Valóban :-(
Az AAW-t csatlakoztatva hagyod, vagy kihúzod? Mennyit fogyaszthat üresjáraton?
Forum >> Giulia
Shadin19-01-2024 19:37:09 // 33698
RomeoOne19-01-2024 19:35:30 // 33697
Nem tudom, '21-es évjáratnál már nincs ilyen probléma, itt mindig is teljes képernyős volt.
Shadin19-01-2024 19:26:16 // 33696
Az AAWireless az utsó frissítéssel tényleg be tudja hazudni az ACP-n keresztül az AA-t hogy az fullscreen-ben fusson? :-)
RomeoOne19-01-2024 18:49:57 // 33695
De ja, ez is egyből a telefontükrözéssel kezd. Nem tudom, hogy át lehet-e állítani, hisz nekem ez a lényege, hogy a telefon legyen kint, így eszembe sem jutott. De egy gombnyomás és visszatesz a főmenűbe, ha az kell.
RomeoOne19-01-2024 18:45:21 // 33694
Sokan használunk, de akit ismerek, androidhoz mindenk AA Wireless-t használ. Erről a Carlinkit-ről még nem is hallottam.
Shadin19-01-2024 17:48:28 // 33693
Használ valaki vezeték nélküli Android Auto vagy Apple Carplay adaptert?
Vettem egy Carlinkit 5-öst mert ezt mondták a tesztek a leggyorsabbnak, legstabilabbnak, amivel nincs is baj.
Az ugye nem állítható, hogy ha én éppen pl. rádiót hallgatok és feldugom az USB-n a telefonom, vagy már be van dugva a wireless adapter amire automatikusan csattan fel a telefon ami jelen esetben ua. mintha USB-re dugtam volna, akkor ne kapcsoljon egyből át az AA vagy ACP forrásra hanem maradjon ott ahol épp voltam. Én meg majd álkapcsolom az AA/ACP-re amikor én akarom?
Vettem egy Carlinkit 5-öst mert ezt mondták a tesztek a leggyorsabbnak, legstabilabbnak, amivel nincs is baj.
Az ugye nem állítható, hogy ha én éppen pl. rádiót hallgatok és feldugom az USB-n a telefonom, vagy már be van dugva a wireless adapter amire automatikusan csattan fel a telefon ami jelen esetben ua. mintha USB-re dugtam volna, akkor ne kapcsoljon egyből át az AA vagy ACP forrásra hanem maradjon ott ahol épp voltam. Én meg majd álkapcsolom az AA/ACP-re amikor én akarom?
Piritu - 1.000.00019-01-2024 15:42:29 // 33692
Egy autó NE zajongjon, ha túl halknak találom a belteret majd megoldom.
Szerencsére egy részét ki lehet kapcsolni, a többinek is kikapcsolhatónak kellene lennie.
Sajna (vagy szerencsére) Trabanton szocializálódtam és megtanultam hogy a dolgaimra figyeljek. Aki erre nem képes menjen busszal.
Mit szólnátok ha - szintén a balesetveszélyre hivatkozva - fixen be lenne kapcsolva a táblafelismerés alapján működő sebesség limiter? (Még az átvétel előtt kikapcsoltattam, mondván addig nem ülök be amíg aktív. Az átadó srác jót nevetett és egyetértett.)
Ezért rühellem a navikat is. Menet közben nem válogathatok a régi célpontok közt csak kb 10-et mert veszélyes ha arra figyelsz, de betűnként bepötyöghetsz az érintő képernyőn egy 50 karakteres címet is, az nem veszélyes... Arról nem is beszélve hogy nem biztos hogy a sofőr kezeli...
Szerencsére egy részét ki lehet kapcsolni, a többinek is kikapcsolhatónak kellene lennie.
Sajna (vagy szerencsére) Trabanton szocializálódtam és megtanultam hogy a dolgaimra figyeljek. Aki erre nem képes menjen busszal.
Mit szólnátok ha - szintén a balesetveszélyre hivatkozva - fixen be lenne kapcsolva a táblafelismerés alapján működő sebesség limiter? (Még az átvétel előtt kikapcsoltattam, mondván addig nem ülök be amíg aktív. Az átadó srác jót nevetett és egyetértett.)
Ezért rühellem a navikat is. Menet közben nem válogathatok a régi célpontok közt csak kb 10-et mert veszélyes ha arra figyelsz, de betűnként bepötyöghetsz az érintő képernyőn egy 50 karakteres címet is, az nem veszélyes... Arról nem is beszélve hogy nem biztos hogy a sofőr kezeli...
SD19-01-2024 14:54:22 // 33691
Vajon ha az S/S állítja le kulcs nélkül utána újra indul?
Amúgy ezeknek a biztonság miatt kell így működniük:
- pl: ha menet közben tönkremegy, lemerül a kulcs nem állhat meg az autó
persze ha újra akarod indítani az más kérdés akkor már nem vagy forgalmi helyzetben, menetközben stb.
- ugyan ez a bimbamm, arra alapoz ha elindulsz autóval és nem tudsz tovább menni az veszélyhelyzet ezért ha szólt nem tudod ráfogni
- ugyan ez az automata kézifék, a S/S kikapcsolás is ha lemerül az akku-d az S/S miatt ott maradsz a lámpánál, ha nem kapcsol ki akkor max reggel nem indul..
Amúgy ezeknek a biztonság miatt kell így működniük:
- pl: ha menet közben tönkremegy, lemerül a kulcs nem állhat meg az autó
persze ha újra akarod indítani az más kérdés akkor már nem vagy forgalmi helyzetben, menetközben stb.
- ugyan ez a bimbamm, arra alapoz ha elindulsz autóval és nem tudsz tovább menni az veszélyhelyzet ezért ha szólt nem tudod ráfogni
- ugyan ez az automata kézifék, a S/S kikapcsolás is ha lemerül az akku-d az S/S miatt ott maradsz a lámpánál, ha nem kapcsol ki akkor max reggel nem indul..
Shadin19-01-2024 14:36:30 // 33690
Az OCD-m nem engedi, hogy valami ne működjön rendesen, az persze más kérdés, ha én akarom kikapcsolni.
zgi52119-01-2024 13:32:51 // 33689
S/S -t általában kinyomom, de az akksi kérdést sem dimenzionáltam túl.. talán 2x töltöttem rá.
Shadin19-01-2024 11:38:42 // 33688
És belül azért bimbammol, hogy a gyerek ne csapasson vele egyet, mert ha kiszáll belőle akkor kulcs nélkül nem fogja bezárni, vagy újra beindítani az autót? :-)
Shadin19-01-2024 11:36:23 // 33687
SD19-01-2024 11:32:48 // 33686
igen mikor járó motorral ellépsz az autótól, megnyomod a kilincsen a gomboz és amíg nem leszel újra a kilincs közelében nem tudnak beugrani:)
zgi52119-01-2024 11:10:31 // 33685
ha az akksi olyan kritikusan alacsony töltöttségű ahogy gondolod, akkor indításkor az egérmozin alul ahol a hópihe jelenik meg olykor, kiteszi ide az akksi szimbólumot és asszem ki is írja szövegesen.
a S/S működése elég sztochasztikus, sok mindent figyel *utastér hőmérséklet, motor hőmérséklet, kinti hőmérséklet* stb.. persze ettől még csinál olyat, hogy novemberi hidegben indulás után, első lámpánál leállít! :o
ha a hátsó szélvédőt és vele párguzamosan a tükröket azonnal és ilyen jól leolvasztja, akkor nem hiszem, hogy valid akksi gondod van.
a S/S működése elég sztochasztikus, sok mindent figyel *utastér hőmérséklet, motor hőmérséklet, kinti hőmérséklet* stb.. persze ettől még csinál olyat, hogy novemberi hidegben indulás után, első lámpánál leállít! :o
ha a hátsó szélvédőt és vele párguzamosan a tükröket azonnal és ilyen jól leolvasztja, akkor nem hiszem, hogy valid akksi gondod van.
oldrepublic19-01-2024 09:06:58 // 33684
Kimaradt 2019-es benzines Giulia. 200LE. Black Edition.
oldrepublic19-01-2024 09:06:22 // 33683
Sziasztok!
Járt már valaki hasonlóan mint én?
A hibakód: "motorolaj nyomásvezérlő elektronika teljesítmény beragadt / ki állásban".
Amikor elérte az üzemmeleg állapotot, leveszi a teljesítményt. Check engine. Kiolvasta a szervíz. 'M javítás az egész olajpumpa egység cseréje?
Ez előforduló hiba, vagy valami egyedi történt? Motorolaj nyomás végig volt és nem fogyasztja az olajat sem.
Járt már valaki hasonlóan mint én?
A hibakód: "motorolaj nyomásvezérlő elektronika teljesítmény beragadt / ki állásban".
Amikor elérte az üzemmeleg állapotot, leveszi a teljesítményt. Check engine. Kiolvasta a szervíz. 'M javítás az egész olajpumpa egység cseréje?
Ez előforduló hiba, vagy valami egyedi történt? Motorolaj nyomás végig volt és nem fogyasztja az olajat sem.
RomeoOne19-01-2024 08:59:07 // 33682
Az mondjuk nem rossz ötlet, hogy akkor kezdjen bimbammolni, ha visszaül a vezető és még mindig nincs a kocsiban a kulcs. Meg mondjuk ne engedje D-be rakni úgy.
Liquid19-01-2024 08:18:53 // 33681
az ugyan nem :) Első dolog volt amit lekapcsoltam :) Pedig mindig bekötöm magam.
Liquid19-01-2024 08:17:38 // 33680
Minek zárnám rá? :) Tudom mire való a keyless entry, használom mert tényleg jó, DE ha már keyless, akkor mint azt leírtam nem veszem elő és nyomogatom a kulcsot, hiszen felesleges, ha viszont nem veszem elő a kulcsot, akkor ebből következően a zsebemben marad, ha pedig ott marad, akkor nyilván akkor se teszem ki amikor beugrom mondjuk pékségbe, család meg közben megvár a fűtő-hűtő járó motorú autóban. Egy tökéletes világban ez így teljesen normális ügymenet lenne.
Gondolom hogy ha leállítom akkor nem indul, de ennek a "védelemnek" nevezett szivatásnak nem pont az lenne a lényege, hogy mondjuk ne engedje kivenni P-ből, ha nincs ott a kulcs? Vagy álljon le mondjuk 10m után. Sokat érek vele, ha kikapnak az autóból és elviszik, ki fogják bírni a bimbammot :)
Gondolom hogy ha leállítom akkor nem indul, de ennek a "védelemnek" nevezett szivatásnak nem pont az lenne a lényege, hogy mondjuk ne engedje kivenni P-ből, ha nincs ott a kulcs? Vagy álljon le mondjuk 10m után. Sokat érek vele, ha kikapnak az autóból és elviszik, ki fogják bírni a bimbammot :)
SD19-01-2024 06:48:08 // 33679
A feszültség meg az indítási áramerősség terhelésre asszem nem ugyan az.
A C-tek 9V alatt tilt le ha jól tudom, akkor 6-voltos túltöltött akksinak veszi:)
A C-tek 9V alatt tilt le ha jól tudom, akkor 6-voltos túltöltött akksinak veszi:)
SD19-01-2024 06:45:50 // 33678
Elvileg nem kapcsol le, csak ha másodpercekig nyomvatartod.
Amúgy a váltó nak nem tesz jót mert megszűnik az olajnyomás és úgy nyelteti magát.
De ha pl. D-ben kinyitod az ajtót és lelépsz a fékről nagyon mérgesen ráhúzza a kézit és P-be rakja:)
Próbáltam:D nem lehet nagyo nyitott ajtóval mérickélni hogy elfér-e:D
Amúgy a váltó nak nem tesz jót mert megszűnik az olajnyomás és úgy nyelteti magát.
De ha pl. D-ben kinyitod az ajtót és lelépsz a fékről nagyon mérgesen ráhúzza a kézit és P-be rakja:)
Próbáltam:D nem lehet nagyo nyitott ajtóval mérickélni hogy elfér-e:D
SD19-01-2024 06:42:33 // 33677
15-nél el kezd bimbammolni az öv is:D
SD19-01-2024 06:41:47 // 33676
Nekem is ez a fixaideám, garázsban beindítom, és lehetöleg akkor kapcsolom le amikor megérkeztem és leparkoltam:) ezalól kivétel mosó, kút:)
Kapu előtt csak akkor kapcsolom ha több percre be kell mennem.
Viszont rázárom járó motornál ha pl nagy a népsürüség, nehogy beugorjon valaki.
Ha eltávolodok az autótól úgy már nem nyit:)
De de a tuti ha olyan távolsagban vagyok:)
Kapu előtt csak akkor kapcsolom ha több percre be kell mennem.
Viszont rázárom járó motornál ha pl nagy a népsürüség, nehogy beugorjon valaki.
Ha eltávolodok az autótól úgy már nem nyit:)
De de a tuti ha olyan távolsagban vagyok:)
SD19-01-2024 06:37:07 // 33675
Én is a zsebemben szeretem, van hogy elviszem magammal autó nélkül is:D
SD19-01-2024 06:35:09 // 33674
Próbáld ki azt hogy szálj ki a kulccsal, járó motornál, kilincs gombbal zárd rá, majd tedd le a kulcsot 3-4 méterre, és nem nyílik az autó.
A keyles entry nem kulcs nélküli bejutás hanem hogy nem kell elő enned és nyomkodni rajta a gombot.
Ettől független én sem szeretem járó motorral ott hagyni ugrás távolságon kívül ha nem ül legalább egy felnött.
Ha kulcs nélkül bimbammolva eindulsz es valahol leállítottad akkor ottmaradsz:)
Nem próbáltam de valszeg:) mondjuk ha az elemet kiveszed:)
A keyles entry nem kulcs nélküli bejutás hanem hogy nem kell elő enned és nyomkodni rajta a gombot.
Ettől független én sem szeretem járó motorral ott hagyni ugrás távolságon kívül ha nem ül legalább egy felnött.
Ha kulcs nélkül bimbammolva eindulsz es valahol leállítottad akkor ottmaradsz:)
Nem próbáltam de valszeg:) mondjuk ha az elemet kiveszed:)
Liquid18-01-2024 21:53:50 // 33673
Elképzelhető, valahol olvastam anno, hogy a Start-Stop az első ami inakiválódik ha nem tökéletes az aksi, mondjuk nekem nem hiányzott sose :)
Viszont az én aksim is gyengusz, rajta volt a ctek, fullosra feltöltötte, 1 nappal később még 12.8-at mértem rajta, igaz nem volt se bezárva, se indítva.
Lehet mégse annyira szar? :)
Viszont az én aksim is gyengusz, rajta volt a ctek, fullosra feltöltötte, 1 nappal később még 12.8-at mértem rajta, igaz nem volt se bezárva, se indítva.
Lehet mégse annyira szar? :)
Liquid18-01-2024 21:51:13 // 33672
20-nál biztosan gyorsabban, semmi se történt.
Shadin18-01-2024 21:28:56 // 33671
Shadin18-01-2024 21:25:15 // 33670
Köszi! Akkor az akku csak annyira rossz hogy az S/S nem jó csak?
Zselé18-01-2024 21:17:19 // 33669
Milyen gyorsan mentél? Úgy tudom az ajtók zárásakor (20km/h) kéne valaminek történnie
Liquid18-01-2024 20:22:47 // 33668
challenge accepted :)
Bár nem tudom mikor veszem elő legközelebb :(
Bár nem tudom mikor veszem elő legközelebb :(
Piritu - 1.000.00018-01-2024 20:21:32 // 33667
Már csak azt kell kipróbálni valakinek hogy menet közben megnyomja a STOP gombot a kormányon :-)
u.i.
Anno a 159-en kipróbáltam :-)
u.i.
Anno a 159-en kipróbáltam :-)
Liquid18-01-2024 20:17:12 // 33666
úgy :D
kipróbáltam, hogy mi van ha nincs bent a kulcs, Mentem egy kört a környező utcákban, szépen bimbammolt, de azonkívül semmi se történt. Ez így teljesen értelmetlen.
kipróbáltam, hogy mi van ha nincs bent a kulcs, Mentem egy kört a környező utcákban, szépen bimbammolt, de azonkívül semmi se történt. Ez így teljesen értelmetlen.
Piritu - 1.000.00018-01-2024 20:03:34 // 33665
Valahol az a lényege ennek a kulcsnak hogy a kocsi vételekor zsebre vágod és eladáskor kiveszed :-)
Liquid18-01-2024 19:39:36 // 33664
A zsebemben van, 0 az esély hogy elhagyjam :) Helye sincs sajnos a facelidt előttiekben.
Liquid18-01-2024 19:38:35 // 33663
ez így jó is akkor ha nem működik a keyless entry és elő kell vegyed a kulcsot, de ha a kulcs nem kell hogy a kezedben legyen, akkor pont hogy veszélyesebb az ha leteszed valahova a kocsiba. Arról már ne is beszéljünk hogy bimbammolhat attól simán vihető az autó, kipróbáltam...
Piritu - 1.000.00018-01-2024 19:26:07 // 33662
Nekem is, csak még hozzá is van kötve a nadrágszíjhoz.
Zselé18-01-2024 19:20:51 // 33661
Nekem a farmer kulcszsebében van. Ha kiszállok pl a sulinál, még hideg a motor. Míg becaplat a gyerek, had bammogjon a két lánynak, nem fogom 800 méternél leállítani - ő az első megálló
zgi52118-01-2024 19:17:28 // 33660
a felso 3 sor antenna, nem futoszal!
ha jobban megfigyeled tobb helyen meg van
szakitva a szalfolytonossag..
ha gyenge az akksi be sem kapcsol a hatso
szelvedo futes.
ha jobban megfigyeled tobb helyen meg van
szakitva a szalfolytonossag..
ha gyenge az akksi be sem kapcsol a hatso
szelvedo futes.
Piritu - 1.000.00018-01-2024 18:41:50 // 33659
Hozzám van kötve egy Alfás nyakba akasztóval hogy el ne hagyjam.
RomeoOne18-01-2024 17:59:34 // 33658
Próbáld ki azt a kis rést az előváltó kartól jobbra. Egész jól belepasszol. És nálam még egyszer sem esett ki onnan, pedig nem 6 literrel közlekedek :P ;)
RomeoOne18-01-2024 17:58:03 // 33657
Rimóczi Andrást keresd fb-n ő meg tudja csinálni.
Piritu - 1.000.00018-01-2024 17:46:57 // 33656
Inkább álljon le amikor becsukom az ajtót, de ne visítson.
Piritu - 1.000.00018-01-2024 17:44:56 // 33655
Hol a helye? Nekem még nem sikerült megtalálni a kulcslyukat hiába kerestem a kormány mellett :-)
SD18-01-2024 17:30:48 // 33654
nekem ez a funkció kéne:) csak ha ráülök bent a kulcsra, aztán a garázsban meg beindul:D
RomeoOne18-01-2024 17:28:11 // 33653
Ha távolról indítod, akkor természetesen nem csipog, amíg nem szállsz be. Valójában csak félig ébred fel az autó, a motor jár, de még úgy igazán a gyújtás nincs rajta. Beszállsz,
fék + startgomb-ot megnyomod és akkor kelnek életre a kijelzők is, onnantól tudod az előváltót használni, stb. Onnantól viszont ugyanúgy működik, ha kiszállsz a kulccsal, csipog.
fék + startgomb-ot megnyomod és akkor kelnek életre a kijelzők is, onnantól tudod az előváltót használni, stb. Onnantól viszont ugyanúgy működik, ha kiszállsz a kulccsal, csipog.
Shadin18-01-2024 16:32:21 // 33652
És megy a start/stop is?
SD18-01-2024 16:16:38 // 33650
De ez legalább gyárilag ilyen:)))
SD18-01-2024 16:16:16 // 33649
Sosem volt még olyan autóm amin normálisan ment volna fűtőszál, akkor ezense:D:D:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?