Még az is furcsa, hogy a Tbányán kipróbált összes Veloce vezetése közben sem éreztem a futóművet puhának, pedig azok magasabbak, de legalább ilyen magasak voltak mint az enyém, és azokat is N-ben használtam alap futóművel amelyikben lett volna lehetőség kipróbálni a sport futóművet. Mondjuk akkor még mások voltak a preferenciák.
Remélem egyszer be tudok ülni olyanba is amiben van performance futómű.
Forum >> Giulia
Shadin15-01-2024 11:40:52 // 33503
Shadin15-01-2024 11:36:17 // 33502
Patkányt nem éreztem soh aorrnehéznek, de erről sokat beszéltünk már anno.
Az egy kemény autó volt, kemény futóművel és kemény kormánnyal stb.
Már csak azért sem említeném egy lapon a Giu-val mert kb, az emblémán kívül semmi közük egymáshoz.
Azt is érdemes figyelembe venni, hogy a Ti azért mégiscsak sportfutómű volt, míg a Giu alatt nem az van. Még.
Az "utcai" orrnehéz 159 17"-os kerekekkel, vs.Giulia 18"-os papucsokon ami feltehetőleg még kétszéles is.
Az egy kemény autó volt, kemény futóművel és kemény kormánnyal stb.
Már csak azért sem említeném egy lapon a Giu-val mert kb, az emblémán kívül semmi közük egymáshoz.
Azt is érdemes figyelembe venni, hogy a Ti azért mégiscsak sportfutómű volt, míg a Giu alatt nem az van. Még.
Az "utcai" orrnehéz 159 17"-os kerekekkel, vs.Giulia 18"-os papucsokon ami feltehetőleg még kétszéles is.
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2024 11:22:23 // 33501
Innen látszik, hogy mennyire ízlés/megszokás dolga ez. A 159 Ti-t én egy lapon sem tudnám említeni a Giuliával (őszintén a Giuliettával se). Iszonyat tompa és nehézkes volt ehhez képest. Amennyit én bosszankondtam azzal az autóval és a nyolc tonna súlyfelesleggel az orrában.. huhh. Hasonlót érzel gondolom Te most a Giuliában. Elég szar :-( Csak én még a nyakamba kaptam a közútálatot is.. Szóval asszem megértem a szitut.
Shadin15-01-2024 11:01:58 // 33500
A DNA-t nagyon könnyű lesz ellenőrizni ;-)
Shadin15-01-2024 11:01:24 // 33499
Lehet hogy a teteje csak antenna?
Shadin15-01-2024 11:00:12 // 33498
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2024 10:40:18 // 33497
Menet közben is simán elúszik, kellett idő hogy megszokjam, főleg vizes úton. Persze, elég hamar beavatkozik, de ha nem tenné, szerintem ezzel az attitűddel elég sok Giulia ácsorogna a kasznisnál.
A monostabil kapcsolóról ezt olvastam, igen ;-)
A monostabil kapcsolóról ezt olvastam, igen ;-)
Shadin15-01-2024 10:32:18 // 33496
Amelyik Alfás tréningen én voltam talán '22 tavaszán, ott a GT nagyon szépen ment, akkor dőlt el hogy nekem is lesz egy. És lett.
Amikor elkeztem berepülni, az volt a véleményem a 3. gátló és rudócsere után is,
hogy nem tudom mi, de valami rossz az autóban, mert úgy billeg irányváltásnál, hogy beszarás. Ez a 18-as kerekekkel jelentősen csökkent, de ahogy beültem a Giu-ba, azonnal átértékelődött a GT futóműve!
Amikor elkeztem berepülni, az volt a véleményem a 3. gátló és rudócsere után is,
hogy nem tudom mi, de valami rossz az autóban, mert úgy billeg irányváltásnál, hogy beszarás. Ez a 18-as kerekekkel jelentősen csökkent, de ahogy beültem a Giu-ba, azonnal átértékelődött a GT futóműve!
Shadin15-01-2024 10:28:15 // 33495
Meg ráérezni, hogy egy dőlésnél per billenésnél hol van a határ a csúszáshoz.
Ezeket kemény futónál sokkal jobban érezni.
Így utólag a Giu árnyékában sem érzem, hogy a 159 Ti bármennyivel is rosszabb lett volna.
Az olyan orrmotorosan azonnal reagált a rá jellemző módon, amit korrigáltam nagyobb negatív összetartással, amit követően nagyon reszponzív lett kanyarokban.
A Giu meg olyan mintha "túlsúlyt cipelne" hátul és a légiesnek tűnő eleje és közvetlen, de sztem nagyon könnyű kormánya még inkább rájátszik az érzésre, hogy vége, mind meghalunk :-)
Még mindig azt érzem egy koránt sem húzós autózás után, hogy izomláz van a lábaimban, mert állandóan meg akarom fogni az autót.
Egy a Tehénnel, MiTo-val, GT-vel laza M6-os eleji pályaív 140 km/h-val kisújjas, Giu-val nem érzem biztonságosnak, ami persze nyilván nem igaz, de az érzés azért megvan.
Ezeket kemény futónál sokkal jobban érezni.
Így utólag a Giu árnyékában sem érzem, hogy a 159 Ti bármennyivel is rosszabb lett volna.
Az olyan orrmotorosan azonnal reagált a rá jellemző módon, amit korrigáltam nagyobb negatív összetartással, amit követően nagyon reszponzív lett kanyarokban.
A Giu meg olyan mintha "túlsúlyt cipelne" hátul és a légiesnek tűnő eleje és közvetlen, de sztem nagyon könnyű kormánya még inkább rájátszik az érzésre, hogy vége, mind meghalunk :-)
Még mindig azt érzem egy koránt sem húzós autózás után, hogy izomláz van a lábaimban, mert állandóan meg akarom fogni az autót.
Egy a Tehénnel, MiTo-val, GT-vel laza M6-os eleji pályaív 140 km/h-val kisújjas, Giu-val nem érzem biztonságosnak, ami persze nyilván nem igaz, de az érzés azért megvan.
SD15-01-2024 10:16:18 // 33494
Akkor lehet ezért alszanak olyan jókat a gyerekek a hátsó ülésen:)
Én még nem ültem hátul nem is akarok:D
Az biztos hogy akomfort oltárán fel lett áldozva a direktségből.
Igaz én egy passat-bálnából ültem át a Giuliába így azért nem volt túl sok elvárásom.
Én kamázom így ahogy van :)
Bár volt már előtte 155, de annak pont a hátsó futóműve béna volt...
Pl a GT sokkal keményebb de töredékét sem tudja mint a Giu, vezetés tecgnikán a GT-k pörögtek én meg 155-el elektronika nélkül fogtam a gépet:)
A Giu szintén mindent megold, nem versenyautó, ezt el kell fogadni:)
lehet belőle versenyautót építeni, de kell-e?:)
Építs, a te "károdon" / "tapasztalataidon" mi is okosabbak leszünk:D
Én még nem ültem hátul nem is akarok:D
Az biztos hogy akomfort oltárán fel lett áldozva a direktségből.
Igaz én egy passat-bálnából ültem át a Giuliába így azért nem volt túl sok elvárásom.
Én kamázom így ahogy van :)
Bár volt már előtte 155, de annak pont a hátsó futóműve béna volt...
Pl a GT sokkal keményebb de töredékét sem tudja mint a Giu, vezetés tecgnikán a GT-k pörögtek én meg 155-el elektronika nélkül fogtam a gépet:)
A Giu szintén mindent megold, nem versenyautó, ezt el kell fogadni:)
lehet belőle versenyautót építeni, de kell-e?:)
Építs, a te "károdon" / "tapasztalataidon" mi is okosabbak leszünk:D
Shadin15-01-2024 10:15:50 // 33493
Egyszer akarok fánkozni :-)
Shadin15-01-2024 10:14:30 // 33492
Vagy kétszer :-)
Shadin15-01-2024 10:14:02 // 33491
Bár nem változott semmi, már túlbeszéltük egyszer :-)
SD15-01-2024 10:11:37 // 33490
Én már nem tudom melyiken olvastam, Eurocompulsion, vagy Sqadra..
A D és N módot tudják átheftölni, az A-hoz nem nyúlnak mert így tudja gondolom az autó a kibocsátási adatokat.
Szintén vannak olyan megoldások hogy az N-re is árírják a D váltási pontjait és akkor elmúlik az 1300-on röfögtetve emelkedőnek felfele menés..
Szinén opció hogy manual-ban is soft limiterre futva elváltson, ne csak visszafele.
Ezek szerintem hasznos beállítások:)
Egyelőre a Racse módot nem látom egetrengető érdekességnek, tényleg ha ott vagy pályán 5 sec lehúzod és lehet játszani, ha meg közúton csinálod ugyan ezt, sok szerencsét:D
A D és N módot tudják átheftölni, az A-hoz nem nyúlnak mert így tudja gondolom az autó a kibocsátási adatokat.
Szintén vannak olyan megoldások hogy az N-re is árírják a D váltási pontjait és akkor elmúlik az 1300-on röfögtetve emelkedőnek felfele menés..
Szinén opció hogy manual-ban is soft limiterre futva elváltson, ne csak visszafele.
Ezek szerintem hasznos beállítások:)
Egyelőre a Racse módot nem látom egetrengető érdekességnek, tényleg ha ott vagy pályán 5 sec lehúzod és lehet játszani, ha meg közúton csinálod ugyan ezt, sok szerencsét:D
Shadin15-01-2024 10:07:30 // 33489
Az elúszásra meg keresztbemenésre reagálva, én még mindig nem tudom eldönteni, hogy megdőlt az autó segge vagy elindult :-(
Valaki szerint azért jó a puhább futómű egy ilyen felépítésű, súlyarányú autóban,
mert így kevésbé tudja elveszíteni a kapcsolatot ill. a meghajtást a talajjal.
Tegnap autóztunk egyet négyen, párom ült hátul és állandóan az volt a baja, hogy hintázik a hátulja, hányni fog :-) Nem raccsing volt, hanem sima autókázás pályán meg közúton...
Off
A Tehén hintázott így comfort módban.
On
Viszont amikor Lev cartárssal minitaliztunk megállapítottuk, hogy az övé is pont olyan mint az enyém, tehát nem bug, hanem feature :-)
Én biztosan ültetnék rajta 20 mm-t meg mehetne bele egy Bilstein B8,
vagy valami coilover.
Valaki szerint azért jó a puhább futómű egy ilyen felépítésű, súlyarányú autóban,
mert így kevésbé tudja elveszíteni a kapcsolatot ill. a meghajtást a talajjal.
Tegnap autóztunk egyet négyen, párom ült hátul és állandóan az volt a baja, hogy hintázik a hátulja, hányni fog :-) Nem raccsing volt, hanem sima autókázás pályán meg közúton...
Off
A Tehén hintázott így comfort módban.
On
Viszont amikor Lev cartárssal minitaliztunk megállapítottuk, hogy az övé is pont olyan mint az enyém, tehát nem bug, hanem feature :-)
Én biztosan ültetnék rajta 20 mm-t meg mehetne bele egy Bilstein B8,
vagy valami coilover.
Shadin15-01-2024 09:58:51 // 33488
Én úgy tudom, hogy a visszatérős DNA gombba a 3. kapcsoló nincs benne általában, de van pár ami már tartalmazza. Ha benne van akkor mechanikailag bele kell nyúlni és a "RACE határolót" kiiktatni.
Olyat nem találtam eddig, hogy D-ben mégegyszer koppanásig tolni és bekapcsol a RACE vagy ESP Off.
Giulia forum
Viszont fel lehet előre programozni a PROXY-t, max még nem tudja a kapcsoló.
Olyat nem találtam eddig, hogy D-ben mégegyszer koppanásig tolni és bekapcsol a RACE vagy ESP Off.
Giulia forum
Viszont fel lehet előre programozni a PROXY-t, max még nem tudja a kapcsoló.
SD15-01-2024 09:28:57 // 33487
Azért vagány lenne öregkorára pegpöckölni a járgányt:D
Már csak azért is mert addigra az összes villany szar 3 sec alatt lesz százon:D
De nagyobb esélyt látok a villany konverzióra ha tényleg 20 éves távlatokban gondolkozunk:)
Már csak azért is mert addigra az összes villany szar 3 sec alatt lesz százon:D
De nagyobb esélyt látok a villany konverzióra ha tényleg 20 éves távlatokban gondolkozunk:)
SD15-01-2024 09:09:33 // 33486
Úgy értem ha sorbateszed:
- tudrbo, chip, szűrő bizbasz minden
- downpipe, supersrint
- QV kerék
- QV fék
- optika
- tudrbo, chip, szűrő bizbasz minden
- downpipe, supersrint
- QV kerék
- QV fék
- optika
SD15-01-2024 09:08:15 // 33485
SD15-01-2024 09:03:55 // 33484
Én úgy veszem eddig hogy nulla sebességnél engedi elforogni a kereket, és akkor ha meg tudod lendíteni akkor kidobja a seggét, de utána nem ad addig gázt míg össze nem szeded:D
Ha már van kerékfordulat akkor nem enged mókázni, onnan aktív fékez mindent megtesz hogy ne menjen el, ha ennek ellenére elindulna, elveszi a gázt.
A monostabil DNA kapcsolót akkor csak át kéne kattintani szoftveresen és már van is titkos Racse mód?:)))
Ma láttam egy piros Giuliát a biszról úgy megbámultam, gyömyörű :D Azért így jobb volt hogy nekem is van egy:D
Ha már van kerékfordulat akkor nem enged mókázni, onnan aktív fékez mindent megtesz hogy ne menjen el, ha ennek ellenére elindulna, elveszi a gázt.
A monostabil DNA kapcsolót akkor csak át kéne kattintani szoftveresen és már van is titkos Racse mód?:)))
Ma láttam egy piros Giuliát a biszról úgy megbámultam, gyömyörű :D Azért így jobb volt hogy nekem is van egy:D
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2024 20:08:56 // 33483
MES-ben elvileg át tudod írni a DNA kapcsoló típusát, aztán proxy rendezés után működik. Egy DNA-R kapcsolóra szükséged lesz, de nem egy bonyolult módosítás az egész.
Az enyémnél már visszatér a kapcsoló (monostabil ahogy írod), ezt a kapcsolót nem tudom, hogy a korábbi változatok fogadják e. Itt csak egy MES kell és a gateway miatt egy SGW bridge. MES-ben át kell állítani a DNA kapcsoló típust, és onnantól állítólag működik. Semmi mást nem kell csinálni, csak átrakni D-be, majd még egyszer előre tekerni és kis ideig ott tartani.
A facelift utáninál a gázpedál is biztos tompult, gondolom ezért nekem a D az tökéletes.
A dologról csak annyit, hogy fél órája kanyarodtam ki otthonról 500m-re egy kereszteződésben olyan semmi extra módon. Nem siettem, nem volt nagy gáz, és mégis a relé kattogásra eszméltem, már úszott el az autó. Kb semmi nem kell hozzá, hogy elmenjen keresztbe.
Az enyémnél már visszatér a kapcsoló (monostabil ahogy írod), ezt a kapcsolót nem tudom, hogy a korábbi változatok fogadják e. Itt csak egy MES kell és a gateway miatt egy SGW bridge. MES-ben át kell állítani a DNA kapcsoló típust, és onnantól állítólag működik. Semmi mást nem kell csinálni, csak átrakni D-be, majd még egyszer előre tekerni és kis ideig ott tartani.
A facelift utáninál a gázpedál is biztos tompult, gondolom ezért nekem a D az tökéletes.
A dologról csak annyit, hogy fél órája kanyarodtam ki otthonról 500m-re egy kereszteződésben olyan semmi extra módon. Nem siettem, nem volt nagy gáz, és mégis a relé kattogásra eszméltem, már úszott el az autó. Kb semmi nem kell hozzá, hogy elmenjen keresztbe.
RomeoOne14-01-2024 19:39:46 // 33482
Miért, meghalt valaki?
G-MANN🍀14-01-2024 18:13:05 // 33481
Viszont hihetetlen merev ez a Giulia, tető miliméterre precízen visszazárt az árokban is!
G-MANN🍀14-01-2024 18:11:57 // 33480
Körforgalomból Carnet felé volt az irány. Nem volt szép látvány, a közeli képet kegyeleti okokból nem akartam betenni.
Shadin14-01-2024 17:38:08 // 33479
Valóban, olvastam is a leírását korábban.
Állítólag a monostabil 2019+-os autók már máshogy viselkedenek,
aztán meg a 2020+-osok megint csak másként.
Állítólag a monostabil 2019+-os autók már máshogy viselkedenek,
aztán meg a 2020+-osok megint csak másként.
Shadin14-01-2024 17:33:58 // 33478
"A motorvezérlő (ECM?) egység nem tud különbséget tenni a 4 DNS üzemmód között, ezért mindig Normál üzemmódban működik..."
"...s gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az összes hangolás (ECM) az Normál módban fog működni (gondolom az ECM a motorvezérlő térképekért felel amibe a pedáltérkép is beletartozik). De mivel a sebességváltó (BCM?)így is képes megkülönböztetni az üzemmódokat, a vezetési élménybeli különbség így is megmarad. Sőt, mi személy szerint még jobbnak is találjuk. Tehát NE hagyja, hogy ez a tény megakadályozza, hogy a Race módot válassza..."
Forrás: Squadra Tuning (NL)
"...s gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az összes hangolás (ECM) az Normál módban fog működni (gondolom az ECM a motorvezérlő térképekért felel amibe a pedáltérkép is beletartozik). De mivel a sebességváltó (BCM?)így is képes megkülönböztetni az üzemmódokat, a vezetési élménybeli különbség így is megmarad. Sőt, mi személy szerint még jobbnak is találjuk. Tehát NE hagyja, hogy ez a tény megakadályozza, hogy a Race módot válassza..."
Forrás: Squadra Tuning (NL)
Kazes☻14-01-2024 17:12:55 // 33477
Azt hiszem Golyszi cartárs, de ő dízelben.
Shadin14-01-2024 16:39:59 // 33476
Azt kell mondjam, hogy az N leginkább bőven jó nekem, D-ben rohadtul ideges a gázpedél, teljesen feleslegesen, ha kell le tudom nyomni tövig.
A Type3/DNA/Sport az "csak" Esc stb. off és nem RACE, és nem találok rá konzekvens mondást h melyik módban mi hogy működik.
Pusztán a technikai kíváncsiság hast, nem a kilinccsel kanyarodás, ráadásul a monostabil DNA kapcsoló átalakításával elég sleeper lenne a funkció.
Giulia forum
A szerző a 2-es mode-ra ezt írja:
3-asra meg ezt:
Míg egy vagy több felhasználó szerint pedig 88-EC módban ez lesz az eredmény:
Tényleg messze vagyok már a hülyegyerek kortól, de hajt a kíváncsiság :-)
A Type3/DNA/Sport az "csak" Esc stb. off és nem RACE, és nem találok rá konzekvens mondást h melyik módban mi hogy működik.
Pusztán a technikai kíváncsiság hast, nem a kilinccsel kanyarodás, ráadásul a monostabil DNA kapcsoló átalakításával elég sleeper lenne a funkció.
Giulia forum
A szerző a 2-es mode-ra ezt írja:
3-asra meg ezt:
Míg egy vagy több felhasználó szerint pedig 88-EC módban ez lesz az eredmény:
Tényleg messze vagyok már a hülyegyerek kortól, de hajt a kíváncsiság :-)
carver14-01-2024 16:10:45 // 33474
LOL vagy szomorú smájli... Ez nem a budaörsi Carnet? Nagy gázzal kikanyarodott és ott vége is volt?
rossz nézni szegényt...
rossz nézni szegényt...
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2024 14:15:58 // 33473
Szerintem N-ben kicsit puha a gáz, D-ben érzem azt is jónak, nem egy ilyen pedálút elejére hangolt dolog.
RomeoOne14-01-2024 13:32:04 // 33472
De ha N-ben kiveszed manuálba, akkor a buta váltóprogramot eleve kilőtted. A gázpedál pedig olyan szempontból talán jobb is, hogy a véghelyzetben éri el a 100%-ot, tehát sokkal nagyobb úton dolgozik, finomabban adagolható.
A Q-nál legalábbis így van, D-ben már kb. 50%-os gázpedál állásnál kitol mindent a csövön, a gázpedál út második fele kb. felesleges (leszámítva a kick-down kapcsolót).
Ha ez így van a Supernél is, akkor semmi gond, ha kikapcsolod az ESC-t, akkor semmi olyat nem vesztesz, amire szükség lenne.
(Disclaimer: ez nem buzdítás állatkodásra, ha valaki összetöri emiatt, ne nálam reklamáljon :D )
A Q-nál legalábbis így van, D-ben már kb. 50%-os gázpedál állásnál kitol mindent a csövön, a gázpedál út második fele kb. felesleges (leszámítva a kick-down kapcsolót).
Ha ez így van a Supernél is, akkor semmi gond, ha kikapcsolod az ESC-t, akkor semmi olyat nem vesztesz, amire szükség lenne.
(Disclaimer: ez nem buzdítás állatkodásra, ha valaki összetöri emiatt, ne nálam reklamáljon :D )
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2024 12:55:30 // 33471
Kézi váltással, rendesen forgatva pedig állati jó hangja van a motornak.
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2024 12:53:24 // 33470
Az alap probléma, hogy a váltó és a gázpedál map N-ben ragad. MY21 előttieknél még ez nem is annyira vészes, bár akkor is egy kevésbé sportos váltóbeállításhoz és kevésbé direkt gázreakcióhoz van egy kikapcsolt esc-d. Én magam részéről ezért is vetettem el eddig, igazából használhatatlan lenne kikapcsolt elektronikával, de 1500-on elváltó váltóval és puha gázpedállal. Abban sem vagyok biztos, hogy az N módban működik az e-LSD, ami nyitott difi mellett azért kell. A villanyos fékrendszer miatt ez valóban jól működik. Nyilván ez sem versenypályára és pláne nem driftre való.
Több mint két év után az összbenyomásom az, hogy néha baromira bosszant ahogy megfogja az autót. De valójában meg igaza van, nem feltétlenül kéne full keresztbe menni városi forgalomban XD Eléggé hamar dobja magát..
Dynamicban kézzel váltva kicsit többet enged, és szerintem jóval több a kontroll érzet. Szóval néha hiányzik hogy huligánkodni lehessen vele, de igazából ez az autó nem erre van kitalálva.
Több mint két év után az összbenyomásom az, hogy néha baromira bosszant ahogy megfogja az autót. De valójában meg igaza van, nem feltétlenül kéne full keresztbe menni városi forgalomban XD Eléggé hamar dobja magát..
Dynamicban kézzel váltva kicsit többet enged, és szerintem jóval több a kontroll érzet. Szóval néha hiányzik hogy huligánkodni lehessen vele, de igazából ez az autó nem erre van kitalálva.
SD14-01-2024 10:38:45 // 33469
Nem a 3-4 kW miatt;D
Hanem hogy ne forgassa 6000-en a klíma kompresszort:)
Hanem hogy ne forgassa 6000-en a klíma kompresszort:)
Liquid14-01-2024 10:18:22 // 33468
Nem hiszem hogy 200 lónál ennek sok jelentősége van :)
SD14-01-2024 04:07:02 // 33467
Még egy kérdés, ki tud valamit a klíma vezérlésről, amikor nyélen megy a gép akkor is rajta hagyja a kompresszort, vagy ökörködéshez ki kéne kapcsolni?
Van ugye eleve több féle klíma kompresszor:
- van ami mágnes kuplungos és nem is forog mikor nincs bekapcsolva
- van állandó hajtású ami forog max nem tölt ha nem kell
- és a csavaros digók Lancia-ban csináltak olyat hogy érzékelte ha padlózod és olynakor lekapcsolta a klímát.
Na most a Giu-ban vajh melyik van?
Van ugye eleve több féle klíma kompresszor:
- van ami mágnes kuplungos és nem is forog mikor nincs bekapcsolva
- van állandó hajtású ami forog max nem tölt ha nem kell
- és a csavaros digók Lancia-ban csináltak olyat hogy érzékelte ha padlózod és olynakor lekapcsolta a klímát.
Na most a Giu-ban vajh melyik van?
SD14-01-2024 04:01:38 // 33466
Majd érdekel a megérzésed a manual módról, nekem először az volt hogy jó 1-2k hiányzik a fordulat tartományból.
Pedig ha a nyomaték görbét nézed pont jó amit az automata csinál, és kézzel sem kell okvetel fölé hergelni.
Nekem 1 évig csak az automata diktált így megszoktam, hogy ne akarjam üvegelni, mert ugye ez turbo motor.
De ezzel kapcsolatban mik az első tapasztalataid?
Ferrari vs. Alfa
nagyon hozza ugyan azt a feelinget, igaz csalás mert a ferrari szívó V8 volt.. de azért ha 7-8k-ig elforogna úgy hogy ne hulljon szét:D
Pedig ha a nyomaték görbét nézed pont jó amit az automata csinál, és kézzel sem kell okvetel fölé hergelni.
Nekem 1 évig csak az automata diktált így megszoktam, hogy ne akarjam üvegelni, mert ugye ez turbo motor.
De ezzel kapcsolatban mik az első tapasztalataid?
Ferrari vs. Alfa
nagyon hozza ugyan azt a feelinget, igaz csalás mert a ferrari szívó V8 volt.. de azért ha 7-8k-ig elforogna úgy hogy ne hulljon szét:D
SD14-01-2024 03:14:16 // 33465
Én mostani tudásom szerint úgy vagyok vele hogy nem biztos hogy kell az az elektronika kikapcsolás. Amit tud azt így is tudja, amikor hülye vagyok akkor meg tiltson csak be:D
Pl: hazafele városi szüttyögés, -2 fok, kicsit megtoltam körforgóban, a kifényesedett aszfalton úgy tolta el az orrát. Ha nem meleg a kerék mint a jég...
Nagyon sok összetevős ez, és a kikapcsolt elektronikából annyi maradt meg hogy eltekeri az ív belsőt, gyorsabb nem lesz, de veszélyesebb igen:) Bohóckodni jó, arra meg tényleg ott a manuális módszer. De Sperr nélkül..
Az tényleg versenypályára való, ott meg hátra tudsz menni és lehúzni az akkut-t, és még ott is fejtetőre lehet tenni a gépe pikk-pakk, kell ez?:D
De ez csak a mostani véleményem:))) Összesen 1 éve hátsókerekesezek:)
Annyit már sikerült elfogadnom hogy a haladás eddig előre történt most sok dimenziós lett, és az hogy megcsúszik a gép az üzemszerű, de így ebben a felállásban FUN
Nem tudom szabad-e végletekig hegyezni:)
És azért azt ne felejtsük el a QV-n RACE módban is összezár a difi.
Pl: hazafele városi szüttyögés, -2 fok, kicsit megtoltam körforgóban, a kifényesedett aszfalton úgy tolta el az orrát. Ha nem meleg a kerék mint a jég...
Nagyon sok összetevős ez, és a kikapcsolt elektronikából annyi maradt meg hogy eltekeri az ív belsőt, gyorsabb nem lesz, de veszélyesebb igen:) Bohóckodni jó, arra meg tényleg ott a manuális módszer. De Sperr nélkül..
Az tényleg versenypályára való, ott meg hátra tudsz menni és lehúzni az akkut-t, és még ott is fejtetőre lehet tenni a gépe pikk-pakk, kell ez?:D
De ez csak a mostani véleményem:))) Összesen 1 éve hátsókerekesezek:)
Annyit már sikerült elfogadnom hogy a haladás eddig előre történt most sok dimenziós lett, és az hogy megcsúszik a gép az üzemszerű, de így ebben a felállásban FUN
Nem tudom szabad-e végletekig hegyezni:)
És azért azt ne felejtsük el a QV-n RACE módban is összezár a difi.
G-MANN🍀13-01-2024 21:50:55 // 33464
Shadin13-01-2024 19:43:30 // 33463
RACE / ESC Off moddal foglalkozott valaki?
Liquid13-01-2024 19:21:22 // 33462
Stelvio-t még nem próbáltam, de ami késik nem múlik :)
Liquid13-01-2024 19:18:58 // 33461
a 159TBI 237-re volt képes (GPS, sík út)
Piritu - 1.000.00013-01-2024 18:32:08 // 33460
anno a 159 2.0 mjet gyári állapotban is megfutotta GPS szerint a 236-ot...
carver13-01-2024 18:00:48 // 33459
csak egy tipp vagy akkor kell próbálkozni mikor már mindenki alszik és/vagy lassan fokozatosan emelni a tétet, akkor csak utólag fogják mondani hogy, ja tényleg, azt hittem csak erősebben fújt a szél :) mert mást nem nagyon veszel észre látszik hogy nagyobb igénybevételre lett kitalálva a konstrukció, nagy sebességnél is stabil és kezes.
carver13-01-2024 17:53:48 // 33458
A 200 lovas 242-t megy sebességmérő szerint lehet hogy az a valóságban 235.
Piritu - 1.000.00013-01-2024 17:31:38 // 33457
Apa kezdődik! :-DD
Shadin13-01-2024 17:17:20 // 33456
Éppen egy gyári hanggenerátor retrofit volt tervben, de Erhardnak megmaradt a strandkorlátkékből egy Remus dob hátra :-)
Shadin13-01-2024 17:16:07 // 33455
Sohaaaaa!
Ameddig nem kéri :-)
Ameddig nem kéri :-)
Piritu - 1.000.00013-01-2024 17:01:38 // 33454
Már csak az a kérdés hogy a motort mikor bontod meg :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
566
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?