Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

csocsi22-01-2009 22:36:15 // 1784
Legalább szép a kilátás :))
Bianco22-01-2009 22:27:11 // 1782
Az a lényeg, hogy a családi pótlékot kell csökenteni, mert az túl sok.....
(M)agyarország 2009....
Satti22-01-2009 21:58:42 // 1781
Ez tök jó, mi a baj ezzel? :-)) Ja, és azért jó, mert jó....! :-))
Charlie 16622-01-2009 20:35:47 // 1780
Állítólag voltak irgalmatlanul okos szakvélemények pro és kontra, én is hallottam nem is egyet.
Megindokolni persze mindent meg lehet, így mindenki azt gondolhat amit akar, így én is csak a saját véleményemet szűröm le, miszerint :

- Jártam már pár helyen a világban, de eddig ilyet vagy akár hasonlót sehol de SEHOL nem láttam.
- Az hogy az eddig hibátlanul dolgozó fricc fúrókat meglepte a löszfal, az sem véletlen. Naná, ez nem az Alpok bazaltjai.
- És akkor mi van ha kicsit hullámvasutas lett volna ? Azt is mondták hogy azért nem a "bevágás-feltöltés" módszerrel csinálták mert a völgyet túl nagy meló lett volna feltölteni. Ok ezt értem, de hol a völgy ?????????
- Az a baj hogy az egész kicsit (nagyon) olyan "mai magyarosan" néz ki, amiről pedig tudjuk hogy enyhén sántítós...
- Ha folytatódik a talajerózió, akkor mire az unokáink megszületnek, el fog fogyni az alagút felül a talaj, ami azér' jó mer lehet majd rajta passzolgatni....

Nekem ez az egész kisértetiesen hasonlít anno a BAM vasútvonalra, ami azért vágja keresztül a tajgát nyílegeyenesen mert anno a generalisszimusz bedühödött, felbaxta a vonalzót a térképre és meghúzta hogy merre menjen és azért arra mert csak.
Azon a vonalon is mindösszesen egyetlen egy hurkos kanyarkombináció van, az is azért mert a góré csak úgy tudta meghúzni egyből az egyenest hogy közben körülrajzolta a saját hüvelykujját....
Kazes☻22-01-2009 19:18:46 // 1779
Elég röhejes már ahogy kinéz és mennyivel is lett drágább, hány milliárddal?
Poló22-01-2009 18:37:57 // 1778
Így lesz az, hogy nem lehet 130-cal végigmenni, hanem az alagutaknál vissza kell venni 80-100-ra a tempót. Állítólag lett volna egy ésszerűbb nyomvonal is, de inkább ezt választották. Volt erről egy emailem, megnézem meg van -e még a kukában vagy törlődött -e.
Ricoe15622-01-2009 18:34:07 // 1777
Hát ennek sok értelme van...bár nem vagyok szaki, de azért ránézésre is látszik, hogy feleslegesen annak ott azok a lukak.......mért nem hordták el a lankákat?
Charlie 16622-01-2009 17:59:39 // 1776
Már biztosan volt róla szó többször, vannak vélemények pro és kontra, de így egyben én most láttam először.....
M6 új szakasz........
No comment

Poló20-01-2009 17:57:55 // 1775
Pedig van olyan is, hogy a jobbra tartsot írják ki. Meg a leállósávon állni veszélyes, biztonsági öv stb...
Olaszoknál útinfót írnak ki.
Kazes☻20-01-2009 17:44:27 // 1774
Na eeeez igen, gyönyörű. Broafff... :(
NGC20-01-2009 08:48:24 // 1773
én ennek kifejezetten örülök. legalább ők is szívnak.
Zsolt15520-01-2009 08:46:17 // 1772
Igen, 435-s. Sajnos ezek felújítása elmaradt, mert jöttek a Volvo buszok. Pedig addig elég szépen karbantartották őket. Aztán a Volvo buszokra is csak úgy adtak garanciát, hogy ha a BKV saját költségén a futóművet megerősítteti, mert ez nem rendeltetésszerű használatnak felel meg, ami Budapesten van.

A Thököly úton a BKV buszokra sebességkorlátozást vezettek be. Ikarus 40km/h, Volvo 30km/h.
Zsolt15520-01-2009 08:42:23 // 1771
Sajnos. :-(((

A Múzeum kürúton most cserélték ki a villamos vágányokat, és közművet. Csak az úttest maradt ki. Egyszer majd talán az is, ha ...

A következő NASA Hold-expedició szerintem idejöhet gyakorolni, mert annak a felszíne sem olyan sz@r mint ez az út szakasz.
Edyboy20-01-2009 08:40:59 // 1770
Jól látom,hogy ez 430-as Ikarus?
azok még csak 15 év körül járnak :(
Edyboy20-01-2009 08:39:25 // 1769
Még pár évig kell zötykölődni a Thököly úton,még egy darabig nem újítják fel :(
Zsolt15520-01-2009 06:23:19 // 1768
Szabályosan kettészakadt a közepén egy 173-as busz pénteken az Astoriánál. A meghibásodás oka váztörés volt, amelyet a helyszínen kellett ideiglenesen meghegeszteni, hogy a buszt egyáltalán be tudják vontatni a garázsba.



Valószínűleg a Thököly úti kátyúk és göröngyök tették tönkre a busz alvázát.
Zsolt15509-01-2009 08:51:26 // 1767
Lehet. Alagút nélkül a végén még szégyenben maradnánk.
Zsolt15509-01-2009 08:45:34 // 1766
Én sajna az előzőt szoktam csak látni. :-))
VinceP4 (Il capitano)09-01-2009 02:54:20 // 1765
Ösém!! Völgyet ásnak a híd alá... A kiásott földet meg gondolom az alagutakra teszik...
Xixo09-01-2009 02:39:22 // 1764
Mert ennyi eszük van. Mondjuk én már láttam a második verziót is. Vagy csak álmodtam? :))
Mike.08-01-2009 07:58:01 // 1763
Tegnap a híradóban láttam ezt a táblát és nekem is pont ez jutott eszembe.
Zsolt15508-01-2009 07:53:52 // 1762
Valaki meg tudná mondani, hogy az autópályákon lévő elektronikus táblákon, miért azt írják ki, hogy "Jobbról előzni tilos!", és miért nem azt, hogy "Kötelező jobbra tartani!"???
Zsolt15511-12-2008 12:56:51 // 1761
Kis hazánkban - szinte - nincs is összefonódás.
GTPeti07-12-2008 18:26:10 // 1760
Most mondanám, hogy bárcsak ez lenne Mo (és a társadalom) jelképe, de nem mondom. Gondolom elég anyag és pénz "tűnt el", míg elkészült. :(((((
Zsolt15507-12-2008 18:19:16 // 1759
Szép! :-)))
Kazes☻06-12-2008 18:54:08 // 1758

Díszkivilágítva.
Zsolt15528-11-2008 20:19:14 // 1757
Szerdán voltunk az M6-os autópálya Szebény, és Véménd közötti völgyhíd építkezésénél.

csocsi23-11-2008 11:03:15 // 1756
Vaze hát innét kell lízingelni :))))))))))))))))))))))
Zsolt15523-11-2008 09:54:26 // 1755
Kirúgták a BKV-tól a szabad szájú buszsofőrt.

Csoda, hogy veszteséges a BKV, ha egy két éves Volvo 9900 luxusbuszt 2008 július 30. óta havi harmincezer forintért adnak bérbe, ami tartalmazza:
- lízingdíjat
- a kötelező biztosítást
- a casco díját
- az időszakos vizsgáztatások költségeit
- a karbantartást és a szervizmunkát értékhatár nélkül havi százezer forintos átalányért.
HátvédRomeo18-11-2008 17:13:48 // 1754
Borzasztó! :-(
No Komment!!!!
Zsolt15518-11-2008 17:09:17 // 1753
Csúszik a Margit híd lezárása.

".... Kis túlzással, nemsokára alig lesznek néhányan, akik még áthaladtak a Szabadság hídon. Az egyik legrégebbi budapesti átkelőt már olyan régóta renoválják, hogy már nem is emlékszünk, mikor zárták le. ...
... Az pedig csak mellékzöngéje volt az újjáépítésnek, hogy fémtolvajok nyáron a híd egyes újragyártott vas szerkezeti elemeit, illetve a munkálatok elvégzéséhez szükséges szerszámokat ellopták a szállító nyíregyházi cég telephelyéről. A 100 öntvény hídkorlátlécet, 33 gátervasat, valamint hegesztőgépet és csavarbehajtót elbugázó ismeretlen tetteseket azóta sem találja a rendőrség. ..."
Zsolt15504-11-2008 01:14:46 // 1752
Elvileg a járművezetőnek ismernie - kellene - az általa vezetett gépjármű műszaki adatait.
Ha nem figyel, akkor ez majd "felébreszti".

Ennek az ellen példája amikor hidakat, felüljárókat bontanak a figyelmetlen vezetők. Például a 6-os úton, vagy Velencénél a gyalogosfelüljáró, kis híd, amit egy billencs bontott le, stb.
Vagy pár éve, amikor a Ferenceik terénél, a Károlyi Mihály utca felől rongyolt be egy holland emeletes busz az aluljáróba. Az volt a szerencse, hogy a gyerekek az emeleten hátul "buliztak", így csak "súlyos" sérültek voltak a balesetben.
csocsi16-10-2008 22:09:46 // 1750
Sajna ez máshol is így megy :(
Zsolt15516-10-2008 20:48:44 // 1749
Biztos valaki izgul a prémiuma miatt, és azért. Különben ...
HátvédRomeo16-10-2008 20:37:01 // 1748
Rossz Topicot választottál Cari! :-) Ezt a Pihentagyúba kellett volna tenni. :-DDDDDDDDDDDDDDDD
Atesz198716-10-2008 20:32:03 // 1747
A boltunk egy forgalmas kereszteződés sarkán van, ahol 1 hónapja felszedték a burkolatot, mivel egy csőtörés során kimosódott alóla minden.

Igazi kabarében volt részem. :)



A munkafolyamat (Én már csak a vége felé fényképeztem):
1. fázis: Agytröszt, aki egyébként az IFA sofőre ülőhelyet keresvén elhelyezi a hordót, úgy, hogy jól lásson mindent.

2. fázis: Platón elkezdi ledobálni az 5 főre jutó egy szem talicskába az asztfaltot.

3. fázis: Mikor az megtelik, Szállító eltolja azt a helyszínre, majd kiborítja. Ő itt várakozik a 4. fázis közben.

4. fázis Lapátos Joe, és Botos elsimitják az asztfaltot, meg bohóckodnak kicsit.

5. fázis Szállító visszatér az IFÁhoz, és újra kezdődik a munkafolyamat.

Mindeközben kínosan ügyelnek arra, hogy 2-nél több ember soha ne dolgozzon 5-ük közül, de többnyire csak egyikük dolgozik, a másik 4 nézi. Valószínüleg a sofőrnek meg van a 8 osztálya, mert 1 óra után rájött, hogy ha lenyitják az IFA platójának oldalát, akkor Platónnak nem kell átemelni rajta minden alkalommal a lapátját.

És a slussz poén: Már csak pár lapát asztfaltot kellett volna eldolgozni, le miniúthengerelni, de eljött az ebéd idő, ezért azt már csak utána lehet befejezni.

Én nem vagyok szakértő, de nem hiszem, hogy jót tesz az asztfaltnak, ha kihülés után dolgozzák össze...

Mindez a Alföldön a következő képpen néz ki egy 6 km-es szakaszon (ezt konkrétan láttuk, ezért említem meg):
Elöl megy egy takarító autó, utána egy maró autó, utána egy asztfaltozó, utána egy úthenger. Miután 5 órával később visszafele jövünk, az összes úthiba kijavítva, és a munkásoknak hült helyük van...
Kazes☻11-10-2008 22:34:44 // 1746
Tyűűűűűűűűűű Cartársak! Jártam ma a 6-os úton Bp. és Dunaújváros között és mondhatom készülget az út szépen, de most lehet belehúztak (talán kínos a sok csúszás), mert ma, azaz szombaton is dolgoztak (!), ééééééééén ilyet még nem is láttam. :)))))
Zsifi09-10-2008 19:51:27 // 1745
Ha nem tévedsz el akkor sikerülni fog!:)))
Bazsa7209-10-2008 17:13:52 // 1744
Ez egy kicsit nevetséges...
Próbálom kideríteni, hogy az új Megyeri-hídról a két oldalán merre lehet lekanyarodni, de semelyik online térkép nem tartalmazza, de más kapcsolódó web oldalakon (közlekedési min., közútkezelő, stb.) sem találok semmi infót, vagy képet.
Csak az érdekelt volna, hogy rá lehet e kanyarodni a régi 2-es útra, vagy csak az új 2-re...
Kazes☻26-09-2008 21:36:00 // 1743
Zsolt15526-09-2008 07:32:50 // 1742
Én úgy tudom, hogy a régi szűk 2×2 sávos szakaszt 2010-11-ig 2×3 sávosra bővítik, és lesz egy átkötő szakasz az M5-nél. Helyismerettel valóban jobban el lehet közlekedni.
Kazes☻25-09-2008 22:18:21 // 1741
"Ettől függetlenül továbbra is fennáll az a jelenség, hogy a régi és az új szakasz az M5-ösnél nem egy helyen csatlakozik be, ezzel újabb forgalmat szabadítva az M5-ösre. Ráadásul a régi szakaszon továbbra is keskenyek a sávok, nincs leállósáv, tehát egy műszaki hibás kamion vagy egy baleset rögtön lebénítja a forgalmat - ahogyan ez hetente tapasztalható is. Ezt is számításba kell venni tehát, de persze a városban is bármikor belekeveredhetünk egy kolosszális dugóba. Megfelelő helyismerettel azért városban jóval könnyebben lehet elkerülő utat választani."- ez sajna azért még nagyon igaz. Sajnos. Pl. ma.
Zsolt15525-09-2008 09:59:13 // 1740
Ha az M0 átadása előtt mérték volna meg a Hungária körúti szintidőt, akkor biztosan nem ez az eredmény jött volna ki.
Liquid25-09-2008 08:02:22 // 1739
hát nem volt nagy változás, ennyi eltérés lehet bármikor
Zsolt15525-09-2008 06:20:31 // 1738
Azért érdekes teszt.

Hétköznap
Hungária krt.
Megtett út: 37,6 km
Idő: 1:01:32
M0
Megtett út: 80,2 km
Idő: 54:49

Autómentes nap
Hungária krt.
Megtett út: 37,6 km
Idő: 58:42
M0
Megtett út: 80,2 km
Idő: 52:50
Kazes☻25-09-2008 00:27:26 // 1737
Zsolt15523-09-2008 20:29:00 // 1736
Egy kicsit még Legóznak rajta, és máris jó lesz. :-)))
Kazes☻20-09-2008 16:39:20 // 1735
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.