Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

WarbiRunner (Gyuri)20-02-2011 16:29:12 // 19193
Biztos 10e km-t :-) Igazából fogalmam sincs. El bírnám képzelni, hogy egy ilyen brutál limóval gurulom le az évi 30e km-eremet. Csak nem bírnám kifizetni. Se az üzemanyagot, se a szervízt. Meg lehet egy éven belül idegroncs lennék, hogy mindíg baja van :-)
GTPeti20-02-2011 16:06:05 // 19192
Igazából az a kérdés, mennyit mennél vele egy évben. Ha mondjuk 10e-t, akkor elég ritkán kéne rádobni azt az 500-at a futóműre. (Tudom, persze azon kívül még jön hozzá ez-az.) SZVSZ alkatrészáron max. 1milka/év.
WarbiRunner (Gyuri)20-02-2011 16:02:32 // 19191
Azt mondod? :-) Nagy álom nekem ez a Quattroporte IV, de lehet jobb ha elhessegetem...Nem hinném, hogy ennyire elgurulna a gyógyszerem. Mindegy, álmodozni lehet, aztán majd lesz valami.
GTPeti20-02-2011 14:45:36 // 19190
OK, akkor megnyugodtam. Akkor nem csak nekem tűnik (feleslegesen) magyartalannak ez a szöveg.
Piritu - 1.000.00020-02-2011 11:18:02 // 19189
A válaszhoz végig kell olvasni az egész szöveget. Nagyon érdekes, mert magyarul van, de aki elsőre (másodikra, harmadikra) érti, annak gratulálok :-(
Kompressz úr20-02-2011 10:48:24 // 19188
Én a CLK előtt egy 3200GT-t nézegettem, de az 500.000 forintos hátsó futómű felújítás és a hasonló nagyságrendű egyéb kiadások felmérése után inkább kivettem a kezem a biliből.
Kompressz úr20-02-2011 10:46:18 // 19187
Marad az új E kupé, ami meg igencsak szögletes.
GTPeti20-02-2011 05:59:36 // 19186
"ha a szállító"

Jó, de kit kell itt a szállító alatt érteni?

A. Jason Statham
B. Erhard
C. na ezt nem tudom

Mi számít hálózatnak? És miért kell hálózatnak lenni? Egy db szervízzel nem lehet ugyanúgy javítani/karbantartani?
Piritu - 1.000.00019-02-2011 22:08:11 // 19185
69 - "A minőségi szelektív megállapodások a Szerződés 101. cikke (1) bekezdésének hatálya alá tartozhatnak abban az esetben, ha a szállító és szerződéses hálózatának tagjai kifejezetten vagy hallgatólagosan a szerződéses hálózat tagjai számára tartják fenn bizonyos gépjármű- kategóriák javítását. Ilyen eset például, ha a gyártó a vevőnek biztosított jogszabályi vagy kibővített jótállást attól teszi függővé, hogy a végső felhasználó az egyébként nem garanciális javítási és karbantartási munkákat is csak a szerződéses javítóműhely-hálózaton belül végeztetheti el."
GTPeti19-02-2011 22:02:47 // 19184
Pedig érdekelnének a kritériumok. Mi kell ahhoz, hogy egy szevíz hivatalosan megfeleljen. (Pl. Csöriék szervízére gondolok.) Azt tudom, hogy az itteni szervízláncoknak (ATU) minden gyári szervízdoksijuk megvan. (Ez is EU-rendelet, hogy az autógyártók kötelesek [pénzért] hozzáférhetővé tenni az összes dokumentációt és a speciális szervízberendezéseket.)
Piritu - 1.000.00019-02-2011 21:53:54 // 19182
Kösz, így már megtaláltam magyarul is!
Jól érthető szöveg :-(((
Piritu - 1.000.00019-02-2011 20:14:01 // 19180
Az első kommentezőt idézném:
"A cikk szerzőjéhez lenne egy tiszteletteljes kérésem: Az a konkrét jogszabály érdekel, ahonnan ezen információ származott. Ami a cikkben szerepel az újsághírnek tökéletes, de nem lehet vele messzire jutni."
zolee14519-02-2011 18:49:49 // 19179
Első ránézésre azt mondtam nem rossz. Aztán ahogy nézegettem tovább szinte minden részletével kapcsolatban azt éreztem, hogy ezt valahol már láttam. Kívül és belül is.
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2011 18:23:57 // 19178
Kíváncsi lennék egy ilyen Autó fenntarthatóságára. Nálam ez az álomgép. Árulják egy ideje, már ideiglenesen ki is van vonva szegény. Csak álmodozás, kéretik nem komolyna venni..:-) de mi lenne, ha nem új autóra gyűjtenék, hanem....megtartanám a traktort és megvenném ezt? 130e km nem sok. Vagyis nem tudom hogy egy ilyen masinának sok e, de gondolom annyira nem, főleg hogy aligha lehet meggyilkolni közúton.
Zsolt15519-02-2011 16:13:23 // 19177
"7 év, vagy 150 000km" amelyiket hamarabb eléri az autó.
Zsolt15519-02-2011 16:12:02 // 19176
Azért az a garancia is úgy van, hogy a teljes garancia "7 év, vagy 150 000km". Például az akkumulátorra csak 2 évet adnak.
Tom1219-02-2011 16:02:38 // 19175
Mondjuk, pl. egy ilyen arab rokon nem sokat nyomna a latban:

:-))

Akkor inkább egy/pár/ olajkút...:-)))
Tom1219-02-2011 15:56:54 // 19174
Természetesen, hosszabb utakra, gyakori használatra a dízel az ésszerűbb, de csak úgy néha megüvöltetni az oroszlánokat /lovakat/, meg a hangja miatt a benzines.:-)

"Szomszédokat sárgítani" meg bőven megfelelne 1.4-es motorral is... :-DDD
GTPeti19-02-2011 15:42:07 // 19173
Számomra a legkövérebb dízel lenne talán a legérdekesebb alternatíva. Tekintve, hogy nincsenek arab rokonaim.
Tom1219-02-2011 15:05:28 // 19172
Lehet, a "kép csak illusztráció".:-)
Tom1219-02-2011 15:04:43 // 19171
Ettől tartottam /keret/. Nem baj vannak még keveset futott keret nélküli CLK-k ...:-)
GTPeti19-02-2011 14:54:03 // 19170
Az ki az a papucsos úriember a CL Merci mellett? A tulaj?
GTPeti19-02-2011 14:52:10 // 19169
Sajnos, a CLK utódjánál már van keret. :(

A CL egy költemény, de az alkatrészáraktól azt hiszem padlót fognánk.
Tom1219-02-2011 14:44:51 // 19168
Köszi.:-))
Kompressz úr19-02-2011 14:39:15 // 19167
A CLK-val meg tudlak érteni :)
Tom1219-02-2011 14:27:38 // 19166
Biztos a Párizs - Dakarról jött a por mennyiségéből ítélve.:-)

Bezzeg az "offos" szép tiszta.:-))
Tom1219-02-2011 14:25:29 // 19165
Ha már ilyen őszinte napot tartunk, van egy olyan érzésem, hogy egyszer beszerzek egy CLK-t is, de csak az Alfa mellé, "jácccósnak". Elég ellenállhatatlan ez a keret nélküli ajtó & B oszlop nélküli megoldás:
:-)

Mondjuk, egy 500-as /305 ló/, vagy AMG - ezeknek nagyot esett az áruk - és, ha már játszós, sok ló legyen benne.:-))
Nem tetszenek a "böhöm", nagy autók, de pl. egy CL kupé is egész tiszteletet parancsoló lenne...
Pl. feketében.:-)

...de a legideálisabb az lenne, ha jönne egy olyan Alfa, amitől kapásból padlót fognék.;-))
GTPeti19-02-2011 14:16:45 // 19164
2006-ban, Berlinben én is lőttem egy De Tomasso-t:



És az odaúton is megörökítettem egy szép OFF-os vasat:



:)
Tom1219-02-2011 14:03:55 // 19163
Hááát...
...most, hogy "mondod", van benne valami. Azért remélem, a Giulia szebb /sportosabb, nemesebb, stb./ lesz. ;-)
Tom1219-02-2011 14:02:08 // 19162
Ja, bocs´, nem néztem, hogy mire írtad. :-))

De Tomaso: szerintem is.:-)
GTPeti19-02-2011 14:01:31 // 19161
Még vmi a DeTo-hoz: Ha csak oldalról látom, azt gondolom, ez lesz a Giulia...
(Mert vhogy a Giulietta vonalai köszönnek vissza rajta. Az elejétől eltekinve.)
Tom1219-02-2011 14:00:53 // 19160
Mi ebből a tanulság?
Ferrarit kell venni.:-DD
GTPeti19-02-2011 13:59:59 // 19159
A DeTomassoról beszélek. :)
Tom1219-02-2011 13:59:17 // 19158
Mitől lenne nemes egy Hyundai? :-)) ...habár van benne egy csipetnyi R Classe is bizonyos szögekből.
GTPeti19-02-2011 13:16:46 // 19157
Őszintén? Tudja fene... Dolgozhattak volna még rajta. Annyira nem nemesek a vonalai.
HátvédRomeo19-02-2011 12:58:29 // 19156
Az az igazság, hogy a világ autó ipara olyan szintű pénzügyi trutymó része, hogy ha valaki egy igazi nemzeti és stílusos OFF-OSautóba akar ülni, akkor minimum egy 20-30 éves OFF-OS autóba kell a seggét betenni, mert azok még ha azt mondták ez egy angol autó az akkor az is volt! Mára már mint tudjuk óriás mamutok uralkodnak, és gyártyák az "előre csomagolt mirelit" autókat hülyén kifejezve.
De hát a piac azt adja, amit a kereslet kíván, mert az emberek nagy % is már "előcsomagolt mirelit" emberek lettek!
Tom1219-02-2011 12:39:18 // 19155
Inkább ez, ha választhatok.:-))
Tom1219-02-2011 12:38:13 // 19154
...hááát, őszintén? :-)
Nem kéne, de én egy elfogult fanatikus vagyok.:-DD
Tom1219-02-2011 12:27:28 // 19153
Sajnos, nem valószínű, a Jaguar is már indiai "kézben" van egy ideje, de én is reménykedem...:-)
Tom1219-02-2011 12:25:21 // 19152
Újjáéledt a De Tomaso. /ha még nem volt/

Nem éppen a régi vonalat követi, ami a felépítést illeti, sőt szerintem elég BMW/Seat-os, egyébként meg a Quattroporte kategóriába szánják.
Ami a motorokat illeti, ott több közös tulajdonság az elődökkel. Benzines: V6 - 296 LE és egy V8 - 524 LE-vel és egy dízel /!!! :-// 247 lóval - de minek? /gondolom, csak a "fajfenntartás" miatt/
Évente 3000 darab gyártását tervezik, /alap/ 85e EUR áron, ami inkább 100 - 130e EUR körül lesz reális - állítólag. Kínában biztos jól fogy majd...
HátvédRomeo19-02-2011 12:22:33 // 19151
Sziasztok! :)

Megmondom őszintén remélem a Britt autó ipar is egyszer rendesen magához tér. (álom) Csodás autókat alkottak a Jaguárnál az elmúlt évtizedek alatt.
Mélyen remélem ez a nemes márka se fog a süllyesztőbe kerülni a karikás autók piac uralkodása miatt, mint pl a Rover ahogy vergődött az utolsó 10 évében, egyik márka égiszétől csapodva a másikig.
Tom1219-02-2011 12:12:53 // 19150
Azért van, amihez nagyon értenek a "digók" és egy "lerágott/nak tűnő/ formából is tudnak "újat", szemet gyönyörködtetőt alkotni.:-))
Piritu - 1.000.00019-02-2011 10:41:16 // 19148
No ez a pontos infó érdekelne, mert szóbeszéd az van rendesen. Az Alfa vételi szerződésem viszont márkakereskedést ír. Most ugye azt kellene támadnom, hogy ellentmond XY törvénynek.
Satti19-02-2011 10:01:04 // 19147
Nem akarok pontatlant mondani, de úgy tudom, hogy az unióban bármilyen hivatalosan működő szervizbe viheted az autódat, ahol szakszerűen tudják javítani, de ennek azért pontosan utána kell járni.
tipoatti19-02-2011 09:32:47 // 19146
Revidiálom magam egy ilyen láttán, valóban gyönyörű ez az alkotás! :)
Piritu - 1.000.00019-02-2011 08:53:35 // 19145
No ez érdekelne!
Mi mondja (törvény, jogszabály?) ki, hogy nem kell szakszervizbe vinnem az autót a garanciális idő alatt?
Szívesebben vinném Várpalotára a Párducot, mint Győrbe.
Satti19-02-2011 08:23:45 // 19144
Viszont az új típusú Hyundai-okkal, amiket az elmúlt 3-4 évben kiadtak, szinte semmi gond nincsen, hozzánk a szervizbe is csak a kötelező-re hozzák, de meghibásodás, szinte semmi. Mondjuk a régebbi modellekkel sem voltak nagy gondok, sokat elmentek, nagyobb meghibásodás nélkül.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.