Még pár kérdés, mennyire lopják? Milyen védelem javasolt?
A 200 és 280 lovas alkatrészre megegyezik tényleg csak a program más, tudom gari idő után.. meg minek de hogy tudjam;)
Az alap hifi elviselhető zenész füllel, vagy a Harman?
Forum >> Giulia
SD28-09-2022 05:33:07 // 26421
SD28-09-2022 00:52:37 // 26420
Hát egy olasz gépnek a sofőrön kívül az összes széken nőkkel működnie kell:)
Én tenyleg megfuttattam elmeleti szintem Fiat 500-tól a 8 személyes Honda Odessey-ig minden opciót.. a SUV nem begyere, a legtöbb kicsit is praktikusabb, értsd vezetni praktikusabb:D az már eleve négy személy vagy 2+2.
Ez lenne a kompromisszum hogy valahogy beleferhünk 5-en:)
Esetleg tudtok olyanról aki ezt bevállalta? Akár multimac üléssel?
Én tenyleg megfuttattam elmeleti szintem Fiat 500-tól a 8 személyes Honda Odessey-ig minden opciót.. a SUV nem begyere, a legtöbb kicsit is praktikusabb, értsd vezetni praktikusabb:D az már eleve négy személy vagy 2+2.
Ez lenne a kompromisszum hogy valahogy beleferhünk 5-en:)
Esetleg tudtok olyanról aki ezt bevállalta? Akár multimac üléssel?
SD28-09-2022 00:14:01 // 26419
Új gép lenne vagy kevés km-es:) tehát igen a kezdeti dolgoktól mentes.
Liquid27-09-2022 21:18:13 // 26418
A három gyerekülés felejtős minden olyan autónál, ahol kicsit is "kagylósítottak" a hátsó ülések, vagyis nem egy sima pad van hátul. Nyilván a 3 külön üléssel ellátott autók nem, de azok más ligában játszanak. Pl. a 159-ben csak a full fapad volt ere a célra megfelelő.
WebM27-09-2022 21:04:42 // 26417
Az enyém 4 éves, eddig minden pöpec, nem tudok semmi rosszat mondani a megbízhatóságról, abszolút alkalmas első számú autónak napi használatra. Hallani típushibákról, mint minden autó esetén, de igazából semmi komoly, ezek közül rengeteg 2018 körül orvosolva lett. 3 gyerekülés szerintem esélytelen, a hátsó ülés elég keskeny. Ha ez nem kizáró ok, akkor szerintem bátran vágj bele, tetszeni fog! :)
zümi16627-09-2022 20:32:21 // 26416
Újonnan vennéd, vagy használtan? MY20 előtti vagy utáni?
SD27-09-2022 19:40:18 // 26415
Sziasztok, giulia vásárlásán kezdtem gondolkozni.. Ami azt illeti vannak elvárások, nekem ugye egy 155 8V TS-em volt 10 évig, szóval Alfázásban szerintem képben vagyok. De az egy régi autó volt és minden percének örültem:)
A nagy kérdés úgy hangzik hogy milyen olyan hibajelenségekre kell felkészülni ami korlátozza az autó használatát, van ugye család valószínüleg első autó lenne, és ezzel nem mondom hogy napi nyúzásnak lenne kitéve de vannak kötelező körök... mikor sietünk mikor meg van pakolva mikor, visít a gyerek nem elenne jó ha valami valahova beragadt vagy nem működik.
Szóval mik a tapasztalatok? Nagyjából képben vagyok min szeret spórolni az Alfa és mi az amit nagyon tud:)
De ha pár ilyen hívószóval megajándékoznátok, hogy mik azok a topicok amikkel a garis autók elő szoktak fordulni szervízben vagy miket kell okosban megoldani?
Közép konzol repedés az mi? Ilyen megfittyedő műanyagok megszoruló ez az, zár ablakemelő stb. jól ezek mind? A 2 literes benzin motor mit kér, milyen km-ernél kezd benne bármi megfeküdni? Segédberendezések tartósak?
Sajna én még abból a korból használtam eddig autókat amikor tartósra tervezték így ha most vennék egy Giu-t én ezt is 5-10 évig szeretném használni még ha mérsékelt futás teljesítménnyel is.
A 155 egyértelműen hobbi autó volt de nagyon megbízhatónak bizonyult.
A Giu újra szerelem autó lenne, de már adottak a kötelezettséggel.
Természetesen garázsban vagy fedett helyen állna esetleg céges mélygarázs.
És 10k olajcsere meg ami kell, minden autómat így tartom. Legyen az VW, Fiat, Honda, Alfa:)
De visszahúz a régi szerelem:)
Ja igen egy 200 lovas automata benzin fapad lenne a cél:)))
One more thing: 3 gyerekülés??:O :)
A nagy kérdés úgy hangzik hogy milyen olyan hibajelenségekre kell felkészülni ami korlátozza az autó használatát, van ugye család valószínüleg első autó lenne, és ezzel nem mondom hogy napi nyúzásnak lenne kitéve de vannak kötelező körök... mikor sietünk mikor meg van pakolva mikor, visít a gyerek nem elenne jó ha valami valahova beragadt vagy nem működik.
Szóval mik a tapasztalatok? Nagyjából képben vagyok min szeret spórolni az Alfa és mi az amit nagyon tud:)
De ha pár ilyen hívószóval megajándékoznátok, hogy mik azok a topicok amikkel a garis autók elő szoktak fordulni szervízben vagy miket kell okosban megoldani?
Közép konzol repedés az mi? Ilyen megfittyedő műanyagok megszoruló ez az, zár ablakemelő stb. jól ezek mind? A 2 literes benzin motor mit kér, milyen km-ernél kezd benne bármi megfeküdni? Segédberendezések tartósak?
Sajna én még abból a korból használtam eddig autókat amikor tartósra tervezték így ha most vennék egy Giu-t én ezt is 5-10 évig szeretném használni még ha mérsékelt futás teljesítménnyel is.
A 155 egyértelműen hobbi autó volt de nagyon megbízhatónak bizonyult.
A Giu újra szerelem autó lenne, de már adottak a kötelezettséggel.
Természetesen garázsban vagy fedett helyen állna esetleg céges mélygarázs.
És 10k olajcsere meg ami kell, minden autómat így tartom. Legyen az VW, Fiat, Honda, Alfa:)
De visszahúz a régi szerelem:)
Ja igen egy 200 lovas automata benzin fapad lenne a cél:)))
One more thing: 3 gyerekülés??:O :)
G-MANN🍀27-09-2022 18:53:18 // 26414
Egyszer ajánlották a hordós valamit (Shell, vagy Agip volt) a Giulietta QV- ba, 1.75 TBi, majd a csere előtt rákerestünk és nincs ilyen hordós, aminek a specifikációja jó lett volna 1.75 TBi-hez..... akkor vajon mint raktak volna bele?
Akkor elengedtem, megy bele a Selénia.
Akkor elengedtem, megy bele a Selénia.
Piritu - 1.000.00027-09-2022 15:28:29 // 26413
Nem tudom.
A győriek csak a gyár által előírt Seleniát teszik bele.
Most majd olyan helyre megyek ahol bármit beletesznek. Bár lehet hogy adok nekik egy esélyt és előtte megkérdezem hogy be tudják-e szerezni vagy vihetem-e :-)
A hordós olaj nekem olyan mint a kannás bor. Messze esik az érdeklődési körömtől Egyszer töltöttek a 147-be Szombathelyen, másnap kicseréltettem Győrben és soha többet nem jártam arra :-)
A győriek csak a gyár által előírt Seleniát teszik bele.
Most majd olyan helyre megyek ahol bármit beletesznek. Bár lehet hogy adok nekik egy esélyt és előtte megkérdezem hogy be tudják-e szerezni vagy vihetem-e :-)
A hordós olaj nekem olyan mint a kannás bor. Messze esik az érdeklődési körömtől Egyszer töltöttek a 147-be Szombathelyen, másnap kicseréltettem Győrben és soha többet nem jártam arra :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2022 13:47:48 // 26412
Motult kötelező szervizen lehet valahol kérni? Most voltam, a hordós Agip és a Selénia közt lehetett választani. Még most Selénia ment bele, a hordós kitudja miben én full nem bízok, túl sok a rémtörténet. Eddig nagy ártalmak biztos nem történtek így, hogy cserélve volt 5e-nél és 11e-nél, de legközelebb már szívesen rakatnék bele Motult.
Sandree8026-09-2022 23:03:47 // 26411
65.000km van benne, 2.0 Super 200le, lehet megpróbálom majd a Motult legközelebb, köszi!
Zselé26-09-2022 22:23:33 // 26410
Még egy dolgot nem értek: az egyik első hiba az FCW volt. Az a BCM-en keresztül megy?
Piritu - 1.000.00026-09-2022 22:02:10 // 26409
Nem azért kell utána töltened, ebbe ilyen "híg" 0W30 kell gyárilag. A TS-ben használt 10W60 ehhez képest méz :-)
A 7-8 deci teljesen élhető. Nem tudom mennyi km van a vasadban, nálam úgy 10ezerig semmi sem fogy aztán kezd. Rátöltés nélkül végigmegy az olajcseréig.
A könyve alapján a 2.0 T4 MAir-ba 0W30 ACEA C2 kell, Fiat 9.55535-GS1 minősítéssel.
Nálam nagy valószínűséggel a Motul lesz a befutó, a TS-nél már bevált.
A 7-8 deci teljesen élhető. Nem tudom mennyi km van a vasadban, nálam úgy 10ezerig semmi sem fogy aztán kezd. Rátöltés nélkül végigmegy az olajcseréig.
A könyve alapján a 2.0 T4 MAir-ba 0W30 ACEA C2 kell, Fiat 9.55535-GS1 minősítéssel.
Nálam nagy valószínűséggel a Motul lesz a befutó, a TS-nél már bevált.
Sandree8026-09-2022 21:37:26 // 26408
Ohh, és milyet javasoltok? Eddig esküdtem rá, Jtd 159-ben, MJet Grandéban, 1,2-es Y-ban, és Punto Gt-ben is jól szolgált.
Amúgy nagyon híg a gyári olaj nekem azért kell is utánatölteni 10.000 alatt 7-8dl-t. Az normális?
Amúgy nagyon híg a gyári olaj nekem azért kell is utánatölteni 10.000 alatt 7-8dl-t. Az normális?
Piritu - 1.000.00026-09-2022 21:04:11 // 26407
Sajnos van...
A TS-nél láttam hogy milyen hamar és mennyi olajsarat produkál, ami nagy valószínűséggel itt is eltömíti a finom járatokat. Erhard tudna többet mesélni :-(
Amíg nem láttam a sarat én is ragaszkodtam hozzá, de már nem. Bő milla km után váltottam. Valami történt vele mióta új név alatt fut.
Nálam is ha kicserélik a modult azonnal megy bele más.
A TS-nél láttam hogy milyen hamar és mennyi olajsarat produkál, ami nagy valószínűséggel itt is eltömíti a finom járatokat. Erhard tudna többet mesélni :-(
Amíg nem láttam a sarat én is ragaszkodtam hozzá, de már nem. Bő milla km után váltottam. Valami történt vele mióta új név alatt fut.
Nálam is ha kicserélik a modult azonnal megy bele más.
Sandree8026-09-2022 20:50:55 // 26406
Nekem a tegnapi sikeresen javított ülés ledöntős issue után, most meg az ablakmosóval van bajom. Először azt hittem, hogy kifogyott a lé, de akkor miért nem szólt, hát töltöttem rá... Továbbra sem jött, majd néztem, maga alá pisilt. Remélem, hogy amikor gariban a hűtőt cserélték, akkor raktak össze valamit rosszul. Szerdán megy dokihoz, meglátjuk.
Sandree8026-09-2022 20:43:42 // 26405
(most hagytam abba a telóról kommentelést)
A MultiAir-re lehet valahogy vigyázni?
Valahol olvastam, hogy a Selenia miatt (is) van. Én pont mindig minden olaszomnál ragaszkodtam hozzá, van a Seleniával valami nyűg? (ne már)
A MultiAir-re lehet valahogy vigyázni?
Valahol olvastam, hogy a Selenia miatt (is) van. Én pont mindig minden olaszomnál ragaszkodtam hozzá, van a Seleniával valami nyűg? (ne már)
Sandree8026-09-2022 20:37:44 // 26404
Nekem is pont ez volt az érzésem. Ha lenne egy 3d nyomtatóm eskü legyártanám, és elküldeném Itáliába, fiúk rakjátok be, és írjátok a jegyzőkönyvbe a nevemet egy R karakterrel 😀
Sandree8026-09-2022 20:36:30 // 26403
Nekem is pont ez volt az érzésem. Ha lenne egy 3d nyomtatóm eskü legyártanám, és elküldeném Itáliába, fiúk rakjátok be, és írjátok a jegyzőkönyvbe a nevemet egy jellel 😃
Zselé26-09-2022 19:34:11 // 26402
Minden esetre beszéltem Rohodi Misivel, ez megnyugtatott: mondta, hogy megnézik a dolgot. Mivel úgyis ott pihen az autó, át lehet vizsgálni, tuti nincs-e ázás/nyest/darázs/pók vagy akármi az ok-okozati mátrixban.
Holnap intézem az Assistanceot. Mára kaptam egy Tipot, de az rövidtávú, a sajátjuk. Elvileg az Assistance intéz hosszú távú csereautót.
Holnap intézem az Assistanceot. Mára kaptam egy Tipot, de az rövidtávú, a sajátjuk. Elvileg az Assistance intéz hosszú távú csereautót.
Piritu - 1.000.00026-09-2022 19:06:03 // 26401
Azóta mentem már ezer km-t, nem jött elő a hibajelzés. Szerintem a friss olaj segített egy kicsit.
Zselé26-09-2022 18:12:27 // 26400
Nem tudom az úgy mennyire használható, én az enyémet otthagytam, mert teljesen hülye. Össze vissza világít-nem világít, hisztizik…
Piritu - 1.000.00026-09-2022 16:59:40 // 26399
"Beázás állítólag nincs!" - erről jut eszembe. Amikor beázott a vadonatúj 2e négyzetméteres csarnok az építő azt mondta hogy csarnokkal nincs semmi baj, csak esik az eső :-DD
Piritu - 1.000.00026-09-2022 16:58:05 // 26398
A multiair modulom cseréje is a 2 hetes leállás/átállás miatt csúszik...
Zselé26-09-2022 15:50:52 // 26396
A hiba oka: bodycomputer meghalt.
Beázás állítólag nincs!
Javítás ideje: 2-3 hét... :(
Beázás állítólag nincs!
Javítás ideje: 2-3 hét... :(
zgi52126-09-2022 14:03:29 // 26395
mást kb. nem tudott mondani. d
e ez kb. amcsi hülyegyerek kezelés szintje
e ez kb. amcsi hülyegyerek kezelés szintje
Zselé26-09-2022 12:50:43 // 26394
Nem tudom, szerintem vagy beázás (80%), vagy nyest... (10%) Régen volt nyest, de kb fél éve nem láttam, mióta elbontottam egy-két épületet/sufnit ahol lakhatott. Nameg az éjjel jár. Ha meg is rágta, szerintem már előbb jelentkezett volna. Szombaton gond nélkül autóztam az esőbe egész nap.
Remélem meglesz a hiba megnyugtatóan. Ez a legnagyobb idegem, hogy bele ne keveredjek egy ilyen tippelgetésbe.. De hogy a hátsó lámpákat random égeti, meg az ajtót nyitva jelzi... nekem itt egyértelműen valami zárlat rajzolódik ki.
Ja egy élmény: hívott már valaki Assistance-ot? Én hívtam tegnap este, hogy mi legyen? Mert féltem, hogy reggelre lemeríti az akkut az égő lámpával...
Egy magyarul alig beszélő indiai jellegű emberrel telefonáltam, aki egy osztrák számról hívott vissza. Azt mondta, ma már nem jön tréler, de szedjem le az akkusarut, ha van egy 10-es kulcsom...
Ez szerintem nem prémium szegmensbe illő Assistance... vagy nem tudom :D
Remélem meglesz a hiba megnyugtatóan. Ez a legnagyobb idegem, hogy bele ne keveredjek egy ilyen tippelgetésbe.. De hogy a hátsó lámpákat random égeti, meg az ajtót nyitva jelzi... nekem itt egyértelműen valami zárlat rajzolódik ki.
Ja egy élmény: hívott már valaki Assistance-ot? Én hívtam tegnap este, hogy mi legyen? Mert féltem, hogy reggelre lemeríti az akkut az égő lámpával...
Egy magyarul alig beszélő indiai jellegű emberrel telefonáltam, aki egy osztrák számról hívott vissza. Azt mondta, ma már nem jön tréler, de szedjem le az akkusarut, ha van egy 10-es kulcsom...
Ez szerintem nem prémium szegmensbe illő Assistance... vagy nem tudom :D
zgi52126-09-2022 12:44:03 // 26393
baromira kíváncsi vagyok, sztem ez sokkal egyszerűbb eset lesz -remélem -
nemá, a szélvédő csere lenne :(
nemá, a szélvédő csere lenne :(
Zselé26-09-2022 10:13:16 // 26392
Köszönöm a tippet! Ez simán lehet...
Pár napja reggel észrevettem, hogy eléggé párásodunk.. fura is volt, nem volt olyan zord az idő reggel - csak esős.
Leadtam Budaörsön, kaptam egy csere rakétát, most nézegetik.
Viszont nagyon megszívtam, ha alkatrészt kell cserélni: most van valami átállás, 2 hétig nincs alkatrész rendelés :O
Még az jutott eszembe, hogy lehet-e ennek a beázásnak köze a kb. 1 hónapja történt szélvédőcseréhez, esetleg valamit nem jól raktak össze? Nem tudom most hanggal megnézni a videót, de gyanítom, ott lehet valami a tömítésekkel az esőcsatorna környékén...
Pár napja reggel észrevettem, hogy eléggé párásodunk.. fura is volt, nem volt olyan zord az idő reggel - csak esős.
Leadtam Budaörsön, kaptam egy csere rakétát, most nézegetik.
Viszont nagyon megszívtam, ha alkatrészt kell cserélni: most van valami átállás, 2 hétig nincs alkatrész rendelés :O
Még az jutott eszembe, hogy lehet-e ennek a beázásnak köze a kb. 1 hónapja történt szélvédőcseréhez, esetleg valamit nem jól raktak össze? Nem tudom most hanggal megnézni a videót, de gyanítom, ott lehet valami a tömítésekkel az esőcsatorna környékén...
RomeoOne26-09-2022 10:03:54 // 26391
Talán ehhez lehet köze, az egyik ECU, ha jól emlékszem akkor az anyósülés lábtere alatt van:
video
video
TtK26-09-2022 08:37:48 // 26390
Nice.. Szerintem aki ezt eredetileg tervezte, az csinált hozzá egy fedelet is, aminek egy háromszög alakú nyúlványa pont beleillett abba a kivágásba és a helyén tartotta a bowdent. Aztán jött a gyártás-optimalizálás és valaki azt mondta: minek az a fedél, az az oldal úgyis a kasztnira megy, majd az lezárja. Megspóroltak 50 centet.
Zselé25-09-2022 20:47:50 // 26389
Szerintem valami beázott. Már nem ég a lámpája, de azt hiszi, h nyitva az ajtaja… check féklámpa, fcw… a motortérbe rendesen vizes a comp csati. Jól sikerült a motortér vízszigetelése…
Zselé25-09-2022 20:28:41 // 26388
Sandree8025-09-2022 12:08:30 // 26387
Sziasztok!
Megvan a hiba oka. Nincs törés, és szerencsére ott volt a gond ahol Quash mondta. A bowden be van fogatva egy háromszögbe, ami ellentart, amikor a kart meghúzódik nyitáskor. Ebből a háromszögből ugrott ki a bowden. Gondolom erre már a gyárban is rájöttek, így egy "csodálatos" nyúlós plasztikot odaragasztottak, ami majd jól ellentart. Jelentem nem tart, most csalódtam, elég kisipari megoldás. Kicsit odaerősítettem bandázsszalaggal, hátha tovább tart, meg a csavar, ami az egész szerkezetet felfogta a csomagtartó tetejéhez is alig volt meghúzva, ezt visszarakáskor jobban meghúztam mindkét oldalon.
Üdv.:
S.
Megvan a hiba oka. Nincs törés, és szerencsére ott volt a gond ahol Quash mondta. A bowden be van fogatva egy háromszögbe, ami ellentart, amikor a kart meghúzódik nyitáskor. Ebből a háromszögből ugrott ki a bowden. Gondolom erre már a gyárban is rájöttek, így egy "csodálatos" nyúlós plasztikot odaragasztottak, ami majd jól ellentart. Jelentem nem tart, most csalódtam, elég kisipari megoldás. Kicsit odaerősítettem bandázsszalaggal, hátha tovább tart, meg a csavar, ami az egész szerkezetet felfogta a csomagtartó tetejéhez is alig volt meghúzva, ezt visszarakáskor jobban meghúztam mindkét oldalon.
Üdv.:
S.
Sandree8024-09-2022 19:02:56 // 26386
Hello Punto GT-s Cartárs 😉
Köszi, szóval akkor a karnál szokott törni. Kis esélyt látok rá esetemben, mert úgy nézem, hogy a bowdent húzza, csak a támla nem nyílik. Tartok tőle, hogy a zárnál ugrott ki / szakadt a bowden, ahhoz meg ahogy néztem egy nőgyógyászt kell keressek...
Holnap visszajelzek!
Üdv.
S.
Köszi, szóval akkor a karnál szokott törni. Kis esélyt látok rá esetemben, mert úgy nézem, hogy a bowdent húzza, csak a támla nem nyílik. Tartok tőle, hogy a zárnál ugrott ki / szakadt a bowden, ahhoz meg ahogy néztem egy nőgyógyászt kell keressek...
Holnap visszajelzek!
Üdv.
S.
quash24-09-2022 18:40:11 // 26385
2 csavar tartja + két "fül", óvatosan vedd le, és kiderült.
El tud törni a beakasztó része, ha így jártál cserés.
El tud törni a beakasztó része, ha így jártál cserés.
Sandree8023-09-2022 18:44:04 // 26384
Sziasztok!
ALARM van! A Juliska bal hátsó ülésénél hiába húzom a kart, meg sem mozdul, nem dől előre, olyan, mintha kiakadt volna a bovden, vagy ilyesmi.
Járt már közületek valaki így, vagy csak külön engem tisztel meg így?
Próbáltam keresni, de nem találtam ilyen issue-t az éterben...
Köszi előre is!
ALARM van! A Juliska bal hátsó ülésénél hiába húzom a kart, meg sem mozdul, nem dől előre, olyan, mintha kiakadt volna a bovden, vagy ilyesmi.
Járt már közületek valaki így, vagy csak külön engem tisztel meg így?
Próbáltam keresni, de nem találtam ilyen issue-t az éterben...
Köszi előre is!
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2022 10:28:32 // 26383
Amikor anno tesztvezettem (végre..) , akkor dízel automatához volt szerencsém. Az valóban halkabb volt, teljesen más élmény volt. Ott is volt egy fura búgás, de csak az első 200m-en, az inkább valami kezdődő hiba lehetett. Utána csendes volt. Igazán kipróbálni nem tudtam, lényegében ott a szalon körül mentünk egy kört, de az így rövid benyomás és távoli emlék alapján kb egy harmadik Giulia élmény.
zgi52122-09-2022 13:49:35 // 26382
nem hiszem, bár az enyém automata, ha vki beül a körúton nem hallja kintről mibe ül, bent ülve sztem meg nem mondja hozzá nem értő, hogy ez dízel v. benzin. (anyós, fater, barinő)
én pályán is tudok beszélgetni, zenét hallgatni. :P
tény, hogy a nyári 18' keményebb komfortilag, mint a 17' coll húsosabb téli. :)
de hát a szépség ugye.. (átlag 6.1, ezt muszáj ideszúrni :P )
én pályán is tudok beszélgetni, zenét hallgatni. :P
tény, hogy a nyári 18' keményebb komfortilag, mint a 17' coll húsosabb téli. :)
de hát a szépség ugye.. (átlag 6.1, ezt muszáj ideszúrni :P )
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2022 11:32:25 // 26381
Más..tegnap már majdnem biztos lettem benne, hogy találtam egy fícsört a Giuliában.
Már másodjára csinálja, hogy ha lendületesen kanyarodok ki, és gázelvétellel megfogom a csúszást még az esp előtt, majd újra határozott gázt adok, manuál 2-esbe teszi magát a váltó.
Elsőre azt hittem, hogy lányos zavaromban véletlenül belenyúltam a váltófülbe kormányzás közben. De nem, tegnap tutira hozzá sem értem véletlenül sem.
Egyszerűen ez az "csináld, csináld, abba ne hagyd" funkció lehet. Ez ha tényleg így van, az tiszta beteg XD
Már másodjára csinálja, hogy ha lendületesen kanyarodok ki, és gázelvétellel megfogom a csúszást még az esp előtt, majd újra határozott gázt adok, manuál 2-esbe teszi magát a váltó.
Elsőre azt hittem, hogy lányos zavaromban véletlenül belenyúltam a váltófülbe kormányzás közben. De nem, tegnap tutira hozzá sem értem véletlenül sem.
Egyszerűen ez az "csináld, csináld, abba ne hagyd" funkció lehet. Ez ha tényleg így van, az tiszta beteg XD
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2022 11:22:13 // 26380
A futómű szerintem évjárat szerint változott, az enyém ránézésre is magasabb. Tudom, látványra van akit zavar a kerékjáratban a kerék fölötti hézag, de érzésre valami ég és föld. Tesóm is próbálta az enyémet is, szerinte is egyértelmű a különbség.
Az alap bőrülés is pl teljesen más minőség, hiába néz ki hasonlóan. Fényesebb, vékonyabb bőrnek tűnik. A MY21 masszívabb anyag.
A zajszigetelés szerintem hasonló lehet, egyszerűen a kézi váltóból és a hajtásból jön a hang állandóan, emellé a motor is elég hangos, és sok a rezonancia. Szerintem egy 159 2.0jtdm ennél lényegesen csendesebb. A 2.4 automatáról ne is beszéljünk, az egy univerzummal van arrébb.
Az alap bőrülés is pl teljesen más minőség, hiába néz ki hasonlóan. Fényesebb, vékonyabb bőrnek tűnik. A MY21 masszívabb anyag.
A zajszigetelés szerintem hasonló lehet, egyszerűen a kézi váltóból és a hajtásból jön a hang állandóan, emellé a motor is elég hangos, és sok a rezonancia. Szerintem egy 159 2.0jtdm ennél lényegesen csendesebb. A 2.4 automatáról ne is beszéljünk, az egy univerzummal van arrébb.
Liquid22-09-2022 09:14:30 // 26379
Hmmm, ezek szerint a dízelekben gyengébb a zajszigetelés? Vagy maga a hajtás lenne ennyivel hangosabb? A futómű viszont még érdekesebb. Ez az évjárat lehet, vagy a típus/felszereltség?
Competizione22-09-2022 09:13:00 // 26378
Ok,köszi az infót,,,,,,,,,,,,,írok neked privátba.
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2022 09:09:10 // 26377
Nos, a kuplung puha volt, ez igaz. A kézi váltós nem jött velünk és kb ki is esett a rostán ez a változat. Ennyi hajtási zajt legutóbb egy öreg e30-asban hallottam. A motor is hangos, viszont nem igazán megy.
My21 Benzina-ból átülve drasztikusak a különbségek, ezt nem gondoltam. A rugózás is olyan régi alfás, amikor már szorul az ember gyomra minden bucka előtt. A MY21 meg bármin átmegy kb, elképesztő a differencia. Mindkettőn 18-as kétszéles felni, és Goodyear Eagle F1 volt, tehát nem a kerék miatt.
My21 Benzina-ból átülve drasztikusak a különbségek, ezt nem gondoltam. A rugózás is olyan régi alfás, amikor már szorul az ember gyomra minden bucka előtt. A MY21 meg bármin átmegy kb, elképesztő a differencia. Mindkettőn 18-as kétszéles felni, és Goodyear Eagle F1 volt, tehát nem a kerék miatt.
Piritu - 1.000.00021-09-2022 20:28:47 // 26376
WarbiRunner (Gyuri)20-09-2022 22:12:25 // 26375
Köszi, kb ez volt az aggodalom, hogy nehogy olyan legyen mint a régi jtd-ken :-) Ha úgy alakul, holnap kipróbáljuk.
Zoli2220-09-2022 20:40:01 // 26374
Nálam olajcsere után kb 10.000 km-en keresztül maxon van, utána kicsit lejjebb megy. A szervízeknél kb 75%-on szokott állni. Most például 3000 km van a következő szervízig és 80% körül van.
SanyiJTD20-09-2022 18:53:50 // 26372
Határozottan könnyebb, mint a 2000km-el ezelőtt kuplungozott dízel 147-esem, de azért egy nem egy benzines toyota :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
554
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?