Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
HátvédRomeo21-03-2011 16:17:18 // 19343
Van Kanizsán 3 X6. 2 feka és egy csont fehér. A 2 Feka hallod, van hogy egymás mögött közlekedik, ezek már csak párban mennek, akkora májerek éérttedd?!! A fehérből a Mókus úgy néz ki a 25 évével, mintha a spanyol szart a seggéből, épp most hitelesítenék arannyá!!!
Atesz198721-03-2011 14:51:22 // 19342
Nem értek egyet a házon belüli konkurenciás dumával Én sem. Nézzük csak meg a VW-t. Kis túlzással ugyan azt a technikát árulja A4-ként, Passatként, és Superbként. Mind árban, mind külsőben eltérőek, és még is van aki a trió legolcsóbb, van aki a legdrágább tagját választja. Van rá igény. És bizony lennének olyan vásárlók is, akik ugyanezt a technikát szeretnék megvásárolni egy fromásabb, sportosabb, lendületesebb, temperamentumosabb dizájnal is. Ezért jönne jól az Alfa a VW-nek. Nincs ebben semmi rossz szerintem, ilyenek az igények.
Tom1221-03-2011 13:53:02 // 19341
Lassan én is átírom a nevem "detonátor"-ra - a változatosság kedvéért. :-D
Tom1221-03-2011 13:49:05 // 19340
Azzal nincs is gond, de ez azért nem olyan megnyugtató: Már a személyzetet is menekítik a fukusimai reaktorból
...persze, lehet, hogy ez is csak "hatásvadászat", de minden esetre nem megnyugtató.:-/
...persze, lehet, hogy ez is csak "hatásvadászat", de minden esetre nem megnyugtató.:-/
GTPeti21-03-2011 13:20:08 // 19339
Az első pillanatban természetesen rád gondoltam, hogy te írtad. Viszont te - saját bevallásod alapján nem vagy modi. Úgyhogy lassan kezdtem már gyanakodni. Így viszont már világos a helyzet.
GEORGE21-03-2011 13:17:48 // 19338
És tényleg jó kis verda, komoly mocival 4 kerék hajtással.....
Kompressz úr21-03-2011 13:17:13 // 19337
Olvasásra javaslom az Autóvásárlás topic tegnap esti agymenését :-D
GTPeti21-03-2011 13:14:13 // 19335
Gondolom véletlenül posztoltál a Modi-s accountoddal. ;)
GEORGE21-03-2011 13:00:27 // 19334
Mint 18 évet az atomenergetikában dolgozó úgy gondolom, hogy mesterséges balhé keltés az egész!
Tudatlan újságírók osztják itt az észt és butítják a népet, szánalmas hozzáállás, de hát ebből van a hír :-(
Biztos vagyok benne, hogy szennyezett autó nem fog kikerülni az országból.
A japán egy elég lelkiismeretes nép, az ilyen dolgokat komolyan veszi.
Nézzétek csak meg, hogy egyik sem siránkozik meg veri a TV-ek előtt a mellét, hogy most "jaj mi lesz velem" ha nem teszik a dolgukat és építik újjá az országot.
15 nap alatt építettek 1,5km autópályát......
Lenne mit tanulni tőlük.
Tudatlan újságírók osztják itt az észt és butítják a népet, szánalmas hozzáállás, de hát ebből van a hír :-(
Biztos vagyok benne, hogy szennyezett autó nem fog kikerülni az országból.
A japán egy elég lelkiismeretes nép, az ilyen dolgokat komolyan veszi.
Nézzétek csak meg, hogy egyik sem siránkozik meg veri a TV-ek előtt a mellét, hogy most "jaj mi lesz velem" ha nem teszik a dolgukat és építik újjá az országot.
15 nap alatt építettek 1,5km autópályát......
Lenne mit tanulni tőlük.
vm21-03-2011 12:43:22 // 19333
Biztonságtechnika.
Sötétben halványzölden világít az egész autó.
Amúgy az egész háttér szomorú...
Sötétben halványzölden világít az egész autó.
Amúgy az egész háttér szomorú...
Tom1221-03-2011 09:31:08 // 19332
GTPeti21-03-2011 00:03:01 // 19331
Mondjuk Piech bácsinak éppenséggel megért volna pár milliót, hogy átvegye azokat az alkatrészeket ...és beolvassza.
(Mert ugye ma egy leömlő... holnap a világ?! - Vagy hogy volt ez. :))
(Mert ugye ma egy leömlő... holnap a világ?! - Vagy hogy volt ez. :))
Tom1220-03-2011 22:48:02 // 19330
Nem sikerültek az alkatrészek, vagy túl jó árat fizetett érte más cég és elvitte az egészet...:-)
...de komolyra fordítva - elég szomorú, talán majd az amerikai kaland dob valamit ezen /is/.
...de komolyra fordítva - elég szomorú, talán majd az amerikai kaland dob valamit ezen /is/.
GTPeti20-03-2011 22:43:31 // 19329
Anno egy - kipufogóalkatrész-gyárban dolgozó - cartárs írta, hogy már javában gyártják a leömlőket a 2.9/3.0 JTDm motorba. Abba, aminek már rég benne kellett volna lennie a 159-ben és B-S párosban. De nem. Se új modellek se új motorok. :(((
Tom1220-03-2011 22:38:44 // 19328
Ez az, amit jelenleg elképzelhetetlennek tartok, hogy az Alfa is pár havonta jöjjön új típusokkal...
Mondjuk, ha őszinte lehetek, nem is hiányzik, de azért egy kicsivel több "mozgást" elviselnék...:-)
Mondjuk, ha őszinte lehetek, nem is hiányzik, de azért egy kicsivel több "mozgást" elviselnék...:-)
GTPeti20-03-2011 22:27:59 // 19327
Az AutoBild címlapján az új A9-es van, amit a Mercedes CL ellenfelének szánnak, tehát egy gigászi kupé. De lesz belőle vászontetős kabrió is. Hát mit mondjak... Szemétláda Ingolstadtiak. :))
Ezzel a képpel ellentétben 2 ajtósnak írják.
Ezzel a képpel ellentétben 2 ajtósnak írják.
Ferko20-03-2011 16:40:55 // 19326
Egyetértek Veled:-)
Tom1219-03-2011 15:23:56 // 19325
Bocs´, Insigniának. :-)
Tom1219-03-2011 15:12:47 // 19324
...és ennek még jobban áll, mint az Insigniának.;-)
ALFI15619-03-2011 14:06:47 // 19323
Nem tudom.De nekem tetszik.Ha megengedhetném és annyi lenne mint amennyi nincs akkor X5 lenne.Nekem nagyon tetszik.De akkor már elgondolkozok,hogy X5 vagy X6.Persze csak is 3.0dieselbe vagy 3.5-be.Egy dolog ami nagy hátrány,hogy már ezt az autót is be lehet kategorizálni egy népcsoporthoz.
GTPeti19-03-2011 14:04:20 // 19322
Jaja, ha már Bazi Mutogatós Werda, akkor nekem is X5 kéne inkább. B)
Satti19-03-2011 13:58:47 // 19321
Nekem tetszik, az a jó benne, hogy egyedi, nem összetéveszthető.
tipoatti19-03-2011 13:54:52 // 19320
Az X6 az az autó, ami soha nem kéne... A gizduláson kívül mire jó?
tipoatti19-03-2011 13:54:02 // 19319
Tetszetős vas! Tegnap a forgalomban mellettem állt egy hófehér Insignia OPC. Nagyon-nagyon bejövős... :)
Tom1219-03-2011 13:42:00 // 19318
Ennyiért inkább egy F430-ast, meg mellé egy Quattroporte-t vennék "családinak" + még benzinre, meg karbantartásra is szépen maradna.:-))
Tom1218-03-2011 22:59:19 // 19316
Állítólag lehet, de attól sokkal "izgalmasabb".:-)
Egyébként 180, 220 és 300 lovas változat van. /benzines/
Ez a választék ráférne az Alfákra is, ja meg kb. ugyanennyi féle dízel.:-)
Egyébként 180, 220 és 300 lovas változat van. /benzines/
Ez a választék ráférne az Alfákra is, ja meg kb. ugyanennyi féle dízel.:-)
Ferko18-03-2011 20:37:10 // 19315
Plusz állítólag full Insignia:-))
GTPeti17-03-2011 20:37:28 // 19314
Ez szép autó! Formailag mindenképpen nagy dobás.
GTPeti17-03-2011 20:36:01 // 19313
"Ha az Alfákba is kerülnének nagyobb benzinmotorok, akkor házon belül konkurenciát csinálnának a Maseratinak"
Mindig ez a "házon belüli konkurencia" szöveg. Ennek ereményeképpen lassan nem is gyárt autókat az Alfa...
Másrészről pedig: Ha létezne egy mondjuk 400 lóerős 159 GTA, az NEM lenne konkurenciája a Quattroporténak. Mert a két autó még így is más árkategóriában játszana. A fenntartásról nem is szólva. És pont emiatt lett volna értelme előbbinek is. (Nem is beszélve, hogy értelmet nyert volna a Cuore Sportivo marketingszöveg.)
Mindig ez a "házon belüli konkurencia" szöveg. Ennek ereményeképpen lassan nem is gyárt autókat az Alfa...
Másrészről pedig: Ha létezne egy mondjuk 400 lóerős 159 GTA, az NEM lenne konkurenciája a Quattroporténak. Mert a két autó még így is más árkategóriában játszana. A fenntartásról nem is szólva. És pont emiatt lett volna értelme előbbinek is. (Nem is beszélve, hogy értelmet nyert volna a Cuore Sportivo marketingszöveg.)
Poló17-03-2011 15:43:05 // 19312
Audi A3 1,6 TDI S-Tronic.
120 alatt érzetre jól megy, de 1-2 előzés alkalmával bebizonyosodott, hogy mégsem megy olyan jól. Aztán megnéztem a forgalmit, 105 lóerő. 140-től nehezen gyorsul, végsebességre a 190-et nem értem el vele. A Ducato-mnak szebb hangja van. Az automataváltó nekem annyira nem jön be, 7 sebességes, 160-nál 7-ben 3000-et forog a motor, nem kapcsolgat valami gyorsan, meg kicsit furcsa is. Gyorsítani akarok, visszavált 3 fokozatot, hátbabasz, pedig én csak finoman gyorsítani szerettem volna. Ha viszont finoman nyomjuk a gázt, szinte észre se venni, hogy váltott egyet felfelé, mintha fokozatmentes lenne. A gázpedált ha teljesen lenyomjuk, utána még tudunk rajta picit nyomni, néha nincs különbség a két állás között, fordulatszámtól függ. Start/stop rendszerű, első alkalmakkor csak néztem, hogy hogy a picsbe tudtam lefullasztani a motort. Belül 1-2 műanyag zörög, pedig még csak 50K km van benne. A kesztyűtartó néha kinyílt magától. A kezelőszervek nem valami ésszerűen vannak kialakítva. A középső tükör elvileg automatikusan elsötétedik, de én akárhova kapcsolhattam rajta a gombot, a mögöttem jövő autó lámpája majd kibaszta a szemem. Az anyagok nem rosszak, de én nem voltam tőlük annyira elragadtatva. Elég sok extra van benne, ez tetszett. Meg az alacsony fogyasztás, 5-6 liter, pedig kapta rendesen :) A futóműve és a féke nem rossz.
120 alatt érzetre jól megy, de 1-2 előzés alkalmával bebizonyosodott, hogy mégsem megy olyan jól. Aztán megnéztem a forgalmit, 105 lóerő. 140-től nehezen gyorsul, végsebességre a 190-et nem értem el vele. A Ducato-mnak szebb hangja van. Az automataváltó nekem annyira nem jön be, 7 sebességes, 160-nál 7-ben 3000-et forog a motor, nem kapcsolgat valami gyorsan, meg kicsit furcsa is. Gyorsítani akarok, visszavált 3 fokozatot, hátbabasz, pedig én csak finoman gyorsítani szerettem volna. Ha viszont finoman nyomjuk a gázt, szinte észre se venni, hogy váltott egyet felfelé, mintha fokozatmentes lenne. A gázpedált ha teljesen lenyomjuk, utána még tudunk rajta picit nyomni, néha nincs különbség a két állás között, fordulatszámtól függ. Start/stop rendszerű, első alkalmakkor csak néztem, hogy hogy a picsbe tudtam lefullasztani a motort. Belül 1-2 műanyag zörög, pedig még csak 50K km van benne. A kesztyűtartó néha kinyílt magától. A kezelőszervek nem valami ésszerűen vannak kialakítva. A középső tükör elvileg automatikusan elsötétedik, de én akárhova kapcsolhattam rajta a gombot, a mögöttem jövő autó lámpája majd kibaszta a szemem. Az anyagok nem rosszak, de én nem voltam tőlük annyira elragadtatva. Elég sok extra van benne, ez tetszett. Meg az alacsony fogyasztás, 5-6 liter, pedig kapta rendesen :) A futóműve és a féke nem rossz.
Tom1217-03-2011 12:19:58 // 19311
Ma reggel láttam először az új Saab 9-5 - öst fehérben, ami nem minden autónak áll jól. Hát, hogy is mondjam, ahhoz képest, hogy az egész olyan U-Boot-os jellegű, talán a kis oldalablakok miatt és semmi kirívó dizájnelem nincs rajta, ennek ellenére elég meggyőző volt.:-)
Azért a reklámokban nem azt emeltem volna ki, hogy "Svédország büszkesége", mert tavaly ilyenkor még azt sem tudták, hogy megmarad-e egyáltalán... /akkor "nem kellet senkinek"/
Azért a reklámokban nem azt emeltem volna ki, hogy "Svédország büszkesége", mert tavaly ilyenkor még azt sem tudták, hogy megmarad-e egyáltalán... /akkor "nem kellet senkinek"/
Ferko14-03-2011 20:07:58 // 19310
Nyóccénk most is van:)))
Add már ide egy körre:-)))
Add már ide egy körre:-)))
GTPeti14-03-2011 19:46:27 // 19309
Nem értem,hogy miért mindíg ilyen óriási konszernekhez hasonlítjuk az Alfát.....
Nem csak mi, hanem a gyár is. Simán a BMW ellenfelének tekintik az Alfát.
(És valljuk be, közel is jártunk ehhez az utóbbi évtizedekben, még ha el nem is értük.)
Az meg, hogy pl. a 159 2.0 JTDm-ért nem tolonganak, az nem azt jelenti, hogy 3.0 JTDm-mel nem vennék... (Ha lenne...)
Nem csak mi, hanem a gyár is. Simán a BMW ellenfelének tekintik az Alfát.
(És valljuk be, közel is jártunk ehhez az utóbbi évtizedekben, még ha el nem is értük.)
Az meg, hogy pl. a 159 2.0 JTDm-ért nem tolonganak, az nem azt jelenti, hogy 3.0 JTDm-mel nem vennék... (Ha lenne...)
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 19:33:49 // 19308
igen az árakon faragni
ystuc14-03-2011 18:26:06 // 19307
És többet is nyújt azért a pénzért...
GTVili14-03-2011 18:13:32 // 19306
Az árakon faragni....? Az Audi 17millió mégis megveszik.....
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 17:52:07 // 19305
csak előbb a minőségen kéne javítani az árakon meg lefelé faragni....
Vikking 31114-03-2011 17:42:17 // 19304
Nyóccénk most is van:))) ok, a gta megengedhető volt, de gta se volt előtte egy dbig, ráadásul az se volt valami nagy durranás, ha egy m3at veszünk... :S szép is jó is de azért verhető volt...
Ferko14-03-2011 17:04:06 // 19303
Pl amikor a GTA változatok voltak:-)
Ferko14-03-2011 17:03:25 // 19302
Oké, oké, nem olvasom a szakirodalmat:-))))
Tom1214-03-2011 13:33:25 // 19301
Mindenki hibázhat - bármekkorát...:-))
Kazes☻14-03-2011 13:01:57 // 19300
Vikking 31114-03-2011 09:17:59 // 19299
(régennél mire gondolsz? A gtv6 korában 156 ló volt a teteje, a 75 korában 188-192, a 164 q4 volt 230 lovas és slussz. Az sz-rz is ilyen 19x ló. A versenyautók meg nem számítanak. )
Vikking 31114-03-2011 09:13:14 // 19298
(az már részletkérdés, hogy nincs is 210 lovas motorja az alfának...:) mióta nincs 2.4 az 59ben... 235 ló a julisba hibátlan, az 59 meg 260 lovas volt amíg nem kellett euro5)
GTVili14-03-2011 09:07:12 // 19297
De-de! Igenis mindenki vegyen 3.0 V6-ot! Minnél többet......had legyen csak jó sok pénze az Alfának!
Ferko14-03-2011 09:05:14 // 19296
Ohh, tenkjúúú:-)
Ferko14-03-2011 09:04:54 // 19295
Nem az a baj, hogy kis motorok is vannak, hanem, hogy nagy bika motorok nincsenek.
A Bömbit is árulják 1.6-al.
Nem azt mondtam, hogy mindenki csak 3.0-kat vegyen.
A Bömbit is árulják 1.6-al.
Nem azt mondtam, hogy mindenki csak 3.0-kat vegyen.
GTVili14-03-2011 09:04:01 // 19294
Ne is.......kár lenne érted. ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?