Forum >> Milyen a jó olaj?
KGBMAN29-06-2010 21:50:49 // 3704
Nem, nem abba, de ne offoljunk :)
KGBMAN29-06-2010 21:50:00 // 3703
Betegszállító autók. :)
Vezettem olyan Toyota Hiace kocsiját a cégnek amiben 1.3m kilométer volt. És olyan Yaris Versoját is ami a 458e km ellenére a pici motort meghazudtoló módon ugrott 130-ról 160-ra. Egy ideig használtam és motorikusan is nagyon jó állapotban voltak. Szóval odafigyeltek rá, nem tettek bele lekvárt vagy sütőolajat. Csakis olyat ami jó neki, meg a többi autójuknak is. A szerelő azt mondta tegyem bele bátran, jófajta olaj. Az adatlap szerint ugyanolyan paraméterei voltak mint a Selenia 20K-nak. Úgyhogy akkor ez került bele, nem okozott gondot, ajándék lónak meg ugye...
De köv. cserénél Racingen gondolkodom. Ez menne a 3.0 12v-be
Vezettem olyan Toyota Hiace kocsiját a cégnek amiben 1.3m kilométer volt. És olyan Yaris Versoját is ami a 458e km ellenére a pici motort meghazudtoló módon ugrott 130-ról 160-ra. Egy ideig használtam és motorikusan is nagyon jó állapotban voltak. Szóval odafigyeltek rá, nem tettek bele lekvárt vagy sütőolajat. Csakis olyat ami jó neki, meg a többi autójuknak is. A szerelő azt mondta tegyem bele bátran, jófajta olaj. Az adatlap szerint ugyanolyan paraméterei voltak mint a Selenia 20K-nak. Úgyhogy akkor ez került bele, nem okozott gondot, ajándék lónak meg ugye...
De köv. cserénél Racingen gondolkodom. Ez menne a 3.0 12v-be
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2010 21:49:50 // 3702
mibe F astrákba? azok igénytelenek...
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2010 21:47:51 // 3701
jah abba befér 2db 208L-es hordó...
KGBMAN29-06-2010 21:44:47 // 3700
Tudtommal ez sem az volt, mert sokat mennek vele és nem lelakni akarják a kocsikat hanem formában tartani.
ALFI15629-06-2010 21:39:04 // 3699
Évi 300.000km?Az teherautó vagy busz?
KGBMAN29-06-2010 21:36:55 // 3698
Nem vettem.. Kaptam.. És hozzáteszem, hogy olyan autókba tették amik évi 300.000km-t futnak gond nélkül motorikusan, csakis az előírt cseréket végzik el. Szóval ha azok nem döglöttek meg az elmúlt 3 évben tőle, akkor talán nekem is megy vele.. És lám... De nem véletlenül kérdeztem a 20K vs Racing dolgot... Lassan csereérett lesz. Szóval??? :)
ALFI15629-06-2010 21:34:26 // 3697
Vagy adnak?Akkor a connectel megyek.Te is a kistaherrel gyere.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2010 21:32:20 // 3696
lehet olajat is kell vinni :)
ALFI15629-06-2010 21:31:11 // 3695
Látom mindenhova még a Pihent agyuakba is beírtad.Írd be a focis topicba.Most azt nézik a legtöbben.Hisz csak a VB megy :)
GTPeti29-06-2010 21:30:22 // 3694
Halat vigyetek!
(Bocs. ;)
(Bocs. ;)
DELFIN29-06-2010 21:27:26 // 3693
Sziasztok , csütörtökön a csepeli tesco parkolóban 19:00-tól tali lessz, várunk mindenkit, aki a közelben lessz jöjjön!!!!!
GTPeti29-06-2010 21:26:49 // 3692
"GYÁRI GENUINE GM"
Hűűazta!! :))))
Én olyat nem vennék, de nem végeztem molekuláris vizsgálatokat közjegyző jelenlétében, úgyhogy bizonyítékokkal nem szolgálhatok.
Hűűazta!! :))))
Én olyat nem vennék, de nem végeztem molekuláris vizsgálatokat közjegyző jelenlétében, úgyhogy bizonyítékokkal nem szolgálhatok.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2010 21:26:24 // 3691
van belőle jó de az nem olcsó :)
Liquid29-06-2010 21:22:06 // 3690
GM olaj? arról jót még nem hallottam
KGBMAN29-06-2010 16:13:20 // 3689
Ezek után rohadtul érdekelne, hogy a jelenlegi helyett ha racinget teszek, akkor mi szól mellette illetve ellene.
Lassan a legjobban akkor járok ha lehegesztem a pedálokat, váltót, kikötöm a gyújtást és tréleren bevontatom a kocsit egy garázsba, aztán befalazom, mert minden olajnak megvan a pro és kontra. :)))) Így tutira nem kopna :)
Mellesleg Selenia 20K volt benne azt ette. Most kapott egy GM olajat (abból vágtak hozzám 5 literes flakonnal) ami teljesen ugyanaz volt minden paraméterében és GM gyári olaja volt benzines Opelekbe illetve abba ami GM és ez kell hozzá manuál alapján.
Minden paraméterben ugyanaz, ezt mégis kevésbé eszi. Nem unix olaj, nem gagyi, GYÁRI GENUINE GM.
Szóval 20k vagy nem 20k? Racing vagy nem racing?
Hidegen szoktam járatni inkább, de van mikor azonnal indulni kell. Ellenben elég gyakran meghajtom a kicsikét. És némileg kopott is a moci. Szóval? Ki mit javasol?
Lassan a legjobban akkor járok ha lehegesztem a pedálokat, váltót, kikötöm a gyújtást és tréleren bevontatom a kocsit egy garázsba, aztán befalazom, mert minden olajnak megvan a pro és kontra. :)))) Így tutira nem kopna :)
Mellesleg Selenia 20K volt benne azt ette. Most kapott egy GM olajat (abból vágtak hozzám 5 literes flakonnal) ami teljesen ugyanaz volt minden paraméterében és GM gyári olaja volt benzines Opelekbe illetve abba ami GM és ez kell hozzá manuál alapján.
Minden paraméterben ugyanaz, ezt mégis kevésbé eszi. Nem unix olaj, nem gagyi, GYÁRI GENUINE GM.
Szóval 20k vagy nem 20k? Racing vagy nem racing?
Hidegen szoktam járatni inkább, de van mikor azonnal indulni kell. Ellenben elég gyakran meghajtom a kicsikét. És némileg kopott is a moci. Szóval? Ki mit javasol?
Jani5529-06-2010 15:57:59 // 3688
SELENIA olajakról beszéltünk (itt általában mindenki), ezért:
SELENIA VS GAS SAE 15W40, API SG
De minden nagyobb, nevesebb gyártónál is érdemes körülnézni. Az olajakon a jelölések szerencsére szabványosítottak, így könnyű összehasonlítani a gyártmányokat ár szempontjából is.
SELENIA VS GAS SAE 15W40, API SG
De minden nagyobb, nevesebb gyártónál is érdemes körülnézni. Az olajakon a jelölések szerencsére szabványosítottak, így könnyű összehasonlítani a gyártmányokat ár szempontjából is.
Kareszka198429-06-2010 15:00:48 // 3687
(ugyanaz az olaj pl.: VS GAS 10ekm-enként metán és gázüzem, míg benzinüzemnél 15ekm cserére javasolt SAE15W40, API SG)
Akkor te gázosba mient ajánlasz? :)
Akkor te gázosba mient ajánlasz? :)
Jani5529-06-2010 14:57:52 // 3686
Hali Mindenkinek!
Olvasva az olajról a hozzászólásokat, az az érzésem, a lényegről megfeledkeztek!
Az olajaknak nem a viszkozításuk a legfőbb jellemzője, bár az is nagyon fontos.
A viszkozitás pl.: SAE10W40 után, API SG/CD, az olaj teljesítményszintjét jelölik.
Tehát: benzinmotorok esetén pl.: SG, H, J... , az abc betűi kifelé, az egyre magasabb teljesítményszintet jelölik. Dízelnél: CD, E, F... úgyszintén.
A nagyobb fajlagos teljesítményű motorokba általában nagyobb teljesítményszintű olaj szükséges. (literteljesítmény: az ezer ccm-re számított LE: nekünk, az átlagos utcai használatra gyártott Alfák bőven a literenkénti 100LE alatt vannak mind.)
A SELENIA különféle (ásványi, félszintetikus, szintetikus, benzin, dízel, benzin és dízel egyaránt, gáz és metán üzemre készült) olajai, a megfelelő motorba öntve biztosítják a megfelelő üzemet, a hosszú élettartamot, az ajánlás szerinti km-futásteljesítmény mellett.
(ugyanaz az olaj pl.: VS GAS 10ekm-enként metán és gázüzem, míg benzinüzemnél 15ekm cserére javasolt SAE15W40, API SG)
Tehát, mindenki olvassa a gépkönyv előírásait, nyissa fel a motorháztetőt, az ott lévő cimkét nézze meg, ott egyértelműen jelölik a belevaló olaj típusát. (Eltérni, a nagyobb teljesítményszintű olaj irányába felesleges, nem igényli és nem hálálja meg a motor, nem lesz hosszabb a csereperiódus és indokolatlanul drága. Lefelé, a kisebb teljesítményszint felé eltérni tilos.)
Olvasva az olajról a hozzászólásokat, az az érzésem, a lényegről megfeledkeztek!
Az olajaknak nem a viszkozításuk a legfőbb jellemzője, bár az is nagyon fontos.
A viszkozitás pl.: SAE10W40 után, API SG/CD, az olaj teljesítményszintjét jelölik.
Tehát: benzinmotorok esetén pl.: SG, H, J... , az abc betűi kifelé, az egyre magasabb teljesítményszintet jelölik. Dízelnél: CD, E, F... úgyszintén.
A nagyobb fajlagos teljesítményű motorokba általában nagyobb teljesítményszintű olaj szükséges. (literteljesítmény: az ezer ccm-re számított LE: nekünk, az átlagos utcai használatra gyártott Alfák bőven a literenkénti 100LE alatt vannak mind.)
A SELENIA különféle (ásványi, félszintetikus, szintetikus, benzin, dízel, benzin és dízel egyaránt, gáz és metán üzemre készült) olajai, a megfelelő motorba öntve biztosítják a megfelelő üzemet, a hosszú élettartamot, az ajánlás szerinti km-futásteljesítmény mellett.
(ugyanaz az olaj pl.: VS GAS 10ekm-enként metán és gázüzem, míg benzinüzemnél 15ekm cserére javasolt SAE15W40, API SG)
Tehát, mindenki olvassa a gépkönyv előírásait, nyissa fel a motorháztetőt, az ott lévő cimkét nézze meg, ott egyértelműen jelölik a belevaló olaj típusát. (Eltérni, a nagyobb teljesítményszintű olaj irányába felesleges, nem igényli és nem hálálja meg a motor, nem lesz hosszabb a csereperiódus és indokolatlanul drága. Lefelé, a kisebb teljesítményszint felé eltérni tilos.)
Misi és Andi29-06-2010 14:40:34 // 3685
10w 20w 10w 20w!:D
ezt csak a hidegebb időben indulás+10perc lehet jelentősebb
Döntsön az ára de ha gondolod küld el a teljes nevüket a céges e-mailomra és megpróbálom megszerezni mindkét termék teljes biztonságteknikai adatlapját.
ezt csak a hidegebb időben indulás+10perc lehet jelentősebb
Döntsön az ára de ha gondolod küld el a teljes nevüket a céges e-mailomra és megpróbálom megszerezni mindkét termék teljes biztonságteknikai adatlapját.
KKY29-06-2010 14:38:38 // 3684
Seleniaból a Racing-et lehetne megpróbálni, de én csak 2.0TS-ben próbáltam, a turbó hiányzott.
Kareszka198429-06-2010 14:36:51 // 3683
haverom rakott a kopott omegájába 20-60-as seléniát. Zöld volt, meg mint a méz...de aztmondja nagyon nem jön be neki :-/
KKY29-06-2010 14:35:46 // 3682
Ja és a 20-at én nagyon rossznak tartom, mennyi idő alatt áll fel a kenés?
KKY29-06-2010 14:34:00 // 3681
Hello!
Annak idején Mazda 323 GTR-el versenyeztünk. ill Ford Escort Coshwort-val, nekünk mindig a Mobil csúcs olajai voltak a legjobbak. Természetesen olajnyomás és hőmérséklet mérő órákkal mindig figyeltük a melegedést és általában ez mutatta a legjobb értékeket. Azt hiszem Mobil 1 Racing volt a neve, de már biztos változott.
Annak idején Mazda 323 GTR-el versenyeztünk. ill Ford Escort Coshwort-val, nekünk mindig a Mobil csúcs olajai voltak a legjobbak. Természetesen olajnyomás és hőmérséklet mérő órákkal mindig figyeltük a melegedést és általában ez mutatta a legjobb értékeket. Azt hiszem Mobil 1 Racing volt a neve, de már biztos változott.
RoliQ429-06-2010 13:57:03 // 3680
nekem a 10w 60 al komoly terhelésnél nyáron se volt 100 fok felett az olaj! míg 10w 40 el inkább csak fölötte!!! szerintem 10w 60... de kipróbálnám még a selenia racinget is:)
Dozer29-06-2010 13:54:41 // 3679
Jó kis döntés lesz ez érzem :DDD
Ha lentebb megnézed a 2 adatlapot nagyon hasonlítanak a tulajdonságaik :P
Ha lentebb megnézed a 2 adatlapot nagyon hasonlítanak a tulajdonságaik :P
Dozer29-06-2010 13:52:55 // 3678
Igen, mindenképpen olyan olaj kell ami magas hőmérsékleten is megfelelő védelmet nyújt, ezért nem is gondolkodok olcsó olajakban.
Szerintem a hűtőkör tökéletes, használattól függően a vízhőfok 85 -98 C között (már amennyire pontos az a műszer)
Olaj pörgősebb használat hatására simán melegszik akár 100 fok fölé (olajszűrőnél méri tehát máshol jóval több lehet) majd 80-90 -es tempóval 5. -ben kímélve ugyanolyan simán vissza is hűl 80 fok környékére még nyáron is.
Szerintem ez rendben van.
Most már csak az a kérdés, hogy castrol 10w60 vagy motul 20w60 :DDDD
(Motul mellett szól sok évnyi versenytapasztalat, ellene az a "20w" )
Az "Alice csodaországban" típusú olajakban nem hiszek (5w60 és társai) kíváncsi lennék, hogy ez a széles tartomány mennyiben módosul pár ezer kilométer megtétele után...
Szerintem a hűtőkör tökéletes, használattól függően a vízhőfok 85 -98 C között (már amennyire pontos az a műszer)
Olaj pörgősebb használat hatására simán melegszik akár 100 fok fölé (olajszűrőnél méri tehát máshol jóval több lehet) majd 80-90 -es tempóval 5. -ben kímélve ugyanolyan simán vissza is hűl 80 fok környékére még nyáron is.
Szerintem ez rendben van.
Most már csak az a kérdés, hogy castrol 10w60 vagy motul 20w60 :DDDD
(Motul mellett szól sok évnyi versenytapasztalat, ellene az a "20w" )
Az "Alice csodaországban" típusú olajakban nem hiszek (5w60 és társai) kíváncsi lennék, hogy ez a széles tartomány mennyiben módosul pár ezer kilométer megtétele után...
RoliQ429-06-2010 13:51:09 // 3677
Én Castrol 10W 60 at használok nekem bevált nagy különbséget érzek a 10w 40 után! Ráadásul "olcsón" tudom:)
Liquid29-06-2010 13:41:27 // 3676
nagyon komoly árai vannak, lehet benézek eccer.
Misi és Andi29-06-2010 13:34:10 // 3675
Tényleg a védelem az elő ezek szerint, dea védelmet nem csak a sűrűség jelenti hanem az adalékok is! Enyire szerintem nem kéne melegednie Az olajhűtő, és vizhűtő dendben üzemel?
Kareszka198429-06-2010 12:30:50 // 3674
véleményem szerint a jó olajat megtalálni szinte lehetetlen :) olyan, mint a szent-grál :P:D
ALFI15629-06-2010 12:28:29 // 3673
Ő egyébként tag itt az amoren?
Dozer29-06-2010 12:13:07 // 3672
Köszi, de majd csak szép meg jó lesz.... nemsokára remélem :)) Még készül.
OFF
A nagy felújítás során volt szerencsém pár ilyen motorhoz belülről (az enyémmel együtt 2 q4 és 2 lancia) . El kell mondjam, hogy elkeserítő... imádom őket, de érdemes lett volna képeket feltennem a motorokban található csapágyakról, és leginkább a veztengelyek bütykeiről (illetve bütyöktelenségeiről).
Tehát nagyon nem mindegy, hogy ezeknél mivel jár az ember. Főleg ha szereti néha az emelkedőn villogó "béjemvéseket" összeszűkülő pontként érzékelni a tükörben. :)) Netán kergetőzni egyet kanyarokban... és ekkor nagyon gyorsan megy fel az olajhőmérséklet sajna. :(
ON
Az olajválasztásnál szerintem azt kell nézni ennél az autónál, hogy melyik adja a legnagyobb védelmet a motornak. A gyári 10w40-es ajánlást tuti nem teszem bele hosszú távra.
A másik választásom a castrol lett volna amit írtam, (10w60) de az adatok alapján amit mutattál az sem sokkal másabb. Szóval az olajgyártókon sem igazodok ki igazán.
OFF
A nagy felújítás során volt szerencsém pár ilyen motorhoz belülről (az enyémmel együtt 2 q4 és 2 lancia) . El kell mondjam, hogy elkeserítő... imádom őket, de érdemes lett volna képeket feltennem a motorokban található csapágyakról, és leginkább a veztengelyek bütykeiről (illetve bütyöktelenségeiről).
Tehát nagyon nem mindegy, hogy ezeknél mivel jár az ember. Főleg ha szereti néha az emelkedőn villogó "béjemvéseket" összeszűkülő pontként érzékelni a tükörben. :)) Netán kergetőzni egyet kanyarokban... és ekkor nagyon gyorsan megy fel az olajhőmérséklet sajna. :(
ON
Az olajválasztásnál szerintem azt kell nézni ennél az autónál, hogy melyik adja a legnagyobb védelmet a motornak. A gyári 10w40-es ajánlást tuti nem teszem bele hosszú távra.
A másik választásom a castrol lett volna amit írtam, (10w60) de az adatok alapján amit mutattál az sem sokkal másabb. Szóval az olajgyártókon sem igazodok ki igazán.
Misi és Andi29-06-2010 12:03:13 // 3671
Férre értettelek!
Szoval a legolcsóbban akkor jutsz hozzá bármihez ha rátalálsza beszállítóra,
illetve közvetlen viszonteladóra! de ebben sajnos nem tudok segíteni.
Szoval a legolcsóbban akkor jutsz hozzá bármihez ha rátalálsza beszállítóra,
illetve közvetlen viszonteladóra! de ebben sajnos nem tudok segíteni.
Misi és Andi29-06-2010 11:58:00 // 3670
Erre inkébb a gyár által meghatározottat ajánlon!
nem kell neked attól eltérő, mivel nem gyötröd a kicsikét!
+ gratu nagyon szép a paripa!!!
nem kell neked attól eltérő, mivel nem gyötröd a kicsikét!
+ gratu nagyon szép a paripa!!!
ALFI15629-06-2010 11:49:52 // 3669
Nem olcsobb olajat gondoltam!!!!!
Olyan helyet ahol ennél olcsobban megkapod a seléniát.
Akkor ezekszerint te a drágát az olajra értetted?
Olyan helyet ahol ennél olcsobban megkapod a seléniát.
Akkor ezekszerint te a drágát az olajra értetted?
Dozer29-06-2010 11:48:53 // 3668
Az autó legfőképpen játszós. Melegítés - óvatos üzem induláskor alap - nagyobb kergetés után visszahűtés.
Ellenben néha rákényszerülök, hogy eljöjjek vele dolgozni pl. (20km). Ha nincs más.
Ellenben néha rákényszerülök, hogy eljöjjek vele dolgozni pl. (20km). Ha nincs más.
Misi és Andi29-06-2010 11:45:04 // 3667
Nem érted férre.
Mire használod az autót?
Mire használod az autót?
Misi és Andi29-06-2010 11:41:47 // 3666
Olcsobat tudok csak nem ajánlok!:)
Vipcar. de énlem tenném1 159!
Vipcar. de énlem tenném1 159!
Dozer29-06-2010 11:35:36 // 3665
Elolvastam, és éppen azért jöttem kérdezni mert látom, hogy itt jobban értenek hozzá mint én :)
Csak érdekes a két táblázat közötti hasonlóság, pedig az egyik 10w60 a másik meg 20w60... és a castrol az általad korábban leírtak alapján nagyobb viszkozitási értékkel bír - ergo vastagabb.
Mondjuk lehet, hogy félreértelmezem.. :(
Csak érdekes a két táblázat közötti hasonlóság, pedig az egyik 10w60 a másik meg 20w60... és a castrol az általad korábban leírtak alapján nagyobb viszkozitási értékkel bír - ergo vastagabb.
Mondjuk lehet, hogy félreértelmezem.. :(
Selmak29-06-2010 11:34:04 // 3664
Az F3000nél még olcsóbb a Selenia.
ALFI15629-06-2010 11:33:18 // 3663
Amit én néztem az jóval olcsobb.Vagy tudsz ólcsobbat?
ALFI15629-06-2010 11:32:02 // 3662
Most így hirtelen az általam nézett olajokat az elaforghoz hasonlítom.
WR 5W-40 1L. 2.350 Elaforgnál:4.110
WR Pure 5W30 1L. 2.390 Elaforgnál 4.172
WR Pure 5W30 2L. 4.580 Elaforgnál 7.365
WR 5W-40 1L. 2.350 Elaforgnál:4.110
WR Pure 5W30 1L. 2.390 Elaforgnál 4.172
WR Pure 5W30 2L. 4.580 Elaforgnál 7.365
Misi és Andi29-06-2010 11:30:08 // 3661
olvasd végig a blogot //3643-tol Ami rá van irva azt kismilióan ellenőrzik! komoj pereklehetnek ienekből ugyhogy nem nagyon mernek hazudni!!
Dozer29-06-2010 11:29:15 // 3660
Sőt a viszkozitási adatok alapján a castrol még vastagabbnak is tűnik :S igaz pár fokkal nagyobb orosz tél kell, hogy megdermedjen :DD
Dozer29-06-2010 11:23:43 // 3659
Uhh ez nekem elég kínai :S Ellenben az adatok hasonlít a castrol 10w60 -as olajához...
Akkor most hogy is van ez? Ezek szerint ne bízzunk abban ami rá van írva? :(
Castrol Edge sport:
# SAE besorolás: 10W-60
# Viszkozitás 40°C-on: 174.0 mm2/s
# Viszkozitás 100°C-on: 23.5 mm2/s
# Viszkozitási index (VI): 174
# Semlegesítési szám (TBN): 10.2 mgKOH/g
# Dermedéspont: –39°C
Akkor most hogy is van ez? Ezek szerint ne bízzunk abban ami rá van írva? :(
Castrol Edge sport:
# SAE besorolás: 10W-60
# Viszkozitás 40°C-on: 174.0 mm2/s
# Viszkozitás 100°C-on: 23.5 mm2/s
# Viszkozitási index (VI): 174
# Semlegesítési szám (TBN): 10.2 mgKOH/g
# Dermedéspont: –39°C
Misi és Andi29-06-2010 11:18:55 // 3658
Nem olcsó de Jó minőségűnek tűnik!
Misi és Andi29-06-2010 11:15:17 // 3657
Viszkozitás osztályú SAE J 300 20W-60
Sűrűség 15 ° C (59 ° F) ASTM D1298 ,888
Viszkozitás 100 ° C (212 ° F) ASTM D445 22,9 mm ² / s
Viszkozitása 40 ° C (104 ° F) ASTM D445 170 mm ² / s
Viszkozitás osztály ASTM D2270 162
HTHS viszkozitás 150 ° C (302 ° F) ASTM D4741 7,17 mPa.s
Dermedéspont ASTM D97 -33 ° C / -27 ° F
Lobbanáspont ASTM D92 222 ° C / 431 ° F
TBN ASTM D 2896 11,7 mg KOH / g
Én csak hoszúrávu versenyekre ajénlanám. Ahol van ideje rendesen átmelegedni.
Sűrűség 15 ° C (59 ° F) ASTM D1298 ,888
Viszkozitás 100 ° C (212 ° F) ASTM D445 22,9 mm ² / s
Viszkozitása 40 ° C (104 ° F) ASTM D445 170 mm ² / s
Viszkozitás osztály ASTM D2270 162
HTHS viszkozitás 150 ° C (302 ° F) ASTM D4741 7,17 mPa.s
Dermedéspont ASTM D97 -33 ° C / -27 ° F
Lobbanáspont ASTM D92 222 ° C / 431 ° F
TBN ASTM D 2896 11,7 mg KOH / g
Én csak hoszúrávu versenyekre ajénlanám. Ahol van ideje rendesen átmelegedni.
Selmak29-06-2010 10:57:05 // 3656
Télen lesz majd érdekes, -25 fokban hogy fog lekvárral indulni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
560
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?