No igen, a 159 ezt még nem tudta. Tavaly előtt(?) nyáron, Siófokon este nem találtunk egy értelmes éttermet (ahol hely is van), úgyhogy gyors megoldás, gyorskajálda. Kiugrottam a kicsi vizes flakonjáért az autóhoz, letettem ami a kezemben volt (kulccsal együtt), kitúrtam a cuccok közül a flakont, kivettem...és lecsuktam a fedelet. És ennyi. Visszazárta magát az autó, ott voltunk három gyerekkel, bezárt cuccokkal. George barátom segített ki a bajból, eljött segíteni. Lényegében feltörtük az autómat a közeli Tescoban vett jégkaparóval, dísztárcsából kiszedett dróttal, ilyesmikel. Senki nem kérdezte meg, hogy ugyan mit csinálunk, az emberek csak álltak és nézték, ahogy feltörünk egy autót. Kb 15p alatt megvolt, az első ajtót nyitottam belülről. Aztán hátsó üléstámlák gyorsan előre (közben visít a riasztó, a nép pedig csak néz), kulcs megszerez, riasztó ki.
Örök emlék asszem :-)
Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)12-01-2022 11:10:46 // 23842
denil112-01-2022 10:38:34 // 23841
erre mondják, hogy hülyebiztos a megoldás :D
Ezek szerint érzékeli az autó ha a kulcs benn van a csomagtartóban?
Ezek szerint érzékeli az autó ha a kulcs benn van a csomagtartóban?
Kazes☻12-01-2022 10:10:08 // 23840
Én is a dzsekimet dobtam be, csak a zsebében maradt a kulcs. Ráadásul pót kulcs sincs hozzá és hasonló idő volt a mostanihoz. Viszont nem is otthon voltam, hanem épp egy ismerősömet vittem az egyik határhoz... kicsit késtünk! 😄 Most már nevetek rajta... akkoriban nem éppen. De te megúsztad ezzel a csodamasinával... ahhoz képest űrautó! 😅
RomeoOne12-01-2022 10:02:25 // 23839
Én igazából pont a dzsekimet dobtam be a csomagtartóba, és az ajtók is zárva voltak, pont utána akartam kinyitni a kocsit és beülni. Szóval ott álltam volna pólóban... talán a telefon a zsembemben volt, szóval még egy kis esélyem lett volna, de elég nagy szívást éltem volna át :DDD
Kazes☻12-01-2022 09:54:40 // 23838
Ez jó! Én kb. 20 éve jártam így öreg Julisommal... bizony jól jött volna ez az automatika... ehelyett órákat szívtam a roncsolásmentes kinyitással. Mivel az ajtók nyitva voltak, néha beülhettem pihenni legalább. 😃
RomeoOne12-01-2022 09:46:05 // 23837
Tegnap kipróbáltam élesben is, hogy milyen, ha az ember bezárja a kulcsot a lezárt Giuliába. Mindig szoktam figyelni, még sosem történt velem olyan, hogy bezártam volna bármelyik kocsimba a kulcsot, de ez is olyan dolog, hogy lehet 10.000x figyelmes az ember, elég egyszer benézni.
A helyzet a következő volt: le volt zárva a kocsi, csak a csomagtartót nyitottam fel a kulccsal. Ki kellett vennem valamit, csak tele volt mindkét kezem. Ahogy felnyílt, bedobtam mindent a csomagtartóba, kulccsal együtt, kivettem amit akartam, azzal a lendülettel le is csaptam a csomagtartót. Villant kettőt az index és nyitotta is fel egyből.
Nekem még le sem esett, hogy mennyire megszívhattam volna, csak mikor láttam, hogy nyílik a csomagtartó, mondom mit csinál ez? Abban a pillanatban be is ugrott.
Szerencse, hogy ilyen hibákat már ki tud védeni az autó.
A helyzet a következő volt: le volt zárva a kocsi, csak a csomagtartót nyitottam fel a kulccsal. Ki kellett vennem valamit, csak tele volt mindkét kezem. Ahogy felnyílt, bedobtam mindent a csomagtartóba, kulccsal együtt, kivettem amit akartam, azzal a lendülettel le is csaptam a csomagtartót. Villant kettőt az index és nyitotta is fel egyből.
Nekem még le sem esett, hogy mennyire megszívhattam volna, csak mikor láttam, hogy nyílik a csomagtartó, mondom mit csinál ez? Abban a pillanatban be is ugrott.
Szerencse, hogy ilyen hibákat már ki tud védeni az autó.
G-MANN🍀11-01-2022 21:00:43 // 23836
És milyen jól néz ki! 😉👍👌
RomeoOne11-01-2022 19:42:08 // 23834
Elég csak arra gondolni, hogy a kerékcsapágy ugyanott marad. Ha növeled az ET számot, azzal a felni felfekvési síkját a felni külső széléhez közelíted. Mivel a kerékagy ugyanott marad, ezért a felni külső síkjának kell "közelebb jönnie" az agyhoz, ergo mélyebbre kerül a kerék
Piritu - 1.000.00011-01-2022 19:38:25 // 23833
Zselé11-01-2022 19:19:25 // 23832
Köszönöm a válaszokat!
Valószínű télire maradok a szimmetriánál, tán felnit is könnyebb találni így 4-et…
Akkor két kérdés maradt:
- 18” a minimum méret? 17” nem is megy fel?
- az osztókör és agyméret alapján van kompatibilis felni pl. 159-el?
Mindenképp gyári felnit szeretnék, de nem vagyok elájulva a kínálattól
Valószínű télire maradok a szimmetriánál, tán felnit is könnyebb találni így 4-et…
Akkor két kérdés maradt:
- 18” a minimum méret? 17” nem is megy fel?
- az osztókör és agyméret alapján van kompatibilis felni pl. 159-el?
Mindenképp gyári felnit szeretnék, de nem vagyok elájulva a kínálattól
SanyiJTD11-01-2022 17:23:24 // 23831
Illetve nekem semmi gondolom az illeszkedésével, teljesen stabil,erős, szépen passzoló. Nekem nagyon tetszik :D
SanyiJTD11-01-2022 17:19:19 // 23830
Nekem ez egyáltalán nem jön be :)
G-MANN🍀11-01-2022 16:49:55 // 23829
Befelé dob többet abban is amit küldtél 😉 nézd csak meg 🙂
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2022 15:03:59 // 23828
Biztos ,hogy befelé megy a nagyobb ET-vel. Itt egy leírás.
Az enyémen (Veloce fékes) a gyári Et33 felnivel elöl 10.3mm-re van a féknyereg a felni küllőitől. Ezt 7mm-rel bentebb rakod, az olyan éppen elférős lehet.
A többi ízlés kérdése, az én szememet a körben egyforma 8j felnis gyári megoldás is zavarja a széles hátsók után. Funkcionálisan valószínűleg télen majdnem mindegy, mindegyiknek van előnye, hátánya.
Az enyémen (Veloce fékes) a gyári Et33 felnivel elöl 10.3mm-re van a féknyereg a felni küllőitől. Ezt 7mm-rel bentebb rakod, az olyan éppen elférős lehet.
A többi ízlés kérdése, az én szememet a körben egyforma 8j felnis gyári megoldás is zavarja a széles hátsók után. Funkcionálisan valószínűleg télen majdnem mindegy, mindegyiknek van előnye, hátánya.
Sporter11-01-2022 14:36:57 // 23827
A rajz csalóka, de ha két egyforma széles felnit veszek (jelen esetben 8"), és az egyik felni a felfogatás síkjától 40 mm (ET40) a másik pedig 33 mm (ET33), akkor ugyan 7 mm-el, de az ET40 felni dob többet a sárvédő ív felé :) .
Na de, mindegy is, mert ez felni kialakítás függő "is" tulajdonképpen, jelen esetben talán a féknyeregnek van több helye, ennyi.
Na de, mindegy is, mert ez felni kialakítás függő "is" tulajdonképpen, jelen esetben talán a féknyeregnek van több helye, ennyi.
RomeoOne11-01-2022 14:21:22 // 23825
G-MANN🍀11-01-2022 14:09:13 // 23824
:-) megéri a látvány, nekem is nagyon tetszik :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2022 14:06:21 // 23823
Szia! A helyes felni méret 8J 18" ET33. Erre 225/45 r18 gumi megy. Ha hátul szélesebbet szeretnél, oda 9J 18" ET34 felni kell. Nekem bő egy hónapba került gyári kétszéles szettet vadászni értelmes áron. Már csak a látvány is megéri szerintem, ahogy kifelé ível a hátsó felni, és egész kiér a sárvédő peremig.
Plusz a sima keskeny sem olcsó, annyiért nem szerettem volna kompromisszumot.
Számolj még kb 60e Ft-ot a tpms szenzorokra, plusz 200-250 a gumi.
Plusz a sima keskeny sem olcsó, annyiért nem szerettem volna kompromisszumot.
Számolj még kb 60e Ft-ot a tpms szenzorokra, plusz 200-250 a gumi.
G-MANN🍀11-01-2022 13:59:00 // 23822
A rajzon is ET 40-nél majdnem féktárcsa közepén fut a kerék középvonala, azaz 40 mm-t beljebb került attól a résztől, ahol felfekszik a felni a tárcsára az agynál, gyári ET33-nál a féktárcsa külső szélén kint fut a felni középvonala, azaz csak 33 mm-t került beljebb a felni középvonala
ET40-nél 154 mm re lóg be a felni belső széle a rögzítési felülettől, ET33-nál csak 147 mm-t lóg be a felni belső széle, azaz ET 33 felni jobban kint van 🙂 szerintem
G-MANN🍀11-01-2022 13:42:06 // 23821
Csalóka ez a rajz, de a felni belső pereme itt is beljebb van ET40-nél, mint ET33-nál.
Sporter11-01-2022 11:33:11 // 23820
denil111-01-2022 11:04:20 // 23819
Már egy ideje gondolkodom én is egy hátsó terelőn de én sem tudom eldönteni, hogy melyiket lenne érdemes venni. Vannak egészen olcsók is és persze ott van az OEM ami viszont igen komoly összeg és képekről nem látom a különbséget.
Azt tudom, hogy a gyári az csavaros, rögzíteni kell a csomagtartóhoz, illetve a súlya miatt adnak hozzá erősített rugókat is. A olcsó verziók pedig simán ragasztósak, tehát azt gondolnám, hogy van anyagbeli különbség.
Szóval aki rakott fel ilyet, az melyiket rakta?Gyári vagy valami olcsóbb kínai?
Az olcsóbbal még az a félelmem, hogy észre lehet venni,h nem gyári és azt nem tűrném el egy ilyen kategóriájú autón. Persze ha teljesen egyorma, ugyanúgy néz ki, ugyanúgy illeszkedik stb. akkor nem látom értelmét kifizetni a többszörösét egy gyáriért.
Valaki tud ebben eligazítást adni?
Azt tudom, hogy a gyári az csavaros, rögzíteni kell a csomagtartóhoz, illetve a súlya miatt adnak hozzá erősített rugókat is. A olcsó verziók pedig simán ragasztósak, tehát azt gondolnám, hogy van anyagbeli különbség.
Szóval aki rakott fel ilyet, az melyiket rakta?Gyári vagy valami olcsóbb kínai?
Az olcsóbbal még az a félelmem, hogy észre lehet venni,h nem gyári és azt nem tűrném el egy ilyen kategóriájú autón. Persze ha teljesen egyorma, ugyanúgy néz ki, ugyanúgy illeszkedik stb. akkor nem látom értelmét kifizetni a többszörösét egy gyáriért.
Valaki tud ebben eligazítást adni?
denil111-01-2022 11:00:42 // 23818
Olvaslak titeket állandóan de még késő éjjel van és akkor már telefonról, azon meg nincs kedvem pötyögni..
Szóval ESP.
Decemberben kinn voltam Szlovákiában, épp komolyabb hó esett a Tátra környékén és találtam egy hatalmas üres friss havas parkolót, ott kipróbáltam én is a driftelést.
Akik azt mondják,h simán lehet, nem tudom hogy csinálják de sokadig próbálkozásomra is csak annyit sikerült elérni,h elkezdett csúszni de azonnal belefékezett az autó.
Egyenesbe nem rakta, de fékezgette a kerekeket és érezni is lehetett az általa okozott rángatást.
Egyébként érdekes érezni, hogy kis gázadásra is már tolná a seggét, nem is kell nagyon pörgetni és már lehetne játszani vele de az ESP állandóan beleszólt.
Egyszer volt olyan,h elindult az autó oldalra és hagyta is,h egy szép nagy fél fánkot leírjak, de azt inkább a kivételnek tartanám. Lehet úgy volt vele addigra az ESP, h jóvan hülyegyereke akkor kenjed neki ha ennyire akarod...:DD
Mondjuk utólag visszagondolva már nem tudom,h manuálban voltam e, de szerintem igen. Az biztos,h D-ben volt.
Szóval ESP.
Decemberben kinn voltam Szlovákiában, épp komolyabb hó esett a Tátra környékén és találtam egy hatalmas üres friss havas parkolót, ott kipróbáltam én is a driftelést.
Akik azt mondják,h simán lehet, nem tudom hogy csinálják de sokadig próbálkozásomra is csak annyit sikerült elérni,h elkezdett csúszni de azonnal belefékezett az autó.
Egyenesbe nem rakta, de fékezgette a kerekeket és érezni is lehetett az általa okozott rángatást.
Egyébként érdekes érezni, hogy kis gázadásra is már tolná a seggét, nem is kell nagyon pörgetni és már lehetne játszani vele de az ESP állandóan beleszólt.
Egyszer volt olyan,h elindult az autó oldalra és hagyta is,h egy szép nagy fél fánkot leírjak, de azt inkább a kivételnek tartanám. Lehet úgy volt vele addigra az ESP, h jóvan hülyegyereke akkor kenjed neki ha ennyire akarod...:DD
Mondjuk utólag visszagondolva már nem tudom,h manuálban voltam e, de szerintem igen. Az biztos,h D-ben volt.
denil111-01-2022 10:55:39 // 23817
Nagy általánosságban a 18"-as méretnél egyforma széles felniket használnak.
RomeoOne11-01-2022 08:52:52 // 23816
A nagyobb ET a kerékjáratba "befelé" viszi a kereket, szóval ha keskenyebb is a felni és az ET-je is nagyobb, akkor annak jól láthatóan bentebb kellett kerülnie. Persze, kb. 2 cm-ről beszélünk, szóval nem biztos hogy kiszúrja az ember szemét, ha nem azt nézi, de azért az látható.
G-MANN🍀11-01-2022 08:23:44 // 23815
225/45, 8x18", ET33 a méret, télen nekem 4 egyforma van még (nálam télen is 19"), én dinamikusabb tempónál (alig van hó, sokszor süt a nap 🙂) azért érzem, hogy kívánja a szélesebb kereket hátra, de igazából télen valóban mindegy lehet
Sporter11-01-2022 07:28:37 // 23814
Először is gratula így előre is :)
A 18"-os felnik gond nélkül felmennek a Velocéra, nekem is azzal fut télen. A 2 széles guminak nem hiszem, hogy sok érezhető haszna van télen (egyébként biztos van, de nem a hétköznapi használatban, ráadásul eléggé korlátozottak a lehetőséget választék tekintetében (felni is, gumi is), arról nem is beszélve, ha véletlenül egyik kuka lesz. Esztétikailag persze jobban néz ki, ha hátul szélesebb a gumi, de szerintem engedd el. Én pl ET40 felnit vettem és alig észrevehető, hogy hátul is "csak" 225 a gumi.
A 18"-os felnik gond nélkül felmennek a Velocéra, nekem is azzal fut télen. A 2 széles guminak nem hiszem, hogy sok érezhető haszna van télen (egyébként biztos van, de nem a hétköznapi használatban, ráadásul eléggé korlátozottak a lehetőséget választék tekintetében (felni is, gumi is), arról nem is beszélve, ha véletlenül egyik kuka lesz. Esztétikailag persze jobban néz ki, ha hátul szélesebb a gumi, de szerintem engedd el. Én pl ET40 felnit vettem és alig észrevehető, hogy hátul is "csak" 225 a gumi.
Hardy11-01-2022 06:42:40 // 23813
Szia!
Itt fehérváron van egy fehér tetőablakkal. Én is most nézegetek. igaz ez 17,5 millió.
Itt fehérváron van egy fehér tetőablakkal. Én is most nézegetek. igaz ez 17,5 millió.
Zselé10-01-2022 22:32:26 // 23812
Sziasztok! Ha nem jön közbe semmi ármány, hamarosan egy gyönyörű, fehér Veloce Giuliával megyek kenyérért.. :)
Pár hete kezdtem komolyabban venni a témát, aztán megláttam az idei árakat.. Szerencsémre úgy néz ki, találtam egy megfelelő készletes autót, 2021-es, 0km. Csak a napfénytető marad le az eredeti elképzelésből… (üljön át egy másik autóba.. :D)
Viszont van is egyből egy megoldandó feladványom, amiben a segítségeteket kérem: téli kerék.
Szeretnék felnit venni, viszont a gyári 19”-nál kisebbet. 18”-ra gondoltam, (a 17-es Veloce-re felmenne egyáltalán?). Mi a helyes méret 18-ban, illetve a “hátul szélesebb” koncepciót érdemes téliben is követni?
Köszi előre is, ha vannak hírek, jelentkezem :)
Pár hete kezdtem komolyabban venni a témát, aztán megláttam az idei árakat.. Szerencsémre úgy néz ki, találtam egy megfelelő készletes autót, 2021-es, 0km. Csak a napfénytető marad le az eredeti elképzelésből… (üljön át egy másik autóba.. :D)
Viszont van is egyből egy megoldandó feladványom, amiben a segítségeteket kérem: téli kerék.
Szeretnék felnit venni, viszont a gyári 19”-nál kisebbet. 18”-ra gondoltam, (a 17-es Veloce-re felmenne egyáltalán?). Mi a helyes méret 18-ban, illetve a “hátul szélesebb” koncepciót érdemes téliben is követni?
Köszi előre is, ha vannak hírek, jelentkezem :)
Lev10-01-2022 20:11:34 // 23811
Én is úgy éreztem, hogy a Q4 többet enged
Lev10-01-2022 20:09:41 // 23810
Mióta mondom ezt :) indokolatlanu korán és meglehetősen agresszíven nyúl bele. Értem én, hogy így "biztonságos " csak azt nem,hogy miért nem lehet kikapcsolni
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2022 19:52:42 // 23809
Egyhelyben nem próbáltam :-)
sas-15910-01-2022 19:17:32 // 23808
Veloce Q4-gyel havon simán pörögtem egy helyben.
Különösebben nagy gázt sem kellett adni hozzá.
Különösebben nagy gázt sem kellett adni hozzá.
Golyszi10-01-2022 14:49:16 // 23807
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2022 13:49:21 // 23806
Áhh, nehéz ezt írásban átadni. Nem ez a szint van becélozva, csak hogy egyáltalán az én kormánymozdulatomra álljon meg a kifarolás és jöjjön vissza az autó. De ezt nem várja meg, és ami még rosszabb, nem érződik, hogy mikor csinálja. Ezzel az a baj, hogyha megerőszakolom valahogy és sikerül jól eltenni keresztbe (vizes kereszteződésben nyári gumival sikerült már XD), akkor pont hazudok magamnak, és totál rossz reflexeket gyakorlok be, mert valójában a határain túl el kell hajítani, amit esp nélkül biztosan nem fogok meg soha. Remélem átmegy a lényeg, csak gyakorolni szeretném a rwd kontrollálását, semmi magasztos cél egyelőre. De nem hagy erre elég teret, és nem mondja meg, hogy meddig a pontig csináltam én, és honnantól a számítógép.
A Giuliettánál legalább röcög az esp rendesen. Abban sem kikapcsolható, de jól fel lehet mérni, hogy mikor dobtam volna el az autót, ha nincs. Ott ügyesebben van programozva, mert kb abban a pillanatban amikor belép a "húbassz@megsoklesz" érzés, már röcög is és visszateszi. Én azt nagyon élveztem. Nyilván D módban (hogy legyen eQ2), három gyerekkel a fedélzeten játszik ilyet az ember, ők is vigyorogva szálltak ki. Egyébként összességében kevesebb vezetési tudás kell bármelyikhez, mint az abs, esp és minden nélküli 146 td-hez. :-)
Elégedetlen sem vagyok egyébként, mert Juli és Juliska is jól mozognak nagyon, egy élmény őket vezetni.
A Giuliettánál legalább röcög az esp rendesen. Abban sem kikapcsolható, de jól fel lehet mérni, hogy mikor dobtam volna el az autót, ha nincs. Ott ügyesebben van programozva, mert kb abban a pillanatban amikor belép a "húbassz@megsoklesz" érzés, már röcög is és visszateszi. Én azt nagyon élveztem. Nyilván D módban (hogy legyen eQ2), három gyerekkel a fedélzeten játszik ilyet az ember, ők is vigyorogva szálltak ki. Egyébként összességében kevesebb vezetési tudás kell bármelyikhez, mint az abs, esp és minden nélküli 146 td-hez. :-)
Elégedetlen sem vagyok egyébként, mert Juli és Juliska is jól mozognak nagyon, egy élmény őket vezetni.
leopop310-01-2022 13:34:27 // 23805
Ez a mondat hallatán eskü még jobban rákívántam a Giuliára 😁🤤😍
G-MANN🍀10-01-2022 13:33:02 // 23804
ez csak egy Q4 :-) imádom
G-MANN🍀10-01-2022 13:30:02 // 23803
és persze nem egyenesben, hiszen ez nem egy Q, hanem kanyar, vagy körforgalom :-)
G-MANN🍀10-01-2022 13:28:40 // 23802
Akkor majd viszlek egy karikát, nem tudom mit próbáltál, kb kilinccsel oldalra is lehet vele. "D" és parketta és már dobja is, szerencsére még a 2021 is. :-)
RomeoOne10-01-2022 13:03:52 // 23801
Ja, hát az más tészta. Az sztem nyilvánvaló volt, hogy bekapcsolt ESP-vel nem lesz kilinccsel előre haladás. Mondjuk sperr nélkül nem tudom mennyire fog ez menni, még ha kiiktatod is az ESP-t
Erhard 242 (Pure Energy)10-01-2022 12:38:02 // 23800
hát béna vagy... itt hóról volt szó és bizony a Q4-ek arrébb rakják a farukat de nekem körforgóban is pláne, ha vizes ... és nem 10 centit :D
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2022 12:22:16 // 23799
D-ben próbáltam, a manual utána jutott eszembe, hogy hátha segít. Kipróbálom majd :-)
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2022 12:11:21 // 23798
Hát lehet én vagyok akkor hülye, én menet közben próbáltam a kanyart keresztben venni.
Nem gyorsan, olyan 50-es tempónál. Eltekerem a kormányt, gázt adok, eddig szépen csinálja. Már tekerem a kormányt mint a bolond, és érzem, hogy nem kell tekerni már, plusz nem érzem a finom gázelvétel hatását, mert szerintem elveszi ő a tüzet. És egy pillanat alatt egyenesben van. Addig jutottam, hogy ide oda billegetetem a farát.. nyilván nem 30 centit, ki lehet azt billenteni, de nem marad rendesen kilinccsel előre. Mondom én, aki tényleg nem sok rwd-t vezetett :-) De baromira tudná, ez érződik, csak így venni kell egy ladát mielőtt kiiktatom az esp-t XD
Nem gyorsan, olyan 50-es tempónál. Eltekerem a kormányt, gázt adok, eddig szépen csinálja. Már tekerem a kormányt mint a bolond, és érzem, hogy nem kell tekerni már, plusz nem érzem a finom gázelvétel hatását, mert szerintem elveszi ő a tüzet. És egy pillanat alatt egyenesben van. Addig jutottam, hogy ide oda billegetetem a farát.. nyilván nem 30 centit, ki lehet azt billenteni, de nem marad rendesen kilinccsel előre. Mondom én, aki tényleg nem sok rwd-t vezetett :-) De baromira tudná, ez érződik, csak így venni kell egy ladát mielőtt kiiktatom az esp-t XD
Halesz10-01-2022 12:08:30 // 23797
Próbáld meg ugyanezt D-ben és manualban.
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2022 12:04:23 // 23796
Ez az amit semmiképp sem akartam, és továbbra sem :-) Külön autóban nekem megfelel a fronthajtás, ne kapcsolgasson semmi. Ez az én betegségem, tudom. :-) Pont elég lenne, ha az esp kapcsolna későn, hogy tudjak gyakorolni arra, amikor majd teljesen kikapcsolom.
RomeoOne10-01-2022 11:35:15 // 23795
*akkor az enyém is
"enyém" szó kimaradt
"enyém" szó kimaradt
RomeoOne10-01-2022 11:34:01 // 23794
Én vezettem Giulia Veloce-t, nem az volt a benyomásom, hogy nagyon engedné a farát. Pedig padlógázon, kitekert kormánnyal, vizes aszfalton próbáltam.
De amúgy a modern kocsik sztem ilyenek. Ha nem R-ben van (lehet ott is, csak ott még nem mertem próbálgatni), akkor az is egyenesbe teszi magát, ha elmenne a fara egy nagy gázra. Mondjuk kanyarban még nem mertem neki nagy gázt adni, de egyenesben is odébbrakja a seggét 30 cm-vel nagy gázra. De nincs szükség ellenkormányzásra, megoldja magának. De ugyanez volt az M4-gyel is, amit vezettem (G82).
De amúgy a modern kocsik sztem ilyenek. Ha nem R-ben van (lehet ott is, csak ott még nem mertem próbálgatni), akkor az is egyenesbe teszi magát, ha elmenne a fara egy nagy gázra. Mondjuk kanyarban még nem mertem neki nagy gázt adni, de egyenesben is odébbrakja a seggét 30 cm-vel nagy gázra. De nincs szükség ellenkormányzásra, megoldja magának. De ugyanez volt az M4-gyel is, amit vezettem (G82).
G-MANN🍀10-01-2022 11:28:22 // 23793
ez így van, nem is kicsit enged, imádom :-) :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?