Nem a géptetőt is be lehet állítan rendesen, én is túl precízre állítottam és ki is pattant a vezetéstechnikai tréningen mikor daráltattam a kereket és az egész autó remegett... nekem is úgy szóltak, még fotó is van róla szegény autó mintha erőből vicsorítva kanyarodna:D
Szóval a géptető beállítás szentr grálja a következő:
(legyen nálda valami lehetőleg műanyag, vagy fa bigyó amivel ki tudöd pöccinteni ha nem jön föl beállítás közben:)
először is megnézed hogy mostani beállítás mellett (nem erőssen mert behorpad és alu!!!) tudod valamelyik oldalt le-föl mozgatni, a géptető szintben van-e, zárt állapotban.
Ha tudod le-föl lötyögteni akkor a szél is fogja tudni:) tehát ott valamennyit lehet visszavenni a géptetőn lévő U vas magasságából hogy pontsoabb legyen, de ugye ezzel együtt lentebb fogja húzni a géptetőt szóval ésszel:) itt fél mm-ekről beszélünk max:)
Aztán a másik állítási lehetőséged a gumi babák tekergetése itt is tized mm-ek adják a végén a megoldás, hogy még ne feszítsen annyit hogy már nem kap rá rendesen a karom mikor lecsapod, és még feszítsen annyit hogy ne lötyögjön...
Forum >> Giulia
SD11-03-2023 21:36:08 // 29816
SD11-03-2023 21:30:16 // 29815
nekem sem kell csapkodni, tök normális erővel kell lecsapni és marad, egyszer sem éreztem hogy túl erős lenne..
mondjuk lehet a Passat-on edződtem meg:D azt le kellett csapni:D
mondjuk lehet a Passat-on edződtem meg:D azt le kellett csapni:D
SD11-03-2023 21:29:09 // 29814
Képes szoftveresen is visszanyitogatni az ajtót:)
Én egyszer tényleg varthburgosan küzdöttem vele vagy 5x.. erre kiderült benn ült asszony a másik kulccsal és magára zárta az autót, de ekkor már a csomagtartót nem engedi.
Tehát érthetően ha az utastérben érzékeli a kulcsot és lezárod a kp zárat, akár bentről, akkor a csomagtartót felnyitja mint egy utolsó esélyt hogy bemássz érte:D
De legutóbb egyszer visszanyitotta már rutionosan mentem előre nyitni a kp zárat, mert még zárt autónál akartam betenni valamit de úgy vélte hogy bent van a kulcs...
Egyépként ez nem olyan egyszerű mint gondoljátok, jelerősség vagy jel út/idő -ből számolja ki hogy melyik antennához van közel a kulcs és ebből mi lehet a helyzete.
És ugy itt jönnek a safety feature-k:
- ne maradjon bent a kulcs
- ne tudja valaki odaugorva kinyitni
- autót ne lehessen indítani csak ha bent ülsz
stb..
plusz az interferenciák amik bármilyen más elektromos rendszer miatt bezavarnak..
Én egyszer tényleg varthburgosan küzdöttem vele vagy 5x.. erre kiderült benn ült asszony a másik kulccsal és magára zárta az autót, de ekkor már a csomagtartót nem engedi.
Tehát érthetően ha az utastérben érzékeli a kulcsot és lezárod a kp zárat, akár bentről, akkor a csomagtartót felnyitja mint egy utolsó esélyt hogy bemássz érte:D
De legutóbb egyszer visszanyitotta már rutionosan mentem előre nyitni a kp zárat, mert még zárt autónál akartam betenni valamit de úgy vélte hogy bent van a kulcs...
Egyépként ez nem olyan egyszerű mint gondoljátok, jelerősség vagy jel út/idő -ből számolja ki hogy melyik antennához van közel a kulcs és ebből mi lehet a helyzete.
És ugy itt jönnek a safety feature-k:
- ne maradjon bent a kulcs
- ne tudja valaki odaugorva kinyitni
- autót ne lehessen indítani csak ha bent ülsz
stb..
plusz az interferenciák amik bármilyen más elektromos rendszer miatt bezavarnak..
Peti16V11-03-2023 16:40:43 // 29813
Ja, ma meg úgy szólt egy másik autós, hogy jobb oldalt nyitva van a géptető. Nem vettem észre, mert mindig hátulról közelítek (😂)
Utoljára a szervizben volt felnyitva, ezek szerint nem csak én vagyok ilyen béna, hogy az sem csukódik le mindig elsőre. A bal oldal mindig könnyen bezáródik, azt viszont nyitásnál kell többször megpróbálni, mert általában nem adja magát. Na most ha beállítom a másik oldalt, hogy könnyen lezáródjon, akkor meg itt sem fog nyílni?? 😮😀
Ááh, inkább marad így és jobban figyelek..
Utoljára a szervizben volt felnyitva, ezek szerint nem csak én vagyok ilyen béna, hogy az sem csukódik le mindig elsőre. A bal oldal mindig könnyen bezáródik, azt viszont nyitásnál kell többször megpróbálni, mert általában nem adja magát. Na most ha beállítom a másik oldalt, hogy könnyen lezáródjon, akkor meg itt sem fog nyílni?? 😮😀
Ááh, inkább marad így és jobban figyelek..
Peti16V11-03-2023 16:35:36 // 29812
Na, majd erre ránézek. Arrébb kell csak állítani, vagy kell alá alátét?
Egyébként nálam ehhez annak is lehet köze, hogy gyárilag QV (replika) hátsó szárnnyal kértem, de azt csak itthon szerelték fel átadás előtt, és ezzel együtt (gondolom a szárny plusz súlya miatt) a fedél rugóit is kicserélték. Ezt csak abból tudom, hogy odaadták a kiszerelt rugókat.
Egyáltalán nem nehéz lecsukni és érezhetően nagyon könnyű a fedél, a baj az, hogy elsőre általában mindig visszapattan. És ha másodszor úgy marad, akkor sem azért, mert máshogy vagy erősebben csukom le.
Egyébként nálam ehhez annak is lehet köze, hogy gyárilag QV (replika) hátsó szárnnyal kértem, de azt csak itthon szerelték fel átadás előtt, és ezzel együtt (gondolom a szárny plusz súlya miatt) a fedél rugóit is kicserélték. Ezt csak abból tudom, hogy odaadták a kiszerelt rugókat.
Egyáltalán nem nehéz lecsukni és érezhetően nagyon könnyű a fedél, a baj az, hogy elsőre általában mindig visszapattan. És ha másodszor úgy marad, akkor sem azért, mert máshogy vagy erősebben csukom le.
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2023 15:19:24 // 29811
Gyárilag nekem is rosszul volt beállítva. Egy kicsit feljebb kell tenni a vasat amibe a zár beakad. 5p munka. Van egy optimum ahol a vonala is fut, de már normálisabban csukható. Ha nagyon szépen csukódik, akkor a hézag lesz csúnya..😅
Piritu - 1.000.00011-03-2023 15:14:06 // 29810
Nem marad lent mert a rugó dolga hogy felnyissa és teszi a dolgát. Szerintem csak az ellen meg a kéderek ellen kell "dolgozni".
Inkább azt mondanám hogy szokatlanul könnyű a fedél emiatt nem csukódik le magától. Meg itt hiányzik a teleszkópok húzó ereje is mint a Giuliettánál volt.
Inkább azt mondanám hogy szokatlanul könnyű a fedél emiatt nem csukódik le magától. Meg itt hiányzik a teleszkópok húzó ereje is mint a Giuliettánál volt.
RomeoOne11-03-2023 14:44:28 // 29809
Miért, te lehajtod és lent marad? Elég határozottam kell azért lecsapni, én mindenki mástól is ezt hallottam. Köze nincs ahhoz a finom csukódáshoz, amit mondjuk az ajtó tud.
Piritu - 1.000.00011-03-2023 14:23:16 // 29808
Meg kéne nézni azt az ajtót. A Super és a Veloce csomagtartóját se kellett csapkodni.
Peti16V11-03-2023 13:20:22 // 29807
Akkor jobban visszapattan, erősen wartburgos hanggal 😂😂😂
RomeoOne11-03-2023 12:29:06 // 29806
Elsőre is erősen kell csapni és akkor lent marad.
"Ez nem bug, hanem feature."
:DDDD
"Ez nem bug, hanem feature."
:DDDD
quash11-03-2023 11:22:35 // 29805
Semmilyen hibát nem generál ...
Nekem 1+ éve van bent, kb. nem is tudok róla hogy ott van.
De pl. SGW bypass is bent van folyamatosan, eredetileg úgy akartam hogy csak akkor lesz bent, ha kell.
De bent maradt, teljesen feleslegesen vettem hozzá hosszabbító kábeleket, a csereberéhez.
Más kérdés, hogy kb. csak akkor kell, ha olajcsere van.
Nekem 1+ éve van bent, kb. nem is tudok róla hogy ott van.
De pl. SGW bypass is bent van folyamatosan, eredetileg úgy akartam hogy csak akkor lesz bent, ha kell.
De bent maradt, teljesen feleslegesen vettem hozzá hosszabbító kábeleket, a csereberéhez.
Más kérdés, hogy kb. csak akkor kell, ha olajcsere van.
Peti16V11-03-2023 11:17:26 // 29804
Nálam a csomagtérnyitással ritkán van gond, leginkább akkor, amikor messze a kulcs, vagy nagyon le van árnyékolva (pl. vastag kabát zsebe mélyén), viszont a fedél lecsukásával küzdök, mert általában nem záródik elsőre. Kicsit szociautó feelingje van, hogy szinte mindig még egyszer jól le kell csapni 😀
Viszont ami egy még furább parajelenség, hogy ha először a csomagteret nyitom, majd utána szállnék be a kocsiba, akkor sokszor nem kapcsolja fel a belső világítást. Már rájöttem, hogy ha ilyenkor bezárom az ajtót és rázárok a kilincsen lévő gombbal, majd újra nyitom a kilinccsel, akkor felgyullad a világítás. Fura jelenség, mert nem tudom mihez kötni, teljesen esetleges.
Másnál is van ilyen hülyeség?
Viszont ami egy még furább parajelenség, hogy ha először a csomagteret nyitom, majd utána szállnék be a kocsiba, akkor sokszor nem kapcsolja fel a belső világítást. Már rájöttem, hogy ha ilyenkor bezárom az ajtót és rázárok a kilincsen lévő gombbal, majd újra nyitom a kilinccsel, akkor felgyullad a világítás. Fura jelenség, mert nem tudom mihez kötni, teljesen esetleges.
Másnál is van ilyen hülyeség?
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2023 10:05:20 // 29803
Tudtommal a fl előtti gombban különböző ellenállások vannak, ezzel különbözteti meg a módokat a hozzá tartozó ecu. A fl utáni monostabil megoldásnál szerencsére a történet még egyszerűbb, de ezt a részt egyelőre nem piszkálom, nagy igényem nincs rá. A tréning óta pláne, nullaszor zavart be az esp.
A S/S gomb pedig valószínűleg tényleg egy gomb és egy led :-)
A S/S gomb pedig valószínűleg tényleg egy gomb és egy led :-)
SD11-03-2023 06:12:58 // 29802
Arra is rájöttem asszem, hogy miért nem nyit néha a csomifedél.
Első rövid nyomásra nem éled az auto, de a második harmadikra már le is tilt, ha nincs a range-be kulcs, és utána már nem engedi csak ha a kp zár nyitva.
Ezzel valószínűleg a fals nytásokat szűri a rendszer, hogy nehogy kinyiljon magától, víz, lopó, stb.
Azt is tapasztaltam hogy van amikor egyáltalán nem hajlandó nyitni, deha alvásból hosszu nyomással ébreszti az ember és ott van a kulcs és még nem tiltotta le valami miatt akkor nyit:D
Ha nem, akkor előbb kp. zár, azzal újra indul aprogram és akkor nem kell kulcs authentikáció:)
Első rövid nyomásra nem éled az auto, de a második harmadikra már le is tilt, ha nincs a range-be kulcs, és utána már nem engedi csak ha a kp zár nyitva.
Ezzel valószínűleg a fals nytásokat szűri a rendszer, hogy nehogy kinyiljon magától, víz, lopó, stb.
Azt is tapasztaltam hogy van amikor egyáltalán nem hajlandó nyitni, deha alvásból hosszu nyomással ébreszti az ember és ott van a kulcs és még nem tiltotta le valami miatt akkor nyit:D
Ha nem, akkor előbb kp. zár, azzal újra indul aprogram és akkor nem kell kulcs authentikáció:)
SD11-03-2023 05:52:17 // 29801
Haátúgy:)
Hogy a gom mögött van egy micro controller ami, ki be is tudja magát kapcsolgatni a közponi zagy parancsára, de ennek előfeltétele hogy be kell jelentkeznie hogy itt vagyok és ezt csinálom épp.
A kis egység pont ugyan ezt csinálja, és közben a másik irányban pedig szintén gondolom továbbít, csak automatán beküldi a jelet valahány másodperc után, hogy kinyomtad.
De ha bármi miatt nem fut le a program mert hamarabb vetted le a gyújtást vagy épp volt valami esemény ami miatt a zagy nem figyel, szóval érted, mivel nem gyári megoldás bele randíthat a kommunikációba:/
Kényelemből 5 csillag:)
Hogy a gom mögött van egy micro controller ami, ki be is tudja magát kapcsolgatni a közponi zagy parancsára, de ennek előfeltétele hogy be kell jelentkeznie hogy itt vagyok és ezt csinálom épp.
A kis egység pont ugyan ezt csinálja, és közben a másik irányban pedig szintén gondolom továbbít, csak automatán beküldi a jelet valahány másodperc után, hogy kinyomtad.
De ha bármi miatt nem fut le a program mert hamarabb vetted le a gyújtást vagy épp volt valami esemény ami miatt a zagy nem figyel, szóval érted, mivel nem gyári megoldás bele randíthat a kommunikációba:/
Kényelemből 5 csillag:)
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2023 21:48:25 // 29800
Majd kiolvasom, de hátha nem. Egy gomb hogy tud timeoutolni? 😅 Sokkal kényelmesebb nekem így... A race mód még távolabbi dolog, sgw-t gari idő alatt nem akarok használni, és amúgy sem teljesen kerek a dolog. Az N mód váltó beállítását és gázpedál térképét használja, úgy meg nem sokra jó..
SD10-03-2023 19:24:55 // 29799
Létezik, ez de mint az utólagos race-gom, ez is tud beszórni hibát, gondolom timeoutok miatt… óvatosan..
Nekem az eddigi 6k km alatt kb 10-15 véletlen start-atop csúszott be, amúgy mindig kinyomom:)
Legkésőbb első fèkezésnél:D
Nekem az eddigi 6k km alatt kb 10-15 véletlen start-atop csúszott be, amúgy mindig kinyomom:)
Legkésőbb első fèkezésnél:D
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2023 17:39:24 // 29798
Akit idegel a stop/start, javaslom én is a kütyüt. Quash cartárs linkelte, jó cuccot talált.
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2023 17:37:35 // 29797
Így hogy nincs konnektor, viszonylag feleslegesen tűnik XD
Giuntini10-03-2023 15:21:32 // 29796
Gondoltam hogy veszek csepptöltőt, de felesleges. A garázsban nincs konnektor, tavasztól meg minden hétvégén megy 300 km-t autópályán.
SD10-03-2023 14:27:01 // 29795
zárójelben nem az enyém dobálja, hanem látom világszerte a hibák 80% az akku merülés miatt van..
SD10-03-2023 12:17:16 // 29794
Na este megetette:))) Gyorstöltéssel kezdte, rövid ellenőrzés után, aztán átment szintentrartásba, és esete ott hagytam, nem robbant fel:D
Elintézte a többit is.
Előtte 12.1V az OBD-n keresztül a fesz amit a Torque mutat
Utána 12.5V :)) persze lehet hogy ez valami regulált fesz...
Mert motorral sem megy fölé...
Lehet hogy az olaszok jobbat akartak a jobbnál.. és túlszíbályozták a computerek miatt a feszültségi szinteket és ezért dobálja a hibakódokat, mert minden nagyon a 12.1-12.6V-ra van belőlve.. pedig elvileg az autóban 9-16 voltig bármi lehetene...
Ez meg legyött :P :/
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2023 10:05:39 // 29792
Persze hogy azok :-) A 159 volt az első ilyen tekintetben modern autóm, az is pusztította az akksit rendesen. Sok számítógép, elektromos fűtések, a motor rengeteg elektromos kütyüje, a som pici elektromos motor ami ezt azt állít, légkeringető ventilátor és a jó és tudja még mi.
Giuntini10-03-2023 09:33:28 // 29791
Folyamatosan az elektromos fogyasztók merítik az akksit. Én most nagyon keveset használom a 159-et, el kellene menni hosszabb távra, ma akartam lemenni vele a Balatonra, de közbe jjött valami.... Több mint két hete be sem indítottam, de pöccre indult, igaz garázsban áll. Egy éves Exide akksi van benne. Most a hétvégén menni fogok vele, mert a MiTo kuplungja, a kinyomócsapágy a végét járja, két hét múlva viszem Csörihez.
Piritu - 1.000.00010-03-2023 09:32:45 // 29790
Kimentem, befényképeztem. Tényleg nem túl szerencsés helyen van a felirat, attól a piros izétől csak a lényeget nem lehet elolvasni :-(
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2023 09:06:07 // 29789
Attól hogy az autó nem jelez, az akksi állandóan a kelleténél alacsonyabb feszültségen van. Nekem sem jelez, jön megy, minden normális. A kis gyorscsatlakozó amit rátettem viszont szokott pirosan villogni, ami nem a hosszú élettartam jele. Legtöbbször a narancssárga villog, vagyis elég ritkán van teljesen feltöltött állapotban. Én telinyomom néha, így a generátornak is kevesebb a dolga, az akksi tovább bírja.
Giuntini09-03-2023 23:41:41 // 29788
Még nem adták a Rai Unón!
Kíváncsi leszek...
Kíváncsi leszek...
Peti16V09-03-2023 22:24:49 // 29787
Lehet, ettől függetlenül EFB van bennük.
Csabi09-03-2023 20:22:40 // 29786
Pedig van fékenergia visszatáplálás, ha az alatt azt értjük, hogy motorfék üzemben magasabb feszültséggel tölt a generátor( 15,2-15,5V)
AGM a legelőnyösebb, a tartósság síkján pedig főleg, függetlenül attól, hogy start-stop-os vagy nem.
AGM a legelőnyösebb, a tartósság síkján pedig főleg, függetlenül attól, hogy start-stop-os vagy nem.
Fornitore09-03-2023 16:14:44 // 29785
Én itt csináltattam http://kesztyu.hupont.hu/ , Stadler Józsefnéni igazi aranyos kesztyű készítő .Spider mellé nekem is kell a feeling miatt.
SD09-03-2023 16:06:34 // 29784
igen nekem is az állag megóvás miatt került a látóterembe, meg hát feeling is, már most olyan tisztelettel vezetni mint egy veteránt:)
Nem vagyok meggyőződve róla hogy nem műbőr a kormány, és eléggé izzasztja a tenyerem, ami meg szét fogja marni:D
Vagy nem kéne állat módjára közlekednem és nem izzadnék:D
Nem vagyok meggyőződve róla hogy nem műbőr a kormány, és eléggé izzasztja a tenyerem, ami meg szét fogja marni:D
Vagy nem kéne állat módjára közlekednem és nem izzadnék:D
zgi52109-03-2023 16:01:24 // 29783
ez egy újjatlan bőr autós kesztyű. (magyar egyébként)
mindig használom, télen-nyáron.
nem igazán érdekel ki mit szól, ha látja.
nekem kényelmes a kormány meg gyönyörű. nulla fényesedés, kopás.
mindig használom, télen-nyáron.
nem igazán érdekel ki mit szól, ha látja.
nekem kényelmes a kormány meg gyönyörű. nulla fényesedés, kopás.
zgi52109-03-2023 15:58:01 // 29782
az enyém is Pappasnál állt heteket :-), mielőtt elhoztam. akkor -tán másnap- egyszer jelezte ki indítás után, hogy akksi gyenge. ott lent a hópihe helyén. azóta sem jelezte, mindig pöcre indul, több hét után is, pedig a dízelnek nagyobb indítóerő kell tudtommal.
pettinke09-03-2023 14:34:10 // 29781
vezető kesztyű 2 féle kormányhoz kell:
- igazi fa, vagy bakelit, vagy egyéb műanyag, ami csúszni fog az izzadt mancsodban
- alcantara, amit a verseny közbeni tapadáshoz találtak ki (ezt meg a zsír a tenyeredről tönkreteszi)
a bőrkormány esetében a kezeden lévő kesztyűt ráintegrálták a kormányra, hogy neked ne kelljen felvenned semmit.
ezen kívül hordhatsz vezető kesztyűt divatozásból, de nem nagyon indokolja semmi sem :D
- igazi fa, vagy bakelit, vagy egyéb műanyag, ami csúszni fog az izzadt mancsodban
- alcantara, amit a verseny közbeni tapadáshoz találtak ki (ezt meg a zsír a tenyeredről tönkreteszi)
a bőrkormány esetében a kezeden lévő kesztyűt ráintegrálták a kormányra, hogy neked ne kelljen felvenned semmit.
ezen kívül hordhatsz vezető kesztyűt divatozásból, de nem nagyon indokolja semmi sem :D
SD09-03-2023 13:49:37 // 29780
Még egy kérdés, mi a véleményed a vezető kesztűről, ugye szeptemberben vettem át az autót, így nem nagyon izzadt eddig a kezem a kormányon, de kicsit idegesítő..
Te úgy szoktad vezetni, nem néznek meg nagyon vele?:D
Te úgy szoktad vezetni, nem néznek meg nagyon vele?:D
SD09-03-2023 13:12:22 // 29779
nekem olyan feltételezésem van hogy felszereltség függő is lehet mennyire szívja az akku-t.. mert egy HK hifi vagy még egy két bizbigyó biztos több áramot eszik.. mint az alap fapad.. bár ugye modul szinten alig van különbség.
Már gondolok itt menet közben, ok van töltés, de ha csak nyitogatod, vagy ilyesmi amikor hiába kapcsolgatja be a rendszereket, szerintem az szívja le.
Az én autóm állítólag 3 hónapja állt töltés nélkül és pöcc-röff indult.
Már gondolok itt menet közben, ok van töltés, de ha csak nyitogatod, vagy ilyesmi amikor hiába kapcsolgatja be a rendszereket, szerintem az szívja le.
Az én autóm állítólag 3 hónapja állt töltés nélkül és pöcc-röff indult.
SD09-03-2023 13:10:13 // 29778
Van egy ilyen mechanikus picit daráló hang, mikor fékezel annyira nem repülő mert ugye csökken a frekvencia ahogy lassulsz, de ezt más autókon is megfigyeltem..
Gondolom a tárcsa saját frekije ahogy marja a betétet vagy fordítva:D
De hogy az ABS mitől éledt fel? nem is tudtam hogy tud kattogni:D
Lehet eddig volt rossz?:D Vagy na rendes bejáratás volt:))
De hogy a veztech-en a 30-ról vész fékeznésnél meg sem szólalt az ABS
Áhh biztos belementem valami szarba:P
Gondolom a tárcsa saját frekije ahogy marja a betétet vagy fordítva:D
De hogy az ABS mitől éledt fel? nem is tudtam hogy tud kattogni:D
Lehet eddig volt rossz?:D Vagy na rendes bejáratás volt:))
De hogy a veztech-en a 30-ról vész fékeznésnél meg sem szólalt az ABS
Áhh biztos belementem valami szarba:P
SD09-03-2023 13:03:48 // 29777
Ahha akkor ez is olyan mint a DNA kapcsoó hogy allwateher-ből advanced efficiency lett:D
Mivel hó már nem esik legyen AGM töltő:D:D:D
Nincs benne medzsik??? Hát de azért vettem hát benne dolgzoik a mikroprofesszor:D
Mivel hó már nem esik legyen AGM töltő:D:D:D
Nincs benne medzsik??? Hát de azért vettem hát benne dolgzoik a mikroprofesszor:D
SD09-03-2023 13:02:34 // 29776
Ott voltam, azért kiszerelni nem fogom pont letakarja az a nagy biztosíték panel, de ezért néztem meg a képet a moparon, és kerestem ki a számát, és ez alapján azonsítottam be ezek szerint jól, akkor EFB:D Na talán ma rá is dugom:)))
Egyépként van is szabad kismegszakítóm a garázban majd onnan húzok neki egy vezetéket:))) Nagyon kiváncsi vagyok fog-e tölteni rajta..
Tegnap indulás előtt 12.1 V-ot mutatott OBD olvasón kersztül a telefon app-ban.
Egyépként van is szabad kismegszakítóm a garázban majd onnan húzok neki egy vezetéket:))) Nagyon kiváncsi vagyok fog-e tölteni rajta..
Tegnap indulás előtt 12.1 V-ot mutatott OBD olvasón kersztül a telefon app-ban.
Liquid09-03-2023 12:10:54 // 29775
azon sajnos nem-sok-semmi van :)
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2023 10:48:15 // 29774
Anyósülésben teljesen ez a feeling! Amikor Kinga hozta haza Bp-ről az autót és én a jobb egyben ücsörögtem, full ugyanez volt a benyomásom, mintha egy repülőn ülnék.
Peti16V09-03-2023 10:41:02 // 29773
Sima startstophoz EFB elég, AGM ott kell, ahol van fékenergia visszatáplálás, uh szerintem EFB-nk van.
zgi52109-03-2023 10:33:26 // 29772
Nalam 2016 os a gyari akksi, sosem volt vele bajom, kopp- kopp 😀pedig ritkan hasznalom (mar par eve) az autot. Teny, ha megyunk vele ,de akkor hosszabb utat. Min 100km.
Par eve vasaroltam egy Osram okostoltot, egyszer probaltam ki a motornal a bikapontokra kotve, csepegtette egy ideig.
Par eve vasaroltam egy Osram okostoltot, egyszer probaltam ki a motornal a bikapontokra kotve, csepegtette egy ideig.
RomeoOne09-03-2023 10:15:23 // 29771
Ha már hangok meg vészfékezés, én régen azon agyaltam, hogy valahogy a DOOM - low health hangeffektet (1:03-nál) kéne rátölteni a kocsira, hogy nagy fékre azt játsza be. Arra a hangra már megvolt a pavlovi reflex, hogy "oh-oh, veszély!"
De a repülőről jutott eszembe. Vasárnap a Tempo-ról hazafelé tartva barátnpm mondta, hogy ennek az autónak olyan hangja van, mint egy repülőnek. Lehalkítottam a kipufogót, mondom még mindig olyan? Azt mondja igen.
Elkezdtem én is fülelni, hogy vajon mire gondol? És akkor esett le, hogy tényleg, az a finom zúgás hallatszódik bent, mint egy utasszállító kabinjában, utazósebességen, 10 km magasságban. Eddig valahogy nem tűnt fel, de most már nem tudom nem hallani. Van egy közúti sugárhajtóműves repülőm :D
De a repülőről jutott eszembe. Vasárnap a Tempo-ról hazafelé tartva barátnpm mondta, hogy ennek az autónak olyan hangja van, mint egy repülőnek. Lehalkítottam a kipufogót, mondom még mindig olyan? Azt mondja igen.
Elkezdtem én is fülelni, hogy vajon mire gondol? És akkor esett le, hogy tényleg, az a finom zúgás hallatszódik bent, mint egy utasszállító kabinjában, utazósebességen, 10 km magasságban. Eddig valahogy nem tűnt fel, de most már nem tudom nem hallani. Van egy közúti sugárhajtóműves repülőm :D
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2023 09:54:32 // 29770
Milyen zuhanó repülő hang? XD Meg volt most kínálva a fékrendszer a hétvégén, semmilyen hangot nem ad igazából. A vészvillogó a leghangosabb hangforrás. Aki az index hangot tervezte, szerintem süket volt...
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2023 09:44:00 // 29769
És tudtommal EFB van gyárilag, ezzel nem vagyok túlzottan lenyűgözve. Nekem rajta van egy állapot jelzős CTEK alzat, nagyon szívja az akksit az autó, elég rendszeres kondiban tartással fogja csak ez pár évnél tovább bírni. Nem tudom a gari vonatkozik e rá, lehet jobban járnék ha nem óvnám, hanem hagynám megdögleni? :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2023 09:39:11 // 29768
Tedd rá "autó ikon világít" módban. Az AGM mód picit magasabb töltőfeszültséggel dolgozik, amitől amúgy semmi baja nem lesz az EFB-nek. A régi CTEK-en még agm helyett hópihe jel van ott, hiszen eredetileg hideg országok hideg napjaira lett ez fejlesztve. A neve más, a funkció ugyanaz. Téli töltéskor érdemes lehet az AGM-et használni nem AGM akksihoz is, melegebb időben a simát. Nincs semmi medzsik, ne gondold túl :-)
Piritu - 1.000.00009-03-2023 09:32:03 // 29767
Ballagjon ki a garázsba! :-)
Így kicsit olyan mint bent a kocsmákban vitatkozni hogy hány foga van a lónak ami az ajtó előtt áll :-DD
Ha gondolod ebédszünetben kimegyek a parkolóba és ki nyitom a csomagtartót :-)
Így kicsit olyan mint bent a kocsmákban vitatkozni hogy hány foga van a lónak ami az ajtó előtt áll :-DD
Ha gondolod ebédszünetben kimegyek a parkolóba és ki nyitom a csomagtartót :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
535
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?