Mehetünk a hokedliddel:D
Pista megvette?;)
Váá:D
Forum >> Giulia
SD09-02-2024 21:08:06 // 34043
G-MANN🍀09-02-2024 20:28:41 // 34042
Levi "régi" autója🤩🤩
zgi52109-02-2024 19:51:16 // 34041
SD09-02-2024 19:36:41 // 34040
SD09-02-2024 17:39:09 // 34039
MEg3d-zem minnyá és akkor ki lehetröhögni.. úgyis annyiba kerülne még utángyártottban is mint a QV felni annál meg nincs jobb:D
SD09-02-2024 17:38:00 // 34038
ennyi pénzért ekkora bajt csinálni:D
WarbiRunner (Gyuri)09-02-2024 15:01:02 // 34037
Piritu - 1.000.00009-02-2024 14:41:49 // 34036
Szerintem a szép az nem ilyen :-DD
SD09-02-2024 13:16:52 // 34035
még így is drága de így már akár lenne fizikai realitása
meg kell 3d-zzem hogy nézne ki ez Slices diszkó pályafelninek:D
meg kell 3d-zzem hogy nézne ki ez Slices diszkó pályafelninek:D
SD09-02-2024 12:25:09 // 34034
RomeoOne08-02-2024 20:22:34 // 34033
Ezt már egyszer megtárgyaltuk :D
28392-28394, 28397, 28409
28392-28394, 28397, 28409
Zselé08-02-2024 19:48:00 // 34032
Na erre volt jó régen a nitrogén a gumiba! Persze az egész városban csak én vettem, ezért a gumisok feladták, nincs már sehol… egyszer szezon elején belövöd, tized bar-ra ugyan az volt szezon végén… :)
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2024 19:31:27 // 34031
Tehát hogy elöl is és hátul is kevesebb.
SD08-02-2024 17:35:09 // 34030
nekem most az jön ki hogy akkor 2.2 és 2.9 között jó:D aminek a közepe 2.5, de mivel melegedik 2.4-re állítom de én nem értek hozzá:D
RomeoOne08-02-2024 17:32:00 // 34029
A szélesebb hátsóhoz kisebb nyomás, de lőre-hátra eloszva kisebb.
Ezt a mondatot nem értem :D
A Q az nehezebb autó, és a lényegi súlykülönbség a motortérben van, így normál terhelésnél jobban előre terhelt. Az elöl 2.4-2.7, hátul 2.3-2.9. pont ezt mutatja szerintem.
De ahogy a méretekből sejted is, ezek nem a Q adatai, hanem a 2.0 19"-es kerekekkel. A Q-t írtam, hogy "Q-nál pl. 2,4 elöl és 2,2 hátul normál esetben, de teljes terhelésen egységesen 2,9 bar.", vagy ahogy Te írnád: elöl 2,4-2,9; hátul 2,2-2,9.
A fentebbit magyarázhatja, hogy a Q elöl nehezebb, csak pont ez az anomália, hogy a 2.0 kétszéles 18"-as és 19"-es kerekei között van ez az érdekes eltérés.
Ezt a mondatot nem értem :D
A Q az nehezebb autó, és a lényegi súlykülönbség a motortérben van, így normál terhelésnél jobban előre terhelt. Az elöl 2.4-2.7, hátul 2.3-2.9. pont ezt mutatja szerintem.
De ahogy a méretekből sejted is, ezek nem a Q adatai, hanem a 2.0 19"-es kerekekkel. A Q-t írtam, hogy "Q-nál pl. 2,4 elöl és 2,2 hátul normál esetben, de teljes terhelésen egységesen 2,9 bar.", vagy ahogy Te írnád: elöl 2,4-2,9; hátul 2,2-2,9.
A fentebbit magyarázhatja, hogy a Q elöl nehezebb, csak pont ez az anomália, hogy a 2.0 kétszéles 18"-as és 19"-es kerekei között van ez az érdekes eltérés.
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2024 17:20:24 // 34028
Én látok benne némi logikát. A szélesebb hátsóhoz kisebb nyomás, de lőre-hátra eloszva kisebb. A square setup elöl 2.2-2.7, hátul 2.4-3.0. Ha felmegy hátra a szélesebb, nagyobb felület, a normál nyomások és a teljes terhelési is (majdnem) egyenletesen kevesebb.
Elöl 2.0-2.4, hátul 2.2-2.6.
A Q az nehezebb autó, és a lényegi súlykülönbség a motortérben van, így normál terhelésnél jobban előre terhelt. Az elöl 2.4-2.7, hátul 2.3-2.9. pont ezt mutatja szerintem. Ha telepakolod, és teleülitek, akkor pedig inkább a hátsó tengely terhelése nő meg, így max terhelésnél már nem az orra a nehezebb. Ami nem stimmel, hogy szerintem nem ekkora gumik vannak azon, hanem szélesebbek, nem?
Elöl 2.0-2.4, hátul 2.2-2.6.
A Q az nehezebb autó, és a lényegi súlykülönbség a motortérben van, így normál terhelésnél jobban előre terhelt. Az elöl 2.4-2.7, hátul 2.3-2.9. pont ezt mutatja szerintem. Ha telepakolod, és teleülitek, akkor pedig inkább a hátsó tengely terhelése nő meg, így max terhelésnél már nem az orra a nehezebb. Ami nem stimmel, hogy szerintem nem ekkora gumik vannak azon, hanem szélesebbek, nem?
SD08-02-2024 15:03:58 // 34027
Végig követtem nyagy nyugalomban egy vergődő Mazdát a dugóban:D Valahogy nem jutott előrébb:D Aztán lett hely egy kanyaríven mellé kerültem és onnan meg elé, aztán megint lett hely mert tudtam hogy ott már van:D Nyerítő motorra, adtam a tudtára hogy ez már nem a dugóban pofátlankodós pálya itt neki lejárt a műszak:D:D:D És még mielőtt eltűntem volna a látóteréből, még egy vészvillogós fékezéssel el is köszötn az alfi :D
És 1 percel szülői előtt meg is érkeztem az iskolához a gyerekeket átvenni:D
Bálltam a rokihelyre, soroljam még a bűnlajstromom:D?
Ezt ha egy éve elmondják akkor azt mondom fiatalság bolondság.. De ez az autó ilyen, ilyen volt a 155 is:D Nagyon kamázom, nem állat módjára állatnak lenni:D
És 1 percel szülői előtt meg is érkeztem az iskolához a gyerekeket átvenni:D
Bálltam a rokihelyre, soroljam még a bűnlajstromom:D?
Ezt ha egy éve elmondják akkor azt mondom fiatalság bolondság.. De ez az autó ilyen, ilyen volt a 155 is:D Nagyon kamázom, nem állat módjára állatnak lenni:D
SD08-02-2024 14:48:14 // 34026
Először kicsit én is értetlenül álltam a dologohoz, meg kell ismerni az autót és meg fogod tapasztalni neked melyik beállítás jó.
Amíg kevésbé voltam tapasztalat az autóval azt éreztem hogy néz már mindek nyekken ez, vagy jaj mi lesz..
Most meg külön élvezet úgy terelni határon hogy még nem szól bele az elektronika, vagy legalább is nem tilt:D
Opc b: én olyan távol vagyok a határtól:D:D:D De a lényeg az érzés:D
Viszont most pl. legutóbb éreztem hogy mikor csúszik melyik kerék, féktávon anélkül hogy az ABS-t kapcsolta volna még:))
Yo buli:)))
Amíg kevésbé voltam tapasztalat az autóval azt éreztem hogy néz már mindek nyekken ez, vagy jaj mi lesz..
Most meg külön élvezet úgy terelni határon hogy még nem szól bele az elektronika, vagy legalább is nem tilt:D
Opc b: én olyan távol vagyok a határtól:D:D:D De a lényeg az érzés:D
Viszont most pl. legutóbb éreztem hogy mikor csúszik melyik kerék, féktávon anélkül hogy az ABS-t kapcsolta volna még:))
Yo buli:)))
RomeoOne08-02-2024 14:43:57 // 34025
Én még nem hallottam olyanról, hogy a defekttűrőnek alacsonyabb nyomás kéne. Inkább fordítva, de leginkább ugyanannyi. Vagy van más infod ezzel kapcsolatban?
Shadin08-02-2024 14:15:03 // 34024
Pont ez a bajom, a konzisztencia hiánya.
Ha puha, akkor kb. egyformán legyen puha a 18"-os és a 19"-os is,
ami egyforma szélesságű.
Ha meg azért alacsonyabb a nyomás a kétszélesekben a "normálishoz" képest,
mert a kétszéleseket defekttűrővel szerelték, akkor meg ismét felmerül,
hogy miért van ilyen diferencia a 18" és a 19" között :-(
Fene sem érti, semmi logika nincs benne.
Ha puha, akkor kb. egyformán legyen puha a 18"-os és a 19"-os is,
ami egyforma szélesságű.
Ha meg azért alacsonyabb a nyomás a kétszélesekben a "normálishoz" képest,
mert a kétszéleseket defekttűrővel szerelték, akkor meg ismét felmerül,
hogy miért van ilyen diferencia a 18" és a 19" között :-(
Fene sem érti, semmi logika nincs benne.
RomeoOne08-02-2024 13:28:49 // 34023
Ami egyébként azért is furcsa, mert 19"-en már fordul a dolog és hátul kisebb a nyomás. Teljes erhelésen viszont már ott is hátul ad meg nagyobbat. Tehát még csak nem is konzisztens a dolog.
Itt sztem arról van szó, hogy egész széles paramétertartományban használható és attól függően, hogy milyen vezetési dinamikát/visszajelzéseket/reakciókat vársz az autótól, a keréknyomás viszonyokkal lehet hangolgatni. Csak egy kézikönyvben nem adhatnak meg egy többdimenziós függvényt, csak egy számot, í]g ráböktek egyre.
Q-nál pl. 2,4 elöl és 2,2 hátul normál esetben, de teljes terhelésen egységesen 2,9 bar.
Itt sztem arról van szó, hogy egész széles paramétertartományban használható és attól függően, hogy milyen vezetési dinamikát/visszajelzéseket/reakciókat vársz az autótól, a keréknyomás viszonyokkal lehet hangolgatni. Csak egy kézikönyvben nem adhatnak meg egy többdimenziós függvényt, csak egy számot, í]g ráböktek egyre.
Q-nál pl. 2,4 elöl és 2,2 hátul normál esetben, de teljes terhelésen egységesen 2,9 bar.
SD08-02-2024 13:24:55 // 34022
Nekem az a tapasztalat eddig, bár mondom én azonos nyomást használok elől hátul.
Hogy a 17-es keréken:
- 2.3 alatt kezd nyúlóssá válni, és ha beavatkozik az autó akkor meg olyan kelletlenül ellépked oldalra
- 2.7 felett meg már olyan mint egy kölyökkutya mindenfele megy :D
Szóval valóban alacsonyabb nyomáson jobb tapadás, de viszont kevesebb oldaltartás, nyilván ez az én tanuló szettemen extrán érződik:D
Hogy a 17-es keréken:
- 2.3 alatt kezd nyúlóssá válni, és ha beavatkozik az autó akkor meg olyan kelletlenül ellépked oldalra
- 2.7 felett meg már olyan mint egy kölyökkutya mindenfele megy :D
Szóval valóban alacsonyabb nyomáson jobb tapadás, de viszont kevesebb oldaltartás, nyilván ez az én tanuló szettemen extrán érződik:D
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2024 13:02:20 // 34021
Pedig hátra ír többet. Kétszéles 18-asnál elöl 2.0-2.4Bar, hátul 2.2-2.6Bar.
hrobi08-02-2024 12:46:08 // 34020
Már megrendelte a kábelt, szerintem a hétvégén ki is cseréli. Annyi, hogy addig nem használom a kéziféket.
SD08-02-2024 12:19:42 // 34019
ha végképp bedöglött akkor van valami 9V-os elemes trükk kitekerni még 1x de.. az már nekem nagyon hekk
SD08-02-2024 11:52:34 // 34018
a kábel el tud törni, de ha döglődik némi mozgatással még életrekelhető párszor.. viszont ha behúzva marad a kéziféked akkor semerre, szóval ne várj vele..
menüben ki lehet kapcsolni hogy P-ben ráhúzza automatikusan, viszont így meg a váltónak nem jó hosszútávon.. szóval meg kéne csinálni.
menüben ki lehet kapcsolni hogy P-ben ráhúzza automatikusan, viszont így meg a váltónak nem jó hosszútávon.. szóval meg kéne csinálni.
hrobi08-02-2024 11:11:51 // 34017
Üdv Mindenkinek!
Két héte került hozzám egy Giulia 2.2 diesel (180 LE, plusz némi optimalizálás). Giulietta-t váltott.
Pár nappal a vásárlás után már a szívbajt hozta rám azzal, hogy az egyik reggel nem akart kiengedni az elektromos kézifék.
Egy darabig kínlódtam vele, aztán kiengedett szerencsére. Azóta random dobálja fel a kézifék hibát.
Gépre dugva a jobb oldali motort jelezte hibának, de a Fiat-ban dolgozó szerelő barátom szerint valószínűleg csak a kábelt kell kicserélni.
Remélem a folytatás nem ilyen lesz!
Két héte került hozzám egy Giulia 2.2 diesel (180 LE, plusz némi optimalizálás). Giulietta-t váltott.
Pár nappal a vásárlás után már a szívbajt hozta rám azzal, hogy az egyik reggel nem akart kiengedni az elektromos kézifék.
Egy darabig kínlódtam vele, aztán kiengedett szerencsére. Azóta random dobálja fel a kézifék hibát.
Gépre dugva a jobb oldali motort jelezte hibának, de a Fiat-ban dolgozó szerelő barátom szerint valószínűleg csak a kábelt kell kicserélni.
Remélem a folytatás nem ilyen lesz!
hrobi08-02-2024 11:11:50 // 34016
Üdv Mindenkinek!
Két héte került hozzám egy Giulia 2.2 diesel (180 LE, plusz némi optimalizálás). Giulietta-t váltott.
Pár nappal a vásárlás után már a szívbajt hozta rám azzal, hogy az egyik reggel nem akart kiengedni az elektromos kézifék.
Egy darabig kínlódtam vele, aztán kiengedett szerencsére. Azóta random dobálja fel a kézifék hibát.
Gépre dugva a jobb oldali motort jelezte hibának, de a Fiat-ban dolgozó szerelő barátom szerint valószínűleg csak a kábelt kell kicserélni.
Remélem a folytatás nem ilyen lesz!
Két héte került hozzám egy Giulia 2.2 diesel (180 LE, plusz némi optimalizálás). Giulietta-t váltott.
Pár nappal a vásárlás után már a szívbajt hozta rám azzal, hogy az egyik reggel nem akart kiengedni az elektromos kézifék.
Egy darabig kínlódtam vele, aztán kiengedett szerencsére. Azóta random dobálja fel a kézifék hibát.
Gépre dugva a jobb oldali motort jelezte hibának, de a Fiat-ban dolgozó szerelő barátom szerint valószínűleg csak a kábelt kell kicserélni.
Remélem a folytatás nem ilyen lesz!
SD08-02-2024 10:57:50 // 34015
meg is kerestem a videót csak nem másoltam be mert.. :D:D:D
Shadin08-02-2024 09:53:44 // 34014
Hoppá! :-)
Ká vagyok a kígyó!
Na jó ez gyerekes...
Ká vagyok a kígyó!
Na jó ez gyerekes...
Shadin08-02-2024 09:53:11 // 34013
Én biza kipróbálom a 2.0 - 2.2 nyomást, hátha tényleg tudja a gyár :-)
Shadin08-02-2024 09:51:22 // 34012
Jorjie07-02-2024 21:55:18 // 34011
Hopp, a Ká! :-)
oldrepublic07-02-2024 18:55:41 // 34010
Nekem volt "rendes" hátsó kerékkel és a mostani konfigurációban a kétszer szélesebb van.
Megéri jól beállítani a nyomást, mert nagyon észre lehet venni. A szélesebb gumihoz kisebb nyomás kell, és ha hátul 2,4-re van fújva, akkor sokkal hamarabb elindul a hátulja, illetve sokkal hamarabb kapar nedves burkolaton.
Nyilván hidegben szívás, hogyha 20C környékén lövöd be ahogy kell, akkor meg az első hideg hajnalon nyenyereg, hogy alacsony a nyomás.
Lehet, hogy csak egyszerű fizika, mert több levegőt tárol, és elég a kisbb nyomás is
De a gyáriak szerintem tudják, hogy mit írtak elő.
Megéri jól beállítani a nyomást, mert nagyon észre lehet venni. A szélesebb gumihoz kisebb nyomás kell, és ha hátul 2,4-re van fújva, akkor sokkal hamarabb elindul a hátulja, illetve sokkal hamarabb kapar nedves burkolaton.
Nyilván hidegben szívás, hogyha 20C környékén lövöd be ahogy kell, akkor meg az első hideg hajnalon nyenyereg, hogy alacsony a nyomás.
Lehet, hogy csak egyszerű fizika, mert több levegőt tárol, és elég a kisbb nyomás is
De a gyáriak szerintem tudják, hogy mit írtak elő.
RomeoOne07-02-2024 17:45:06 // 34009
Ez van az én kézikönyvemben is. Akkor ennyi az annyi... Mit ír az ajtóra (vagy már nem tudom hova) ragasztott matrica?
G-MANN🍀07-02-2024 17:44:29 // 34008
Igen, nagyon furcsa, nem is értem. 🤔
Shadin07-02-2024 17:36:03 // 34007
Arányaiban sem stimmel a 18" és 19" kétszélesek guminyomása
perdig közel hasonlónak kéne lennie :-(
perdig közel hasonlónak kéne lennie :-(
G-MANN🍀07-02-2024 16:18:46 // 34006
Igen, Q4 is elől 2,4 hátul 2,3 (kétszéles 19')
RomeoOne07-02-2024 16:10:47 // 34005
Majd otthonról csekkolom mi van a kezelésiben. Általában véve sztem alacsony nyomás van megadva a Giuliánál más autókhoz képest. Én a Q-nál nagyon meglepődtem a 2,2 bar-os hátsó kerék nyomáson, mikor először láttam.
Shadin07-02-2024 16:04:41 // 34004
Shadin07-02-2024 15:54:41 // 34003
Alvázszám alapján letöltött kezelésik között találtam.
RomeoOne07-02-2024 15:12:04 // 34002
Honnan van az a táblázat, netről szedted valahonnan? Sztem hibás. Nincs a kocsihoz gyári kézikönyved? Talán le is lehet tölteni alvázszám alapján, de nem biztos.
Ami furcsa, hogy a táblázatod az első kerékre ír alacsonyabb nyomást. A Q-nál ez fordítva van. Nincs most nálam az eredeti kézikönyv, de ami nekem le van mentve, abban ez van:
Ami furcsa, hogy a táblázatod az első kerékre ír alacsonyabb nyomást. A Q-nál ez fordítva van. Nincs most nálam az eredeti kézikönyv, de ami nekem le van mentve, abban ez van:
Shadin07-02-2024 14:52:55 // 34001
Az lehet, hogy az anomáliát az okozza, hogy ezek a nyomások a kétszélesre azért kisebbek, mert ebben a konfigban a defekttűrő gumi kvázi köteleő volt és abba kisebb nyomás kell?
Shadin07-02-2024 10:30:05 // 34000
Nincs. Ezen én már túljutottam évekkel ezelőtt :-)
Egyszerre úgyis egy oldalról nézed...
Egyszerre úgyis egy oldalról nézed...
SD06-02-2024 22:36:07 // 33999
Vitzen kívül ezen a felnin nincs jobbos és balos?
SD06-02-2024 22:34:58 // 33998
Mármint B-jobboldali?;)
Shadin06-02-2024 19:32:53 // 33997
pettinke06-02-2024 18:24:05 // 33995
dízel autóknál van ott egy tölcsér vésztöltéshez (ha kannából akarsz tölteni)
Piritu - 1.000.00006-02-2024 18:23:33 // 33994
ez egy laza kanyar, sok ilyen lesz :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?