ja, kipróbáltam az autó hangját a vásárolt 60cm.es csővel is.
Brutális, a Maserati jelenthetne,
Forum >> Giulia
mr_oven17-09-2024 20:45:56 // 37105
mr_oven17-09-2024 20:42:48 // 37104
Kedves SD !
Próbáljátok megmérni a CO2 szintet. Egy 8-10cm-es kis szobai mérő pont befér.
A legdurvább a bal kerékdob mögötti térben. Két bolhával kibontható annyira a kárpit hogy be lehet tenni.
Ha kell kölcsönadom a mérőt.
CO-t is mértem.Ez riasztási határ körül mozog, tehát simán okozhat fejfájást.
Az utastér normál belső szellőztetése sajnos nem tűnik elegendőnek mérések szerint.
Próbáljátok megmérni a CO2 szintet. Egy 8-10cm-es kis szobai mérő pont befér.
A legdurvább a bal kerékdob mögötti térben. Két bolhával kibontható annyira a kárpit hogy be lehet tenni.
Ha kell kölcsönadom a mérőt.
CO-t is mértem.Ez riasztási határ körül mozog, tehát simán okozhat fejfájást.
Az utastér normál belső szellőztetése sajnos nem tűnik elegendőnek mérések szerint.
SD17-09-2024 20:30:09 // 37103
Örülünk hogy hallunk a kísérlet tovább haladásáról!
Mi is pont ezen a téren kutakodunk, de mi a zajforrás miatt.
Két független szerelésű és más gyártmányú sport vég dob után alacsony fordulaton kis sebességnél elég erős 20-80Hz hangot hallunk, ha ugyan ezt a mutatványt megcsináljuk mint te, hogy az eredetileg hangosnak ítélt sport csövet kivezetjük a végen kívülre, akkor 20!!!dB-el kevesebb zaj szűrődik a kabinba.
Gyanítom hogy a gyári kipufogó vég visszafordított lemez kialakítása fogja meg a hangot és a gáznál is csinálhat furcsa áramlást.
Nagyobb sebességnél egyszerűen megnő a menetszél és kiviszi a lökéshullámokkal együtt amit amúgy a lökös a vázra vezet tovább.
Tehát megoldásnak tűnik egy olyan kipufogó vég beszerzése ami legalább minimálisan túl lóg a gyári megoldáson.
Mi is pont ezen a téren kutakodunk, de mi a zajforrás miatt.
Két független szerelésű és más gyártmányú sport vég dob után alacsony fordulaton kis sebességnél elég erős 20-80Hz hangot hallunk, ha ugyan ezt a mutatványt megcsináljuk mint te, hogy az eredetileg hangosnak ítélt sport csövet kivezetjük a végen kívülre, akkor 20!!!dB-el kevesebb zaj szűrődik a kabinba.
Gyanítom hogy a gyári kipufogó vég visszafordított lemez kialakítása fogja meg a hangot és a gáznál is csinálhat furcsa áramlást.
Nagyobb sebességnél egyszerűen megnő a menetszél és kiviszi a lökéshullámokkal együtt amit amúgy a lökös a vázra vezet tovább.
Tehát megoldásnak tűnik egy olyan kipufogó vég beszerzése ami legalább minimálisan túl lóg a gyári megoldáson.
mr_oven17-09-2024 19:56:29 // 37102
Kedves Giulia Tulajok !
Tovább teszteltem autómat az utastérbe beáramló kipufogó füst miatt.
A füstgenerátor nem segített. Sem kívülről sem belülről generálva füstöt nem észleltem a csomagtartóba ki-beáramlást. Az ajtót becsapva a kopoltyú pöffent egyet kis füstöt, tehát jól működik.
Megállapítás: A csomagtartó alatt összegyűlő gázhoz kell a menetszél túlnyomása ahhoz, hogy valamilyen résen benyomódjon a csomagtartóba és onnan az utastérbe.
Múltkor hibás adatot adtam a kipufogó átmérőre, ami valójában 60mm külső.
Vettem egy 63mm névleges külső átmérőjű kipufogó csövet, amit kolbászra levágva - mit az eredeti vége - éppen szorosan rá tudom húzni a gyárira. Az első tesztet 3 cm-rel a diszkarimán túllógatva végeztem. Hasonló kb 2 km-es táv 5000 fordulatba többször beleszaladva.
Az eredmény megdöbbentő. Az eddigi csomagtartóban mért 3500-4500pp Széndioxid leesett 450-470pp-re. Azaz helyes volt a feltevésem.
Megállapítás: Az eredeti kipufogó vég nincs túllógatva, sőt 2cm-rel bentebb végződik a karimánál. Ez lehetőséget ad a gáz visszaáramlásra a lökhárító mögé, ahol az megreked és a mentszél túlnyomására beáramlik a csomagtartóba, ahonnan a résre lenyitott ablak vákuuma elősegíti a gyors beáralását az utasérbe.
Ehhez valószíműleg szükség valamilyen tömítetlenségre a csomagtérben.
Véleményem továbbra is az, hogy nem a csomagtér tömítéseinek kellene megállítani a füstöt, annak távozni kellene tudni. Ezért minden olyan Giuliánál potenciális veszélyforrást gyanítok, ami hasonló kialakítású kipufogó véggel van szerelve mint az én Super-em, mert a tömítettség bármikor megszűnhet. Elérés, hibás javítások, hibás gyári össszeszerelés.
folyt. köv.
Tovább teszteltem autómat az utastérbe beáramló kipufogó füst miatt.
A füstgenerátor nem segített. Sem kívülről sem belülről generálva füstöt nem észleltem a csomagtartóba ki-beáramlást. Az ajtót becsapva a kopoltyú pöffent egyet kis füstöt, tehát jól működik.
Megállapítás: A csomagtartó alatt összegyűlő gázhoz kell a menetszél túlnyomása ahhoz, hogy valamilyen résen benyomódjon a csomagtartóba és onnan az utastérbe.
Múltkor hibás adatot adtam a kipufogó átmérőre, ami valójában 60mm külső.
Vettem egy 63mm névleges külső átmérőjű kipufogó csövet, amit kolbászra levágva - mit az eredeti vége - éppen szorosan rá tudom húzni a gyárira. Az első tesztet 3 cm-rel a diszkarimán túllógatva végeztem. Hasonló kb 2 km-es táv 5000 fordulatba többször beleszaladva.
Az eredmény megdöbbentő. Az eddigi csomagtartóban mért 3500-4500pp Széndioxid leesett 450-470pp-re. Azaz helyes volt a feltevésem.
Megállapítás: Az eredeti kipufogó vég nincs túllógatva, sőt 2cm-rel bentebb végződik a karimánál. Ez lehetőséget ad a gáz visszaáramlásra a lökhárító mögé, ahol az megreked és a mentszél túlnyomására beáramlik a csomagtartóba, ahonnan a résre lenyitott ablak vákuuma elősegíti a gyors beáralását az utasérbe.
Ehhez valószíműleg szükség valamilyen tömítetlenségre a csomagtérben.
Véleményem továbbra is az, hogy nem a csomagtér tömítéseinek kellene megállítani a füstöt, annak távozni kellene tudni. Ezért minden olyan Giuliánál potenciális veszélyforrást gyanítok, ami hasonló kialakítású kipufogó véggel van szerelve mint az én Super-em, mert a tömítettség bármikor megszűnhet. Elérés, hibás javítások, hibás gyári össszeszerelés.
folyt. köv.
SD17-09-2024 19:26:02 // 37101
ha valóban bemegy a víz és nem volt kifili az autó, akkor is én a kéderre gyanakodnék, nem arra hogy nincs elég nyomás ott a váztól, ha az ajtó nem lötyög azt nem fogod tudni jobban megzúzni
SD17-09-2024 19:23:31 // 37100
ha te mondod:)
Jó ako egy 100 milliós autónak nekiesik reszelővel, az lehet tudja hogy kell ezt elfogadom:)
Jó ako egy 100 milliós autónak nekiesik reszelővel, az lehet tudja hogy kell ezt elfogadom:)
Shadin17-09-2024 19:18:02 // 37099
Pont így néz ki az enyém is, és nem tudom miért csepegett be a zeső, de gondoltam ha beljebb csukom az egész ajtót, akkor jó kell legyen, és ezt nem tudom megtenni. Az ablakkeretet biztosan nem fogom hajtogatni, azok az idők elmúltak már :-)
Jó régen :-)
Jó régen :-)
Shadin17-09-2024 19:13:12 // 37098
Még mindig nem tudom mire gondolsz, nem valószínű, hogy bármit alkalmaznék amit írsz :-D Egyszerűen a zárnyelvet v. zárfogadót, beljebb akarom tenni ~2mm-rel, ahogy minden normális autónál lehet :-(
SD17-09-2024 19:12:29 // 37097
és egy leheletnyi kifele állás látod van a sarkánál is
SD17-09-2024 19:11:56 // 37096
SD17-09-2024 18:56:04 // 37095
Lehúzott ablaknál térddel betámasztasz belül meghúzod..
Rugóztatva nem erőszakolva, szépen engedi míg jó lesz.
Az ajtó alja is kiáll, vagy csak a felső keret?
Rugóztatva nem erőszakolva, szépen engedi míg jó lesz.
Az ajtó alja is kiáll, vagy csak a felső keret?
Shadin17-09-2024 18:20:10 // 37094
Megsasolom +1x, de nem tudom :-(
Shadin17-09-2024 18:19:36 // 37093
Az oldal síkjából kijjebb van picit és azt gondolom ez az oka, hogy felszerelt tetőcsomagtartóval egy durva felhőszakadásnál a kéder mögött csepegett be a víz a gyerek vállára. Meg az elsők jobban puffannak becsukásnál, míg a hátsók nem olyan szépen, picit lehetne beljebb, hogy határozottabb legyen a zárás.
Shadin17-09-2024 18:15:55 // 37092
A zár sem állítható az ajtón.
A zárnyelvet megpróbáltam kalapálni ill elforgatni egy csavarhúzóval, de nem engedett és nem mertem tovább erőszakolni :-(
A zárnyelvet megpróbáltam kalapálni ill elforgatni egy csavarhúzóval, de nem engedett és nem mertem tovább erőszakolni :-(
SD17-09-2024 17:13:54 // 37091
De mi a baj, lóg az ajtó?
Fogod megemeled, 20cm-re kinyitva míg jó nem lesz kb. A szervízben is így csinálnák meg.
Opció kettő a zsanéroknál lehet elől állítási lehetőség, de én csak a rángatós módot láttam addig.
De nehogy letört:D
Fogod megemeled, 20cm-re kinyitva míg jó nem lesz kb. A szervízben is így csinálnák meg.
Opció kettő a zsanéroknál lehet elől állítási lehetőség, de én csak a rángatós módot láttam addig.
De nehogy letört:D
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2024 14:28:39 // 37090
Igen! Szerintem a zár pozíciója állítható az ajtóban.
Kazes☻17-09-2024 14:25:52 // 37089
A képeket nézve, van körülötte három ponthegesztési nyom, tehát eléggé rögzítve van... de ettől még lehet, hogy lenne némi játéka és csak a festék, ill. a túl szoros helyzetben tartás állja az utadat, ugyanakkor az is lehet, hogy fixre van hegesztve (ha már kalapácsolásra sem mozdult) és a záron és/vagy az ajtón lehet/kell állítani.
SD17-09-2024 13:21:02 // 37088
Hehe kisorolt előlem a porsche:D
Nem voltam egyáltalán offenzív:D
De biztos megilyedt:D A sport auspufftól:D
Amúgy 140 felett elhagyja a hangját akkor lesz szerintem akkora a nyomás a kis tölcsérben hogy már kifele távozik a leszakadó áramlattal a hang lökéshullám.
A városi mormolás továbbra is kicsit tudning gófos:D
De ha kap csüvet:)))
Nem voltam egyáltalán offenzív:D
De biztos megilyedt:D A sport auspufftól:D
Amúgy 140 felett elhagyja a hangját akkor lesz szerintem akkora a nyomás a kis tölcsérben hogy már kifele távozik a leszakadó áramlattal a hang lökéshullám.
A városi mormolás továbbra is kicsit tudning gófos:D
De ha kap csüvet:)))
Shadin17-09-2024 13:04:53 // 37087
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2024 11:40:21 // 37086
Lehet. Az tuti, hogy az autóm gyári fékbetét anyaga más mint a korábbi évjáratokon, de nem találtam egyelőre semmi pontosabbat.
RomeoOne17-09-2024 11:10:53 // 37085
Erről a rézről eddig még csak az USA-val kapcsolatban hallottam. Az EU-ban is így van?
link
link
Shadin17-09-2024 11:03:31 // 37084
Kiváncsi leszek az eredményre.
Shadin17-09-2024 11:01:15 // 37083
Szűken illesztem a tágítóval :-)
A Remus külső átmérője 57mm, arra passzintom a rozsdamentes csövet aminek a végét gérbe vágom kb. abban a hosszban ahogy a gyári volt, az ~10cm.
Szerintem ha jól csinálom akkor nem kell bilincs, max teszek kis cementes ragasztót az illesztésbe, de elhagyni nem fogom sehogy se. 35° a gér.
A Remus külső átmérője 57mm, arra passzintom a rozsdamentes csövet aminek a végét gérbe vágom kb. abban a hosszban ahogy a gyári volt, az ~10cm.
Szerintem ha jól csinálom akkor nem kell bilincs, max teszek kis cementes ragasztót az illesztésbe, de elhagyni nem fogom sehogy se. 35° a gér.
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2024 10:13:04 // 37082
Rotinger T1 mart tárcsát fogok kipróbálni. Sosem voltam rajongója ezeknek a fúrt mart izéknek, de egy rövid levélváltásom volt a Tarox emberével. A Tarox Zero-ról kérdezgettem, és finoman visszakérdezett, hogy figyelembevéve hogy megégett a tárcsa, nem gondolkozok e mart vagy fúrt megoldáson, ami segít a fékbetéteknek pl hegyi autózáskor? A fúrtat én nem komálom, az nagyon megbontja az anyag integritását. Igen, a marás is, de jobban kihőkezelhetőek a belső feszültségek, ez saját alkatrészgyártási tapasztalat. Szóval a mart verziónak találtam több pozitívumát. Meglátjuk.
A betétek megint érdekes sztori. Semmilyen gyártói jelölés nincs rajta, csak az Alfa Romeo felirat. A betét anyaga viszont más mint ami most az autón van. A mostani GA 900x, ez pedig GA8135. Az ITT Inc. gyártja az anyagot olaszországban, nagyjából mindegy ki viszi fel a hordozó vasra. Sajnos a mostani adatlapját nem találom, de arra rájöttem, hogy 2021-ben környezetvédelmi szigorítás volt, és lecsökkentették a réz tartalmat a fékbetétekben max 5%-ra (2025-től 0.5%). A rezet, ami a hőátadást segíti..
Az akciós fékbetét amit vettem, viszont 2018-as, 10-30% közti réz tartalommal. Gondolom ettől akciós, új autóba nem építhető már. Nekem meg lehet hogy kapóra jön, egyelőre örülök neki nagyon. Hátha a jobb hőelvezetésű fékbetét a jobb hőelvezetésű tárcsával egy jó kombó lesz.
A betétek megint érdekes sztori. Semmilyen gyártói jelölés nincs rajta, csak az Alfa Romeo felirat. A betét anyaga viszont más mint ami most az autón van. A mostani GA 900x, ez pedig GA8135. Az ITT Inc. gyártja az anyagot olaszországban, nagyjából mindegy ki viszi fel a hordozó vasra. Sajnos a mostani adatlapját nem találom, de arra rájöttem, hogy 2021-ben környezetvédelmi szigorítás volt, és lecsökkentették a réz tartalmat a fékbetétekben max 5%-ra (2025-től 0.5%). A rezet, ami a hőátadást segíti..
Az akciós fékbetét amit vettem, viszont 2018-as, 10-30% közti réz tartalommal. Gondolom ettől akciós, új autóba nem építhető már. Nekem meg lehet hogy kapóra jön, egyelőre örülök neki nagyon. Hátha a jobb hőelvezetésű fékbetét a jobb hőelvezetésű tárcsával egy jó kombó lesz.
SD16-09-2024 23:46:39 // 37081
Vagy fel slicceled, bilincs és gérbe vágod?
SD16-09-2024 20:52:39 // 37080
a passzdarab mit jelent? Csőtágítóval megmókolod?
Nem lenne jobb a a vége szélesebb lenne mint a cső?
Nem lenne jobb a a vége szélesebb lenne mint a cső?
SD16-09-2024 20:51:52 // 37079
Na pont nekem is 30k van benne és a Stelviót én is kihagytam mert úgy voltam vele hogy jó lenne még egy évet menne ez a fékbetét:D
Shadin16-09-2024 20:49:57 // 37078
Végül Rotinger lesz a tárcsa?
A betétek márkája ismert?
A betétek márkája ismert?
Shadin16-09-2024 20:46:25 // 37077
Meghosszabbítom a csövet, csinálok egy passzdarabot az elején tokkal, a végére egy 35°-os lecsapást. Fullgyári.
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2024 19:27:51 // 37076
Kiwi leszek 😄
Én meg a féktárcsákat várom, remélem a héten itt lesznek. Ez már betárazva:
Sok kedvem nincs hozzá.. De a lekotlott fékemhez sem, nagyon utálom már ahogy rezeg.
És már túl sok helyre nem mentem el a rossz fék miatt, lemaradtam egy Transzfogaras túráról is. Nem mertem elindulni a 30e km-es autómmal. :-( #bekaphatjaazalfaromeo
Én meg a féktárcsákat várom, remélem a héten itt lesznek. Ez már betárazva:
Sok kedvem nincs hozzá.. De a lekotlott fékemhez sem, nagyon utálom már ahogy rezeg.
És már túl sok helyre nem mentem el a rossz fék miatt, lemaradtam egy Transzfogaras túráról is. Nem mertem elindulni a 30e km-es autómmal. :-( #bekaphatjaazalfaromeo
SD16-09-2024 19:23:34 // 37075
Na akkor mi a terv? Én még agyalok hogy ez a spray flankonból ideiglenesen annyi meló mint megcsinálni rendesen:D
Mi a szitu?
Mi a szitu?
Shadin16-09-2024 18:11:13 // 37074
Szerdára itt a cső meg a tágító, gyártok egy szűk illesztést meg a végére egy jó gért és uccu neki :-D
SD16-09-2024 17:40:53 // 37073
amikor azt a kanyart sodrósan vettem az még nem garivesztés ugye?:D
SD16-09-2024 17:40:26 // 37072
Na ez vagány:) Meg vagyunk figyelve jó értelemben:))))
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2024 16:43:00 // 37071
A videók alapján nekem is a Remus tetszett legjobban, egyszer meghallgatom majd élőben :-)
Shadin16-09-2024 16:16:48 // 37070
Remus a hosszabbítással pont azt a pici pluszt adja amit hiányoltam belőle, nagyon nem egy erősködő sportdob.
Shadin16-09-2024 16:07:16 // 37069
Hát én amíg jön Aliról a cucc, addig rendeltem egy 55-ös tágítót, meg 60 cm d57-es rozsdamentes csövet :-)
Marad belőle :-)
Marad belőle :-)
Rohodi Mihály16-09-2024 15:45:56 // 37068
Szia Zsolt, nem csoda történt, olvassuk a fórumot :-) még ha sajna ritkán is.
Ha ilyen hibát látunk (látok), külön rászólok a kollégákra, hogy mi történhetett? Illetve próbálok segíteni, ha tudok róla, hogy hibáztunk valamiben.
Az érdeklődő formod 08.25 18:57-kor landolt nálunk, munkafelvevőnk másnap, 08.26-án reggel 08:47-kor hívott a ...7938 végű számról, a megadott számodon (...554), de nem ért el, mivel nem vetted fel.
Hibázott, sajnos nem hívott még több alkalommal, ezért elnézést kérek, a nevében is.
(Azt, hogy a veszprémi kollégák megkapták-e a formod, nem tudom, csak láttam, hogy oda is tudtál volna menni a form szerint.)
Az, hogy mikor tudunk valakit fogadni, nem csak annak a függvénye, hogy "tele vagyunk-e melóval", hanem az adott munka sajátosságától is függ, illetve a fenti hibát orvosolandó igyekszünk mihamarabb fogadni az autód.
Alfás üdvözlettel
Rohodi Mihály
Ha ilyen hibát látunk (látok), külön rászólok a kollégákra, hogy mi történhetett? Illetve próbálok segíteni, ha tudok róla, hogy hibáztunk valamiben.
Az érdeklődő formod 08.25 18:57-kor landolt nálunk, munkafelvevőnk másnap, 08.26-án reggel 08:47-kor hívott a ...7938 végű számról, a megadott számodon (...554), de nem ért el, mivel nem vetted fel.
Hibázott, sajnos nem hívott még több alkalommal, ezért elnézést kérek, a nevében is.
(Azt, hogy a veszprémi kollégák megkapták-e a formod, nem tudom, csak láttam, hogy oda is tudtál volna menni a form szerint.)
Az, hogy mikor tudunk valakit fogadni, nem csak annak a függvénye, hogy "tele vagyunk-e melóval", hanem az adott munka sajátosságától is függ, illetve a fenti hibát orvosolandó igyekszünk mihamarabb fogadni az autód.
Alfás üdvözlettel
Rohodi Mihály
SD16-09-2024 14:28:09 // 37067
Én azt vettem észre hogy hidegen sokkal életszerűbb a motor fordulatszám vesztése.
Igaz hidegen nem szokta rúgdosni az ember de szinte már már autó szerű:D
Itt ugye az volt a feladata hogy meg nem elolvadt műanyagcsővel hangot teszteljek, de nézd meg ugyan az az autó hogy veszi a fordulatot:D
Igaz hidegen nem szokta rúgdosni az ember de szinte már már autó szerű:D
Itt ugye az volt a feladata hogy meg nem elolvadt műanyagcsővel hangot teszteljek, de nézd meg ugyan az az autó hogy veszi a fordulatot:D
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2024 14:08:53 // 37066
Szerintem nincs fake sound, néztem több videót, de egyelőre nem én leszek aki bevásárol egy ilyen hátsó dobot XD Én azért hiszek még a gyári tervezésben, biztos volt abban munkaóra, hogy Maseratihoz méltó legyen valamennyire (szerintem így se XD), mégis megfeleljen minden előírásnak, igénynek.
Néha megkísért a dolog, hogy kéne sportosabb hang, aztán megnézek egy tonna videót, végigfülelem, és egyik se tetszik. És ennek alapvető oka, hogy ez egy modern motor, sosem fog rendesen szólni. Rárúgsz a gázra, elnyávogja magát, és fél óra mire visszatalál alapjáratra. Automata váltó, gpf, kibocsájtási normák.. Ha van bármi amit nem szeretek az autómban, akkor az pont ez. Rémes. Az összes sportkipufogó videón pedig a másik számomra fülgyilkos dolog ahllható, az a gyorsra hangolt hagyományos automata és a lassan fordulatot vesztő motor koprodukciója: dünnyög, purrog, dünnyög. XDD
Néha megkísért a dolog, hogy kéne sportosabb hang, aztán megnézek egy tonna videót, végigfülelem, és egyik se tetszik. És ennek alapvető oka, hogy ez egy modern motor, sosem fog rendesen szólni. Rárúgsz a gázra, elnyávogja magát, és fél óra mire visszatalál alapjáratra. Automata váltó, gpf, kibocsájtási normák.. Ha van bármi amit nem szeretek az autómban, akkor az pont ez. Rémes. Az összes sportkipufogó videón pedig a másik számomra fülgyilkos dolog ahllható, az a gyorsra hangolt hagyományos automata és a lassan fordulatot vesztő motor koprodukciója: dünnyög, purrog, dünnyög. XDD
SD16-09-2024 13:08:45 // 37065
Itt két dolgot hallok ebből, biztos hogy van benne elektronikus hormonfokozó, ez nem csak a motor hangja vagy akkor csapágyas:D
A SUV-val csapatás hát... ez ugyan ez a 2.0 GME motor?
Na most a durrogó váltások, én nekem mos supersprinttel is csak egyszer egyszer sikerül úgy váltani... most akkor ez a fékezett habzású szoftver miatt van?
A SUV-val csapatás hát... ez ugyan ez a 2.0 GME motor?
Na most a durrogó váltások, én nekem mos supersprinttel is csak egyszer egyszer sikerül úgy váltani... most akkor ez a fékezett habzású szoftver miatt van?
SD16-09-2024 12:49:31 // 37064
ezt a mai napig nem értem hogy utána tervezték át az autóban a szék helyét amikor már le volt adva kínába a rendelés a szőnyegre?:D vagy hogy sikerült rövidebrre?:D
amúgy lehet méretre gyártatni patentos szőnyeget sztem..
én végül a gumi szőnyegre tettem le a voksot, ez bődületes mennyiségű szemtéttől óvja meg a gyári kárpitot.. ez nekem nagoyn bejött:)
még úgy is hogy a Q4-hez valót vettem mart az olcsóbb volt:D:D:D, és a Q4 osztóműve miatt van az anyós lábtérnél egy beharapás benne, de nem zavaró
amúgy lehet méretre gyártatni patentos szőnyeget sztem..
én végül a gumi szőnyegre tettem le a voksot, ez bődületes mennyiségű szemtéttől óvja meg a gyári kárpitot.. ez nekem nagoyn bejött:)
még úgy is hogy a Q4-hez valót vettem mart az olcsóbb volt:D:D:D, és a Q4 osztóműve miatt van az anyós lábtérnél egy beharapás benne, de nem zavaró
attila_l16-09-2024 10:06:31 // 37063
Ha esetleg valakit zavar a tökéletlen gyári szőnyeg és esetleg nézte ezt, gondolván most eljött a megváltás, el kell, hogy szomorítsam. Kicsivel jobb mint a gyári (utóbbival ellentétben, ez néhol túl nagy), de távolról sem az igazi.
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2024 10:02:38 // 37062
Gondolom a csőhossz az értelme, lehet hatása a hangra, és az hogy egy Maserati mégis négy kidörgős legyen már. :-) Egyébként szerintem így videó alapján ez egy jó megoldás.
Érdekes élmény nézni ezt a videót amúgy is, a 40 millás alap Grecale olyan ismerős valahonnan, csak csúnyább belül XDD
Érdekes élmény nézni ezt a videót amúgy is, a 40 millás alap Grecale olyan ismerős valahonnan, csak csúnyább belül XDD
SD15-09-2024 16:47:03 // 37061
Ahha abarth tuningos Giuliák készülnek:D
SD15-09-2024 16:46:22 // 37060
Ma vettem klíma tisztító spray-t a flakonja miatt h majd szétvágom, meg 40-60mm fém bilincset hogy forgalomban is kipróbálhassam:D
Igaz ennyiért már aliról kipu véget is vehettem volna:D
De este lehet elmegyek egy körre a műanyag tuninggal:D
A kipufogó tuning, tuningja:D
Igaz ennyiért már aliról kipu véget is vehettem volna:D
De este lehet elmegyek egy körre a műanyag tuninggal:D
A kipufogó tuning, tuningja:D
RomeoOne15-09-2024 15:39:40 // 37059
A Q dobjából 4 cső jön ki. Ez nem az. Nem is igazán értem, hogy ennek így mi értelme, ez ilyen kamu 4 csőnek tűnik, mint anno pl. a Brera-n.
G-MANN🍀15-09-2024 11:41:07 // 37056
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
358
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?