Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Kazes☻22-07-2008 01:07:18 // 8943
Látom, látom, hogyne látnám! :) De a Giuliettaé, pl. ami épp szépül nálad, na az se kutya! :D
Whiteskull22-07-2008 00:56:33 // 8942
Látod azt a gyönyörű motort? :)))))
Whiteskull22-07-2008 00:56:08 // 8941
Na ez még igen! :DDD
Whiteskull22-07-2008 00:51:21 // 8939
Ez volt az autóskártyában is, de közel sincsenek olyan arányai mint a Dino-nak. :))))
Mondhatnám, hogy egy esetlen valami. :)))))))))
Mondhatnám, hogy egy esetlen valami. :)))))))))
Whiteskull22-07-2008 00:47:53 // 8937
Látom téged sem hagy hidegen. :))))
Kazes☻22-07-2008 00:46:35 // 8936
Még egy kicsi?! :)))
Whiteskull22-07-2008 00:42:34 // 8935
Azé mondom.:)))))
Az utolsó szép Ferrari. :DDDD
Bár ezért lehet, hogy meglincselnek. :))))
Az utolsó szép Ferrari. :DDDD
Bár ezért lehet, hogy meglincselnek. :))))
Kazes☻22-07-2008 00:41:48 // 8934
Ferrari Dino. :)
Whiteskull21-07-2008 23:08:13 // 8933
Az egyik legszebb autóforma! :-O :)))))))
Kazes☻21-07-2008 23:07:49 // 8932
Kazes☻21-07-2008 23:06:43 // 8931
Xixo20-07-2008 02:35:09 // 8929
Mond meg neki, hogy ha nem jön be neki, akkor szőrénszőr elcserélem vele a 47esre!! :))
Xixo20-07-2008 02:34:05 // 8928
Asszonyék cégénél a kb 50 darab fókusz-fieszta flottából nem sikerült olyat kapniuk, amivel ne lett volna semmi baj. Az egyikben 5 kilóméter után elfolyt a szervóólaj a parkolóban, a másikba nem lehetett tankolni, mert visszalőtte a pisztolyt, a harmadik simán megállt az úton...
Szal ennyit a megbízható német technikáról... :))
Szal ennyit a megbízható német technikáról... :))
Tom1219-07-2008 17:40:56 // 8927
Az új autók sem 100%-osak és ahogy figyelem, egyre több márkánál lehetne olyanokat előhozni, mint amit az olaszoknál szoktak: biztos ebédszünet előtt csapták össze, biztos péntek délután, bizonyára már ott gőzölgött a pizza, stb...:-)) Az egyik márkakereskedésben pl. /VW - ügyfél :-)/ van egy Golf, ami már a szerelők rémálma. Most jött a gyárból és nem bírnak bele életet lehelni 40km/ó fölött "fuldoklik" és hasonló "apróságok". Már szinte mindent kicseréltek rajta /nem olcsó cuccok/, ami a hiba okozója lehetett, de még mindig "fuldoklik", az új tulaj meg már veri az asztalt, mert igencsak kéne már neki a rég megrendelt népautója...:-)
Zsolt15519-07-2008 17:26:16 // 8926
A Focus 1,6 TDCi viszont ...! Lehet, hogy egy rossz darabot fogtunk ki, de állandó problámák vannak vele. Pontosabban egy cső, a turbo után állandóan leesett.
Kb.7 hétre(!) érkezett meg az alkatrész, amit csak újabb 8 nap múlva szerelt be a Petrányi.
Aztán valamit mégsem javítottak meg rajta, mert 4 nap múlva Nyíregyháza, és Debrecen között hajnalban ismét megállt az autó. Átlagosan 0,5 napot van hetente a szervízben. :-(((
Kb.7 hétre(!) érkezett meg az alkatrész, amit csak újabb 8 nap múlva szerelt be a Petrányi.
Aztán valamit mégsem javítottak meg rajta, mert 4 nap múlva Nyíregyháza, és Debrecen között hajnalban ismét megállt az autó. Átlagosan 0,5 napot van hetente a szervízben. :-(((
WarbiRunner (Gyuri)19-07-2008 15:44:32 // 8925
Nem rosszak, apámnak is 1.8tdci-je van. Bár már tömítést kellett cserélni a nagynyomású pumpában, de gariban megoldották. Amúgy jó verda, dinamikában kb azt tudja mint az én JTD-m (a Ford is vasblokk 8V 115lóval), egy hangyányival hosszabb az 5-öse, ami pályán jó. Talán kicsit harapósabban reagál, mint az öreg JTD, nem kell táncoltatni a gázpedált, hogy a turbo rápörögjön a témára. Kényelemben, dizájnban és futóműben viszont nem egy Alfa :-)
Persze a 225 lovas moci már nem gyenge mutatványokra lehet képes (első keréken?), kipróbálnám szívesen. Gondolom az alatt keményebb futómű van. Alapvetően jó a Ford futóműve amúgy, csak a Focus 1-hez képest túl emelték a kasztnit szerintem. Kicsit ültetve komolyat ki lehet hozni belőle.
Persze a 225 lovas moci már nem gyenge mutatványokra lehet képes (első keréken?), kipróbálnám szívesen. Gondolom az alatt keményebb futómű van. Alapvetően jó a Ford futóműve amúgy, csak a Focus 1-hez képest túl emelték a kasztnit szerintem. Kicsit ültetve komolyat ki lehet hozni belőle.
Marklar15518-07-2008 23:29:13 // 8924
De most egy ST ről van szó:)
Abba azért kevernek 1-2 jó dolgot...:)
Amúgy épp a közös ismerősünknek van cégautója kokusz. (croma) s nem olyan szar az sem...
Elötte is ilyeneket kapott, 1,6. Sima 2,0, meg egy C-max 1,8. Vezettem mindet az 1,6 nagyon hurka volt a többi azért nem rosz...
Abba azért kevernek 1-2 jó dolgot...:)
Amúgy épp a közös ismerősünknek van cégautója kokusz. (croma) s nem olyan szar az sem...
Elötte is ilyeneket kapott, 1,6. Sima 2,0, meg egy C-max 1,8. Vezettem mindet az 1,6 nagyon hurka volt a többi azért nem rosz...
Marklar15518-07-2008 23:25:10 // 8923
Szeríntem is jól néz ki. Haveromnak is kókusza van,mint cég autó csak 1,8 TDCI. 1 hónap alatt ment vele 5k km-t.
Viszont az a köztes faceliftes kókusz elég randa. Szeríntem:)
Viszont az a köztes faceliftes kókusz elég randa. Szeríntem:)
GTPeti18-07-2008 18:03:03 // 8922
Csak kár hogy egy fapados és spórolósan összerakott Ford...
(Filléres megoldásokkal, kongó lemezekkel, stb.)
(Filléres megoldásokkal, kongó lemezekkel, stb.)
Buksi18-07-2008 18:01:13 // 8921
Gondoltam, hogy ezt fogod mondani! :-DD
Élőben már láttam és nem tecc! :-)
Élőben már láttam és nem tecc! :-)
Satti18-07-2008 17:48:52 // 8920
Nem is látod a hátulját vazze! :-))
Satti18-07-2008 17:48:04 // 8919
A felirat az piros, és nem annyira gyenge a kicsike, 5 hengeres turbo, 225 lovas motor van benne, spéci kipufogórendszerrel, megy mint állat.:-)
GTPeti18-07-2008 16:50:59 // 8918
Tegnap végre beszéltem a kollégával, akinek a cégnél a másik olasz autója van. (Az összes többi Audi, VW, Skoda, 5% egyéb.) Ez egy Abarth Punto... Kérdeztem, hogy tetszik neki, jól megy-e. Erre ő, hát jó jó. És igen, megy. Mindezt fa arccal, hidegen. Én furcsálva mondtam, hogy pedig általában akinek ilyen autója van, az nagyon lelkesedik érte... (Azért veszik ugyebár.) Ő meg, háát végülis nem volt drága (18e euró...), majd meglátjuk hogy válik be.
Mondjuk ez egybevág azzal, hogy 10 alfásból 9 nemhogy nem köszön, de észre sem veszi a másik Alfá(s)t...
Mondjuk ez egybevág azzal, hogy 10 alfásból 9 nemhogy nem köszön, de észre sem veszi a másik Alfá(s)t...
Tom1218-07-2008 15:53:55 // 8917
Tegnap egy parkolóban állt egy "tunyingos" ignis /minden rajta volt, ami kapható hozzá + japán szöveg, stb .-)/ és a műszerfalon ott virított egy ezüst "kabrió merci" modell...
Lehet ettől még lejjebb süllyedni?
Lehet ettől még lejjebb süllyedni?
Trombozis18-07-2008 12:05:42 // 8916
A házunknál is áll egy. Fóliázva. Nagyon durva. Német rendszámmal.
Átok79146TD18-07-2008 12:02:56 // 8915
jól beszélsz:DDDD
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2008 11:44:01 // 8914
Szép. De tényleg rózsaszín az St felirat, vagy rosszul látom? Hirtelen egy i betűt én még melléképzeltem, meg egy másik kék ellipszises emblémájú autót. Szóval ahhoz képest bicikli :-)
Buksi18-07-2008 09:21:37 // 8913
Tényleg nagyon vadul néz ki! Az eleje kifejezetten tetszik, a hátulja viszont nem! :-)
Zsolt15518-07-2008 08:21:45 // 8912
155 killer. :-DDDDDDDDDD
Satti18-07-2008 08:11:55 // 8911
Marklar15517-07-2008 23:44:27 // 8910
Az lesz vele...:)
Buksi17-07-2008 19:42:56 // 8909
Úgy látom akkor nem történt komolyabb baj!? :-)
Youri17-07-2008 17:06:02 // 8908
Tegnap délután egyik haver főnökét húztuk ki egy árokból a TYUNING FÓBIÁVJÁVAL...
Nem egy 1xű kanyar volt,de szvsz az enyém 3 kerékkel bevenné.A kis butus meg azt hitte az ővé is arra való.Azóta tudja h NEM:-DDD
Nem egy 1xű kanyar volt,de szvsz az enyém 3 kerékkel bevenné.A kis butus meg azt hitte az ővé is arra való.Azóta tudja h NEM:-DDD
Buksi17-07-2008 16:41:44 // 8907
Akkor ebben egyetértünk! :-)))
Zsolt15517-07-2008 16:19:07 // 8906
és mi lett az 1,8 WRC-vel??? Csak nem szétvágtad???
Zsolt15517-07-2008 16:18:19 // 8905
Nekem sem tetszik. :-(((
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2008 14:32:21 // 8904
Az a szomorú, hogy ezt komolyan gondolta...volt Fabiánk, ami kényelmesen puha, szintén rettenet gyenge (70Le) és ezekszerint maga a megtestesült Magyar álomautó. Úgylátszik emberünk nem hallott a biztonság olyan aspektusairól, mint kanyarstabilitás, szélérzékenység, egyenesfutás, netán motorerő (vagy fék). Vezetne minden nap egy ilyen sz@rt... Nekem megvolt az élmény, köszi, visszavágytam a felkeményített Wartburgomba...Annyit autóban nem anyáztam (az összes tervező összes szülőjét beleértve), mint a Cskodában, pedig csendes kis hintócska volt. Csak baromi kellemetlen, amikor pályán egy erősebb oldalszél áthelyez egy sávnyit, kanyarban vagy a segge aker lecsúszni, vagy az elsőkerék akar bebicsaklani alá mindenféle kormányra történő visszajelzés nélkül. A motorerő meg alapkövetelmény. Kedves cikkszerzőnk menjen már el Prágáig a dicső dévójával. Nem fogja érezni az iszonyat keresztbordákat a betonlapos autópályán, de kétszer megszül mire odaér :-))))))
Marklar15517-07-2008 12:41:02 // 8903
Ez lesz az:)
Buksi17-07-2008 11:27:15 // 8902
Na az uccsó az tényleg nem szép! :-)
Zsolt15517-07-2008 07:41:12 // 8901
A Subaruk közül, az utolsót, és a "bálna szeműt" kivéve az Imprezzák nekem is nagyon bejönnek. Lehet, hogy nem szép, de brutális a megjelenése, és a boxer motor hangja, pedig ... :-)))
Zsolt15517-07-2008 07:38:35 // 8900
Na de hova tünt M2?!? :-)))
Buksi17-07-2008 00:20:47 // 8899
Kíváncsi leszek erre a gépre! :-)))
Marklar15516-07-2008 23:53:42 // 8898
Le előlegeztem ma egy Tempra SW-t.
94-es 1,6. 75ló. Kp zár, el ablak, plüss belső, el tetőablak van benne. Nem digit.
A 155 megkimélése+ "munkás" autónak tervezem használni. Kicsit lelakott, de ezen majd javítok. 3 hónap műszakival 150k volt...
A haveromnál van 2db DOHC 1,8 as 110pacis Dedra motor. Szeríntem az egyik átugrik ebbe:)
94-es 1,6. 75ló. Kp zár, el ablak, plüss belső, el tetőablak van benne. Nem digit.
A 155 megkimélése+ "munkás" autónak tervezem használni. Kicsit lelakott, de ezen majd javítok. 3 hónap műszakival 150k volt...
A haveromnál van 2db DOHC 1,8 as 110pacis Dedra motor. Szeríntem az egyik átugrik ebbe:)
Buksi16-07-2008 23:44:36 // 8897
Egyébként tényleg rohadt meleg volt! :-)))))))))
Zsolt15516-07-2008 23:30:44 // 8896
Biztos a nagy meleg miatt volt! :-DDD
Zsolt15516-07-2008 23:22:00 // 8895
Azért a DCS 155 Q4-ek okoztak/nak egy kis meglepetést a Hungaroringen.
Kb. egy hónapja új helyen mosattam a gépet, és a mosósnak rögtön megakadt a szeme az autón.
Első kérdés: - Q4???
Mondom nem, viszont nagyon jól elbeszélgettünk az Alfákról. Mondta, hogy látta, amint a Q4-ek alázzák a Subarukat, és meg EVO-kat.
Minap ismét ott voltam, és újságolta, hogy vett egy öreg Q4-et, annyira bejött neki.
Kb. egy hónapja új helyen mosattam a gépet, és a mosósnak rögtön megakadt a szeme az autón.
Első kérdés: - Q4???
Mondom nem, viszont nagyon jól elbeszélgettünk az Alfákról. Mondta, hogy látta, amint a Q4-ek alázzák a Subarukat, és meg EVO-kat.
Minap ismét ott voltam, és újságolta, hogy vett egy öreg Q4-et, annyira bejött neki.
Whiteskull16-07-2008 22:52:05 // 8894
Totalcar.hu
"Autótervezési szereptévesztés - ebben nem tudom, mekkora szerepe van a hozzánk hasonló médiumoknak -, hogy egy autónak kötelezően kényelmetlennek kell lennie. Nevetséges, hogy arra terveznek autókat, hogy a Kiskörútról a Kecskeméti utcába be lehessen fordulni akár ötvennel is, ne csak harminccal. A többi százezernyi kilométert pedig szépen, szitkozódva végigpattogják az utasok, vagy csak egyszerűen azt veszik észre, hogy hopp, egy porckorongsérv! Mert ugye, kell a biztonságos kanyarvétel, legyen sportos is. Pályán az ilyen sportosnak mondott autókról aztán gyorsan kiderül, hogy nevetséges kínlódás velük minden méter. Annyira esetlenek, mint a kilenc hónapos kisfiam. Tehát közúton ráznak és pattognak, pályán meg - ahol teljes élettartamuk ezrelékekben kifejezhető részét sem töltik - egy rakás szar mind. Na, ezeket az autókat vásárolják meg önök."
Ez nagyon tetszett. :)))))
"Autótervezési szereptévesztés - ebben nem tudom, mekkora szerepe van a hozzánk hasonló médiumoknak -, hogy egy autónak kötelezően kényelmetlennek kell lennie. Nevetséges, hogy arra terveznek autókat, hogy a Kiskörútról a Kecskeméti utcába be lehessen fordulni akár ötvennel is, ne csak harminccal. A többi százezernyi kilométert pedig szépen, szitkozódva végigpattogják az utasok, vagy csak egyszerűen azt veszik észre, hogy hopp, egy porckorongsérv! Mert ugye, kell a biztonságos kanyarvétel, legyen sportos is. Pályán az ilyen sportosnak mondott autókról aztán gyorsan kiderül, hogy nevetséges kínlódás velük minden méter. Annyira esetlenek, mint a kilenc hónapos kisfiam. Tehát közúton ráznak és pattognak, pályán meg - ahol teljes élettartamuk ezrelékekben kifejezhető részét sem töltik - egy rakás szar mind. Na, ezeket az autókat vásárolják meg önök."
Ez nagyon tetszett. :)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
462
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?