Forum >> Giulia
RomeoOne26-11-2019 11:53:43 // 12395
A németeknél már régóta nagy a baj, csak takargatják jobbra-balra. De amikor már minden oldalon folyik ki a szar, akkor már nem tudják merre dönteni a bilit, hogy még tovább bírja kicsit.
zgi52126-11-2019 11:47:05 // 12394
ezekre a hangokra is érdmes odafigyelni : "2021-től korlátoznák Németországban a privát wallboxok áramfelvételét csúcsidőben, hogy szavatolni tudják a stabil áramellátást minden időszakban."
G-MANN🍀26-11-2019 10:26:34 // 12393
:-) :-)
G-MANN🍀26-11-2019 10:26:05 // 12392
na konfiguráltam én is... :-) 20 millió lett egy Veloce némi extrával
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2019 10:17:26 // 12391
majd 15 év múlva mikor szerveződik az elektronyos Alfa tali a következő feltételekkel: érkezés péntek vagy szombat esetleg vasárnap, benzines aggregátort hozzon valaki, gyorsulási versen elmarad a megfelelő töltőoszlopok hiánya miatt, tó körüli konvojozás 40-nel, ki tud 5kwh-ból többet elmenni :))))
G-MANN🍀26-11-2019 10:15:42 // 12390
ez ne felejtsük majd el más esetekben sem, hogy a valóság sokszor más :-) :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2019 10:08:41 // 12389
ma mesélte a kollégám apósa valami autófényező festékekkel foglalkozó német cég bp-i munkahelyén technikus megjött a német főnök a Tesla X-szel, vitte őket pár örömkörre 700 nyiha, milyet gyorsul aztán indult tovább Kecskemétre, majd visszafordult, mert nem volt elég a delej :DDDDDDD
Liquid26-11-2019 09:38:49 // 12388
A fene tudja mi lesz ebből, azért a német se agyatlan, hogy szopassa magát és 2 nap alatt érjen oda az autobahnon ahova eddig csak 5 óra volt. A kisautók viszont ezzel valszeg el fognak tűnni.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2019 09:30:59 // 12387
meg így már vonzóbb az ára ződnek persze ... mit tesz a csóróbb ország lakója, még több régi, használt autó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2019 09:29:28 // 12386
ez egy kurva nagy lobby szerintem... nem megy a ződautó eladás miért is menne mikor dupla kb, az akku ára esett 30-40%-ot érdekes az autóké nem ... mivel lehet felpörgetni az eladást, árcsökkentéssel de akkor hol az extra profit, gyorsan büntessük meg a belső égésű autókat amit a gyár fizet ki, aki ráterheli a fogyasztóra ... káposzta is maradt a kecske is jól lakott :DDD
Liquid26-11-2019 09:26:11 // 12385
Meg fogja...egyik gyártó se hülye hogy EUR ezreket bukjon a profitjából.
RomeoOne26-11-2019 09:18:31 // 12384
Hát rohadt kíváncsi leszek. Azért az a 15% körüli áremelés elég durva lenne. A végén kiderül, hogy tényleg eszement módon megdobja az árakat ez a co2 kvóta dolog....
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2019 09:03:05 // 12383
itthon sem sokkal olcsóbb ....
RomeoOne26-11-2019 08:53:44 // 12382
A konfigurátor egy dolog, a valóság meg egy másik :)
tdemeter26-11-2019 08:52:26 // 12381
Kicsit játszottam vele én is. Visconti verdébe nem tudsz piros ülést rakni, ügyeltek rá
RomeoOne26-11-2019 08:51:03 // 12380
Mondjuk a franc tudja az olaszok mit csinálnak. A múltkor Emil is listázta, hogy a Quattroroute szerint a Giula kb. a legdrágább, itthon meg kb. minden más drágább volt.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2019 08:25:12 // 12379
a saját Stelviom majd 60e euró ... na itt nem hogy le fognak menni a használt autó árak inkább fel...
RomeoOne26-11-2019 08:17:50 // 12378
Az olasz konfigurátor már elérhető:
https://www.alfaromeo.it/configuratore/
https://www.alfaromeo.it/configuratore/
G-MANN🍀25-11-2019 23:31:41 // 12377
Szépséges, mint a Giulietta QV-d!! Gratulálok!! Jó választás 👍👍😁😁😁:-):-):-)
tdemeter25-11-2019 22:03:28 // 12376
Akkor lassan utolérsz... Nem semmi
Piritu - 1.000.00025-11-2019 21:56:56 // 12375
Piritu - 1.000.00025-11-2019 21:53:57 // 12374
Ma átléptük a 13ezret Júliával. A jövő héten szerdán viszem a 15ezres szervizre.
A héten még lesz egy 1800km-es túra :-)
A héten még lesz egy 1800km-es túra :-)
Nasuto25-11-2019 17:36:42 // 12373
Kazes☻25-11-2019 14:32:46 // 12372
És az a zászló?! ;)
Shadin25-11-2019 14:25:40 // 12371
A kisebbik gyerek nyúlt meg annyira, hogy élhetetlen lett a hátsó bak számára.
Don Gombóc25-11-2019 11:24:20 // 12370
Ez az oldalfalas felirat hogy került oda? Buznyák érzékeny kijelző.
Don Gombóc25-11-2019 11:22:23 // 12369
Na ez az! Mindenki nyugodjon le, mert pro és kontra, mindenkinek igaza volt. 🏁0ldalfalas
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2019 10:28:12 // 12368
az a legnagyobb baj, hogy nehéz elengedni egy TI 59-et, ismerős az érzés :))) Most is ha bele ülök, minden ott van ahol kell...
RomeoOne25-11-2019 09:58:05 // 12367
Nem baj, legalább van egy kis élet. Meg mindig csurran-cseppen valami új információ :)
Liquid25-11-2019 08:15:35 // 12366
A TI-m is faceliftes volt, kevés hellyel.
droberto24-11-2019 23:42:27 // 12365
Pontosan így van.
Annyi kieg a simaüléses 159-nél, hogy abban is a FL után lett több lábtér az átalakított ülések miatt.
A kardánalagút meg nagyon komoly plussz hosszmerevítő is. Én így gondolok rá.
Ha nem akar ilyet az ember, az vegyen egyterűt. Meg azokban általában 3 teljesértékű ülés is van 3 izofixel.
Annyi kieg a simaüléses 159-nél, hogy abban is a FL után lett több lábtér az átalakított ülések miatt.
A kardánalagút meg nagyon komoly plussz hosszmerevítő is. Én így gondolok rá.
Ha nem akar ilyet az ember, az vegyen egyterűt. Meg azokban általában 3 teljesértékű ülés is van 3 izofixel.
droberto24-11-2019 23:38:35 // 12364
Így van. Legyen Béke!
Néha vitázunk, néha (sokszor) nem értjük a másikat, de azért vagyunk különlegesek, mert igen különbőzőek-, sokszínűek vagyunk, de mégis elfogadjuk egymást. :)
Néha vitázunk, néha (sokszor) nem értjük a másikat, de azért vagyunk különlegesek, mert igen különbőzőek-, sokszínűek vagyunk, de mégis elfogadjuk egymást. :)
Kazes☻24-11-2019 23:34:18 // 12363
Illesztések, varrások, anyagválasztás stb. ilyenek... legalábbis ezekről lehetett olvasni. :)
Liquid24-11-2019 23:31:35 // 12362
Kis adalék a hely problémához: egyik értelmes ülésszettel ellátott normál autó se 5 személyes hosszútávon, ezt szerintem mindegyikünk tudja. Shadin rendelkezik valószínűleg a legnagyobb tapasztalattal, hiszen neki vannak a legidősebb/legnagyobb gyerekei, Ők használtak 5-en 159 TI-t.
Abban nincs nagy hely, inkább nagyon kevés, de ennek legfőbb oka maga a TI ülés. Sima belsővel sokkal élhetőbb a hátsó sor, ezt a kolegáimtól is hallom. Tehát ha a Giulia nem kisebb (márpedig ahogy nézem nem az), akkor nem lesz gond. A kardánbox a 159-ben is ott van, emlékeim szerint a Giuliánál se foglal több helyet. És a Stelvio-ban is ottvan.
Sokat kerestem de nem találtam egyikről se rendes méretezett rajzot a belsőről, pedig nagyon kíváncsi lennék.
Abban nincs nagy hely, inkább nagyon kevés, de ennek legfőbb oka maga a TI ülés. Sima belsővel sokkal élhetőbb a hátsó sor, ezt a kolegáimtól is hallom. Tehát ha a Giulia nem kisebb (márpedig ahogy nézem nem az), akkor nem lesz gond. A kardánbox a 159-ben is ott van, emlékeim szerint a Giuliánál se foglal több helyet. És a Stelvio-ban is ottvan.
Sokat kerestem de nem találtam egyikről se rendes méretezett rajzot a belsőről, pedig nagyon kíváncsi lennék.
Liquid24-11-2019 23:14:12 // 12361
Köszönöm a bizalmat :)
Gyuri, senki nem akarja a veszted, de még csak a rosszkedved se. De azért ha visszaolvasod az írásaid, rájössz te is, hogy nem írt igen vad dolgokat a CarTárs :)
Gyuri, senki nem akarja a veszted, de még csak a rosszkedved se. De azért ha visszaolvasod az írásaid, rájössz te is, hogy nem írt igen vad dolgokat a CarTárs :)
Liquid24-11-2019 23:03:44 // 12360
Egyelőre azt nem látom, csak hogy miért jó ez valakinek is. Az USA-n és Oroszországon kívül nem látom ki profitálhat abból, ha beomlik Európa...
Márpedig sajnos be fog, ha ebből a baromságból nem ugranak ki valahogy.
Márpedig sajnos be fog, ha ebből a baromságból nem ugranak ki valahogy.
Piritu - 1.000.00024-11-2019 22:45:11 // 12359
"minőségi ugrás" - Hmmm, a 159-el maradtam a legtöbbször fekve :-DD
droberto24-11-2019 22:27:57 // 12358
Ez k@rva jó. :)
Ez én csak a fejemben futtattam le, de ez nagyon tetszik!
Nem az a Vicc, hogy ezt hagyjuk és eltűrjük, hanem az, hogy a valódi szennyezőkkel nem foglalkoznak egyáltalán. Sz@rnak rá. Csak tejeljenek vissza az ipari üzemek tulajdonosai és a sató se nagyon foglalkozzon a témával.
Úgy látszik ez tényleg politika...
:(((
Ez én csak a fejemben futtattam le, de ez nagyon tetszik!
Nem az a Vicc, hogy ezt hagyjuk és eltűrjük, hanem az, hogy a valódi szennyezőkkel nem foglalkoznak egyáltalán. Sz@rnak rá. Csak tejeljenek vissza az ipari üzemek tulajdonosai és a sató se nagyon foglalkozzon a témával.
Úgy látszik ez tényleg politika...
:(((
Kazes☻24-11-2019 21:34:12 // 12357
No, az biztos, hogy a minőségi ugrás meglátszott rajta... szerencsére. Kellett is.
Arra én is. :)
Arra én is. :)
Giuntini24-11-2019 21:27:51 // 12356
Na Marchione sok minden hülyeséget mondott!!
Az 59 bűnbaknak lett kikiáltva! A gazdasági válság is szinte az 59 miatt volt:( Pedig megjelenésekor még nagyobbak voltak a remények mint a Giuliánál. Elsősorban a minőségi ugrás miatt. Az első két évben volt is siker, csak aztán jött a válság. És elmaradtak a nagy röptű tervek, elsősorban a 400 lovas GTA!
Ami most nagyon pozitív hír, lesz 280 lovas Veloce sima hátsókerék hajtással. Ez nagyon jó, kevesebb a hajtási veszteség. Na egy ilyenre szó nélkül beneveznék!!
Az 59 bűnbaknak lett kikiáltva! A gazdasági válság is szinte az 59 miatt volt:( Pedig megjelenésekor még nagyobbak voltak a remények mint a Giuliánál. Elsősorban a minőségi ugrás miatt. Az első két évben volt is siker, csak aztán jött a válság. És elmaradtak a nagy röptű tervek, elsősorban a 400 lovas GTA!
Ami most nagyon pozitív hír, lesz 280 lovas Veloce sima hátsókerék hajtással. Ez nagyon jó, kevesebb a hajtási veszteség. Na egy ilyenre szó nélkül beneveznék!!
Kazes☻24-11-2019 21:15:52 // 12355
Nekem speciel annyira nem jön be... szép autó, szép... de még sem... Marchionne szerint is tévedés volt...
Szerintem meg a Giulietta Nuova volt egy hatalmas dobás...! ;)
Szerintem meg a Giulietta Nuova volt egy hatalmas dobás...! ;)
Giuntini24-11-2019 21:15:43 // 12354
Na ezzel szívesen élnék is!!
tdemeter24-11-2019 21:05:11 // 12353
Egy percig sem szeretnék vitatkozni veled, mert amit írtál abban sokmindenben igazad van, de én nem összehasonlítottam a kettőt, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy míg alapvetően kis bűnöket nem bocsáltunk meg a juliskának, addig sokkal nagyobbakat is elnézünk a 159-nek. És tesszük mindezt azért, mert már azokhoz hozzászoktunk.
Aki szerint ez nem így van, az biztos vagyok benne, hogy elfelejtette már ezeket a kompromisszumokat. A kinézet iszonyú jó, ezt nem vitatja senki, de a téma a használhatóságról szólt, abban pedig a 159 is ludas rendesen.
Az enyémet bármikor kipróbálhatod ha van kedved. Ha van időd gyere el egyszer!
Aki szerint ez nem így van, az biztos vagyok benne, hogy elfelejtette már ezeket a kompromisszumokat. A kinézet iszonyú jó, ezt nem vitatja senki, de a téma a használhatóságról szólt, abban pedig a 159 is ludas rendesen.
Az enyémet bármikor kipróbálhatod ha van kedved. Ha van időd gyere el egyszer!
Giuntini24-11-2019 20:58:38 // 12352
Azért bocs, de ehhez van hozzászólásom. Sohasem azt néztük hogy hány ital palack fér el egy Alfában. Nem amcsi módra veszünk autót.
A kardánalagút az 59-ben is majdnem ekkora, hiszen a Q4 hajtás miatt kellett.
Én azt aláírom Neked hogy a Giulia sokkal fejlettebb autó mint a 159. Minden ízében ez érződik. De az a probléma az összehasonlítással hogy majdnem egy full felszerelt Giuliát hasonlítasz össze egy alap 8V 120 lovas dízellel. A másik dolog, ha megnézed az 59 bőrüléseit például, a full Frau bőr jobb és finomabb minőségű a Giulia belterével összehasonlítva. Ezt zárójelben jegyzem meg.
Én a megjelenés után a Kelet-Pesttől kaptam lehetőséget a Giulia kipróbálására, mivel az egyik értékesítőt jól ismertem. 180 lovas dízel volt, de kézi váltós. Bent a szalonban ott volt az automata sokkal jobb felszereltségű, csak az nem tesztautó volt. Amit én kipróbáltam egy fehér, bőrbelsős volt, semmi több.
Sokszor leírtam már, futóműben, kormányzásban sokkal fejlettebb mint a 159. Kipróbáltam a hátsó lábteret is, az én méretemre beállított első ülésnél. Nagyobb mint az 59-ben.
De! Egész más lenne a véleményem ha egy automatát próbálhattam volna ki. Azt is leírtam, a 4 hengeres motor működése, hangja nem összehasonlítható az 5 hengeressel. Én csak a bázis dolgokat tudtam összehasonlítani, a valódi összehasonlítási alap hasonló motorizáltságú, és váltóval rendelkező autóval lehetett volna. Biztos vagyok benne, hogy a 8 sebességes automata váltóval sokkal jobban megfogott volna.
A te B-Teched 200 lovas benzin motorral, azzal a felszereltséggel nem összehasonlítható egy 120 lovas alap dízellel. Benzines fronton egyébként sem lehet egy lapon említeni az 59-et a Giuliával!
Csak ha ránézel az 59 frontrészére, de az egész sziluetjére, el kell ismerni, hogy az autóipar legnagyobb dobása volt ebben a kategóriában.
A kardánalagút az 59-ben is majdnem ekkora, hiszen a Q4 hajtás miatt kellett.
Én azt aláírom Neked hogy a Giulia sokkal fejlettebb autó mint a 159. Minden ízében ez érződik. De az a probléma az összehasonlítással hogy majdnem egy full felszerelt Giuliát hasonlítasz össze egy alap 8V 120 lovas dízellel. A másik dolog, ha megnézed az 59 bőrüléseit például, a full Frau bőr jobb és finomabb minőségű a Giulia belterével összehasonlítva. Ezt zárójelben jegyzem meg.
Én a megjelenés után a Kelet-Pesttől kaptam lehetőséget a Giulia kipróbálására, mivel az egyik értékesítőt jól ismertem. 180 lovas dízel volt, de kézi váltós. Bent a szalonban ott volt az automata sokkal jobb felszereltségű, csak az nem tesztautó volt. Amit én kipróbáltam egy fehér, bőrbelsős volt, semmi több.
Sokszor leírtam már, futóműben, kormányzásban sokkal fejlettebb mint a 159. Kipróbáltam a hátsó lábteret is, az én méretemre beállított első ülésnél. Nagyobb mint az 59-ben.
De! Egész más lenne a véleményem ha egy automatát próbálhattam volna ki. Azt is leírtam, a 4 hengeres motor működése, hangja nem összehasonlítható az 5 hengeressel. Én csak a bázis dolgokat tudtam összehasonlítani, a valódi összehasonlítási alap hasonló motorizáltságú, és váltóval rendelkező autóval lehetett volna. Biztos vagyok benne, hogy a 8 sebességes automata váltóval sokkal jobban megfogott volna.
A te B-Teched 200 lovas benzin motorral, azzal a felszereltséggel nem összehasonlítható egy 120 lovas alap dízellel. Benzines fronton egyébként sem lehet egy lapon említeni az 59-et a Giuliával!
Csak ha ránézel az 59 frontrészére, de az egész sziluetjére, el kell ismerni, hogy az autóipar legnagyobb dobása volt ebben a kategóriában.
Piritu - 1.000.00024-11-2019 20:57:22 // 12351
Az idei "Super kedvezmény"-nek megfelelő tartalék tuti volt benne, mert különben ezek is veszteségesek lettek volna.
Piritu - 1.000.00024-11-2019 20:55:34 // 12350
Nem véletlenül vettem az idén autót, ráadásul olyat ami a szalonban volt. Már az akkor rendeltek is az árfolyam miatt jó pár százassal többe lettek volna.
tdemeter24-11-2019 20:55:07 // 12349
Tedd azt, csak majd írd meg ha sikerült végre ! :) :) :)
RomeoOne24-11-2019 20:54:27 // 12348
Tudják ezt már régóta, nem most csapnak a homlokukra, hogy "aztakurva". Szerinted mekkora "tartalék" van az új Alfák árában, ha, annak ellenére, hogy drága extrákat alapárasítottak és még bele is pakoltak egy csomó újdonságot, mégis csak 200 USD körüli összeggel nőnek az alapárak? Nem lesznek hirtelen jövőre 1 millióval drágábbak a Giuliák. Emiatt egyelőre nem.
RomeoOne24-11-2019 20:51:09 // 12346
Na, Gyuri, úgy látom, hogy nem is Robit meg Shadint viseli meg a legjobban, hogy nincs rendes modell paletta, hanem Téged. Dobj be egy whisky-t vagy egy pálinkát, ennyi idegeskedést nem ér meg :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
585
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?