Forum >> Giulia
Piritu - 1.000.00031-05-2021 21:28:10 // 20114
..mondjuk a keresztirányú forgalom figyelő csipogót hasznosnak tartom amikor az ember egy parkolóból hátrafelé kitolat, de anélkül is megvoltam az elmúlt évtizedekben...
Piritu - 1.000.00031-05-2021 21:24:46 // 20113
Tapasztaltam és mindegyik idegesít, utálom az összes csipogó-visító sz@rral együtt...
Majd fékezek ha akarok, ha meg neki akarok menni valakinek had tegyem.
A legérzékenyebben be se engedett járni a garázsba mert ott a fal :-DD
Majd fékezek ha akarok, ha meg neki akarok menni valakinek had tegyem.
A legérzékenyebben be se engedett járni a garázsba mert ott a fal :-DD
zgi52131-05-2021 18:04:09 // 20112
ennek 3 fokozata van, nem tapasztaltadmeg?
1 hangjelzes
2 hangjelzes + egy pillanatra belefekez
3 hanjelzes + satu ez utobbi autopalyan us befigyelhet ha bekovalyognak eled
sztem ha satut indokolt lehet a szamolasa, engem vedett mar pont a fenti peldatol
en azt hittem mehetek kerekcserere mint az f1 ben
sztem az erzekenyseggel az elso ket pontot veszed ki a satut, a satu szintet nem!
1 hangjelzes
2 hangjelzes + egy pillanatra belefekez
3 hanjelzes + satu ez utobbi autopalyan us befigyelhet ha bekovalyognak eled
sztem ha satut indokolt lehet a szamolasa, engem vedett mar pont a fenti peldatol
en azt hittem mehetek kerekcserere mint az f1 ben
sztem az erzekenyseggel az elso ket pontot veszed ki a satut, a satu szintet nem!
Halesz31-05-2021 14:53:22 // 20111
Szia DrB,
2018 szeptemberi Giuliám van, használtan vettem 34 ezer km-rel, jelenleg 60 ezer van benne. Semmi gond nincs a napfénytetővel, pedig kb. nincs olyan nap, hogy ki ne nyitnám :) Nem recseg, nem zörög, teszi a dolgát, jól működik.
Én nagyon szeretem.
A Giuliában és a Stelvióban is kb olyan 60 km/h-ig nyitva lehet és nem zavaró a szélzaj, utána már igen.
Zárt állapotban autópályán nyilván nagyobb a szélzaja, mint egy sima tetőnek, de ez inkább 170 felett jön elő.
Amúgy sokkal világosabb így az autó beltere.
Érzetre egészen más tőle az autó.
Ha teheted, rendeld bele, imádni fogod :)
2018 szeptemberi Giuliám van, használtan vettem 34 ezer km-rel, jelenleg 60 ezer van benne. Semmi gond nincs a napfénytetővel, pedig kb. nincs olyan nap, hogy ki ne nyitnám :) Nem recseg, nem zörög, teszi a dolgát, jól működik.
Én nagyon szeretem.
A Giuliában és a Stelvióban is kb olyan 60 km/h-ig nyitva lehet és nem zavaró a szélzaj, utána már igen.
Zárt állapotban autópályán nyilván nagyobb a szélzaja, mint egy sima tetőnek, de ez inkább 170 felett jön elő.
Amúgy sokkal világosabb így az autó beltere.
Érzetre egészen más tőle az autó.
Ha teheted, rendeld bele, imádni fogod :)
G-MANN🍀31-05-2021 10:35:35 // 20110
nekem is azon volt/van, de úgy is okozott meglepetést korábban,
ezen az új autón ez érzésre sokkal jobb lett, nem fékezget, mintha nem is lenne a legérzéketlenebb beállításon :-) szerencsére
ezen az új autón ez érzésre sokkal jobb lett, nem fékezget, mintha nem is lenne a legérzéketlenebb beállításon :-) szerencsére
Erhard 242 (Pure Energy)31-05-2021 10:21:43 // 20109
mert az nem vezetéstámogató, ha nem vezetéstámadó rendszer :DDD
tdemeter31-05-2021 09:46:31 // 20108
Szerintem az ilyen alap, nem panoráma, nem túlbonyolított megoldásokkal kevesebb baj lehet, mint a sok alkatrészből álló, nagy felületet lefedő tetőablakokkal.
De nemtudom, hogy neked milyen lehetett.
De nemtudom, hogy neked milyen lehetett.
Piritu - 1.000.00031-05-2021 07:38:33 // 20107
A hétvégén megint telel lett az a bizonyos testrészem a vezetéstámogató rendszerekkel, pedig nincs sok.
Az “ütközésgátló” akkorát besatuzott hogy az öv fogott meg minket.
Egy tréler fordult be balra előlünk, a vége ugye az ív miatt befordult egy kicsit elénk. Erre jött a satu. Természetesen feleslegesen...
Szóval most visszavettem a legérzéketlenebbre.
Az “ütközésgátló” akkorát besatuzott hogy az öv fogott meg minket.
Egy tréler fordult be balra előlünk, a vége ugye az ív miatt befordult egy kicsit elénk. Erre jött a satu. Természetesen feleslegesen...
Szóval most visszavettem a legérzéketlenebbre.
ALFI15630-05-2021 18:43:35 // 20106
23perctől nézzétek.
https://www.youtube.com/watch?v=egG-hNqb8gk
https://www.youtube.com/watch?v=egG-hNqb8gk
carver30-05-2021 14:55:28 // 20105
majdnem mindegyikkel... Honda Jazz 10+ évesen soha semmi gond nem volt vele, egy hangot nem ad ki, pedig elég kemény a rugózása, Mazdában amit 450.000-rel adtam el csak tetőablak volt de ugyanúgy 0 gond volt vele.
De tény, hogy más márkánál volt vele gondom nekem is, másnak is. Külföldi Giulia fórumokon vannak akik panaszkodtak a nyikorgásra (vagy hogy nem nyílik ki), de nem lehet megmondani hogy mennyire gyakori probléma lehet. Ennek ellenére az élmény annyi pluszt ad, ha belefért volna a keretbe, én is rendeltem volna. Tesztek szerint is picit hangosabb a menetzaj, és érdemes kipróbálni ha tudod valahol mert elvileg a belmagasságból is levesz egy kicsit.
+1 a váltófülre, azt semmiképp ne spórold ki!
De tény, hogy más márkánál volt vele gondom nekem is, másnak is. Külföldi Giulia fórumokon vannak akik panaszkodtak a nyikorgásra (vagy hogy nem nyílik ki), de nem lehet megmondani hogy mennyire gyakori probléma lehet. Ennek ellenére az élmény annyi pluszt ad, ha belefért volna a keretbe, én is rendeltem volna. Tesztek szerint is picit hangosabb a menetzaj, és érdemes kipróbálni ha tudod valahol mert elvileg a belmagasságból is levesz egy kicsit.
+1 a váltófülre, azt semmiképp ne spórold ki!
pettinke29-05-2021 22:11:29 // 20104
3.5 éves az autó (meg vele a tető), és semmi nyikorgás, ugyanolyan mint új korában. Én nem hallok szélzajt sem felőle pályázásnál. Nagyon jól állítható, és nyáron a napon állt autóból ki lehet fölfelé ereszteni vele a meleg levegőt. Szóval csak ajánlani tudom :-)
DrB29-05-2021 21:41:15 // 20103
Köszi a válaszaitokat. Sokáig szeretnèm megtartani a Stelviót, így elgondolkodtató, amit a panorámatető ellenèben írtatok. A váltófüleket meg nem hagyom ki! 🙂
sas-15929-05-2021 17:41:25 // 20102
1.5 év alatt semmi gond a panoráma tetővel.
Kívülről nagyon szép vele az autó.
Ritkán használom kinyitva vagy rolót elhúzva, de akkor elég menő.
Nekem azért tetszett, mert fekete bőr a belső, így tudom világosítani a belteret.
Autópályán van hangja, de nem vészes.
Váltófül szintén nem gyakori használatban van, de amikor igen, akkor megfizethetetlen. Pl. több körforgó egymás után.
Kívülről nagyon szép vele az autó.
Ritkán használom kinyitva vagy rolót elhúzva, de akkor elég menő.
Nekem azért tetszett, mert fekete bőr a belső, így tudom világosítani a belteret.
Autópályán van hangja, de nem vészes.
Váltófül szintén nem gyakori használatban van, de amikor igen, akkor megfizethetetlen. Pl. több körforgó egymás után.
Sporter29-05-2021 14:22:00 // 20101
Rohadt jól néz ki, iszonyat menő, de ha kicsit hosszabb távon gondolkodsz vagy használtan nézegeted én nem javaslom. Markatol függetlenül mindegyikkel csak a baj van egy idő után, javítás pedig horror.
tdemeter29-05-2021 11:28:43 // 20100
Szia!
Sajnos nincs tapasztalatom stelvio+üvegtető kérdésben, de 2 offos autóm is volt(van) amiben van ilyen.
Mindkettő panoráma, tehát az ami nyílik és hátul is üveg van az utas felett.
Az első, egy citroen xara picasso volt, amit kb 40.000 km-el vettem másfél évesen.
Kb a 3. éves koráig minden rendben is volt, de utána elkezdett borzasztóan recsegni, ropogni. Ezt úgy értsd, hogy kanyarban, bukkanón, bármikor amikor kicsit is megmoccanhatott a kaszni recsegett. Egy ponton túl megfogadtuk, hogy sosem veszünk többé ilyen autót, aminek ilyen nagy, mozgó / csúszó elemeket is tartalmazó elemekből van a teteje. Aztán így is lett, a kövin már nem volt, de aztán megint vettünk egy új, 0 km-es nissan x-trailt aminek ugyanilyen teteje van.
Ez kb szintén a 3.-4. éves korában (most lesz 5) kezdett el recsegni, de alapvetően máshogy. Nem a kanyarokban, hanem a rezonancia hatására valami állandóan recseg benne. Érdekes, hogy míg a régiben mindig úgy éreztem, hogy az üveglapok és a keret találkozása adhatja ezeket a hangokat, addig itt inkább a kereszt merevítés műanyag elemei, amit ki is tudok iktatni, ha kézzel megnyomom.
Az élmény jó viszont, különösen tavasszal és ősszel lehet ezt jól használni, nyáron odaégsz a kinyitott tető alatt.
Mindez semmit sem jelent, lehet, hogy a stelvio jobb ezen a téren, de ugyanakkor azt gondolom, hogy ezeket a tetőablakokat, tetővel együtt valami oem gyártó készítheti, tehát nem létezik belőle alfa minőség, csak amolyan beszállítói.
Én egyébként kacérkodtam a gondolattal a giuiliámnál is, de mivel azt 10 évre terveztem, így nem mertem venni:) Ettől még nyugodtan vehetsz, hátha a stelvio nem ilyen....
Sajnos nincs tapasztalatom stelvio+üvegtető kérdésben, de 2 offos autóm is volt(van) amiben van ilyen.
Mindkettő panoráma, tehát az ami nyílik és hátul is üveg van az utas felett.
Az első, egy citroen xara picasso volt, amit kb 40.000 km-el vettem másfél évesen.
Kb a 3. éves koráig minden rendben is volt, de utána elkezdett borzasztóan recsegni, ropogni. Ezt úgy értsd, hogy kanyarban, bukkanón, bármikor amikor kicsit is megmoccanhatott a kaszni recsegett. Egy ponton túl megfogadtuk, hogy sosem veszünk többé ilyen autót, aminek ilyen nagy, mozgó / csúszó elemeket is tartalmazó elemekből van a teteje. Aztán így is lett, a kövin már nem volt, de aztán megint vettünk egy új, 0 km-es nissan x-trailt aminek ugyanilyen teteje van.
Ez kb szintén a 3.-4. éves korában (most lesz 5) kezdett el recsegni, de alapvetően máshogy. Nem a kanyarokban, hanem a rezonancia hatására valami állandóan recseg benne. Érdekes, hogy míg a régiben mindig úgy éreztem, hogy az üveglapok és a keret találkozása adhatja ezeket a hangokat, addig itt inkább a kereszt merevítés műanyag elemei, amit ki is tudok iktatni, ha kézzel megnyomom.
Az élmény jó viszont, különösen tavasszal és ősszel lehet ezt jól használni, nyáron odaégsz a kinyitott tető alatt.
Mindez semmit sem jelent, lehet, hogy a stelvio jobb ezen a téren, de ugyanakkor azt gondolom, hogy ezeket a tetőablakokat, tetővel együtt valami oem gyártó készítheti, tehát nem létezik belőle alfa minőség, csak amolyan beszállítói.
Én egyébként kacérkodtam a gondolattal a giuiliámnál is, de mivel azt 10 évre terveztem, így nem mertem venni:) Ettől még nyugodtan vehetsz, hátha a stelvio nem ilyen....
DrB29-05-2021 09:47:13 // 20099
Sziasztok!
Épp Stelviót készülök venni. Megkérdezném nálatok is, amit tegnap a Stelvio csoportban, ebből a szempontból, gondolom, ugyanaz a két típus, mivel ti, Giuliások, többen vagytok. :)
Olyan Stelviót keresek jelenleg, amiben van panorámatető ill. váltófülek a kormányon. Mik a tapasztalaitok? Érdemes vagy inkább felesleges, inkább csak nyűg (gondolok itt a panorámatetőre a felmelegedés ill. szélzaj miatt)?
Köszi előre is a válaszokat!
Épp Stelviót készülök venni. Megkérdezném nálatok is, amit tegnap a Stelvio csoportban, ebből a szempontból, gondolom, ugyanaz a két típus, mivel ti, Giuliások, többen vagytok. :)
Olyan Stelviót keresek jelenleg, amiben van panorámatető ill. váltófülek a kormányon. Mik a tapasztalaitok? Érdemes vagy inkább felesleges, inkább csak nyűg (gondolok itt a panorámatetőre a felmelegedés ill. szélzaj miatt)?
Köszi előre is a válaszokat!
leopop327-05-2021 23:30:32 // 20098
Mar bocsánat a kifejezésért de k*urvára igazad van.
Ezt én sem értem
Ezt én sem értem
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2021 22:13:47 // 20097
Én várok, ha várni kell de mikor már nincs mivel járni, mert eladtad az előzőt és nem jön meg az időpontra na az a cink...mint nálam + 2 hónap...
RomeoOne27-05-2021 22:05:55 // 20096
Mondjuk azt sem értem meg, hogy egy cefet Mercire ki vár annyit :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2021 21:59:13 // 20095
nem tudom mire mennyit kell várni de az ismerős a GLE-re 10 hónapot várt és akkor még covid sem volt :DDD
RomeoOne27-05-2021 21:10:06 // 20094
Gondolj bele, ha rá is szánod magad, hogy vegyél egy Q-t, akkor is 10 hónapot várhatsz az Ocra sárga kocsidra. Vagy ki tudja mennyit, ha 10 hónapot mernek bevallani :DDD
Lassan ott tartunk, mint a tervgazdaság idején, befizeted az előleget, aztán 4-5 év múlva lesz kocsid :DD Ez már annyira szánalmas, hogy már röhögni sem esik jól rajta...
Néha az az érzésem, hogy az Alfa Ferrarinak hiszi magát és azt hiszi, hogy megengedheti magának ugyanazokat a trógerségeket, mint a maranello-iak. Csak hát eléggé el vannak tévedve :/
Amikor ők még a Ferkával voltak pariban, azt ott Arese-ben meg lehet tekinteni, de ott sem a közelmúltat felvonultató részlegen.
Lassan ott tartunk, mint a tervgazdaság idején, befizeted az előleget, aztán 4-5 év múlva lesz kocsid :DD Ez már annyira szánalmas, hogy már röhögni sem esik jól rajta...
Néha az az érzésem, hogy az Alfa Ferrarinak hiszi magát és azt hiszi, hogy megengedheti magának ugyanazokat a trógerségeket, mint a maranello-iak. Csak hát eléggé el vannak tévedve :/
Amikor ők még a Ferkával voltak pariban, azt ott Arese-ben meg lehet tekinteni, de ott sem a közelmúltat felvonultató részlegen.
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2021 19:39:29 // 20093
Te kérdezted régebben a benzin részecske szűrőt, a barátom már pucolt egyet azt mondta ugyan olyan mint a dízelé csak ezt 400e km-nél kellett pucolni, bp-i taxi volt és 4 éves :D :D :D
G-MANN🍀27-05-2021 16:50:52 // 20092
Még jó, hogy tetszik az alap Alfa piros, legalább egy elképzelésem biztosan stimmel majd később is, bár ezt most egy ideig nem tervezem eladni. Álom🍀🤩 az utolsó pillanatban 🍀
RomeoOne27-05-2021 14:17:36 // 20091
Optimistább vagy, mint én :D
De lehet, hogy egy opciónak meghagyják a 18"-as felnit.... 2M felárért :D
De lehet, hogy egy opciónak meghagyják a 18"-as felnit.... 2M felárért :D
Halesz27-05-2021 14:02:34 // 20090
17-es felni lesz azon :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2021 12:10:47 // 20089
ha így folytatják tovább nemhogy lóhere nem lesz az Alfán, ha nem lóf@sz...
RomeoOne27-05-2021 11:51:49 // 20088
Hát ja, ezért is nagyon jó a mostani irány, brutálisan drágítják a kocsikat, cserébe, leredukáják a választás lehetőségét. Jövő iylenkorra kb. az lesz, hogy nem is kell extrákon gondolkoznod. 20M-ért megkapod a Giulia Supert, alap pirosban, fekete belsővel, egyféle 18-as kerékkel. És legyél hálás, mert levették a válladról a gondot, hogy vajon milyen legyen az autó :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2021 10:43:58 // 20087
egyébként sajnos ez is köszönhető annak, hogy miért nem veszik, valakinek nem tetszik a fekete belső és tizensokmilláért nem akar kompromisszumot kötni...
tirex27-05-2021 10:27:47 // 20086
Ez az ocra meg az ogre zöld betyár egy színek. Jó hogy nincs belőle más opció a belsejére legalább kevesebb lesz belőlük az utakon. Megfájdul az ember szeme ha ránéz, főleg az ogre zöldre. :))
RomeoOne27-05-2021 10:22:02 // 20085
Mert azt ők majd tudják helyetted, hogy mi mivel passzol :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2021 08:53:36 // 20084
akkor nem lesz csere :DDD ezt nem értettem nálam sem lehetett a Misano külsőhöz színes belső... miért?
RomeoOne26-05-2021 23:47:59 // 20083
Na itt az új árlista, de ez alapján szó sincs arról, hogy a Q-n kívül más is rendelhető lenne az ocra színben. És a montreal zöldhöz hasonlóan ehhez sem lehet színes belsőt kérni...
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2021 20:10:44 // 20082
Az az első hiba után jött, azaz érdekes
Piritu - 1.000.00025-05-2021 19:57:08 // 20081
A "hármas szelep solenoid akadás" azért érdekes, mint mondtam nekem gyújtáskimaradás hibakód volt.
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2021 19:14:52 // 20080
no ma délután hidegindítás után döcögős alapjárat aztán 100m után pech lámpa, autó leállít újra indít még mindig szar az alapjárat, alig megy aztán még egyszer leállít, majd indít teljesen jó minden, hazaérve hiba kiolvasás nem megfelelő érték a katalizátornál meg hármas szelep solenoid akadás... mivel lassan 60e km van benne első lépésben gyertya csere
RomeoOne25-05-2021 15:40:33 // 20079
*real = rosso
RomeoOne25-05-2021 15:39:35 // 20078
És mi van amúgy a 6C Villa d'Este Real színnel? Azt is akkorra ígérték a német árlistában, mint az Ocra-t.
Piritu - 1.000.00024-05-2021 22:17:26 // 20077
OFF
Ma is elnézegettem a kocsikat az úton. Nagyon sok olyat láttam aminél nem tudtam megindokolni hogy minek vesz valaki olyat.
Szín is és formavilág is. Hihetetlen...
Üdítő látvány volt amikor egy OT-s 311-es púpos Wartburg jött szembe...
ON
Ma is elnézegettem a kocsikat az úton. Nagyon sok olyat láttam aminél nem tudtam megindokolni hogy minek vesz valaki olyat.
Szín is és formavilág is. Hihetetlen...
Üdítő látvány volt amikor egy OT-s 311-es púpos Wartburg jött szembe...
ON
Piritu - 1.000.00024-05-2021 21:59:42 // 20076
...csak azok akik milliókat költenek egy ilyen förmedvényre :-P
RomeoOne24-05-2021 21:11:19 // 20075
Azt senki nem is mondta :)
Halesz24-05-2021 20:27:03 // 20074
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2021 16:59:38 // 20073
A ződ hód 🤣🤣🤣
Piritu - 1.000.00024-05-2021 16:54:53 // 20072
Khmmm...
szerintem a szép az nem ilyen :-D
szerintem a szép az nem ilyen :-D
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2021 16:46:00 // 20071
Hát a múltkor pont amit láttam nem úgy megy a gyártás, hogy 100db fekete aztán 100db pirosat stb, ha nem darabonként jön a más szín, ha így is van 8 szín nem mind1 ha 10 van? 😁
leopop324-05-2021 16:12:49 // 20070
Hát ezt én sem értem
RomeoOne24-05-2021 16:06:15 // 20068
Nem maga a festék a drága, hanem átállítani a gyártósort folyton erre-arra a kis szériák miatt, ami miatt alacsony a kihasználtság. A fix költség így relatíve magas lesz. De kérdezd meg gyúrós Kócos barátunkat, ő jobban ért ehhez.
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2021 15:36:23 // 20067
most meg az összeborulással uralni fogják a kishaszon piacot...
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2021 15:27:10 // 20066
hát nem hinném, hogy az autónként elfújt kb 1-1.5L festék olyan rohadt drága lenne talán van az 20-40e ft is, ha már erre nincs pénz vagy kapacitás egy autó konszernél akkor jobb bezárni...maga az Alfa részleg tuti veszteséges ellenben a Fiat meg tuti nyereséges pláne a kishaszon részleg...
WarbiRunner (Gyuri)24-05-2021 14:13:02 // 20065
Ez a korszak jön.. hol éri meg azt a színt kínálatban tartani? Minden legyártott Giulia veszteség. Legalább próbálják minimalizálni a veszteséget. A festő robotokat nem kell 1-2 autó miatt erre a nem egyszerű színre állítani, csak bonyolítja a gyártás ütemezést. Ilyen alacsony darabszámnál az egész gyártás eleve egy katasztrófa. Egy tömeggyártásra kitalált gyártósor kb manufaktúra jelleggel működik, lassan minden legyártott Giulia egyedi darab lesz.Itt már nem a színek miatt kell szomorkodni, hanem örülni kell,hogy egyáltalán van még bármilyen Giulia (és Stelvio).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
461
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?