Forum >> Giulia
SD02-12-2022 13:23:58 // 27722
Igen az megvan hogy amivel méred annyi, amúgy kb. ugyan olyan mint a nyári:D 17":D
Zselé02-12-2022 12:37:49 // 27721
Szerintem igen. Én is voltam idióta gumisnál, jól túlfújta, kirázta a belem. Ki kell szedni picit. De nyilván ez esetben 3-4 tized bar-t szedj ki, ne azzal foglalkozz mit mutat a gumifújó kijelzője - mert ahány darab, annyit mutat hogy mennyi van benne :D
SD02-12-2022 12:25:14 // 27720
Nem mélyültem el az ablaktörlő lelkivilágában, de gyakorlatilag van az off állás meg az egyet töröl és a kis tekerőn tudod a szakaszost állítgatni, folyamatosig, amit az automata vezérel? a legalsó tekerintés az az off?:D
quash02-12-2022 11:13:08 // 27719
Lassan mosáshoz is checklist kell! :D
Alapvetően otthon mosok, kényelmesebb, és úgy nézem sokkal olcsóbb is.
De 3-4 fokban a francnak van kedve otthon kipakolni, slagot húzni, sterimobot összerakni.
Mivel mosás előtt kb. 4 perccel indítottam el, nem állítottam le.
Esőszenzor meg kb. mindig autóban, ezek szerint ha esetleg jár mosás közben, akkor azt ki kell kapcsolni.
Az az érdekes benne, hogy:
1. nem felejtette el a hibát
2. sehol nem találtam a hiba nyomát, néztem multiecuscannel (egyetlen ismeretlen hiba)
3. be volt kapcsolva a szenzor, de egyszer sem törölt mosás közben
A lényeg, hogy nincsen gond.
Alapvetően otthon mosok, kényelmesebb, és úgy nézem sokkal olcsóbb is.
De 3-4 fokban a francnak van kedve otthon kipakolni, slagot húzni, sterimobot összerakni.
Mivel mosás előtt kb. 4 perccel indítottam el, nem állítottam le.
Esőszenzor meg kb. mindig autóban, ezek szerint ha esetleg jár mosás közben, akkor azt ki kell kapcsolni.
Az az érdekes benne, hogy:
1. nem felejtette el a hibát
2. sehol nem találtam a hiba nyomát, néztem multiecuscannel (egyetlen ismeretlen hiba)
3. be volt kapcsolva a szenzor, de egyszer sem törölt mosás közben
A lényeg, hogy nincsen gond.
WarbiRunner (Gyuri)02-12-2022 10:51:47 // 27718
Az olaszokban pont ezt birom, hogy de felvállalják. Mindig, minden körülmények között megpróbálják becsempészni a műszakilag oké és többnyire élvezetes megoldást.
SD02-12-2022 10:49:13 // 27717
Azért az érdekelne hogy egy ilyen autó tényleg cska a futóművel mit adna, ugyan ezt vagy sokkal félelmetesebb lenne:D
WarbiRunner (Gyuri)02-12-2022 10:49:11 // 27716
Hála az égnek a Giulia motorja közvetíti, hogy mi jó neki. Régen egy motornak ha kevés volt a fordulatszám, rezonált, hülye hangja volt, és nyilván nem ment, mert fordulatra voltak hangolva (hogy is lettek volna máshova). A mai motorok a puha felfüggesztéseken, kettőstömegű lendkerekeken keresztül ezt nem éreztetik igazán, ellenben már nyomatékuk is van alul. Én nem hiszek megkötözött kezű mérnököknek...:-)
Alacsony fordulaton kevesebb a kenés, ezt ki lehet jelenteni szerintem. Akár 1500 1/min is elég kevés ahhoz, hogy normális olaj cirkuláció legyen. Egy öreg konstrukció rezgett, remegett, nem ment, visszaváltottunk. Egy mai? Rezeg remeg (nem érezzük), és nyomatékból megindul. Ilyenkor őrületesen terheli a főtengely siklócsapágyait, és mivel a főtengely szórja az olajat a hengerfalra, nyilván oda is kevesebb jut. A dugyattyúk pedig bólogatnának nagyoket előre-hátra nyomatékból gyorsításkor.
Attól hogy van olajfilm, még kopik minden. Ha nem így volna, örök életű lenne a blokk. Tehát kopik melegen ideális körülmények között is. Hidegen, ideálistól távol eső körülmények között sem beáll két km alatt, csak mondjuk százszor jobban kopik.
A 2.0 alu blokkja elég jól áthozza a motor rezdüléseit, 1500-ról gyorsítva bizony remeg ez a motor is. Engem a hideg veríték ver olyankor, borzasztó. Számtalanszor álltam neki újra és újra, hogy akkor N módban hagyom, hisz biztosan ki van az találva. Nem, nincs kitalálva, csak megfelel az emissziós normáknak. Részemről a start gomb megnyomását követi az, hogy gyilkos módból rendes autó módba kapcsolom, inkább fogyasszon több üzemanyagot, de műszakilag korrektül használjam.
Alacsony fordulaton kevesebb a kenés, ezt ki lehet jelenteni szerintem. Akár 1500 1/min is elég kevés ahhoz, hogy normális olaj cirkuláció legyen. Egy öreg konstrukció rezgett, remegett, nem ment, visszaváltottunk. Egy mai? Rezeg remeg (nem érezzük), és nyomatékból megindul. Ilyenkor őrületesen terheli a főtengely siklócsapágyait, és mivel a főtengely szórja az olajat a hengerfalra, nyilván oda is kevesebb jut. A dugyattyúk pedig bólogatnának nagyoket előre-hátra nyomatékból gyorsításkor.
Attól hogy van olajfilm, még kopik minden. Ha nem így volna, örök életű lenne a blokk. Tehát kopik melegen ideális körülmények között is. Hidegen, ideálistól távol eső körülmények között sem beáll két km alatt, csak mondjuk százszor jobban kopik.
A 2.0 alu blokkja elég jól áthozza a motor rezdüléseit, 1500-ról gyorsítva bizony remeg ez a motor is. Engem a hideg veríték ver olyankor, borzasztó. Számtalanszor álltam neki újra és újra, hogy akkor N módban hagyom, hisz biztosan ki van az találva. Nem, nincs kitalálva, csak megfelel az emissziós normáknak. Részemről a start gomb megnyomását követi az, hogy gyilkos módból rendes autó módba kapcsolom, inkább fogyasszon több üzemanyagot, de műszakilag korrektül használjam.
SD02-12-2022 10:48:41 // 27715
nyilván a következő szintja majd ha megtanulom a szoftverét hekkelni és csakazért is keresztbe tenni, de ezt nem erőltetem, majd ráér:))) Addigra lehet már villanymotor lesz benne meg hagyományos fék, és Q design:D
SD02-12-2022 10:42:40 // 27714
De az eddigi tapasztalatom hogy az autó sokkal gyorsabban beavatkozik bármibe mint ahogy én tudnék, ezért azt kell mondjham hogy a DNA-val meghatározod az élményfaktort, és onnan azt érzed király vagy pedig folyamatosan figyel és segít:)
SD02-12-2022 10:40:45 // 27713
Azt hiszem Gajdán Mikinek volt egy előadása erről a hogyan ölöd meg a modern motort vagy hasonló.
Amúgy ha A módban van nem kapcsol vissza, nyomatékból megy föl 1500RPM-en a hegyre.. N-ben kisebb gáz förccsre vissza gangol vagy nem vált el ha picit tovább nyomd. D-ben 2000 fölött tartja ami valóban feleslegesen sok tartalékot képez, de elvileg egy sportos autónak így kellene működni, csak ezt ma nem lehet felvállalni.
Én minden módban használom, kezdek ráérezni mikor mit kér.. Ha rendellenes rezonanciát észlelek fagy fölösleges bőgést azonnal beavatkozok. Egyépéként nyilván 100-200e km-et bármilyen körülmények közt elmegy.
Amúgy ha A módban van nem kapcsol vissza, nyomatékból megy föl 1500RPM-en a hegyre.. N-ben kisebb gáz förccsre vissza gangol vagy nem vált el ha picit tovább nyomd. D-ben 2000 fölött tartja ami valóban feleslegesen sok tartalékot képez, de elvileg egy sportos autónak így kellene működni, csak ezt ma nem lehet felvállalni.
Én minden módban használom, kezdek ráérezni mikor mit kér.. Ha rendellenes rezonanciát észlelek fagy fölösleges bőgést azonnal beavatkozok. Egyépéként nyilván 100-200e km-et bármilyen körülmények közt elmegy.
SD02-12-2022 10:36:10 // 27712
bejutni nem tud, csak ha pl: koszos lesz a szenzor előtt, elvileg az egyik kamera a tükör szigetnél, akkor is letilthatja... ez valószíüleg azért van beleégetve mert különben elkezdene szárazon törölni ha koszos.. viszont ha úgy érzékeli mintha hibásan működne inkább letilt még kézzel rá tudsz törölni ha kell..
egyszerűen a mosás miatt valamilyen paraméteren túlment és letiltotta, nem ment tönkre, az is lehet hogy a szoftvere memória hibával elszállt:D
egyszerűen a mosás miatt valamilyen paraméteren túlment és letiltotta, nem ment tönkre, az is lehet hogy a szoftvere memória hibával elszállt:D
quash02-12-2022 10:27:09 // 27711
Ha esetleg valaki hasonlóba szalad bele, akkor a "megoldás":
Akksi le/vissza ....
Volt Body-ban is egy ismeretlen hiba, de annak a törlése nem oldotta meg.
Akksi le/vissza ....
Volt Body-ban is egy ismeretlen hiba, de annak a törlése nem oldotta meg.
aranytl01-12-2022 22:36:41 // 27710
Vannak akik azt hiszik gyorsan mennek, csak azért mert még nem mentek gyorsabban :)
Ezért nehéz vélemények alapján dönteni akár egy gumi kapcsán is. Végül magadnak kell kipróbálni.
Ezért nehéz vélemények alapján dönteni akár egy gumi kapcsán is. Végül magadnak kell kipróbálni.
aranytl01-12-2022 22:34:07 // 27709
Szerintem ez a belsőégésű motor ne forogjon 1500-2000 alatt, régi tapasztalatok / szokások berögződése. Főleg az olasz szívó benzinesek, amelyek fölül éltek (a Lada is ide tartozott) és amúgy sem voltak túlzottan erősek, alakították ki ezt a szemléletet.
Azóta számtalan dolog változott, és a legfontosabb, hogy a Giuliánál bőven megvan a nyomaték, ami az autó mozgatásához kell. Ezen kívül számos paramétert állít (turbonyomás, szelepnyitás, benzin mennyiség, előgyújtás) amivel optimalizálja a motor működését.
Mi lehet a legnagyobb gond a motor működése közben? Ha megszakad az olajfilm. Ez bekövetkezik 1500-as fordulaton, vagy alatta? Bebaszna. Akkor miért ne használhatnád így autópályán. Az a nyomaték ami az autó haladásához szükséges, rendelkezésre áll. Ha emelkedő jön, elképzelhető hogy vissza kell kapcsolni, mert ahhoz már több nyomaték fog kelleni.
A bármikor rendelkezésre álló nyomatékot csak az elektromos hajtás tudja, a belsőégésű meg kapcsolgatja a fokozatokat (egy nagy köbcentis szívó azért odabasz :D).
A környezetvédelmi normák betartásának hozadéka ez az alacsony fordulaton üzemelés, de műszakilag biztosítható, csak szokatlan.
Szóval bízz a mérnökökben :)
Azóta számtalan dolog változott, és a legfontosabb, hogy a Giuliánál bőven megvan a nyomaték, ami az autó mozgatásához kell. Ezen kívül számos paramétert állít (turbonyomás, szelepnyitás, benzin mennyiség, előgyújtás) amivel optimalizálja a motor működését.
Mi lehet a legnagyobb gond a motor működése közben? Ha megszakad az olajfilm. Ez bekövetkezik 1500-as fordulaton, vagy alatta? Bebaszna. Akkor miért ne használhatnád így autópályán. Az a nyomaték ami az autó haladásához szükséges, rendelkezésre áll. Ha emelkedő jön, elképzelhető hogy vissza kell kapcsolni, mert ahhoz már több nyomaték fog kelleni.
A bármikor rendelkezésre álló nyomatékot csak az elektromos hajtás tudja, a belsőégésű meg kapcsolgatja a fokozatokat (egy nagy köbcentis szívó azért odabasz :D).
A környezetvédelmi normák betartásának hozadéka ez az alacsony fordulaton üzemelés, de műszakilag biztosítható, csak szokatlan.
Szóval bízz a mérnökökben :)
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 22:14:24 // 27708
Wow, meg huhh, meg yeah az van bőven.
de gyorsan menni fog e? 😂 Nem jött át mitől alélt el.
de gyorsan menni fog e? 😂 Nem jött át mitől alélt el.
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 22:11:46 // 27707
Nálam pont ezért első mozdulat Dynamicba tenni. Képtelen vagyok elviselni ahogy elvált Normalban. D-ben viszont pont jó, 2000 körül tartja a fordulatot, és visszakapcsol. Engem jobban zavar ha nem kapcsol vissza, szóval nekem így jó, hogy a legkisebb emelkedőre is visszagangol, vagy akár a fék határozott érintésére. Nekem az a benyomásom, hogy az N mód emissziós elvárásokkal túlzottan terhelt üzemmód, a D pedig a műszakilag indokolt, egyben autószerű élményt adó mód :-)
Úgy általában igaz, hogy 2000 alatt nem használom a motort, pláne nem gyorsítok alacsony fordulatról. D-ben magától is kb hozza ezt, szerintem teljesen okés. A többi mód részemről kuka, kifejezetten motogyilkos feeling.
Úgy általában igaz, hogy 2000 alatt nem használom a motort, pláne nem gyorsítok alacsony fordulatról. D-ben magától is kb hozza ezt, szerintem teljesen okés. A többi mód részemről kuka, kifejezetten motogyilkos feeling.
DKori01-12-2022 21:45:34 // 27706
Már több kép alapján megfogalmazódott bennem: műszakilag "indokolt"/helyénvaló ez amúgy? Tudom, hogy finoman szólva se alulmotorizált a 200 lovas 2.0 turbo se, de mennyire hozadéka mindennek, hogy már a legkisebb emelkedő gondolatára is visszagangolgat mondjuk az autópályán (és ha igen akkor mennyire "zavaró"?)?
Persze az egyik énem (és talán ez az erősebb :) ) nekem is azt mondja, hogy a mérnökök nem hülyék, biztosan okkal találták ki így (meg nyilván az AT programja is ehhez megfelelően van írva), az automatának pont az (is) lenne a lényege, hogy amellett, hogy "kényelmes" a kétpedálos vezetés, a sofőr helyett ő tényleg próbálja az üzemi körülményekhez (motorhőmérséklet, terhelés, sebesség stb-stb.) képest a motor számára ideális tartományban tartani a fordulatot, meg nem véletlen pakoltak bele 8 fokozatot stb. aztán a másik énem nehezen hiszi, hogy egy közvetlen befecsis turbós benzinesnek annyira jó az ha órákon át 2000 alatt ketyegve zúzol le vele az Adriára (ha meg állandóan visszagangol akkor minek?) és ez sokkal inkább csak a fogyasztásnak/emissziónak alárendelt szemfényvesztés (tpms, start-stop, 0W-s olajok stb.), mint műszakilag megfelelő irány.
Szerintem Gyuri Te pont érteni fogod miért kérdem... :) ...én is úgy vagyok (ismerős :) ), hogy az 1.9 MultiJet 8v-t se esik jól 1500on nyektetni, na de a dízelt nyilván nem a 2500-3000-4000 tartományban lépegetem ha csak úgy közlekedünk, mégis már itt is a (számomra) elcseszetten furán áttételezett 6.-os M32es kéziváltóval is azon kapom magam, hogy sokszor a választott sebességtartományomban "A fokozat" már-már sok, "A+1" meg túl sokat ejt fordulatban..megoldás >>> gyorsabban menni :D :) (és nem flamelni akarok, kíváncsi vagyok mit gondoltok)
Persze az egyik énem (és talán ez az erősebb :) ) nekem is azt mondja, hogy a mérnökök nem hülyék, biztosan okkal találták ki így (meg nyilván az AT programja is ehhez megfelelően van írva), az automatának pont az (is) lenne a lényege, hogy amellett, hogy "kényelmes" a kétpedálos vezetés, a sofőr helyett ő tényleg próbálja az üzemi körülményekhez (motorhőmérséklet, terhelés, sebesség stb-stb.) képest a motor számára ideális tartományban tartani a fordulatot, meg nem véletlen pakoltak bele 8 fokozatot stb. aztán a másik énem nehezen hiszi, hogy egy közvetlen befecsis turbós benzinesnek annyira jó az ha órákon át 2000 alatt ketyegve zúzol le vele az Adriára (ha meg állandóan visszagangol akkor minek?) és ez sokkal inkább csak a fogyasztásnak/emissziónak alárendelt szemfényvesztés (tpms, start-stop, 0W-s olajok stb.), mint műszakilag megfelelő irány.
Szerintem Gyuri Te pont érteni fogod miért kérdem... :) ...én is úgy vagyok (ismerős :) ), hogy az 1.9 MultiJet 8v-t se esik jól 1500on nyektetni, na de a dízelt nyilván nem a 2500-3000-4000 tartományban lépegetem ha csak úgy közlekedünk, mégis már itt is a (számomra) elcseszetten furán áttételezett 6.-os M32es kéziváltóval is azon kapom magam, hogy sokszor a választott sebességtartományomban "A fokozat" már-már sok, "A+1" meg túl sokat ejt fordulatban..megoldás >>> gyorsabban menni :D :) (és nem flamelni akarok, kíváncsi vagyok mit gondoltok)
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 20:51:33 // 27705
Ezen a fordulaton nekem 180 fölötti a tempó. Akkor facelifttel hosszabb lett a 8-as.
quash01-12-2022 20:17:52 // 27704
Elvileg igen, ezért nem is értem mi nem tetszett neki mosás közben.
Mondjuk járó motornál mostam, de és akkor?
Hova tudok egy sima külső mosásnál bevetni vizet, amitől meghülyül egy "kamera"? :D
Mondjuk járó motornál mostam, de és akkor?
Hova tudok egy sima külső mosásnál bevetni vizet, amitől meghülyül egy "kamera"? :D
Fornitore01-12-2022 20:07:26 // 27703
SD01-12-2022 18:48:15 // 27702
A BMW-s tanítás az autópályán:D:D:D
SD01-12-2022 18:34:59 // 27701
RomeoOne01-12-2022 18:21:01 // 27700
Alfa Romeo Giulia QV | Michelin Pilot Sport 4S POV Drive
Ezt a videót még én sem láttam, de régebben az volt a vélemény, hogy majdnem olyan jó melegen, mint a P Zero Corsa, cserében más helyzetekben is használható. R33Z is használta a Michelin-t, szerinte se volt rossz, de azt mondta, hogy nagyon kemény hajtásnál azért elmarad a Corsa-tól.
Ezt a videót még én sem láttam, de régebben az volt a vélemény, hogy majdnem olyan jó melegen, mint a P Zero Corsa, cserében más helyzetekben is használható. R33Z is használta a Michelin-t, szerinte se volt rossz, de azt mondta, hogy nagyon kemény hajtásnál azért elmarad a Corsa-tól.
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 18:04:44 // 27699
Fogalmam sincs mit mondjak.. :-) Megmelegítve amúgy tényleg tapad. Ha csak elszaladgálok vele itt a városban, akkor viszont szálldogál összevissza mint az őszi falevél. Száraz melegben igazából tényleg lehet vele gyorsan is kanyarodni, autópályán stabil nagy tempókon is. Vizes aszfalton, országúton viszont akár egy autópályás szakasz után is hajlamos elengedni magát. Állatira szélsőséges. Ha nem lenne esp, a Goodyear-el szerelt Giuliák 99%-a árokban kötne ki.
aranytl01-12-2022 17:53:07 // 27698
Az adac szerint szárazon jobb a Michelin PS4-nél, lehet hogy elírták :)
Az erőmérőben szereplő Q-n PS4 volt, arra kíváncsi lennék milyennek érzi a Corsa után. Ismeri valaki a csávót?
Az erőmérőben szereplő Q-n PS4 volt, arra kíváncsi lennék milyennek érzi a Corsa után. Ismeri valaki a csávót?
SD01-12-2022 17:05:25 // 27697
az az üveg mögött van csak a cseppeket figyeli a szélvédőn nem?
quash01-12-2022 16:49:53 // 27696
Liquid01-12-2022 15:17:32 // 27695
ilyen szép képem nincs róla, de megfigyeltem, hogy alacsony a fordulat :)
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 14:57:55 // 27694
Óhh, nem kerestem, adták :-) Gyári gumija. Csak ránéztem, hogy mégis mit mondanak erről mások. És mások szerint jó gumi. Akinek Giulián van, az csak azt érzi, hogy tapadás az nem sok. Bemelegítve már ez is dolgozik, na de na..
Az esp annyira nem barátságos, inkább megszoktam. Durván belekorrigál. Vagy elatalálom a határát, vagy erősen túldobom azt, hogy hiába dolgozzon. Nálam kikapcsolni nem lehet, de egyelőre ezt nem tartom nagy bajnak XD
Az esp annyira nem barátságos, inkább megszoktam. Durván belekorrigál. Vagy elatalálom a határát, vagy erősen túldobom azt, hogy hiába dolgozzon. Nálam kikapcsolni nem lehet, de egyelőre ezt nem tartom nagy bajnak XD
aranytl01-12-2022 14:50:42 // 27693
Én jobb szeretem ha tapad az a gumi. Kiszámíthatóbb. Ez a melegítősdi a Q-nál megbocsátható, mert cserébe durván jó lesz. Viszont hidegen még egy trabantot is küzdelem megelőzni. Az esp-jé nem olyan barátságos, ahogy a Tiedet leírod. Úgy tudnám lejobban jellemezni hogy rángat, üt, vág, kellemetlen. Legjobb kikapcsolni :D de azt is csak meleg guminál.
Ha élményautózáshoz keresel gumit, nem az adac teszteket kell olvasni, hanem az autós fórumokat.
Ha élményautózáshoz keresel gumit, nem az adac teszteket kell olvasni, hanem az autós fórumokat.
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 14:43:30 // 27692
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 14:40:08 // 27691
Nem hinném. Szerintem Alfában a karbis 75-ökben lehetett ilyen mechanikus pumpa. Felszívta az üzemanyagot az úszóházba és onnan a levegő vitte be a fúvókán keresztül a motorba. Aztán jöttek az elektromos üzemanyag szivattyúk, amik 5Bar körüli nyomást tudtak, ezek kellettek a befecskendezős motorokhoz, ahol már nem a beszívott levegő "húzta" be az üzenmanyagot, hanem nyomással kellett betolni. Aztán kevés lett ez az 5-10Bar amikor eljött a közvetlen befecskendezős korszak, így vissza kellett nyúlni a régi mechanikus meghajtási módhoz. Egy elektromos pumpa felszívja az üzemanyagot, elnyomja a nagynyomású pumpáig, ami 200Bar körül is tud kb. Ez nyomja az injektorokhoz.
Nagy előnye a vez.tengelyről hajtásnak, hogy a motor fordulattal együtt nő a pumpa szállító teljesítménye is.
A régi mechanikus pumpákban egy membrán szivattyú volt. A tolórúd egy membránt nyomogatott. Összenyomáskor kinyomta az üzemanyagot magából, széthúzáskor egy visszacsapó szelep lezárt, ilyenkor pedig szívta a tankból.
A modern gdi pumpákban egy dugattyú van, az elv hasonló, csak nagyobb a nyomás, és egy mágnesszelep képes az átfolyást szabályozni (elengedni a felesleget).
Nagy előnye a vez.tengelyről hajtásnak, hogy a motor fordulattal együtt nő a pumpa szállító teljesítménye is.
A régi mechanikus pumpákban egy membrán szivattyú volt. A tolórúd egy membránt nyomogatott. Összenyomáskor kinyomta az üzemanyagot magából, széthúzáskor egy visszacsapó szelep lezárt, ilyenkor pedig szívta a tankból.
A modern gdi pumpákban egy dugattyú van, az elv hasonló, csak nagyobb a nyomás, és egy mágnesszelep képes az átfolyást szabályozni (elengedni a felesleget).
Zoli2201-12-2022 14:28:13 // 27690
Az igaz :) Szerencsére nem sokat vagyok dugóban, max heti egyszer keveredek bele. De az biztos, hogy nyugis tempóban egész jó tud lenni a fogyasztása viszont, ha átrakom D-be és elkezdem tolni neki, akkor zabál rendesen. De az élmény mindent megér :)
SD01-12-2022 13:58:34 // 27689
Visszatérve erre, hondolom ilyen a TS-ben is volt nem? Akkor csak én vagyok tájékozatlan, hogy ez kell a injektor-hoz.. :D elmondásod alapján nem mai találmány:)
Liquid01-12-2022 13:39:53 // 27688
A 8 sebességes automata végáttétele alapvetően elég nagy (legalábbis a 156 / 159-ben megszokotthoz képest) ha nyugodtság van akkor felkapcsolgat és nagyon keveset forog.
Zselé01-12-2022 13:32:30 // 27687
Ez 90km/h tempomattal 8-ikban... ez ennyi :D 130-nál forog 1800 körül.
SD01-12-2022 12:27:29 // 27686
ez akkor lenne releváns ha mutatná hozzá a gázpedál állást is, valószínüleg épp gurult vele, max tartotta a sebességet, nem hiszem hogy épp füstölő kerékkel indult 1200-as fordulaton és közben még fényképezett is:))))
leopop301-12-2022 11:43:45 // 27685
Csak azt nem értem miért kell ilyen alacsony fordulaton döcögtetni egy benzinest 🤣🤣
SD01-12-2022 11:09:41 // 27684
lehet még bejáratós:)
SD01-12-2022 11:09:22 // 27683
viszont ha ez ilyen "Csikós féle" plastic gumi akkor soha nem fog elkopni:D
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 11:03:06 // 27682
Oké, de ha 13e km alatt nem sikerült neki jobban tapadni, szerintem már nem fog XD
Mondom, igazából meglepően nem zavar, viszont kontrasztos hogy feltettem a téli Vredesteint és azzal ragad az úthoz mint az állat. Plusz sokkal halkabb is.
Mondom, igazából meglepően nem zavar, viszont kontrasztos hogy feltettem a téli Vredesteint és azzal ragad az úthoz mint az állat. Plusz sokkal halkabb is.
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 10:59:23 // 27681
De van, én is erre jutottam :-) Mert amúgy veszélyes helyzetet nem okozott (meglepetést azért de), a tapadásmentes gumi + esp tökéletesen tette eddig a dolgát. Esőben pont úgy érzed, mintha tipikus Porschés pályán tesztelős videóban szerepelnél éppen XDD Csak fele annyival :-) Az utcákból lazán úgy kanyarodsz ki, mint a Piedone filmekben.. Mi más kell? ..csába a tapadással XD
SD01-12-2022 10:50:09 // 27680
Gyere el reggel a balatoni út M1-M7 bevezetőre sorbanállni:))) alapjáraton meg lesz a 12:D
SD01-12-2022 10:49:04 // 27679
nekem mindkét új gumi rettenetes volt azt hittem az autó ilyen erős:D indulásnál kanyarban mindenhol.
kb. mindkettőnek kellett 200-500km kiképzés pár satufék, és jó lett... a Continental nyári is az autópályán össze vissza kolbászolt utána meg tuti jó lett:)
A téli Bridgestone annyira csúszott hogy nagypapásan kezdtem vezetni:D Aztán mostanra nyilván időjárásfüggő de szerintem jó lett.
Amit nagyon élevzek hogy a tapadás határt nagyon jól lehet érezni az autóval, ez nagyon játékossá teszi, volt hogy már azért mentem rakpart helyett inkább hegyen kersztül hátha lehet valahol kicsit bohóckodni..
De alapjában véve én szerintem kb .30-50%-át autózom ki annak ami benne van:D:D:D
kb. mindkettőnek kellett 200-500km kiképzés pár satufék, és jó lett... a Continental nyári is az autópályán össze vissza kolbászolt utána meg tuti jó lett:)
A téli Bridgestone annyira csúszott hogy nagypapásan kezdtem vezetni:D Aztán mostanra nyilván időjárásfüggő de szerintem jó lett.
Amit nagyon élevzek hogy a tapadás határt nagyon jól lehet érezni az autóval, ez nagyon játékossá teszi, volt hogy már azért mentem rakpart helyett inkább hegyen kersztül hátha lehet valahol kicsit bohóckodni..
De alapjában véve én szerintem kb .30-50%-át autózom ki annak ami benne van:D:D:D
RomeoOne01-12-2022 10:28:22 // 27678
Nincs azokon a Eagle F1-eken AR jelölés? Lehet kimondottan az Alfának gyártanak nem tapadó gumikat, hogy a Giuliások el tudják rakni a seggét :DDD
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2022 09:45:29 // 27677
Feltettem a téli kerekeket és fordított az élmény. Most azt érzem, hogy száraz úton kevés a 200 ló, kb 400 kéne hogy úgy lehessen tenni-venni, mint a nyáriakkal (nyáron). Így már jöhetne a sperr is, és kb fáj ha mégis elfordul alatta a kerék, szinte hallom hogy hrsssh jön le a minta XD A túl sok tapadás nem jó ide, négyévszakos kell erre XDDD
Egyébként innentől nem értem a gumi teszteket és véleményeket. Utána olvastam az Eagle F1 Assymetric 5-nek. Csupa jókat írnak róla, hogy mennyire tapad, mennyire kezelhető. És még egy ADAC teszten is első háromban volt 2020-ban. Most akkor a Giuliások élnek más bolygón?
Egyébként innentől nem értem a gumi teszteket és véleményeket. Utána olvastam az Eagle F1 Assymetric 5-nek. Csupa jókat írnak róla, hogy mennyire tapad, mennyire kezelhető. És még egy ADAC teszten is első háromban volt 2020-ban. Most akkor a Giuliások élnek más bolygón?
Zoli2230-11-2022 23:04:58 // 27676
Én is így kezdtem :) Most 40 ezernél 11.3, de innen már nem nagyon megy feljebb. 11.2 és 11.3 között eltelt kb. 4-5 hónap pedig nyomtam neki rendesen.
aranytl30-11-2022 22:57:02 // 27675
Maximum a port csapatom le, ami a garázsban rárakódott :D
Csapatás Q-val ilyenkor vakmerőség szerintem. A Pirelliket 10 fok alatt meg sem lehet melegíteni, ha meg belefutsz egy páralecsapódásba nincs az az esp ami megfogja.
Amúgy jó lenne, hiányzik :)
Csapatás Q-val ilyenkor vakmerőség szerintem. A Pirelliket 10 fok alatt meg sem lehet melegíteni, ha meg belefutsz egy páralecsapódásba nincs az az esp ami megfogja.
Amúgy jó lenne, hiányzik :)
Halesz30-11-2022 22:39:34 // 27674
Mindenki tudja, hogy A-ban mentél a mosóig :)
Liquid30-11-2022 22:28:43 // 27673
Ezt mind vágom, meg tapasztaltam meg minden, de pont ugyanolyan hatékonysággal lehet megsaccolni az 50km alatti értéket mint az afelettit, pont ezért nem értem miért jó ez.
A range-nek amúgy is csak autópályán dugó nélkül, meg vendégmunkás hullámon kívül van értelme :)
A range-nek amúgy is csak autópályán dugó nélkül, meg vendégmunkás hullámon kívül van értelme :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
492
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?