Azért ha nem kókány munka akkor kell hozzá pár automotive csati, valami áramkör, kábel.. meg van az 10-20 font is:)
De azért ne feledkezzünk el hogy ő ezzel foglokozott, próbálkozott, kockázatot vállal, gari stb.
De azér mégis ha a lemez "radar páncél" alkatrész ami tényleg meló ennél olcsóbb, azért na:)
Forum >> Giulia
SD30-09-2023 08:58:38 // 32211
TtK29-09-2023 22:31:30 // 32210
Az anyagköltség valószínűleg nem haladja meg jelentősen a 2.5 fontot.. ;)
lieszko29-09-2023 20:43:01 // 32209
Részletekbe nem mennék bele, lényeg, hogy az autó leállítása után rövid idő múlva nem tudsz a radar csatijáról rálépni az autó CAN hálózatára.
250 angol font.
250 angol font.
SD28-09-2023 22:15:18 // 32208
Na és mit kér érte? Hogy lehet megbizonyosodni hogy tényleg csinál valamit a kütyüje ami ennyire titkos (értem hogy a rabolók miatt is) de amit magyarázni kell ott a termék nekem nem teljesen ok.
Szóval ha megszakítja a radar, és valahonnan vesz hozzá jelet hogy mikor indítasz, addig ok. Gondolom így működhet.
Végül is egy Relé is elég lehet ha megfelelő szálat húzza meg ikor gyújtást kap az autó.
Szóval ha megszakítja a radar, és valahonnan vesz hozzá jelet hogy mikor indítasz, addig ok. Gondolom így működhet.
Végül is egy Relé is elég lehet ha megfelelő szálat húzza meg ikor gyújtást kap az autó.
lieszko28-09-2023 21:10:19 // 32207
Én behúztam, az ördög nem alszik, főleg ha külföldre is jársz, ki tudja hol kell éjszakára otthagynod az autódat.
A legrosszabb a helyzet Angliában, utána jön Olaszország, de vittek el így Hollandiában is autókat.
Amúgy tényleg egyszerű beszerelni.
A srác pedig nagyon korrekt és rendkívül alapos és óvatos, nem ad ki infót bárkinek, előtte bizonyítanod kell, hogy tényleg Giulia-d, vagy Stelvio-d van.
A legrosszabb a helyzet Angliában, utána jön Olaszország, de vittek el így Hollandiában is autókat.
Amúgy tényleg egyszerű beszerelni.
A srác pedig nagyon korrekt és rendkívül alapos és óvatos, nem ad ki infót bárkinek, előtte bizonyítanod kell, hogy tényleg Giulia-d, vagy Stelvio-d van.
SD28-09-2023 20:14:13 // 32206
Biztos azok vannak és leginkább külföldön (UK, IT) veszélyben akik utcán tartják.
Olvastam olyat akinek kétszer lopták el a Stelvioját.. végül is ha erre szakosodott banda, valószínüleg felszereléssel és rutinnal feltérképezik a környékben lévő autókat.
Minden esetre ha hozzáférhető a radar, onnan pár perc.. ami azért elég tré dolog.
Egyszerűbb mint a kulcsmásolás vagy egyéb trükk.
Másrészről amelyik autót el akarják vinni azt elviszik.
De valami amatőr balfék ha szétbombázza a radart meg a lököst.. az sem derűs tény... még ha nem is tudta elvinni..
Onnan lesz ez szerintem érdekes ha esetleg szálingóznak a külföldi sokat futott gépek, vagy törik őket és lesz igény bontott alkatrészre. Addig amíg ennyire réteg autó, és nagy része garis... és nem is romlanak el:))) addig nincs értelme ezzel foglalkozni.
Ha nem lesz népautó márpedig nem úgy néz ki:) Akkor itthon többet kell érte utazni mint amennyi pénzt lehet vele keresni hogy összeszedje ezeket valaki:D
Olvastam olyat akinek kétszer lopták el a Stelvioját.. végül is ha erre szakosodott banda, valószínüleg felszereléssel és rutinnal feltérképezik a környékben lévő autókat.
Minden esetre ha hozzáférhető a radar, onnan pár perc.. ami azért elég tré dolog.
Egyszerűbb mint a kulcsmásolás vagy egyéb trükk.
Másrészről amelyik autót el akarják vinni azt elviszik.
De valami amatőr balfék ha szétbombázza a radart meg a lököst.. az sem derűs tény... még ha nem is tudta elvinni..
Onnan lesz ez szerintem érdekes ha esetleg szálingóznak a külföldi sokat futott gépek, vagy törik őket és lesz igény bontott alkatrészre. Addig amíg ennyire réteg autó, és nagy része garis... és nem is romlanak el:))) addig nincs értelme ezzel foglalkozni.
Ha nem lesz népautó márpedig nem úgy néz ki:) Akkor itthon többet kell érte utazni mint amennyi pénzt lehet vele keresni hogy összeszedje ezeket valaki:D
RomeoOne28-09-2023 19:51:56 // 32205
Sztem ez nem úgy szokott történni, hogy meglátnak egyet random az utcán és akkor hirtelen odaszaladnak és viszik. Ha egy autó gyakran szokott egy tipikus helyen állni, akkor kifigyelik és egy alkalmas időpontban elviszik.
SD28-09-2023 15:44:27 // 32204
De ha szar a helyzet az akksi sarut még mindig lehúzhatod otthagyni, és ha az ajtót nyitod, az ülés felöl már be lehet mászni hátra:D Nem elegáns, de jobb mint hogy elvigyék..
Akkor hiába csatlakozik:P Bár még szétbarmolni szétbarmolhatja..
Akkor hiába csatlakozik:P Bár még szétbarmolni szétbarmolhatja..
SD28-09-2023 15:42:51 // 32203
Engem is ezért nem foglakoztatott, de pl: voltam Olaszországban ott már létezik ez az irányzat, vagy néha azért itt ott meg kell állni, és ez 2 perc...
jó ott a casco, de azzal meg mire megyek a mai árakkal..
Vehetek egy jó Dacia Lodgy-t:D:D
jó ott a casco, de azzal meg mire megyek a mai árakkal..
Vehetek egy jó Dacia Lodgy-t:D:D
RomeoOne28-09-2023 13:45:05 // 32202
Elég megnézned a vevői visszajelzéseket :) metalgod23-tól én meg merném venni. Csak nem az utcán áll az autó, alacsonynak látom a kockázatot ilyen lopásra.
SD28-09-2023 11:52:38 // 32201
Radar deaktiváló kütyü, lopás ellen
Ezt találtam egy eladó Giulia QV hitrdetésében és megadta a tulaj az elérhetőségét az infónak
Nagyon titokzatos mert semmit nem mond el róla a készítője, és ugye onnan tudod hogy működik vagy jó-e valamire, de állítólag magad is be tudod szerelni, semmibe nem szól bele:D
Árat sem árult el..
De érdekes.
Ezt találtam egy eladó Giulia QV hitrdetésében és megadta a tulaj az elérhetőségét az infónak
Nagyon titokzatos mert semmit nem mond el róla a készítője, és ugye onnan tudod hogy működik vagy jó-e valamire, de állítólag magad is be tudod szerelni, semmibe nem szól bele:D
Árat sem árult el..
De érdekes.
SD28-09-2023 10:49:12 // 32199
De tanulni jó a játékos, így nem bízom el magam:)
Ha jobban tapadna nagyobb sebességnél hagyná el magát:)
t.
Ha jobban tapadna nagyobb sebességnél hagyná el magát:)
t.
WarbiRunner (Gyuri)28-09-2023 09:07:32 // 32198
Szerintem ne azért cseréld, vagy ne cseréld mert mások mit szólnak hozzá :-))
A jobb tapadás, útfekvés jobb érv :-))
A jobb tapadás, útfekvés jobb érv :-))
RomeoOne28-09-2023 08:45:38 // 32197
SD27-09-2023 22:35:14 // 32196
Látom le kell majd cserélnem, ha csak nem addigra ez lesz a tuning, hogy ne nézzék ki:D:D:D a hibrid felni tuning:D:D:D Állruhában járok:))))
G-MANN🍀27-09-2023 21:40:53 // 32195
Vagy szeretne😁
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2023 21:40:18 // 32194
Nem, külön szenzor. Valami ilyen.
G-MANN🍀27-09-2023 21:39:41 // 32193
Liquid27-09-2023 20:33:10 // 32189
Ehhez azért nagyon kell hunyorítani :)
Ez Ampera felni, semmi kétség :)
Ez Ampera felni, semmi kétség :)
SD27-09-2023 20:22:17 // 32188
SD27-09-2023 20:07:50 // 32187
Na most ez a multi-spectral sensor annyi, hogy nem vágja az IR-t és abban a tartományban az AI ráerőssít a színekre? A tesztképeken azt láttam hogy a tükröződések jobban kijönnek rajta, ebben van valami:)))Tehát egy IR maszkot használ a Visible tartomány RAW feldolgozásáháoz?:))
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2023 18:34:56 // 32186
A felirat legalábbis jól néz ki :-) Állítólag a szín kalibrációban, zajmentesítésben kooperáltak. Ilyet még nem láttam telefonban, hogy spektrál szenzor van benne. És 5 tengelyes OIS. Plusz egy dedikált NPU, ami realtime AI zajmentesít. Olyan ISO-kon használja a szenzort, hogy meglepő. Feltekert érzékenységen ugye megnő a zaj, így általában jobb az ISO-t lehető legalacsonyabban tartani a jó jel/zaj viszonyhoz. Na ez meg feltekeri a szenzor érzékenységet, aztán átküldi az NPU-n ami leszedi a zajt. Meggyőzően működik.
Amibe viszont nagyon belebuzultam, az a kerámia hátlap. Meg hogy féláron adták XD
Amibe viszont nagyon belebuzultam, az a kerámia hátlap. Meg hogy féláron adták XD
TtK27-09-2023 17:30:23 // 32185
Hasselblad kamera, azta! :)
SD27-09-2023 16:21:43 // 32184
Na erre gondolnék én is:)
De valószínüleg sokat tud anélkül is..
Tényleg el kell már vinni egy körre akksi levét után:)
Most már talán lenne merszem :D:D:D
Vagy ki tudja:D
De valószínüleg sokat tud anélkül is..
Tényleg el kell már vinni egy körre akksi levét után:)
Most már talán lenne merszem :D:D:D
Vagy ki tudja:D
SD27-09-2023 16:19:35 // 32183
Nagyon csecse:)
A mód?:D
A mód?:D
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2023 14:37:03 // 32182
Szerintem a seggmegmentő esp akkor megy ha kattog a relé. Viszont az eLSD nem kattogtat relét, és tuti hogy állandóan nyomatékot oszt szoroz. Egy sima kanyarban is, ha közben gázt adsz. Én azt el nem hiszem, hogy anélkül lenne iyesmikre képes..
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2023 14:32:53 // 32181
SD27-09-2023 14:23:15 // 32180
De akkor nem csak olyankor avatkozik bele mikor kattanást hallok elölről?
Vagy az már az ESP, olyankor már a motortól vesz vissza?
Mert azt viszonylag ritkán hallom, ennek ellenére visszatlál egyenesbe, én meg nem lehetek ekkora király:D:D:D
Trükkös ez a julis:)
Vagy az már az ESP, olyankor már a motortól vesz vissza?
Mert azt viszonylag ritkán hallom, ennek ellenére visszatlál egyenesbe, én meg nem lehetek ekkora király:D:D:D
Trükkös ez a julis:)
SD27-09-2023 14:22:00 // 32179
Na megvan az új teló:))) Akkor nagy az öröm:)
Mondhatnekebármitazemberhátmértnemvettélszifont?:D
Máá mért ne menne vele az aa? De megy:)))
Mondhatnekebármitazemberhátmértnemvettélszifont?:D
Máá mért ne menne vele az aa? De megy:)))
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2023 13:23:35 // 32178
Megy Oppoval simán az Adroid Auto, bár gondolom pont senkit nem érint a kérdés. XD
Kicsit féltem, hogy kezdhetek majd fórumozni hogy mit hova állítsak, de semmi komplikáció. Engem lenyűgöztek a kínaiak, ez nem vacak cucc :-)
Kicsit féltem, hogy kezdhetek majd fórumozni hogy mit hova állítsak, de semmi komplikáció. Engem lenyűgöztek a kínaiak, ez nem vacak cucc :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2023 10:57:30 // 32177
Sőt inkább azonos tapadás helyett azonos nyomaték.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2023 10:56:58 // 32176
A fék annál több terhelést kap, minél rosszabb a tapadásod. Felváltva dolgozik két "program" benne. Az elektronikus difzár és az esp. Alapból állandóan azon ügyködik, hogy a két hátsó keréken azonos tapadás legyen. Ezt olyan jól oldja meg, hogy bárhol, bármikor elindul a fara. Akkor aztán gyors váltással jön az esp. Szóval kb állandóan csinál valamit a fék, ha lendületeskedz vele. Jobb tapadás mellett elvileg a fék kevesebbet dolgozik.
Gyakorlatilag, igen, ez az autó nagyon állat XD
Gyakorlatilag, igen, ez az autó nagyon állat XD
SD26-09-2023 20:55:25 // 32175
És csak erőátvitel terhelés váltásra csinálja, egyéb behatásra nem.
SD26-09-2023 20:49:40 // 32174
Az eco most kicsit kevésnek tűnik épp:D
SD26-09-2023 20:44:07 // 32173
Az a tünet hogy ha rükibe rakom, és elindulok hátra akkor pattan egyet, de ha újra elindulok hátra akkor már nem. Ha viszont előre akkor megint és szintén amíg egy irányba éri erőhatás semmi hangha de ha irányt váltok akkor csinálja.
Eleinte csak nagy emelkedőn csinálta most már minden előre-hátra menésnél.
Jobb kintről lehet jelenleg hallani. Fémes mintha két villát összeütnél kb.
Eleinte csak nagy emelkedőn csinálta most már minden előre-hátra menésnél.
Jobb kintről lehet jelenleg hallani. Fémes mintha két villát összeütnél kb.
lieszko26-09-2023 20:08:11 // 32172
Erre van egy ellenpéldám.
Nekem gyárilag elég fapad volt az autóm.
Utólag építettem be a holttétfigyelőt, meg a gyári parkradart.
Ehhez a lökösbe én ragasztottam be a BSM radarok tartóit, illetve a kifúrtam a lököst, oda is beragasztgattam a 4 parkradar tartóját.
Tavaly belémjöttek hátulról, a hátsó lökös cserés lett, úgyhogy kötelező biztire ment, de én a gyári javítást választottam.
Elvittem a Kelet Pest-hez a Füredi utcába.
Elmondtam, hogy mi a gondom, megkérdeztem, hogy lehet-e arról szó, hogy ne az alvázszám alapján rendeljenek hozzá lököst.
Azt mondta az öreg, hogy semmi gond, kérhetem, hogy a baleset előtti állapotot állítsák vissza. Csak akkor adjak neki egy alvázszámot, amelyhez ez a lökös való. Kerestem egyet, az se volt gond, hogy egy USA autóé volt, elküldtem nekik, berendelték és így lett gyári BSM-es, parkradaros hátsó lökhárítóm.
Nem tudom, hogy ez a szervízeken múlik, vagy sem, a lényeg velem nagyon korrektek voltak.
Nekem gyárilag elég fapad volt az autóm.
Utólag építettem be a holttétfigyelőt, meg a gyári parkradart.
Ehhez a lökösbe én ragasztottam be a BSM radarok tartóit, illetve a kifúrtam a lököst, oda is beragasztgattam a 4 parkradar tartóját.
Tavaly belémjöttek hátulról, a hátsó lökös cserés lett, úgyhogy kötelező biztire ment, de én a gyári javítást választottam.
Elvittem a Kelet Pest-hez a Füredi utcába.
Elmondtam, hogy mi a gondom, megkérdeztem, hogy lehet-e arról szó, hogy ne az alvázszám alapján rendeljenek hozzá lököst.
Azt mondta az öreg, hogy semmi gond, kérhetem, hogy a baleset előtti állapotot állítsák vissza. Csak akkor adjak neki egy alvázszámot, amelyhez ez a lökös való. Kerestem egyet, az se volt gond, hogy egy USA autóé volt, elküldtem nekik, berendelték és így lett gyári BSM-es, parkradaros hátsó lökhárítóm.
Nem tudom, hogy ez a szervízeken múlik, vagy sem, a lényeg velem nagyon korrektek voltak.
RomeoOne26-09-2023 19:21:06 // 32171
És biztos, hogy féltengely? Az FB csoportban írták, hogy nagyon sokszor a lengéscsillapító az. Azt kizártad?
RomeoOne26-09-2023 19:20:38 // 32170
Sztem azt már észrevette volna :D Váltófülek nélkül is csikorgott volna a gumi :DDD
G-MANN🍀26-09-2023 18:02:05 // 32169
Biztos Q motort raktak bele véletlenül 😁, vagy, ha nem, akkor a eco és nem túl széles gumi is sokat segíthet mindenben is 😉
SD26-09-2023 16:38:55 // 32168
Igen ez a része teljesen egyértelmű bár erre nem gondoltam amúgy.
Az már vételnél is megmondták hogy az ülésfűtést be tudják szerelni márkaszervízként,
de a fület nem, arra keressek kerülőutat ha szükségét érzem:)
És most már szükségét érzem hát milyen egy állat ez az autó:D:D:D
Előzésnél kettő vissza, ez úgy riszál:D
A hőmérséklet miatt 1 tizeddel kevesebb van a kerekekben csak hajtva megy fel 2.4-re már 2.3-ról indulok, ezt is érezni :D
Viszont most először gondolkoztam el igazán a felni kérdésen:P
Aztat mondja a szervíz szerinte több hőterhelést kap a fék így..
Hüpp, az már racionálisan magyarázható értékkel bíró tétel:))))
A hátsó féltengelyem cserés lesz, remélem QV tengelyt raknak bele:D:D:D:D
Továbbra is pattan szóval gari indul, egyelőre a jobbos, de ha engedi a központ a kevés km ellenére akkor mindkettő.
Legyúrta a féltengelyt a 200 ló:)))
Őőőőő
Az már vételnél is megmondták hogy az ülésfűtést be tudják szerelni márkaszervízként,
de a fület nem, arra keressek kerülőutat ha szükségét érzem:)
És most már szükségét érzem hát milyen egy állat ez az autó:D:D:D
Előzésnél kettő vissza, ez úgy riszál:D
A hőmérséklet miatt 1 tizeddel kevesebb van a kerekekben csak hajtva megy fel 2.4-re már 2.3-ról indulok, ezt is érezni :D
Viszont most először gondolkoztam el igazán a felni kérdésen:P
Aztat mondja a szervíz szerinte több hőterhelést kap a fék így..
Hüpp, az már racionálisan magyarázható értékkel bíró tétel:))))
A hátsó féltengelyem cserés lesz, remélem QV tengelyt raknak bele:D:D:D:D
Továbbra is pattan szóval gari indul, egyelőre a jobbos, de ha engedi a központ a kevés km ellenére akkor mindkettő.
Legyúrta a féltengelyt a 200 ló:)))
Őőőőő
Halesz26-09-2023 15:07:47 // 32167
Amúgy pedig ha valami megkotlik ott is szerintem a szervíz adja be a csere igényt.
Tehát ha nem mondják hogy másik ülés van benne nem fogják firtatni, a gyárban sem.
Képzeld el az alábbi szitut (kicsit leegyszerűsítem)
Kicserélik a kérésedre az üléseid Veloce ülésekre a márkaszervizben. Történik valami az autóval és nyílik mondjuk az ülés légzsáka, javítani kell. A márkaszerviz csak az eredeti konfigurációd alapján tud majd alkatrészt rendelni, azaz az alvázszám alapján, tehát újra egy Super ülést raknak majd be a javítás után.
Na, ezért nem szerelnek be semmi ilyen utólagos dolgot, hiába gyári az. Legalábbis én így gondolom, hogy ez így működik.
Tehát ha nem mondják hogy másik ülés van benne nem fogják firtatni, a gyárban sem.
Képzeld el az alábbi szitut (kicsit leegyszerűsítem)
Kicserélik a kérésedre az üléseid Veloce ülésekre a márkaszervizben. Történik valami az autóval és nyílik mondjuk az ülés légzsáka, javítani kell. A márkaszerviz csak az eredeti konfigurációd alapján tud majd alkatrészt rendelni, azaz az alvázszám alapján, tehát újra egy Super ülést raknak majd be a javítás után.
Na, ezért nem szerelnek be semmi ilyen utólagos dolgot, hiába gyári az. Legalábbis én így gondolom, hogy ez így működik.
pettinke26-09-2023 14:35:38 // 32166
a "szemétség" ott van, hogy újabban mondjuk nem a pedálok fölött van az SGW, hanem a kormányrúd fölött - a műszeregység mögött, szóval vagy nőgyógyász vagy, vagy kibontod a műszereket ...
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2023 13:51:56 // 32165
Ott az SGW modul. Abból kihúzod a csatlakozót és ha van megfelelő adaptered, akár ott is rákapcsolódhatsz. Itt a bypass kütyü manualja. A 2. oldal angol.
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2023 13:47:51 // 32164
A SGW bypass az pont ezt csinálja. Az obd aljzatot átköti a gateway mögé. Abban azért nem lennék biztos, hogy a telemetria modul nincs védve, bár lehet hogy nem.
Piritu - 1.000.00026-09-2023 13:07:58 // 32163
Ott is van egy csatlakozó?
TtK26-09-2023 12:35:31 // 32162
Az SGW csak az utastéri OBD csatlakozót védi. Ha utána csatlakozol a rendszerre, szabad a gazda. Aliék is így csinálják - a kormány alatt le kell bontani a burkolatot a lábtérben és ott csatlakozni a MES-el. Nekem így nullázzák a szervíz-intervallumot és az automata távfényt is így aktiváltuk. Mondjuk mindezt a gari lejárta után.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?