Forum >> Giulia
RomeoOne26-03-2024 13:19:59 // 34958
Sejtettem, hogy ilyesmi, csak azt a lépést nem látom, hogy miután bejelölted a maszkoláson a helyét, majd leszeded a maszkolást, hogy felhelyezed a rendszámot... akkor wut?
Shadin26-03-2024 13:17:20 // 34957
Azért maszkoltam, hogy ne karistoljam a lökhárítő fényezését, kb milliószor próbáltam a helyére, meg egyszerűbb volt erre rajzolgatni a pontos helyét is.
SD26-03-2024 13:04:14 // 34956
őőő hát le is szedtem:))) majd vásár és ünnepnapokon megy fel míg első számú autó:)
RomeoOne26-03-2024 12:29:07 // 34955
De szétcseszed :D Vagyis, biztos nagyobb mechanikai megterhelést jelent. De hát valamit valamiért :D
RomeoOne26-03-2024 12:28:07 // 34954
Grat, Shadin, ez a rendszámfelhelyezés nagyon profi! blog
Az a barna maszkolás miért kellett, mi volt itt a módszer?
Az a barna maszkolás miért kellett, mi volt itt a módszer?
SD26-03-2024 11:28:57 // 34953
Na jól van akkor:))) Nem szétcseszem hanem, racsemódban van a nagykerékkel:)
Amúgy azt is éreztem hogy sokkal agresszívaban tiltott az elektronika a nagykerékkel..
DE lehet csak azért mert mindenhol 20km/h-val gyorsabban mentem:D
Vagy mert hideg volt még a nyári malomkeréknek, és érezte: hogy ezüllye veddelagázttőle:D
Amúgy azt is éreztem hogy sokkal agresszívaban tiltott az elektronika a nagykerékkel..
DE lehet csak azért mert mindenhol 20km/h-val gyorsabban mentem:D
Vagy mert hideg volt még a nyári malomkeréknek, és érezte: hogy ezüllye veddelagázttőle:D
SD26-03-2024 11:11:59 // 34952
és igan azott a traffipax:)
SD26-03-2024 09:31:24 // 34951
Off:
Gyertek a BME Állásbörzére, gépészmérnököt is keresünk ;)
adaptiverecognition.com
karrier@arh.hu
Gyertek a BME Állásbörzére, gépészmérnököt is keresünk ;)
adaptiverecognition.com
karrier@arh.hu
RomeoOne26-03-2024 08:59:56 // 34950
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.
Tolatva pattan igazán nagyokat. It identifies as a race car :D
Tolatva pattan igazán nagyokat. It identifies as a race car :D
Shadin26-03-2024 08:52:44 // 34949
Nekem most, hogy nincs hiányzik, annak ellenére, hogy soha nem próbáltam ki "élesben" :-)
Egyébként lehet ECS beavatkozás előtti határon sodorni a hátulját?
Full béna vagyok, mindig odáig sikerül eldobni a fenekét,
hogy amikor az elektronika beavatkozik, akkor úgy teszi egyenesbe,
hogy közben a kocsi lelassul és talán fel is vált magasabb fokozatba a váltó
és onnan meg torpanás és bénázás van :-)
Nézem még ezt a placepo hatást egy darabig,
mert szerintem (újra)tanul a váltó és a motor is.
Egyébként lehet ECS beavatkozás előtti határon sodorni a hátulját?
Full béna vagyok, mindig odáig sikerül eldobni a fenekét,
hogy amikor az elektronika beavatkozik, akkor úgy teszi egyenesbe,
hogy közben a kocsi lelassul és talán fel is vált magasabb fokozatba a váltó
és onnan meg torpanás és bénázás van :-)
Nézem még ezt a placepo hatást egy darabig,
mert szerintem (újra)tanul a váltó és a motor is.
Shadin26-03-2024 08:44:37 // 34948
Én a 18-asnál is amikor feltettem a PSS-t.
159-nél is volt ilyen és jelentősen csökkent amikor új nyárigumik mentek rá.
Szóval 3h-s az (öreg) sportgumi a hasonló futóműveknél.
159-nél is volt ilyen és jelentősen csökkent amikor új nyárigumik mentek rá.
Szóval 3h-s az (öreg) sportgumi a hasonló futóműveknél.
SD26-03-2024 04:51:47 // 34947
Nagykerék kérdés: tovább elemzem magamban a hétvégi tapasztalatokat.
Az várható volt hogy a ackermann szög követleztében a parkolóban alászedett kerékkel lépkedés erősebb lesz.
Leszedés után sem láttam hogy bárhol hozzáért volna a gumi, ugye elől 255/35 +5 +5 mm kb. 15mm-t tapagattam ki minden iránban álló helyzetben, kézzel.
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.
Tapasztaltál ilyet?
Az várható volt hogy a ackermann szög követleztében a parkolóban alászedett kerékkel lépkedés erősebb lesz.
Leszedés után sem láttam hogy bárhol hozzáért volna a gumi, ugye elől 255/35 +5 +5 mm kb. 15mm-t tapagattam ki minden iránban álló helyzetben, kézzel.
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.
Tapasztaltál ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2024 21:19:16 // 34946
Neem, az semmivel nem jobb, mint ha átírom a DNA selector típust. Illetve a legegyszerűbb nyílván így kipróbálni.. Majd megláptom :-)
G-MANN🍀25-03-2024 20:32:38 // 34945
Sajnos valóban sok minden több sebből vérzik🫣
SD25-03-2024 19:45:53 // 34944
Lehúzod az akku sarut és race:) legkózelebbi kikapcsolásig, akormányt meg fogod tekergetni úgyis:D egybenmaradni!
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2024 19:04:33 // 34943
Köszi! :-) Közben kiderült hogy az én sw verzióm Dynamicban használja a váltót, az is jó lesz..A placebo hatásodat még megvárom, hogy mire jut, de lassan csak annyira fúr a kíváncsiság, hogy ki kell próbálnom a Race módot.
Én is úgy érzem, hogy idő kellett, hogy eljussak az igényig, hogy egyáltalán kipróbálnám. Már nem ijeszt meg, soha sehogy, talán már nem tenném fel a fára 😅
Én is úgy érzem, hogy idő kellett, hogy eljussak az igényig, hogy egyáltalán kipróbálnám. Már nem ijeszt meg, soha sehogy, talán már nem tenném fel a fára 😅
Shadin25-03-2024 18:50:43 // 34942
Mindenesetre a RACE mód, a '18-as PSS-ek és én nem vagyunk még kompatibilisek ;-)
Shadin25-03-2024 18:49:09 // 34941
Shadin25-03-2024 18:38:28 // 34940
Pont kikapcsoltam hétvégén, mert zavart, hogy automata üzemmódban alacsony fordulaton tojásgázon közlekeve, ha elveszem a gázt akkor ránt egyet. Konzekvensen. Kézi módban nem. Gondoltam hogy a MES majd megoldja, van egy váltó kalibráció, ami egyébként az AlfaOBD-ben nincs, de nem bírtam futtatni, mert a DNA kapcsoló átprogramozása csinált egy kis bibit, miszerint Type2 vagy Type3 módban a MES mindig P állásban látta a váltót, akárhova kapcsoltad. Olvastam valahol erről a RACE kapcsán, így visszatértem a gyári konfighoz ahol működik a MES-ben az aktuális sebesség fokozat jelzés rendesen.
Persze ez után sem ment a váltó tanítás ezért írtam Yaninak a MES-nél, hogy mifene van, erre azt írta, hogy bocsi az a funkció csak a 9 sebességes ZF váltóhoz jó (?). Mondom az nincs a Giuliaban tudtommal, így majd jól kiveszi azt a kalibrálós izét.
És ugye most jön a placebo hatás, mióta visszaálltam gyárira, nem rángat az autó, úgy viselkedik mint minden normális jószág, ha leveszem a lábam a gázpedálról, akkor ő csak fokozatosan veszi el ténylegesen a gézt, így most ben érzem azt a rángatást ami ha így marad, akkor fontosabb mint a RACE, de ez később még változhat, ha a placebo elmúlik :-)
Persze ez után sem ment a váltó tanítás ezért írtam Yaninak a MES-nél, hogy mifene van, erre azt írta, hogy bocsi az a funkció csak a 9 sebességes ZF váltóhoz jó (?). Mondom az nincs a Giuliaban tudtommal, így majd jól kiveszi azt a kalibrálós izét.
És ugye most jön a placebo hatás, mióta visszaálltam gyárira, nem rángat az autó, úgy viselkedik mint minden normális jószág, ha leveszem a lábam a gázpedálról, akkor ő csak fokozatosan veszi el ténylegesen a gézt, így most ben érzem azt a rángatást ami ha így marad, akkor fontosabb mint a RACE, de ez később még változhat, ha a placebo elmúlik :-)
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2024 18:20:22 // 34939
Ha majd megint meglaptopozod valamiért, küldd már el légyszi a váltód szoftver kódját, kiváncsi vagyok.
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2024 18:17:33 // 34938
Zoli, az van, hogy egy piszok mázlista vagy! XD
A Squadra-val leveleztem, nagyon segítőkészek. Stephan írt vissza, konkrétan azt, hogy kb az esetek kb 5%-ában van a váltónak race módja. A többség semmi olyat nem csinál mint a te autód :-) Szoftver verzióktól függ, van ahol volt, van ahol nem. Ugyanígy autóról autóra változik, hogy a fékkel való nyomatékvektorozást csinálja e, és hogy és mint. Szóval hogy kinek hogy indul meg, kanyarodik, és mit csinál az autója, az kb szoftver verzió kérdése. Mármint a hihetetlen jó alap hardveren túl.
A Squadra-val leveleztem, nagyon segítőkészek. Stephan írt vissza, konkrétan azt, hogy kb az esetek kb 5%-ában van a váltónak race módja. A többség semmi olyat nem csinál mint a te autód :-) Szoftver verzióktól függ, van ahol volt, van ahol nem. Ugyanígy autóról autóra változik, hogy a fékkel való nyomatékvektorozást csinálja e, és hogy és mint. Szóval hogy kinek hogy indul meg, kanyarodik, és mit csinál az autója, az kb szoftver verzió kérdése. Mármint a hihetetlen jó alap hardveren túl.
Shadin25-03-2024 18:08:22 // 34937
A legjobb a lemezhajtogatás és a Homasita-s fekete kültéri kétoldalas ragacs :-)
Gabor F25-03-2024 17:55:17 // 34936
Tiszta Kánaán, az ember győzzön választani!
Shadin25-03-2024 17:09:23 // 34935
Meg ilyennel is láttam már fent rendszámot elől hátul: https://plexiclick.hu/
SD25-03-2024 16:47:25 // 34934
Van még ilyen színes burkolatú csavar keret nélkül, ezt is szeretik.
Én is tartozom még a cserével, majd:)))
Egyszer:D
Én is tartozom még a cserével, majd:)))
Egyszer:D
Gabor F25-03-2024 16:18:07 // 34933
Köszi!
Akkor nincs mese, ki kell lépnem az árnyékomból! :)
Akkor nincs mese, ki kell lépnem az árnyékomból! :)
Shadin25-03-2024 10:30:15 // 34932
RomeoOne25-03-2024 10:11:18 // 34931
Elölre nem kell semmilyen keret vagy tartó. Két csík kültéri, kétoldalú ragasztó a hosszabb élek mentén, egy a felsőhöz, egy az alsóhoz, bepozícionálod és rásimítod. Tökéletes lesz. Van néhány példa rá itt a tagok között is :)
Gabor F25-03-2024 09:58:19 // 34930
Köszönöm!
Jogos, bár azt hittem, előbb találtok meg a Bárdis keret miatt! :) Tervben van a csere, de még nem vetettem bele az alternatívákban és csak 1 db AlfaSpiderest kaptam hozzá. Illetve egy ügyes kezű cartárs segítségét is szívesen fogadom, mert ha én álok neki, na az lesz a BTK.
Nekem még a barna belső is ütős így a pirossal (csatolok majd olyan képet). Jó a fekete is, de így még a hidegebb napokon is kicsit barátságosabb.
Anno az MX-5-ös volt beige belsővel, amitől nagyon tartottam az elején, de utólag is azt mondom, hogy az a legjobb belső szín hozzá (a műfa azért véleményes volt, de szerencsére az nem sok jutott belőle). Télen meleget sugárzott, nyáron meg nem forrósodott fel.
Jogos, bár azt hittem, előbb találtok meg a Bárdis keret miatt! :) Tervben van a csere, de még nem vetettem bele az alternatívákban és csak 1 db AlfaSpiderest kaptam hozzá. Illetve egy ügyes kezű cartárs segítségét is szívesen fogadom, mert ha én álok neki, na az lesz a BTK.
Nekem még a barna belső is ütős így a pirossal (csatolok majd olyan képet). Jó a fekete is, de így még a hidegebb napokon is kicsit barátságosabb.
Anno az MX-5-ös volt beige belsővel, amitől nagyon tartottam az elején, de utólag is azt mondom, hogy az a legjobb belső szín hozzá (a műfa azért véleményes volt, de szerencsére az nem sok jutott belőle). Télen meleget sugárzott, nyáron meg nem forrósodott fel.
RomeoOne25-03-2024 09:29:37 // 34929
Gabor F25-03-2024 09:22:55 // 34928
Köszönöm!
A családban általában piros az autó, meg hát egy Alfa, egy Ducati sose ronda pirosban. Sőt!
Faternak 18 évig volt egy gyöngyház zöld Borája is, úgy hogy egy zöld Giulia elől sem ugrottam volna félre.
A családban általában piros az autó, meg hát egy Alfa, egy Ducati sose ronda pirosban. Sőt!
Faternak 18 évig volt egy gyöngyház zöld Borája is, úgy hogy egy zöld Giulia elől sem ugrottam volna félre.
Gabor F25-03-2024 09:18:41 // 34927
Köszi!
Bakancs listás volt az Alfa.
Bakancs listás volt az Alfa.
Gabor F25-03-2024 09:05:10 // 34926
Így még nem jártam, bár tény, hogy ritkán töltögetek fel képeket. Elég volt simán megnyitni Paintbe és rámenteni. Máris megoldódott, ahogy Liquid írta.
RomeoOne25-03-2024 08:37:45 // 34925
Tudod, Csabi, amennyit értem tett az importőr, felőlem fel is fordulhatnak. De ismered a sztorit :D
Egyébként Európában tényleg Montreal-nak hívják a Fangio-t, az USA-ban küönböztetik csak meg (34725 hsz). Érthetetlen, hogy ha más a szín, miért kell megtévesztő módon ugyanúgy hívni.
Egyébként az árlista is hibás sztem. A "Speciális szín" résznél a kódnál nem kéne az AP9-nek szerepelnie, mert gyaníom, hogy az a fekete tető lenne :D
Egyébként Európában tényleg Montreal-nak hívják a Fangio-t, az USA-ban küönböztetik csak meg (34725 hsz). Érthetetlen, hogy ha más a szín, miért kell megtévesztő módon ugyanúgy hívni.
Egyébként az árlista is hibás sztem. A "Speciális szín" résznél a kódnál nem kéne az AP9-nek szerepelnie, mert gyaníom, hogy az a fekete tető lenne :D
G-MANN🍀24-03-2024 21:52:54 // 34924
Gratulálok! Szép darab! Rosso! Álom😉
G-MANN🍀24-03-2024 21:48:08 // 34923
G-MANN🍀24-03-2024 21:42:32 // 34922
Akkor ezt az iportőrnek kell jelezni 😉
SD24-03-2024 21:07:43 // 34921
Szép a vas, sok örömet hozzá!
A iphone sajat formátumát néha elforgatja a feltöltőszoftver, de ha a képről csinálsz egy screenshot-ot az már png, azt eszi. Vagy ha editálod a képet pl cropolod vagy nyomsz egy automata színkiegyenlítést akkor is átteszi más formátumba és úgy már jól tölti fel.
Forza alfa!:)
A iphone sajat formátumát néha elforgatja a feltöltőszoftver, de ha a képről csinálsz egy screenshot-ot az már png, azt eszi. Vagy ha editálod a képet pl cropolod vagy nyomsz egy automata színkiegyenlítést akkor is átteszi más formátumba és úgy már jól tölti fel.
Forza alfa!:)
Gabor F24-03-2024 19:43:00 // 34920
Gabor F24-03-2024 19:30:04 // 34919
Köszi, sikerült!
Liquid24-03-2024 19:21:46 // 34918
igen el van fordulva, mindenki ugyanazt látja :)
Fogj gy képszerkesztőt (paint) azzal forgasd el és jó lesz.
Fogj gy képszerkesztőt (paint) azzal forgasd el és jó lesz.
Gabor F24-03-2024 18:47:23 // 34917
Sziasztok,
Már egy ideje olvasgatom a fórumot és most hétvégén sikerült regisztrálnom is.
Tavaly augusztusban vásároltunk egy piros Giuliát (2.2 D). Október óta használjuk.
Következzék hát a történet:
Az okok, amiért pont ezt a konkrét autót vettük: én a piros színhez ragaszkodtam, a feleségem pedig a barna Veloce belsőhöz. Üvegtetőt és összkereket nem akartam. A keresés fél éve alatt ez így egy eléggé szűk keresztmetszet volt, még a nemzetközi oldalakat figyelve is.
Az autó Hollandiából származik, úgyhogy egy fajta kísérlet is, mert életemben nem vettem olyan autót, aminek ennyit mutatott a km órája (18X.XXX).
Előtte azért volt egy helyszíni állapotfelmérés, így nem volt teljesen zsákba macska. Az állapotfelmérő embert utólag mondjuk nem ajánlanám (pedig egy ideig futott az egyik népszerű autós oldalon), mert olyan apróságokat nem vett észre, amit egy szakavatott szemnek jeleznie kellett volna. Az autót akkor is megvettük volna, de nyilván alku alapok lettek volna. Adott élethelyzet miatt én csak futólag néztem meg és próbáltam ki.
Kopp-kopp eddig igazolta a feltételezést, hogy a magas km az autópálya km. A szervizkönyv alapján írtam a kinti szerviznek, akik vissza is igazolták a bejegyzések valódiságát. Ehhez egyébként csak egy e-mailt kellett írnom!!!
Rögtön vétel után járt egy kötelező körön Olman Zsoltnál (vezérléscsere + olajleválasztó + olaj + szűrők). Azóta kapott egy komplett gyári első-hátsó féktárcsa és betét szettet. Ezen kívül egy átesett egy finom políron és kapott kerámiát is. Lassan esedékes lesz a 10e-es olajcsere.
Diesel mivolta ellenére nagy élmény vezetni, mondjuk pont nektek nem kell ecsetelnem. Két előző autónkhoz tudom hasonlítani élvezeti faktor szerint. Persze másképp. Az egyik egy NB MX-5 (2. gen. 1.8 sperr), a másik pedig a Fiat 500 (1.2 8v), amivel azért sokan vitatkoznának.
Ne ijedjetek meg, eddig még senki nem gyanúsított grafomániával! Igyekszem nyomon követni az itteni eseményeket és releváns hozzászólásokkal reagálni.
Rögtön lenne egy kérésem is. Nálam a fő képet oldalra fordítva mutatja. Megnéznétek, hogy ezt ti is így látjátok? Akárhogy forgatom, nálam így jelenik meg.
Üdvözlettel,
Gábor
Már egy ideje olvasgatom a fórumot és most hétvégén sikerült regisztrálnom is.
Tavaly augusztusban vásároltunk egy piros Giuliát (2.2 D). Október óta használjuk.
Következzék hát a történet:
Az okok, amiért pont ezt a konkrét autót vettük: én a piros színhez ragaszkodtam, a feleségem pedig a barna Veloce belsőhöz. Üvegtetőt és összkereket nem akartam. A keresés fél éve alatt ez így egy eléggé szűk keresztmetszet volt, még a nemzetközi oldalakat figyelve is.
Az autó Hollandiából származik, úgyhogy egy fajta kísérlet is, mert életemben nem vettem olyan autót, aminek ennyit mutatott a km órája (18X.XXX).
Előtte azért volt egy helyszíni állapotfelmérés, így nem volt teljesen zsákba macska. Az állapotfelmérő embert utólag mondjuk nem ajánlanám (pedig egy ideig futott az egyik népszerű autós oldalon), mert olyan apróságokat nem vett észre, amit egy szakavatott szemnek jeleznie kellett volna. Az autót akkor is megvettük volna, de nyilván alku alapok lettek volna. Adott élethelyzet miatt én csak futólag néztem meg és próbáltam ki.
Kopp-kopp eddig igazolta a feltételezést, hogy a magas km az autópálya km. A szervizkönyv alapján írtam a kinti szerviznek, akik vissza is igazolták a bejegyzések valódiságát. Ehhez egyébként csak egy e-mailt kellett írnom!!!
Rögtön vétel után járt egy kötelező körön Olman Zsoltnál (vezérléscsere + olajleválasztó + olaj + szűrők). Azóta kapott egy komplett gyári első-hátsó féktárcsa és betét szettet. Ezen kívül egy átesett egy finom políron és kapott kerámiát is. Lassan esedékes lesz a 10e-es olajcsere.
Diesel mivolta ellenére nagy élmény vezetni, mondjuk pont nektek nem kell ecsetelnem. Két előző autónkhoz tudom hasonlítani élvezeti faktor szerint. Persze másképp. Az egyik egy NB MX-5 (2. gen. 1.8 sperr), a másik pedig a Fiat 500 (1.2 8v), amivel azért sokan vitatkoznának.
Ne ijedjetek meg, eddig még senki nem gyanúsított grafomániával! Igyekszem nyomon követni az itteni eseményeket és releváns hozzászólásokkal reagálni.
Rögtön lenne egy kérésem is. Nálam a fő képet oldalra fordítva mutatja. Megnéznétek, hogy ezt ti is így látjátok? Akárhogy forgatom, nálam így jelenik meg.
Üdvözlettel,
Gábor
SD24-03-2024 18:32:07 // 34916
Igen közben megnéztem a télin van “rotation” a PSS-en csak outside szóval az cserebere.
Piritu - 1.000.00024-03-2024 18:25:37 // 34915
Amennyiben nem forgásirányos a gumi (nem asszimetrikusnál is láttam már olyat) nem lehet baj.
SD24-03-2024 17:46:40 // 34914
A nagykerék után mint egy i3 a villanygumin:D
SD24-03-2024 17:45:56 // 34913
Jájj:D
Na jó akkor az igazság, nyilván kicsit lötyögősebb.
Kanyarban kicsit harmonikusabb, de biztos lassabb is.
A nagykerék ugyanazt mutatja mint mikor Zselé megnyomta egy hosszú ívű kanyarban, rátámaszt és megy mint a sinautó.
A kiskerek az szépen nyúlik:)
Szük kanyarban a keskeny egy széles kerékkel hinta van az első hátsó kerék csúszása közt.
Nagykerekkel inkább gázra fordul:)
De szintén csak reszeredményt hirdetek mert a nyárinak 10fok határeset, a télinek meg még nem meleg. A nyári règi a téli új:)
Nyilván a saját megszokott gumimban jobban bízok.
Az hogy melyik a szebb, nem kérdés.
De nekem a sajátja is tetszik:)
Na jó akkor az igazság, nyilván kicsit lötyögősebb.
Kanyarban kicsit harmonikusabb, de biztos lassabb is.
A nagykerék ugyanazt mutatja mint mikor Zselé megnyomta egy hosszú ívű kanyarban, rátámaszt és megy mint a sinautó.
A kiskerek az szépen nyúlik:)
Szük kanyarban a keskeny egy széles kerékkel hinta van az első hátsó kerék csúszása közt.
Nagykerekkel inkább gázra fordul:)
De szintén csak reszeredményt hirdetek mert a nyárinak 10fok határeset, a télinek meg még nem meleg. A nyári règi a téli új:)
Nyilván a saját megszokott gumimban jobban bízok.
Az hogy melyik a szebb, nem kérdés.
De nekem a sajátja is tetszik:)
SD24-03-2024 16:22:15 // 34911
Hát na ma is mentem másodszor a felnivel nem is rossz:) +20km/h amikor csak gurulsz, kátyúkra eddig is figyeltem, most mégjobban.
Az auto dinamikusabb, sokkal élesebben fekszik bele a lanyarba, de kb igyan az a dinamika, nagyon buli. Kicsit feszesebb, de azért játék megmarad:D
Nagyobb sebességnél a nyomvályú meg-meg vezeti:D
Joez:D most visszarakom a télit:D
Az auto dinamikusabb, sokkal élesebben fekszik bele a lanyarba, de kb igyan az a dinamika, nagyon buli. Kicsit feszesebb, de azért játék megmarad:D
Nagyobb sebességnél a nyomvályú meg-meg vezeti:D
Joez:D most visszarakom a télit:D
RomeoOne24-03-2024 15:13:44 // 34910
6FW valójában a Fangio zöld, tehát nem a háromrétegű, hanem a metál. A valódi Montreal a 5ZX.
Ki is vittem ma a napfényre megnézni a csillogását :D
Gyönyörű még mindig. Még anno a kerámiázásnál kaptam egy kerámia ápolót, de mindig halogattam a használatát. Féltem, hogy ez is akkora nyűg, mint a belső tisztítás. Gyorsan néztem róla egy videót és rájöttem, hogy nem, csak át kell kenni.
Autó leápolva, jöhet a szezon!
Ki is vittem ma a napfényre megnézni a csillogását :D
Gyönyörű még mindig. Még anno a kerámiázásnál kaptam egy kerámia ápolót, de mindig halogattam a használatát. Féltem, hogy ez is akkora nyűg, mint a belső tisztítás. Gyorsan néztem róla egy videót és rájöttem, hogy nem, csak át kell kenni.
Autó leápolva, jöhet a szezon!
zgi52124-03-2024 13:39:02 // 34909
koszi! 👍
a rsz matricat megrendelem ônkorinal!
1550 ft, nem kinlodok vele sztem.
a rsz matricat megrendelem ônkorinal!
1550 ft, nem kinlodok vele sztem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
416
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?