Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!
csocsi10-10-2007 11:23:32 // 1334
A felháborítót kicsit enyhének találom, szereintem a fejeknek hullani kellene, mint ősszel a legyeknek.
Vili10-10-2007 11:22:05 // 1333
Ne viccelj,nem vettem magamra,különben sem járok ebben az országban a döggel!
Hidd el 6évig csináltam Salzburg-Stockholm chartert,mindig 10t túlsúllyal jártunk,mert így érte meg mindenkinek sőt a többiek ma is így járnak de nyomvájú még ma sincs!!!!
Hidd el 6évig csináltam Salzburg-Stockholm chartert,mindig 10t túlsúllyal jártunk,mert így érte meg mindenkinek sőt a többiek ma is így járnak de nyomvájú még ma sincs!!!!
Vili10-10-2007 11:12:48 // 1332
Persze a szabályokat azért hozták,hogy tartsuk be!!!!!!!!!!!!!!!!
De azért az mégis csak felháborító hogy a legdrágább költségvetésű autópályák a legszarabb minőségűek európában!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!És ezért senkit nem lehet 'felkérdezni'!!!!!!!!!
De azért az mégis csak felháborító hogy a legdrágább költségvetésű autópályák a legszarabb minőségűek európában!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!És ezért senkit nem lehet 'felkérdezni'!!!!!!!!!
GEORGE10-10-2007 11:09:04 // 1331
Én most nem téged támadlak mint kamionost!
Ha nem tele a tököm a szétvágott utakkal amit a kaminok tesznek tönkre......
Ha nem tele a tököm a szétvágott utakkal amit a kaminok tesznek tönkre......
GEORGE10-10-2007 11:04:56 // 1330
Ezt is aláirom, de mivel magyarországon szar utak vannak így itt szigurúan járjanak el a túlsúly végett......
GEORGE10-10-2007 11:04:14 // 1329
A várakozás idő tényleg kellemetlen......:-(
Én továbbra is azt mondon ne lehessen túlsúly!
Én továbbra is azt mondon ne lehessen túlsúly!
Vili10-10-2007 11:03:29 // 1328
Ja és vannak országok ahol 60t a megengedett összgördülő!!!
Tán megkéne kérdezni őket vajon miért nincs nyomvájú!!!!!!!
Tán megkéne kérdezni őket vajon miért nincs nyomvájú!!!!!!!
csocsi10-10-2007 10:47:01 // 1327
Úgy érzem a lényegét a rákfenének sikerült összefoglalnod.
Vili10-10-2007 10:45:10 // 1326
Nem értjük egymást!!!!
Nem az a baj hogy mérik hanem a módszer ahogy mérik!!!!!!!!!!!
Minden országban mérik a súlyt de nem a határokon csinálnak km-es sorokat,és nem 20-50ember zsebébe kell fizetni!Egyébként több országban lehetsz nehezebb mint 40,5 T de nem azért mert ott jobbak a fékek hanem azért mert megcsinálták az utat!!!!!!!
Nem az a baj hogy mérik hanem a módszer ahogy mérik!!!!!!!!!!!
Minden országban mérik a súlyt de nem a határokon csinálnak km-es sorokat,és nem 20-50ember zsebébe kell fizetni!Egyébként több országban lehetsz nehezebb mint 40,5 T de nem azért mert ott jobbak a fékek hanem azért mert megcsinálták az utat!!!!!!!
Kazes☻10-10-2007 10:31:54 // 1325
Persze-persze! Nem is védeni akarom őket, egyet értek veled, csak a másik oldalt akartam kicsit bemutatni. Szankcionálni kell, mert min. triplán fizetünk érte.
Kazes☻10-10-2007 10:29:57 // 1324
Talán onnan kellene kezdeni, hogy a rendőrök rendes fizut vigyenek haza, ugyanakkor szigorúan ellenőrizzék őket is, így talán pár fuvarengedély is repülne és a többiek talán jobban vigyáznának a sajátjukra, tisztulna a szakma, mindkét oldalon.
Jelenleg talán a szines és könnyűfém kereskedelemre hajaz a dolog. Amíg lesz aki átveszi a kivágott, lelopott közlekedési táblákat, oszlopokat, stb., addig lesz aki ellopja azokat. :-(
Jelenleg talán a szines és könnyűfém kereskedelemre hajaz a dolog. Amíg lesz aki átveszi a kivágott, lelopott közlekedési táblákat, oszlopokat, stb., addig lesz aki ellopja azokat. :-(
GEORGE10-10-2007 10:28:49 // 1323
Megértem ezt is...csak nem tartom korrektnek a túlsúlyos szerelvényekekkel való útrongálást....
Egy kamionos sem jelentkezik ha lengőkart kell vennem az autómban....
Egy kamionos sem jelentkezik ha lengőkart kell vennem az autómban....
Kazes☻10-10-2007 10:22:21 // 1322
Sajnos ez kihatással van a "szakmára" is. Túl sok a vadász és kevés a fóka, tehát sok a fuvarozó, vacak pénzért megy a meló, a megbízók lenyomják az árakat és mindíg akad, aki bevállalja a megélhetéséért. Én kiskocsival fuvaroztam, 3,5t-al, aminek a raksúlya 1,5t max., de a tarifatáblázat miatt a 2,5t-ba jelentettem be magam a barátommal és még pár kollégával együtt, mert így érte meg egyátalán kiállni a melóra. Abba is hagytam. A kamionoknál ez durvább, mert mondjuk egy 45t-ás összgördülőtömegű szerelvény simán átlépi az 50t-át is. :-(
GEORGE10-10-2007 10:12:08 // 1321
Miért baj hogy mérik a súlyt????
Nekem a tököm tele van avval hogy a túlsúlyos kamionok által létrehozott nyomvájukban leér a kocsim alja, meg hogy nem lehet az uton rendesen haladni mert szét"basszák" ezek a kamionok.
Egészen egyszerűen a túlsúlyos kaminokról a helyszinen le kéne venni a rendszámot és a forgalmit! Aztán onnan sehova, mig át nem pakolt!
Szerinted frankó túlsúllyal közlekedni?
A túlsúly negatív hatással van mindenre, egy fékezéskor is "tolja" a kamiont előre....stb stb...
Nekem a tököm tele van avval hogy a túlsúlyos kamionok által létrehozott nyomvájukban leér a kocsim alja, meg hogy nem lehet az uton rendesen haladni mert szét"basszák" ezek a kamionok.
Egészen egyszerűen a túlsúlyos kaminokról a helyszinen le kéne venni a rendszámot és a forgalmit! Aztán onnan sehova, mig át nem pakolt!
Szerinted frankó túlsúllyal közlekedni?
A túlsúly negatív hatással van mindenre, egy fékezéskor is "tolja" a kamiont előre....stb stb...
Kazes☻10-10-2007 10:06:25 // 1320
Ellenben nálunk a jó fuvaros már a forgalmit, menetlevelet egy 50-essel bélelve adja ki a szervnek. Tisztelet a kivételnek, mindkét oldalról!
Kazes☻10-10-2007 10:04:18 // 1319
Jéééééééé, télllleg?! :-)))
Zsolt15510-10-2007 08:45:41 // 1317
Nagyon érdekes hely ez az ország, az biztos! Amíg szinte mindenhol az egyéni érdekek dominálnak, addig nem igen lesz változás.
Vili10-10-2007 08:34:57 // 1316
Szeva!
1-2 példa hogy kellene a méréseknek történni!
Norvégban megmértek 1!tonna túlsúly 4000korona bünti a helyszinen +míg nem rakod át sehova!Austria ugyanez 600eu bünti+400eu átrakás!Esélyed sincs zsebbe fizetni!!
1-2 példa hogy kellene a méréseknek történni!
Norvégban megmértek 1!tonna túlsúly 4000korona bünti a helyszinen +míg nem rakod át sehova!Austria ugyanez 600eu bünti+400eu átrakás!Esélyed sincs zsebbe fizetni!!
Zsolt15510-10-2007 08:19:00 // 1314
Az M5-n is Lajosmizsénél van egy mérő állomás.
Vili10-10-2007 08:14:47 // 1313
Jó reggelt !!
Tiszta szégyen ez az ország!!!!!!!!!!!!!!
Az eu-ban mi vagyunk az egyetlenek akik országhatáron mérik a belépő kamionok súlyát!Erdmény:gazdagszik a mérleges meg határőr!!!!!!!
Tiszta szégyen ez az ország!!!!!!!!!!!!!!
Az eu-ban mi vagyunk az egyetlenek akik országhatáron mérik a belépő kamionok súlyát!Erdmény:gazdagszik a mérleges meg határőr!!!!!!!
Zsolt15510-10-2007 08:14:36 // 1312
Egy síró topicban jó hír, hogy szinte az Örs vezér terétől, Cinkotáig a Kerepesi / Veres Péter utat végig felújítják. Egész korrekt lesz majd. Végre nekifogtak a város egyik legrosszabb útjának a Győmröi útnak is. Igaz azt írták, hogy 2007. augusztus 20-ra kész lesz, de még mindig dolgoznak rajta.
A gond csak úgy, mint a Váci úton is, hogy a kötő rétegre, a legfelső kopó réteget váltakozva terítik le, és így sok helyen 4-5 cm eltérés van. Közvilágítás csak foltokban volt, és sötét részbe érve tegnap este én is pont egy ilyenre szaladtam rá. Elég szépet ütött az autón, pedig kb.35-40 km/h-val mentem. Szidtam is az építőket elég rendesen.
A gond csak úgy, mint a Váci úton is, hogy a kötő rétegre, a legfelső kopó réteget váltakozva terítik le, és így sok helyen 4-5 cm eltérés van. Közvilágítás csak foltokban volt, és sötét részbe érve tegnap este én is pont egy ilyenre szaladtam rá. Elég szépet ütött az autón, pedig kb.35-40 km/h-val mentem. Szidtam is az építőket elég rendesen.
Zsolt15510-10-2007 08:01:01 // 1311
Nincsennek túlsúlyos kamionok, meg billencsek nem tudtad??? Mindenki szabályosan közlekedik, csak legfeljebb a Közlekedési Hatóságnak kell elkerülnie nagy ívben az autópálya építőket.
Rumi04-10-2007 15:47:03 // 1310
de msot felujitjak/felujitottak a nagyreszet ;)
igy nem csak autopalya epult, hanem a fokozlekedesi utvonalak is megujultak (a minoseg egy teljesen mas kerdes)
igy nem csak autopalya epult, hanem a fokozlekedesi utvonalak is megujultak (a minoseg egy teljesen mas kerdes)
Zsolt15503-10-2007 07:59:16 // 1309
Dugódíj Budapesten.
A főváros dilettáns vezetői egy részben hallott külföldi példával kívánják leplezni alkalmatlanságukat.
A főútvonalak menti kis utcák forgalmi rendjét össze-vissza forgatják, hogy a forgalmat kizárják onnan. Így viszont egy útfelújítás, vagy baleset miatt megbénul a környék közlekedése. Ilyenkor meg arra hívatkoznak, hogy sok az autó.
"... Problémának tartja még, hogy a budapesti tömegközlekedés sem teljesen alkalmas az autózással való versenyzésre (az egyéni közlekedők arány még mindig növekszik), továbbá súlyos hibának tartja, hogy a belvárosban mélygarázsok, óriási parkolóházak épülnek - többek között a kormányzati negyedben -: a város ezzel is csak az autósokat csábítja a belvárosba. ..."
Sajnos pont Dancs Gábor - a főpolgármester tanácsnoka - nincs tisztában azzal a 15 éve létező építési rendelettel, hogy egy lakó-, vagy irodaház felújításakor, építésekor megfelelő számú parkolóhelyet kell biztosítani/építeni az ott lakók, dolgozók részére.
A főváros dilettáns vezetői egy részben hallott külföldi példával kívánják leplezni alkalmatlanságukat.
A főútvonalak menti kis utcák forgalmi rendjét össze-vissza forgatják, hogy a forgalmat kizárják onnan. Így viszont egy útfelújítás, vagy baleset miatt megbénul a környék közlekedése. Ilyenkor meg arra hívatkoznak, hogy sok az autó.
"... Problémának tartja még, hogy a budapesti tömegközlekedés sem teljesen alkalmas az autózással való versenyzésre (az egyéni közlekedők arány még mindig növekszik), továbbá súlyos hibának tartja, hogy a belvárosban mélygarázsok, óriási parkolóházak épülnek - többek között a kormányzati negyedben -: a város ezzel is csak az autósokat csábítja a belvárosba. ..."
Sajnos pont Dancs Gábor - a főpolgármester tanácsnoka - nincs tisztában azzal a 15 éve létező építési rendelettel, hogy egy lakó-, vagy irodaház felújításakor, építésekor megfelelő számú parkolóhelyet kell biztosítani/építeni az ott lakók, dolgozók részére.
Zsolt15503-10-2007 07:29:22 // 1308
"... Ma Pesten a Váci úton szentségeltem.
Haladunk kb. 70-el, ahogy lehet, majd az egyik felüljárónál kb. 50-re lassultunk. Sorban az összes kocsi úgy ahogy voltunk, telibe vertük a félbe hagyott aszfaltozást. Szemben kb 8-10cm-s szint különbség volt. ..."
Tegnap még mindig fel volt túrva a Váci út, és szinte ugyan az az állapot, mint két hete.
No comment!
Haladunk kb. 70-el, ahogy lehet, majd az egyik felüljárónál kb. 50-re lassultunk. Sorban az összes kocsi úgy ahogy voltunk, telibe vertük a félbe hagyott aszfaltozást. Szemben kb 8-10cm-s szint különbség volt. ..."
Tegnap még mindig fel volt túrva a Váci út, és szinte ugyan az az állapot, mint két hete.
No comment!
csocsi25-09-2007 21:58:38 // 1307
Hát azért az ilyen utakon való járást már nem nagyon lehet közlekedésnek nevezni :((
csocsi25-09-2007 21:57:35 // 1306
Hát mikor már majdnem az egész útszakaszon kint volt a 60-as tábla addigra akadt egy kis nyomvályú a többi részen is.
Kazes☻25-09-2007 21:55:14 // 1305
túlsúlyos kamionok! :-(
Kau25-09-2007 21:50:43 // 1304
Nyáron voltam Pirinél. Akkor a felmart részen kívül, nem ítéltem rossznak :))
Na jó. Az se volt jó, már akkor sem. Mifelénk az a baj, hogy nagy, mély lyukak vannak, amikkel nem foglalkoznak. És ez veszélyes is, meg kárt is csinál. Fejből elmondom a lyukak 50%-ának elhelyezkedését, ill. hogy hol kell nagyon figyelni. Aki ritkán jár erre, annak lutri :(
A 2/a Vácot elkerülő részén is "kialakultak" kb. 6 cm mély gödrök. Hm. Egy autóúton, ahol 110-el lehet menni hivatalosan...
Nem is szabad beállni másik autó mögé...
Na jó. Az se volt jó, már akkor sem. Mifelénk az a baj, hogy nagy, mély lyukak vannak, amikkel nem foglalkoznak. És ez veszélyes is, meg kárt is csinál. Fejből elmondom a lyukak 50%-ának elhelyezkedését, ill. hogy hol kell nagyon figyelni. Aki ritkán jár erre, annak lutri :(
A 2/a Vácot elkerülő részén is "kialakultak" kb. 6 cm mély gödrök. Hm. Egy autóúton, ahol 110-el lehet menni hivatalosan...
Nem is szabad beállni másik autó mögé...
Kazes☻25-09-2007 21:47:59 // 1303
Úgyis volt, van! Főleg itt Bp. szélén, Érden és a környéken. Az M6-os építése miatt szétbaxták az utakat a túlsúlyos kamionok! :-(
csocsi25-09-2007 21:45:00 // 1302
Még én hittem azt, hogy a 6-os rossz állapotban volt.
csocsi25-09-2007 21:43:55 // 1301
Akkor az valóban csak sokára lesz kész :(
Kau25-09-2007 21:43:41 // 1300
Ma Pesten a Váci úton szentségeltem.
Haladunk kb. 70-el, ahogy lehet, majd az egyik felüljárónál kb. 50-re lassultunk. Sorban az összes kocsi úgy ahogy voltunk, telibe vertük a félbe hagyott aszfaltozást. Szemben kb 8-10cm-s szint különbség volt. Azt hittem odavertem mind a 4 felnit. Bár majd holnap megnézem nem-e enged lassan valahol. Ha tettek is ki táblát, azt nem láthattam, mert egy kamion mellett mentem.
De szidtam őket! Felénk meg olyan utak vannak, hogy örülnék, ha úgy nézne ki, mint a felújításra ítélt Váci út. Bezzeg azzal meg senki se foglalkozik.
Bánk-Rétság között van egy olyan gödör, kanyarban, hogy a kocsiból kinézve nem látni az alját!
Haladunk kb. 70-el, ahogy lehet, majd az egyik felüljárónál kb. 50-re lassultunk. Sorban az összes kocsi úgy ahogy voltunk, telibe vertük a félbe hagyott aszfaltozást. Szemben kb 8-10cm-s szint különbség volt. Azt hittem odavertem mind a 4 felnit. Bár majd holnap megnézem nem-e enged lassan valahol. Ha tettek is ki táblát, azt nem láthattam, mert egy kamion mellett mentem.
De szidtam őket! Felénk meg olyan utak vannak, hogy örülnék, ha úgy nézne ki, mint a felújításra ítélt Váci út. Bezzeg azzal meg senki se foglalkozik.
Bánk-Rétság között van egy olyan gödör, kanyarban, hogy a kocsiból kinézve nem látni az alját!
Kau25-09-2007 21:36:52 // 1299
Hát 1-2 tényleg érdekes. Némelyiket meg nem értem, miért úgy csinálták...
Kazes☻25-09-2007 21:36:25 // 1298
Szinte az egész fel van marva és hosszabb-rövidebb szakaszok vannak csak készen.
csocsi25-09-2007 21:27:24 // 1297
Látod azt viszont nem tudom.
HátvédRomeo25-09-2007 21:25:45 // 1296
A 7X görbénél talán a stabilitás adhatta ki így a nyomvonalat, vagy gondolták milyen jó lesze ezeken RALLY-t rrendezni??? :-)))
Kazes☻25-09-2007 21:22:38 // 1295
Dunaújváros és Budapest között! :-)
csocsi25-09-2007 21:18:37 // 1294
Merre??? Szekszárd és D.újváros közt lassan teljesen kész.
Kazes☻25-09-2007 21:12:04 // 1293
Mi van már a 6-os úttal, ki tud valamit? Már hónapok óta hozzá sem nyúltak!
csocsi09-09-2007 17:20:47 // 1292
Ezek már az élményautózás kategóriába tartoznak :))))
Zsolt15509-09-2007 17:16:15 // 1291
Zsolt15509-09-2007 17:14:20 // 1290
Nem csak az illesztéseknél nincs meg a pihentetés, hanem pl. az aszfaltozásnál sincs meg.
Bálint3327-08-2007 19:39:20 // 1289
A felüljárók illesztésénél az a probléma, hogy ott a technológiai sorrend megkövetelne bizonyos pihentetést a (tömörödés miatt) az aszfaltozás előtt. Ált. erre nem hagynak időt mert az átadás időpontját politikai érdekekhez és nem szakmai szempontokhoz igazítják.
GEORGE27-08-2007 18:53:19 // 1288
Nem úgy van már, hogy 3-nál több alvállalkozó nem lehet......
Na mindegy, éppen az ilyen okok miatt nem adnám magyarkézbe az épitést
Na mindegy, éppen az ilyen okok miatt nem adnám magyarkézbe az épitést
Zsolt15527-08-2007 18:51:34 // 1287
Mire magához az építő vállalkozóhoz jut a "pénz", addigra az már harmad áron dolgozik. Ráadásul még azt a keveset is úgy kell kiimátkoznia a fővállalkozótól.
Zsolt15527-08-2007 18:49:17 // 1286
Sajnos az útépítő szakma ma Magyarországon ilyen. A lényeg hogy mindenki jól járjon (de nem az úton).
sty27-08-2007 18:07:05 // 1285
sajna amire odajut a 10.-20. alválalkozóhoz a pénz ,sajna csak ilyen minösségre elég
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
518
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?