Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Buksi16-07-2008 21:47:07 // 8893
Akkor nekem is most kellene vennem valami verdát! :-DDD
Ferko16-07-2008 21:42:39 // 8892
Biztos azért csinálta, mert most erős a forint!:-DDD
Buksi15-07-2008 21:19:48 // 8891
Na, ilyen "meglepi" autó kellene nekem is! ;-))
Buksi15-07-2008 21:18:53 // 8890
Félreértés ne essék, ez nem csodálat, csak tetszik, mint egy-két más autó is! De a nagy szerelem az mégsem egy GTA, hanem a Q4!!! :-)) (Persze jöhetne a GTA is! :-))) )
LacUS15-07-2008 20:35:22 // 8889
Huh, ha lett volna a Q4re költhető 5-6 millióm......:) Nem az evok jelentették volna a kihívást az biztos :D
enzo15-07-2008 20:19:07 // 8888
Én sem a széria Q4-ről beszélek. Azért említettem,hogy "fele annyiba kerülő"az-az 5-6 millás autó.
LacUS15-07-2008 20:12:42 // 8887
Azért ezt mint ex Q4 tulaj megcáfolom...Ahhoz hogy bohócot csinálj egy subiból/ evoból egy gyári Q4 kevés.De egy pici szakértői kezeléssel és némi nemű pénzmag segítségével jó kis meglepcsi autó lett a Q4, csak hát azóta azért a legtöbb Szubis/evos (már akik voltak kint gyorsulási versenyen) ki okosodott, és hát nem dől be az "ezcsakegyrégialfa" szövegnek:) Nagyon örülnék, ha a közeljövőben ugyanezt érhetnénk el egy új alfával, mondjuk mit 2.0 16V Turbo Q4 Leggera verzióban :) :)
enzo15-07-2008 20:04:35 // 8886
Tudod Buksi az a röhej,hogy egy fele annyiba kerülő öreg Q4, viccet csinál az álltalad csodált Imprezábol. Van egy pár videó e neten. Csodáld meg!
GabCsi15-07-2008 19:12:20 // 8885
Az ajtókárpitok és azon a kapcsolók pedig Nissan Almera.
Buksi15-07-2008 19:00:50 // 8884
Pffffff, hát ez tényleg az! :-))))
Én még Q4-et sem vezettem! :-( ;-)))))
LacUS15-07-2008 18:39:05 // 8883
Régebbi Subit vezettem, először azt hittem rossz autóba ültem,mert a család aktuális WagonR-jének bajuszkapcsolói köszöntek vissza egy akkor 10M forintos autóban.....:)Értem,én hogy "versenytechnika" (Valójában nagyon messze van attól) de ez szerintem igénytelenség volt.
Buksi15-07-2008 18:25:34 // 8882
Jó lenne, ha nekem is lennének róla tapasztalataim! :-))
LacUS15-07-2008 17:58:35 // 8881
Volt alkalmam mindkettőt vezetni, és még sok mást is.:)
Sajnos az a GTA nálam csak egy sportosabb családi autó...:(Alfa elfelejti a gyökereit....
Sajnos.
Buksi15-07-2008 17:52:43 // 8880
Nekem sajnos nem volt alkalmam vezetni sem Subaru Imprezza-t, sem 156 GTA-t! :-( Pedig szívesen kipróbálnám mindegyiket! Egyébként meg csak annyit mondtam, hogy nekem tetszik és hogy elfogadnék egyet! Azt megértem, hogy nem mindenkinek bejövős, de ez így is van jól! Azért ha választani kellene a két autó között, akkor persze, hogy a GTA-t választanám! ;-))
GTPeti15-07-2008 16:39:47 // 8879
Végy egy Suzuki Liana sedant, tegyél alá egy erősített (?) futóművet, 4x4-et, tisztességes (olasz) fékeket, egy bivaly turbómotort és kész a Subaru Imp...
Az új Lancer meg úgy kezdődik, hogy másolj pofátlanul egy Alfát, tegyél rá single-frame-t, a többi ua...
GTPeti15-07-2008 16:36:33 // 8878
Na igen... 3.0 JTDm-nek igencsak ideje lenn már. Meg annak, hogy egy kicsit polírozzák a presztízsüket pl. No-ban. (Mert akkor még vadabb dízelt is el lehetne adni.)
Blade15-07-2008 15:04:51 // 8877
45k Eur. Tegnap konfiguráltam egy 159Ti 2,4jtdM-et. Gondolkozom a cserén,de szerintem elvetem,megvárnám a 3.0jtdM vagy 4.0V8 GTA változatokat,persze ha lesznek egyáltalán:) Az ódi mint márka meg egyenesen undorito számomra. Az a a4 azért drága mert ódinak hivják,ami az agymosott fejekben "vonzó" divatmajmolást jelent,amiről sokat tettek az ódi marketingesei akiknek valójában semmi közuk az autóhoz. Ha már egy ilyen dögunalmas fostalicskát kellene vennem,lehet skodát vennék ami doszt ugyanaz,csak féláron...nevetséges. Volt egy teszt is,valaki régebben belinkelte ide,amiben egy hires szakértő ujságirot ultettek be bekötött szemmel különböző autokba. Na a lényeg annyi,hogy ami nála az etalon presztizs ódi volt a kuka meg az olasz modellek,ez a f*sz leszarozta az ódit(szerinte alfában ült akkor),a legkiválóbb minőségibb meg az Alfa lett(ekkor ült az ódiban)..:)) Nem kis égés volt..:)) Szánalmas...Pontosan nem emlékszem milyen modellek voltak,de erre a cikkre biztosan rá lehet még keresni...
Blade15-07-2008 14:50:25 // 8876
Te egy Alfából fényképezgetsz egy szaros imprezát? Na szép...
Egyébként én mentem egy ilyen autóval és el kell hogy mondjam elég szép csalódás volt! Sokkal többet vártam tőle,a 156 GTA 250 lovához képest semmi többlet erőt nem éreztem,max nyomatékban,de semmi maradandóra nem emlékszem. A 156GTA-nak is voltak hibái és az a plusz ami egy imprezában van (4wd,turbo) szerintem igazán csak szélsőséges körülmények között lehet észrevenni.Pl kanyarsebességben szerintem jobb a 156GTA,talán a szuk fordulokban nem.. Akiket meg az utakon látsz imprezával szerintem a 99%-nak csak azért van hogy feszithessen a tudásuk hozzá nulla.Ha a 156GTA-rol mondják azt hogy sokat fogyaszt,nos valojában egy ilyen imprezához képest olyan mint egy eco 1,4-es. A külsejéről meg csak a hányinger jut eszembe..ami egy 156GTA-rol nem épp elmondható..:) Szal pro és kontra,szerintem jelentősen több az érv egy GTA mellett...:)
GTPeti15-07-2008 14:38:51 // 8875
Nem vett ő! Csak érdekességképpen konfiguráltunk.
(90ezerért hülye is lenne A4-est venni...)
Buksi15-07-2008 14:16:15 // 8874
Hááááát, lehetne vitatkozni! :-))))
Marklar15515-07-2008 13:38:09 // 8873
Azé az Evo X dögösebb:)
Marklar15515-07-2008 13:27:26 // 8872
Ahogy a kolégád csinálta:)))
Vett volna nagyobb motorral s akkor sok ezek közűl alap lenne. (?)
GTPeti15-07-2008 12:03:19 // 8871
Valóban az az érdekes az egészben, hogy mindenkinek "tetszik" az Impreza, pedig ha nem lenne 300 lóerős, és elől hátul kicsit "sportossá" téve, egy elég jellegtelen autó lenne...
Grando15-07-2008 11:55:12 // 8870
A citrom kacsának is van, éppen az, hogy eszetlenül randa. Persze szigorúan csak dizányról beszélek most. Kb. a retyó tália szintjén dolgozott a formatervező: :DDD
A műszaki tartalom nyilván egy másik lap. Erre írtam, hogy respect. ;)))
Kau15-07-2008 11:53:23 // 8869
Tetszik is ;)
Buksi15-07-2008 11:51:56 // 8868
Most ebben az esetben biztos lehetsz benne, hogy nem 1.4-es mocija van! ;-))))
Kau15-07-2008 11:49:02 // 8867
Nekem is tetszenek a Subaruk. Bár nem biztos, hogy akkor is tetszenének, ha tudnám, hogy 1.4-es motor van benne 70 lóerővel :))
Buksi15-07-2008 11:24:30 // 8866
Na jah, az újat rendesen elszúrták! Az már nekem sem tecc! :-)
ystuc15-07-2008 11:22:04 // 8865
Szerintem nem rossz. De az új Impreza... Na, az olyan, mint egy Daewoo. Ennek legalább egyénisége van.
Buksi15-07-2008 11:19:39 // 8864
Nem tudom, de nekem rohadtul tetszik! :-)))
Grando15-07-2008 11:07:21 // 8863
Igazi kuriózum egy ilyen verda, respect. ;))
De az sehogy sem fér a fejembe, hogy hogy képesek ennyire elbaxott formát adni neki. Az egyik legrondább formaterv a piacon. :((
Buksi15-07-2008 11:01:49 // 8862
Nyugodj meg, nincs semmi baj! :-DDDDD
GTPeti15-07-2008 10:54:51 // 8861
Továbbra is a tegnapi hatása alatt vagyok.
Azóta sem sikerült felfognom, hogyan lehet egy 44e eurós autóhoz 45e eurónyi extrát rendelni...
Buksi15-07-2008 01:36:10 // 8860
Szombaton Érdről hazafelé az M7-en a dugóban láttam ezt a nagyon király verdát! Nagyon elfogadnék egy ilyet! :-)



Csávókám amikor meglátta, hogy fényképezem egyből elkezdett feszíteni! Mint ne mondjak, én is feszítettem volna! :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)14-07-2008 21:54:39 // 8859
Mert túrós. A turbós motorokból könnyű egy kis pluszt előcsalogatni, avagy elrejteni szoftveres ténykedésekkel anélkül, hogy mondjuk az emissziós értékeken ez feltűnne. Gondolom én. A japók régóta élnek ezzel a trükkel, papíron max 280 ló lehet náluk egy autó. Az Imprezák is ezért voltak (WRX Sti) ennyik. Persze padon 300 felett, Magyarországra meg egyenesen 320-as verziók kerültek úgymond a márkakereskedő által tuningolva (kipufogó, csipsz).
Buksi14-07-2008 19:04:06 // 8858
Szerintem te is! Szerintem! :-))))
GTPeti14-07-2008 19:00:51 // 8857
Szerinted én? :))
Buksi14-07-2008 18:19:07 // 8856
Én akkor is egy 159-est rakatnék össze, ha lenne rá annyi lóvém! :-))
GTPeti14-07-2008 16:19:05 // 8855
Egy 2,4-es 159 esetén meg nem nagyon lehet 60e fölé menni. Mondjuk nem is lehet hozzá annyi hülyeséget választani, mint az ingolstadtiaknál...
GTPeti14-07-2008 16:04:40 // 8854
Srácok, a kollégám most konfigurált össze egy 3.0ás A4-est. Bakker 88ezer euró lett a vége. Kombiban elértük volna a 90-et. Egy A4-esrét. A kézitelefon pl. 1200ba kerül. Meg vannak ezek veszve........
Xixo12-07-2008 15:05:37 // 8853
Te szegény!! :))
Marklar15511-07-2008 16:15:50 // 8852
Épp ma hívot az egyik haverom. Most kell leadnia az őszre érkező cégautó rendelését. Francia cég révén francia autók közűl választhat. 1,6 os kategóriában. Most egy 4 éves 1,4 ews Meganja van. Szóval a 308 vs Megan közt "dilemázik".
Ami felszereltséget össze írt a 308ra az 4,8M :)
Ferko11-07-2008 13:42:35 // 8851
Nem neeeem. Az az asszonyé!:-DDDD
Xixo11-07-2008 12:39:42 // 8850
Neked már van!! :))

Igaz a Bravo biztos nehezebb...
Ferko11-07-2008 08:53:37 // 8849
Én is!:-DD
Xixo11-07-2008 02:10:22 // 8848
Lehet, hogy akkor a GP is tudja...

Kipróbálnék már egyet, csak úgy összehasonlítás képpen!!! :))))
Buksi10-07-2008 15:58:26 // 8847
Azért sikerülhetett volna szebbre is! :-)))
Ferko10-07-2008 08:09:46 // 8846
Tudja a 136 lovat állítólag. Nekünk a Bravora is azt mondták, hogy papíron 120 lovas, de bemérték futópadon, és hozta a 130 feletti LE-t. Azért van ez állítólag, mert Olaszban is teljesítményadó van. Így kevesebbet kell fizetni.:-))) De akkor meg miért csak a Bravonál lépték meg ezt?:-))
Zsolt15510-07-2008 06:29:32 // 8845
Az 500-st nagyon eltalálták. :-)))
Zsolt15510-07-2008 06:27:43 // 8844
Nem csúnya, de nem is szép. :-)))

Látszik, hogy nem Magyarországra készült - mint ahogy a 407, vagy 206/207, mert az eleje alacsony, és egy kicsit előre lóg, és azzal rendszeresen felakadnak a hazai magas padkákon.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.