé billenti a serpenyőt, a kinézet, a motorhang, és a brutalitása. De várjunk a megjelenéséig!
vm23-11-2015 21:09:19 // 1432
M4 gts lefilézett pályaautó. Hogy jön ide?
panza23-11-2015 20:49:26 // 1431
Bocsika, de egy osztályt feljebb léptél, talán ha ezt hasonlítottad volna össze a giuliaval akkor Te is látnád, hogy egy "picit" meglépett a konkurenciától, de még talán a nyolc hengeres AMG-t is veri. Persze az a tuti, amikor teljes valójában kézzelfogható lesz a QV. Abban sajnos igazat kell, hogy adjak Neked, ha már sorba mutogatják össze-vissza a csúcs modellt, akkor ne fogják már a kínaiakra, hogy miattuk "csúszik" a bevezetés! No, hát ezt nevezem én "beetetésnek", megint csak megy a hablaty!!! És igaza van az amerikai hozzászólónak, hogy minden oké az autóval, de a 2017-es (usa) bevezetés elszomorítja.
Huracan00723-11-2015 19:49:13 // 1430
Nem mondtam, hogy jobb, de dizájn szempontjából azért ez igencsak ott van,
minőség, teljesítmény ugyan az:
De azért mondok egyet: váltó

http://www.mercedes-amg.com/c63.php#vehicle_overview_section
panza23-11-2015 19:05:29 // 1429
Megöl a kíváncsiság, hogy mikre gondoltál! Csak egy példányt mondj légyszi a "konkurenciától", mely kategóriájában jobb, mint a Giulia!
Huracan00723-11-2015 18:35:11 // 1428
Sziasztok.

Rég olvasgatom ezt a topicot. Csak pár dolgot szeretnék hozzáfűzni a Giuliához.
Az a baj véleményem szerint, hogy húzzák a gyártást és nincsenek konkrétumok. A nagy német gyártók mint pl. Merci, BMW pillanatok alatt lereagálják és csinálnak egy ugyanolyan autót mint a Giulia. C63 AMG-ből is kijött egy javított verzió és BMW M4-ből is egy GTS változat, amiket szinte azonnal lehet kapni.
Így nem fog labdába rúgni az Alfa, csinálhat akármilyen reklámot.
A polgári verziókról pedig ne is beszéljünk, sehol sincsenek...
Putyesz23-11-2015 15:59:01 // 1427
lehet,pedig azt mondták jövőre jön...mindegy....
De már vagy 10 éve erre várunk hogy ujra betörjön a márka az USA-ba...és végre ARRIVED!!!! :D
és mondta hogy a 270 lovas 40ezer dollár lesz...ez a 2.0 turbo benzines???mert a motorra nem tért ki!
és még a németeknek is odaszúrnak :D
.......................23-11-2015 15:27:00 // 1426
érdekes mit írnak a videó alá

2017 relase is dissapionting

ha bemutatnak valamit akkor holnap már vennék sokan
korai ez még itt bármit is mutogatni
Putyesz23-11-2015 14:53:41 // 1425
The Alfa Romeo is here!!!!.....and the Giulia has arrived!!!!
Hatásos :D
Putyesz23-11-2015 14:43:12 // 1424
panza23-11-2015 12:58:37 // 1422
Nem tudom, volt e már, de szerintem szenzációs videó az amerikai piacra! Hangerőt tessék felsrófolni!!! És még egy szintén az amerikai piacra készült általános videó!
GT Ɨ|ѯ20-11-2015 16:36:47 // 1421
hopp, bocsi ....-etta rovatba szerttem volna:-)
GT Ɨ|ѯ20-11-2015 16:35:36 // 1420
Polizia e Carabinieri: 1.500 Alfa Romeo in Arrivo
GTPeti17-11-2015 15:42:48 // 1419
Muszáj ilyen kijelentéseket ilyen korán eszközölni?

Minden amit ma tudunk, hivatalos helyről NEM megerősített információ...
GIRInd17-11-2015 15:23:35 // 1418
A 14-18-as üzleti terv szerint kettő kis köbcentis benzines motorméret lesz az FCA-n belül sok teljesítményszinttel. Nem lesz többé csak az Alfának dedikált motor, viszont feltételezem hogy eleve úgy fejlesztik ezeket, hogy több fajta igénynek (Alfa, Dodge) meg tudjanak felelni a moduláris felépítüknek köszönhetően. Legalább már nem egy kész GM motort kell farigcsálni, mint régebben...
.......................17-11-2015 14:32:39 // 1417
Netán Chyrsler blokk lesz Alfában?
Megint nem lesz egy rendes blokk a dieselen kívül
GTPeti17-11-2015 14:28:22 // 1416
Lehet, hogy tőlünk szedték a táblázatot, amiből cikket írtak a "nem-fanatikusoknak". :)
yani🍀17-11-2015 14:22:53 // 1415
GTPeti17-11-2015 12:55:14 // 1414
Nekem nagyon bejön az XE. Látszik rajta, hogy mindent beleadtak a tervezéskor.

Szerintem a 159-ről diplomatikusan egyszerűen nem kellett volna ennyit beszélni. Az egy lezárt fejezet. (Nem mellesleg klassz autó volt és az még ma is.)

Ami a Giu dizájnját illeti: Én azt olvasom ki a sorok között, hogy ők is érzik: Szép-szép és mindenki nagyon várta, de azért nem jött össze egy akkora dobás, mint a 156, 159, stb. modelleknél. Ezért magyarázkodnak. Csak egy vélemény. (Nekem is kéne, SW-ként, ha viszont nem gyártanak majd olyat, akkor magukra vessenek...)
Giuntini17-11-2015 10:04:51 // 1413
Egy autót, a részleteiben kell nézni, és nem egy fotó alapján rámondani, hogy BMW-s! Ha megnézzük az új Jaguar XE-t dettó. Nagyon kíváncsi vagyok rá élőben, de a videókon ill. a frankfurti szalon videói, bemutatói után ez nem mondható el. Nekem nem tűnik BMW-snek, egy olyan autó, ami méltán sikerre számíthat. Nagyon szép, nagyon minőségi, de az igazsághoz tartozik, hogy kevésbé egyedi mint a 156-159. Ez a reakció nekem nagyon előremenekülésnek tűnik, nem tudják most már semmissé tenni a 159-ről elhangzottakat. Sajnos nagyon rossz volt a tálalás! Nekik azt kellett volna kommunikálni, hogy az Alfa jövője a legfontosabb, és ezért a formatervezésnél is kompromisszumot kellett kötniük. Le kellett volna szögezniük, hogy a 159 formaterve gyönyörű volt, mégis csomó mindenben a használhatóság rovására ment (hátsó térkínálat, hátralátás, SW korlátozott csomagtartó), ez nem egy szoborszerű műremek, hanem egy olyan autó, amit a német prémium modellek imádói is díjazni fognak.
Giuntini17-11-2015 09:48:42 // 1412
Jön a VM nagymotor is, V6 dízel, csak valamivel később a 2.2 után.
BeeGee17-11-2015 08:47:27 // 1411
Lehet, hogy tudnak valamit a dízel botrány jövőjéről és lehúztak párat :)
BeeGee17-11-2015 08:45:27 // 1410
A benzin motorok impozánsak. a 2.0 / 280 Le már már túlzásnak tűnik..
Stef16-11-2015 22:45:45 // 1409
És benzinest csak automatával lehet venni?!
redbull9016-11-2015 13:57:23 // 1408
Hát nagyon remélem!
Tedi15-11-2015 14:11:47 // 1407
Szerintem nem teljes a lista...egy darab dízelmotorral ezt nem úszhatják meg.
GTPeti15-11-2015 12:36:35 // 1406
Ha így lesz...
A korábbi hibák megismétlése tökéletesen megy már nekik. Ebben nagy tapasztalatra tettek szert... 8|

Egy pletyka:
Aut. váltó terén volt egy kis olaszos kavarás... Már minden le volt zsírozva a ZF-fel, mikor meggondolták magukat. (Az eddigi prototípusokban is minden bizonnyal ZF váltó van.) Mindent cancel-eztek, merthogy "találtak vmi jobbat". Aztán kiderült, hogy mégsem jobb. Most van rá 1 évük, hogy szinte nulláról újrakezdjék a projektet. Vagyis ebből egy módosított BMW váltó lesz, ami állítólag akkora, hogy a motor+váltó kivételben sokak nagy rutinra fognak szert tenni. :(
Errefelé leglábbis ezt pletykálják...
redbull9015-11-2015 12:28:09 // 1405
Akkor ezek szerint nem lesz 3.0 V6 Dízel :/
Tedi15-11-2015 12:21:19 // 1404
Egy kis magyarázat a kódokhoz, ha valaki lemaradt volna róla:

ATX: 8 gangos automata
MTX: hatgangos manuál
DCT: 7 gangos dupla kuplungos
GME: Global Medium Engine (benzinmotor)
GTPeti15-11-2015 12:14:46 // 1403
Giu motorok:



Ez alapján az 500 LE-s alatti legerősebb változatok nem lesznek RWD-vel kérhetőek. Érdekes.
Béci Ɨ|ѯ10-11-2015 10:24:16 // 1400
Pont ma sétáltam el egy új Clio mellett. Annak is rejtett kilincse van a hátsó ajtókon, arra nem vonatkozott az előírás?


Én továbbra is sajnálom, hogy nem vették át a 156-ból. Főleg, ha már azt írják, hogy a 156 inspirálta a Giuliát.
Kócosw09-11-2015 19:14:31 // 1399
Én már próbáltam "juliskásítani " :)
GT Ɨ|ѯ09-11-2015 17:45:27 // 1398
megyeget szépen...a záróvonal az szép volt a végén...:-)


( gondolom észrevette, hogy veszik..)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.