Forum >> Giulia

tirex10-11-2021 08:17:04 // 22952
Nekem az eredeti nagy nyújtott rendszámmal jobban tetszik. Ez a kicsi nekem gnóm, tök furcsa egy kocsin.
sas-15910-11-2021 07:19:20 // 22951
Pár éve jártam egy ideig a 159-cel úgy, hogy nem volt fent az első rendszám. Az ablakban volt.
2 hét alatt kétszer állított meg rendőr. Másodjára konkrétan utánam fordult, mikor meglátta ahogy szembe jövök. Megállított és pattant is a bünti, asszem 5 ezer Ft volt akkor.
Hiába mutogattam, hogy ott az új matrica rdsz az ablakban, de még nem tettem fel, 25 fok felett lehet ragasztani, stb.
RomeoOne10-11-2021 00:00:19 // 22950
Ahogy érzed. Arra is van példa ;) Én így sem éppen rokonszenvet váltok ki a yardból, nem akarom tetézni :D
denil109-11-2021 23:25:29 // 22949
Ma vittem foliaztatni az autot a CeramicPro-ba, de mar bo 2 hete rendszam nelkul jarok.
Azota jottek velem szembe rendorok, voltam traffipaxosok, stb. senki le se tojta.
Szerintem barmeddig eljarhatnek igy vele, de elobb utobb tuti beleszaladnek a pofonba.
Vajon mennyibe faj a bunti?
Nehany ezer Ft-on elgondolkodom,h inkabb vissza se rakom :D
Zolibácsi09-11-2021 22:24:58 // 22948
Oksa mar értem :)
RomeoOne09-11-2021 22:16:36 // 22947
Jaja. Összehasonlításképp itt az A-s rendszám lehetőségekhez mérten legjobban felhelyezett verziója (kétoldalúval, keret nélkül):

RomeoOne09-11-2021 22:13:32 // 22946
A reg. matrica nem áthelyezhető. A régi rendszámhoz tartozót kapartam le (ez volt a munka 99%-a), az újat meg felhelyeztem.
aranytl09-11-2021 22:13:02 // 22945
Újat rakott fel.
Tényleg jobb ezzel a kis rendszámmal.
Zolibácsi09-11-2021 22:03:43 // 22944
Nem értek hozzá, de emlékeim szerint a regisztrációs matrica nem lehet sérült és ahogy át helyezted az feltűnően sérültnek látszik.
RomeoOne09-11-2021 21:58:18 // 22943
Holnap akartam blogot írni, de ha már ennyire hiányzik mnidenkinek a tartalom, akkor bedobok pár képet. Végre felkerült... és megérte a szenvedést. a "no plate" verzió után ez a legjobb kompromisszum:



A regisztrációs matrica már egy komolyabb feladat volt. Azt úgy tervezték meg, hogy örök legyen, mint a nyomorúság, és meg kell hagyni, elég jó munkát végeztek. A hígító sem bírt vele. Aztán második nekifutásra szereztem egy barátomtól ilyen matrica eltávolító kést. Rendesen bedurrant a karom, mire azzal is letoltam, de végül siker koronázta az erőfeszítéseket:



Most már full legál a kocsi, kicsit zavarban is vagyok. Eddig együtt töltött lassacskán 4 hónapunk alatt eddig csak 2 napig volt ilyen. Meg kell még szokni majd, hogy a rendőrök láttán nem a menekülsé i útvonalakat kell kutatni :DDD
Piritu - 1.000.00009-11-2021 20:27:08 // 22942
Csak mindenki a gázt nyomja hogy kihasználja a maradék jó időt :-))
denil109-11-2021 19:54:08 // 22941
Ez a topic megdoglott? :DD
leopop306-11-2021 21:14:19 // 22939
Ja így értem
Piritu - 1.000.00006-11-2021 20:11:56 // 22938
Ma átléptük Júliával a 77777 km-t.
Annyira meglepődtem amikor ránéztem hogy még lefényképezni is elfelejtettem :-)
Piritu - 1.000.00006-11-2021 19:48:42 // 22937
Végül a sok hosszú út miatt lett kormos a Giulietta, meg a 159-nél megtetszett a motor :-)
RomeoOne06-11-2021 19:40:01 // 22936
Nekem azt mondták, hogy nem az automata rendszerekkel van baj. Az simán megkülönbözteti. Pont, hogy szabad szemmel összetéveszthetőség miatt van gond. Megpróbál leinteni a rendőr az út szélén, te beletaposozol a gázba, elugrik előled, aztán gyorsan nézi a rendszámot, hogy ki is volt ez... Vagy vmi ilyesmi forgatókönyv...
leopop306-11-2021 19:34:46 // 22935
Igen csak a nagyobb turbótól.
Utólag pont azt akartam kérdezni, hogy miért nem Tbi Giuliettát vettel.
Kis túlzással értette gondolom a szerelőm is.
leopop306-11-2021 19:30:50 // 22934
Szerelőm mondta, én elhittem neki 😁
De értelek persze
Piritu - 1.000.00006-11-2021 19:17:59 // 22933
Érdekes máshol nem tévesztik össze...
...vagy csak a véda nem tudja megkülönböztetni?
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2021 18:54:38 // 22932
Hát a TBi inkább JTS alapokon, 1.6JTDM főtengellyel kombinált hibrid 🤣
aranytl06-11-2021 18:50:12 // 22931
A minap olvastam egy cikket az új rendszámok kapcsán. Ott is írták, hogy Q, O, I nem lehet a betűk között a könnyű összetéveszthetőség miatt. Képzeld, amikor RomeoOne-t 250-nel lekapják a Q-s rendszámmal és a bírságot az O-s rendszámú Marika néni kapja. Ez mégsem lenne helyénvaló :)
Piritu - 1.000.00006-11-2021 18:41:01 // 22930
Akkor a TBi egy TS - királyság van :-)))
RomeoOne06-11-2021 18:33:31 // 22929
Nem. A kormányablakban az ügyintézőn még átcsúszott, de aztán kaptam egy végzést a fővárosi kormányhivataltól, hogy kérjek mást, mert Q nem lehet.
326/2011 (XII. 28.) kormányrendelet, 11. mellékletének 10. ábráján vannak rajta az alkalmazható karakterek. A "Q" nincs köztük. Úgy tűnik most már figyelnek erre, nem lehet ilyet kikérni.
Piritu - 1.000.00006-11-2021 18:29:01 // 22928
Mert valahonnan csak jött a több ló...
Anno nagyon furcsálltam hogy csak a Giuliettába került be a 159-be meg nem. Emiatt lett végül 2.0 .
Nem nagyon hiszem hogy ilyen egyszerű lett volna a dolog hogy csak hengerfejet cseréltek. Más a köbcenti, innentől más a henger, a főtengely, a dugattyú és még sok minden.
cspbravo06-11-2021 17:26:53 // 22927
Háát! Ahogy szaladnak bele a kilóméterek nekem is kicsit lesz több 3 évesnél mikor elérem a 75 ezret….
G-MANN🍀06-11-2021 16:29:47 // 22926
És mi lett a Q betűvel? Végül nem engedték?
RomeoOne06-11-2021 15:22:06 // 22925
Jajj, erről most hirtelen ez jutott eszembe xD

WarbiRunner (Gyuri)06-11-2021 14:12:12 // 22924
Ennyi erővel egyben egy TS motor is. A TS, jtd, TBi ugyanaz a blokk család, hasonló alkatrészek. De pl. a furat sem azonos (kis TS és jtd 82mm, nagy TS és TBI 83mm, 2.0 jts 84mm) , a blokk magassága sem azonos, és a főtengelyeket sem tudod csereberélni. Mellesleg a 2.0 Multiair furata, lökete full megegyezik a 8v TS-el :-) Ami meg a régi négyhengeres Busso twincam motor származéka. Azok is alu blokkosok voltak! Szóval itt egyik a másikból alakult ki, fejlődött.
RomeoOne06-11-2021 13:57:00 // 22923
Ja, igen, az még a másik nagyon jó ajánlat. Csak én nem néztem olyan hosszú távra, mrt 4 év a 100%, amíg megvan a kocsi, viszont a 4 év - 60e km-es szerződés nem éri meg annyira 300k-ért.
cspbravo06-11-2021 13:50:20 // 22922
316 ezer volt az 5év 75 ezer. Ezzel 63 ezerre jön ki egy szervíz.
RomeoOne06-11-2021 11:34:36 // 22921
Nagy kínlódás volt ez is, de lassan ezt is kipipálhatom :)

RomeoOne06-11-2021 00:34:23 // 22920
Én nyáron 200k-ért vettem a 3 év - 45e km-es easy care-t. Nem tudom pontosan mennyi egy éves szerviz a kocsimon, de sztem simán 150k felett van, szóval kb. 1,2 szerviz áráért vettem 3-at. Ez volt a legjob ár-érték arányú, amit néztem.
leopop306-11-2021 00:17:08 // 22919
Ezt en sem értettem amúgy.
De utólag bárki ráteheti csak plug and play az egész 😉
leopop306-11-2021 00:14:33 // 22918
Nem! Miért lenne az?
A 200 Lovas Tbi egy 2.0 jtd csak mondom annyi hogy benzines hengerfej van rajta de az olajteknő és majdnem minden ugyanaz, konkrétan a 2.0 jtd-ből lett a Tbi.
A 240 illetve 235 lovas Tbi attól más csak hogy a K04 nevű turbó van rajta.
Remélem tudtam segíteni 😉✌🍀
Piritu - 1.000.00005-11-2021 12:11:41 // 22917
Így még inkább nem értem hogy a 159-be miért nem tudták rátenni a nagyobb turbót.
Azért az a 35 LE nagyott dobott volna a vonzerején...
Piritu - 1.000.00005-11-2021 12:10:13 // 22916
Kormányfűtés is automatikus, legalábbis az az érzésem.
Eddig max 1 órás úton mentem vele, de egy idő után már nem melegszik tovább. Olyan mintha lenne benne egy "termosztát".
cspbravo05-11-2021 11:58:17 // 22915
Addig tart amelyiket előbb eléred! A gyári előírású kötelező szervízeket tartalmazza melyek évente vagy 15 ezer km-ként esedékesek! Tehát így vagy úgy de 5 szervíz benne van! Pappasnál úgy számolták, hogy nagyjából 2,5 szervíz áráért kapsz ötöt. Ez mai árakon! Ezzel az áremelkedéseket is kivéded előre!
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2021 11:51:43 // 22914
nem, ráakasztottak egy nagyobb turbót
denil105-11-2021 11:45:21 // 22913
Valószínűleg megtaláltam a választ a fűtés dologra.
Abban igazatok van, hogy biztosan a belső levegőt nézi és nem a külsőt, anno a 159-ben látni is lehetett hol van az érzékelő, illetve valóban minden olaszban van a napsütésérzékelő kis gomba is a műszerfal felső részén ( úgy néz ki ez nagyon bejött nekik mert a Bravoban is volt ).

Szóval leírás szerint:
"A levegőáramlás irányítása a műszerfali középső/oldalsó levegőnyílások felé a felsőtest és az arc hűtésére a meleg évszakokban.

A levegőáramlás irányítása az elsőés hátsó lábtér felé. Ez alevegőelosztási mód lehetővé tesziaz utastér legrövidebb idő alattifelfűtését, és azonnal melegérzetetbiztosít.

A levegőáramlás megosztása alábtérbe irányuló (melegebblevegő), a műszerfali középső ésoldalsó (hűvösebb levegő)levegőnyílások között. Ez alevegőelosztás a köztesévszakokban hasznos (tavasszal ésősszel), napsütés esetén."

Tehát azért jött a kezemre hidegebb mert ez gyárilag ilyen. Ezzel csak az a bajom,h nekem alapból állandóan jéghideg a kezem és fázós is vagyok, szóval jobb lett volna ha ott is jön melegebb levegő. Tudom, használjam a kormányfűtést, de nem akarom állandóan bekapcsolva tartani hosszabb menetek alatt. Mind1, ez ilyen, ettől még szerelem :)
denil105-11-2021 11:41:56 // 22912
Közben megtaláltam, de továbbra is van benne némi marketingduma.
Szóval akkor az 5 év 75k km mit jelent?
Amelyiket előbb eléred akkor jár le?
Azon belül bármennyiszer viheted szervízbe?
Tehát ha én 5000-ként akarnám vinni időszakosra, az is benne van, vagy csak a 15k-s intervallummal számolnak?
Piritu - 1.000.00005-11-2021 11:37:54 // 22911
A 235 lovas Tibi se multiair?
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2021 11:29:26 // 22910
jah ok, akkor bocsesz :)... azért írtam Warbinak az EU5-ös cseréje nem olyan egyszerű, újra kell tanítani stb, stb...az 1.8as az nem multiair de ott is a Sportig nekem nem vált be a Selenia ... az az érdekes mind az 1.4-nél, mind a 2.0-nál gyújtáshibaként jelenik meg csak az 1.4nél melegen motorféken a Stelvionál meg csak hidegen első indításnál olajcsere előtt ... most egyiken sem végre, aztán persze lehet a digitech-kel is jó ha valaki 8000e-ként cserél olajat...mind1 most teszt aztán írok úgy is, ha nem vált be :DDD
Jimmi T.05-11-2021 11:04:16 // 22909
Az uccsó nem tudom hogy hívjáknak szól az autóméry-ben Nyíregyházán .Aki saját bevallása szerint riportokat ír a gyártóknak ( röhej a pali ) a tapasztalatairól , de a multiairt nem tudta rendesen lelégteleníteni . Szóval egy "márkaszervíz" vezető szerelőjéről van szó.
Az 1750 tibi az nem multiair ha jól tudom . Én nem rá vagy lebeszélni akarok senkit. Nem kereskedem egyikkel sem . Nem láttál gondolom Te sem tőlem áttételesen sem Hörmann kapu hirdetést , pedig nekem az a kenyérkeresetem .
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2021 10:48:51 // 22908
eu5-nél azért kicsit bonyolultabb a helyzet Shadin tud róla mesélni :DDD Eu6-nál nincs extra ... a 2.0-át meg nem tudom igaz annak bontható az egysége oda van már mindenféle szelepcsere lehetőség... Szlovákoknál már foglalkoznak a felújításával, mint ha valaki mondta volna ott is átmosással kezdik...
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2021 10:44:03 // 22907
Akkor végülis melyik az az olaj ami bevált? C1-es azt értem. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2021 10:38:32 // 22906
Igaz nekem nincs 10 éves tapasztalatom multiar témában (bár EU6os csak 5 éve létezik), a saját tapasztalatomat írtam le amivel működik már mind a két multiar hiba nélkül, nekem mind1 ki mit töltöget az autójába, de szerencsére másnak is van Fiat specifikus olaja, amit bizony elfogadnak...ez a motorhoz fejlesztett olajra a legjobb példa az 1.8Tbi aminek az első olaja a Star volt aztán hirtelen váltottak a Sportra és végül már a Qaudrifoglio kell igaz már nem gyártják az 1.8Tbi-t de biztos még kísérletznek vele valahol a gyárban, aztán majd lesz 4. olaj is ami éppen a gyári ... aztán meg ha megszűnik, mint az Alfa 20K akkor meg mindenki dobja ki az autóját, mert nincs hozzá Selenia... ugye elég életképtelen...
Az 1.4-nél a multiair cserét a hivatalos szerviz végezte gondolom csak van szakértelem ha kedvük nincs is... az uccsó nem tudom kinek szól, ha nekem lett egy derűs napom :DDDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2021 10:30:54 // 22905
Pista A110S videója. kész vagyok teljesen. Minden szava arany, fantasztikus vágás, elképesztő autó. Szégyen, nem szégyen, EZ kéne. Azonnal, kérdés nélkül tenném le érte az árát, ha éppen lenne a fiókban annyi :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2021 10:27:52 // 22904
Annyira pedig nem bonyolult dolog az a csere, végignéztem a mikéntjét. Meg merném csinálni itthon magamnak :-) De szerencsére jó szerelőt is tudok, akinek ez biztosan nem okoz problémát. Be van kalkulálva az évek során egy csere, ennyit nekünk megér az a plusz amit ad. Kétévente mikrofilter csere és szezononként olajcsere (8e km), ez az alap hozzáállás. Meglátjuk hogy bírja, egyelőre szépen muzsikál :-)
Jimmi T.05-11-2021 09:33:04 // 22903
Én tulajdonképpen a 10 év alatt gyűjtött tapasztalataimat osztom meg multiair tárgyban . A második csere után rájöttem hogy néhány szerelő képtelen és emberileg is alkalmatlan a cserére, valamint az első széria gyári ajánlásos 5w40 Star-ját önhatalmúlag cseréltem Digitekre és láss csodát tovább bírja ! Nem elég csak elvállalni a valahol beszerzett modul cseréjét. Kell hozzá egy kis plusz szakértelem és kedv , ami nem minden , a tutit megmondó "zseni"-nél van meg !
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.