Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)11-08-2021 20:10:28 // 21208
Ezen van mindkettő. :-)
G-MANN🍀11-08-2021 20:07:59 // 21207
zümi16611-08-2021 19:56:33 // 21206
Ezt én is megjátszhatnám, már nem lehet rendelni pasztell lakk feketét, meg világos alu színű Performance felókat se.
WarbiRunner (Gyuri)11-08-2021 19:18:01 // 21205
A korábbi modellekhez képest a my21-nek változott a légmennyiség mérője. Egy fura szerkezet került fel. A helye a korábbi verziókon is meg volt a szívócsövön.
Szerintem a gpf-től is jönnek bele csövek, valami kombinált szenzor lehet?
A turbó méretén sem tértem még napirendre. Hatalmasnak tűnik. És simán behallatszik alacsonyabb fordulaton D-ben amikor elkezd betölteni.
Szerintem a gpf-től is jönnek bele csövek, valami kombinált szenzor lehet?
A turbó méretén sem tértem még napirendre. Hatalmasnak tűnik. És simán behallatszik alacsonyabb fordulaton D-ben amikor elkezd betölteni.
WarbiRunner (Gyuri)11-08-2021 17:39:22 // 21204
Szerintem úgy általában ez a jó megoldás. A 159-en nekem volt kormányon lévő, próbálj meg azzal kormány átfogás közben váltani. Nem tuti XD Szerintem jobban kézre esik a kormányoszlopon lévő. Aki összekeveri a kezeit, az végezzen koordinációs gyakorlatokat :-) Nyilván ergonómiailag egy utcai autón szinte indokolatlan, utcán az index és az ablaktörlő fontosabbak. Kivéve egy rendes olasz autóban, ahol a fentiek másodlagosak, és a vezetési élmény számít.
WarbiRunner (Gyuri)11-08-2021 17:25:20 // 21203
Várkonyi Gábor mai képe :-) Szintén Gandini.
A rendszáma alapján ez az én céges autóm XDD
A rendszáma alapján ez az én céges autóm XDD
Giuntini11-08-2021 16:08:42 // 21201
Valószínűleg a Giulián ez volt a jó megoldás. Végül is a Ferrarik is utcára tervezett autók, nem versenypályára. Viszont a 4C-nél szerintem a kormánynak olyan az áttételezése, hogy ott ez volt a kézenfekvőbb. Szervo nélkül, és szerintem egy kitekerésnél már el is fordult az autó.
RomeoOne11-08-2021 15:41:06 // 21200
Igen, de még mindig ott van az, hogy van, hogy át kell fognod a kormányon. És akkor hamar belezavarodsz, hogy hol-melyik váltófül van. Megszokás kérdése, mindkettővel lehet élni. Nekem jobban tetszik így :)
aranytl11-08-2021 15:11:29 // 21199
Réges-régen is kanyarodtak gyorsan, akkor alakult ki ez a séma. Manuális váltóval kanyarban nem váltasz, különben oda az egész. Tempót és időt veszítesz, rosszabb esetben kisodródsz, mert egy kézzel fogod csak a kormányt, vagy a nyomatékváltozás megtréfál :)
Ezzel az automatával lehetne kanyarban is váltani, mert egyszerű és gyors. Talán nem dobja el a farát. Viszont ha jól vezetsz nem érdemes.
Ezzel az automatával lehetne kanyarban is váltani, mert egyszerű és gyors. Talán nem dobja el a farát. Viszont ha jól vezetsz nem érdemes.
aranytl11-08-2021 15:03:02 // 21198
Én a különálló kézifék nyereg magyarázatát nem értem. Alap, hogy a forró féket visszahűtöd és utána állsz meg. A forró tárcsának se a meleg se a hideg betét szorítása nem jó.
Simán azért van külön nyereg, mert a 4 dugattyús brembo csak hidraulikus, és nem alkalmaztak dobféket mint a többi gyártó.
Simán azért van külön nyereg, mert a 4 dugattyús brembo csak hidraulikus, és nem alkalmaztak dobféket mint a többi gyártó.
RomeoOne11-08-2021 14:36:45 // 21197
Figyelj, erre van tervezve a kocsi. A lényeg, hogy ha nem tudsz úgy váltani, akkor nem a váltókar a hibás. Ezt kéne megtanulnia az újságírónak :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2021 14:27:58 // 21196
szeretem ezeket az elméleti kanyarvételeket :DDD
RomeoOne11-08-2021 14:25:55 // 21195
Giuntini11-08-2021 14:19:58 // 21194
+ a fixen álló váltófülek téma, mikor már ezerszer el lett magyarázva, hogy miért így ideális! Az összes Ferrarinál így van! Sohasem kell keresni kanyarban, hogy hol van a váltófül!
Halesz11-08-2021 14:17:18 // 21193
Nagyon jó teszt!
Már már azt érzem, hogy az "anyaghasználat és a kidolgozás" csak azért került az ellenérvek közé, mert nem volt mit odaírni...
Már már azt érzem, hogy az "anyaghasználat és a kidolgozás" csak azért került az ellenérvek közé, mert nem volt mit odaírni...
Giuntini11-08-2021 14:05:04 // 21192
De miért? Nem tenném! A gyári fényezést semmi sem pótolhatja! Ha nem vagy elégedett a fényével, vagy karcos, miért nem viszed el egy normális és szakszerű gépi polírra?
Nasuto11-08-2021 13:46:30 // 21191
Nasuto11-08-2021 13:45:13 // 21190
Hát a helyedben én nem tenném. Képek alapján teljesen rendben van tiéd. Szerintem aludj rá még. ;)
Liquid11-08-2021 13:31:26 // 21189
Pontosan így van. Az ilyen mutatvány után csak akkor lesz jó újra ha magad csinálod ahogy leírtad, vagy az Isten pénze is kevés megfizetni az embert aki megcsinálja.
Én is csak akkor vágnék bele ha tényleg nagyon muszáj.
Én is csak akkor vágnék bele ha tényleg nagyon muszáj.
Piritu - 1.000.00011-08-2021 11:54:54 // 21188
... pont ezek miatt gondokodom fóliázásban a Spidernél ugyan ilyen metál feketére.
WarbiRunner (Gyuri)11-08-2021 10:30:06 // 21187
Húú..ezt jól átgondoltad? Ennyire rossz állapotú már a fényezése? Remélem nagyon jó fényezőt és még annál is jobb és gondosabb embereket találtál a szétszedés/összerakásra. Tudnék mesélni, de gyárias zörgésmentes belteret nagyjából akkor várj összerakás után, ha te magad csináltad és te magad raktál vissza minden patentot csavart. És te magad cserélted ki a kicsit hajlott, kicsit törött darabokat újakra. Nagyon jelen kell lenni a folyamatban. Saját szememmel láttam ahogy jónevű műhelyben a saját munkájukat vágták haza. Egy gyönyörűen fényezett fekete autót még felpolíroztak, hogy szebb legyen. Olyan karcos lett, mintha gépi mosóba hordanák naponta. És szerintük szép lett.. Szintén láttam, hogy mi történik a műanyag elemekkel amikor sietnek a szakik és nem jön ki, nem megy a helyére.. szerinted? Azt a saját autómon tapasztaltam meg, hogy mennyire kéne szétszedni a belteret. Teljesen! Nekem bent maradtak az ülések, szőnyegek, csak az ajtók lettek kipakolva. Hogy mennyire lett minden koszos mire elkészült, arra szavak nincsenek. A belteret alig győztem kitisztítani, rendbetenni. Szóval vannak járulékos macerák, erre készülj fel, az autó pedig a gyárias érzetéből veszíteni fog. Nem vészmadárkodni akarok, csak tudj ezekről, úgy vágj bele.
leopop311-08-2021 09:10:00 // 21186
Köszi pont ezt akartam kérdezni mert augusztus végén megy telifényre Bella 😁
zgi52111-08-2021 07:07:07 // 21185
én is filóztam anno a Monte Carlón.. de külső -belső szín kombó nem teljesen opcionális volt akkor. pl. a Monte -n levő turbina felni egy liparin sem volt/lehetett. :(
RomeoOne10-08-2021 23:25:14 // 21184
Kavicsvédő fóliázás és kerámia bevonat - blog ;)
PBali10-08-2021 22:18:53 // 21183
Kiràly, remélem lesz róla videó is! :-)))
Meg azt is, hogy egyszer a közeljövőben eljutok én is Aresebe ;-)
Meg azt is, hogy egyszer a közeljövőben eljutok én is Aresebe ;-)
DrB10-08-2021 22:16:42 // 21182
Kösz a tippet! Hogy vmilyen szenzor problèma lehet, nekem is megfordult a fejemben.
DrB10-08-2021 22:08:58 // 21181
Kösz, ezt mèg kipróbálom!
Piritu - 1.000.00010-08-2021 22:03:08 // 21180
Lehet hogy ki kellene olvasni a vezérlőt, lehet hogy valamelyik hőmérője vagy a napfény érzékelő feladta a küzdelmet...
Még egy tipp, kapcsold át A-ba, ott valamit a klíma vezérlés is másképp csinál, lehet hogy segít.
Még egy tipp, kapcsold át A-ba, ott valamit a klíma vezérlés is másképp csinál, lehet hogy segít.
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2021 21:25:13 // 21179
Sajnos a Stelvioba ugyan az a rendszer, mint a Giuliaba a légm3 meg ugye nagyobb... alul van méretezve ...
carver10-08-2021 21:20:26 // 21178
nekem egész jól működik az "okos" belső keringetés, pl büdös autó kipárolgását általában nem engedi be, de nem is álmosodtam el egyszer sem az oxigénhiánytól, akkor sem ha öten ültünk benne sokáig...
carver10-08-2021 21:13:33 // 21177
na nem mintha ezért vette volna itt bárki 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2021 21:11:53 // 21176
Ez ilyen engem annyiszor kérdeznek "láttalak füreden, voltál Siófokon, M7en száguldoztál stb" szóval nem egy alibi biztos autó 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2021 21:08:48 // 21175
A balos belső keringtetést kapcsold ki sokat ront a helyzeten, amúgy meg jól kellene hűtenie nálam semmi gond
WarbiRunner (Gyuri)10-08-2021 20:17:15 // 21174
Na és az opciókat. Olyan autó mint a Tiéd már nem rendelhető. Nincs olyan felni, nincs olyan belső. És szerintem itt nagyjából bárkiét megnézzük, kicsit különbözik a többitől és már pont olyan nem rendelhető. Addig kavartak az opciókkal , rendelhető extrákkal, hogy az a néhány eladott Giulia az kb mind különbözik :-) A darabszám csak esik, az opciók kopnak, lassan tényleg ott jár az egyediségük mint a manufakturálisan készülő autóknak. És az értékük is..
Az a durva, hogy engem pl. felismertek az autómról. Egy ismerősöm látta Debrecenben a zöldet, és eszébe jutottam róla. Felhívott, és el is újságolta milyen autót látott. Kicsit meglepte, hogy jól asszociált, és engem látott :-) Úgyhogy ennyi, ezek egyediek, és túlságosan is beazonosítanak. Ha huligánkodok, tudják, hogy nem egy hülye Alfás volt, hanem Gyuri. Úgyhogy ennek megfelelően illik közlekedni XD
Az a durva, hogy engem pl. felismertek az autómról. Egy ismerősöm látta Debrecenben a zöldet, és eszébe jutottam róla. Felhívott, és el is újságolta milyen autót látott. Kicsit meglepte, hogy jól asszociált, és engem látott :-) Úgyhogy ennyi, ezek egyediek, és túlságosan is beazonosítanak. Ha huligánkodok, tudják, hogy nem egy hülye Alfás volt, hanem Gyuri. Úgyhogy ennek megfelelően illik közlekedni XD
DrB10-08-2021 18:49:00 // 21173
Amikor nem hűt elèggè, akkor sem Autón, sem manuálban nem hűt rendesen. Max. hűtèsre állítva sem kèpes kellemes hőmèrsèkletet csinálni. Ès a Sync ki-/bekapcsolása sem segít. Volt, hogy a jobb oldalon mind elöl, mind hátul kellemesen hűvös levegőt fújt be, míg baloldalt elöl csak épp hogy hűvösnek mondhatót, bal hátul pedig inkább melegnek èreztem a kezemmel. Aztán legközelebb jónak tűnt, igaz, nem volt akkora meleg. Ma meg megint a fenti problèma…
carver10-08-2021 18:25:59 // 21172
kezdem azt gondolni hogy az AR így tornássza fel a Giuliák értékmegőrzését, hogy 2-3 évente kivezeti a színeket :)
Nekem pl Monte Carlo kék van, nehéz elképzelni hogy ne vitték volna, nálunk sok szalonban láttam, tesztvideókon is sokszor lehetett látni, meg a hivatalos reklámfilmeken is, de legalább ráírhatom egyszer majd ha el akarnám adni hogy egyedi kivitel :)
Nekem pl Monte Carlo kék van, nehéz elképzelni hogy ne vitték volna, nálunk sok szalonban láttam, tesztvideókon is sokszor lehetett látni, meg a hivatalos reklámfilmeken is, de legalább ráírhatom egyszer majd ha el akarnám adni hogy egyedi kivitel :)
zgi52110-08-2021 18:07:40 // 21171
a fazonnal kb. együtt vettük a Julist, az elsők között volt Ő is a nemzetközi fórumon.
a nagy huhogás (ááá, Alfa értékvesztése) ellenére igen jól tartja az árát és még mindig az egyik lexebb a lipari ;)
link
a nagy huhogás (ááá, Alfa értékvesztése) ellenére igen jól tartja az árát és még mindig az egyik lexebb a lipari ;)
link
carver10-08-2021 17:20:33 // 21170
Majd biztos válaszolnak azok is akik értenek is hozzá, de ha azt érzed hogy hátul hűt csak elöl nem akkor ott nem szivárgott el semmi, 3 év alatt nem is szabadna.
AUTO-n használod? Nekem az általában jobban működik mint ha én akarom beállítani... Én kikapcsolnám a Sync-et, megnézném hogy minden beömlő ki van-e nyitva teljesen és egyesével végignézném a beömlőket (felső, középső, alsó befúvás) és ha mindegyik ok akkor csak az AUTO funkcióval lehet gond.
Itt nem emlékszem hogy az elmúlt két évben bárki panaszkodott volna a klímára, külföldi fórumokon sem találtam szériaproblémára utaló visszajelzéseket, csak légszűrő cserét javasolnak, meg "gyenge AC-ra" panaszkodnak
AUTO-n használod? Nekem az általában jobban működik mint ha én akarom beállítani... Én kikapcsolnám a Sync-et, megnézném hogy minden beömlő ki van-e nyitva teljesen és egyesével végignézném a beömlőket (felső, középső, alsó befúvás) és ha mindegyik ok akkor csak az AUTO funkcióval lehet gond.
Itt nem emlékszem hogy az elmúlt két évben bárki panaszkodott volna a klímára, külföldi fórumokon sem találtam szériaproblémára utaló visszajelzéseket, csak légszűrő cserét javasolnak, meg "gyenge AC-ra" panaszkodnak
DrB10-08-2021 16:44:26 // 21169
Mivel a Stelvio topik nem igazán èl, s ebből a szempontból is ugyanaz a kèt típus, itt kèrdezlek meg titeket:
Az elmúlt napok az elsô, hogy 30 fok körüli időjárásban használom a Stelviót. S elèg hektikusan hűt. Sokszor nem kèpes kellően lehűteni a belteret, mindegy, hogyan állítom be. Van, hogy az egyik oldalon (elől ès hátul is) csak langyos levegőt fúj, miközben a másikon hűvöset, aztán meg fordítva. Az autó 2,5 èves MY19 (2018. májusi gyártás). A kereskedőnèl, ahol vettem, valszeg több, mint fèl èvet is állhatott. Szóval, valszeg csak fel kellene tölteni.
Van vmi ismert szèriahibája a klímának?
Kell valami speciális dologra figyelni a feltöltèsnèl vagy bármelyik normális szervíz/autóklímás megfelel?
Tud valaki Szentgotthárdon vagy környèkèn vki megbízható szakembert ajánlani!
Köszi!
Az elmúlt napok az elsô, hogy 30 fok körüli időjárásban használom a Stelviót. S elèg hektikusan hűt. Sokszor nem kèpes kellően lehűteni a belteret, mindegy, hogyan állítom be. Van, hogy az egyik oldalon (elől ès hátul is) csak langyos levegőt fúj, miközben a másikon hűvöset, aztán meg fordítva. Az autó 2,5 èves MY19 (2018. májusi gyártás). A kereskedőnèl, ahol vettem, valszeg több, mint fèl èvet is állhatott. Szóval, valszeg csak fel kellene tölteni.
Van vmi ismert szèriahibája a klímának?
Kell valami speciális dologra figyelni a feltöltèsnèl vagy bármelyik normális szervíz/autóklímás megfelel?
Tud valaki Szentgotthárdon vagy környèkèn vki megbízható szakembert ajánlani!
Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)10-08-2021 15:27:43 // 21168
Elszaladtam pár dolgot intézni, most direkt figyeltem, sőt direkt N-ben is próbálgattam. Szerintem még sebességi fokozattól is függ a motorfék, 2-esben mintha határozottabban lassulna. A visszakapcsolgatásokat csinálja ez is szépen. Ami viszont sokkal ügyesebb mint az Aisin volt, az az ütemérzéke :-)
A vitorlázást is kifigyeltem, városban pl. azért nem zavaró, mert ahogy a fékhez érek, egy ügyes visszaváltásnak álcázza. És olyan ritmusban, hogy még inkább élvezetes minthogy zavaró lenne.
A vitorlázást is kifigyeltem, városban pl. azért nem zavaró, mert ahogy a fékhez érek, egy ügyes visszaváltásnak álcázza. És olyan ritmusban, hogy még inkább élvezetes minthogy zavaró lenne.
Halesz10-08-2021 15:17:32 // 21167
Van van, többféle méretben is, meg 2D-ben is :)))))
Jövő héten megyünk újra megnézni az igazit! :)
Jövő héten megyünk újra megnézni az igazit! :)
G-MANN🍀10-08-2021 14:52:40 // 21166
🙂 csak azt próbáltam írni, hogy normál kerettel minden Giuliát bezavar, amin van radar és mosó elöl, QV-n meg kimondottan furcsa ahogy fel kell rakni az A rendszámot.
Nekem már megvan a B, de kemény menet volt. Mondjuk fent még nem volt sokat így sem 🤫😉
Nekem már megvan a B, de kemény menet volt. Mondjuk fent még nem volt sokat így sem 🤫😉
Giuntini10-08-2021 14:25:39 // 21165
Nem, nem csodálkozom, csak a mindenféle előírások miatt ezt is megölik az autóban. Ma már szinte kivétel nélkül ezek az autók automata váltósok, és a váltókat úgy programozzák ahogy akarják. Ebből a szempontból a 159 2,4 egy régivágású autó, rendes motorfékkel, és ennek hozadékával, vagyis városi bitang fogyasztással.
Annak idején egy Jaguar XJ Supercharged-el jöttem haza Madridból (V8 400 LE), ez 2005-ben volt, es azon sem volt erős motorfék. Igen, minden azon múlik, hogy programozzák a váltót. Például a 159 2,4 2000 alatt nem vált, és 35 km/h-nál rakja ki üresbe. Addig gyönyörűen fékez és váltogat vissza.
Annak idején egy Jaguar XJ Supercharged-el jöttem haza Madridból (V8 400 LE), ez 2005-ben volt, es azon sem volt erős motorfék. Igen, minden azon múlik, hogy programozzák a váltót. Például a 159 2,4 2000 alatt nem vált, és 35 km/h-nál rakja ki üresbe. Addig gyönyörűen fékez és váltogat vissza.
carver10-08-2021 13:26:59 // 21164
Amikor egy német ráérez az Alfa Romeóra és nem tudja abbahagyni a vigyorgást. Rég láttam német tesztelőtől ennyire emocionális tesztet, az ember egy idő után maga is elkezd vigyorogni és azonnal be akar ülni egy Q-ba :)
WarbiRunner (Gyuri)10-08-2021 10:38:54 // 21163
Nekem sosem tűnt föl a 2.4-nél sem igazán hogy nagy a motorfék, és a Giuliánál sem, hogy olyan nagyon kicsi lenne. :-) Mivel legtöbbször D-ben használom, ott motorfékez és visszakapcsolgat. És ezt is úgy, hogy nem tudnám megmondani, hogy pontosan milyen. Pont jónak mondanám, mert nem tűnt föl, hogy valamit rosszul csinálna :-) Én a vitorlázással is jól elvagyok, kb első alkalommal lepődtem meg, de nem zavaró, szerintem csak bizonyos sebesség fölött csinálja.. vagy mittudomén. Az egész autó ilyen, hogy nem tűnik föl, hogy bármi rossz lenne. Az egyetlen zavaró dolog az, hogy N-ben alacsony fordulatról akar gyorsítani és nem kapcsol vissza. Viszont könnyen kikerülhető, ott a D mód, vagy a váltófül. A váltófüllel belenyúlást is annyira okosan kezeli. Figyeli, hogy mit csinálok, és annak függvényében veszi vissza a vezérlést. Szóval nekem jó így :-)
WarbiRunner (Gyuri)10-08-2021 10:02:33 // 21162
De jó, tényleg! Akkor igazából ez Gandini zöld szín :-)
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2021 09:19:58 // 21161
nálam motorfék is van ok nem akkora, mint egy régebbi autónál de van, ha meg többet szeretnék ott a fül ...
forrasr10-08-2021 09:12:49 // 21160
Azon csodálkozol, hogy egy jelentősen nagyobb löket térfogatú V8-as motornak nagyobb a motorfék hatása mint egy új technológiás könnyű futású előírások miatt a "törvények előtt meghajló" ciklus szerinti Co2 kibocsájtásra optimalizált 2,0 mair vezérlésű motornak? vagy félreértettem amit írtál?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
386
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?