Forum >> Giulia
zgi52124-11-2019 20:50:14 // 12345
az a szorzo atjott hogy mennyivel lesznek jovore dragabbak az autok? 99€ /gramm a bunti a norma felett. ezt a vevo fogja kifizetni egy tollvonassal atharitjak. :(
Piritu - 1.000.00024-11-2019 20:49:24 // 12344
RomeoOne24-11-2019 20:45:20 // 12343
Ez mondjuk már nem újdonság, de szépen összefoglalta. Ezt a Teslás bérkvóta dolgot is tudjuk legalább egy fél éve. Meg hát az E6D is erről szólt, ami már 2018 második fele óta van.
Ezért nem akarnak olyan modelleket a piacra dobni, amik az EU piacon mennének csak, mert ez a piac egy pain-in-the-ass minden autógyártónak.
Ezért nem akarnak olyan modelleket a piacra dobni, amik az EU piacon mennének csak, mert ez a piac egy pain-in-the-ass minden autógyártónak.
RomeoOne24-11-2019 20:41:08 // 12342
Én efogadom azt, akinek jobban tetszik a berlina, de jó lenne ha nem azt mondanák, nekem nem tetszik, és ezért nincs szükség rá.
Szerintem ilyet senki nem mondott, Emil :)
Kifejtettük, hogy ki mit hogy lát, de igazából ez mindenkinek a magánügye, én ugyan meg nem mondom senkinek, hogy ki mit vegyen. Ha visszaolvasol, láthatod, hogy én többször leírtam, hogy kéne a rendes modellpaletta meg az SW is, hogy akinek az kell, azt tudja venni
Szerintem ilyet senki nem mondott, Emil :)
Kifejtettük, hogy ki mit hogy lát, de igazából ez mindenkinek a magánügye, én ugyan meg nem mondom senkinek, hogy ki mit vegyen. Ha visszaolvasol, láthatod, hogy én többször leírtam, hogy kéne a rendes modellpaletta meg az SW is, hogy akinek az kell, azt tudja venni
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 20:40:26 // 12341
Szerencsére összejött a beleképzelő, belemagyarázó trió, Liquid is megjött, szevasztok, szórakoztassátok egymást XD Semmi mást nem írtam le, csak személyes tapasztalatot. Hogy ebbe mit képzeltek bele... ugyan.. Akkor veszek Giulia-t amikor akarok. Értsétek ahogy akarjátok XD
Kazes☻24-11-2019 20:38:24 // 12340
Azt szvsz senki...
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 20:32:37 // 12339
Peace van, csak rövidre zártam. Utálom ha hátbatámadnak.
Liquid24-11-2019 20:22:27 // 12338
ezt most lájkolnám, ha lehetne :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2019 20:18:41 // 12337
Stelvioban utaztunk már öten felnőttek mondjuk az is inkább 4 személyes de akkor kényelmes... szerintem 3 gyerekkel is el lehet férni bár nekünk kettő van még a kutya... nyaralásnál bőven elég a csomagtartó...
tdemeter24-11-2019 20:17:46 // 12336
LOL:)
Szerintem csak leírta azt, ami általánosságban lejön a fórumból vagy a hozzászólásaidból és egyáltalán nem akart megsérteni senkit sem. Tényleg mindig megvan az oka, hogy mi a baj és igazából egy vergődésnek tűnik az egész. A kardánalagút tényleg új elem, én is felkaptam a fejem rá egy pillanatban :)
Szerintem nem kell mindenkinek ilyen autót venni, kár erőlködni, vagy rábeszélni bárkit is. Én is azt látom, amit írt itt valaki, hogy aki a kifogásokat keresi, az nem is akar ilyet igazából.
Azt sem értem, hogy a 159 miért jobb ennél még sw-ben is? Tele van iszonyat sok kompromisszummal, sohasem volt családi autó, akkor sem ha sw. mégis az az ideál. Egy nyomorult vizespalack sem fér el sehol benne, de ezt ugye elfelejtjük, mert hát olyanunk már van/volt és alkalmazkodtunk.
Lehet, hogy érdemes lenne kigyűjteni, hogy mi a baj a 159/sw-vel, aztán gyorsan kiderülne, hogy az sem alkalmas családi autónak.
Peace...
Szerintem csak leírta azt, ami általánosságban lejön a fórumból vagy a hozzászólásaidból és egyáltalán nem akart megsérteni senkit sem. Tényleg mindig megvan az oka, hogy mi a baj és igazából egy vergődésnek tűnik az egész. A kardánalagút tényleg új elem, én is felkaptam a fejem rá egy pillanatban :)
Szerintem nem kell mindenkinek ilyen autót venni, kár erőlködni, vagy rábeszélni bárkit is. Én is azt látom, amit írt itt valaki, hogy aki a kifogásokat keresi, az nem is akar ilyet igazából.
Azt sem értem, hogy a 159 miért jobb ennél még sw-ben is? Tele van iszonyat sok kompromisszummal, sohasem volt családi autó, akkor sem ha sw. mégis az az ideál. Egy nyomorult vizespalack sem fér el sehol benne, de ezt ugye elfelejtjük, mert hát olyanunk már van/volt és alkalmazkodtunk.
Lehet, hogy érdemes lenne kigyűjteni, hogy mi a baj a 159/sw-vel, aztán gyorsan kiderülne, hogy az sem alkalmas családi autónak.
Peace...
Kazes☻24-11-2019 20:14:29 // 12335
Kicsit lemaradtál az előzményekről... ha érdekel, olvass vissza... jócskán. :)
Kazes☻24-11-2019 20:11:24 // 12334
Én mostanában ültem... nem nagy szám, sót... amúgy meg kb. mint egy 156 SW a puttony, vagy még akkora sem. Nem tetszett.
zgi52124-11-2019 20:06:30 // 12333
nem gondolod komolyan, hogy erre a stílusra reagálok érdemben. bocsáss meg.
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 20:03:50 // 12332
Akkor célod nekem, tegyél fel kérdést, de ne ilyen idióta hátulról támadós módon közöld a nem helytálló véleményed, ha megkérhetlek. Mi alapon akarod te megmondani, hogy én mit gondolok. Gyere, mondd a szemembe. Fórumhuszár...
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 20:02:07 // 12331
A csomagtérben lehet kompromisszumot kötni, most is azt tesszük. Egy nagy szívás ekkora sedanba pakolni a sok cuccot azon a kis idétlen lyukon betetrisezni (a hülye bose mélynyomó alatt)XD) , de évente 4-5 alkalommal kibírjuk. Nem véletlenül töltöttem most is időt, hogy megnézzem a Giulia-t. Egyelőre ez így már sok a kompromisszumból, nagyon magas középen a kardánalagút, nem lehet odaülni rendesen. Nyilván amúgy sem kényelmes ott középen, de a 159-ben simán, mászás nélkül oda lehet ülni, a gyerek a lábát felteszi a púpra és állítása szerint nem túl jó, de kibírható. A Giulia háttámlája is furán meredek ott, próbálj egyszer beülni oda. Rémes XD
A Stelvioban viszont kb pont olyan hátul ülni, mint a 159-ben, csak távolabb van pár centivel az első ülés háta. Ez most még pont mindegy, 5-6 év múlva már jól fog jönni az utasoknak, annyit nőnek.
A Stelvioban viszont kb pont olyan hátul ülni, mint a 159-ben, csak távolabb van pár centivel az első ülés háta. Ez most még pont mindegy, 5-6 év múlva már jól fog jönni az utasoknak, annyit nőnek.
zgi52124-11-2019 19:59:48 // 12330
az elmúlt egy évben volt x fajta indok, hogy miért nem. most éppen a gardánbox a ludas -hátul. :-) azóta páran megvettték már, ha komromisszumot is kell kötni szegény Giulia miatt. :-) jövőre sem lesz olcsóbb, az emissziós szigorítás miatt kérdés egyáltalán meddig lesz szimpla belsőégésű motor Alfáéknál.
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 19:52:17 // 12329
Gyönyörű általános megállapítás, de hogy is jön ez ide? :-)
Giuntini24-11-2019 19:43:48 // 12328
Ebben igazad van! Nem tudnék átülni egy 3-as BMW-be csak azért, mert abban van kombi.Csak itt átcsábításról volt szó....
zgi52124-11-2019 19:34:24 // 12327
sztem, aki a kifogásokat keresi, valójában nem is akarja, kvázi sosem veszi majd meg. ezt a típust nem.
Kazes☻24-11-2019 19:29:04 // 12326
Teljesen egyetértünk. :)
Kazes☻24-11-2019 19:26:47 // 12325
Igen... gyakorlatilag a Stelvio az új 146! :D
Giuntini24-11-2019 19:05:05 // 12324
Igazad van! Gyerekkoromban Wartburgjaink voltak, nagyon szűk volt hátul. Akkor kompromisszumot kellett kötni előrehúzott első ülésekkel. Az első autóm a nagy Polski viszonylag nagy volt. Amik igazán nagy autóim voltak, a két Cromám. Ott hátul keresztbe lehetett tenni a lábakat. A Mareának hiába volt sokkal nagyobb csomagtere, a hátsó lábtér a rövidebb tengelytávnak köszönhetően szűkös volt. Ott kompromisszumot vállaltam. Inkább az lehet a probléma, hogy egy Alfa vezetésénél nincs kompromisszum. Ott mi vagyunk, a vezetők az elsők. Egy "családi" autónál megkérdezzük a hátul ülőktől; jól ültök? Itt meg nagy ívben lesz@rjuk, mert mi vagyunk a fontosak. Az Alfa önzővé tesz😊
'''''24-11-2019 18:01:40 // 12323
Hát szerintem majdnem minden Giu méretű szedán inkább négy mint öt személyes.
Egyébként azt sem tudom,hogy a qv és a normál hátsó üléssor között van-e különbség.
(Az enyém négy személyes)
Ezek szerint csak a belső térrel és főként a hátsó helyekkel van gond?
Vagyis csak az üléspozícióval?
Mondjuk mázlid van,hogy nem 30-40 évvel ezelőtt vagyunk.:-)))
Lenne nagyjából zsiguli,trabant,waresz. Ne válaszolj,tudom,hogy mit választanál. :)
Egyébként azt sem tudom,hogy a qv és a normál hátsó üléssor között van-e különbség.
(Az enyém négy személyes)
Ezek szerint csak a belső térrel és főként a hátsó helyekkel van gond?
Vagyis csak az üléspozícióval?
Mondjuk mázlid van,hogy nem 30-40 évvel ezelőtt vagyunk.:-)))
Lenne nagyjából zsiguli,trabant,waresz. Ne válaszolj,tudom,hogy mit választanál. :)
G-MANN🍀24-11-2019 16:17:13 // 12322
👍👍:-):-)
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 16:07:20 // 12321
Leírtam. már párszor :-) A Giulia a hátsó sorban kétszemélyes. A 146 és a 159 a gyerekek jelenlegi méretéhez sokkal jobb, mert középen látod hogy ül a gyerek.. :-) A 146-ot városban használjuk, teljesen 🎃 mindegy. Egyébként a 146 jelenleg az, amibe legkényelmesebben beférünk.
Plusz ugye ezek a fránya gyerkőcök csak nőnek állandóan. Én meg ha új autót veszek, akkor 10 évre tervezek. Illik belekalkulálni, hogy 5-8 év múlva is beférjünk. A 159-nél mindegy, ha kinőjük, eladom és veszünk valamit, ebben nem áll 13 millám. Nem mindegy.
Plusz ugye ezek a fránya gyerkőcök csak nőnek állandóan. Én meg ha új autót veszek, akkor 10 évre tervezek. Illik belekalkulálni, hogy 5-8 év múlva is beférjünk. A 159-nél mindegy, ha kinőjük, eladom és veszünk valamit, ebben nem áll 13 millám. Nem mindegy.
droberto24-11-2019 15:53:50 // 12320
Majd ha 10-12m ember munkanélküli lesz, majd kapálózhatnak. A beszállító piacról nem is beszélve. Családok milliói válnak fedél nélkülivé.
Gratulálok előre is.
Ja, és mi lesz itthon, Magyarorágon?
Államcsőd. Az egész magyar gazdaság az autóiparra épül.
😥
Gratulálok előre is.
Ja, és mi lesz itthon, Magyarorágon?
Államcsőd. Az egész magyar gazdaság az autóiparra épül.
😥
'''''24-11-2019 15:22:52 // 12319
Gyuri!
Most elférsz egy 146-ban vagy a 159-ben? A giulia minden méretében nagyobb mindkettőnél.Tetőbox is van hozzá (gondolom).Akkor mi a hezitálás oka?
Most elférsz egy 146-ban vagy a 159-ben? A giulia minden méretében nagyobb mindkettőnél.Tetőbox is van hozzá (gondolom).Akkor mi a hezitálás oka?
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 15:17:53 // 12318
'''''24-11-2019 15:17:08 // 12317
Tegnap voltam Pesten.Rakparton keveregtünk,végig egy sorban.Még nem is a csúcsban.
Hogy lehetne már ezt lezárni???
Egyébként zárják le a rakpartot és a belvárost is plusz tiltsák ki az összes dízelt!Nekik kellett Karácsony!
Hogy lehetne már ezt lezárni???
Egyébként zárják le a rakpartot és a belvárost is plusz tiltsák ki az összes dízelt!Nekik kellett Karácsony!
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 15:13:13 // 12316
Az egy Esprit Turbo? Hogy a lényeget megragadjam XD
droberto24-11-2019 15:03:39 // 12315
Megnéztem a videót. Borzasztó dolgok ezek.
Ha 120 g/km Co kibocsájtású autót veszek, akkor 700k Ft a bünti. Csak a hülye hiszi el azt, hogy ezt a gyártók fizetik. Ezt a pénzt mi, a vásárlók fogják fizetni.
Magyarul az EU az autóvásárlókat bünteti, ha úgy tetszik adóztatja.
Közbe meg az e autók 0 emisszióval vannak számolva! De miért is? Égész életciklus alatt még több is a kibocsájtásuk. Ezt bármelyik autós szakember megmondja.
Mikor megyünk Brüsszelbe felgyújtani az EP-et???
A másik ostobaság, hogy a kipufogógáz menedzsment rendszerek fajlagos ára miatt, az emberek a nagyobb autók fele lesznek terelgetve. Viszont ezek meg pont ennyivel esznek többet, pufognak ki több Nox-ot. Magyarul kinyírják a kisautókat. Csak gratulálni tudok. 👏
Ha 120 g/km Co kibocsájtású autót veszek, akkor 700k Ft a bünti. Csak a hülye hiszi el azt, hogy ezt a gyártók fizetik. Ezt a pénzt mi, a vásárlók fogják fizetni.
Magyarul az EU az autóvásárlókat bünteti, ha úgy tetszik adóztatja.
Közbe meg az e autók 0 emisszióval vannak számolva! De miért is? Égész életciklus alatt még több is a kibocsájtásuk. Ezt bármelyik autós szakember megmondja.
Mikor megyünk Brüsszelbe felgyújtani az EP-et???
A másik ostobaság, hogy a kipufogógáz menedzsment rendszerek fajlagos ára miatt, az emberek a nagyobb autók fele lesznek terelgetve. Viszont ezek meg pont ennyivel esznek többet, pufognak ki több Nox-ot. Magyarul kinyírják a kisautókat. Csak gratulálni tudok. 👏
Giuntini24-11-2019 14:50:41 // 12314
Jön mindenhol a hülyeség! Karácsony aki meg semmit sem ért a fővárosból, ki akarja tiltani a dízelautókat. Mert a sötét agya szerint egy modern dízel levegőszennyező. Úgy beszélnek a dízelről mint a patás ördögről. Aztán le akarja zárni a rakpartokat. Hiába veszel villanyautót, ha nem lesz út. Egy-két ilyen agymosott zöldnek vissza kellene állítani a Lipót mezőt!
Én azt látom Budapesten, hogy sorban állnak az autók a villany töltő helyeken.
A legszebbek a plug-in hibridesek. Mindegyik folyamatosan töltöget, nehogy 100 métert benzinmotorral menjenek. Én úgy látom, mindenki megőrült. Merre megy ez a világ? Elfelejtünk normálisan utazni, mindent azonnal.
Most is olasz diákcsoporttal voltam. 80 %-uk a Hősök terén a telefont nyomkodta. Minden információ onnan jön és nem a való életből. Csodálkozunk hogy a fejlett világ agymosottá válik? Egy szűk réteg ebből profitál.
Én azt látom Budapesten, hogy sorban állnak az autók a villany töltő helyeken.
A legszebbek a plug-in hibridesek. Mindegyik folyamatosan töltöget, nehogy 100 métert benzinmotorral menjenek. Én úgy látom, mindenki megőrült. Merre megy ez a világ? Elfelejtünk normálisan utazni, mindent azonnal.
Most is olasz diákcsoporttal voltam. 80 %-uk a Hősök terén a telefont nyomkodta. Minden információ onnan jön és nem a való életből. Csodálkozunk hogy a fejlett világ agymosottá válik? Egy szűk réteg ebből profitál.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2019 14:44:39 // 12313
Én hosszú távra gondolkodok, remélem még 5 év múlva is kapni benyás Alfát az lesz az uccsó autóm 15 évre beterezve :))))
Eszement dolgok ezek nem is tudok mit mondani jah de boaf
Eszement dolgok ezek nem is tudok mit mondani jah de boaf
droberto24-11-2019 14:32:52 // 12312
Majd adják 7-ért a te meg az én pénzemből meg támogatva.
Röhelyes.
Meg majd közpénzen építünk töltőket és közpénzen töltjük a toronyeszűek autóit.
Amikor meg már nekünk is az lesz, mert más nem lehet, akkor meg majd az áramért fizetünk mint a katonatiszt.
Aztán majd együtt a szabàlyozókkal kézenfogva nèzzük, ahogy a szénerőművek meg az akksigyárak és megsemmisítők tönkreteszik a bolygónkat.
Persze utóbbi némileg túlzás, de a sok agymosott nem érti meg, hogy a villany csak lokálisan emittál keveset, globàlisan sokkal rosszabb mint egy belső égésű.
Ahelyett, hogy az ipari üzemeket basztatnák, bezáratnák, korszerűsítenék a foszilis erőműveket és a hajó motorokat szigorú emissziós normákkal szabályoznák az autókat piszkálják.
Tök érdekes, hogy a Visontai gabonafeldolgozó és a pénteki dunai vízszennyezés 100-ad ekkora figyelmet kapott.
Szerintem ezekre kéne koncentrálni.
Röhelyes.
Meg majd közpénzen építünk töltőket és közpénzen töltjük a toronyeszűek autóit.
Amikor meg már nekünk is az lesz, mert más nem lehet, akkor meg majd az áramért fizetünk mint a katonatiszt.
Aztán majd együtt a szabàlyozókkal kézenfogva nèzzük, ahogy a szénerőművek meg az akksigyárak és megsemmisítők tönkreteszik a bolygónkat.
Persze utóbbi némileg túlzás, de a sok agymosott nem érti meg, hogy a villany csak lokálisan emittál keveset, globàlisan sokkal rosszabb mint egy belső égésű.
Ahelyett, hogy az ipari üzemeket basztatnák, bezáratnák, korszerűsítenék a foszilis erőműveket és a hajó motorokat szigorú emissziós normákkal szabályoznák az autókat piszkálják.
Tök érdekes, hogy a Visontai gabonafeldolgozó és a pénteki dunai vízszennyezés 100-ad ekkora figyelmet kapott.
Szerintem ezekre kéne koncentrálni.
G-MANN🍀24-11-2019 14:25:57 // 12311
Hátsó kerekessel középen hátul sajnos nincsenek csodák, bár mi 5en is utaztunk már, gyerek imádta középen, az igaz, hogy terpeszben 👍😁
G-MANN🍀24-11-2019 14:23:38 // 12310
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2019 14:06:00 // 12309
dehogy is én örülök neki pl a héten is olyan autókhoz vittek alkatrészeket amikhez a kezdetem óta sem adtam el semmit :DDD
Pl Croma 95-ös 2.0 benya vagy Prelude 2.4-es 93-as ... lassan ölni fogják az emberek egymást a jobb állapotban lévő használt autókért, a magyar átlag max 2 milláig vesz használt autót de ami a legjobban pörög az a 400e-től 1 milláig kategória, idén kis hazánkban az autók átlag életkora 14 év... majd berobban a vellany mi 10 millákért :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Pl Croma 95-ös 2.0 benya vagy Prelude 2.4-es 93-as ... lassan ölni fogják az emberek egymást a jobb állapotban lévő használt autókért, a magyar átlag max 2 milláig vesz használt autót de ami a legjobban pörög az a 400e-től 1 milláig kategória, idén kis hazánkban az autók átlag életkora 14 év... majd berobban a vellany mi 10 millákért :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Liquid24-11-2019 13:36:56 // 12308
az egész EU megérett a kipusztulásra
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2019 11:09:24 // 12305
A Giulia berlina kasznival szép (számomra is) . Mint ahogy a 159 is úgy tetszik, igazából a Ti berlina alegszebb autó forma számomra továbbra is. Tudod hogy sw párti sem vagyok, de nem mindenki teheti meg, hogy egy 10+ milliós autót pusztán hobbiból tartson (ez Ferinek is szól ;-)) Tudom.. tetőbox XD Azóta világos lett, hogy egy sw sem biztos hogy kisegítene. Giorgio platformon nekem a Stelvio az egyetlen választás. Régóta próbálom a maximális bevállalható kompromisszumot belőni, és nagyon fáj a konklúzió, hogy a Giulia csak apa hobbi és munkaautójaként fér bele. Úgy viszont drága mulatság, mert kell egy családi autó is. Tegnapi fotó a 146-ban :
A Giuliaba Tündi lányom nem igazán tudna beülni hátra, csak felhúzott lábbal. Ha Sw lenne sem akarnám, hogy úgy kelljen végigülnie a kirándulásainkat.
A Giuliaba Tündi lányom nem igazán tudna beülni hátra, csak felhúzott lábbal. Ha Sw lenne sem akarnám, hogy úgy kelljen végigülnie a kirándulásainkat.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2019 09:45:27 // 12304
én nem tudom magamra venni ismerem az autóm korlátait amíg pl a hazafelé tartó úton az előttem lévő Honda Sport Civic-et (1.5 182 nyiha) szó szerint letoltam az S-kanyarban utána meg laza előzés a kanyarívből kijövet mondhat bárki bármi rosszat a Stelviora én vigyorogva konstatálom ez nemazalány... biztos jobb a Giulia ebből a szempontból de nekem össz szempontból a Stelvio kellett, emléxem mikor elmentem az OAH-hoz, hogy akkor kéne valami új Alfa már kikonfiguráltam a Giulia Veloce-t és mikor beültem ebbe, aztán abba a Stelvio nyert... persze nagyobb, magasabb, bunfordi de legalább Alfa, meg benzines ...
Shadin24-11-2019 09:20:01 // 12303
Az van hogy szétütjük egymást és miért? Mert az FCA baszik beismerni, hogy rétegautókat kellene csináljanak, de inkább lehúzták az új modelleket (is) :-( Továbbra is az a gond, hogy azzal kell szarakodjanak, hogy mit húzzanak ki a listáról, pedig lehetne zsupersport, SW, SUV vagy bármi is, mert mindre van igény. És ez csak romlik :-(
És sajnos az ami most van az egy olyan patthelyzet, hogy idő kérdése meddig tudunk még bármilyen Alfát vásárolni...
Ford után Giulia lesz kb. 99%
És sajnos az ami most van az egy olyan patthelyzet, hogy idő kérdése meddig tudunk még bármilyen Alfát vásárolni...
Ford után Giulia lesz kb. 99%
Shadin24-11-2019 09:07:46 // 12302
Túlemelt, hatalmas homlokkal, ahogy Robi mondta, és hatalmas felületekkel amiket egész jól megoldott az Alfa, de korántsem tökéletesen. Továbbá azt kell mondjam lényegesen több zöldségesautó 159 fut az utakon mint négyajtós.
droberto24-11-2019 09:04:23 // 12301
Az a baj, hogy tényleg nincsenek típus szerinti SW és Berlina statisztikák a neten.
Az biztos, hogy 56 és 59-ből a tulnyomó többség kombi. Nyugateurópában, ahol tömeges eladások vannak ezt szeretik. Középen meg keleten a lépcsős hátút.
A használtpiacból pedig szerintem ne vonjunk messzemenő következtetéseket. Az hogy pl Giuliából 2x annyi dízelt adtak mint benzinest nem jelenti azt, hogy dízelből 2x több is lenne. Csak annyit mutat meg, hogy az elején nem volt benyás illetve ezeket most cserélik le. Feltételezhetően, mert ezekben több a km, ezeket inkább cégek vették.
Az biztos, hogy 56 és 59-ből a tulnyomó többség kombi. Nyugateurópában, ahol tömeges eladások vannak ezt szeretik. Középen meg keleten a lépcsős hátút.
A használtpiacból pedig szerintem ne vonjunk messzemenő következtetéseket. Az hogy pl Giuliából 2x annyi dízelt adtak mint benzinest nem jelenti azt, hogy dízelből 2x több is lenne. Csak annyit mutat meg, hogy az elején nem volt benyás illetve ezeket most cserélik le. Feltételezhetően, mert ezekben több a km, ezeket inkább cégek vették.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2019 09:01:30 // 12300
Nem tudom hol mi megy de pl a szfvári mercinél pappas alig tudnak eladni c vagy e típust szinte mindenki glc-t vagy gle-t rendel akár 2/3 évi várakozással... de nézhetjük a hazai kedvec márkát a buzukit első a Vitya, aztán az sxszét... pedig gyártódik stift, Ignác, baléno... akkor ki eröltet kire a mit??? A legkevesebb eladott típus itthon az A8, utána a prius...
Giuntini24-11-2019 08:30:40 // 12299
Alátámasztásul direkt megnéztem az olasz Auto Scout hirdetéseket, a BMW 320d-t. Direkt 2017- néztem. Minimum 70%-a a hirdetéseknek kombi. Tehát a kombi jobban megy, és ezen nincs mit szépíteni!
Nekem az Alfánál jobban tetszik az sw, de ez egyéni vélemény. Én efogadom azt, akinek jobban tetszik a berlina, de jó lenne ha nem azt mondanák, nekem nem tetszik, és ezért nincs szükség rá. A számadatok bizonyítják, hogy igenis szükség van rá, és a Giulia sw-vel sokkal jobban menne! A Stelvio projectnél bemagyarázták és próbálták igazolni magukat. Ezt már lehet hogy ki sem tudnák javítani, mert már késő.
Ez ugyanaz mint a dízel. Besz@ratták a népet, aztán ismét a dízel jön ki a gödörből. Az embereket csak ideig-óráig lehet hülyére venni.
Nekem az Alfánál jobban tetszik az sw, de ez egyéni vélemény. Én efogadom azt, akinek jobban tetszik a berlina, de jó lenne ha nem azt mondanák, nekem nem tetszik, és ezért nincs szükség rá. A számadatok bizonyítják, hogy igenis szükség van rá, és a Giulia sw-vel sokkal jobban menne! A Stelvio projectnél bemagyarázták és próbálták igazolni magukat. Ezt már lehet hogy ki sem tudnák javítani, mert már késő.
Ez ugyanaz mint a dízel. Besz@ratták a népet, aztán ismét a dízel jön ki a gödörből. Az embereket csak ideig-óráig lehet hülyére venni.
Giuntini24-11-2019 07:37:17 // 12298
Kíváncsi vagyok majd mit mondanak a Giuliára? A Giulia nagyszerű autó, mégis, erre is ki gogják jelenteni hogy hiba volt? Jövőre ismét válságot prognosztizálnak, ami az autóipart érinti. A 159- nél mi volt a baj? A benzinmotorok hiánya, a Tibi későn jött. A Giuliánál mit fognak mondani? Ha most nagy hirtelen elkészítenék az SW-t későn jött?
Én kitartok álláspontom mellett, igenis az SW Olaszországban minimum megduplázta volna az eladásokat. Nem megy ott a szedán. A konkurenciából is nagyrészt kombit adnak el. Tipoból sem megy a szedán, pedig olcsó autó. Kombi, és a rövid hátuljú.
Én kitartok álláspontom mellett, igenis az SW Olaszországban minimum megduplázta volna az eladásokat. Nem megy ott a szedán. A konkurenciából is nagyrészt kombit adnak el. Tipoból sem megy a szedán, pedig olcsó autó. Kombi, és a rövid hátuljú.
droberto24-11-2019 00:53:06 // 12297
Pont én is ezen gondolkodtam nézve az eladásokat, hogy maga a Giulia volt elbaltázott lépés. A C-SUV-ot kellet volna egyből hozniuk.
Sajnos. :(
Illetve miért nem történt meg ez már 6-8 éve, amikor kezdett kibontakozni ez az őrület?!?
Sajnos. :(
Illetve miért nem történt meg ez már 6-8 éve, amikor kezdett kibontakozni ez az őrület?!?
droberto24-11-2019 00:33:52 // 12296
Direkt nem a Stelviótól beszéltem. Egyrészt nem akarok senkit - bár itt max csak Erhard van - megsérteni. Igen, a Stelvio jól kendőzi SUV-ságát, biztos kurva jól és jobban is fordul mind a legessleges f@szább 159, de:
- Körtét a körtével, almát az almával. Embeeer. Ne hasonlítsd már egy Giorgo plattformos hátsó kerekes, karbon kardános, alu elemes, Stelviót egy elsőkerekes Premium plattformos 159-hez!!! :) A Stelvio egy kiváló autó, de a Giuliához kell mérni.
- A Giulia sokkal sokkal gyorsabb és allűröktől mentesebben (pontosabban allűrmentesen) viselkedik. Sajnos a Laptimingon kívül nem találtam más videót, ahol ilyen egzaktul összemérhető a kettő forszírozott állapotukban. Ebben viszont tökéletesn látod, hogy egy tehénke a Stelvio a Giuhoz képest. A Nringen is lassabb, pedig AWD. Nincs ezzel baj, főleg nem az Alfánál, csak senki ne akarjon meggyőzni, hogy ez nem létezik.
Szóval most már remélem, hogy érted, hogy mi a bajom ezzel az egésszel.
Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a Tonale megtartja-e a Ste ezen jó tulajdonságait és a Giorgo plattformot. Tartok tőle, hogy nem. :(
- Körtét a körtével, almát az almával. Embeeer. Ne hasonlítsd már egy Giorgo plattformos hátsó kerekes, karbon kardános, alu elemes, Stelviót egy elsőkerekes Premium plattformos 159-hez!!! :) A Stelvio egy kiváló autó, de a Giuliához kell mérni.
- A Giulia sokkal sokkal gyorsabb és allűröktől mentesebben (pontosabban allűrmentesen) viselkedik. Sajnos a Laptimingon kívül nem találtam más videót, ahol ilyen egzaktul összemérhető a kettő forszírozott állapotukban. Ebben viszont tökéletesn látod, hogy egy tehénke a Stelvio a Giuhoz képest. A Nringen is lassabb, pedig AWD. Nincs ezzel baj, főleg nem az Alfánál, csak senki ne akarjon meggyőzni, hogy ez nem létezik.
Szóval most már remélem, hogy érted, hogy mi a bajom ezzel az egésszel.
Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a Tonale megtartja-e a Ste ezen jó tulajdonságait és a Giorgo plattformot. Tartok tőle, hogy nem. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?