Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Liquid21-04-2015 10:58:52 // 22993
ez szerintem nagyon szobjektív dolog, nekem pl. nem tetszik a formája. Igazából készítettek egy értelmesen kinéző range-extenderes vellanyautót, ami azért már másoknak is sikerült. Tiszteletet az parancsol, hogy ezt egy olyan bódéba tették bele, amivel meg is veszik a népek. Bár az a helyzet hogy ha BMW embéma lenne egy 2 kerekű téglateseten azt is el tudnák adni, mer béjemvé ez az X6-tal szépen bebizonyosodott. Azért lenne mit tanulni tőlük az tény.
GEORGE21-04-2015 10:58:06 // 22992
Sajnos én is megtapasztaltam a 335d tudását, hát igazán nekem való :-) :-) és egy 530d-t 3e km keresztül használtam Bp-Bécs-Bp útvonalon. Ekkor jöttem rá, hogy nagyon szeretem az Alfát, de sajna bőven lekörözött minket a konkurencia.. . .lehet ezzel nem egyetérteni is, de a tények nagyon makacs dolgok :-)
.......................21-04-2015 10:29:54 // 22991
szerintem Adrian van Hooydonk korszakalkotót rajzolt csapatával
a BMW i8 Design egyszerüen mérföldkö az autógyártásban
és ez egy jövöbe mutató technikával
a BMW i8 Design egyszerüen mérföldkö az autógyártásban
és ez egy jövöbe mutató technikával
.......................21-04-2015 10:26:57 // 22990
amúgy én sem venném meg,inkább egy Corvette C7 et
ma szerintem a C7 sportkocsigyártás csúcsa
ma szerintem a C7 sportkocsigyártás csúcsa
.......................21-04-2015 10:24:52 // 22989
nem maga a termék (i8) olyan csodálatr méltó,
hisz egy sportkocsi ,ami igencsak korlátozottan használható
hanem a BMW mint gyár ,mint mérnöki fejlesztöközpont ,hogy ezt összehozta ,
ez elött én igenis meghajolok
hisz egy sportkocsi ,ami igencsak korlátozottan használható
hanem a BMW mint gyár ,mint mérnöki fejlesztöközpont ,hogy ezt összehozta ,
ez elött én igenis meghajolok
WarbiRunner (Gyuri)21-04-2015 09:53:52 // 22988
Nem a 335-re guggliztam rá. Hát tudna zavart okozni az agyi vérellátásban :-) az asszony tutira kinyírna ha meglátná mellettem azt a Brazil spinét :-))
WarbiRunner (Gyuri)21-04-2015 09:49:22 // 22987
Az i8? Kinek hogy. Egy becsomagolt Wartburg motor és egy trolimotor díszes keveréke ami az illúzióról szól. Tényleg szép, ezen nem sokat lehet vitatkozni. BIztos jól megy amikor a trolimotor együt tol a 3 hengeressel (muhaha..), aztán 50km és lemerül mint egy távirányítós kisautó. És akkor kikerülöm a rossz dízelemmel? Vicces 40 milláért. És közben hallhatom a motorhang soundtrack-et. Aki erre vágyik, letöltheti olcsóbban is. Félreértés ne essék, mint műszaki eszközt elismerem az i8-at, biztosan sok ember sok ötlete és sok munkaórája van benne, ezt feltétlen becsülöm. Azért valljuk be, egy villanyautónál jó ideje csak az akksi az igazi kérdés. A design..le a kalappal. De mint AUTÓ nem mozgat meg, inkább csak egy jövőkép ez még. Egy 4C nekem izgalmasabb, sőt abból a 40 millából tudnék válogatni igazi klasszikus fenevadak között.
Liquid21-04-2015 08:10:03 // 22986
nekem speciel az I8 nem bejövős, ha már mindenképp vellany, akkor Tesla. Bár nem teljesen ugyanaz a kategória a két autó
.......................21-04-2015 07:11:15 // 22985
A fejed nem bírod tartani,úgy húz a 335d
na kb ide kellene felnőni alfáeknak,de akkor is le lennének maradva,mert az i8 at senki nem übereli
na kb ide kellene felnőni alfáeknak,de akkor is le lennének maradva,mert az i8 at senki nem übereli
GTPeti20-04-2015 22:53:40 // 22984
(A példa rossz volt, mert kit érdekel, hogy egy barátnő hogyan sprintel, de tudjuk be a kóválygásnak. :)
GTPeti20-04-2015 22:52:01 // 22983
Az előbb vittek egy 335d-vel. Ezeket a sorokat most bizonyára az agyam hátulsó felével pötyögöm, mert az elsőben most kezd helyreállni a vérellátás. Nem vártam mást, de aztaq... kategória, amit ez lép (313 LE).
Nem mondom, hogy ne lenne elég kb. bármire egy (jövőbeli) 2.2 JTDm 220 LE-vel, de ki ne szeretné néha maga mellett tudni Adriana Limát. :)
Nem mondom, hogy ne lenne elég kb. bármire egy (jövőbeli) 2.2 JTDm 220 LE-vel, de ki ne szeretné néha maga mellett tudni Adriana Limát. :)
Speed14-04-2015 20:32:34 // 22982
Egy BMW-ben még égőt sem egyszerű otthon kicserélni. Még évjáraton és típuson belül is 3 féle lámpatest van. Minden jó drága hozzá. A sorhatoson kívül mást nem is vennék.
GTPeti08-04-2015 18:31:38 // 22981
Így a kiegészítésekre csak egyet tudok mondani: Mindkettőtökkel egyetértek. :)
.......................08-04-2015 18:00:05 // 22980
"a benzines motorok sokkal problémamentesebbek"
úgy értettem:
a benzines FIAT motorok problémamentesebbek
ennyit még nem szereltem életemben motoron mint a Brerán
a sok sallang egr dpf injektorok leömlö,csatlakozók ,temosztát,olajhütö,olajvezetékek,
szívósor ...
..mostmár rendben van..
ez ex Fiat Bravomon fele ennyi szarakodás nem Volt,pedig 7 évig használtam
én mindig a Stilot ajánlom annak aki kis költségvetésböl olasz autót szeretne
úgy értettem:
a benzines FIAT motorok problémamentesebbek
ennyit még nem szereltem életemben motoron mint a Brerán
a sok sallang egr dpf injektorok leömlö,csatlakozók ,temosztát,olajhütö,olajvezetékek,
szívósor ...
..mostmár rendben van..
ez ex Fiat Bravomon fele ennyi szarakodás nem Volt,pedig 7 évig használtam
én mindig a Stilot ajánlom annak aki kis költségvetésböl olasz autót szeretne
Dévid08-04-2015 17:00:29 // 22979
Azt hazudtam, hogy éves szinten 100.000 HUF beleborul csak a futóműbe, plusz a JTS, ha nem figyel az olajminőségre eszi a veztengelyt is. És akkor még nem beszéltem a 7 liter feletti fogyasztásról.
GTPeti08-04-2015 15:12:56 // 22978
A 8V jó tipp volt, de a futóműárakról és csereperiódusokról, vmint a padlólemez rozsdásodási hajlamáról is tájékoztatni kéne. Csak azért biztos nem kéne 156-ot vennie, mert azok a legolcsóbb kombik... Abból nem fog jó kisülni.
(A barátom pl. Marea JTD-t vett.)
(A barátom pl. Marea JTD-t vett.)
GTPeti08-04-2015 15:10:15 // 22977
"a benzines motorok sokkal problémamentesebbek"
A 156-ban egy 1.9 dízellel (de még egy 2.4-gyel) is kimész a világból. (Stilo esetén az előbbivel.) A kettőstömegű cserét bele kell kalkulálni, a turbó miatt pedig ésszel használni. Ennyi. ;)
Csak azt akartam mondani, hogy legalább mi ne tápláljuk azt az urban legend-et, hogy a CR-dízelekre úgy általában rá kell költened a gatyádat. Mert a JTD-kre ez - mint tudjuk - nem igazán vonatkozik.
A 156 futóművel egyetértek. Bár valamit valamiért... Amilyen jó vezetni ezt az autót, az is megér valamennyit. (Persze nem mindenkinek.)
A 156-ban egy 1.9 dízellel (de még egy 2.4-gyel) is kimész a világból. (Stilo esetén az előbbivel.) A kettőstömegű cserét bele kell kalkulálni, a turbó miatt pedig ésszel használni. Ennyi. ;)
Csak azt akartam mondani, hogy legalább mi ne tápláljuk azt az urban legend-et, hogy a CR-dízelekre úgy általában rá kell költened a gatyádat. Mert a JTD-kre ez - mint tudjuk - nem igazán vonatkozik.
A 156 futóművel egyetértek. Bár valamit valamiért... Amilyen jó vezetni ezt az autót, az is megér valamennyit. (Persze nem mindenkinek.)
.......................08-04-2015 11:56:27 // 22976
pont a 156 futómüve a legköltségesebb
a JTS Sem egy egyszerü szerkezet
családinak inkább Stilo kombit vennék
a benzines motorok sokkal problémamentesebbek
futómüvet féket kipufogót gatyába rázni kb. fele mint az Alfa
a JTS Sem egy egyszerü szerkezet
családinak inkább Stilo kombit vennék
a benzines motorok sokkal problémamentesebbek
futómüvet féket kipufogót gatyába rázni kb. fele mint az Alfa
Liquid08-04-2015 11:30:17 // 22975
Hát igen, olcsók mert olaszok, főleg a benzinesek, de attól hogy olcsó még mindig prémium, ami a szervizelésen már érezhető. Ezt nem látják át sokan.
Dévid08-04-2015 10:51:01 // 22974
Kollégám a hunyadiját akarja most Alfa 156-ra cserélni, mert a két kisgyerekhez az már kicsi. Én 1.9 8v-t mondtam, neki 2.0 JTS kellene. Mondtam hogy vegyen inkább valami elterjedtebb márkát, de azt mondja az Alfák a legolcsóbbak ebben a méretben. Szerintem megvenni lehet, de becsülettel fenntartani már nem biztos.
Kócosw08-04-2015 10:23:34 // 22973
propelleresnel arak=Alfa*1,75 - 2 :)
.......................08-04-2015 10:19:38 // 22972
ezt mondom,
akkor magad kell szereld ,mindent
de akkor is ott vannak a magas alkatrészárak ami a BMW nél különösen igaz
(nem mintha az Alfá hoz olcsó lenne)
venne inkább mercit ott legalább az alkatrész olcsó
akkor magad kell szereld ,mindent
de akkor is ott vannak a magas alkatrészárak ami a BMW nél különösen igaz
(nem mintha az Alfá hoz olcsó lenne)
venne inkább mercit ott legalább az alkatrész olcsó
Kócosw08-04-2015 10:16:37 // 22971
Kedvenc mondatom a levelböl :)
Elolvasta valyon mit irt le egy mondatban? :)
"Inkább a költségek alacsonyan tartását és megbízhatóságot céloznám meg némi prémium érzéssel fűszerezve. "
Alacsony költsegek es premium kategoria ..HE ???
Elolvasta valyon mit irt le egy mondatban? :)
"Inkább a költségek alacsonyan tartását és megbízhatóságot céloznám meg némi prémium érzéssel fűszerezve. "
Alacsony költsegek es premium kategoria ..HE ???
TDI7508-04-2015 09:59:10 // 22970
És mekkora igazság van benne!
Szóról szóra igaz.
Szóról szóra igaz.
.......................08-04-2015 09:47:19 // 22969
"magas technikai háttérrel rendelkező szerelőm van"
ez a gond,hisz ez sokba kerül
tudomásul kell venni ,hogy ha használt kocsit akarsz a müszaki részét vágni kell a kocsinak,egyébkén átvernek lépten nyomon ,mert kiszolgáltatod magad a "szakiknak"
ha nem tudsz autómata váltót magad javítani = ne vegyél automatát,mert átkúrnak
ez a gond,hisz ez sokba kerül
tudomásul kell venni ,hogy ha használt kocsit akarsz a müszaki részét vágni kell a kocsinak,egyébkén átvernek lépten nyomon ,mert kiszolgáltatod magad a "szakiknak"
ha nem tudsz autómata váltót magad javítani = ne vegyél automatát,mert átkúrnak
Grando08-04-2015 09:08:47 // 22968
Ezt így tanítani kéne az iskolában, az "autóvásárlási alapismeretek" tantárgy keretein belül. :)
Liquid08-04-2015 08:11:54 // 22967
ez igaz minden olyan autóra mi újkorában nem a low-end árszintet képviselte, minél ritkább és drágább annál inkább.
Marklar15508-04-2015 04:43:17 // 22966
Ügye ez minden márkára igaz. Kolléganőm! akart venni egy 166 JTD-t. 2001. 300eért oda adták volna. Alfás szerelő haver mondta neki, hogy erre nem csak az átíratás lesz még. De van 1-2 történetem 155 el is. 100e ért azt hitték sokan, hogy csak bal kilincs, vagy a tükör a vacak. ;)
Dévid07-04-2015 23:05:45 // 22965
Mennyen vannak akik megveszik a "prémium" autót, és koppannak, mikor ráébrednek, hogy nem az ugyanolyan árú, fiatalabb, alacsonyabb "presztízsű" autó árában van a fenntartásuk.
Liquid07-04-2015 23:01:04 // 22964
igen, ezt szépen összefoglalta
Marklar15507-04-2015 22:48:36 // 22963
Ez tök jól megvan fogalmazva. S nem csak a prémiumra igaz.
Marklar15507-04-2015 20:28:07 // 22962
Hmm. 61 éves autóban 279k Szerintem tekert az órája. :D :D :P
Jack07-04-2015 01:25:12 // 22961
Kazes☻05-04-2015 22:54:38 // 22960
.......................26-03-2015 09:31:47 // 22959
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2015 13:44:55 // 22958
az nem is olyan rossz benzines létére
Poló25-03-2015 12:22:59 // 22957
Nálam az A5 dynamicban volt végig.
A Q3-mal 190-nél többet nem mentem, azt is elég nehezen érte el, talán tud 200-at.
Viszont a kinti csávó nézte, neki is Q3-asa van, csak neki elég jól fel van szerelve. Mondta, hogy hát a miénk tényleg elég fapad :)
A Q3-mal 190-nél többet nem mentem, azt is elég nehezen érte el, talán tud 200-at.
Viszont a kinti csávó nézte, neki is Q3-asa van, csak neki elég jól fel van szerelve. Mondta, hogy hát a miénk tényleg elég fapad :)
Poló25-03-2015 12:19:48 // 22956
De tudom mondani úgy is, hogy 660 km a táv (Győr-Lipcse), kifele 7 óra volt az út, 2x álltam meg, számolhatunk 2x15 percet. Ekkor Szlovákiában és Csehországban 140 körül mentem. Visszafele is 2x álltam ki, de nem időztem ennyi időt, csak mondjuk 2x10 percet, 6 óra alatt hazaértem. A mozgásban levő átlagsebességem 120 körül volt. De ebben bent van a pirosnál várakozás, a városban 50-nel cirkálás stb...
Poló25-03-2015 12:11:43 // 22955
140-160, németeknél 180-220.
mex8625-03-2015 07:44:22 // 22954
hehe nälunk a 2.0 tdi is bekér néha 9körül :D
igaz 180-200 olyankor amit probälunk tartani, persze ha hagyjäk, mert ugye az csak az älmokban olyan hogy a német korlätozäs nélküli pälyän órákig mész ennyivel.
sokszor satu kamion meg alvok miatt, utäna meg visszagyorsit.
olyan igensokat nem is nyerünk vele soha idöben az egyenletesebb 150hez képest.
de van mikor nem szämit a fogyasztäs... :D (nem sajät zsebböl megy :D )
a 2.0tfsi Q5 automata normäl fokozatban evett 10 körül egy WOB-Györ tävon ugy hogy azzal csak 140-150eztünk...
igaz 180-200 olyankor amit probälunk tartani, persze ha hagyjäk, mert ugye az csak az älmokban olyan hogy a német korlätozäs nélküli pälyän órákig mész ennyivel.
sokszor satu kamion meg alvok miatt, utäna meg visszagyorsit.
olyan igensokat nem is nyerünk vele soha idöben az egyenletesebb 150hez képest.
de van mikor nem szämit a fogyasztäs... :D (nem sajät zsebböl megy :D )
a 2.0tfsi Q5 automata normäl fokozatban evett 10 körül egy WOB-Györ tävon ugy hogy azzal csak 140-150eztünk...
mex8625-03-2015 07:41:24 // 22953
sztem is buzisäg
egyik se hatott meg, se a touareg, se a Q5 se a Q3 amikkel ilyenekböl mentem eddig
pedig maga a forma alapjaiban tetszik (nem csoda, a kombikat is szeretem :D ) de amugy semmire se jo szvsz.
ha meg mär "terepképesség" kell akkor ott van mär bärmiböl az összekerekes akär emelt kombi. Crosswagon, allroad stb stb.
aztän mégsem holdjäró
egyik se hatott meg, se a touareg, se a Q5 se a Q3 amikkel ilyenekböl mentem eddig
pedig maga a forma alapjaiban tetszik (nem csoda, a kombikat is szeretem :D ) de amugy semmire se jo szvsz.
ha meg mär "terepképesség" kell akkor ott van mär bärmiböl az összekerekes akär emelt kombi. Crosswagon, allroad stb stb.
aztän mégsem holdjäró
Erhard 242 (Pure Energy)24-03-2015 20:15:26 // 22952
az mit jelent a tempósan haladva? 140-160?
Poló24-03-2015 12:31:47 // 22951
10,5-et, tempósan haladva.
A Q3 is 10 körül evett, kevésbé tempósan haladva.
A Q3 is 10 körül evett, kevésbé tempósan haladva.
Erhard 242 (Pure Energy)24-03-2015 12:06:06 // 22950
s mennyit zabrált a TFSI?
.......................24-03-2015 10:03:58 // 22949
nem értem minek ez a sok terepjáró utánzat?
minek vesznek ilyet az emberek?
drága is ,sokat is fogyaszt,nagy a légellenállás is
minek vesznek ilyet az emberek?
drága is ,sokat is fogyaszt,nagy a légellenállás is
mex8624-03-2015 07:28:41 // 22948
Q5el is mentem, 2.0tfsi automata.
nem volt ättéve sportba igy hegynek fölfele egy 1.6!! benzines octavia elment nekünk :D
igaz ö egyedül ült benne és kb kifilézte mi meg 3an + pakk de akkor is elevenen él bennem az emléke hogy talpalom a skoda meg megy el nekünk... :D
ezt leszämitva a Q3hoz képest egész mäs téma.
a Q3 akär lehetne seat is mert azokban van ilyen gagyibb beltér
nem volt ättéve sportba igy hegynek fölfele egy 1.6!! benzines octavia elment nekünk :D
igaz ö egyedül ült benne és kb kifilézte mi meg 3an + pakk de akkor is elevenen él bennem az emléke hogy talpalom a skoda meg megy el nekünk... :D
ezt leszämitva a Q3hoz képest egész mäs téma.
a Q3 akär lehetne seat is mert azokban van ilyen gagyibb beltér
mex8624-03-2015 07:26:45 // 22947
én benzinessel mentem
nagyon gagyi az egész :D
nagyon gagyi az egész :D
Poló23-03-2015 23:09:02 // 22946
Audi Q3 2,0 TDI. Nagy csalódás. Amennyire tetszett az A5, ez annyira nem. Műanyag kormány, szar műanyagok, erőtlen motor, szegényes alapfelszereltség. Még hátsó könyöklő sem volt benne.
.......................20-03-2015 20:52:37 // 22945
Nekem is bejön az A5,nagyon precíz autó,
Kár hogy sok a gond a motorjaival..
..csak dupla annyi volt anno mint a Brera,
Ezért lett alfa
Kár hogy sok a gond a motorjaival..
..csak dupla annyi volt anno mint a Brera,
Ezért lett alfa
Poló20-03-2015 20:20:53 // 22944
2 napig egy Audi A5 2,0 TFSI S-Line-nal közlekedtem kb 1500 km-en keresztül.
Hááát... Nem rossz autó :)
Német autópályán tökéletesen helyt áll. 220-ig gyorsul szépen. 8 sebességes DSG váltó, nagyon el van találva. 140 km/h-nál nem forog 2000-et a motor. 200-nál is csak valami 3500 körül.
Kényelmes tágas autó. Az 5 ajtós verzió volt, csomagtér is megfelelő.
A tolatókamera mutatja a kijelzőn két sárga vonallal a kormányállástól függően, hogy hova fog beállni az autó. Amúgy hátra nagyon rossz a kilátás. Rosszabb, mint a 156-ban. A navigáció példás. Azt hittem nehezebb lesz kezelni, de még így is sikerült, hogy német nyelvre volt állítva.
A fényszóró nagyon jó, xenonos. Talán a refi is az.
Futómű is korrekt.
Negatívum a kicsi tank. 700 km-t nem lehet vele levezetni tankolás nélkül. Meg ennyi km és 6 óra után azért csak-csak elfáradt a derekam. A kormány jó fogású, de a közepének nagyon nem tetszett a formája (de ízlések és pofonok).
Hááát... Nem rossz autó :)
Német autópályán tökéletesen helyt áll. 220-ig gyorsul szépen. 8 sebességes DSG váltó, nagyon el van találva. 140 km/h-nál nem forog 2000-et a motor. 200-nál is csak valami 3500 körül.
Kényelmes tágas autó. Az 5 ajtós verzió volt, csomagtér is megfelelő.
A tolatókamera mutatja a kijelzőn két sárga vonallal a kormányállástól függően, hogy hova fog beállni az autó. Amúgy hátra nagyon rossz a kilátás. Rosszabb, mint a 156-ban. A navigáció példás. Azt hittem nehezebb lesz kezelni, de még így is sikerült, hogy német nyelvre volt állítva.
A fényszóró nagyon jó, xenonos. Talán a refi is az.
Futómű is korrekt.
Negatívum a kicsi tank. 700 km-t nem lehet vele levezetni tankolás nélkül. Meg ennyi km és 6 óra után azért csak-csak elfáradt a derekam. A kormány jó fogású, de a közepének nagyon nem tetszett a formája (de ízlések és pofonok).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
426
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?