Forum >> Giulia

Tocke08-11-2019 11:00:04 // 11895
Jó gumival, jól tapadó felületen a 159-es is pattog.
AlfaWatch08-11-2019 10:56:58 // 11894
Tuti igazad van, nekem mindenesetre tetszik ez a hang😀. A masik, amikor alaszedem a kormanyt, akkor lassan gurulva a fek kocsit csikorog neha. Olyan laza olaszos, amilyennek lennie kell!
RomeoOne08-11-2019 10:49:19 // 11893
Szerintem nem ugyanazt hallod. A Giuliánál konkrétan az a probléma, hogy nem egy íven fut a két első kerék kitekerve, és ha olyan gumi van rajta, ami betapad ahelyett, hogy elcsuszna, akkor pattan egyet mindig. A Giuliettánál ilyen nincs. Ez amúgy általános probléma külföldi fórumokon is. Ott is tele van minden azzal, hogy mi baja a kocsinak, kattog a kerék parkolásnál.
AlfaWatch08-11-2019 10:37:42 // 11892
Nalam is, igaz nem giulia, de erdekes...
Az enyemen nem runflat, hanem erositett oldalfalu van 94es terhelesi indexxel
AlfaWatch08-11-2019 10:35:58 // 11891
A vegen egyedul maradok😉. Gmann meg kesobb adja el a mostani vasat😁😁.
zgi52108-11-2019 08:22:21 // 11890
igen, az enyémből kimaradt a téli guminál, csak nyáron kerül bele :)
G-MANN🍀08-11-2019 08:18:54 // 11889
Csak sima 100-as😂😂😂
Piritu - 1.000.00008-11-2019 07:30:36 // 11888
Akkor neked nincs Ackermann-szöged? :-)
zgi52108-11-2019 07:28:19 // 11887
az enyém nem! 17” Sottozero3
TtK07-11-2019 23:16:54 // 11886
Nem. A sima 17-es gumival is csinálja. Pl. az enyém is..
Piritu - 1.000.00007-11-2019 21:47:31 // 11885
Hm...
A Giuliettán "normál" gumi volt, Giulia viszont defekttűrő abroncsokon gurul....
zgi52107-11-2019 17:45:19 // 11884
az lehet kimaradt, de ez kifejezetten a merevfalú run flat gumi sajátja. a normál nem teszi.
AlfaWatch07-11-2019 16:59:22 // 11883
Teremgarazsba leallva hallottam olyan ersekes hangot, nem mondom, hogy femes hang, de kattogo, recsego. Lehet meg nagyon uj a gumi... van benne 300km...
Piritu - 1.000.00007-11-2019 16:52:13 // 11882
Nekem a megtett 164ezer alatt sose tűnt fel hogy csinálta volna a 17-és kerékkel.
AlfaWatch07-11-2019 14:24:28 // 11880
Teljesen furcsa, de nekem a Giulietta is ezt csinalja az uj felni gumi kombinacioval. 17", 225/45 Michelin ps4el.
RomeoOne07-11-2019 14:01:34 // 11879
Ahánynak elmeséled :D
Piritu - 1.000.00007-11-2019 13:24:05 // 11878
Az meg még nagyobb baj, hogy a körülötte állókban a hang a “szarolasz” filozófiát erősíti meg, mert kattog ami általában abnormális...
Piritu - 1.000.00007-11-2019 13:20:24 // 11877
Szerinted ezt hény vw tulaj tudja? :-DD
RomeoOne07-11-2019 10:23:54 // 11876
Az utasok örüljenek, hogy egy ilyen autóban ülhetnek, tegyék össze a két kezüket és ne kritizáljanak :D
Amúgy is, ez nem szégyellnivaló dolog, ez csak azt mutatja, hogy ez igazából egy sportautó, szedán köntösbe bújtatva.
Piritu - 1.000.00006-11-2019 18:09:48 // 11875
Akkor egy kicsit megnyugodtam, csak ne lenne olyan fémes hangja. Még az utasoknak is feltűnt....
G-MANN🍀06-11-2019 11:26:30 // 11874
De szép is volt 🤟:-)
Szabolcs 15906-11-2019 04:36:58 // 11873
Gumi pattog, így hogy hidegebb lett, téli gumi val csend van, nekem a stelvioba cserélték az elektromos szervot mert katogott
RomeoOne05-11-2019 22:10:39 // 11872
4602-nél volt szerintem az első említés, legalábbis, amire én emlékszem, aztán onnan érdemes 4616-ig elolvasni. Aztán azóta is volt, hogy új Giulia tulajokat meglepett a dolog :D
Piritu - 1.000.00005-11-2019 21:53:19 // 11871
ugyehogyugye?

Nem voltam egyedül :-))
G-MANN🍀05-11-2019 21:37:45 // 11870
:-):-):-):-)😂
Piritu - 1.000.00005-11-2019 21:32:06 // 11869
A gugli szerint csak te említetted a 6744-as hsz-ben 18-ban. Mentségemre szóljon hogy akkor még boldog Giulietta tulaj voltam :-)
RomeoOne05-11-2019 21:19:14 // 11868
Meg ezt mondja:

...egészen más hangot, összetéveszthetetlenül mély, sportos dübörgést kölcsönöznek az autónak...

Mintha attól lenne egy autó hangja szép, hogy mély. Ez mélynek tűnik? Mégis páratlan, gyönyörű...
RomeoOne05-11-2019 21:17:06 // 11867
Ackermann-szög. Rengeteg szó esett már itt róla, nem figyeltél :D
Piritu - 1.000.00005-11-2019 21:15:48 // 11866
Az elmúlt napokban tűnt fel egy dolog, mert elég sokat jártam szűk helyen.
Ha a kormányt teljesen kitekerem (jobbra vagy balra mindegy) és gurulok akkor a kerék forgási ütemében kattogó hang jön előlról. Olyan mint amikor a keréksúly beleér valahová. De nem ér sehová, a súlyon nem látni nyomát, a lengőkarokon se.
Korábban már egyszer feltűnt (tehát gyanúm hogy a kezdetek óta megvan) de eddig nem tulajdonítottam nagyobb jelentőséget neki.
Kerékcsavarokat megnéztem, nem lazák.
Mi lehet?
'''''05-11-2019 20:42:03 // 11865
Csak mert ez a két modell olyan halk alapból! :-)))
RomeoOne05-11-2019 18:48:06 // 11864
Na, mi ez az Akrapovic reklám itt a főoldalon?

de a Giulia Quadrifoglio és a 4C néven ismert felsőkategóriás modellek mindegyikére van előre gyártott, a gyári alkatrészeknél sokkal magasabb színvonalú technológiát képviselő kipufogórendszer a szlovén gyártó kínálatában.

Erős állítás...
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2019 12:03:56 // 11863
eleinte inkább volt hihető eddig sárgánál 52-53-at, piros jelzésen 57l-et tudtam tankolni... de hát inkább legyen így, mint fordítva... csak még simán tudtam volna menni vele 100km-et ...
Lev05-11-2019 11:56:55 // 11862
Pont ma tankoltam másodszor pirosra váltott a tervezett tankolás előtt pár km-re,49 liter ment bele,egyelőre nagyon messze van a computer által számolt és a valós fogyasztás,gondolom idővel majd közelednek egymáshoz a számok.
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2019 10:36:13 // 11861
azt mondták valakinek már AC-t is cseréltek, szoftvert is frissítettek és minden maradt a régiben
tdemeter05-11-2019 10:26:56 // 11860
De voltál már szoftver frissítésen? Mert ez volt a legutóbbi visszahívás oka, hogy hibásan számolja ki az üzemanyag mennyiségét. Az enyémet már frissítették.
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2019 10:18:19 // 11859
üzemanyag szintjelzés... nem szoktam piros jelzésben autókázni de most sikerült néztem a megtett km-et kb 500-at sem mentem el csodálkoztam is ilyen gyorsan tartalékot jelez, tankolás 50l-rel fullon lett... 14l maradt benne a tartalék tartalékban... érdekes.
Sporter05-11-2019 09:59:36 // 11858
Ugye alapból mindig Normal módból indulunk (az a futóműbe is egy egy puha beállitás), és a "D" "Funny" módban tudom állitgatni, hogy kemény vagy puha legyen. Nagyon érezhető a különbség.
G-MANN🍀04-11-2019 21:52:47 // 11857
Na majd próbáld az enyémet is😁😁 FCA velocekat próbáltam vétel előtt, az nekem pont ilyennek tűnt, mint a mostani, és érzésre csak puhította a lengéscsillapító kapcsoló (soft) felirat mellett. Performance difiben nincs tapasztalatom :-):-) Biztos a supersprint kipuff hangja miatt tűnik keményebbnek a futómű 😎😂 :-):-) Álom ez a vas!!!
tdemeter04-11-2019 18:32:52 // 11856
Az enyémet ma javították meg. Állítólag széthúzták és össze a stekkert, aztán csáó, ennyivel javult meg....
Sporter04-11-2019 18:13:47 // 11855
Nekem kB 2 hete volt szerencsém sas-159 cartars (innen is köszi a korai bizalmat) veloce-t vezetni, ami alap futóművel szerelt. Igaz nagyon rövid volt a "teszt út", de nekem az volt a tapasztalatom, hogy az alapból puhább volt mint az enyém normál módban. Ez mondjuk annyiból jobb, hogy kényelmesebbnek tűnt, jobban kisimitotta az út hibákat. Arra viszont nem derült fény, hogy mennyivel lenne gyorsabb egyik a másiknál 🙂 én speciel rohadt kíváncsi vagyok!
esvé03-11-2019 12:23:44 // 11854
ciao:)
nekem romlott el a DNA kapcsoló....a szervízben azt mondták, hogy a csatlakozója csúszott le. Ez igaz is lehet, mert teljesen halott volt a gomb.
Visszatették a csatit és jó lett:)
Nem tudom mi okozhatta, nem tudom összekötni vmilyen kátyús élménnyel...egyik indítás után nem működott...
G-MANN🍀02-11-2019 19:03:20 // 11853
Hát gyerekek, ez a "sima futómű és sima hifi" is egy álom!!!
Szívesen kipróbálhatjuk :-):-) Aktív futómű nem csak puhítható? Alapban a "sima feszes"
Sporter02-11-2019 18:37:42 // 11852
Igen, igen anno én is végignéztem és olvastam mindent, ezért is hiányolok egy ilyen konkrét összehasonlítást, mert ezt a típust legtöbben csak a vezetési élmény miatt választunk/választottunk.

Egyébként én is hasonlót konfiguráltam össze anno, mint Te /Q2 + Veloce Pack/ aztán rájöttem, hogy árban nem sok különbség maradt a kettő között.
Sporter02-11-2019 18:33:56 // 11851
Lekopogom, az enyém még jó! És duplán lekopogom, úgy néz ki a ventilátor is abba hagyta a cicergést....
tdemeter02-11-2019 16:59:01 // 11850
Esvé, Sporter, melyikőtöknek romlott el a DNA kapcsoló? Mintha közületek lett volna valaki. Mi volt a megoldás? Hogy romlott el?
Én egy kátyúba mentem bele, ennyi kellett hozzá...
Lehet, hogy semmi köze a kátyúhoz... Hétfőn megnézik
Lev02-11-2019 16:50:46 // 11849
Én most, hogy elhoztam, arra szavazok, hogy egyforma magasak :) Holnap lesz időm ismerkedni vele, ígértem egy képet, 1-2 nap és küldöm.
WarbiRunner (Gyuri)02-11-2019 15:42:46 // 11848
Igen, emiatt átnyálaztam párszor az Alfa Ownert és még pár külföldi fórumot. Eleve időbe telt, hogy leessen a tantusz, hogy a Q4 nem jelent automatikusan sperr diffit is. A külföldi fórumok konklúziója, hogy a Q2 jó móka, érdemes költeni rá még akkor is, ha az elektronika végül beavatkozik. Az állítható futómű csomagban jár(t) vele, arra sem volt panasz, pont ezt írták róla, hogy nagyon két különböző beállítást ad. Egy kifejezetten puhát és egy nagyon feszeset. Megnéztem egy raklap videót, tesztet, olvastam fórumokat, ebből kb kialakult egy álom konfiguráció, ami egy alap 200 lovas, csak hátulhajtós, Veloce packos (akkor is magasabb XD) Q2 :-)
Sporter02-11-2019 14:22:13 // 11847
Egyetértek! Nem tudom kinek aktív futóműve, de azon is érezni a különbséget.

Egyébként nagyon kíváncsi lennék, hogy egymás mellet, mit tud a sima ill. az aktív futómű a sport differenciálművel ugyanazon körülmények között. Kb. olyan kérdés, munt a Giulia Super VS. Veloce közti különbség.....megéri-e, ha igen kine, stb. Nagyon sok Alfással beszélgettem az elmúlt időszakban, aki ezeken meditál, hogy milyet vegyen, de sajnos nincs róla infó.
Tök jó lenne egy ilyen összehasonlító videó, mint anno volt GT vs. GT Q2 kapcsán....igen, én még emlékszem :)) Halesz, BeeGee, dYro :)

Vörös és fekete
esvé02-11-2019 11:30:02 // 11846
nekem Veloce-m van, én nagyon bírom a különböző DNA módokat. Három különböző karakter van benne és annyira különbözőek, hogy nem tudnád csak a lábaddal ezeket elérni.
Csak egy példa...dynamic-ban, kézi visszaváltásban gázfröccsöt ad, mert ott "kell", ott van helye. Advance-ben teljesen máshogy kapcsol, mind automatában, mind kéziben. De lehetne még sorolni....Én imádom, hogy hangulatomhoz és helyzethez függően tudok autót választani ugyanabban a "bőrfotelben":)
Szerintem a Giuliában ez nem csak a műszerfalon lévő csík színéről szól...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.