Forum >> Giulia
Zselé14-09-2023 17:14:25 // 32008
Szerintem is teljesen vonalban van, ez fél napos, itt fotózás szervezetten nincs, meg ez hétköznap van. Ár/értékben mindkettő megfelelő - nekem a péntek nagyon megtetszett, mert a közeljövőben sajna nincs egy egész hétvégi napom :) Nem konkurencia a kettő, én ezt korábban Halesszal meg is beszéltem, ebből nehogy baj legyen - főleg, hogy nincs is rajta hasznom :DDD
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2023 16:11:08 // 32007
Nem állt szándékomban leszólni a Tempo 2-t, bocs, értem az árát annak is. És még nem tudom mi legyen :-) A Tempo 1 nekem nagyon bejött, csak ajánlani tudom :-)
Halesz14-09-2023 15:07:59 // 32006
Tegyük hozzá, hogy a Tempo2 egész napos, plusz fotózással.
Mindkettőnek teljesen jó az ára, ezek a képzések ennyibe kerülnek.
Mindkettőnek teljesen jó az ára, ezek a képzések ennyibe kerülnek.
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2023 14:37:37 // 32005
10-15 autó az optimum szerintem is. Árban szerintem reális, így is fele a Tempo 2-nek 10 autó esetén. Még én is agyalok mi legyen. Nagyon ki kéne próbálni, pont a pályás hangsúly miatt :-)
Zselé14-09-2023 14:28:37 // 32004
Ez 15-én van vasárnap. A Kakucsos vagy október 6 vagy október 13.
SD14-09-2023 14:19:39 // 32003
nem egy nap de akár egy hétvége, ami azér kannibalizmus, mindkét félnek
én most lehet visszavonulót fújok mert örülök hogy kész a verda, most ki kell pipálnom a családi dolgokat, és utána meglátjuk..
annyit garázdálkodtam nyáron, ha azt megúszom 300ezres csekk nélkül már jók vagyunk tavasszal egy ilyenre:D:D:D
én most lehet visszavonulót fújok mert örülök hogy kész a verda, most ki kell pipálnom a családi dolgokat, és utána meglátjuk..
annyit garázdálkodtam nyáron, ha azt megúszom 300ezres csekk nélkül már jók vagyunk tavasszal egy ilyenre:D:D:D
Zselé14-09-2023 14:13:37 // 32002
Mikor lesz a tempo? azzal nyilván nem lenne jó egy napra..
SD14-09-2023 13:58:59 // 32001
Teljesen jó ár, csak elsőre rosszul olvastam a 15-öt azt nem is értettem annyira barátinak tűnt..?
Meg hogy pont egyszerre lesz az Amore Tempo-val??
Nem lenne jobb kicsit távolabb tenni?
Meg hogy pont egyszerre lesz az Amore Tempo-val??
Nem lenne jobb kicsit távolabb tenni?
Zselé14-09-2023 13:21:57 // 32000
40 autó már elég sok lenne.. Ez szerintem úgy néz ki, hogy minimum 10 autóval érdemes, hogy kezelhető legyen a költség, viszont max 15 autó, hogy mindenkire maradjon rendesen idő.. Én egyébként magamon kívül még 1 vagy két offos autóst tudok hozni - de a létszám feltöltésbe előnyt élveznek egyelőre a fórumos Alfások :)
Most az a 60 ezer Ft egy ilyen tréningre sok vagy kevés... én már voltam, ilyenen (ami nem ennyire fókuszáltan pályás volt), azért röhögve megérte, ismerve a piaci árakat.. de természetesen mindenki a maga pénztárcájával veri.. :D
Most az a 60 ezer Ft egy ilyen tréningre sok vagy kevés... én már voltam, ilyenen (ami nem ennyire fókuszáltan pályás volt), azért röhögve megérte, ismerve a piaci árakat.. de természetesen mindenki a maga pénztárcájával veri.. :D
SD14-09-2023 12:37:12 // 31999
Service DONE, olaj, szűrők, pecsét 14k 110k Budaörs Carnet :))) Boldogságos km-ek tárháza nyílt meg újra:)))
SD14-09-2023 12:36:03 // 31998
akkor 40 autónál lett volna optimum, az kicsit sok:D
SD14-09-2023 12:33:01 // 31996
Te meg keresztül mentél volna rajta:D
Én megszerettem nem is értem hogy lehet enékül élni:D
De ha meg kikapcsolod nem fékez:D
Én megszerettem nem is értem hogy lehet enékül élni:D
De ha meg kikapcsolod nem fékez:D
Zselé13-09-2023 20:31:31 // 31995
Pályatréning infók:
Sikerült ma összeülnünk, és a következő programot raktuk össze:
Helyszín: Kakucs Ring
Időpont: október első vagy második péntek, reggel 8-13h (még pontosítjuk, melyik nap szabad a pálya)
A program:
7:30-8:00 közt: érkezés, kávé, pogácsa
8:00-8:30: kötelező adminisztráció és egy rövid elméleti rész
8:30-9:30: vészfékezés és vészelkerülés gyakorlatok a pályán - hogy ne legyen baj élesben:)
9:30-10:30: körözés a pályán, ideális ívek gyakorlása, instruktori felvezetéssel. Mindig más megy az instruktor mögött, de addig is a többiek utánuk - tehát mindenki folyamatosan köröz, gyorsul, gyakorol
10:30-11:00 Gopro felvételek: elöl mész, mögötted a tréner kerget és rögzít
11:00-11:30 Gopro felvételek elemzése, tanácsok személyre szabva
12-ig szabadedzés a pályán
12:00-13:00 között mért körök
5-10 perces szünetek igény szerint napközbe, ebéd utána fakultatív
A költségek:
A pályabérlet, kávé/pogi, 2 instruktor és a felszereléseik 600.000,- Ft-ba kerülnek. Ezt annyi fele kell osztani, ahányan jövünk - tehát 10 autó ha összejön, akkor 60.000,- Ft/fő
Hacéges számla igény lenne valakinél, jelezze, az is megoldható.
No akkor ennek fényében: ki jönne? :)
Sikerült ma összeülnünk, és a következő programot raktuk össze:
Helyszín: Kakucs Ring
Időpont: október első vagy második péntek, reggel 8-13h (még pontosítjuk, melyik nap szabad a pálya)
A program:
7:30-8:00 közt: érkezés, kávé, pogácsa
8:00-8:30: kötelező adminisztráció és egy rövid elméleti rész
8:30-9:30: vészfékezés és vészelkerülés gyakorlatok a pályán - hogy ne legyen baj élesben:)
9:30-10:30: körözés a pályán, ideális ívek gyakorlása, instruktori felvezetéssel. Mindig más megy az instruktor mögött, de addig is a többiek utánuk - tehát mindenki folyamatosan köröz, gyorsul, gyakorol
10:30-11:00 Gopro felvételek: elöl mész, mögötted a tréner kerget és rögzít
11:00-11:30 Gopro felvételek elemzése, tanácsok személyre szabva
12-ig szabadedzés a pályán
12:00-13:00 között mért körök
5-10 perces szünetek igény szerint napközbe, ebéd utána fakultatív
A költségek:
A pályabérlet, kávé/pogi, 2 instruktor és a felszereléseik 600.000,- Ft-ba kerülnek. Ezt annyi fele kell osztani, ahányan jövünk - tehát 10 autó ha összejön, akkor 60.000,- Ft/fő
Hacéges számla igény lenne valakinél, jelezze, az is megoldható.
No akkor ennek fényében: ki jönne? :)
Piritu - 1.000.00013-09-2023 19:13:48 // 31994
"A tempomat radarral meg is áll, csak nem indul el magától." - én ezt a nyavajás radaros tempomatot cserélném vissza a sebességtartóra. Az összes vezetéstámogatás nem ér annyit hogy mindig belassítson, ma is be akart állni a biciklis mögé...
SD13-09-2023 16:29:23 // 31993
hiszi a piszi:)
Legalább annyira borzasztó hogy ilyen emberek kezébe kerülnek Giuliák már:D
Mint amennyire nagyszerű:D
Legalább annyira borzasztó hogy ilyen emberek kezébe kerülnek Giuliák már:D
Mint amennyire nagyszerű:D
TtK13-09-2023 16:24:41 // 31992
Az úttörő ahol tud, segít! :) Btw. ezt a két mondatot a manuálba is be lehetett volna írni, de ott is csak annyi van, hogy nyomogasd addig míg jó nem lesz..
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2023 16:15:21 // 31991
Szuper, ez nekem sem volt tiszta :-) Addig nyomogattam, míg jó nem lett. Azért nem rossz fícsör, engem meglepett hogy ilyen is van benne.
TtK13-09-2023 14:56:39 // 31990
Na, ma rájöttem a joystick működésére: előre-hátra irányban felfújja és leereszti a deréktámaszt, föl-le meg az épp benne levő levegőt pumpálja egy alsó és egy felső lufi között.
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2023 14:26:47 // 31989
Buherálja a nyavaja, örültem hogy megszabadulok ezektől XD
SD13-09-2023 13:41:51 // 31988
Én amúgy utána kérdeztem lehet ezeket utólag telepíteni, csak cserélgetni kell hozzá alkatrészeket.
Pl: a sávtartó automata egy érzékelős kormányt és annak kapcsolóit is tartalmazza, az autó hardvere amúgy tudja hogy tekergeti helyetted az ormányt:D
Az ilyen táblafelismerő meg egyéb mókák az megint leginkább szoftveres kérdés.
A tempomat radarral meg is áll, csak nem indul el magától.
De az a vicc hogy az autó amúgy önvezető lehetne kamera, radar benne, csak szoftveresen tiltva van meg mivel nem érezné a kormány hogy fogom-e ezért le is állna ha engedélyezném kormánycsere nélkül.
Még az is lehetséges hogy érintős képernyőt telepítenek utólag facelift előtti autóba, bár az is borsos végeredményben.
De szint úgy, akinek a LED lámpa lenne a kattanása azt is meg lehet buherálni, utólag.
Összességében én magát az eszenciáját vettem ezt is akartam ezt újraélni minden nap öröm:)
Pl: a sávtartó automata egy érzékelős kormányt és annak kapcsolóit is tartalmazza, az autó hardvere amúgy tudja hogy tekergeti helyetted az ormányt:D
Az ilyen táblafelismerő meg egyéb mókák az megint leginkább szoftveres kérdés.
A tempomat radarral meg is áll, csak nem indul el magától.
De az a vicc hogy az autó amúgy önvezető lehetne kamera, radar benne, csak szoftveresen tiltva van meg mivel nem érezné a kormány hogy fogom-e ezért le is állna ha engedélyezném kormánycsere nélkül.
Még az is lehetséges hogy érintős képernyőt telepítenek utólag facelift előtti autóba, bár az is borsos végeredményben.
De szint úgy, akinek a LED lámpa lenne a kattanása azt is meg lehet buherálni, utólag.
Összességében én magát az eszenciáját vettem ezt is akartam ezt újraélni minden nap öröm:)
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2023 11:10:59 // 31987
XD Anno volt az a Brillante akció. Abból hagyták hogy kialkudjam vezetéstámogatókat, pont ezt a driver assistance csomagot. Na és mire cseréltem be, na mire? Többek közt sárga féknyeregekre XDD Na jó, meg a nagy fékekre, diplakidörgőre, és még jópár ez az bekerült. A kulcs momentum mindenképp az volt, hogy engedték a változtatást a promóciós összeállításban. Két év távlatában sem bántam meg egyetlen extrát sem :-)
SD13-09-2023 10:46:31 // 31986
A vezetéstámogató izéket én megpróbáltam belealkudni az árba nem engedtek... emiatt lett a piros:) Abban nincsenek ilyen huncutságok, amik nem kellenek:D De minden benne van ami kell, jó pár dolgot majd még veszek hozzá:D
SD13-09-2023 10:44:49 // 31985
Nekem is a piros féknyereg készletes autó miatt van:D Meg a felni is:D De már megszerettem nekem ez most jó igy van aki már hibridnek nézte:D:D:D
TtK12-09-2023 23:06:32 // 31984
Na, a szürke helyett piros féknyereg 170k-ért, az az én fogalmaim szerint kimeríti a pofátlan rablás/lenyúlás tényállását. Nyilván van pár forint logisztikai költség a különböző cikkszám miatt, meg a festőpisztolyt is ki kell mosni, mielőtt másik színt töltenek bele; Legyen erősen túlárazva nyergenként 5000 Ft. Az csekély 3400% haszon.
((Mit mondott az öreg Kohn bácsi, mikor Grün cukorkaautomatája elnyelte a pénzét? - Ügyes! ))
((Mit mondott az öreg Kohn bácsi, mikor Grün cukorkaautomatája elnyelte a pénzét? - Ügyes! ))
Piritu - 1.000.00012-09-2023 21:09:59 // 31983
TtK12-09-2023 20:40:53 // 31982
700k. Megnéztem az árlistát, amiről rendeltem.
TtK12-09-2023 20:29:58 // 31981
Nincs. 600k-s extra, köszi nem kértem :)
A középső USBt kipróbálom még egyszer.
A középső USBt kipróbálom még egyszer.
Piritu - 1.000.00012-09-2023 18:12:40 // 31980
Nekem - emlékeim szerint - le és fel is megy. Anno egyszer beállítottam azóta úgy van.
Furi amit írsz a blogban, nekem a műszerfali csatiba van dugva a telefon és megy az AA.
Más.
Nincs önvezető funkciód? A kormány képe alapján az a gomb ahol nekem lehet kapcsolni neked üres.
Furi amit írsz a blogban, nekem a műszerfali csatiba van dugva a telefon és megy az AA.
Más.
Nincs önvezető funkciód? A kormány képe alapján az a gomb ahol nekem lehet kapcsolni neked üres.
TtK12-09-2023 16:01:11 // 31979
Akinek veloce ülése van: a gerinctámasz joystickje hogy működik? Két irányba felfújja, a két ellenkezőben leereszti. De mi a különbség az irányok közt? Én nem érzem. Lehet nem hajlik már eléggé a hátam :)
G-MANN🍀11-09-2023 21:59:44 // 31977
Gyári 17 elvileg rámegy.
Itt can is, 240/4db, gyári.
https://olaszautobonto.hu/webaruhaz/felni/alfa-romeo-giulia-gyari-uj-17-os-alufelni-garnitura-4db/34660/
Itt can is, 240/4db, gyári.
https://olaszautobonto.hu/webaruhaz/felni/alfa-romeo-giulia-gyari-uj-17-os-alufelni-garnitura-4db/34660/
SD11-09-2023 11:31:37 // 31976
SD11-09-2023 11:02:04 // 31975
Ha épp ez tetszene, azt lehet bekockáztatnám hogy eladom neked az egyik szettet, ezzel ugyan jövő nyáron gumi vásárlásra kényszerülök, télire én is megtartanám a 17" de nyárra elviselne az autó többet:))) Igazából teljesen jó ezzel is, leginkább a Continetnal Ecocontac-on érzem néha hogy meg meg csúszik:D:D:D De érdekes módban nem is kanyarnál jellemző:D Hanem eltekeri:P Biztos az ECO nem kapaszkodik...
Szóval ha szeretnél ilyen hibrid felnit, akkor jelezz, 250k és viheted az egyik szettet:)
(a nyári gummát meg akkor elpasszolom...)
De egy kerék próbára bármikor szívesen látlak :)
A téli Bridgestone az bitang:)))
SD11-09-2023 10:53:55 // 31974
Illetve úgy tudom már nem készül kis fékes Giulia, így amihez gyárilag konfigurálható a 17" ott jó lesz, a gyárit azért tartom fontosnak mert az egész torque vektoring azon a geometrián alapszik amit a kerék ad, 1-2 cm nem hiszem hogy beleszól, de mondjuk egy extrém ET letépheti a dobbetétet is.. szóval gyári:)))
18" fb
Classico QV szett FB:) nyálaznám:)))
asszem ez is a gyári 17"
A régi Giulietta felniknél arra kell figyenlni hogy hiába 5x110 a Giulietta M12-es csavarral megy fel, a Giulia M14, ebbe én is belefutottam, ezt át lehet furatni, de ha már tudod akkro nem kell:)
18" fb
Classico QV szett FB:) nyálaznám:)))
asszem ez is a gyári 17"
A régi Giulietta felniknél arra kell figyenlni hogy hiába 5x110 a Giulietta M12-es csavarral megy fel, a Giulia M14, ebbe én is belefutottam, ezt át lehet furatni, de ha már tudod akkro nem kell:)
SD11-09-2023 10:49:19 // 31973
Én úgy vélem a féknyereg lesz legközelebb a felnihez, tehát az határozza meg milyen felni megy fel.
SD11-09-2023 10:48:55 // 31972
Nekem ami ez a hibrid cucc, ebből volt még egy szett, és elég jó áron, de mostanában láttam FB-n is már dobálják le a gyárit is népek első szett gumi után :)
TtK11-09-2023 09:52:55 // 31971
Köszi. Nyilván kipróbáljuk. Ha felmegy, akkor szükségem lesz egy 17-es felnikészletre. Nem kell feltétlenül gyári. Szóljon, akinek van. SD? :)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2023 09:29:42 // 31970
Vagyis közelebb a felni belső palástjához.
Mivel az USA-ban nincs 200 lovas (és alap fék sem), jó kiindulópont amcsi fórumokon rákeresni a 17-es felnire.
Mivel az USA-ban nincs 200 lovas (és alap fék sem), jó kiindulópont amcsi fórumokon rákeresni a 17-es felnire.
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2023 09:27:32 // 31969
Ha nagyobb a tárcsa, akkor följebb van a féknyereg, nemdebár :-))
SD11-09-2023 08:59:23 // 31968
De a féknyereg gondolom nem változik vagy van külön Veloce féknyereg is?
Illetve ha már itt tartunk a Q féknyereg Plug&Play a Super-re?:))))
Csak incase of future development possibilities:)))
Mert ugye régen mindenféle főfékhengereket kellett cserélni ilyen esetben.. de gondolom itt az elektromos féket nem fejlesztették le 3x :))))
Illetve ha már itt tartunk a Q féknyereg Plug&Play a Super-re?:))))
Csak incase of future development possibilities:)))
Mert ugye régen mindenféle főfékhengereket kellett cserélni ilyen esetben.. de gondolom itt az elektromos féket nem fejlesztették le 3x :))))
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2023 08:49:34 // 31967
A Veloce fék nagyobb, nem ilyen egyértelmű a helyzet :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2023 08:48:54 // 31966
Azért nyilván a tuti egy próba :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2023 08:48:26 // 31965
Gyári 17-es felni tudtommal éppen felmegy a Veloce fékre is. Külföldi fórumokon láttam rá példát, Q4 téli 17-esekkel.
SD11-09-2023 08:33:12 // 31964
Ki volt reggel üvegtetős Piros Giuliával fordult be a 7-es útról a Sport 11-hez tartozó lakópark felé? Én meg jöttem a 7-esen befele:))
Tempomat 69 A mód:P:D
De utána a béjembé akármilyenM40i kabrióóó megjkapta a magáét, mostanáig sem értem hogy, de értem, béna balfék volt:D Festett szőke férfinek látszó lény:D
Giulia megriszálta a seggét és megüldözősésből lenyomás lett:D
Jó addigra nem is tudom miért D-be került:D
Tempomat 69 A mód:P:D
De utána a béjembé akármilyenM40i kabrióóó megjkapta a magáét, mostanáig sem értem hogy, de értem, béna balfék volt:D Festett szőke férfinek látszó lény:D
Giulia megriszálta a seggét és megüldözősésből lenyomás lett:D
Jó addigra nem is tudom miért D-be került:D
SD11-09-2023 08:28:03 // 31963
Azt vágjátok hogy ez a LED-matrix annyit jelent hogy egy DLP projektor dolgozik a lámpában?:P:O Opció B ledeket kapcsolgat, de bizonyos felbontás felett olcsóbb egy erős megvilágítás, és azt tükrökkel aktiválni illetve deaktiválni:O Azért hova jutottunk:D
SD11-09-2023 08:25:39 // 31962
Nekem 17" van:) Ha nem Q akkor felmegy:) Kell?:D
TtK10-09-2023 22:21:52 // 31961
Egy gyors kérdés: a nagy első fékre felmegy a 17-es felni? Lassan jön a tél, ezen is e kell kezdeni gondolkozni...:)
TtK10-09-2023 22:16:33 // 31960
A használati utasításban ez van:
AFS FUNKCIÓ (Adaptive Frontlight System)
(ha van)
Ez egy olyan rendszer, amely a fő fénysugarat állítja mind vízszintesen mind függőlegesen, és folyamatosan automatikusan az irányváltoztatás/kanyarodás közbeni vezetési körülményekhez igazítja.
A rendszer a fénysugarat az úttest legjobb megvilágításának biztosítása érdekében irányítja, figyelembe véve a jármű sebességét, az irányváltoztatás/kanyarodás szögét és a kormányzás gyorsaságát.
A funkció engedélyezése a Connect rendszer kijelzőjének menüjében végezhető el.
A funkció bekapcsolt tompított fényszórók mellett engedélyezett.
LED mátrix fényszórók esetén a homologizációs követelmények teljesítése és az ellenkező irányba érkező vezetők elvakításának elkerülése érdekében az AFS funkciót ki kell kapcsolni, ha a vezetőülés az autó bal oldalán van, és olyan országokban közlekedik, ahol a haladási irány a jobb oldali sávban található (és fordítva).
GLARE FREE
A "Glare Free" funkció segíti a vezetőt városon kívüli utakon, rossz környezeti megvilágítás mellett, lehetővé téve a távolsági fényszórók használatát más autók jelenlétében is anélkül, hogy fennállna azok elvakításának veszélye.
A tükröződésgátló hatás a LED mátrixoknak köszönhetően érhető el, amelyek dinamikusan kapcsolnak be és ki, hogy az úton lévő összes jármű (beleértve a motorkerékpárokat és kerékpárokat is) lámpáinak megfelelő árnyékolt területet azonosítsanak a belső visszapillantó tükör alatt, a szélvédőn elhelyezett, előre néző
digitális kamera által megadott, a többi járműről érkező fényszóró információk
alapján.
A tükröződésgátló rendszer többárnyékos típusú, mivel egyszerre akár négy fényalagút létrehozására is alkalmas, és az alagút minden területe olyan széles, mint az akadály, amelyet nem szabad elvakítani.
Az ábrán egy példa látható a különböző forgatókönyvekből:
(1) két gépkocsi utazik elől ugyanabba az irányba;
(2) egy másik gépkocsi előz;
(3) egy másik gépkocsi halad az ellenkező irányba.
A rendszer néhány másodperc alatt képes észlelni és reagálni az elől haladó vagy érkező járművekre.
AFS FUNKCIÓ (Adaptive Frontlight System)
(ha van)
Ez egy olyan rendszer, amely a fő fénysugarat állítja mind vízszintesen mind függőlegesen, és folyamatosan automatikusan az irányváltoztatás/kanyarodás közbeni vezetési körülményekhez igazítja.
A rendszer a fénysugarat az úttest legjobb megvilágításának biztosítása érdekében irányítja, figyelembe véve a jármű sebességét, az irányváltoztatás/kanyarodás szögét és a kormányzás gyorsaságát.
A funkció engedélyezése a Connect rendszer kijelzőjének menüjében végezhető el.
A funkció bekapcsolt tompított fényszórók mellett engedélyezett.
LED mátrix fényszórók esetén a homologizációs követelmények teljesítése és az ellenkező irányba érkező vezetők elvakításának elkerülése érdekében az AFS funkciót ki kell kapcsolni, ha a vezetőülés az autó bal oldalán van, és olyan országokban közlekedik, ahol a haladási irány a jobb oldali sávban található (és fordítva).
GLARE FREE
A "Glare Free" funkció segíti a vezetőt városon kívüli utakon, rossz környezeti megvilágítás mellett, lehetővé téve a távolsági fényszórók használatát más autók jelenlétében is anélkül, hogy fennállna azok elvakításának veszélye.
A tükröződésgátló hatás a LED mátrixoknak köszönhetően érhető el, amelyek dinamikusan kapcsolnak be és ki, hogy az úton lévő összes jármű (beleértve a motorkerékpárokat és kerékpárokat is) lámpáinak megfelelő árnyékolt területet azonosítsanak a belső visszapillantó tükör alatt, a szélvédőn elhelyezett, előre néző
digitális kamera által megadott, a többi járműről érkező fényszóró információk
alapján.
A tükröződésgátló rendszer többárnyékos típusú, mivel egyszerre akár négy fényalagút létrehozására is alkalmas, és az alagút minden területe olyan széles, mint az akadály, amelyet nem szabad elvakítani.
Az ábrán egy példa látható a különböző forgatókönyvekből:
(1) két gépkocsi utazik elől ugyanabba az irányba;
(2) egy másik gépkocsi előz;
(3) egy másik gépkocsi halad az ellenkező irányba.
A rendszer néhány másodperc alatt képes észlelni és reagálni az elől haladó vagy érkező járművekre.
quash10-09-2023 20:34:52 // 31959
Nekem furcsa, hogy kb. zéró infó van arról hogy vajon mit is tud ez a lámpa! :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
518
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?