sas-15921-08-2019 20:34:19 //
10538
Nekem is lett egy ilyenem a 159 után.
Teljesen más világ. 280 le-s verseny gokart tele elektronikával.
Gyönyörű és nagyon megy.
Golyszi21-08-2019 18:18:17 //
10537
Skacok, lehet megválok a Giu 2.2JTDtől.
Tbi érzet nagyon hiányzik. Utolsó 4 Alfám az volt...
Ha összejön, akkor a terv 2.0Tb. Ha nem, akkor vissza 1.750tbi-re. (most azt mondom, kár hogy eladtam)
Tervek vannak, de Ti is tudjátok hogy van ez 🤗
Ha valaki keresne egy ilyen Giut, akkor megtalálta!





Akkor csak a legkisebb blokkban nincs :-)
zgi52121-08-2019 17:16:46 //
10535
zgi52121-08-2019 17:14:27 //
10534
Dizelben van csak nem publikusan😬
Milyen telefonod van?
Kompatibilitás problémát sejtek a dolog mögött, de csak két Sony telefonnal tudtam kipróbálni.
No még egy kérdésem lett ma. Kinek hogy szuperál a hűthető kesztyűtartó? Megnéztem a retesz nyitva van, de nem igazán lesz hideg a betett ital. Sőt ha kinyitom a kesztyűtartót érzésre sincs benn e hideg.
Felcsapod a használatit a 205. oldalon :-)

Az alapmotorban nincs pálca :-)
'''''21-08-2019 14:50:33 //
10529
Ez nekem nem a valós értéket mutatja.
Van nívóm,néha ott szoktam nézni.
0w30 digitech ... 3dl elég bele
zgi52121-08-2019 14:23:57 //
10527
Milyen olajat kell venni bele? Honnan kéne tudom hogy mennyit tegyek bele?
Egyetértek! A turbó miatt fontos, hogy max-on legyen!
inkább tölts rá legyen maxon mindig
Az enyém sincs maxon,de a két vonal között van. Akkor most jó?
most nézem meg a hátsó féktárcsák is kisimultak :DDD
Ez azért érdekes mert a Giuliettanal D-ben kapod meg a teljes teljesítményt.
10e km alatt eddig 3dl olajat kellett után tölteni (Bulgár út elégette :) ) kb 1 hét után be is állt az olajszint a visszajelzőn....
TtK21-08-2019 08:40:47 //
10519
Nekem is ezt csinálja: "200 méter múlva..." De mi a túró lesz 200 m múlva?? :)
R33Z21-08-2019 08:32:46 //
10518
Nincs kulonbseg teljesitmenyben, csak a nyomatek epul mashogy es sokkal jobb a gazreakcio Dben. Ettol erzed jobbnak, de valojaban eppen ugyanugy megy. Valaki az alfaowner-en dynon megmerette, grafikonok is fenn voltak.
Én nem így tapasztalom,az enyém lényegesen jobban húz d-ben. és nem csak azért mert jobban pörög,ha vissza teszem n-be nagyon feltűnik a különbség. A kormányon viszont én nem érzékelek különbséget egyik állásban sem. Az nem csak qv tulajdonság?
R33Z20-08-2019 23:36:00 //
10516
Motorkarakterisztika, kormany kemenyseg, gazreakcio, fek/gazpedal erzekenyseg. Menetteljesitmenyben a 2.0nal nincs kulonbseg. 2.0nal szerintem D-ben a visszavaltas gazfroccs a legjobb ficsor, amugy osszesegeben Nben a legjobb a nyomatek karakterisztika, szvsz.
Igazi jeletossege csak a QVnal van, ott az elektronikai segedeszkozoket is kapcsolgatja, valmint a kipuffot is vezerli.
Rajtautomatika egyikben sincs meg a QVban sem. Ennek ellenere szerintem a 2.0nal elvezni fogod, kicsit hatart szab a gumi 18" gyari setup esten, de eleg jokat tud indulni igy is. Tud meglepetest okozni. Egyszer lemertem az enyem 6.45s alatt van szazon.
QVn semislick van gyarilag rajtautomatika helyett. Felmelegitett gumival 1G-vel indul :) 🍀❤️
Meg nyolcezer sincs az enyemben egyszer nem adtam neki bmws gyoker modon allohelyzetben, ennek ellenere kb 50%on vannak a Corsak. Megeszi a nyomatek, pedig a valto nagyon matekol N es Dben is. Van hogy csak 4. fokozatban tudja raengedi a max nyomatekot, 1-2ben csak Race-ben adja.
A QV a gyari 0-100 3.8at csak Race mode-ban tudja meleg gumival egyebkent, de tudja. Ez mar annyira nem is meglepo, inkabb a 100 feletti teljesitmeny, 8 sec 100-200 rugalmassag.
hármat biztos...
kapcsoló D állásban van, magasabb fordulaton vált, szép piros lesz a kijelző :DDD
Még egy hülye kérdés: Megtalálható valahol hogy mit csinál a DNA kapcsoló? Mit változtat meg?
A Giuliettánál a használatiban fel volt sorolva, sőt váltáskor a kijelzőn is kiírta, de itt nem találok semmi.
'''''20-08-2019 20:31:57 //
10512
Nem tudok róla.
Apropó, van a Giuliában rajtelektronika? A Giuliettában volt.
Én a szalonban álló kocsit vettem meg, fel se tűnt hogy nincs benne. Csak akkor esett le amikor át akartam rakni a Giuliettából a hálót.
Cikkszám alapján minden rendelhető. Hálóm van (igaz nem ilyen), a kampókat meg megkérdezem amikor megyek az első olajcserére.
Jól néz ki, a szatyortartó kampó külön tetszik.
Sajna én kihagytam de megbántam... Utólag már nehéz lesz....
G-MANN🍀20-08-2019 19:49:31 //
10507
G-MANN🍀20-08-2019 19:47:08 //
10506
Csomagrögzítő csomag, plusz 65eFt
Rögzítő fülek
Csomagrögzítő háló, dupla zsebes
Plusz akasztó
Eddig mindegyik autómban kértem, nekem bejött. :-)
Ma körbejártam a képernyőtükrözés + másik teló kihangosítás kérdést.
Nem működik :-)
Mindenképp a rádugott telefonon akar telefonálni, még akkor is ha nincs benne kártya.
Másik. A Waze és a Google utasításait is "elvágja". Annyit hallasz hogy "200m múlva" és a többit nem. Ez mi a fittyfenétől lehet? Tapasztaltatok más ilyet?
A hangutasításos címkeresés tényleg működik :-)
Ha a gugli van a képernyőt és az navigál, de megy a Waze is, akkor bemondja a trafit a Waze :-)
R33Z20-08-2019 17:22:09 //
10504
Miskolc oda-vissza, "N"ői mode. Az érzés utasként is megfizethetetlen, bezzeg a fogyasztás 🍀

farki19-08-2019 22:45:38 //
10503
Akkor most van 100Km/h guthabened! 😁😁
Még jól jön az valamikor...🤓🤓
Ausztriában készült egy trafipax fotó amin Júlia rajta van :-)

Azt mondták hogy utólag is meg lehet rendelni cikkszám alapján.
Jó lenne tudni hogy hogyan néz ki.
R33Z19-08-2019 22:00:06 //
10500
Olyan kis kellemeset autoztam ma egy RS5 es egy Cayman tarsasagaban :) Az Audis jo fej volt, amikor egymas mellett mentunk elismeroen atintett. Nem is gondoltam, hogy a Cayman ilyen kis vadoc hangos gep. A vegen az M3 bevezeton egymas mellett a harom kocsi eleg jol nezhezetett ki.
Augusztus 20. margojara:

Sporter19-08-2019 21:48:14 //
10499
Ha nincs benne az un. csomagrogzito csomag, akkor nincs.
A csomagtartómban nincsenek rögzítő fülek amihez a hálót kapcsolni lehetne.
Van ilyen valakinek? Ha igen hol vannak?
Észrevettem egy érdekeset az automata lámpafelkapcsolóval kapcsolatban.
Ha bemegyek egy alagútba felkapcsolja a lámpát - ez eddig az elvárt - és az Android Autoval csatlakoztatott telefon navigációs felületét is éjszakai színekre kapcsolja. Az alagútból kiérve visszaáll a nappalira...
Én a julcsival még nem akadtam fel sehol, ott sem ahol a 159-el rendszeresen. Pedig nekem nem ti volt
A Ti-nek én megpróbáltam megmérni, sehogy nem jött össze a névleges 106mm :-) A haspáncél középen nincs 10 centire valójában, de lehet hogy új korában megvolt a 106mm. Hogy azon a 6mm-en mi múlik, felhasználás függő. Egyébként viszonylag jól használható, pláne amíg főbb utakon közlekedsz. Sőt, addig meglepően komfortos tud lenni. Vicces volt, hogy Csengerbe leszaladtunk, és após panaszkodott (cx-3), hogy milyen vacak lett az út Mátészalka után. Így szemre láttam, hogy foltosabb mint rég, de nem döcögtünk, komfortban nem tűnt föl. Nem kell végletekben gondolkodni (szántóföld?) :-), én tudom, hogy nekem, nekünk ennél lényegesen több hasmagasság kell. Szeretünk eljutni érdekes helyekre, és ennek sokszor része a nyolcadrendű útmaradványon való autózás. Tele csomagtartóval, tele utastérrel. Persze, nem ez a felhasználás nagy része, túl lehet élni ezzel is, de azért elszidtam a nénikéjét (is) amikor 20-szal gurulva csak felhasalt egy amúgy gyönyörű bakonyi útszakaszon. Aztán hazafelé Veszprém környékén már a főúton (és át a városon is) átvágytam az előttem guruló Macan-ba. Hogy ott mekkora szar utak vannak...Soha sehol semmilyen úton nem akarták a gödrök így kiszedni alólam a futóművet eddig. Ott inkább Stelvioban ültem volna. Lassan mentünk, megoldottuk.
Ettől függetlenül never again. Tudom milyen fellélegzés átülni a másikba és csak simán bárhol autózni anélkül, hogy hogy az útra ragadt tekintettel, összeszorított hátsóval próbálom az út fázisterén megkeresni a bejárható trajektóriát :-DD
A sima Giulia kb 13cm ha jól emlékszem, a Veloce ennél 2.5cm-rel magasabb, bár abból sem minden évjárat, nem tudtam eligazodni ebben. Nekem majd egyszer egy ilyen magasabb Veloce kell. Vagy feladom az elveimet, becsukom a szemem és Stelvio. Úgyis benne ülök, nem kívül nézegetem... Bár nagyon szeretem nézegetni a szép autóimat :-) De hogy fogunk a Transzfogarason sátorozni egyébként? :-D Az egyik autónak messze van, sok volna (pláne fék ügyileg), a másik meg nem tud letérni a főútról :-)
'''''19-08-2019 08:13:33 //
10492
Giulia hasmagassága nálam 11cm körül.Ahol a 159 leért ott ez most még elkúszik.Magasabb a qv mint a 159ti.
farki19-08-2019 00:23:09 //
10491
Egy formás, nem elnagyolt, nem egy überdimenzionált, bumfordi kasztni...
Csak ez az apróság hibádzik!😂😂

Egy off kép....
A Mergánál is szeretnek lopni. Alfa felnik, competizione rosso fényezés. Mi kell ennél több...
Liquid18-08-2019 23:41:24 //
10489
Szerintem teljesen jól használható a TI a mindennapokban is, persze szántóföldre járni nem való.. :)
Viszont ha tényleg 6mm-rel van lejjebb a QV, akkor az már valóban komprommiszumos lehet, olyan mint a TI 225/50R17-tel.
Messziről nézve nem sok a 6mm, de saját tapasztalatom szerint is a használhatóság múlik rajta. Mennyi a "sima" Giulia?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.