Forum >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)15-07-2021 09:25:28 // 20747
Kettő. Az egyik a motoré, a másik a turbóhoz keringet.
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2021 09:17:26 // 20746
Gyuri, nálad hány db vízhűtő van?
WarbiRunner (Gyuri)14-07-2021 20:51:12 // 20745
Van az a hangrendszer, amin a csörömpölős zene meglepne XD Mondjuk már amelyik, van amin semmi sem segít :-)
leopop314-07-2021 17:33:30 // 20744
+1 én sem
Inkább a kipuff és motorhangot szeretem hallgatni 😁😉
RomeoOne14-07-2021 15:42:32 // 20743
Ezért jó, ha az ember csörömpölős punk-rock-ot hallgat. Annak aztán tök mindegy, hogy milyen rendszeren szól :DDD
Kocsiban amúgy sem vagyok nagy zenehallgatós.
GTVili14-07-2021 14:50:10 // 20742
Ez az összes gyári "prémium" rendszerben így van.... mindegy, hogy Burmester vagy Mark Lewinson.....
WarbiRunner (Gyuri)14-07-2021 11:12:54 // 20741
A hangszórókat tényleg be kell járatni :-) Minden hangszórómat, hangfalamat az irodámban, egymással szembefordítva járattam. Kb egy napig jelgenerátorral, alacsony freki, nagy kitérés :-)) Nagyon sokat változnak a paraméterei, ki lehet mérni. Hangdobozt is úgy lehet jót tervezni, ha a már bejáratott hangszórókat mérjük meg.
A Giuliában még nem játszottam vele, az autóban "mindegy, csak valami szóljon je". :-))
denil114-07-2021 09:26:42 // 20740
Bőr nekem sem lesz, de már beszéltem azzal az emberrel aki képes megcsinálni igényesen. Nagyságrendileg 5-600k az ajtók és a műszerfal bebőrözése úgy ahogy a Ti-ben van. ( plusz én kértem, hogy az Alfa logo legyen piros mint a 159-ben az üléseken )

Szerintem is szépen szól a közepes rendszer, kicsit féltem tőle de aztán pozitívan csalódtam. De azért van abban még kraft ;)
A HK biztos jó, meghallgatnám én is, de láttam külföldi fóumokon milyen hangszórólból áll és őszinte csalódás volt. Sima papírmembrános egyszerű hangszórók amik kinézetre 3Ft-ba kerültek.
leopop313-07-2021 23:38:15 // 20739
Na látod jó az az app 😁😁
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2021 21:18:07 // 20738
Osztom jól szól az alap is igaz beraktam egy aktív ládikát is mellé
zümi16613-07-2021 21:02:10 // 20737
Leginkább a 90-es évek dancefloor zenéit hallgatom, azt szépen tolja :-)
zümi16613-07-2021 21:00:11 // 20736
Akkor már csak a bőrt sajnálom :-)
G-MANN🍀13-07-2021 20:13:54 // 20735
Kérd meg Halász-t, biztosan megmutatja😉
Szép a rács keret, nagyon tisztán szól, de egy FCA-s autóban tesztelve sztm nem egy dinamikus basszuskirály valami, inkább klasszikus tiszta hangzás és ennyi
G-MANN🍀13-07-2021 20:09:27 // 20734
Okosan a magas mély beállítás és nagyon jó az alap is, sőt, idővel mintha jobb lenne, bejáratódik 😄😉
WarbiRunner (Gyuri)13-07-2021 20:05:27 // 20733
Ja.... és most itt visszavonom, az Alfa Connect jó XD Pont az ilyen feledékeny hülyéknek való. Aki otthagyja az autót a parkolóházban, majd 10 perc múlva eszébe jut, hogy elfelejtette lezárni az autót :-)
Ez elég gyakran előfordul velem, sosem volt belőle gond, falun nem nyitogatják. Mégis megnyugtatóbb megoldás, hogy mobilról be tudom zárni.
WarbiRunner (Gyuri)13-07-2021 20:00:40 // 20732
A HK hifi egyértelmű, azzal jár az első ajtókon a plusz fém hangszórórács. Ha ez nincs, de a csomagtérben találsz a kalaptartóban egy ovál mélyközép hangszórót, akkor az Alfa Sound Theater nevű közepes hifi van az autóban.
Külföldi fórumokon sokan a HK-t lehúzták. Szépen szól, de túlárazott. A közepes rendszerről sok pozitív véleményt olvastam. Ezen gondolkoztam is, de pont a csomagtérben lévő hangszóró miatt hagytam, a 159-ben is nagyon bosszantóan szűkítette a csomagteret.
DrB13-07-2021 19:22:07 // 20731
Ha nem szerepel az autó leírásában, miből lehet látni, hogy a 3 rendszerből melyik van benne?
zümi16613-07-2021 19:17:23 // 20730
Nekem ez a 400W-os van a Juliskába, tök jól szól, teljesen meg vagyok vele elégedve. Korábban írtam, mennyire bánom, hogy nem kértem a bőrt a műszerfalra, meg az ajtókra, azzal együtt járt volna a 900W-os csúcs hifi... azért kíváncsi lennék, mi a különbség, remélem majd egyszer lesz rá módom meghallgatni egy olyat is.
RomeoOne13-07-2021 18:03:21 // 20729
Ennek inkább külföldi fórumokon néznék utána.
denil113-07-2021 12:58:33 // 20728
Van itt közöttünk igazán vájtfülű?
Esetleg olyan aki már hozzá is nyúlt a gyári rendszerhez?

Szükségem lenne a 6x9"-es nagyovál paramétereire ami a közepes hangrendszerben van.
Esetleg hátha valaki már szétszedte vagy van infója a teljesítményéről.

Azt tudom,h az FL után bejött az alap és a HK közé egy 400W-os rendszer is, ami egyébként egészen jól szól, de az erősítő elbírna többet is szerintem, ezért lehet kicserélném az ovált egy Focalra.

Ha jól látom a specifikációkból akkor az erősítő nem teljesen 400W-os de ez jelen esetben nem (annyira) számít:

30A x 14.4V = 432W
Egy D osztályú erősítőt feltételezve 10% veszteséggel ez kb. 390W
denil113-07-2021 09:52:27 // 20727
Egy tévedés :DD
Kazes☻12-07-2021 23:30:30 // 20726
Zsííííír...osdeszi! :)))
Csabi11-07-2021 20:05:56 // 20723
Igazad lehet... :)
Csabi11-07-2021 20:01:51 // 20722
Nálam is így derült ki, az utasom panaszkodott, hogy nem fújja a levegőt. És én is hibára gondltam egyből...aztán meglett.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2021 20:01:35 // 20721
Nálunk Boribon volt a nyerő az átkosban 🤣
RomeoOne11-07-2021 19:52:14 // 20720
Nem vezettetek elég Ferrari-t, ha ez újdonság :P :DDDD
RomeoOne11-07-2021 19:51:50 // 20719
Hát nem olvastál Micimackót? :D

Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2021 19:03:26 // 20718
Mi az az A? 🤣😎🤣
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2021 18:49:43 // 20717
Városban én is N-ben kezdem mindig, elég lenne oda, aztán csak beleszaladok abba, hogy remeg a tükör, alacsony fordulatról akar gyorsítani.
Ma használtam felváltva a Giuliettával, és ami egyből feltűnik, hogy jobb a gázreakció. D-ben pedig elkapja az ideg, és jön a "szétszedlek, megeszlek". Lényegében nem lehet kultúráltan közlekedni vele, állandóan csinálja a fesztivált, és baromi jó hangja is van hozzá.
A Giulia ennél jóval visszafogottabbra van hangolva. D-ben viszont kerek az élmény, ott a gázreakció, és a váltás gyorsasága is helyre kerül. Olyan szépen röffen vissza egyet, hogy már csak azért érdemes visszakapcsolni :-)
denil111-07-2021 18:04:30 // 20716
Erdekes, ugyanezt gondolom en is.
Kiprobaltam A-ban,h fokozatosan szokjam az autot. Elvoltam vele varosban de kisse halott volt. N-ben mar jobb, de D-ben volt az az erzes,h na az auto es en is elek :)

Biztos vagyok benne,h leprogramoztak ugy az elektronikat,h a kifejezetten szenvedos alacsony fordulatos valtasokat is birja, de valahogy nekem sem esik jol.
Nem vettem eszre ilyen rovid ido alatt amiket mondtal,h melyik modban hol valt el, de azt hiszem az A-t teljesen elfelejten es a varosi lesz az N, egyebkent meg D.
Volt ujabb sport Bravom 150 lovas Tjet, nagyon szerettem. Abban volt egy sportgomb ami hasonlo dolgokat tudott mint a Julisban.
Igazabol 2-3 honap mulva bekapcsolatam es onnan vegig amig nalam volt abban is hagytam. Szerintem a Julisban is a kezdeti ismerkedes utan vegig D-ben fogom hasznalni. Ott erik ossze minden technika es ott jon ki igazan az elmenyfaktor is.

Az meg,h kimeletlenul 6500-ig elengedi a valto, az fulig ero mosoly az arcomon :))
denil111-07-2021 18:00:01 // 20715
Ugye-ugye?
Tenyleg nem eszreveheto. Egyszeruen megy az auto es nem akar megallni a mutatoja :))
denil111-07-2021 17:59:13 // 20714
Megkerdeztem Istvant a Pappasnal,h hogyan lesz kiallitva az auto, mert az Alfa oromet szivesen megosztom, oszinten nem sajnalom de ettol meg nem szeretnem ha napi 100 ember ulne be es tapogatna szet mindent, plane veletlen “jajj ezt megkarcoltam, jajj ezt lerugtam” eseteket.

Megnyugtatott,h valojaban nem lesz kiallitva az auto csak azzal mennek prezentalni a Pappst de a parkoloban fog allni csukva.
Igy mar azert jobban alszom :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2021 16:15:30 // 20713
Nem rossz a 200 ló sem de ez így más játékos, igazi Alfa feeling
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2021 15:57:19 // 20712
Azt tudom, attól még a fordulatot tarthatná normális tartományban. Az erőt egyelőre nem keveslem, de három év múlva szerintem én sem bírom majd ki :-) Szép adatok, azért az már komoly ménes :-)
zümi16611-07-2021 12:00:57 // 20711
Nálam ez pont fordítva volt, nem fújta levegőt, azt hittem rossz, de felhomályosított a szalonos emberem, hogy bizonyára csak el van zárva, nyissam meg az általad említett módon, s jó lesz... S tényleg😉
Csabi10-07-2021 22:24:30 // 20710
A GIF nem működik...szóval jobbra kell 90fokot fordítani...:)
Csabi10-07-2021 22:21:29 // 20709


Ha valaki nem tudná, elzárható a befúvó csatorna... Nekem eddig ez rejtett funkció volt...:)
G-MANN🍀10-07-2021 19:58:52 // 20707
Amikor a Gt Q2-t vettem, az ki lett állítva Esztergomban, viszont senki nem ülhetett bele. Egyszerűen ez volt megbeszélve a kereskedővel és ehhez tartották magukat. 👍
tdemeter10-07-2021 16:55:31 // 20706
A héten volt szerencsém kocsikázni Marina di torre de lago puccini-nél a tengerparton, ahol is szembe jött velem egy kék, magyar rendszámos juliska, aki intett, de én sajna későn vettem észre őt :) Üdv innen is neki, hátha olvassa ezt.
zümi16610-07-2021 16:49:47 // 20705
Így jártam párszor én is, kicsit odanyúlok neki, mi baj lehet, lepillantok az órára, baszki mindjárt kettessel kezdődik a tempó :-))
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2021 15:50:03 // 20704
A 200 lovas vissza van butítva legalább is 2020ig csak szoftveresen, kisebb a töltőnyomás stb... a nagytestvér szoftverével tényleg felesleges a D ha csak nem vérre megy a játék valakivel, N ben is vadállat lásd mérés a Stelvio fórumban 😎
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2021 15:12:28 // 20703
Én semmilyen autómat nem használtam soha alacsony fordulaton, a 105 jtd-t sem.
Egyébként pont csodálkoztam, hogy Denil1 cartárs egy 159 2.4-ből átülve mondta azt, hogy észre sem vette a 180-at. Ezt tegnapig nem értettem, hogy hogy lehet XD
A 180-at nem kóstoltuk meg, de egyszer elbambultam és úgy lett 170, hogy tényleg nem tűnt föl. Gyorsan vissza is lassítottam. :-) Ezt hittem volna el utoljára, ha valaki azt mondja, hogy egy turbós benzines jobb utazóautó, mint egy nagy dízel. :-)
Giuntini10-07-2021 14:25:07 // 20702
Ez hozadéka a 2,4-nek, az 2000 alatt nem váltott fel, onnan meg dőlt a nyomaték...
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2021 13:56:04 // 20701
Nekem N-ben azt az alacsony fordulatot nem viseli el a szervezetem :-) Figyeltem, azért nem 1100, de 1300-1500 közt próbál gurulgatni. Nekem meg nem esik jól alacsony fordulatról gyorsítani, képtelen vagyok rá, úgyhogy állandóan visszapöccintem. Vagy egyszerűbb, ha D-be teszem, az 1800 alá nem engedi, és ez is lenne a normális. A gázpedál is érzékenyebb, nem süpped a lábam alatt, szinkronba jön a kormányzással. Persze ha odalépek, N-ben is elkezdi szedni a lábát, de első adandó alkalommal ledobja a fordulatot. Nekem dízellel sem ment soha, benzinessel pláne nem, hogy kis fordulaton szenvedtessem. Inkább fogyasszon, de ne öljem meg a hajtásláncot, a dugattyúgyűrűket, a hengerfalat..
zümi16610-07-2021 12:47:35 // 20700
Én szinte csak N-be használom, persze volt már többször is D-be, de rá kellett jönnöm hogy N-be is akkora élmény a köbön, hogy már-már feleslegesnek érzem a D-t. Én is nagy örömmel olvastam az első túrás írásod, kedvet is kaptam hogy délután csapassak egyet a Juliskával :-)
zümi16610-07-2021 12:39:31 // 20699
Szerintem mindenki viheti egy körre felügyelet nélkül... :-)))
Giuntini10-07-2021 12:21:19 // 20698
Tökéletesen adom, és igazad van! Ez egy nagyon sarkallatos kérdés! Ha ki van állítva a saját autód, akkor vállalni kell, hogy emberek bele akarnak ülni. És sajnos nem mindenki teszi ezt kellő tisztelettel, és a higiéniai kérdések sem mellékesek. Ha nem engeded hogy beleüljenek és egymásnak adják a kilincset akkor meg beszólogatnak. Megpróbálsz jó Alfás lenni, örömödet megosztani másokkal, de a következmények sajnos előre beléthatatlanok. Levert küszöb, agyontapogatott váltófülek, agyontapogatott váltókar, izzadtságot beszívott bőrülések.
Nagyon véleményes ez a kérdés. Egyrészről öröm Alfásnak lenni, megosztani örömünket másik Alfásokkal, ugyanakkor ez egy olyan "tárgy", ami sokéves munkánk, szeretetünk gyümölcse, amit féltünk, vigyázunk rá. Ha józanul gondolkodunk, akkor erre felé billen a mérleg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.