Forum >> Gumi, felni, futómű

Liquid05-10-2014 20:50:19 // 17563
és?
a diplomád is semmissé vált 20 év alatt?
Péter14505-10-2014 18:20:42 // 17562
Köszi, simán átment a vizsgán így is. Tavaszra halasztottam a beszerzést, akkor meg valószínű, hogy újat veszek.
GTPeti04-10-2014 14:29:39 // 17561
Erre csak egyet mondok: EU.
.......................04-10-2014 08:23:38 // 17560
Hű akkor a külföldön vett vonóhorog sem lesz jó?
[k i z z o]04-10-2014 08:20:52 // 17559
A TÜV nem magyarországi szerv, nem kötelesek elfogadni a bizonylatukat.

Magyarországon erre a műszaki bizonylat szolgál.

Ugyanolyan játék, mint a diploma, végzettség legalizálása más országokban.
mreni04-10-2014 07:47:55 // 17558
Nekem nem kell bemutatni,hetente 3-4autot viszek vizsgára...
Lehetne ezekről beszélgetni,de nem itt
mreni04-10-2014 07:46:27 // 17557
Itthon nem fogadják el a tuv papirt csak ugy,be kell ballagni a lefordított változatával az nkh-hoz kerni atalakotasi engedélyt,ezutan bejegyzik a forgalmiba. Sajnos ez igy mukodik.
.......................04-10-2014 07:45:06 // 17556
A gyár azt 20 éve adta ki ,azóta változott a világ
.......................04-10-2014 07:41:39 // 17555
Nekem volt biciklivel autós balesetem ha a ladán anno van gallytörő akkor ma nem élnék
Xixo03-10-2014 22:16:31 // 17554
Nekem bele van írva a forgalmiba, hogy Hm: 420mm, soha egy szót nem szóltak...
Liquid03-10-2014 22:13:42 // 17553
de bakker ha valami gyári??? vegyék le a Jaguár, a Rolls, a régi Mergák jeleit, meg a régi kocsik minden kiálló alkatrészét? ez egy ökörség. Amire a gyártáskor megadták a típusengedélyt azt azért nem kéne felülbírálni szerintem. De ez csak egy kiragadott példa volt, illusztálandó a gyepesagyúságukat, ami kellő mértékű aroganciával is párosul.
redbull9003-10-2014 22:02:26 // 17552
Baromság... ha elütnek 100al anélkül is belepusztul az ember...
Csak vkinek.nem.tetszett... meg pár ember arra használta ha vki gecizett előtte sérülés nélkül megnyomdta az autódat...
De mikor kifut eléd egy vad és a gallytörő miatt maradsz életben meg a kocsid is....olyankor meg hála Isten h van...
.......................03-10-2014 21:40:22 // 17551
A gallytörő életveszélyes a gyalogosokra ,
Vegyéki is le ,helyes
gecsa03-10-2014 21:37:00 // 17550
Erről azért tudnék mesélni, de max személyesen, nem netre való. A lényeg, hogy a kijelentés nem állja meg a helyét..
Liquid03-10-2014 21:35:23 // 17549
az hogy a túlképzett, megfelelő méretű arccal rendelkező NKH által tiltva vagyon és aki ennek ellenére átengedi, azt jól meg..szák :( (mármint a vizsgaállomást)
Amíg egy Pajeróról levetetik a GYÁRI küszöbvédőt és gallytörőrácsot, "mert aztat vegye le gyorsan, én jobban tudom mi a gyári" és minden autónál önkényesen felülbírálják a gyár által megadott vontathatósági adatokat, meg még ki tudja mit, addig sajna nem lepődök meg semmin.
GTPeti03-10-2014 21:26:58 // 17548
Zoli és abban mi lenne a kockázat, ha TÜV engedélyes rugókkal átengednének egy autót?
Liquid03-10-2014 19:30:01 // 17547
így van, ez az oka
[k i z z o]03-10-2014 18:14:48 // 17546
Mert ellenőrzik és megállítják a vizsgáztatást. Senki nem kockáztat.
Dévid03-10-2014 17:41:52 // 17545
Bizonyára igazad van, csak az a fura, hogy olyan helyekre vittem, ahol mindent átengednek, plusz kontaktom is volt, mégsem vállalták.
mreni03-10-2014 16:49:13 // 17544
rossz helyeken voltál
Bomi03-10-2014 16:14:14 // 17543
Sajnos engemet is szívattak műszaki vizsgán az Eibach rugók miatt...volt ahol azt mondták ha átfestem feketére őket akokr átmegy:) vicc...Nekem is van TÜV papírom nem sokra mentem vele...de aztán végül sikerült a vizsga máshol.
Az a gond,hogy a rugók miatt a lengéscsillapító érék is kevesebb %-ban ezért gondolkozom más , erősebb lengéscsillapítón hátha az segít ezen a problémán is na meg persze még stabilabb futóművem lenne.
A keményebb rugóhóz erősen ajánlott a keményebb gátló is...ahogy beszéltük pl Bilstein B6.
Na majd még átfontolom:)
GTPeti03-10-2014 16:06:17 // 17542
Egyébként nem vagyok benne biztos, hogy az EU-ban ez az érvelés a műbizonylat nyelve végett egyáltalán megállja a helyét. (Merthogy ugye Mo. is ott van, hiába nem beszélnek ők se németül se angolul. T. a kivételnek.) Az elvárható "jóindulat" és kompetencia (motiváltság - értsd. 5 perc alatt rákeres és megtalálja a választ) már más kérdés. Mindig szomorkodunk, hogy mennyire nem jó Mo-n az élet (tudom-tudom, pont én mondom). Na... pont ilyen, pénzben nem kifejezhető, mentalitásbeli dolgokkal kéne kezdeni a lépegetést egy élhetőbb ország irányába.
GTPeti03-10-2014 16:01:04 // 17541
Nagyon bírom, mikor az NKH-s haverok jobban értenek a dolgokhoz, mint a TÜV és a DEKRA együtt...
Dévid03-10-2014 15:59:27 // 17540
Nem csak emiatt. De itthon tudtommal nem fogadnak el semmit, ha nem magyar nyelvű, nincs minimum kétszer elveszítve és megtalálva, tőzeg alá rejtve, ismét megtalálva.... Tiszta Vogária (Vogsphere) ...
Bomi03-10-2014 15:56:56 // 17539
Igen én is úgy látom ,hogy B6-ot írják hozzá több helyen, csak azért elég húzós az ára egy Koni STR -hez képest ami ugye 15 e FT az első 34 meg a hátsó. (Bilstein B6 -107 € első és 144 €hátsó) bár gondolom a minőségben is jobb nem csak drágább....
Az a vicc ,hogy augusztusban raktam bele az új B4-et :) akkor kellett volna jobban utánajárnom.
GTPeti03-10-2014 15:49:40 // 17538
Ez igen érdekes. Ha 156-hoz valók a Weitec rugóid (ami ugye nem kérdés), akkor VAN hozzájuk ABE (műbizonylat). Csak le kell tölteni a netről (v. emailben megigényelni a gyártótól) és utána egy szót sem szólhat az NKH. Bár ha egy gyári ültetés is ugyanannyi, akkor eleve megtehetnek egy szívességet, illetve bizonyítsák be, hogy nem gyárik a rugók...
Vagyis NEM buktathatták volna meg emiatt az autót.
Dévid03-10-2014 15:44:53 // 17537
Két helyen voltam, két helyen kezdték azzal, hogy rugó kivesz. De már találtam cserealkatrészt, amire cserélni akarom, talán a karakterisztikája is sportosabb lesz tőle. :)
GTPeti03-10-2014 15:44:30 // 17536
Asszem az Eibach rugókhoz gyárilag is B6 való. Ez azt is jelenti, hogy egymáshoz vannak belőve, ami egy futómű esetén mindenképpen előny. (Enyhén szólva. ;)
Liquid03-10-2014 15:40:50 // 17535
szerintem ha a többi dolgot ésszerű állapotra hozod, akkor ebbe nem fognak belekötni egy normális helyen :)
Dévid03-10-2014 15:39:30 // 17534
Nem biztos hogy átengednék műszakin. Most a WEITEC rugóim miatt (is) vágtak ki műszakiról a V6-al. Pedig az is csak 25-30 mm-t ültet, mint a gyári sportcsomagos rugó... :S
Bomi03-10-2014 14:35:26 // 17533
Sziasztok,

Koni STR vagy Bilstein B6 gátlókat használ valaki 156-osban? Milyenek a tapasztalatok a gyári normál gátlókhoz képest? (amúgy Eibach Pro Kit rugókhoz párosítanánk)

Köszi előre is!
Marklar15528-09-2014 21:21:19 // 17532
Felnistől 60000.- Yokohama.

De van 4db Pirelli csak gumi, 30e ért is.
Csak az 195/50R15"
Péter14528-09-2014 21:08:56 // 17531
Szépestét!

145-ösömre keresnék 4 db használt nyári gumit, 195/55 R15 méretben.
Vizsgázni viszem az ótót és a mostaniaknak ugyan jó még a profilmélysége, csak töredezettek.

185/60 R15-öst használ valaki?
Marklar15528-09-2014 21:07:22 // 17530
Téli gumihoz ideális. Érdemes megcsinálni is a festést. (Mégsem gagyi acélfelni)
15" 4x 98 Gyári speedline. 30000ft

Vagy Borbet A 205/50 pirelli s 205/55 R15 Yokohama téli gumikkal.
De a pirellikből lehet 4db is. Nem mai gyártásúak.
60000ft. Borbet felni kupak +10e
NT Kundi28-09-2014 12:12:55 // 17529
14es dísztárcsa érdekelne, ha van valakinél elfekvőbe ne tartsa magába írjon nekem (145re lenne) !!
pe-Ti26-09-2014 19:41:44 // 17528
Üdv!
Szerintetek mennyiért lehetne eladni 4 db egyenletesen kopott kb. 4 mm-es Pirelli Zero Rosso Assimetrico-t 225/40 ZR 18 méretben? Egyáltalán van kereslet ebben a méretben használt gumira? Tavasszal váltani szeretnék nyáriban Pirelliről Conti Sportcontact 5-re vagy Michelin Pilot Sport 3-ra.
Kócosw26-09-2014 14:59:55 // 17527
ugye ugye? :D
Mondta men Devidnek hogy kit kell kerdezni..
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2014 14:41:42 // 17526
Még egy szavazat erre :-) Tényleg jók, ilyet használok most a jtd-n. Kb. tudja amit a Conti WinterContact tudott, árban meg jobb.
Kócosw26-09-2014 13:45:51 // 17525
Nem keveset mentem vele. 100 felett elöztem meg a hótolókat az autópalyan ezeken a gurulókon.Legjobbak...Lassan kopnak,nem zúgnak,jól tapadnak.
Kócosw26-09-2014 13:43:04 // 17524
Vredestein Snowtrack 3
Liquid26-09-2014 13:37:09 // 17523
valami ilyesmi? :D
Dévid26-09-2014 13:25:58 // 17522
Akkor Hozzád fordulnék, Ó István aki Kócos! Mit tegyek a KÁ-ra, hogy télen kisebb eséllyel legyen a néptáncos hölgynek kára?
.......................26-09-2014 13:22:21 // 17521
http://www.gumiterminal.hu/gumiabroncs-adatlap/175-65-R14-Kleber-Krisalp-HP2/39909

ez nyugodt szívvel tudom ajánlani ,hisz a Mito n használtam 3 télen át

nagyon jó gumi
Dévid26-09-2014 13:22:09 // 17520
Egy Seicentot cserélt le rá, alig fér be a garázsába vele. Elég masszív kis kocsi, és szereti is. Állítólag jól is megy. Gondolom ez viszonyítás kérdése, a 156-om pöttyet nagyobb motorral van szerelve, és néha még abból is hiányolom a dinamizmust.
DieselManiaco(NagyVad)26-09-2014 13:16:20 // 17519
Nem azt mondom hogy nem fontos a biztonság,elviekben elégnek kéne lenni egy bármilye új középkategóriásnak,mert az ember télen nem fittipaldizik,meg a KA sem 750 lóerő.
De ha már ennyire biztonság,akkor a gumi előtt elgondolkodnék azon hogy a KA és a biztonság hogyan is fér össze...:D
Kócosw26-09-2014 13:16:08 // 17518
Èn :P :D
Liquid26-09-2014 12:53:31 // 17517
bármely értelmes középkategóriás megfelel, ha tuti kell akkor Conti
Dévid26-09-2014 12:40:13 // 17516
Tudom Tesó. Ezzel tisztában vagyok. Mondjatok akkor olyan forrást, ami független és hiteles. :)
Dévid26-09-2014 12:38:28 // 17515
A táncpartnerem kocsijára kell, és igenis fontos a biztonság, mert eléggé hozzászoktam már, nem szeretném ha egyedül kellene táncolnom (azaz nem tudnék fellépni) mert nem jött össze egy féktáv, vagy leesett az útról, mert elfogyott a tapadás normális tempónál. :)
A FIAT-jára Semperit gumikat vetettem anno, azok voltak jó ár/érték arányúak.
Kócosw26-09-2014 12:38:23 // 17514
ADAC rol derült ki mar azert hogy "Volt ra pelda hogy nemi ellenszolgaltatas elleneben" nem feltetlenül korret teszteredmenyeket hoztak ki :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.