ZoliG21-01-2024 13:51:51 //
33717
MY21 Giulia Q-hoz hasznaltam AAWireless-t tobb masfel evig.
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00420/00420036t.jpg)
En nagyon meg voltam vele elegedve, egy regebbi Samsung S10+ volt a host.
Sok sok ev Android utan par honapja valtottam IPhone-ra es az eslo lendulettel szereztem be hozza az Ottocast U2AIR Pro-t.
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00420/00420035t.jpg)
Egyikben sem csalodtam. Szuperul mukodik/mukodott mindketto. Mind a ketto kizarolagosan tamogatja az Androidot/IOS-t. Szerintem ez lehet egy kulcs az ilyen dongle-oknel hogy nincs benne folosleges komplexitas.
Hogy hasznalom:
- Konyoktamasz alatti usb
- telefont nem parositottam az autoval, nem hianyzik, ami kell azt az Android Auto/Car Play tudja
- En ugy vettem eszre hogy ha lezarom az autot akkor egy ido utan a led kialszik (mindket) dongle eseteben. Nyilvan ez nem jelenti azt hogy nem vesz fel feszultseget, de valami okossag van. Led akkor kapcsolt vissza amikor az ajtot nyitottam.
Ugyanitt - ha valakit erdekel a kepen lathato AAWireless, irjon akar kiprobalasra is, ha meg ugy alakul hogy kell biztos megegyezunk. :)
carver21-01-2024 13:27:43 //
33716
quick and dirty rámértem (szó szerint dirty, nem tisztítottam meg a sarukat) nyugalmi állapotban 12,17, fogyasztókkal 12,04, járó motorral 12,24 (erre mondjuk magasabbat vártam volna).
Erre mit mond a tudomány van tennivaló?
Shadin20-01-2024 13:30:00 //
33715
De ha az akku annyira kimerül, hogy a kapocsfesz 4,7V akkor már komoly baj van, tegnap bezártam rendesen, fura is volt és írtam is, hogy nem aludtak ki a fények, gondoltam majd ránézek később. Nem tettem, most full gatya az akku :-(
A hátsó ülés középső 20 %-a kinyitása mellett is kellett egy fakanál hogy elérjem a belső csomizárat :-( itt lenne az ideje egy salátakúrának, mert a poci nem fért be a lyukon :-)
Shadin20-01-2024 13:08:52 //
33714
Én is így tapasztalom, így szupergyors a csatlakozás.
Shadin20-01-2024 13:07:37 //
33713
95 Ah-s akku van benne, ha csak a 10 % kapacitása van meg, akkor is indít egy 2000-es benzinmotort :-) Bezzeg régen erre ~45 Ah-s akku is elég volt, de most ez nagyban hozzájárul a jó sújyelosztáshoz IS :-)
Shadin20-01-2024 13:05:54 //
33712
Köszi az infókat. A vezetéknélküli adapteren az automatikus csatlakozást tudom on/off kapcsolni, ez azt jelenti, hogy a BT/WiFi csatlakozást automatikusan vagy kézzel kell elvégezni.
Az AA-ban az automatikus indítás beállítás valóban jó 5let, kipróbálom Deguban...
Shadin20-01-2024 12:58:56 //
33711
Igen, de akkor meg nekem kell a csatlakozást triggerelni a telón, nekem semmi sem jó :-)
Shadin20-01-2024 12:58:07 //
33710
Hát én ültem benne egy darabig, de nem akartak kialudni a fények az USB-s kütyün, pedig magamra zártam az autót :-)
carver20-01-2024 09:25:44 //
33709
Erről jut eszembe, feltűnt valakinek hogy egy ideje nem mennek át a telefonkönyves kedvencek BT-on? Sem Androidon sem Apple telefonon. Egyedi probléma vagy ez most (éppen) így működik mindenkinél?
Nem tudom, hogy függ-e attól, hogy melyik USB csatlakozóról van szó, de a könyöklő alattiban biztos, hogy van áram. Ha már közelítek az autóhoz, akkor rácsatlakozik a telefon a kocsihoz. Ki sem kell nyitnom. Ennek megvan az az előnye, hogy ha már ráadom a gyújtást, egyből a telefon van a középső kijelzőn.
carver19-01-2024 22:10:41 //
33707
pár ezer kilométeres évente egyszer vagy kétszer...
carver19-01-2024 22:09:07 //
33706
nem tudom az akkuval mennyit kell valójában foglalkozni, az enyém 2019 szeptemberi, egyszer sem töltöttem rá. Hetente kétszer tötymörgök vele oda vissza 30-40 percet dugóban az nem segít sokat, és pár hetente/havonta van egy-egy pár száz vagy pár ezer kilométeres út, az már inkább.
Soha nem volt probléma a töltéssel, bár igaz hogy fűtött garázsban áll, így a hideg idő nem vesz ki belőle többet a kelleténél.
DKori19-01-2024 22:00:14 //
33705
Szia!
Pont ezt akartam írni én is amit Piritu: az AndroidAuto beállításaiban tudod konfigurálni, hogy automatikusan induljon-e az AA vagy sem (aztán kérdés, hogy ezzel a wireless konfiggal is így boldogul-e vagy sem...). Nekem az előző OFF autómban vezetékes AA volt (ha még meglenne én is vettem volna ilyen dongle-t, pont a napokban nézegettem :) most a Cromámban 2DIN Android fej van ami HUR Reloaded nevű programmal minden plusz eszköz nélkül tudja a wireless AA-t a telefonnal...nagy királyság amúgy valóban, elő se kell venni a telefont, mindent megoldok a fejről nélküle...és nem tudom, hogy a wireless AA csiszolódott-e valamit vagy a telefonon múlik, de a mostanimat annyira brutálul nem is meríti a wireless AA, ha pl ilyen 2x 1 órás úton használjuk akkor nem töltöm, lazán bírja a telefon reggeltől a napot ugyanúgy estig csak mondjuk 20 és nem 35%-al a nap végén...este meg úgyis töltöm mert a következő napot nem bírná > autóban USBről tölteni az utóbbi időben kb szinte csak a nyaralásokkor szoktam a 10en órás utakon...), na szóval a vezetékes AA úgy működött, hogy ha USBn csatlakoztattam a telefont nem indult magától, csak ha a fejegységen az AA ikonra kattintottam, szóval ez tuti beállítás függő lehet.
carver19-01-2024 21:54:00 //
33704
mert a lényeg ugye az hogy a könyéktámasz alatt tartom a telefont, de egy nagyobb telefon csak a 90 fokos kábellel fér be...
carver19-01-2024 21:50:31 //
33703
nem találtam igazán jó képet, ha majd megint szép idő lesz lövök párat valami hozzá méltó helyen :D
carver19-01-2024 21:48:53 //
33702
Én meg pont azért vettem
90 fokos kábelt mert nem akarom hogy kint legyen, nem akarok telefontartót, a pohártartó fedélen meg repked a telefon a kanyarokban. Korábban AA-n most meg ACP-n minden el tudok intézni amire szükségem van, a Siri is működik lecsukott könyéktámasznál kivéve ha tényleg nagy buli van és hangos a zene...
És mivel csak akkor dugom fel ha leglább 20 percet autózok (telefonálni BT-on is tudok ha nincs rádugva) így a töltés is megoldott.
Az USB csatiban nem csak akkor van áram ha rajta gyújtás?
Dehogy húzom ki, kb. értelmét vesztené az egész. Akkor ugyanúgy dugdoshatnám a kábelt, csak nem a telefonba, hanem az adapterbe. Fogtam az adaptert, felragasztottam a könyöklő rekesz belső falára, aztán rá sem néztem azóta.
Nem tudom mennyit fogyaszthat, pár gramm az egész kütyü. Még ahhoz képest is könnyű, amennyinek a mérete alapján gondolná az ember. Nem jártam még úgy, hogy lemerült volna az akksi. Ha meg hosszabb időre áll, úgyis ráteszem a CTEK-et.
Emlékeim szerint az AA-ban van a beállítások közt hogy azonnal induljon-e vagy sem.
Shadin19-01-2024 19:37:09 //
33698
Valóban :-(
Az AAW-t csatlakoztatva hagyod, vagy kihúzod? Mennyit fogyaszthat üresjáraton?
Nem tudom, '21-es évjáratnál már nincs ilyen probléma, itt mindig is teljes képernyős volt.
Shadin19-01-2024 19:26:16 //
33696
Az AAWireless az utsó frissítéssel tényleg be tudja hazudni az ACP-n keresztül az AA-t hogy az fullscreen-ben fusson? :-)
De ja, ez is egyből a telefontükrözéssel kezd. Nem tudom, hogy át lehet-e állítani, hisz nekem ez a lényege, hogy a telefon legyen kint, így eszembe sem jutott. De egy gombnyomás és visszatesz a főmenűbe, ha az kell.
Sokan használunk, de akit ismerek, androidhoz mindenk AA Wireless-t használ. Erről a Carlinkit-ről még nem is hallottam.
Shadin19-01-2024 17:48:28 //
33693
Használ valaki vezeték nélküli Android Auto vagy Apple Carplay adaptert?
Vettem egy Carlinkit 5-öst mert ezt mondták a tesztek a leggyorsabbnak, legstabilabbnak, amivel nincs is baj.
Az ugye nem állítható, hogy ha én éppen pl. rádiót hallgatok és feldugom az USB-n a telefonom, vagy már be van dugva a wireless adapter amire automatikusan csattan fel a telefon ami jelen esetben ua. mintha USB-re dugtam volna, akkor ne kapcsoljon egyből át az AA vagy ACP forrásra hanem maradjon ott ahol épp voltam. Én meg majd álkapcsolom az AA/ACP-re amikor én akarom?
Egy autó NE zajongjon, ha túl halknak találom a belteret majd megoldom.
Szerencsére egy részét ki lehet kapcsolni, a többinek is kikapcsolhatónak kellene lennie.
Sajna (vagy szerencsére) Trabanton szocializálódtam és megtanultam hogy a dolgaimra figyeljek. Aki erre nem képes menjen busszal.
Mit szólnátok ha - szintén a balesetveszélyre hivatkozva - fixen be lenne kapcsolva a táblafelismerés alapján működő sebesség limiter? (Még az átvétel előtt kikapcsoltattam, mondván addig nem ülök be amíg aktív. Az átadó srác jót nevetett és egyetértett.)
Ezért rühellem a navikat is. Menet közben nem válogathatok a régi célpontok közt csak kb 10-et mert veszélyes ha arra figyelsz, de betűnként bepötyöghetsz az érintő képernyőn egy 50 karakteres címet is, az nem veszélyes... Arról nem is beszélve hogy nem biztos hogy a sofőr kezeli...
SD19-01-2024 14:54:22 //
33691
Vajon ha az S/S állítja le kulcs nélkül utána újra indul?
Amúgy ezeknek a biztonság miatt kell így működniük:
- pl: ha menet közben tönkremegy, lemerül a kulcs nem állhat meg az autó
persze ha újra akarod indítani az más kérdés akkor már nem vagy forgalmi helyzetben, menetközben stb.
- ugyan ez a bimbamm, arra alapoz ha elindulsz autóval és nem tudsz tovább menni az veszélyhelyzet ezért ha szólt nem tudod ráfogni
- ugyan ez az automata kézifék, a S/S kikapcsolás is ha lemerül az akku-d az S/S miatt ott maradsz a lámpánál, ha nem kapcsol ki akkor max reggel nem indul..
Shadin19-01-2024 14:36:30 //
33690
Az OCD-m nem engedi, hogy valami ne működjön rendesen, az persze más kérdés, ha én akarom kikapcsolni.
zgi52119-01-2024 13:32:51 //
33689
S/S -t általában kinyomom, de az akksi kérdést sem dimenzionáltam túl.. talán 2x töltöttem rá.
Shadin19-01-2024 11:38:42 //
33688
És belül azért bimbammol, hogy a gyerek ne csapasson vele egyet, mert ha kiszáll belőle akkor kulcs nélkül nem fogja bezárni, vagy újra beindítani az autót? :-)
Shadin19-01-2024 11:36:23 //
33687
Indításkor rendesen teker, csak az S/S nem működése és a MES szerinti állapota utal akku hibára. Az S/S kikapcsolását azzal idokolja, hogy a sebesség még nem lépte át (legalább egyszer?) a 10km/h-t. Ez szerintem csak úgy történhet meg, hogy vagy téved a MES, vagy ki van írva az S/S.
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00419/00419977t.jpg)
SD19-01-2024 11:32:48 //
33686
igen mikor járó motorral ellépsz az autótól, megnyomod a kilincsen a gomboz és amíg nem leszel újra a kilincs közelében nem tudnak beugrani:)
zgi52119-01-2024 11:10:31 //
33685
ha az akksi olyan kritikusan alacsony töltöttségű ahogy gondolod, akkor indításkor az egérmozin alul ahol a hópihe jelenik meg olykor, kiteszi ide az akksi szimbólumot és asszem ki is írja szövegesen.
a S/S működése elég sztochasztikus, sok mindent figyel *utastér hőmérséklet, motor hőmérséklet, kinti hőmérséklet* stb.. persze ettől még csinál olyat, hogy novemberi hidegben indulás után, első lámpánál leállít! :o
ha a hátsó szélvédőt és vele párguzamosan a tükröket azonnal és ilyen jól leolvasztja, akkor nem hiszem, hogy valid akksi gondod van.
Kimaradt 2019-es benzines Giulia. 200LE. Black Edition.
Sziasztok!
Járt már valaki hasonlóan mint én?
A hibakód: "motorolaj nyomásvezérlő elektronika teljesítmény beragadt / ki állásban".
Amikor elérte az üzemmeleg állapotot, leveszi a teljesítményt. Check engine. Kiolvasta a szervíz. 'M javítás az egész olajpumpa egység cseréje?
Ez előforduló hiba, vagy valami egyedi történt? Motorolaj nyomás végig volt és nem fogyasztja az olajat sem.
Az mondjuk nem rossz ötlet, hogy akkor kezdjen bimbammolni, ha visszaül a vezető és még mindig nincs a kocsiban a kulcs. Meg mondjuk ne engedje D-be rakni úgy.
Liquid19-01-2024 08:18:53 //
33681
az ugyan nem :) Első dolog volt amit lekapcsoltam :) Pedig mindig bekötöm magam.
Liquid19-01-2024 08:17:38 //
33680
Minek zárnám rá? :) Tudom mire való a keyless entry, használom mert tényleg jó, DE ha már keyless, akkor mint azt leírtam nem veszem elő és nyomogatom a kulcsot, hiszen felesleges, ha viszont nem veszem elő a kulcsot, akkor ebből következően a zsebemben marad, ha pedig ott marad, akkor nyilván akkor se teszem ki amikor beugrom mondjuk pékségbe, család meg közben megvár a fűtő-hűtő járó motorú autóban. Egy tökéletes világban ez így teljesen normális ügymenet lenne.
Gondolom hogy ha leállítom akkor nem indul, de ennek a "védelemnek" nevezett szivatásnak nem pont az lenne a lényege, hogy mondjuk ne engedje kivenni P-ből, ha nincs ott a kulcs? Vagy álljon le mondjuk 10m után. Sokat érek vele, ha kikapnak az autóból és elviszik, ki fogják bírni a bimbammot :)
SD19-01-2024 06:48:08 //
33679
A feszültség meg az indítási áramerősség terhelésre asszem nem ugyan az.
A C-tek 9V alatt tilt le ha jól tudom, akkor 6-voltos túltöltött akksinak veszi:)
SD19-01-2024 06:45:50 //
33678
Elvileg nem kapcsol le, csak ha másodpercekig nyomvatartod.
Amúgy a váltó nak nem tesz jót mert megszűnik az olajnyomás és úgy nyelteti magát.
De ha pl. D-ben kinyitod az ajtót és lelépsz a fékről nagyon mérgesen ráhúzza a kézit és P-be rakja:)
Próbáltam:D nem lehet nagyo nyitott ajtóval mérickélni hogy elfér-e:D
SD19-01-2024 06:42:33 //
33677
15-nél el kezd bimbammolni az öv is:D
SD19-01-2024 06:41:47 //
33676
Nekem is ez a fixaideám, garázsban beindítom, és lehetöleg akkor kapcsolom le amikor megérkeztem és leparkoltam:) ezalól kivétel mosó, kút:)
Kapu előtt csak akkor kapcsolom ha több percre be kell mennem.
Viszont rázárom járó motornál ha pl nagy a népsürüség, nehogy beugorjon valaki.
Ha eltávolodok az autótól úgy már nem nyit:)
De de a tuti ha olyan távolsagban vagyok:)
SD19-01-2024 06:37:07 //
33675
Én is a zsebemben szeretem, van hogy elviszem magammal autó nélkül is:D
SD19-01-2024 06:35:09 //
33674
Próbáld ki azt hogy szálj ki a kulccsal, járó motornál, kilincs gombbal zárd rá, majd tedd le a kulcsot 3-4 méterre, és nem nyílik az autó.
A keyles entry nem kulcs nélküli bejutás hanem hogy nem kell elő enned és nyomkodni rajta a gombot.
Ettől független én sem szeretem járó motorral ott hagyni ugrás távolságon kívül ha nem ül legalább egy felnött.
Ha kulcs nélkül bimbammolva eindulsz es valahol leállítottad akkor ottmaradsz:)
Nem próbáltam de valszeg:) mondjuk ha az elemet kiveszed:)
Liquid18-01-2024 21:53:50 //
33673
Elképzelhető, valahol olvastam anno, hogy a Start-Stop az első ami inakiválódik ha nem tökéletes az aksi, mondjuk nekem nem hiányzott sose :)
Viszont az én aksim is gyengusz, rajta volt a ctek, fullosra feltöltötte, 1 nappal később még 12.8-at mértem rajta, igaz nem volt se bezárva, se indítva.
Lehet mégse annyira szar? :)
Liquid18-01-2024 21:51:13 //
33672
20-nál biztosan gyorsabban, semmi se történt.
Shadin18-01-2024 21:28:56 //
33671
Állandóan ezt látom, de nem értem mi ez, megyek megállok stb.
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00419/00419974t.jpg)
Shadin18-01-2024 21:25:15 //
33670
Köszi! Akkor az akku csak annyira rossz hogy az S/S nem jó csak?
Zselé18-01-2024 21:17:19 //
33669
Milyen gyorsan mentél? Úgy tudom az ajtók zárásakor (20km/h) kéne valaminek történnie
Liquid18-01-2024 20:22:47 //
33668
challenge accepted :)
Bár nem tudom mikor veszem elő legközelebb :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.