Forum >> Giulia
SD14-03-2023 09:12:10 // 29858
engem ilyenek elborzasztottak, mikor vásárló voltam.. felhasználóként tojok rá:) csak az a másik mondjuk 100k ember aki emiatt nem veszi meg azon nem segít :/
SD14-03-2023 09:09:11 // 29857
Én csak gyanítom hogy a stelvio zárából meg lehetne hekkelni:))) csak a motor kell ami lehúzza a fedőt:)
De lehet én vagyok az egyetlen aki örül annak hogy csak kanapé rugó van benne?:D
De lehet én vagyok az egyetlen aki örül annak hogy csak kanapé rugó van benne?:D
Liquid14-03-2023 08:48:27 // 29856
még egy kihagyott ziccer
Piritu - 1.000.00014-03-2023 06:19:43 // 29855
Tudtommal nem.
Liquid13-03-2023 23:18:59 // 29854
Giuliahoz egyáltalán nem csinálták meg az elektromos csomagtérajtót?
Liquid13-03-2023 23:17:42 // 29853
Erre én is kiváncsi vagyok. Anno Após kocsijához néztünk utána a gyári TOM-TOM frissítésnek, 1év 100EUR volt 4-5 éve :D Olyat nem lehetett hogy mondjuk egy frissítést kér csak. Vicc.
Teljesen értelmetlen dolog, 1000x többet ér bármely telefonos navi.
Teljesen értelmetlen dolog, 1000x többet ér bármely telefonos navi.
leopop313-03-2023 23:10:21 // 29851
Innen a Ferrari/Maser motor lenne érdekes de az nagyon 😅
Piritu - 1.000.00013-03-2023 21:19:40 // 29850
Valaki megmondhatná neki hogy a lecsukáshoz nem kell összetapogatni a fényezést...
Halesz13-03-2023 21:07:53 // 29849
Ezek szerint ezen sem javítottak a MY2023-nál, még mindig ugyanolyan béna a hangja, amikor lecsukod, mint az első szériánál.
SD13-03-2023 20:54:41 // 29848
Én nem értem hogy lehet mindig ennyire beszívni 3x nem bírta lecsukni, az alfás marketing :D
Giuntini13-03-2023 20:51:02 // 29847
A Brera tanulmányautóban úgy volt..
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2023 20:28:41 // 29846
Csak ha hosszában 😄
Giuntini13-03-2023 20:09:41 // 29845
V8 Ferrari motorral....
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2023 19:50:55 // 29844
leopop313-03-2023 18:58:07 // 29843
Ezt kérdezem én is 🤣
leopop313-03-2023 18:56:59 // 29842
De miért?
Facebookon is össze vissza mindenki a 159/Brera és a Brera worldwide csoportba is ezt posztolja.
Szégyen ez komolyan 😅🤦
Facebookon is össze vissza mindenki a 159/Brera és a Brera worldwide csoportba is ezt posztolja.
Szégyen ez komolyan 😅🤦
zgi52113-03-2023 15:58:47 // 29841
en hasznalom, foleg este hasznos pl orszaguton, h latni elore a kanyart pl..
kivancsi vagyok vegre hoztak e megoldast es hogy juthatsz a license hez?
kivancsi vagyok vegre hoztak e megoldast es hogy juthatsz a license hez?
quash13-03-2023 10:57:01 // 29840
Tudom nem sokan használjátok a gyári navi-t, de én pl. szeretem. Pedig van telefon tükrözés is.
Tavaly lejárt a 3 év térkép frissítés, mindenhol idáig az volt az infó, hogy itthon senki nem foglalkozik a hosszabbítással.
Rákérdeztem, azt azt infót kaptam, hogy állítólag lehet már rendelni itthon is.
Rákérdezek, kíváncsi vagyok lehet-e, és vajon mennyiért?
Tavaly lejárt a 3 év térkép frissítés, mindenhol idáig az volt az infó, hogy itthon senki nem foglalkozik a hosszabbítással.
Rákérdeztem, azt azt infót kaptam, hogy állítólag lehet már rendelni itthon is.
Rákérdezek, kíváncsi vagyok lehet-e, és vajon mennyiért?
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2023 10:05:25 // 29839
Alul a vasdarabot tedd lejjebb picit. Két torx csavar, de nyitja imbusz is, nincs agyon húzva. Csak lenyomot a műanyag fedélkét és ott is van, semmit nem kell szétszedni. Az eredeti poziciót esetleg jelöld meg óvatosan, így látod, hogy mennyit mozdítottál.
SD13-03-2023 09:27:06 // 29838
Ctek töltő:
Töltéskor 75W áramot vesz fel, vége felé 25W
Amikor csak fenttartja 4,5W a fogyasztása.
Ha a közponit zárat kinyitom azonnal felugrik 75W-ra tehát ebből következően az autó kédzenélti energia felvétele minimum 75W
Ez mondjuk arra is magyarázatot ad hogy miért szippantja le magát ha nyitogaom egy napig:)
Töltéskor 75W áramot vesz fel, vége felé 25W
Amikor csak fenttartja 4,5W a fogyasztása.
Ha a közponit zárat kinyitom azonnal felugrik 75W-ra tehát ebből következően az autó kédzenélti energia felvétele minimum 75W
Ez mondjuk arra is magyarázatot ad hogy miért szippantja le magát ha nyitogaom egy napig:)
SD13-03-2023 09:23:36 // 29837
Igazából nekem olyan erővel csukható a csomagtartó mint az ajtó. Hozzá nem nyúlok:D
RomeoOne13-03-2023 09:09:05 // 29836
Egyszerű tervezési hiba. Nem vették figyelembe rendesen a hőtágulást. Kezdetektől létezik a probléma, és - tudtommal - a mai napig nem javították. Vagy lehet, hogy csak a téli csomagos autókhoz adnak olyat, ami bíja a hideget is :D
Egyébként nem mindenkinek jön elő, sőt, nálam pl. tavaly előjött, de az idei télen jelét sem láttam, pedig volt azért idén is pár igen hideg nap. Szóval még ugyanannál a műanyag darabnál sem jelenik meg konzisztensen. Így meg nehéz mit kezdeni a dologgal. Én teljesen elengedtem. Az, hogy esetleg pár napig (amikor amúy nem is használom az autót) kicsit vetemedik, az már csak ilyen digós feature a szememben. Karakteréhez tartozik :D
Egyébként nem mindenkinek jön elő, sőt, nálam pl. tavaly előjött, de az idei télen jelét sem láttam, pedig volt azért idén is pár igen hideg nap. Szóval még ugyanannál a műanyag darabnál sem jelenik meg konzisztensen. Így meg nehéz mit kezdeni a dologgal. Én teljesen elengedtem. Az, hogy esetleg pár napig (amikor amúy nem is használom az autót) kicsit vetemedik, az már csak ilyen digós feature a szememben. Karakteréhez tartozik :D
G-MANN🍀12-03-2023 20:28:23 // 29835
Így így, el is engedtem a témát, öngyógyult😊
RomeoOne12-03-2023 19:33:39 // 29834
Na elültetted a bogarat a fülemben, nézegettem a vonalakat és ahogy nézem, az élek futásában meg a lámpák vonalában benne van még, hogy bő 1 mm-t lehetne lejjebb hozni a csomagtartó fedelet. Mi is ennek a pontos menete? Itt is a gumibakokat kell tekergetni, mint a motorháztetőnél? Vagy a a kallantyút, amibe beleakad a zár?
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2023 14:23:09 // 29833
Az elektromos állítású ülésekben van pozíció szenzor. Egy szervo rendszer lényegében, amit külön ecu vezérel.
SD12-03-2023 10:49:43 // 29832
Mivel írtátok hogy ez téli jelenség így nagy valószínűséggel a hőtágulás miatt vetemedik.
Magyarul van az autóban egy kis hőmérő, ha feláll neki akkor hidegvan legyen ez bár míly fura egy Júliánál… és hidegben?:D mediterrán boygirl;D
Magyarul van az autóban egy kis hőmérő, ha feláll neki akkor hidegvan legyen ez bár míly fura egy Júliánál… és hidegben?:D mediterrán boygirl;D
SD12-03-2023 10:46:45 // 29831
Na mosmá mennyié tea:D
Nekem is kurblis van ezért nem is gondoltam rá:D
Hogy más is izommemóriából oldja meg::D
Nekem is kurblis van ezért nem is gondoltam rá:D
Hogy más is izommemóriából oldja meg::D
RomeoOne12-03-2023 09:57:21 // 29830
Azt felesleges cserélni, jó esély van rá, hogy a következő is olyan lesz, és plusz kockázat, ha nem sikerül jól lefújni az új tanksapka takarót, akkor még a színe is el fog ütni.
RomeoOne12-03-2023 09:54:12 // 29829
Köszi a tippet. Az ülésfűtésem sem megy, ahhoz is van ötleted?
Várom, mikor esik le 😂🤣😂🤣😂🤣
G-MANN🍀12-03-2023 08:11:00 // 29828
Viszont síelés alatt egy hét hidegben a tanksapka ajtó kb kiegyenesedett, mint ami összement és behúzta a széleket. Mire gariban cserélték volna itthon, a garázsból garázsba utak alatt a melegben szép lassan vissza nyerte a régi formáját....vicces, biztos fázott.🙈
G-MANN🍀12-03-2023 08:06:26 // 29827
Nekem eddig mindkét Veloce megjegyezte és nem felejtette el a beállított ülés-tükör pozikat (remélem így is marad és nem lesz szenilis 🙂)
SD11-03-2023 23:56:05 // 29826
Háttigen mert láthatóan se a Brera sem az 159 nem volt törött mégis szétvágták:D
Jó hátha neki egy 5 ajtós Brera kell hát az kell:D
Kombi Giulia?:D
Jó hátha neki egy 5 ajtós Brera kell hát az kell:D
Kombi Giulia?:D
SD11-03-2023 23:53:24 // 29825
Erről is van némi technikai tapasztalatom:D
Ha nem léptető motor vezérli akkor gyakorlatilag két végállás közt tudja a rendszer hogy mennyi idő áttekerni kb. És a beállításból számolva próbálja oda tekerészni, de ugye az ülést már nem viheti végállásba, arról meg egyre kevesebb fingja van merre mennyit tévedett:D így előbb utóbb felteszi a kezét... hogy jó akkor most inkább kérek inputot.
Ha léptetőmotorral van vezérelve (ez kizárt mer nem tudom:D) akkor annyival vagyunk beljebb hogy a rendszer pontosan tudja mennyi lépés kell megtenni (léptetőmotor egy asszinkron motor tehát tudja mennyit fordul egyilk vagy másik irányba) a két végállás közt, és így ha nem tévesz lépést, mert ugye van az az erő mikor átrugrik:))) akkor elvileg vissza tud állni ugyan oda.
De ha egyéb optikai vagy poti brámilyen jeladó nincs ami a tényleges pozícióról jelet adna akkor az ülés nem tudja hol tart max a végállást.
Romeo-one, próbáld meg hogy tekerd végig minden irányba az ülést utána lehet meg fogja jegyezni:) egy ideig:)))
Ha nem léptető motor vezérli akkor gyakorlatilag két végállás közt tudja a rendszer hogy mennyi idő áttekerni kb. És a beállításból számolva próbálja oda tekerészni, de ugye az ülést már nem viheti végállásba, arról meg egyre kevesebb fingja van merre mennyit tévedett:D így előbb utóbb felteszi a kezét... hogy jó akkor most inkább kérek inputot.
Ha léptetőmotorral van vezérelve (ez kizárt mer nem tudom:D) akkor annyival vagyunk beljebb hogy a rendszer pontosan tudja mennyi lépés kell megtenni (léptetőmotor egy asszinkron motor tehát tudja mennyit fordul egyilk vagy másik irányba) a két végállás közt, és így ha nem tévesz lépést, mert ugye van az az erő mikor átrugrik:))) akkor elvileg vissza tud állni ugyan oda.
De ha egyéb optikai vagy poti brámilyen jeladó nincs ami a tényleges pozícióról jelet adna akkor az ülés nem tudja hol tart max a végállást.
Romeo-one, próbáld meg hogy tekerd végig minden irányba az ülést utána lehet meg fogja jegyezni:) egy ideig:)))
Liquid11-03-2023 23:52:15 // 29824
csak egy kérdésem van: mééér?
SD11-03-2023 23:48:16 // 29823
Fel és csak nézem és ámulok, hogy ilyennek nekifognak:D
Ha nem mondod nem is veszem észre:D
Lehet a 159-et is megette a macsek:D
Ha nem mondod nem is veszem észre:D
Lehet a 159-et is megette a macsek:D
RomeoOne11-03-2023 22:53:53 // 29822
Az enyém nem, hogy elfelejti, meg sem jegyez semmit 😅
tdemeter11-03-2023 22:33:44 // 29821
Végre egy Brera, aminek be lehet majd ülni a hátsó ülésére 😀😀😀
Piritu - 1.000.00011-03-2023 22:14:34 // 29820
Neked is feldobta a face? :-)
A bal oldali képen épp az antennát eszegeti a macsek :-)
(Nekem anno 3-at is megevett a szomszédé.)
A bal oldali képen épp az antennát eszegeti a macsek :-)
(Nekem anno 3-at is megevett a szomszédé.)
SD11-03-2023 21:58:24 // 29819
Piritu - 1.000.00011-03-2023 21:47:16 // 29817
"Ez nem bug, hanem feature."
Nekem ellenben a Super is tette és a Veloce is idővel elfelejti az elektromos ülés beállítását.
Nálatok is?
Melyik kategóriába soroljuk?
Nekem ellenben a Super is tette és a Veloce is idővel elfelejti az elektromos ülés beállítását.
Nálatok is?
Melyik kategóriába soroljuk?
SD11-03-2023 21:36:08 // 29816
Nem a géptetőt is be lehet állítan rendesen, én is túl precízre állítottam és ki is pattant a vezetéstechnikai tréningen mikor daráltattam a kereket és az egész autó remegett... nekem is úgy szóltak, még fotó is van róla szegény autó mintha erőből vicsorítva kanyarodna:D
Szóval a géptető beállítás szentr grálja a következő:
(legyen nálda valami lehetőleg műanyag, vagy fa bigyó amivel ki tudöd pöccinteni ha nem jön föl beállítás közben:)
először is megnézed hogy mostani beállítás mellett (nem erőssen mert behorpad és alu!!!) tudod valamelyik oldalt le-föl mozgatni, a géptető szintben van-e, zárt állapotban.
Ha tudod le-föl lötyögteni akkor a szél is fogja tudni:) tehát ott valamennyit lehet visszavenni a géptetőn lévő U vas magasságából hogy pontsoabb legyen, de ugye ezzel együtt lentebb fogja húzni a géptetőt szóval ésszel:) itt fél mm-ekről beszélünk max:)
Aztán a másik állítási lehetőséged a gumi babák tekergetése itt is tized mm-ek adják a végén a megoldás, hogy még ne feszítsen annyit hogy már nem kap rá rendesen a karom mikor lecsapod, és még feszítsen annyit hogy ne lötyögjön...
Szóval a géptető beállítás szentr grálja a következő:
(legyen nálda valami lehetőleg műanyag, vagy fa bigyó amivel ki tudöd pöccinteni ha nem jön föl beállítás közben:)
először is megnézed hogy mostani beállítás mellett (nem erőssen mert behorpad és alu!!!) tudod valamelyik oldalt le-föl mozgatni, a géptető szintben van-e, zárt állapotban.
Ha tudod le-föl lötyögteni akkor a szél is fogja tudni:) tehát ott valamennyit lehet visszavenni a géptetőn lévő U vas magasságából hogy pontsoabb legyen, de ugye ezzel együtt lentebb fogja húzni a géptetőt szóval ésszel:) itt fél mm-ekről beszélünk max:)
Aztán a másik állítási lehetőséged a gumi babák tekergetése itt is tized mm-ek adják a végén a megoldás, hogy még ne feszítsen annyit hogy már nem kap rá rendesen a karom mikor lecsapod, és még feszítsen annyit hogy ne lötyögjön...
SD11-03-2023 21:30:16 // 29815
nekem sem kell csapkodni, tök normális erővel kell lecsapni és marad, egyszer sem éreztem hogy túl erős lenne..
mondjuk lehet a Passat-on edződtem meg:D azt le kellett csapni:D
mondjuk lehet a Passat-on edződtem meg:D azt le kellett csapni:D
SD11-03-2023 21:29:09 // 29814
Képes szoftveresen is visszanyitogatni az ajtót:)
Én egyszer tényleg varthburgosan küzdöttem vele vagy 5x.. erre kiderült benn ült asszony a másik kulccsal és magára zárta az autót, de ekkor már a csomagtartót nem engedi.
Tehát érthetően ha az utastérben érzékeli a kulcsot és lezárod a kp zárat, akár bentről, akkor a csomagtartót felnyitja mint egy utolsó esélyt hogy bemássz érte:D
De legutóbb egyszer visszanyitotta már rutionosan mentem előre nyitni a kp zárat, mert még zárt autónál akartam betenni valamit de úgy vélte hogy bent van a kulcs...
Egyépként ez nem olyan egyszerű mint gondoljátok, jelerősség vagy jel út/idő -ből számolja ki hogy melyik antennához van közel a kulcs és ebből mi lehet a helyzete.
És ugy itt jönnek a safety feature-k:
- ne maradjon bent a kulcs
- ne tudja valaki odaugorva kinyitni
- autót ne lehessen indítani csak ha bent ülsz
stb..
plusz az interferenciák amik bármilyen más elektromos rendszer miatt bezavarnak..
Én egyszer tényleg varthburgosan küzdöttem vele vagy 5x.. erre kiderült benn ült asszony a másik kulccsal és magára zárta az autót, de ekkor már a csomagtartót nem engedi.
Tehát érthetően ha az utastérben érzékeli a kulcsot és lezárod a kp zárat, akár bentről, akkor a csomagtartót felnyitja mint egy utolsó esélyt hogy bemássz érte:D
De legutóbb egyszer visszanyitotta már rutionosan mentem előre nyitni a kp zárat, mert még zárt autónál akartam betenni valamit de úgy vélte hogy bent van a kulcs...
Egyépként ez nem olyan egyszerű mint gondoljátok, jelerősség vagy jel út/idő -ből számolja ki hogy melyik antennához van közel a kulcs és ebből mi lehet a helyzete.
És ugy itt jönnek a safety feature-k:
- ne maradjon bent a kulcs
- ne tudja valaki odaugorva kinyitni
- autót ne lehessen indítani csak ha bent ülsz
stb..
plusz az interferenciák amik bármilyen más elektromos rendszer miatt bezavarnak..
Peti16V11-03-2023 16:40:43 // 29813
Ja, ma meg úgy szólt egy másik autós, hogy jobb oldalt nyitva van a géptető. Nem vettem észre, mert mindig hátulról közelítek (😂)
Utoljára a szervizben volt felnyitva, ezek szerint nem csak én vagyok ilyen béna, hogy az sem csukódik le mindig elsőre. A bal oldal mindig könnyen bezáródik, azt viszont nyitásnál kell többször megpróbálni, mert általában nem adja magát. Na most ha beállítom a másik oldalt, hogy könnyen lezáródjon, akkor meg itt sem fog nyílni?? 😮😀
Ááh, inkább marad így és jobban figyelek..
Utoljára a szervizben volt felnyitva, ezek szerint nem csak én vagyok ilyen béna, hogy az sem csukódik le mindig elsőre. A bal oldal mindig könnyen bezáródik, azt viszont nyitásnál kell többször megpróbálni, mert általában nem adja magát. Na most ha beállítom a másik oldalt, hogy könnyen lezáródjon, akkor meg itt sem fog nyílni?? 😮😀
Ááh, inkább marad így és jobban figyelek..
Peti16V11-03-2023 16:35:36 // 29812
Na, majd erre ránézek. Arrébb kell csak állítani, vagy kell alá alátét?
Egyébként nálam ehhez annak is lehet köze, hogy gyárilag QV (replika) hátsó szárnnyal kértem, de azt csak itthon szerelték fel átadás előtt, és ezzel együtt (gondolom a szárny plusz súlya miatt) a fedél rugóit is kicserélték. Ezt csak abból tudom, hogy odaadták a kiszerelt rugókat.
Egyáltalán nem nehéz lecsukni és érezhetően nagyon könnyű a fedél, a baj az, hogy elsőre általában mindig visszapattan. És ha másodszor úgy marad, akkor sem azért, mert máshogy vagy erősebben csukom le.
Egyébként nálam ehhez annak is lehet köze, hogy gyárilag QV (replika) hátsó szárnnyal kértem, de azt csak itthon szerelték fel átadás előtt, és ezzel együtt (gondolom a szárny plusz súlya miatt) a fedél rugóit is kicserélték. Ezt csak abból tudom, hogy odaadták a kiszerelt rugókat.
Egyáltalán nem nehéz lecsukni és érezhetően nagyon könnyű a fedél, a baj az, hogy elsőre általában mindig visszapattan. És ha másodszor úgy marad, akkor sem azért, mert máshogy vagy erősebben csukom le.
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2023 15:19:24 // 29811
Gyárilag nekem is rosszul volt beállítva. Egy kicsit feljebb kell tenni a vasat amibe a zár beakad. 5p munka. Van egy optimum ahol a vonala is fut, de már normálisabban csukható. Ha nagyon szépen csukódik, akkor a hézag lesz csúnya..😅
Piritu - 1.000.00011-03-2023 15:14:06 // 29810
Nem marad lent mert a rugó dolga hogy felnyissa és teszi a dolgát. Szerintem csak az ellen meg a kéderek ellen kell "dolgozni".
Inkább azt mondanám hogy szokatlanul könnyű a fedél emiatt nem csukódik le magától. Meg itt hiányzik a teleszkópok húzó ereje is mint a Giuliettánál volt.
Inkább azt mondanám hogy szokatlanul könnyű a fedél emiatt nem csukódik le magától. Meg itt hiányzik a teleszkópok húzó ereje is mint a Giuliettánál volt.
RomeoOne11-03-2023 14:44:28 // 29809
Miért, te lehajtod és lent marad? Elég határozottam kell azért lecsapni, én mindenki mástól is ezt hallottam. Köze nincs ahhoz a finom csukódáshoz, amit mondjuk az ajtó tud.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
480
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?