Forum >> Giulia

Piritu - 1.000.00009-04-2025 16:36:28 // 38927
A letöltött zipben van egy instrukció abból másoltam ki.
Piritu - 1.000.00009-04-2025 16:35:12 // 38926
Ott latom.
Ha elinditod a letöltést 27 GB-os zip jön le. Abban van a kettö rész, az egyiket kell feltenni a stickre.
quash09-04-2025 16:22:28 // 38925
Ez hol látod?
Tudomásom szerint maps.mopar.eu-ról kell map-ot letölteni, itt regisztrálod Giu-t VIN-el, és adja a hozzá való térképet.
Kb. 3-4 havonta van új map.

Shadin09-04-2025 13:02:53 // 38924
Nem elég hogy domború, még ha szándékosan is, de nem is fog egyenletesen, sugárirányban belülés kívül sokal kisebb arányaiban a súrlódó felület, mint a széleken.
Shadin09-04-2025 12:45:03 // 38923
Nekem nem kell bele kocka, már úton van a banán forma régi Brembo. Tuti h valami eu-s economy faxság miatt variáltak...
Shadin09-04-2025 12:43:17 // 38922
Itt a pic. szerint 2017-ben váltottak EU/UK piacon, az én '19-es nyergemben a régi volt, bár USA-ból jött...
SD09-04-2025 10:23:18 // 38921
Szerintem ez költség optimalizálás: a négyzetes tömböt kevesebb anyagveszteséggel lehet gyártani, az hogy domború az aggasztóbb...
WarbiRunner (Gyuri)09-04-2025 09:37:00 // 38920
Mikortól változtattak? MIlyen évjáratok nem téglák? A fékbetét anyaga is változott, amit vettem 2018-as gyári hátsó, az tele van rézzel. A 21-es-ben csak pár ezüst színű forgács volt. Úgy látom, hogy tapasztalataid nyomán fog összeállni az első fék "tuning"..
Piritu - 1.000.00008-04-2025 22:25:50 // 38919
Megvan miért 27GB. Két térképcsomag van benne, mindkettő 13+ GB.
Lehet választani hogy melyiket töltöd fel a kocsiba:
Piritu - 1.000.00008-04-2025 18:11:09 // 38918
Én is kíváncsi vagyok. A térképfájlra csak 13,2 GB-ot ír.
Shadin08-04-2025 16:30:39 // 38917
Olyan 10-15% felület, meg egyenletesebb nyomáspontok a teljes felületen, laikusként nézve is jelentős az eltérés és nem tufom mi szükség volt erre a degradációra.
SD08-04-2025 15:09:52 // 38916
No para szerintem nincs nagy különbség, majd én veszek EBC-t és eladom neked a banánt:)))
Shadin08-04-2025 15:01:39 // 38915
Abbahagyom már, csak még ez.
Felül az új, alul a régi.
Shadin08-04-2025 14:39:43 // 38914
És ott a Brembo embléma jobb oldalt.Én barom meg kidobtam :-(
Shadin08-04-2025 14:37:46 // 38913
Most, hogy mondod, banánossal jött a nagy nyereg is.
leopop308-04-2025 13:54:57 // 38912
Stage 3 mod és érzésre 400 le +++ 😅🤣
leopop308-04-2025 13:52:35 // 38911
Pontosan :DD
Shadin08-04-2025 13:22:02 // 38910
Rajtam ne spóroljanak surlódó felületet :-)
Shadin08-04-2025 13:20:38 // 38909
Ami a polcon volt :-(
Vettem egy "banán" alakút (is)
Liquid08-04-2025 13:18:54 // 38908
27GB???? bakker mi az Isten van abban? :)
Piritu - 1.000.00008-04-2025 13:15:08 // 38907
27GB a frissítés, először 9GB-nél, másodszor 8-nál, harmadszor 26,9-nél állt le úgy a letöltés hogy nem lehetett tovább folytatni….
Este újra megpróbálom….
SD08-04-2025 10:17:18 // 38906
itt egy '18-as


ez meg '23-as és úgy tűnik ebben a banán alakú van
SD08-04-2025 10:15:03 // 38905
Igen még nem tudják azok akik most veszik ezeket a "kütyüket" hogy talán pont úgy fognak öregedni mint az aliexpresszes elektronikai lomok, tehát a sufniba kerülnek csak egy 15-20 milliós lom azért jobban megfekszi az ember gyomrát:D
leopop308-04-2025 10:11:37 // 38904
Szánalmas a száomi nem kicsit hanem nagyon.
Csak azt nem értem, hogy az emberek még veszik is őket elég rendesen. Mondjuk aki ezek után is veszi lehet meg is érdemli, hogy így átbasszák.
Őszintén szólva elektronikai cikkek terén is kerülőm őket ahogy csak tudom 😉
Shadin08-04-2025 09:19:32 // 38903
Az EBC meg még a régi alapján készült, vagy rossz a kép :-(
Shadin08-04-2025 09:16:05 // 38902
Na vajon mi lehet az oka, hogy ezen a piacon változott a betét?
Az eredeti verzió normális betét.
Shadin08-04-2025 09:01:54 // 38901
Viszont az eredeti >2017-es fékbetét 77368321 cikkszáma már jól néz ki, ezt is elfejlesztették :-(
BREMBO P 23 185

Veszek egy "régit", régen minden jobb volt :-)
Shadin08-04-2025 08:58:44 // 38900
VW csoport, mindkettő Brembo nyregbe, a felső a 315/345, az alsó meg a 340-es tárcsához való nyreghez van:
Shadin08-04-2025 08:52:18 // 38899
Autodoc is mindig hazudik, ráadásul amit küldtél az nem is a jó autó :-(
SD08-04-2025 08:51:43 // 38898
szarafék, ezt nézzétek, má biztos vót:D
Shadin08-04-2025 08:50:38 // 38897
Kiváncsi leszek a tiedre :-)
Egyébként ezek a cikkszámok: 77367677; 77361118
Mind koczka. Akkor talán az EBC nem, már ha ez van a képen.
AlfaWorkShop
Shadin08-04-2025 08:46:18 // 38896
Kicsit bonyolultabb, a korábban linkelt BACCAble projekt, egyik okossága.
SD08-04-2025 08:42:18 // 38895
ez inkább igénytelen megoldásnak tűnik, akkor a gyári ilyen?
itt azt hazudja nem mind ilyen..

itt meg az EBC

akkor adhatom el a gyári tárcsát meg betétet?:P
SD08-04-2025 08:36:31 // 38894
mikor lehet így kikapcsolni a kipörgésgátlót?:)
gondolom egy bitet kéne átállítani, csak melyiket?:D
quash07-04-2025 22:29:06 // 38893
~35-40p szokott kb lenni, ennek megfelelő távolság ... :)
quash07-04-2025 22:28:11 // 38892
Frissítést csak járó motorral engedi ...
Mondjuk azt még nem próbáltam, mi van ha közben leállítom.
Liquid07-04-2025 21:51:59 // 38891
Azt tudja valaki hogy lehet "Külső" táplálásra váltani?
Mert a gyújtást leveszi X idő után automatikusan. Pl. ózonozásnál nem lenne rossz. Vagy firssítésnél.
Shadin07-04-2025 21:42:52 // 38890
Offossal vagy 50 percig autóztam...
Piritu - 1.000.00007-04-2025 21:27:51 // 38889
Most töltöm le a térkép frissítést. Az megvan hogy FAT32-re kell formázni a sticket meg hogy a letöltött zip-et kicsomagolva kell rátenni.
Utána csak rádugom és megy magától, de kb mennyi ideig?
Milyen messze kell mennem hogy felkerüljön? Nem akarom alapjáratom ketyegtetni fél-egy órán át.
Shadin07-04-2025 19:41:22 // 38888
Trehány munka, OCD-sek lapozzanak tovább :-(
Shadin07-04-2025 19:40:35 // 38887
Csak miheztartás végett, a 159-es nyeregben is mint a Giulia 305-ösében is, a betét kvázi illesztve van a tárcsához.
Shadin07-04-2025 19:21:25 // 38886
Ez a féltégla fékbetét egy rossz vicc :-(



A külső íven a betét két sarka fekszik ki a tárcsa pereme felé, míg a belső íven meg a betét alsó széle közepe. Elnézést a skiccért, csak egy draft szemléltető:



Oké hogy majd bekopik, de akkor is csak a középső sávon "fog" teljes mértékben a betét, míg a külső gyűrűkön nem annyira :-(
Ráadásul le merném fogadni, hogy a 305-ös betétek felülete legalább ekkora, ha nem nagyobb.
WarbiRunner (Gyuri)07-04-2025 10:14:43 // 38885
Ja a zsír..Mannol ha jól rémlik. Adták a bótba, réz tartalmú hőálló szilikonzsír. De van kifejezetten fékcsúszka zsír is (pl. ATE).
WarbiRunner (Gyuri)07-04-2025 10:11:07 // 38883
Szerintem igen. Imbuszkulcs kell hozzá, és hátulról kitekered őket. A konzolt nem kell levenni.
SD07-04-2025 05:21:50 // 38882
A csuszkákat ki lehet venni a fék komplett szétszerelése nélkúl?
Tehát fék kórmegbontása, betétek kiszedése nélkül?

Milyen zsírt használtál az újrakenéshez?
Shadin06-04-2025 20:07:41 // 38881
Akkor holnap kocsikázni fogok 🤣
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2025 19:47:04 // 38880
Nekem bekopott szépen. A fékező felület is bevonatolva volt, elsőre elég rondán nézett ki. Aztán szépen kifényesedett.
Shadin06-04-2025 14:55:23 // 38879
Az első pici próbafékezések után a tárcsa közepén látszott csak súrlódás, majd később kopott egyre szélesebben arányos mértékben. Szétszedtem, minden rendben, nem fordul be, nem feszül sehol, egyszerűen mintha domború lenne a betét felülete. Amennyiben így van, be kell kopnia rendesen a betét egész felületén. Gondolom neked is bekopott azóta rendesen.
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2025 14:49:21 // 38878
Most jártam erre, igen, neked is félre kopott. Nálam mintha bebillent volna, úgy kopott. A saját nem feltétlen helyes magyarázatom az volt, hogy a megszorult tüske ami nem engedte középre visszaállni a nyerget, az az eredendő ok. Nem fékezés közben kopott félre, hanem normál menet közben ért hozzá a tárcsához, és darálta be előbb a belső oldalt. Onnantól pedig fékezéskor a külsőt is abban a szögben koptatta.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.