De sztem ez inkább arról szól, hogy ha íven vagy és közelítesz a tapadáshatárhoz, akkor mi kezd el hamarabb leesni az ívről és a Giuliáknál ez szerencsére nem az eleje.
Ez a mondatom lehetett félreérthető. Ugye, ne melhet függetleníteni ezt a kérdést attól, hogy milyen "gázpedál állással" mész a kanyarban. Vagy hogy is fogalmazzam meg, hogy mennyi hajtást adsz a hatsó kerékre, meg hogy mekkora a sebesség a kanyarívhez képest, stb.
Alapvetően én egyáltalán nem éreztem olyan orrtolást sosem, amit ne lehetett volna korrigálni, ami olyan, amit mondtál, hogy szerencse meg imádság kell, hogy ne tolja le az útról az orrát. De lehet csak nem forszíroztam még eléggé. De lehet tényleg csak egy még nagyobb gáz lett volna a megoldás :D
"If in doubt, flat out!"
Forum >> Giulia
RomeoOne21-06-2023 10:53:08 // 31258
RomeoOne21-06-2023 10:33:04 // 31257
Nem hiszem, hogy olyan különböző lenne a tapasztalatunk. Hungaroringen nem voltam még, arról nem tudok nyilatkozni.
Amikor jó idő van, akkor meg úgy tapad a Corsa, hogy közúton nem tudom/merem annyira forszírozni, hogy tapadáshatárhoz érjek. Olyankor fordítom a kormányt, megy, ahova teszem az orrát.
Az előfordulhat, hogy ha íven vagy és tovább tekered a kormányt élesebbre, akkor már nem tudja lekövetni szépen és elkezdi tolni az orrát. Ilyesmi volt Gyurival a tapasztalatunk, az M-Ring-en, amikor kilátogattunk a virágágyásba, mert a kanyar végén megnőtt a görbület (vagy csökkent a görbületi sugár) és azt egy sima kormány továbbtekeréssel már nem tudta lekövetni az autó (hűvösebb is volt, nem tapadt úgy). Ott a gázpedál tudott segíteni, csak ahhoz már kcisit több rutin kellett volna.
A másik tapasztalatom az volt, mikor azt hittem, hogy gyorsan érkezek a kanyarba, (ez a virágágyásos utáni balos volt) akkor elvettem a gázt -> na akkor durván kidobta a farát és keresztbe állt. Az azt követő körökön, ugyanolyan sebességgel, kitartott gázpedállal szépen átment rajta.
90-100 körül, akkor mondjuk 4-esben vagy 4-4500 között valahol, ha jól emlékszem, egy határozott gázra sztem jó tapadásnál is el kéne kezdenie kúsznia a farának kifelé, ha a "tapadási kör" elméletet* vesszük figyelembe, mert az olalirányú tapadási erő a tolástól elkezd csökkenni. Csak merni kell akkora gázt adni :D (Már csak abból is kiindulva, hogy ha nem arányosan, hanem telibe taposod és kiforgatja a kerekeit, akkor mindenképp el kell dobja a farát)
De ez részemről is félig-meddig inkább elmélet, mint tapasztalat, mert nem forszíroztam sokat annyira a határán.
*Gajdánnak volt erről egy jó videója, biztos ismerted is, de sztem levették, mert nem találom. Ez a vidije viszont majdnem ugyanaz, és van benne más érdekesség is, ami egybevág a tapasztalatoddal/tunkkal, hogy az eleje kezd megindulni lassan, csak az hátsó kerék hajtásnál gázzal korrigálható.
Amikor jó idő van, akkor meg úgy tapad a Corsa, hogy közúton nem tudom/merem annyira forszírozni, hogy tapadáshatárhoz érjek. Olyankor fordítom a kormányt, megy, ahova teszem az orrát.
Az előfordulhat, hogy ha íven vagy és tovább tekered a kormányt élesebbre, akkor már nem tudja lekövetni szépen és elkezdi tolni az orrát. Ilyesmi volt Gyurival a tapasztalatunk, az M-Ring-en, amikor kilátogattunk a virágágyásba, mert a kanyar végén megnőtt a görbület (vagy csökkent a görbületi sugár) és azt egy sima kormány továbbtekeréssel már nem tudta lekövetni az autó (hűvösebb is volt, nem tapadt úgy). Ott a gázpedál tudott segíteni, csak ahhoz már kcisit több rutin kellett volna.
A másik tapasztalatom az volt, mikor azt hittem, hogy gyorsan érkezek a kanyarba, (ez a virágágyásos utáni balos volt) akkor elvettem a gázt -> na akkor durván kidobta a farát és keresztbe állt. Az azt követő körökön, ugyanolyan sebességgel, kitartott gázpedállal szépen átment rajta.
90-100 körül, akkor mondjuk 4-esben vagy 4-4500 között valahol, ha jól emlékszem, egy határozott gázra sztem jó tapadásnál is el kéne kezdenie kúsznia a farának kifelé, ha a "tapadási kör" elméletet* vesszük figyelembe, mert az olalirányú tapadási erő a tolástól elkezd csökkenni. Csak merni kell akkora gázt adni :D (Már csak abból is kiindulva, hogy ha nem arányosan, hanem telibe taposod és kiforgatja a kerekeit, akkor mindenképp el kell dobja a farát)
De ez részemről is félig-meddig inkább elmélet, mint tapasztalat, mert nem forszíroztam sokat annyira a határán.
*Gajdánnak volt erről egy jó videója, biztos ismerted is, de sztem levették, mert nem találom. Ez a vidije viszont majdnem ugyanaz, és van benne más érdekesség is, ami egybevág a tapasztalatoddal/tunkkal, hogy az eleje kezd megindulni lassan, csak az hátsó kerék hajtásnál gázzal korrigálható.
SD21-06-2023 10:12:06 // 31256
aranytl20-06-2023 20:58:00 // 31255
Érdekes, hogy ellentétes tapasztalataink vannak. Nem szoktam körforgalomban állatkodni, de ott inkább indul a hátulja, mint gyors kanyarokban.
Túl gyors kanyar bemeneti tempó alatt nyilván nem azt értem hogy a 30-asba százzal. A Hungaroringen volt az hogy pl a 2-es kanyarban 90 helyett 100-al mentem be és az eleje finoman ment le az ívről, lásd a gumim. Gázra nem fordult be jobban.
Na majd megnézem a technikád júliusban :D
Túl gyors kanyar bemeneti tempó alatt nyilván nem azt értem hogy a 30-asba százzal. A Hungaroringen volt az hogy pl a 2-es kanyarban 90 helyett 100-al mentem be és az eleje finoman ment le az ívről, lásd a gumim. Gázra nem fordult be jobban.
Na majd megnézem a technikád júliusban :D
SD20-06-2023 16:00:30 // 31254
SD20-06-2023 15:56:35 // 31253
igen utánna állítottam is rajta a javaslatok alapján azóta nem jött föl:)
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2023 15:55:42 // 31252
Ez állat :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2023 15:52:03 // 31251
Mentem már le vele az ágyásba, de ez az az orrtolás egy egész más fogalom az én szememben mint a valóban orrtolós karakterű autó (de ezt ezen a fórumon inkább kerüljük XD). Finoman orral lecsúszik az útról, viszont valahogy vissza is varázsolta magát, könnyebben visszatalált az útra mint gondoltam volna.
RomeoOne20-06-2023 15:49:27 // 31250
Akkor nem volt jól lecsukva.
SD20-06-2023 15:34:34 // 31248
Nekem annyira radírozott az első kerék, mikor direkt húztam a bajszát, és a műgyantáról érkeztem a betonra.. hogy egyszer a motorháztető egyik oldala felpattant, ott már sajnáltam:)
SD20-06-2023 15:32:58 // 31247
Nekem a tanpályás körbe menés volt nagy tanulmány, ott 50 körül négy kerékkel oldalra állva a gázon tökéletesen egyensúlyban lassú kifele ívelő pályán lehetett tartani, annyira észrevétlenül fog meg az elektronika. Ha tockos van ott már azt érzi nem te akartad:D
SD20-06-2023 15:31:29 // 31246
Igen alacsonyabb sebességnél rendesen odalépve két lábra áll és arra megy amerre az orra mutat:D
SD20-06-2023 15:26:43 // 31245
Na látjátok ezért jó a játékkerék, itt egy sima körforgóban még az elektronika határain belül is libikókába tudom tenni a kis játékos csikót:D
Üljön be mellém egy QV tulaj, aztán meg kiderül csak kapaszkodna:D:D:D Mit megy a Super, azt hangja sincs:D:D:D
Neeem Zselé ült mellettem semmi extra ezek ilyen kezesek, nem kell a baj, óvatosban megyünk keresztbe:D
Tanulókerék:)))
Üljön be mellém egy QV tulaj, aztán meg kiderül csak kapaszkodna:D:D:D Mit megy a Super, azt hangja sincs:D:D:D
Neeem Zselé ült mellettem semmi extra ezek ilyen kezesek, nem kell a baj, óvatosban megyünk keresztbe:D
Tanulókerék:)))
RomeoOne20-06-2023 14:05:31 // 31244
Q még hamarabb is megtolja az orrát, de pont nem nagy sebességnél, hanem ha túlságosan és túl gyorsan szeded alá, de persze akkor minden.
Ha nagyon gyorsan megyek, akkor meg igyekszem nem akkorát fordítani a kormányon :D Persze, ha 30-as kanyarba mész bele 120-al, ahol muszáj nagyot fordítani, mert az az ív, akkor persze, hogy eltolja :D
De sztem ez inkább arról szól, hogy ha íven vagy és közelítesz a tapadáshatárhoz, akkor mi kezd el hamarabb leesni az ívről és a Giuliáknál ez szerencsére nem az eleje.
Ha nagyon gyorsan megyek, akkor meg igyekszem nem akkorát fordítani a kormányon :D Persze, ha 30-as kanyarba mész bele 120-al, ahol muszáj nagyot fordítani, mert az az ív, akkor persze, hogy eltolja :D
De sztem ez inkább arról szól, hogy ha íven vagy és közelítesz a tapadáshatárhoz, akkor mi kezd el hamarabb leesni az ívről és a Giuliáknál ez szerencsére nem az eleje.
aranytl20-06-2023 14:01:09 // 31243
Ha még nem volt orrtolás, nem mentél be a kanyarba túl gyorsan.
A Q is tolja, Feri. De nem ajánlom, ott már csak a higgadtság és a szerencse segít megfogni.
A Q is tolja, Feri. De nem ajánlom, ott már csak a higgadtság és a szerencse segít megfogni.
RomeoOne20-06-2023 13:35:54 // 31242
Én hétvégén a nyíllal jelölt irányban haladtam, pont a kanyar előtt értem utol valami Corolla kombit.
4-esbe visszaváltottam, kanyar kijáraton nagy gáz, persze nyomta ő is, bár ez nem sokat számított. Elsuhantam mellette 150-el az egyenesben, aztán a jobbos kanyarra már nem akartam nagyon lefékezni, pedig érzésre 60-as. (Streetview-n itt megnézhető a szakasz)
110 körül eshettem bele, barátnőm kezéből a telefon is kirepült, a középkonzolon gellert kapván át az ölembe :D
Ott sem volt semmi orrtolás, úgy feküdt bele a kanyarba, hogy tisztán érződött, hogy ez erre való. Gázt is adtam neki közepesen, mert, mni tudjuk a TV diffi segíti a befordítást az ívkülsőn lévő kerékre adott nyomatékkal.... Ez a legjobb, ilyen utakon kanyarogni vele.
4-esbe visszaváltottam, kanyar kijáraton nagy gáz, persze nyomta ő is, bár ez nem sokat számított. Elsuhantam mellette 150-el az egyenesben, aztán a jobbos kanyarra már nem akartam nagyon lefékezni, pedig érzésre 60-as. (Streetview-n itt megnézhető a szakasz)
110 körül eshettem bele, barátnőm kezéből a telefon is kirepült, a középkonzolon gellert kapván át az ölembe :D
Ott sem volt semmi orrtolás, úgy feküdt bele a kanyarba, hogy tisztán érződött, hogy ez erre való. Gázt is adtam neki közepesen, mert, mni tudjuk a TV diffi segíti a befordítást az ívkülsőn lévő kerékre adott nyomatékkal.... Ez a legjobb, ilyen utakon kanyarogni vele.
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2023 12:31:17 // 31241
Ez az orrtolás nálam még egyáltalán nem jött elő, csak fékezésből. Téligumin, satuféken, amikor a tréningen megpróbáltam a szűk bólyás pályán befordítani. De nagyon könnyen átbillenthető volt, az biztos, túlzás is ahogy bármikor elindul keresztbe. Ez az elektronikus sperr inkább hasonlít egy on-the -fly lehegesztett hátsó diffire XD Az esp meg egy szalagkorlátra :-) Úgy nagyon a súlyozás miatti különbséget sem vettem még észre, kb bármikor, bárhol elúszik a fara, és végig irányíthatónak érződik, amíg meg nem érkezik az elektronikus tockos.
SD20-06-2023 12:22:48 // 31240
Ma max a busz után, alfa az árnyékban töltődik:)
Kazes☻20-06-2023 12:12:03 // 31239
Akkor azért mentek itt a randőrök, mert aldisalfás után szaladzak... ahaaaaa...! 😜😅
SD20-06-2023 10:59:46 // 31238
Legutóbb olyan szépen tette a seggét a körforgalomban, hihetetlen hogy pár kiló ALDI motyóval hátul milyen harmóniában irányítható ez az autó hogy lehet gázzal ortolásból befordítani:D
Egy baj van hogy én hamarabb veszem el mint az elektronika, de rögtön jön a gumi szag:D
Huligán alfás megint sávelhagyó jelzéssel veszi a kanyart:D
Egy baj van hogy én hamarabb veszem el mint az elektronika, de rögtön jön a gumi szag:D
Huligán alfás megint sávelhagyó jelzéssel veszi a kanyart:D
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2023 10:17:01 // 31237
Fékszag simán lehet. Az első alkalommal amikor kanyargóson megküldtem, erős fékszag volt. Fékeztem persze, de nem olyan versenypályásan erőseket. A Gyöngyös Mátraháza rövid szakaszon volt. Azóta nem jött elő újra, pedig sokkal komolyabb használatot is kapott már azóta.
SD20-06-2023 09:34:11 // 31236
van az az intercooler tömítés vagy mi? a motor oldalán?
SD20-06-2023 09:32:59 // 31235
de ha a motor dolgozik akkor utána meg kell állni mégis összefüggésben van:D
Amúgy a fék alapból is meleg ha nem használod intenzíven akkor is az súrlódik.
Amúgy a fék alapból is meleg ha nem használod intenzíven akkor is az súrlódik.
RomeoOne20-06-2023 09:20:28 // 31234
Nem lehet, hogy égett olajszagot érzel? Rá tud csöpögni mondjuk a katalizátorra és az jó büdös.
Gurulj be egy szervizbe, aztán ott majd átnézik, fotelből úgysem fogja tudni senki megmondani ennyi alapján.
Gurulj be egy szervizbe, aztán ott majd átnézik, fotelből úgysem fogja tudni senki megmondani ennyi alapján.
mr_oven20-06-2023 08:54:40 // 31233
Ami furcsa, hogy hamarabb érzem, ha nyitva az ablak. Lehet, hogy hamarabb áramlik el előttem, még ha bentről is jön. A féktárcsa milyen meleg lehet, bár ez nincs összefüggésben a fordulattal ? Nagyon tüzesnek érzem még komolyabb fékezés nélkül is.
mr_oven20-06-2023 08:51:32 // 31232
Viz megfelelő szintű.
SD20-06-2023 05:56:38 // 31231
néha előfordul akár ilyen fiatal autónál is hogy egy pici o-ring elfárad és elkezdi ereszteni a nedűt, érdemes figyelni, a kifolyó fagyálló a forró alkatrészen eredményezhet furcsa szagokat.
De azt is érdemes szem előtt tartani hogy a fagyállót hidegen, és a tartályra rajzolt szintek szerint értelmezzük mert kevesebb van bennük mint amit elsőre szemre helyesnek látna az ember, és melegen pedig 1 cm-vel a max jel felé is mehet.
De azt is érdemes szem előtt tartani hogy a fagyállót hidegen, és a tartályra rajzolt szintek szerint értelmezzük mert kevesebb van bennük mint amit elsőre szemre helyesnek látna az ember, és melegen pedig 1 cm-vel a max jel felé is mehet.
SD19-06-2023 19:39:28 // 31230
Víz van benne? Mindkettő tartályban?
mr_oven19-06-2023 15:14:51 // 31229
2021-es Giuliámban 4-5000-es fordulatnál terhelésnél fél percen belül égett műanyag szagot érzek. Nagy sebességnél alacsonyabb fordulaton ezt nem tapasztalom.
Mi lehet ez ?
Mi lehet ez ?
SD19-06-2023 13:35:22 // 31228
Squadra 320hp Hát úgy nekem még nincs az az instant get érzésem:D
Nem rossz de had fejlesszék még:)
Nem rossz de had fejlesszék még:)
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2023 11:30:53 // 31227
Dízelt próbáltam náluk régesrég, az igen jó volt, keveset fogyasztott vele az autó. És nem lehet a lejtésre fogni, de a hátszélre sem :-)
SD19-06-2023 11:28:30 // 31226
SD19-06-2023 11:19:22 // 31225
Csak mert hogy az a spekulációm hogy a rezsicsökkentős kötelezettségekre a gazdasági szereplők nagy mérteékű minőség rontással válaszotlak, de a rezsicsökkentett üzemanyag kivezetésével ezzel a jó szokással nem hagytak fel... Hanem ha pont kifogy a százas simán feltöltik 95-ösből a hét végéig:P de eddig eneél a kútnál nem csinálták ezt..
Arról meg már ne is beszéljün a 95 helyet mit kapsz.. és így most a 100as helyett is ha feláron ugyan azt a lónyálat kapom... azért na....
de ez a kütyü meg így ránézésre annyi mint a mulitair modul:D
én valami kémcsőre gondoltam rovádkákkal amibe ha vízre rátöltöm megmutatja meddig úszik fel vagy mittom:D
Arról meg már ne is beszéljün a 95 helyet mit kapsz.. és így most a 100as helyett is ha feláron ugyan azt a lónyálat kapom... azért na....
de ez a kütyü meg így ránézésre annyi mint a mulitair modul:D
én valami kémcsőre gondoltam rovádkákkal amibe ha vízre rátöltöm megmutatja meddig úszik fel vagy mittom:D
RomeoOne19-06-2023 08:53:21 // 31224
Tessék: link
Vagy letesztelhetnéd lengyel barátaink üzemanyagát, ha már ennyire belejöttél, kíváncsi vagyok mit tud az Orlen :D
Vagy letesztelhetnéd lengyel barátaink üzemanyagát, ha már ennyire belejöttél, kíváncsi vagyok mit tud az Orlen :D
SD18-06-2023 19:51:19 // 31223
Fajsúly azzzwg:D na megyek inkább kiporszívozom:P :D
SD18-06-2023 19:50:21 // 31222
Ezen az üzemanyag dolgon kivagyok, most a lenti Shell-nél tankoltam de büdi a pukija meg csendesebb is lett:D lehet itt is 95 lett a 100-asból… ..asz a szájukba:D
Hogy lehet megmérni a benzin oktánszámát? Van valami zseb kütyü? Vagy valami fajsúj mérő bigyó…?
Vagy az adalék mennyiségét úgy sem tudom kimutatni és valszeg azzal játszanak…
Hogy lehet megmérni a benzin oktánszámát? Van valami zseb kütyü? Vagy valami fajsúj mérő bigyó…?
Vagy az adalék mennyiségét úgy sem tudom kimutatni és valszeg azzal játszanak…
SD18-06-2023 19:47:09 // 31221
Azt próbáld ki légyszíves hogy akkor is csinálja-e ha indítás után sebességbe rakás elött megvárod azt az 1 percet míg vissza áll 900-ra a fordulat, ugyanis ha ott figyeled mikor peejti 1000 alá magában is rándul egyet. Ha ezután indulsz el akkor is?
Nekem az a tippem hogy ott módot vált, vagy ott szegényíti le a keveréket, és ha ez útkózben akkor nyilván rántani is tud?
Én mindig így állok ki, és utána sem tiprom még, 2 olaj egységnél kezdi el a röcögetést, mondjuk olyankor még általában normálban van és tojáshéj a lábam alatt.
Nekem az a tippem hogy ott módot vált, vagy ott szegényíti le a keveréket, és ha ez útkózben akkor nyilván rántani is tud?
Én mindig így állok ki, és utána sem tiprom még, 2 olaj egységnél kezdi el a röcögetést, mondjuk olyankor még általában normálban van és tojáshéj a lábam alatt.
G-MANN🍀17-06-2023 21:47:05 // 31220
👍👌
WarbiRunner (Gyuri)17-06-2023 20:18:56 // 31219
Legtöbbször OMV Maxxizét, a prémiumot. Ha út közben fogy el, akkor amilyen kút útba esik.
G-MANN🍀17-06-2023 15:23:42 // 31218
Milyen üzemanyagot tankolsz?
G-MANN🍀17-06-2023 15:20:53 // 31216
Kazánlemezt rá, az bírja majd 😉 a festék nem sokat segít, ha folyton "reszeled az orrát".
Kócosw16-06-2023 21:26:56 // 31215
szerezz egy nőt hosszú,tavra , esküvő, ház gyerek .Aztan rajossz hogy mar van is terv meg projekt...
WarbiRunner (Gyuri)16-06-2023 20:26:45 // 31214
Nekem hidegen az első 500 méteren úgy rángat egyet-egyet, mint egy hegyes tengelyes Lada. Tuti akkor vált a vezérlés. Igazából jól áll neki, nem érzem hibának, inkább csak olyan ráhangoló geg 😄 A röcögő hangról viszont lemaradtam,az enyémnél nem tűnt fel ilyesmi.
RomeoOne16-06-2023 17:29:32 // 31213
Az öv csat tud csattogni nálam is, de nem a B oszlopon, hanem a karbon üléshátlapon. Elég jellegzetes hangja van, az nem téveszt meg :)
Viszont olyan is volt, hogy maga az ülés kattogott, mert nem akadt be jól, mikor csak nyitot ajtónál behajolva toltam odébb. Bele kell ülni és úgy odébb húzni, vagy utána belepattanni és fészkelődni benne kicsit. Vannak ilyen kis trükkök :)
Viszont olyan is volt, hogy maga az ülés kattogott, mert nem akadt be jól, mikor csak nyitot ajtónál behajolva toltam odébb. Bele kell ülni és úgy odébb húzni, vagy utána belepattanni és fészkelődni benne kicsit. Vannak ilyen kis trükkök :)
SD16-06-2023 17:13:56 // 31212
A kopogás nagyon sunyi dolog, olvastam talán FB-n is hogy az anyós oldali öv is tudja ezt csinálni ha nem jó helyen van az a kis visszahajlított gurtni darab ami eltartja a B oszloptól:)
SD16-06-2023 17:13:01 // 31211
Igen gyűlik a kérdés sor:)
Bemelegedésnél van az a kis röcögő hang mikor 2 egység lesz az olaj megváltozik a motor hangja, de gyanítom ott a MA. egység csinálja ezeket a szelep összenyitásokat..
De ugye akkor még nem forgatom így alacsonyabb fordulaton.. fűti a katalizátort...
Csak hogy csináljak hideg motort a szervizensek hagyjam ott előző este az autót?:D
Aztán van ez a pattanás azt meg tudom mutatni:)
Nyilván a kódokra is kiváncsi leszek mert valami historical kell legyen benne amit az én OBD-m nem utat az Akku leszedős történet miatt is csak már..
Hmm mi van még.. ja meg pattintsa bele a 400 lovat update-vel:D
Bemelegedésnél van az a kis röcögő hang mikor 2 egység lesz az olaj megváltozik a motor hangja, de gyanítom ott a MA. egység csinálja ezeket a szelep összenyitásokat..
De ugye akkor még nem forgatom így alacsonyabb fordulaton.. fűti a katalizátort...
Csak hogy csináljak hideg motort a szervizensek hagyjam ott előző este az autót?:D
Aztán van ez a pattanás azt meg tudom mutatni:)
Nyilván a kódokra is kiváncsi leszek mert valami historical kell legyen benne amit az én OBD-m nem utat az Akku leszedős történet miatt is csak már..
Hmm mi van még.. ja meg pattintsa bele a 400 lovat update-vel:D
SD16-06-2023 17:08:51 // 31210
Na ilyen kell a lökösöm aljára, vagy valami karbon fólia:D:D:D
RomeoOne16-06-2023 12:41:20 // 31209
Minden lehet. El kell vinni a szervizest egy próbakörre, megmutatni neki, aztán majd mond rá valamit.
Enyémben is koppan valami hátul kanyar laterális terhelésváltáskor. De lehet, hogy elöl. Elég jól vezeti a kaszni a hangokat. És nem is mindig, csak, hogy könnyen beazonosítható legyen.
De pár hét és itt a 2. éves szerviz. Megbeszéltem már a szervizvezetővel ,hogy megyünk egy kört és kiderítjük mi az.
Csabi amúgy a porvédőt írta annál a posztnál. Kár, hogy ide már nem szokott írni.
Enyémben is koppan valami hátul kanyar laterális terhelésváltáskor. De lehet, hogy elöl. Elég jól vezeti a kaszni a hangokat. És nem is mindig, csak, hogy könnyen beazonosítható legyen.
De pár hét és itt a 2. éves szerviz. Megbeszéltem már a szervizvezetővel ,hogy megyünk egy kört és kiderítjük mi az.
Csabi amúgy a porvédőt írta annál a posztnál. Kár, hogy ide már nem szokott írni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?