Forum >> Giulia

Jimmi T.08-02-2016 16:30:20 // 1691
elég durván le volt bontva a kasztni a szervizhez .-)
Jimmi T.08-02-2016 16:28:43 // 1690
igen. bemész az Avis-hoz, pengetsz egy keveset és már mehetsz is !
Tedi08-02-2016 15:30:49 // 1688
Elfogtunk egy képet:
alap Giulia TCT váltóval.
.......................08-02-2016 15:27:27 // 1687
én nem akarok venni 4C t ,
de ki szeretném próbálni
azt lehet?
Zsolt15508-02-2016 13:49:34 // 1686
:-))

De a lényeg, hogy van lehetőség kipróbálni egy 4C-t, ha valaki azt akar venni.
Rohodi Mihály08-02-2016 11:25:21 // 1685
János néha hadar :-)
Zsolt15508-02-2016 09:48:38 // 1684
A Jánossal beszéld meg. Ő mondta nekünk. :-))
Rohodi Mihály08-02-2016 09:16:29 // 1683
21.350.000 Ft most egy új 4C...
Rohodi Mihály08-02-2016 09:15:43 // 1682
Ez egy városi kacsa szerintem :-)
Az Avis autója szervizen járhatott nálunk, mert csak mi vagyunk 4C márkaszerviz Magyarországon, de szalonba nem hoztuk be. A szalonban a FAM tesztautóját "teleltetjük át", hogy dísze legyen a szalonnak, szintén szervizek és karbantartások után :-) Az Avisé sima piros, a FAM tesztautó 8C bordó. Tehát szerintem egyik sem eladó jelenleg.
Ez most a szalonképünk:
4C_Olasz_Autók_Háza_Budaörs

Szerintem áprilisra kerül vissza a forgalomba a FAM tesztautója, ha Magyarországon marad, és potenciális 4C vevő érdeklődik, megpróbálunk tesztvezetést szervezni rá - ehhez importőri engedély kell.
Zsolt15508-02-2016 06:47:58 // 1681
Ha jól emlékszem 21m.Ft-ot mondtak rá.
Zsolt15508-02-2016 06:47:10 // 1680
Amit az Avis vett meg. Múltkor nálatok volt bent a szalonban és azt mondták, hogy azért került be, mert árulják.
Akkor ha szosza ki akarja próbálni valamelyiket, akkor van rá lehetősége?
Rohodi Mihály07-02-2016 23:40:13 // 1679
3 magyar rendszamos 4C van, az egyik a FAM tesztautoja. Melyiket aruljak? Tudtommal egyiket sem.
'''''07-02-2016 21:19:36 // 1678
Több mint egy évig biztos náluk volt.Én úgy tudom,az saját autójuk volt.
droberto07-02-2016 20:10:15 // 1677
Azt hiszem FAM-os volt, akkor került le az NS-hez a Rieglertől talán. Fehér színű volt, de azon talán 18-as kerék volt. Bár ez már annyira nincsen meg. :)
G-MANN🍀07-02-2016 19:58:49 // 1676
Remélem nem a FAM-os Eco 17-es Cinturato gumival szereltet kaptad, mert az sajnos nem azt adta vissza amit igazán ki lehet autózni vele egy normális gumival :) a FAM-os azzal a gumival nem ment, csak csikorgott mindenhol sajnos
droberto07-02-2016 19:37:09 // 1675
Én anno a Giulietta QV-vel mentem. Előzetes időpont egyeztetés alapján odaadták zokszó nélkül. Az más kérdés, hogy az 1,75 TBi még multiairrel is csak egy kehes ló, egy gyakorlatilag bébi Ferrarihoz, vagy ha úgy tetszik egy átcsomagolt Maseratihoz. Ebből ha lesz is QV tesztautó, akkor azt szerintem nem lehet olyan egyszerűen teszt vezetni.
forrasr07-02-2016 17:24:01 // 1674
Sokan úgy értelmezik, hogy a tesztvezetés, az egy jó kis hétvégi program mindenféle vételi szándék nélkül, ez azért alapvetően tévedés. Tömegautóknál alkalmazzák, hogy jöjjön el boldog boldogtalan hétvégi tesztvezetésre, csak azért,hogy néhányan hátha megérezve az új autó illatot, átszellemülve és emelkedett hangulatban befizessenek egyre ezzel növelve az eladásokat, de egy Giulia QV nem az a kategória lesz. Gyanús, hogy BMW-nél sem M5-öst tartanak tesztautónak, az Audinál sem S6-ot a hazai kereskedések.
Giuntini07-02-2016 16:47:22 // 1673
Telón néztem, és nekem feketének tűnt. A grafitban nem tévedtem.

A vitához hozzászólva én tökéletesen osztom Piritu véleményét. Aki akar venni új autót, annak ki lehetett próbálni bármelyiket. A 4C és főleg a 8C olyan kategória, amelyik csak tényleg a potenciális vásárló rendelkezésére bocsátható. Biztos vagyok benne, ha valaki ilyen autót szándékozna itthon rendelni, lehetőséget kapna egy bécsi, vagy akár milanói tesztvezetésre.
Zsolt15507-02-2016 16:25:24 // 1672
Igen. Parádés ez a forma. :-))
Zsolt15507-02-2016 16:17:57 // 1671
Igen. De abból 7 darab van Európában. Az Alfának (és nem csak nekik) nem a magyar a fő piaca. A 4C-t lassan 3 éve gyártják és kettő darabot adtak el hazánkban. Ebből az egyiket promóciós célokból és most árulják is. Ezért ne várd, hogy itthon is tartsanak tesztautót. Ha 4C-t akarsz próbálni, akkor menj el bécsi, vagy egy milánói szalonba. Ott jó eséllyel kipróbálhatod.
Piritu - 1.000.00007-02-2016 16:07:08 // 1670
Valahogy így :-))
Piritu - 1.000.00007-02-2016 16:02:20 // 1669
Eldönthetnéd, hogy mi a bajod.
"ezzel szemben Az Alfa forgalmazó cégek dugdossák előlünk a 8C t ,a 4C t is
ez nem fair piaci viselkedés" - most meg 400e db-ot emlegetsz, tehát nem 4C/8C-ről beszélsz.
Ha a Giuliáról (feltételezem), akkor hogy a francba döntötted el, hogy nem lehet kipróbálni? Még kész sincs az autó.
A jelenleg futókat ki lehet próbálni. Emlékeim szerint a Giulietta QV még Kaposon is ott volt.
Szóval, mi a baj?
vm07-02-2016 15:57:47 // 1668
Álhiszti az egész...
Verni az asztalt azért, mert a magyar piac a légypiszoknál is jelentéktelenebb az Alfának, ezért lószart sem fog soha idetolni, miközben a hiszti előadója SEM lesz soha potenciális vásárló egy új Giu QV-re, több mint vicces...
Aki úgy áll hogy beruházhat egy ilyen vasba, az picsogás helyett kimegy a németekhez, és kipróbálja.
Piritu - 1.000.00007-02-2016 15:55:41 // 1667
Leszállhatnál a Földre...
99-óta vásárolok új Alfákat. Sose volt olyan, hogy bármelyikkel bárki mehetett. Ha komolyan érdekelt szereztek, vagy megmondták, hogy hol lehet menni az adott motorral. (A 146 esetében pl. Keszthelyen voltam próbaúton. )
Mindig is volt olyan, amiből tesztautó se volt.
Azért mert Alfásnak mondod magad, még nem jogosultál semmire.
Piritu - 1.000.00007-02-2016 15:49:30 // 1666
Visszajutottunk a való világba. Komoly vevőnek van próbaautó, csak csapatni nincs. A 159 és a Giulietta esetében is így volt. A 4C/8C nagyon más tészta, felesleges hőbörögni.
.......................07-02-2016 15:45:09 // 1665
nos ,én pont az ellenkezőjét tapasztalom
vm07-02-2016 15:16:29 // 1664
Jó ez minden színben...
Bár ha egyszer úgy állok hogy veszek egyet, az a pár százas már nem oszt-nem szoroz. Megy a fényezőhöz, és a mostani autóm színe ráugrik... ;-)
Tedi07-02-2016 15:15:59 // 1663
...a világban NEM az...
Tedi07-02-2016 15:04:14 // 1662
Ebben az a szép, hogy ez a grafitszürke :))))

Szosza, annyit tudok mondani, hogy arra, amire neked most (ál)igényed van, az Magyarországon nem realitás. De szerintem a legtöbb helyen a világban az.
Giuntini07-02-2016 14:52:39 // 1661
Hű de jól néz ki feketében! Szerintem ez a szín passzol leginkább hozzá!
Giuntini07-02-2016 14:45:24 // 1660
Ebben egyetértek! A QV-nél sem kell meglepődni, ha kipróbálásra nincs nálunk lehetőség. Gondolom azért tőlünk nyugatabbra lesz rá mód. Megmondom őszintén a 159-et én úgy vettem, hogy soha nem próbàltam, sőt nem is ültem benne. Szerelem volt megjelenésekor az első látásra. Amikben ültem, vagy vezettem, soha nem csalódtam. A BMW-ket mindig szerettem, de mindegyikben csalódtam, amiket vezettem. Az Alfától mindig azt kaptam amit vártam.
Haddel07-02-2016 14:36:13 // 1659
Jöhetne már 😃
.......................07-02-2016 14:18:54 // 1658
érdekes hozzáállás egy olyan márkától akik a sportosságot hangsúlyozzák
akarsz egy übersprtos alfát kipróbálni?
az nem lehet ,csak kiválasztottaknak
ébredjenek ez nem Ferrari ,ez egy olyanmodell amit 400ezer darabban akarnak eladni
és ez így nem fog menni
Tedi07-02-2016 14:05:31 // 1657
Alap Giulia biztosan lesz. QV meg...emlékeim szerint 156 meg 147 GTA sem volt minden szalonban, ahol szó nélkül, bemondásra elvittek egy karikára.
'''''07-02-2016 13:59:41 // 1656
Kicsit Off.
Fater szeretett volna venni egy nissan 370Z nissmot.Volt egy darab és vitték is vele minden szó nélkül pedig elég ritka darab.Csak azért nem vette meg mert azt utána elvitték és 8 hőnapot kellett volna várni egy másikra így mást autót vett.
Tehát ennél a cégnél ez nem jelentett problémát így ebben a szemléletben reménykedem az alfánál is.(Írom ezt úgy,hogy hat afánkból hármat újonnan vettünk.)
.......................07-02-2016 13:44:00 // 1655
azért mert azon is Alfa logó van!
és az Alfa tulaljok megszokták hogy BÁRMELYIK Alfát kipróbálhatják
'''''07-02-2016 13:38:23 // 1654
Most nem védeni akarom szoszát de te ültél a giuban vagy a 159-ben vétel előtt?Gondolom igen.Kipróbáltad bejött és megvetted(én így vettem mindkettőt)
A Giulia nem népautó lesz de azért nem egy Laferrari.
Én igenis be akarok ülni és vezetni akarom mielőtt megveszem.Ha bejön megveszem,ha nem akkor megköszönöm és buktak egy próbakört.Most komolyan,nem ez a normális?
Piritu - 1.000.00007-02-2016 13:29:15 // 1653
Ne hasonlítsd a dolgot a népautóhoz!
Kevés van, kevés is készül. Mért kellene mindenkinek odaadni? Miért kellene hagyni, hogy mindenki csapasson vele egyet?
Tedi07-02-2016 13:21:42 // 1652
Hát baszki, én is dugdosnám a komolytalan bojrészerek elől. a 8C-ből csináltak összesen 500-at, meg a Spiderból ugyanennyit. Csak úgy nem is kaphattál 8C-t.
A 4C-ből gyártanak évi 3 ezret, éves várólista van rá. Ezek után én sem adnám oda mindenféle hülyék kezébe.
Tedi07-02-2016 13:18:32 // 1651
Ez az amcsi verzió. Egyébként is fél év késéssel érkezik majd az európaihoz képest.
.......................07-02-2016 13:02:03 // 1650
ezzel szemben Az Alfa forgalmazó cégek dugdossák előlünk a 8C t ,a 4C t is
ez nem fair piaci viselkedés
egyértelműen szembeköpik a "Régi"Alfa tulajokat ,és csak egy magasabb pénzmaggal rendelkező vásárlóerőre koncentrálnak
nos ez nekem annyira nem jön be
.......................07-02-2016 12:58:16 // 1649
szerinted ha lenne 2 Bugattim amiből egyet vadi újan vettem ,és bemennék egy Bugatti szalonba akkor mit mondanának?
csak annyit hogy :
Have a nice Ride Sir!
.......................07-02-2016 12:56:07 // 1648
nyárra ,talán lesz belőle valami
.......................07-02-2016 12:54:47 // 1647
" The spokesperson affirmed that FCA is still on-track to begin production for the U.S. market Alfa Romeo Giulia in "late 2nd quarter 2016,"

valszeg csúszik a Giulia 2016 második felére
Haddel07-02-2016 12:37:21 // 1646
Ez most akkor tényleg igaz ? Ami a Tc cikkben van ,hogy át kell tervezni az autót?
Zsolt15507-02-2016 12:31:26 // 1645
Ezt mond el mondjuk egy Bugatti szalonban is. :-)
.......................07-02-2016 12:22:55 // 1644
"potenciális új autó vevőknek tartják fenn"

már csak az a kérdés ki számít ilyennek?
és ki dönti ez el?

harmadrészt sosem lehet tudni hogy kinek van annyi pénze,láttam már nem egy vevőt aki nylonszatyorban vitte be a 20 millás mercire a vételárat egyben ,kézpénzben

szóval sosem tudhatod ki a potenciális vevő,így mindenki számára kell biztosítani a tesztatót is
forrasr07-02-2016 12:17:44 // 1643
A tesztautókat gyanítom a potenciális új autó vevőknek tartják fenn,nem a használt vásárlóknak akik esetleg szervizre térnek be a márkaszervizbe vagy még odase...
Piritu - 1.000.00007-02-2016 11:57:07 // 1642
Sehogy.
Gondolom, az se véletlen műve, hogy szűnnek meg az Alfa kereskedések...

Nem tudok adatokat, de nem lehetnek tömeges eladások MiTo-ból és Giuliettából sem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.