Forum >> Giulia

RomeoOne02-09-2024 13:32:13 // 36686
Azt be lehet állítani permanensen csak warning-ra? Nem olyan, mnit a start-stop, hogy mindig visszaáll?
SD02-09-2024 13:05:30 // 36685
Nekem az jött le az állítgatás alapján:

- bovdenhez nem nyóltam, de a zárakat be tudod zárni úgy is hogy fel van nyitva a géptető, nézd meg ha úgy i lötyög akkor más bibi van.

- a zár alsó részén én nem állítottam, csak a felső U alakú vas magasságán és a gumibabákon

- a kereskedésben úgy állítják be hogy szépen fusson a vonal, ez valójában pont alávezeti a szelet és ezért lobog..

- ha az úvasakat beállítod úgy hogy pont rákpjon és 1-2mm-el a lökös alá záródjon akkor már nem lötyög

- a gumibabát meg addig kell feszíteni hogy még pont be tudd zárni nagyobb nyomkodás nélkül, vagy lendületből...

- a beállítási folyamat alatt lehet olyan eset hogy megragad itt ott. nekem is volt, azóta meg jó..
SD02-09-2024 13:02:40 // 36684
Nekem is csak warning-on van.. talán egyszer fékezett bele komolyabban a tempomat, mikor be akart jönni a sávoba valaki.. egyépként ha én nyomom akkor csak fütyül..
Shadin02-09-2024 12:33:52 // 36683
"I routinely disable the forward collision braking feature and set it at just 'warning' with sensitivity set at medium. I haven't had this symptom happen since."

:-(

Veszek egy woodoo babát...
Shadin02-09-2024 11:27:39 // 36682
Együtt változik az is a hangulatfény erősségével.
Shadin02-09-2024 11:25:59 // 36681
Újrakalibráltam, mindkét zár rendesen zár, a kar lötyög.
Ha a zár fogadót előrébb tolom, akkor a kar is közelebb kerül a helyére. de a tetőn a zárnyelvet is előrébb kellene tenni, azt nem tudom lehet-e, majd megnézem. Qrva meleg van.
Az is biztos, hogy a gumi támasztóbaknak is jelentős szerepe van a beállításnál, kvázi az határozza meg a géptető helyzetét és ahhoz kell igazítani a zárnyelv magasságát (mélységét?)
Még az is biztos, hogy ez is olasz, képtelenség a sárvédőhöz és a lökhárítóhoz is beállítani, vagy az egyikhez, vagy a másikhoz állítod be. (Nem, nem volt törve, csak kekec vagyok)
Arról már ne is beszéljek ugye, hogy a gumibakok magassága nem egyforma a két oldalon, ha a lökhárító éléhez akarom illeszteni a géptető magasságát :-(
Mindenkinek meg van a keresztje, némelyeknek több is :-(
SD02-09-2024 11:12:31 // 36680
hát most ilyen ez a pop szakma, ilyen vót:D
SD02-09-2024 11:11:12 // 36679
elvileg a lábtér világítás erősségét is lehet állítani, gyakorlatilag én nem érzékeltem:D
SD02-09-2024 11:10:14 // 36678
nekem is mikor túl passzentra állítottam akkor volt ilyen félig beakad érzés, az egyil oldalon picit többet lóg, amásik oldalon szinte passzent, így most működik
SD02-09-2024 11:09:12 // 36677
a mocitető nyitóka egy nagyon béna bepattintható műanyag, szóval az is lehet meg van fittyedve.
SD02-09-2024 11:05:54 // 36676
Na pont ezen gondolkozok.

Ha a GPFből már beszabadul a nagy csőbe, ott tényelg nincs semmi csak végig rödör.. a hátsó dob kettéosztja és a kipufogó fégekben meg rázza a kasznit.

Tehát
V1. visszarakni a gyári GPF utáni csövet.
V2. a végeket olyanra csarélni ami kiér a lökösből hogy ne oda durrogjon bele:D

V3. ígymarad szeptemberben aztán majd meglátjuk:D
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 10:40:28 // 36675
A fekete az utastérben? Nálam akkor lötyög, ha az egyik oldali zár nem kattan be. Lehet hogy rosszul van beállítva az egyik oldalon a fém kampó, túl fentre, és nem zár rendesen rá a szerkezet.
Onnan tudom, hogy ha bénán csukom le, és az egyik oldalon fent marad a géptető, akkor pont így lötyög a kar. Ilyenkor vissza kell nyitni és lezárni rendesen. Úgy rémlik hogy a sofőroldali nem szokott ilyenkor rázárni, de ez nem 100%
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 10:27:30 // 36674
Szerintem egyszerűen csak fül különbség. Rengeteget számít.
Shadin02-09-2024 10:25:50 // 36673
Nekem a nyitóka olyan mintha a bowden 1 cm-rel hosszabb lenne
Shadin02-09-2024 10:24:40 // 36672
Ez pontosan az amit én tapasztalok, ezek szerint nem egyedi és nem hardy cserével orvosolható. Nekem ez is válasz. Az érdekes, hogy váltószoftver frissítés után jön ki, gondolom reménytelen megtudni mi volt amit javított az új ver., csak azt tujuk h bizonyos esetekben milyen hibát okozott.
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 10:22:29 // 36671
A géptető kérdéshez: én is olajoztam, azóta könnyen nyílik. Ha úgy állítod be (kicsivel sík alá), hogy 200-nál se lobogjon, akkor azért nyitáskor nem fog felpattanni. A nálam baloldali zár felengedi teljesen, a jobbos nem. Ettől függetlenül ujjbeggyel elég alápiszkálni és már nyílik is. Nagyon könnyű ez az alu motorháztető, elég nehéz jó kompromisszumot beállítani, hogy feszesen álljon a helyén tempón is, és könnyen is nyíljon.
A motorháztető nyitó viszont ugyanúgy működik mint a többi autón.
Shadin02-09-2024 09:38:48 // 36670
Ezek szerint a menübe csak felvették azt amit egyébként a régiben kézzel be lehette állítani, a két módon belül 7 lépésben a fényerőt. Viszont nálad lehet váltani a módok között, amíg nálam az a villanykapcsoló állásába van kódolva.
Shadin02-09-2024 09:35:54 // 36669
Nekem lecsukva is van egy rendes játéka a nyitókának, ránézek, meg fújom a zárakat a mindenessel :-)
Shadin02-09-2024 09:34:43 // 36668
Miután a SS csővel Ő sem váltott ki semmilyen gyári első dobot, így furcsa lenne, ha csak az a pici keresztmetszet növekedés lenne az oka egy nagyobb hangnak.Elvileg nettó 65mm --> 70mm a plusz az átmérőben.
Shadin02-09-2024 09:31:38 // 36667
Köszi, képtelen voltam úgy keresni szakmai angollal, hogy az dobjon is valami érdemi találatot :-D
Shadin02-09-2024 09:29:51 // 36666
Így már oké :-) Nekem ue. csak a tágítót máshogy oldották meg:


A rövid cső meg addig tart amíg a gyári dob, onnan meg a gyári 65-ös hosszú cső a GPF-ig.


SD végigtolta a 70-essel.
Shadin02-09-2024 09:22:38 // 36665
Köszi, ez egyszerűen megugorható feladat :-)
RomeoOne02-09-2024 09:00:04 // 36664
A műszerfal világítást tekintve viszont lehet, hogy revideálnom kell magam és tényleg a két szint van, nappali és éjszakai, aminek külön-külön állítható a fényereje. Ahogy nézegettem a hétvégén, a nappali és éjszakai váltás között volt szembetűnő a fényerő változás. Szóval maradjunk ebben, de szólok, ha esetleg később máshogy látom :D
RomeoOne02-09-2024 08:51:08 // 36663
1a.: hirtelen nem tudom, laza az a kar egy kicsit. Nekem úgy rémlik, hogy a motorháztető lecsukása után megy vissza rendesen.

1b.: Az elején nekem is így volt. Új autó, mindenki a motorteret nézegette volna, én meg nem bírtam kinyitni... Aztán megfújkáltam WD40-el. Mondom jól nézünk ki, havonta fújkálhatom majd. De nem, az helyrehozta és 3 éve jó, soha többet nem kellett fújnom, 1x elég volt.
G-MANN🍀02-09-2024 07:03:34 // 36662
Hát akkor itt a bibi. Nálam csak szükítő, középen egy cső, utána a hátsó dob. Ezzel pont elég. Előre GPF -ig gyári.
Így bent kulturált, kint vagány. Akkir nálad picit sok lett ezzel a GPF -től komplett csere. (Lehet, hogy a ló másik oldala, mint a QV felni Q4 vékonyabb gumival😇)
G-MANN🍀02-09-2024 06:46:52 // 36659
Akkor tágító. Egy kis cső darab, utána a közép cső, utána hátsó dod. Én így kaptam.
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2024 22:12:55 // 36658
Oké, csak én meg Motullal használt 1.4 Giuliettákról hallottam amik főtengely csapágy hibásak lettek. Melyiktől féljek jobban, kire hallgassak? Eddig a Giulietta szépen stabilan dolgozik a Selénia olajjal, de sűrűn kell cserélni az biztos. A 159-nél Motuloztam, a Giuliát még nem tudom.
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2024 22:06:18 // 36657
A Giulia forums hasznosabb mint Chat "kamugép" GPT. 😄
Piritu - 1.000.00001-09-2024 21:06:19 // 36656
A konkrét esetben nem volt hidegen rugdosva és tele volt a motor olajsárral. Igazi Alfás tulaja volt. Megszűnt az 1-es csapágy kenése a dugulás miatt...
Az utolsó TS-eknél konkrétan ROSSZ az olaj specifikációja, bemásoljam a könyvet? Jó párat adtak el. Azok alapozták meg a TS zabálja az olajat mítoszt.

A MA nálam - és másnál is - konkrétan 100e km-nél beszart...
A győri szervizben 36 ezernél cseréltem legkorábban MA modult...
Shadin01-09-2024 20:59:24 // 36655
Nagy részét ő írta. A lényeg hogy ha nem a kardán lóg, srm a féltengelyek, akkor a hiba a citromban van :-)
SD01-09-2024 20:55:15 // 36654
Na ezt majd felolvassa a robot:D
SD01-09-2024 20:54:41 // 36653
ez is a sport, és nem hall:D igazából sosem volt tuning kipufogós autóm, most ízlelgetem:D

Más fajta közlekedésre nevel, mert ha úgy megyek mint a gyárival megőrülök tőle:D
De lehet nem úgy kell menni;D
SD01-09-2024 20:51:43 // 36652
Én abból indulok ki ha a gyártó szándékosan rossz olajat specifikálna az nálam bizalombesztés tehát nem is lenne ilyen autóm.

Az alfa szereintem nem a megfelelésről szól hanem pont a kiskapukról:D

A TS hajtókarcsapágyak meg tudnak állni:/ főleg ha hidegen rugdosták. Ez nem olaj kérdés.. szerintem, hanem ehy nagyon hegyes sport motor nem hidegen veretésre van vagy akkor addig bírja és kész.

Nagy talány hogy ez a GME T4 Multiair majd mit mutat 10 év mulva?:)
SD01-09-2024 20:48:21 // 36651
Összeszedem a képeket és megblogolom. A szerelést nem dokumentáltam mer majd megrohadzam a melegben:D

3db cső: ami 5:))
1. GPF-től odáig ahol a gyári is toldva van
2. Toldat a dobig, aminek van egy kis nyaka
3. Dob
4-5 dob ból kivezető állítható
Shadin01-09-2024 20:46:23 // 36650
50k km-rel még új egy autó, 200+-nál lógjon.
SD01-09-2024 20:40:55 // 36649
1a és b sztem összefügg, lazíts kicsit a záron, ha nagyon patentre van állítva akkor ragad emlékeim szerint. Nekem most jó és nem lebeg. Levele van benne kb 1mm játék.

A kecskebenzin csak valami lógás lesz de lehet csak ilyen, nem rossz, csak nem új.
Ne menjél alapjáraton 50-el:)
Piritu - 1.000.00001-09-2024 20:25:01 // 36648
Nekem az 1a/1b kérdést a szakszerviz WD40-el orvosolta. Többé nem volt gond vele.
Piritu - 1.000.00001-09-2024 20:23:14 // 36647
Egy adalék a "nem adnak már szándékosan szar olajat hozzá" témában:
A TS motorokra a végén 5W30 olajat írtak a használati utasításban. A Spiderem korábbi gazdája ezt komolyan vette és 60 ezer km-nél motorfelújítás lett belőle...
CO2 csökkentés zajlik, kerül amibe kerül :-(
Piritu - 1.000.00001-09-2024 20:19:24 // 36646
egy TS motor messze 15e km-tól Selenia olajjal :-(
A Super halálát is az olajnak tulajdonítom...
Részemről Motulra tértem át az összes autónál a családban. Júlia is azt fogja kapni a gari letelte után...
Peti16V01-09-2024 20:13:12 // 36645
1a: nálam nem ilyen.
1b: pont, így van nálam is.
Shadin01-09-2024 19:53:12 // 36644
Előre elnézést kérek :-)

You said:
Szia!

ChatGPT
Szia! Hogy vagy? Miben segíthetek?

You said:
ZF8hp típusú automata váltót ismered?

ChatGPT
Igen, ismerem a ZF8HP típusú automata váltót. A ZF Friedrichshafen AG által gyártott váltócsalád tagja, amelyet számos autógyártó használ a járműveikben. Az "8HP" a 8 sebességes hidraulikus bolygóműves automata váltóra utal. Az első számjegy, a "8", a fokozatok számára utal, míg a "HP" a "Hochleistungsgetriebe" (magas teljesítményű sebességváltó) rövidítése.

Ez a váltó rendkívül népszerű, mivel kiválóan kombinálja a sima váltásokat, a gyors reakcióidőt és a magas hatékonyságot. Alkalmazzák különböző járművekben, a luxusautóktól kezdve a sportautókon át a nagyobb SUV-kig és teherautókig. A váltó kiválóan kezeli a nagy nyomatékot, és jellemzően benzin-, dízel- és hibrid hajtásláncokkal is párosítható.

Ha van valami konkrét kérdésed ezzel a váltóval kapcsolatban, szívesen válaszolok!

You said:
Ez a típus rendelkezik kettőstömegű, vagy kéttömegű lendkerékkel?

ChatGPT
A ZF8HP automata váltóhoz kapcsolódó hajtásláncok esetében gyakran alkalmaznak kettőstömegű lendkereket (DMF, azaz Dual-Mass Flywheel). A kettőstömegű lendkerék fő célja, hogy csökkentse a motor vibrációit és simábbá tegye a váltást, különösen az alacsony fordulatszámú tartományban. Ez különösen fontos az automata váltók esetében, ahol a komfort és a finom működés kiemelt szempont.

A kettőstömegű lendkerék két részből áll: egy motorhoz csatlakozó primer tömegből és egy másodlagos tömegből, amely a váltó felé továbbítja a nyomatékot. A két tömeg között rugók találhatók, amelyek elnyelik a motor rezgéseit, így simább és halkabb működést biztosítanak.

A ZF8HP váltóval szerelt járművekben tehát jellemzően használnak kettőstömegű lendkereket, különösen azokban a modellekben, ahol fontos a vibrációcsökkentés és a vezetési komfort. Azonban nem minden jármű esetében alkalmazzák ezt; egyes járművekben egyszerűbb, egyrétegű (solid) lendkereket is használhatnak, különösen a kisebb teljesítményű vagy sportosabb modellváltozatokban.

You said:
A konkrát autó egy Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo lenne

ChatGPT
Az Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo, amely a ZF8HP automata váltót használja, valóban kettőstömegű lendkerékkel (DMF) van felszerelve. Ez az autó modell egy 2.0 literes turbómotorral rendelkezik, amely elég nagy nyomatékot képes leadni, így a kettőstömegű lendkerék segít csillapítani a motor által keltett rezgéseket és biztosítja a sima váltásokat.

Az Alfa Romeo célja ezzel a konfigurációval a vezetési élmény fokozása és a komfortérzet növelése, különösen a városi forgalomban és az alacsony fordulatszámon történő haladás során. A kettőstömegű lendkerék hatékonyan csökkenti a zajt és a vibrációt, így finomabb és simább működést eredményez.

Tehát ebben a konkrét modellben valóban kettőstömegű lendkeréket alkalmaznak.

You said:
Ebben a konfigurációban a kettőstömegű hibája milyen jelenséget tud produkálni?

ChatGPT
A kettőstömegű lendkerék (DMF) meghibásodása többféle tünetet is okozhat az autóban, különösen egy olyan jármű esetében, mint az Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo, amely precíziós mérnöki megoldásokat alkalmaz. Íme néhány gyakori jelenség, amelyet a DMF meghibásodása okozhat:

Rángatás vagy vibráció alapjáraton: A kettőstömegű lendkerék egyik fő feladata, hogy elnyelje a motor rezgéseit. Ha a lendkerék hibás, a motor által keltett vibrációk jobban érezhetők lesznek a karosszériában, különösen alapjáraton vagy alacsony fordulatszámon.

Zörgő vagy kattogó hangok: Ha a DMF belső rugói vagy csillapítói megsérülnek vagy elkopnak, az autó mozgás közben zörgő, kattogó vagy kopogó hangot adhat ki, különösen a motor leállításakor vagy indításakor.

Egyenetlen motorjárás: A sérült kettőstömegű lendkerék egyenetlen motorjárást is okozhat, ami az autó teljesítményében vagy a motor reakcióidejében is érezhető lehet.

Nyomatékváltás problémái: A meghibásodott DMF okozhat problémákat a váltás közben is, például rángatást vagy szokatlanul durva váltásokat, különösen alacsony sebességnél vagy gyorsításkor.

Kopogás, amikor a váltó sebességben van: Ha a kettőstömegű lendkerék kopott, a váltóban is lehet kopogó hang sebességben, ami a nem megfelelően csillapított motorrezgés következménye lehet.

Megnövekedett üzemanyag-fogyasztás: A DMF problémák miatt a motor hatékonysága is csökkenhet, ami magasabb üzemanyag-fogyasztást eredményezhet.

Ha bármelyik fent említett tünetet tapasztalod, érdemes minél előbb szakemberrel megvizsgáltatni a járművet, mivel a DMF meghibásodása hosszabb távon károsíthatja a váltót és a motor egyéb alkatrészeit is.

You said:
az említett jelenségek egyike sem jellemző, viszont van egy olyan jelenség, ami aggasztó, alacsony fordulatszámon sík úton vezetve alkalmanként rángatás lép fel. Jellemzően gázelvételnél.

ChatGPT
Az általad említett jelenség – az alacsony fordulatszámon, sík úton történő rángatás, különösen gázelvételnél – lehet, hogy nem közvetlenül a kettőstömegű lendkerékhez (DMF) kapcsolódik, hanem más tényezők is okozhatják. Az alábbiakban néhány lehetséges okot sorolok fel, amelyek okozhatják ezt a problémát:

Váltóvezérlési problémák: A ZF8HP váltó nagyon kifinomult elektronikával rendelkezik. Ha a váltóvezérlő egység (TCU) vagy a motorvezérlő egység (ECU) hibásan kommunikál, előfordulhatnak rángatások, különösen váltásokkor vagy gázelvételnél. Egy szoftverfrissítés vagy újrakalibrálás megoldhatja a problémát.

Nyomatékváltó (torque converter) problémák: A nyomatékváltó is okozhat rángatásokat, ha valamilyen hiba van benne, például ha a kuplung nem zár le megfelelően. Ez különösen jellemző lehet alacsony fordulatszámon vagy amikor a jármű éppen a zárókuplung (lock-up) funkciót kapcsolja ki.

EGR szelep (kipufogógáz-visszavezetés) probléma: Az EGR szelep hibája vagy eltömődése is okozhat rángatást, különösen alacsony fordulatszámon, amikor a motorvezérlés megpróbálja csökkenteni a károsanyag-kibocsátást.

Turbófeltöltő hibája vagy lag: A turbófeltöltő vagy annak szabályozója (wastegate) is okozhat rángatást, ha a turbónyomás szabályozása nem működik megfelelően. Ez előfordulhat gázelvételkor, amikor a rendszer gyorsan próbálja csökkenteni a turbónyomást.

Üzemanyag-ellátási problémák: A rossz üzemanyag-keverék, eltömődött üzemanyagszűrő vagy injektorok is okozhatnak rángatásokat. Gázelvételnél a motor keverékképzése megváltozik, és ha ez nem történik meg megfelelően, rángatások jelentkezhetnek.

Gyújtási rendszer hibái: A gyújtógyertyák vagy a gyújtótekercsek hibái szintén okozhatnak ilyen jelenségeket. Ha egy vagy több henger nem megfelelően működik, az alacsony fordulatszámon észrevehető rángatást okozhat.

Az ilyen típusú probléma esetén érdemes egy diagnosztikai eszközzel megvizsgáltatni az autót, mert az említett alkatrészek hibáit gyakran észlelik a fedélzeti diagnosztikai rendszerek, és az így szerzett hibakódok segíthetnek a probléma forrásának pontos meghatározásában.

You said:
A 2-es pontban említett lock-up esetleges nem megfelelő működése is az úgy nevezett wandler, azaz nyomatékváltó hibájára utal, ahol a kettőstömegű lendkerék is található?

ChatGPT
Igen, a "lock-up" kuplung működése szorosan kapcsolódik a nyomatékváltóhoz (wandler), amely a motor és a váltó között helyezkedik el, és igen, a nyomatékváltó ugyanabban a rendszerben van, ahol a kettőstömegű lendkerék is található.

Nyomatékváltó (wandler) és lock-up kuplung:

A nyomatékváltó (vagy wandler) fő feladata, hogy simán átadja a motor nyomatékát a váltónak, valamint lehetővé tegye a motor és a váltó közötti kapcsolat rugalmas szétválasztását álló helyzetben.
A "lock-up" kuplung (zárókuplung) a nyomatékváltón belül található, és arra szolgál, hogy nagyobb sebességnél, amikor a váltó már eléri a hatékony nyomatékátvitelt, mechanikus kapcsolatot hozzon létre a motor és a váltó között, kiküszöbölve a nyomatékváltó által okozott csúszást és növelve az üzemanyag-hatékonyságot.
Lock-up kuplung és kettőstömegű lendkerék kapcsolata:

Ha a lock-up kuplung nem működik megfelelően, akkor előfordulhat, hogy a nyomatékváltó nem tudja megfelelően átadni a nyomatékot, ami rángatást, vibrációt vagy egyenetlen teljesítményátvitelt eredményezhet. Ez különösen akkor válhat érezhetővé, amikor a lock-up kuplung be- vagy kikapcsol gázelvételkor vagy váltásokkor.
A kettőstömegű lendkerék is befolyásolja ezt a rendszert, mivel feladata a motor rezgéseinek csillapítása és a nyomaték egyenletes átadása a nyomatékváltónak. Ha a DMF hibás, az súlyosbíthatja a lock-up kuplung működési problémáit, mivel a nem megfelelően csillapított rezgések további stresszt okozhatnak a nyomatékváltónak.
Összefoglalva, a lock-up kuplung problémái valóban összefügghetnek a nyomatékváltó hibájával, és mivel a kettőstömegű lendkerék is ennek a rendszernek a része, annak meghibásodása tovább súlyosbíthatja ezeket a tüneteket. Ha a lock-up kuplung hibásan működik, mindenképpen érdemes alaposan átvizsgálni a nyomatékváltót és a kettőstömegű lendkereket is.
Shadin01-09-2024 19:49:30 // 36643
Ott már nincs szűkítő, a GPF-től csere van 70-esre ami a dobban végződik szintén szűkítés nélkül.
Shadin01-09-2024 19:48:34 // 36642
Hát hogy ne a béna motorhangot halljam :-)
G-MANN🍀01-09-2024 19:44:29 // 36641
A sport pont kellemes, de a race nekem hangos. De ki mit szeretne. De egy sport dob sem lesz teljesen halk, mert akkor minek is?😁
G-MANN🍀01-09-2024 19:38:07 // 36640
Plusz egy szűkítő😉 Supersprint cső és gyári cső közé.
Shadin01-09-2024 19:21:20 // 36639
Gondolom a Sportot vetted, nem a Race-t, ill. egy egyenes csövet:



Remus meg szintén így lenne komplett, de én a 70-es csőért nem fizettem :-)
Shadin01-09-2024 19:06:53 // 36638
Remus ilyen kis nyugis

Ez meg az első indítás

A cég szerint meg ilyen a hangja, de nem hallottam még kintről, bár hasonlít :-)
Shadin01-09-2024 19:03:07 // 36637
Melyik típus ez konkréten? Van képed a szerelésről esetleg?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.