Forum >> Giulia
SanyiJTD14-10-2024 10:13:01 // 37455
Lecseréltem, mert miért ne :D Váltóolajat is lecsereltem. Többféle diffi van, van amibe 1,4l kell azert vettem 2litert. Nem talaltam jelolest, hogy milyen diffi van az enyemen, ezert inkabb vettem kettot, hogy nehogy keves legyen. Alvazszam alapjan lehet lekerdezheto lett volna, de mar mindegy. Ugy voltam vele, hogy 30 utan ledobom megint ha mar megmaradt, de az autot ugye eladtam, igy nincs szuksegem ra.
RomeoOne14-10-2024 09:54:46 // 37454
Abból már lekérdezhető JSzP-n a vasaló márkája :D
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2024 09:44:56 // 37453
A rendszámán kívül mást nem látok tükröződni, mi lett végül?
RomeoOne14-10-2024 09:09:35 // 37452
Rá is kérdeztem most a srácnál, azt mondta a 190-hez volt közelebb, de az M0->M6 irányban mentek. Azt mondta a Mazda 6-tal is át szokott menni ezeken 140-nel. Akkor lehet nekem is bátrabbnak kéne lennem :D
RomeoOne14-10-2024 08:38:59 // 37451
Most ezt nem értem, miért mondhatná fel a biztosító a biztosítást?
SD14-10-2024 02:29:48 // 37450
Aki a tükröződésben a villanyos járművet véli felfedezni annak pár info mint OFF teszt tapasztalat.
A hangulata jó, hátsókerék 240 nem tudom mennyi lóerő.. "megy mint a barom"
De ami itt érdekelheti az embereket: a Giulia egy kezes, virgonc és könnyed autó, egyáltalán nincs az az érzés hogy gyenge lenne, sőtt:)
Könnyebb, ugrik, felébresz, minden is.
A másik kiszámolt, klnyelmes, halk, lenyugtat.
Ma már ki merem próbálni hogy 50% akksival indulok:D:D:D Remélem hazaérek:D
Mondta asszony minek viszem el mindig:P?:D Mondom hát most a Giu-n felmondhatja a biztosítót 2 hétig a biztosítást, bármikor, szóval szordínó van:P:D
A hangulata jó, hátsókerék 240 nem tudom mennyi lóerő.. "megy mint a barom"
De ami itt érdekelheti az embereket: a Giulia egy kezes, virgonc és könnyed autó, egyáltalán nincs az az érzés hogy gyenge lenne, sőtt:)
Könnyebb, ugrik, felébresz, minden is.
A másik kiszámolt, klnyelmes, halk, lenyugtat.
Ma már ki merem próbálni hogy 50% akksival indulok:D:D:D Remélem hazaérek:D
Mondta asszony minek viszem el mindig:P?:D Mondom hát most a Giu-n felmondhatja a biztosítót 2 hétig a biztosítást, bármikor, szóval szordínó van:P:D
SD14-10-2024 02:23:58 // 37449
Az utak nem versenypályákok:) Le legyetek túl elágaszkodók, legyetek inkább bátorak :D
A sportauspuff emígyen megreszelődött:)
Na most amellett hogy elég béna képeket csináltam mert még sok dolgom volt, siettem is..
Azért csak elmentem egy próba karikára, ugye a Casco most újra van kötve még két hét nyugi... rohadjanak meg hogy milyen alapon akar lenyúlni 90 ezer forinttal úgy hogy nem okoztam semmi kárt... ha meg úrjakötöm akkor kevesebb.. csodavilág..
Szóval a 7-esen gurulgásztam egyet, mert itt most nem a sebesség hanem a hanghatások érdekeltek:)
Tehát:
- hidegen továbbra is hangos:D:D:D ezek szerint a dob maga is szól az utastér felé:
- melegen teljesen elhalkul
- terhelésre alacsonyabb frodulaton szerintem jobb lett, de se nem mértem, és kb. 3 km-et mentem szóval igazából majd még figyelem:)))
- 3000 fordulat fölött egészen élvezetes orgánuma lett az autónak:)))
Még a sportkipu vég reszelésről hogy először nekikezdtem vasfűrésszel, mert nem találtam a flex-et:)) Hátt:D:D:D
Na de aztán úgy döntöttem előtúrom, és így lett 1 óra levágni, megcsiszolgatni eme szobrászati remekművet.
Köszönet Shadin cartársnak, aki áthagyományozta rám eme remek pár aliexpress típ. DE aczél, és full egyszerű de nagyszerű kipuvéget.
Ja a gyári véget ki kellett szerelnem, ettől aggódtam, de kifért és nem is randa:)
Még állítgatni lehet majd, egyelőre jó, vagy 10 évre:D
A sportauspuff emígyen megreszelődött:)
Na most amellett hogy elég béna képeket csináltam mert még sok dolgom volt, siettem is..
Azért csak elmentem egy próba karikára, ugye a Casco most újra van kötve még két hét nyugi... rohadjanak meg hogy milyen alapon akar lenyúlni 90 ezer forinttal úgy hogy nem okoztam semmi kárt... ha meg úrjakötöm akkor kevesebb.. csodavilág..
Szóval a 7-esen gurulgásztam egyet, mert itt most nem a sebesség hanem a hanghatások érdekeltek:)
Tehát:
- hidegen továbbra is hangos:D:D:D ezek szerint a dob maga is szól az utastér felé:
- melegen teljesen elhalkul
- terhelésre alacsonyabb frodulaton szerintem jobb lett, de se nem mértem, és kb. 3 km-et mentem szóval igazából majd még figyelem:)))
- 3000 fordulat fölött egészen élvezetes orgánuma lett az autónak:)))
Még a sportkipu vég reszelésről hogy először nekikezdtem vasfűrésszel, mert nem találtam a flex-et:)) Hátt:D:D:D
Na de aztán úgy döntöttem előtúrom, és így lett 1 óra levágni, megcsiszolgatni eme szobrászati remekművet.
Köszönet Shadin cartársnak, aki áthagyományozta rám eme remek pár aliexpress típ. DE aczél, és full egyszerű de nagyszerű kipuvéget.
Ja a gyári véget ki kellett szerelnem, ettől aggódtam, de kifért és nem is randa:)
Még állítgatni lehet majd, egyelőre jó, vagy 10 évre:D
RomeoOne13-10-2024 19:25:14 // 37448
Biztos lehet ezeken még gyorsabban is átmenni. Egyik haverom az M4 Competetion-nel (F82) átment ott a 3-ason 180-al (igaz az M0 irányában). Másik srác mesélte, aki mellette ült, azt mondta k.rva félelmetes volt.
Shadin13-10-2024 15:21:55 // 37447
Basszus, én is vettem 2 litert, így majd nálam is marad egy?
Miért cserélted?
Miért cserélted?
Shadin13-10-2024 15:20:35 // 37446
1-es 120, mert ott még baszaxanak
2-es, ha nincs senki a felhajtóról akkor 140, dilatációt kilengi
3-as és 4-es már egyszer megvolt 150-nel mert valami gyökér nagyon tudott mögöttem egyenesben jönni és idegesített :-)
Batta észak lehajtó 115, pedig az a Tehénnel megvolt 120-szal.
Öregszem :-(
2-es, ha nincs senki a felhajtóról akkor 140, dilatációt kilengi
3-as és 4-es már egyszer megvolt 150-nel mert valami gyökér nagyon tudott mögöttem egyenesben jönni és idegesített :-)
Batta észak lehajtó 115, pedig az a Tehénnel megvolt 120-szal.
Öregszem :-(
SanyiJTD13-10-2024 10:39:28 // 37445
RomeoOne13-10-2024 09:01:37 // 37444
Én olyan 120-130-cal szoktam átmenni az első kettőn, akkor még a bioakusztikus sebességhatárolóm nem sípol a jobb oldalamon. Az elsőt lehetne jobban hegyezni, a másodikat nem szívesen a 2 dilatációs hézag miatt. A 3. az 140-es simán. A 4.-ben meg megint ott az ugrató, de annak neki lehet nagyon gyorsan is menni, mert nem olyan éles.
Dacsi13-10-2024 08:47:57 // 37443
Sziasztok! Látom előkerült a TwisSpark emlék a fórumban és feltenném itt a kérdést hátha régóta Alfát birtokló tagok zsigerből válaszolnak: a héten Olaszországból került hozzám egy 89000 km-et futott patika 156, 1.8 TS, 2000-es évjárat. Motorja szépen jár, de 4000-es fordulattól elfogy, kínlódik. Volt bárkinek hasonló probléma? Valamint honosítás után szeretném elvinni olyan mesterhez aki érti és tudja a TwinSparkot. Tudtok ajánlani ilyen szerelőt? Köszönet
Shadin12-10-2024 21:42:07 // 37442
Mennyi a normasebesség az M0 felől az M6 elején azokban a kanyarokban?
RomeoOne12-10-2024 19:14:18 // 37441
Ja, a kapcsolódó szolgáltatások az nagyon nem prémium :D Mondjuk, ha a szerviz jó meg van egy megbízható szerelő az sokat dob, de azért ha egy BMW vagy Mercedes mellé odatennénk support-ban az Alfát... Mintha a Liverpool játszana Karancslapujtő ellen :DDD
De ezeket megbocsátom neki, amikor összeolvadunk és faljuk a kilométereket. Ahogy ez fekszi az utat, ahogy durrog váltáskor, ahogy megindul, amilyen magabiztossággal változtat irányt a kormánymozdulatokra... Minden úton újra szerelmes leszek. (Sztem az asszony már féltékeny :DDD )
Ma gondoltam kipróbálom milyen az M31-ról az M0-ra átvezető íven 140-el átmenni. 137-el kezdtem meg, mire a végére értem 145 volt (csak ki tartani akartam a sebességet, kicsit mélyebbre tolhattam a pedált). Kicsit félelmetes, de az autónak, úgy tűnt, ez egy könnyed manőver volt. Kézhátról még lazán megaláztam az M2-est is - ami a külsőben olyan 110 körül cammogott - ahogy bevágtam elé az épp megszűnő sávomból és egy gázfröccsel otthagytam a "porban".
Aztán még befűztem az M0-M6 átvezető közel 90 fokot fordító íveit is, azok is mindig csábítanak, hogy vajon mennyivel lehet még átmenni rajtuk? Csak ott egynémelyik íven ott vannak a dilatációs hézagok és nem szeretnék váratlan meglepetést azok miatt :D
De ezeket megbocsátom neki, amikor összeolvadunk és faljuk a kilométereket. Ahogy ez fekszi az utat, ahogy durrog váltáskor, ahogy megindul, amilyen magabiztossággal változtat irányt a kormánymozdulatokra... Minden úton újra szerelmes leszek. (Sztem az asszony már féltékeny :DDD )
Ma gondoltam kipróbálom milyen az M31-ról az M0-ra átvezető íven 140-el átmenni. 137-el kezdtem meg, mire a végére értem 145 volt (csak ki tartani akartam a sebességet, kicsit mélyebbre tolhattam a pedált). Kicsit félelmetes, de az autónak, úgy tűnt, ez egy könnyed manőver volt. Kézhátról még lazán megaláztam az M2-est is - ami a külsőben olyan 110 körül cammogott - ahogy bevágtam elé az épp megszűnő sávomból és egy gázfröccsel otthagytam a "porban".
Aztán még befűztem az M0-M6 átvezető közel 90 fokot fordító íveit is, azok is mindig csábítanak, hogy vajon mennyivel lehet még átmenni rajtuk? Csak ott egynémelyik íven ott vannak a dilatációs hézagok és nem szeretnék váratlan meglepetést azok miatt :D
Liquid12-10-2024 18:33:39 // 37440
Ez vezérlés módosító para is olyan volt mint az olajfogyás, volt akinél jelentkezett másnál nem. Gyanítom hogy ott is azokkal volt leginkább gond akik szórakoztak az olajjal, nem gyári alkatrészt raktak bele, vagy nem annyi volt az autóban amennyit az óra mutatott :)
Nekem egyikkel se volt gondom.
Nekem egyikkel se volt gondom.
WarbiRunner (Gyuri)12-10-2024 17:44:14 // 37439
Nem tudom, hogy én izgulni fogok e :-) Dupláztam a tétet a Giuliával, így már két multiair motor boldogít. És ami tök érdekes, hogy a Giulietta miatt nincs rajtam para. Az az autó jön-megy, és ad egy olyan megbízhatóság érzetet ami nekem nagyon szimpatikus. A Giulia még fiatal és garis, de nem tudom, hogy ugyanezt a bizalmat ki fogja e vívni hosszú távon.
Halesz12-10-2024 14:03:23 // 37438
Nálam már 114K és izgulok :)
Amúgy volt már olyan, hogy dadogott induláskor, aztán elfelejtette és azóta is vígan működik.
Amúgy volt már olyan, hogy dadogott induláskor, aztán elfelejtette és azóta is vígan működik.
Zselé12-10-2024 10:29:00 // 37437
Ma reggel a FB csoportba írt egy szegény kolléga, kinek a 2 éves 30k-t futott autója megmakkant, valószînű akku.
Hívta az Assistance-ot, nem volt sokkal beljebb. Egy bécsben ülő indiai callcenteressel tudsz beszélgetni, aki annyit tud hogy trélert küld… az se biztos, hogy hétvégén.
Na szerintem ez az, ami nem prémium!
Maga az autó minősége, műszaki megoldásai szerintem elférnek a prémiumok közt, mondjuk egy erős 4-essel (ha azt veszem, hogy hogy csukódik az ajtó, meg mi meg nem zörren a beltérbe).
De a kapcsolódó forgalmazói szolgáltatásokat megismerve sírva rohanna bárki egy Suzukiért…
Persze, a vezetési élmény, motor/váltó/futómű és a design, az mindent visz - ezért vettük. De a fenti elmaradók miatt életképtelen egy ilyen piacon a dolog, pedig csak egy ici-pici hiányozna! Azaz az autó értékéhez és pozícionálásához megfelelő szolgáltatási színvonal…
Hívta az Assistance-ot, nem volt sokkal beljebb. Egy bécsben ülő indiai callcenteressel tudsz beszélgetni, aki annyit tud hogy trélert küld… az se biztos, hogy hétvégén.
Na szerintem ez az, ami nem prémium!
Maga az autó minősége, műszaki megoldásai szerintem elférnek a prémiumok közt, mondjuk egy erős 4-essel (ha azt veszem, hogy hogy csukódik az ajtó, meg mi meg nem zörren a beltérbe).
De a kapcsolódó forgalmazói szolgáltatásokat megismerve sírva rohanna bárki egy Suzukiért…
Persze, a vezetési élmény, motor/váltó/futómű és a design, az mindent visz - ezért vettük. De a fenti elmaradók miatt életképtelen egy ilyen piacon a dolog, pedig csak egy ici-pici hiányozna! Azaz az autó értékéhez és pozícionálásához megfelelő szolgáltatási színvonal…
Piritu - 1.000.00011-10-2024 22:01:46 // 37436
Bocs, csak 470e volt a TS, a többi csak benzines volt...
Piritu - 1.000.00011-10-2024 21:39:30 // 37435
"A ts 16V vezérlésmódosítója ami persze összességében olcsóbb alkatrész volt.. az pl: 60ezrenként tuti kuka volt, hidrotőkék stb.. LMM, trafók stb.. " - érdekes amit írsz. Bő 600e TS km alatt nem nagyon volt ezekkel bajom. Vezmódosítót is csak a gyárban beszereltet kellett cserélnem, amit utána beraktak más sosem. PHuBi most 110e-nél jár, abban még az eredeti van...
leopop311-10-2024 21:37:49 // 37434
Óriási igazad van. Tű pontos megfogalmazás 👌
leopop311-10-2024 21:35:48 // 37433
Kb a 159/Brera 2.2/3.2 JTS vezérműláncához hasonlítanám az esetet. Ugyanolyan rejtély mert van akinek 60 ezer km nél cserélték a gyárit mert megnyúlt van akinek 250 ezernél 😅
Piritu - 1.000.00011-10-2024 21:34:53 // 37432
Hétfőn voltam a győri Alfa szalonban.
Az ott látott választék pecsételi meg az Alfa sorsát. Egy személyautó, két SUV és messiásként várjuk hozzá a harmadik SUV-ot :-(
OFF
Két teremmel odébb a Mazda szalonban meg egy csodálatos kétüléses kabrió hívogat...
Még szerencse hogy már Fiatként megnézegettem és számomra nem alternatíva a GTV/Spidernek.
ON
Az ott látott választék pecsételi meg az Alfa sorsát. Egy személyautó, két SUV és messiásként várjuk hozzá a harmadik SUV-ot :-(
OFF
Két teremmel odébb a Mazda szalonban meg egy csodálatos kétüléses kabrió hívogat...
Még szerencse hogy már Fiatként megnézegettem és számomra nem alternatíva a GTV/Spidernek.
ON
Piritu - 1.000.00011-10-2024 21:29:39 // 37431
...ezért nem lehet választani. Van ami van (maradt)...
Zselé11-10-2024 21:07:30 // 37430
Hmm miközben egy cikk szerint halomban állnak az eladatlan Giuliák odaát?
carver11-10-2024 20:07:06 // 37429
hallottátok hogy már nem Imparato az Alfa vezére?
félreverték a harangokat a Stellantisnál, nagyon remélem hogy nem pecsételődik meg az Alfa sorsa. USA-ban egy vicc, hogy nem lehet már QV-t venni, 1 azaz EGY felszereltségi szinttel lehet Giuliát és Stelviot venni...
félreverték a harangokat a Stellantisnál, nagyon remélem hogy nem pecsételődik meg az Alfa sorsa. USA-ban egy vicc, hogy nem lehet már QV-t venni, 1 azaz EGY felszereltségi szinttel lehet Giuliát és Stelviot venni...
carver11-10-2024 20:03:51 // 37428
próbálok nem gondolni rá.... ~69000 km, pár hete járt le a gari...
VKG231!!! (156+75)11-10-2024 17:07:55 // 37427
Nem volt kuka 60 ezrenként. Hidrotőkék se.
SD11-10-2024 16:39:47 // 37426
Másrészről viszont vannak 400-500 lóra húzott 1.4 MA motorok, és futkosnak azért szép számmal..
A ts 16V vezérlésmódosítója ami persze összességében olcsóbb alkatrész volt.. az pl: 60ezrenként tuti kuka volt, hidrotőkék stb.. LMM, trafók stb.. nem kevés pénz volt ott ilyen rejtett bombákban.
A Giulia 7-8 évesen meg futómű, váltó, kaszni, belső, minden jó, az MA modul ami kérdéses, de erre mondom hogy egy szoftveres optimalizáció, vagy valami olaj trükk csak kialakul előbb-utóbb..
A ts 16V vezérlésmódosítója ami persze összességében olcsóbb alkatrész volt.. az pl: 60ezrenként tuti kuka volt, hidrotőkék stb.. LMM, trafók stb.. nem kevés pénz volt ott ilyen rejtett bombákban.
A Giulia 7-8 évesen meg futómű, váltó, kaszni, belső, minden jó, az MA modul ami kérdéses, de erre mondom hogy egy szoftveres optimalizáció, vagy valami olaj trükk csak kialakul előbb-utóbb..
zgi52111-10-2024 15:41:21 // 37425
Egyetértek, ráadásul ez az MA probléma húzódik generációkon át tizenéve, nem hiszem el, hogy ez nem orvosolható, kezelhető ennyi idő alatt. Sztem akad olyan vevő akit ez elijeszt a benzines Giutól..
SD11-10-2024 15:07:48 // 37424
Nekem most 30 ezer és eddig pöpec:)
SD11-10-2024 15:07:01 // 37423
Én ugyan azt tervezem csinálni mint eddi mindig:
- igyekszem felmérni milyen ütemben amortizálódik
- ehhez hozzáigazítom a használat gyakoriságát
- ezzel beállítom a pénz folyatás ütemét
Az így megspórolt dellát elkölthetem tuningalkatrészre:D
Pl karbonfarok és 300le csipptuning, ezesetben sajnos asszony elég csúnyán megkárosított, mert végül a csipptuning és a karbonfarok is neki jutott, egy tesla-hoz ragasztva:D Viszont Giuliával így ellovagolunk a végtelenbe mert ebben az esetben tényleg csak akkor lesz elővéve amikor kell:))))
:O..... :D hogyén mekkora egy jószívű vagyok, de minek?:D
- igyekszem felmérni milyen ütemben amortizálódik
- ehhez hozzáigazítom a használat gyakoriságát
- ezzel beállítom a pénz folyatás ütemét
Az így megspórolt dellát elkölthetem tuningalkatrészre:D
Pl karbonfarok és 300le csipptuning, ezesetben sajnos asszony elég csúnyán megkárosított, mert végül a csipptuning és a karbonfarok is neki jutott, egy tesla-hoz ragasztva:D Viszont Giuliával így ellovagolunk a végtelenbe mert ebben az esetben tényleg csak akkor lesz elővéve amikor kell:))))
:O..... :D hogyén mekkora egy jószívű vagyok, de minek?:D
G-MANN🍀11-10-2024 15:04:14 // 37422
Nem, ott minden ok, nem vol csere, tökéletesen működik.
Zselé11-10-2024 14:34:40 // 37421
Az, amit írsz, egy szomorú dolog, de igen: kb. a W124-es Mercivel ment a sírba a teória... annak is vagy 30 éve lassan.
Bizony, minden "prémium" autónál megvannak ezek a dolgok. Egy millió Ft sok pénz, de az inkább 700 ezer - és ennyit költöttünk el épp egy fél éve a 13 éves, 400k-t futott 159 váltó-kuplung-kettős tömegű trióra ;)
Ezek az autók sokkal bonyolultabb műszaki megoldásokat tartalmaznak, mint egy Corolla. Ennél fogva, hogy mi mennyire lesz tartós, azt az idő dönti el, de úgy néz ki, ennek a típusnak ez a "baja".
Megteheted, hogy mindig garis prémiummal jársz: sok pénzt áldozol, és mindig jó lesz neked. Megteheted azt is, hogy veszel egy faék autót, ahol nincsenek ilyen gondok.
Meg megteheted, hogy veszel egy 5-6 éves, 100k felett futott, már nem garis prémiumot az új ára szűk feléért, a többit meg ráköltöd a szervízen...
Kb. ezeket látom. Olcsó, jó, problémamentes - ezekből kettőt lehet választani :)
Bizony, minden "prémium" autónál megvannak ezek a dolgok. Egy millió Ft sok pénz, de az inkább 700 ezer - és ennyit költöttünk el épp egy fél éve a 13 éves, 400k-t futott 159 váltó-kuplung-kettős tömegű trióra ;)
Ezek az autók sokkal bonyolultabb műszaki megoldásokat tartalmaznak, mint egy Corolla. Ennél fogva, hogy mi mennyire lesz tartós, azt az idő dönti el, de úgy néz ki, ennek a típusnak ez a "baja".
Megteheted, hogy mindig garis prémiummal jársz: sok pénzt áldozol, és mindig jó lesz neked. Megteheted azt is, hogy veszel egy faék autót, ahol nincsenek ilyen gondok.
Meg megteheted, hogy veszel egy 5-6 éves, 100k felett futott, már nem garis prémiumot az új ára szűk feléért, a többit meg ráköltöd a szervízen...
Kb. ezeket látom. Olcsó, jó, problémamentes - ezekből kettőt lehet választani :)
SD11-10-2024 14:07:22 // 37420
Akkor megvolt a faceliftben is a csere?
SD11-10-2024 14:06:54 // 37419
Hát elég nagy vész, főleg hogy egyáltalán 300 ezer km előtt szóbakerül.
Ezt úgyértem hogy más gyártóknál ennyi egy futómű javítás, vagy egy sor injektor vagy mittom.. ilyen kopó fogyó alkatrészek..
Azért azt is vegyük hozzá hogy egy 1500kg-os autó, ami tud 5 litert fogyasztani és 200-300 lóerő, EURO6D és 5 személyes.. 5csillagos törésteszttel..
Nem lehet minden kazánacélból:D
Én akkor is azt mondom amit a váltóval műveltek az EURO normák miatt az rázza szét, amióta láttam azt a videót amit belinkeltél, egyre erősebben látom ez a motor nem úgy van balanszírozva hogy bármikor 2000-es fordulat alá kéne menjen..
Konkrétan a főtengely körül, a hengerfej a turbo van a legtávolabb, ezek kaják a legnagyobb amplitudóval ezeket a kiegyenlítetlen rezgéseket, és kb. mintha megráznál egy vödör csavart úgy verik szét egymást az alkatrészek.
Ha valami miatt chiptunigot iratok ez lesz az első amit orvosolni szeretnék!
A "kávédaráló hang" az valójában motor daráló hang szerintem.
Ezt úgyértem hogy más gyártóknál ennyi egy futómű javítás, vagy egy sor injektor vagy mittom.. ilyen kopó fogyó alkatrészek..
Azért azt is vegyük hozzá hogy egy 1500kg-os autó, ami tud 5 litert fogyasztani és 200-300 lóerő, EURO6D és 5 személyes.. 5csillagos törésteszttel..
Nem lehet minden kazánacélból:D
Én akkor is azt mondom amit a váltóval műveltek az EURO normák miatt az rázza szét, amióta láttam azt a videót amit belinkeltél, egyre erősebben látom ez a motor nem úgy van balanszírozva hogy bármikor 2000-es fordulat alá kéne menjen..
Konkrétan a főtengely körül, a hengerfej a turbo van a legtávolabb, ezek kaják a legnagyobb amplitudóval ezeket a kiegyenlítetlen rezgéseket, és kb. mintha megráznál egy vödör csavart úgy verik szét egymást az alkatrészek.
Ha valami miatt chiptunigot iratok ez lesz az első amit orvosolni szeretnék!
A "kávédaráló hang" az valójában motor daráló hang szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2024 13:23:37 // 37418
Nem a legnagyobb vész? Nálam kicsapja a biztit ez a hozzáállás, hogy a prémium attól prémium, hogy lehet menőzni vele, hogy egy egymillás szerviz ugyan mi nekem. Tényleg erről szól a "prémium" kategória, hogy veszek valamit, aztán mosolyogva milliókért tákoltatom, hogy működjön? Közben boldogan hátradőlök, hogy ezt is megtehetem? Milyen idétlen hülye világ ez?
A prémium eredetileg..régen, amikor még volt értelem az emberek fejében. Na akkor azt jelentette, hogy egy drágán megvehető valami, cserében műszaki igényességet, és tartósságot kap a vásárló. Valamit, ami jobb, mint az átlagos.
Ma már prémium autó nincs. Prémium vevő van, aki boldogan fossa bele a pénzét a prémiumnak nevezett gyártók zsebébe.
A prémium eredetileg..régen, amikor még volt értelem az emberek fejében. Na akkor azt jelentette, hogy egy drágán megvehető valami, cserében műszaki igényességet, és tartósságot kap a vásárló. Valamit, ami jobb, mint az átlagos.
Ma már prémium autó nincs. Prémium vevő van, aki boldogan fossa bele a pénzét a prémiumnak nevezett gyártók zsebébe.
G-MANN🍀11-10-2024 12:19:24 // 37417
Nálam
My19
36ekm-nél volt cserés
My21
50ekm és minden okk
My19
36ekm-nél volt cserés
My21
50ekm és minden okk
SD11-10-2024 12:04:32 // 37416
Na most pont ez van velem is:D
SD11-10-2024 12:03:29 // 37415
Én hallottam 150-200 ezret futottat is.. nem törvényszerű, én szerintem nagyon használat függő.. De tegyük hozzá hogy az 1 milliós árával nem a legnagyobb vész ami bekövetkezhet. Azt kéne megoldani hogy lehessen felújítani...
WarbiRunner (Gyuri)10-10-2024 22:08:20 // 37414
Nem tudom. Itt a fórumon elég sok autóban cserélték, sajnos lehet azt mondani, hogy 50-100e közti élettartamot tud. Persze az sem igaz, hogy minden 100e fölött futott autóban már cseréltek, szóval lehet hogy szerencsétől függ, lehet hogy a használat módjától, nehéz megmondani.
Zselé10-10-2024 21:15:25 // 37413
Nekem még olyan 30 ezer körül néha döccent, de hibakódot sose dobott. Aztán mióta Motult kap, lekopogom nincs gond… ma léptük át a 80 ezret.
zsoltee8310-10-2024 21:11:13 // 37412
Igaz nekem Stelvio van, de az én autómban is cserélték gariban a Multiair egységet. 2020-as autón 1 éve, elmúlt már akkor 3 éves. Viszont ezzel a multiair dologgal mi a helyzet? Erre lehet számítani, hogy 60-70ekm az élettartama vagy mi a fene? Gari nélkül valami 700k az alkatrész...
WarbiRunner (Gyuri)10-10-2024 13:49:10 // 37411
Bármelyik márkaszerviz meg kell hogy tudja mondani, én is vittem a papírt, de valójában a rendszerükből nézték ki alvázszám alapján. Ha 21-es az autó, 99% hogy 3+2 év van rá.
G-MANN🍀10-10-2024 13:47:13 // 37410
Szervizt megkérdeztem, nálam ezvan az autón, 3+2 év
zgi52110-10-2024 09:22:13 // 37408
Peti16V09-10-2024 22:57:00 // 37407
Átnéztem minden papírt, sehol nincs 5 év, csak 3 :(
Azért a Pappasszal még futok egy kört, hátha ők találnak valamit.
Azért a Pappasszal még futok egy kört, hátha ők találnak valamit.
Peti16V09-10-2024 22:54:52 // 37406
Én is kényelmes vagyok, nem szeretek se fázni, se izzadni, és ez állandó beállítással nem megy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?