Forum >> Giulia
RomeoOne18-04-2021 17:49:12 // 19797
Igen, az egyel ezelőtti M4 volt duplakuplungos. Az újakba már ugyanaz a ZF megy, mint a Giulia-ba.
WarbiRunner (Gyuri)18-04-2021 15:40:20 // 19796
Ha egyszer elterjed a SiC erősített karbon kerámia mint féktárcsa anyag, és normális ára lesz, akkor azért lesznek előnyei. Nagyon tartós, könnyű, jobb fékhatást lehet elérni vele. Amíg ennyibe kerül, addig nagyjából mindegy. Ha egyszer lejön a technológia az elérhető kategóriába, onnantól egy nagyon jó dolog lesz. Villanyautón egy ilyen fékrendszer kb soha nem kopna el. Jelentősen csökkenti a rugózatlan tömeget is.
leopop318-04-2021 14:52:56 // 19795
Az a sor nekem sem tetszett de csak most láttam mert kiderült hogy 2 oldal volt a cikk én pedig csak egyet olvastam el 😅
Kazes☻18-04-2021 13:08:08 // 19794
Giuntini18-04-2021 12:42:57 // 19793
Aztan még:"Kicsit Homasita a sok szénszál betét"
Fékek terén viszont jobb választás a karbon. Tomi autóján Velencén sikerült elfárasztani a fékeket!
Fékek terén viszont jobb választás a karbon. Tomi autóján Velencén sikerült elfárasztani a fékeket!
Giuntini18-04-2021 12:39:38 // 19792
Nem igazán van képben, mert a BMW M3-ban ugyanaz a 8 sebességes ZF váltó van mint az Alfában! Én nem is tudom, hogy lehetett ilyet leírni, hogy az M3 duplakuplungos váltója bizonyos esetekben gyorsabb mint a Giulia ZF váltója??!!!
RomeoOne18-04-2021 10:43:04 // 19791
Egyébként pályázós autókat, pl. amiket a Nordschleife-n bérelnek, vasfékkel szokták szerelni. Persze azok spéci tárcsák meg betétek, jóval drágábbak. Azok jobban bírják a magas hőmérsékletet is.
De a tévhitekkel ellentétben a karbon-kerámia fék nem igazán a masszív pályázásra való. Igaz, hogy magas hőmérsékleten sem fárad el, mint a vas, de a tartós magas hőmérséklet károsítja. Plusz nagyon sérülékeny is a mechanikai behatásokra, rácsúszol a kavicságyra, vagy megütöd kerékcserénél a tárcsát, és addig tartott. És ehhez képest, ugye, jó drága.
Ezek a kerámia fékek, amiket személyautókra raknak, inkább csak arra jók, hogy egyszer-kétszer megfuttasd egy pályanapon vagy ha meg akarod rendesen hajtani lefele a Mátrából, azt is kibírja.
Az F1-ben amúgy nem ez a fajta karbon kerámia mátrix (CCM) fék van. Az is karbon, de teljesen más technológia. Karbon-karbon vagy karbon-rost (carbon fibre) féknek hívják.
Egyébként többek között Mór Csabánál olvastam még hasonló kritikát:
Alfa Romeo Giulia QV: maximumra pörgetve
A cikk vége felé írja:
Másfél bemelegítő kör után visszatértem a boxba, beállítani az ideális guminyomást a gyors körhöz. Ahogy megálltam, egy marék hamut vettem észre az első kerekek mellett: porrá vált az első fékbetétek egy része.
Az autón az alapáras acél fékrendszer volt, ahol a problémát véleményem szerint a kicsire méretezett első féknyergek jelentik. A kis fékek miatt kis felületen képződik a súrlódás, ami nagyobb hőt generál, mintha nagyobb felületen tenné ugyanazt. Így az egyébként nem fékgyilkos Pannónia-Ringen is már másfél kört követően olyan hőmérsékletek vannak az első fékeknél, ami nem egészséges.
De a tévhitekkel ellentétben a karbon-kerámia fék nem igazán a masszív pályázásra való. Igaz, hogy magas hőmérsékleten sem fárad el, mint a vas, de a tartós magas hőmérséklet károsítja. Plusz nagyon sérülékeny is a mechanikai behatásokra, rácsúszol a kavicságyra, vagy megütöd kerékcserénél a tárcsát, és addig tartott. És ehhez képest, ugye, jó drága.
Ezek a kerámia fékek, amiket személyautókra raknak, inkább csak arra jók, hogy egyszer-kétszer megfuttasd egy pályanapon vagy ha meg akarod rendesen hajtani lefele a Mátrából, azt is kibírja.
Az F1-ben amúgy nem ez a fajta karbon kerámia mátrix (CCM) fék van. Az is karbon, de teljesen más technológia. Karbon-karbon vagy karbon-rost (carbon fibre) féknek hívják.
Egyébként többek között Mór Csabánál olvastam még hasonló kritikát:
Alfa Romeo Giulia QV: maximumra pörgetve
A cikk vége felé írja:
Másfél bemelegítő kör után visszatértem a boxba, beállítani az ideális guminyomást a gyors körhöz. Ahogy megálltam, egy marék hamut vettem észre az első kerekek mellett: porrá vált az első fékbetétek egy része.
Az autón az alapáras acél fékrendszer volt, ahol a problémát véleményem szerint a kicsire méretezett első féknyergek jelentik. A kis fékek miatt kis felületen képződik a súrlódás, ami nagyobb hőt generál, mintha nagyobb felületen tenné ugyanazt. Így az egyébként nem fékgyilkos Pannónia-Ringen is már másfél kört követően olyan hőmérsékletek vannak az első fékeknél, ami nem egészséges.
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2021 09:54:04 // 19790
Minden csak viszonyítás kérdése az F1ben a karbonfékeket is sikerül kifárasztani ....
Valaki ökör módon állandóan csak a féket nyomja oda semmi nem elég.
Valaki ökör módon állandóan csak a féket nyomja oda semmi nem elég.
RomeoOne17-04-2021 22:18:27 // 19789
Mondjuk ezt már az elejétől fogva mondták, hogy ha tényleg elkezded használni, akkor viszonylag hamar el lehet fárasztani a vasféket. Ha pl. meg akarod szalasztani Eger és Miskolc között Répáshuta felé a Bükkben, ahhoz kevés lesz.
GEORGE17-04-2021 21:44:52 // 19788
ez a valamit le kell szólni kategória....tökéletes mégsem lehet....
leopop317-04-2021 11:56:27 // 19786
Cikk olvasása után ugyanez merült fel bennem is
Liquid17-04-2021 11:03:41 // 19785
Azt az egyet nem értettem én se
Halesz17-04-2021 10:50:51 // 19784
Ez egy elég alapos és korrekt cikk!
Én mondjuk a féket sehol nem éreztem kevésnek, nem tudom mit lejtőztek vele :)))
Én mondjuk a féket sehol nem éreztem kevésnek, nem tudom mit lejtőztek vele :)))
RomeoOne17-04-2021 10:50:40 // 19783
Van benne néhány tárgyi tévedés, de meglepően képben van a szerző, nem vártam volna ezt az origo-tól.
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2021 21:14:16 // 19781
Homeofficera alig volt energiám annyira leszedált az a fos...
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2021 15:01:50 // 19780
Sejtettem hogy valami van, nagyon eltűntél. Örülök hogy megúsztad, legyűrted, újra itt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2021 14:27:43 // 19779
köszi mindenkinek!
esvé16-04-2021 13:32:26 // 19778
örülök, hogy már jobban vagytok!!!
RomeoOne16-04-2021 09:35:37 // 19777
💉💪😁
Giuntini16-04-2021 09:20:59 // 19776
Ellenszer az olasz vakcina: ALFA ROMEO!!😊
leopop316-04-2021 08:20:09 // 19775
Legyűrtétek ez a lényeg 😁💪🍀
G-MANN🍀15-04-2021 21:18:23 // 19774
🙏👍
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2021 21:14:46 // 19773
Jah, hát elég cudar volt ez az angol változat de legyűrtük ...
Giuntini15-04-2021 21:10:50 // 19772
De legalább kiütötted a Covidot....
zümi16615-04-2021 20:49:52 // 19771
Mióta megvan a kis Juliska, minden hétköznap 60 km.-t Alfázok :-))
Piritu - 1.000.00015-04-2021 20:18:32 // 19770
Üdv újra a fedélzeten :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2021 20:09:41 // 19769
No másfél 7 után végre Alfáztam, kurva kovid 😁😁😁
WarbiRunner (Gyuri)12-04-2021 15:23:42 // 19768
Tényleg :-) Amcsi teszt ha jól látom, nekik meg jár a 280 ló mindenbe :-)
leopop312-04-2021 13:11:40 // 19767
Akkor nem csak én próbálnám ezt ki 🤣🤣✌🍀
Golyszi12-04-2021 07:55:19 // 19766
Piritu - 1.000.00011-04-2021 18:18:57 // 19765
Köszi! :-)
RomeoOne11-04-2021 15:58:40 // 19764
280 lovast adtak, de tényleg elég alapot. Ha legalább Veloce ülés van benne...
RomeoOne11-04-2021 15:44:31 // 19763
Tudom, hogy ez az 59 felnije. Úgy értettem, hogy ilyen patkósat most csak a Stelvio-hoz adnak, sajnos.
pettinke11-04-2021 09:19:55 // 19762
leopop311-04-2021 08:10:45 // 19761
Igen én sokat vacilátam melyik legyen a Brerán végül a Ti felni mellett döntöttem tavaly.
Szavaiddal élve: Álom 😁🍀
Szerintem is pogácsa van alatta mert ahogy mondod eléggé kint van a felni. Igen a Ti szerintem is nagyon jó állna neki azért vagyok ennyire kiváncsi hogy mutatna a Giulián 😁
Szavaiddal élve: Álom 😁🍀
Szerintem is pogácsa van alatta mert ahogy mondod eléggé kint van a felni. Igen a Ti szerintem is nagyon jó állna neki azért vagyok ennyire kiváncsi hogy mutatna a Giulián 😁
G-MANN🍀10-04-2021 22:54:26 // 19760
Meglepően jól néz ki, én imádtam a Brerán. Sztm lehet alatta pogácsa, mert ez csak 8" széles ET 41, mégis egészen kint van a fotó alapján. 😉 Ti felni biztosan jól állna neki🍀
Piritu - 1.000.00010-04-2021 12:37:08 // 19759
Onnan van az enyem,abban csak két oldal van.
pettinke10-04-2021 12:28:52 // 19758
Piritu - 1.000.00010-04-2021 08:39:58 // 19757
Létezik a gyári navihoz külön használati utasítás vagy csak az a két oldal ami a "normá" használatiban van?
leopop309-04-2021 23:38:18 // 19756
Igazából azért érdekelne ha egyszer odajutok hogy veszek egy Giuliát akkor mindenképpen ki szeretném próbálni hogy áll neki a Ti felni. Eddig még olyan alfát nem láttam aminek ne állt volna jól. Nagyon eltalálták azt a felnit 😁😍👌
Amúgy a képen amit küldtem a Prodrive felni nem áll bután a Giulián.
Amúgy a képen amit küldtem a Prodrive felni nem áll bután a Giulián.
leopop309-04-2021 23:32:49 // 19755
Igen 59 felni. Tulajdonképpen így is tetszik nekem, de ami nagyon érdekel hogy a 59/Brera Ti felnije hogy mutatna a Giulián.
Igen nagyon fontos munka, hiszen rajtuk múlik legjobban hogy veszik-e az autót vagy sem majd.
Igen nagyon fontos munka, hiszen rajtuk múlik legjobban hogy veszik-e az autót vagy sem majd.
G-MANN🍀09-04-2021 22:31:31 // 19754
Fel lehet rá tenni, de az a 7-8 mm ET különbség nagyon bután áll rajta, ha nincs alatta pogácsa, sztm. Amikor vettem a Giulia-t ilyen felnit néztem ki télinek, de nem akartam pogácsát ezért inkább eladtam ezeket, egy gyönyörű 159-re került.
Halesz09-04-2021 18:29:34 // 19753
Ez tényleg szép, jó kis lipari grey!!! Bár a race gombos okoskodás miatt biztos nem merném megvenni. Na meg lemaradt a napfénytető erről is... :)))
Lev09-04-2021 18:29:03 // 19752
Hu,ez az összeállítás nagyon rendben van
WarbiRunner (Gyuri)09-04-2021 17:50:14 // 19751
Itt egy szép.
WarbiRunner (Gyuri)09-04-2021 17:46:50 // 19750
Én az Autoscoutot is böngészem egy ideje, ezért kint ha nem is ennyit, de 35e Eur körül elkérnek egy ilyenért. Mondjuk ebben még kevesebb méter van, de akkor sem új.
Halesz09-04-2021 16:57:09 // 19749
Egy veloce lökösös, veloce üléses, Q2-es, jól felszerelt Super elég jól tarthatja most az árát a használtpiacon :)
Mondjuk azt nem gondolnám, hogy ennyire :))))
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2_0_super_automata_veloce_acc_carplay_keyless_pano-16921987
Mondjuk azt nem gondolnám, hogy ennyire :))))
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2_0_super_automata_veloce_acc_carplay_keyless_pano-16921987
WarbiRunner (Gyuri)09-04-2021 16:32:44 // 19748
Én sokmindent nem értek :-) Megcélozták a 3-mas BMW kategóriát és építettek egy valóban sportos és műszakilag nagyon korrekt konstrukciót, amit simán oda lehet tenni a 3-er mellé. Még a legújabb mellé is. Aztán apró bénaságok sorával elbénázták. A videóban sem érti az ember, én sem értem az üléseket. Azt sem, hogy odaadnak nekik tesztelni egy alap 200 lovast a konkurensekkel szemben, mert épp az van. Ez annyira... Alfás :-) És így sem szerepel le, szeretik. Egy sportos modellből kiveszik a q2-t, a sportüléseket, az állítható futóművet, kikapcsolhatatlan a VDC, és hátsókerekesben nem kapod meg az erősebb motort.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?