Forum >> Giulia

SD25-10-2023 14:18:07 // 32507
Új topic: szélvédő, kisebb pontokat vélek felfedezni a szélvédőn.. egy kavicsra emlékszem ott örültem hogy nem verte be, annak van két tűhegynyi pöttye... de ezen kívül így.. egy év alatt egész sok pitty-pötty megjelent, nektek hogy bírja a szélvédő?

Napos időben látszik csak.
SD25-10-2023 13:50:10 // 32505
Álom az lenne ha nem kéne:D Így marad a praktikus és optimum a rally sárfogók helyett:D
Neked milyen anyagból lett nyomtatva, én PLA-ból tudok, lehet nyomok egyet otton:)
Csak az elvileg vízre törékennyé válik.. modjuk mivel van anyagvastagság..
Max nyomtatok, ha majd eltörne:D
RomeoOne25-10-2023 13:43:44 // 32504
Szóval mégsem tetszik annyira, különben ÁLOM© lenne... Tudok én olvasni a sorok között :DDD
G-MANN🍀25-10-2023 13:29:22 // 32503
Jól néz ki! Vagány lett és praktikus is 😊
SD25-10-2023 12:37:30 // 32502
Budaörsi Carnet-ben voltam kötelező éves szervizen, ott mondtam, elsőre ráhúztak a kerék agy csavarra hogy háta megoldja, de utána visszamentem mert csinálta tovább is. Akkor az udvaron előre hátra tolatgatva meghallgatták hogy tényleg pattan. Utána raktár igény és szóltak mikor megjött az alkatrész 3-4 óra és kicserélték.

Az volt a tünet ha 1-esben előre megindulsz egyszer pattan, másodszor nem, ugyan ez hátra elsőre pattan, másodszor nem ahogy átrendeződik a terhelésváltásra a hajtáslánc.
Hallható lehúzott ablakkal vagy az autó mellett állva.
Zselé25-10-2023 11:44:25 // 32501
Igen, néha meghallom. Te hol jártál vele, hol cserélték?
SD25-10-2023 11:01:25 // 32500
Neked is pattan?
Zselé25-10-2023 10:45:27 // 32499
Akkor nálam remélem 4-et fognak :DDD
SD25-10-2023 10:34:49 // 32498
A bejáratást egy padlógáz+satufékes indulással próbáltam kipipálni, nem szoktam ilyet csinálni, de most sem sikerült, (senki nem látta:D:D:D) fordult kettőt a kerék aztán úgy betiltott az elektronika, hogy rosszabbul indult mintha nem is fékeztem volna rá:D
SD25-10-2023 10:33:02 // 32497
Próbálgattam tesztelni, és úgy tűnik hogy nincs hang.
Ugye elég esős volt, így hátrafele emelkedőn kaparás lett belőle, mellék utcában:D
De majd hétvégén ha jobb idő lesz talán, előszedem újra, meg lemosom mert rettenet:P
Ami pozitív hogy párban cserélték:))
RomeoOne25-10-2023 09:03:39 // 32496
És tényleg ez volt a ludas, megszűnt a hang? Sikerült már letesztelni vagy Te is úgy csináltad, mint én, hogy az új alkatrész beszerelése után betetted a garázsba? :DDD
SD24-10-2023 16:17:20 // 32495
Új féltengelyeket kapott ő Giuliasága :)

pro: 0 Ft cserélték mindkettőt gariba, mert előre hátra menetbe terhelés váltásnál kattant egyet

kontra: ezt újkorától csinálja, ezért bízom benne hogy egy pár féltengely nem 1 év lesz:D

Akkor most újra bejáratós az utóm vegy ezek az alkatrészek nem igényelnek pár kíméletesebb km-et??
Vagy lehet csak meg kellett volna rendesen hajtani és a másik is bekopott volna:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2023 09:13:58 // 32494
Jó képek :-)
Én a lányomtól kaptam ilyen fotót, egy infó versenyről hoztam haza. Szülős osztályismerkedőn az egyik apuka így megjegyezte mondat közben, hogy "..és szeretsz gyorsan menni". Aha akkor nem látta a fél osztály azt a fotót gondolom ..XDDD
SD23-10-2023 22:35:33 // 32493
Megint baktarájder volt:D
De most váltófüllel, asszony megfenyegetett hogy lefényképezi mennyivel megyek.. mondom légyszi videózza:D

Nem is siettem de a feelign óriási továbbra is, a váltófül meg csodás, kezdem megszokni:)))

Sziszegett a sávelhagyó:D
Egy motorossal egész jót mentünk, ilyenkor már csínnán vannak kanyarban:)
De csak követtem távolról:)))

Na végre fotóztam is kicsit:)
RomeoOne23-10-2023 11:51:29 // 32492
A Glossglockner nekem is bakancslistás (vagy inkább abroncslistás :D ), azt mondták, hogy oda mindenképp menjek el a karbonfékkel, mert ott szükség van rá :D
denil123-10-2023 11:28:09 // 32490
Elhoztam a paripat az osztrak hegyek koze. Nem messze a Glossglocknertol.
Imadas van tovabbra is.

[img1]
RomeoOne23-10-2023 10:49:08 // 32489
Milyen tapasztalatokra gondolsz? Tegnap mosás után felszereltem, aztán begurultam a garázsba. Eddig jól teljesít :DDD

Minden, amit eddig tudok, az le van írva a blogban :D

A nagy alátétes, csavaros megoldáshoz is jó:
SD23-10-2023 09:59:34 // 32488
Na mondd a tapasztalatokat:) Én azt néztem mintha nekem már fejlesztett lenne, nagyobb fejű csavarral vagy alátéttel. Passzol hozzá?
RomeoOne22-10-2023 18:15:39 // 32487
Most már esőben is lehet gyorsan menni, nem szakad le a filc dobbetét :D

SD22-10-2023 08:11:14 // 32486
Na akkor felírjuk a listára:)
Hardy21-10-2023 19:11:00 // 32485
Ha elég a kulcs klónozás akkor olcsóbb. Az Fb-n megtalálod a Giulia csoportba Rimóczi Andrást. Ő mindent is megcsinal. LED lámpa érintő kijelző stb. Meg be is szerzi hozzá ami kell.
SD21-10-2023 15:14:28 // 32484
Sak software hack és egy ilyen kulcs és kész?
Láttam van 50k kornékén is.
RomeoOne21-10-2023 13:26:57 // 32483
Persze, miért ne lehetne? Többen is megcsinálták már ismerősi körben.
SD21-10-2023 13:10:29 // 32482
Ötlet: európai autóben meg lehet csinálni a távirányítóról indítást?
Most így belegondolva én ezt tényleg használnám, hisz mindig bindítom és ott malmozok 1 percet míg beáll 900-ra:D
Pont fölösleges beüln addig nyithatnám a kaput meg ilyenek:)
És jobban is hallanám::D



170k egy táv.. aszem gyáriból... :P
de más megoldás?:D
RomeoOne20-10-2023 19:40:50 // 32481
Elővettem még a szép időben, hadd guruljon még ha tud.


Ebben a kanyarban értem utol valami Opel kombit meg még valamit előtte. Nem tudom milyen típus volt, de valami "tuning" lökösnek tűnt, ami rajta volt. Meg volt egy kis morgósabb hangja is. Kanyar után, lejtőn felfele kielőzte, ami előtte volt, mentem utána én is, aztán nyomta neki tövig, miután visszatért a sávjába, látván, hogy én még mennék tovább. Nem tudom, hogy mi volt a mesterterv. Így körülbelül 2 mp-cel tartott tovább az előzés :DDD
SD20-10-2023 16:39:51 // 32480
Az olaj van hogy napokig nem frissül, ezért is baj aki pl azonnal rátölt mert túl tudja tölteni...
SD20-10-2023 12:31:54 // 32479
Most érezte a szeretetedet ezért engedelmeskedett:)
Golyszi20-10-2023 08:16:56 // 32478
Ma reggel irány szakszervíz. Út elött, közben folyamat jelen az olajszint jelző.
Beállok a parkolóba, még 1x megpróbálom törölni a hibakódot. (Eddig nem engedte). Most törölte...
Gyujtás levesz, várok 5 percet. Újra mérés...

Mondjátok már meg mi volt a baj? 🤣 Beszart a szervíztől?
SD20-10-2023 07:14:45 // 32477
Ha úgy nézzök amennyi fut 100 azonos márkájú autóra hány eset jut akkor is ez az eredmény?:)))

Vagy mi annak ellenére érünk el ilyen eredményes helyezést hogy viszonylag kevés versenyzővel nevezünk?:D
carver19-10-2023 22:45:17 // 32476
Hát nem megmondtam hogy a Skoda Superb-esektől kell óvakodni leginkább?

Ilyen autót vezetnek a legszabálytalanabb sofőrök
SD19-10-2023 13:40:17 // 32475
Itt jön ki szerintem talán a veloce különbsége, 130-150 fölött nagy lehet a különbség mert ott már a töltőnyomás meg a benya kell semmi más:)
Piritu - 1.000.00019-10-2023 13:22:30 // 32474
A betett kép arról szól hogy Ausztrián szinte végig önvezető módban végigcsorogtam :-)
Ott és a határ utáni nagy korlátozásnál jó volt az unalom ellen :-)

A német pálya érdekes.
Jön egy 3 sávos szűkítés, mindenki vissza 80-120-re (táblától függően), amikor vége próbálja mindenki felvenni az utazót. Vérmérséklettől és a mögötte 5 méterre jövő hülyétől függően. A “seggtolósokat” könnyű otthagyni mert majd mindről kiderül hogy ő csak 135-el akart menni és ebben akadályozta az előtte menő. Ritka az olyan aki tényleg menni akart, talán egy négykarikás volt amelyik 220-ig - igaz egyre jobban lemaradva - próbált lépést tartani.
A 340 előttem ment az útépítésnél és D-ben utána eredtem hogy mit “tud”. Egyértelmű volt hogy elmegy, csak arra voltam kíváncsi hogy mennyire.
Már a 150-es utazót se sokan tartják, régen sokkal magasabb volt a tempó.
SD19-10-2023 11:01:27 // 32473
Olyanok vagyunk mint a kiskutyák a kerítés möfött, hogy lélekbem tudjuk hogy mi vagyunk az erősebbek de azért jó hogy ott a kerítés:D:D:DD

Azbesztm ez mi:
SD19-10-2023 10:58:10 // 32472
Ja hogy akkor azért lett 8 lityó a fogyasztásod, és nem 6 mert széthajtottad?:D
Rotfel nekem 31 az átlagom épp és 11 a fogyasztásom:D

De hétvégén végre egy jó Miskolc:)) Teli család tehát 110-140, de ennek ellenére célom elérni a legalább 9.5-ös fogyit:D:D:D
SD19-10-2023 10:56:28 // 32471
Harmoniára visszatérve 5k volt az autóban mikor a legutóbbi vezetéstechnikai tréning volt, tehát még nem is igazán ismertem csak megnéztem mit tud:) Baromira nem is ideálisan mentem inkább látványos volt, kintről állítólag:S:D

És ahogy néztem az időket második legjobbat mentem a szlalomon:))) Csak volt egy bójám, előttem egy JTD Q4 Giulia végzett:) Én csak hátsókerékkel egál lóval:)))
(a villany renyó nem számít:D)
SD19-10-2023 10:52:16 // 32470
Én is ezt a brutál harmóniát érzem bárhol hozzányúlnék csak rontani tudnék rajta valószínüleg:)

Az erő tekinetében, nem tudom mi a jobb a 280 Le kihajtani, a 200-at tiporni, vagy a 500-al balanszírozni hogy még ne ess le az útról. :D

Nagyobb hal mindig van, a kitartó munka pedig megozza a gyümölcsét, (landrover azóta is keresi a hajtókarjait) én olyan streetracingba már bele sem megyek ami egyfordulós:D
A több fordulósba meg elvből nem mert sosem lehet tudni milyen driver ül a másikban.. egy gyors kélgyócsípés általában elég a 99%-nak és meghunyászkodik, ha nem húznak fel:D de idegesen meg nem szabad versenyezni ez alapszabály :)))

Én pont egy 340i kabriót fogtam meg az Alkotás utcán, valószínüleg felvétel is van róla de nem kérem el:D:D:D Nyilván a tesztkamerák előtt kel jaszkarizni :D:D:D
A következő lámpa előtt gyorsan bementem a parkolónkba:D

Elindult félgázon ami még így is vagy 300 ló gondolom:D Hogy úgyseérsz utól erre átfutott egy gyalogos addigra én mellette voltam:) És ott én padló 5000 és besoroltam elé és még le is fordultam ABS-el:D Mire utólért:)) De azért nem tekinetm győzelemnek mert egy festett szőke kenbarbie hím ült benne, aki épp gondolom a tápszertől volt kómában amit a gyúrásra evett előtte, a gyengébbet meg nem verjük el:D
WarbiRunner (Gyuri)19-10-2023 10:36:30 // 32469
Még a 200 lónak (ami 230) sem találtam igazán olyan szitut ahol kevés. Az átlag frusztrált autósok által generált szitukhoz bőségesen megadja a biztonságérzetet, így sokkal nyugodtabban (de nem Zen módon :-)) autózok vele mint eddig bármivel. Eszméletlen összhangban van a motor, a futómű, a fék, és úgy minden.
Egy chipet egyszer lehet hogy kap, just for fun, de nem érzem sürgősnek a projektet, a lényegen számomra nem változtat :-)
Soha nem cserélném el semmire csak azért mert az erősebb. Aki ezt teszi, annak fingja nincs az autózásról. Akinek meg fingja nincs az autózásról, annak minek is Alfa? :-)
Ja, igen, 2000m-en egy hosszú egyenesben, durva emelkedőn 130 fölött egy töredék másodpercre éreztem, hogy kifutottunk a kraftból. Egész pontosan 134-nél megállt. Mire felfogtam, izomból tiportam a féket, hogy még elforduljon a hajtűben XD
Peti16V18-10-2023 22:28:55 // 32468
Pont azt a szintet tudja, ami szerintem hiányzik a Veloce és a Q között. Persze a 280 lóerő is nagyon sok és a legtöbbször bőven elég, de van néha, amikor kevés. Nekem nem, mert én nem állok le se gyengébb, se erősebb autóval versenyezni, de sokan meg inkább vesznek mást ha egyszer alulmaradnak. Álalfás kollégám is inkább átült egy ilyen 340i-be, pedig imádta a Stelviót… Meg az ismeretlen a parkolóházból a C43-ba. Két alfással kevesebb.
Piritu - 1.000.00018-10-2023 21:54:35 // 32467
A németeknél jártuk az elmúlt napokban.
Végre lehetett menni egy jót.
Igaz a végét nem sikerült kipróbálni, de félelmetes hogy mekkorát lép 160-ról még N-ben is :-)
Egyedül egy 340i feliratú lépett meg előlem. Itthon gyorsan megnéztem az adatait, nem is csoda.
Piritu - 1.000.00018-10-2023 21:44:24 // 32466
:-)
SD18-10-2023 19:06:06 // 32465
Na ez szép:)
Golyszi18-10-2023 18:48:39 // 32464
Jobb ötletem nekem sincs.
De hátha vannak nálam okosabbak, tapasztaltabbak!
SD18-10-2023 18:45:49 // 32463
Ha tuti van benne olaj, akkor lehet kéne használni pár naoot nem? És megnézni magához tér-e?
Piritu - 1.000.00018-10-2023 17:44:35 // 32462
2023.10.18. reggel
Golyszi18-10-2023 17:22:52 // 32461
Jtd nivo max szint alatt egy picivel
Golyszi18-10-2023 17:16:09 // 32460
Új akksi, fullra töltve.
Ezek megvoltak. Még egy hibatörlést és olajcsere ciklust inditok MESsel. Aztán passz. Kifogytak az ötleteim.
Ezek megvoltak már mind amiket írtál.
SD18-10-2023 16:44:12 // 32459
wátenzi JTD-n van nívópálca..
SD18-10-2023 16:43:42 // 32458
Szia, induljunk a kályhától: a hibajelzés oka hogy van hibajelző készülék:)

Ablakfűtést nem hajlandó kapcsolni ha kakukk az akku, start/stop-ot nem tiltja le?
Fel kéne tölteni manual szerint, utána vagy csere vagy ok.

Olajmérőke, elég megbízhatatlan, rám egyszer hozta a frászt..
- olajcsere, kifolyatott vér után 5.2L olaj kell bele, nem 5.5 mert ott már esély van a túltöltésre... és nem félig kell feltölteni mert az meg pont kevés..
- ha megvolt a feltöltés, 4 pálcikára melegedett olajjal járatni kell sík terepen 5 perc
(- utána lekapcs, és 2 perc várás
- újraindít újra kétperc járatás, alapjáraton és lekapcs)
- utána nem indítod el csak gyújtás, (féket nem nyomca start) ha csukva van minden ajtó mutatja is az olajszintet, amit ilyenkor inicilaizál

a zárójeles részt kihagyhatod elvileg egy járatás és újra gyújtás után is inicializál.. de van akinek napokig hülyeséget mutat.

(van benne egy elrejtett olaj nívó luk, a szíjtárcsa alatt elől, de nívópálca (12cm) nincs enne, ha leereszted az olajat akkor tudod igazából meg mennyi van benne tutira.., ha belepiszkálsz és belesik valami az nem jó:))

az alacsony és magas olajszint valószínüleg hibát is beír, ezeket pedig törölni kéne

ha ez mind megvolt és még nem ok, akkor mégegyszer..

ha megint akkor beszélhetünk hiba megalapozott gyanújáról:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.