Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

GTPeti13-08-2008 18:58:34 // 9093
Köcsög japánok, ma már úgy másolnak majdnem, mint a kínaiak...



HátvédRomeo13-08-2008 15:57:50 // 9092
Így van. Hétköznap is a vasam jót tesz nekem.
Már csak asszonyra kéne gyúrnom. :-))
Buksi13-08-2008 15:57:21 // 9091
Jó lenne egyet kipróbálni, hogy mégis mit tud! Kényelemben biztos nagyon ott van! :-))
Buksi13-08-2008 15:55:39 // 9090
De nagyon király! :-)))
Xixo13-08-2008 14:40:50 // 9089
Én a fotók alapján féltem tőle, hogy olyan trendi egyterű lesz a kasztni, de NEM!! Nagyonbegyere!!! :))
Ferko13-08-2008 14:15:43 // 9088
Ja amúgy Moni a Puntoba tett 6 év alatt 45.000 km-t!:-DDD
VAgyis 1,5 év múva bejáratódik az autó!:-DDDDDD
Ferko13-08-2008 14:14:36 // 9087
Akkor 10.000-ig szerinted ne is nagyon huzassuk; max 3000-ig? :-)
ystuc13-08-2008 13:06:11 // 9086
Ismered a srácot? Újpesten szoktam látni az autót néha.
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2008 12:58:31 // 9085
Domáé, nagyon komoly masina, nem kamu adatok vannak beírva. Góf gti motor van benne ;-)
ystuc13-08-2008 12:50:14 // 9084
Csak neked, egy Warbi! :-)
Klatty!
Buksi13-08-2008 12:06:04 // 9083
Persze nem, de nagyon tetszik ez az olasz is! ;-)))
Kazes☻13-08-2008 12:02:10 // 9082
Naaaaaaaaaaaaa, ilyen könnyen csak nem csalod meg A márkát?! :)))
Buksi13-08-2008 11:57:52 // 9081
Az nem lenne jó ötlet, mert nem biztos, hogy akkor nélküle jönnék vissza! ;-)))
Kazes☻13-08-2008 11:56:58 // 9080
Gyorsan látogass el egy A-L F szalonba! :))) Tényleg szép, én is vagy 3x körbejártam. :)
Buksi13-08-2008 11:34:56 // 9079
Sztem várd meg, míg eléred az 5000 km-t és utána kezdjed csak el zavarni a kicsikét! Ennyi minimum kell a bejáratódáshoz! ;-))
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2008 11:29:56 // 9078
Szenvedj egy hétig, hétvégén meg száguldozz céltalanul? Hülyeség. Egy jó autó csodásan felvidít egy hosszú sz.r hétköznap után, ha meg még egy jó feleség is vár otthon, akkor nincs is sz.r hétköznap :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2008 11:26:25 // 9077
5000km-nél mondják, hogy bejáratódott, de én a 10e-t is kivárnám mielőtt komolyan megzavarom. A családban ez a 10e "türelmi idő" nagyon bevált :-)
Buksi13-08-2008 11:04:45 // 9076
Tényleg nagyon szép, bár élőben még nem láttam! :-)
Ferko13-08-2008 08:22:07 // 9075
MIvel a Bravoban (120LE 1.4 Tjet moci, az autó súlya 1260 kg + én vagyok 85 kg :-DD) már van 1200 km, így mertem kicsit jobban huzatni tegnap meg tagnapelőtt. Persze csak módjával, mert kell még 1000 km, míg bejáratódik.
Nos, 2500-től mocskosul elkezd húzni, jobban mint a Dög (1.6 TS 16 V, 146, súly 1210 + jómagam:-DD). Szépen felgyorsít hipp hopp, viszont amikor eléri a 4000-es fordulatot az az erő, ami abban az 1500-as tartományban van kicsit elfogy. Nem mondom, hogy ott nem húz, de nem akkora erővel. Persze ekkor már váltani is lehet 3-ba.
Szószóóó, jól megy az új családtag. Lehet, hogy ez még kupálódik, ha bejáratódik. :-))
Ferko13-08-2008 08:13:28 // 9074
Mondjuk ha az 1.6-os moci van benne akkor megy is, hiszen papírból van. Igaz egy röpke kis szellő fel is kapja az autópályán.:-DDDDD
Egyszer volt szerencsém egy ilyenhez piros lámpánál, ami ráadásul kanyarral kezdődött. Mivel az én Dögömben is 1.6-os moci van, csak nehezebb pár száz kilóvalígy elég szépen tudott jönni 1-ben, aztán 2-nél ott maradt!:-DD
HátvédRomeo12-08-2008 03:48:20 // 9073
Mint nálunk a Impreza WRC-t majmoló mucuki stift 4 ajtós.
Közben meg fé gázzal rávakkantottam azt kapott 1,5 autó hosszt.
HátvédRomeo12-08-2008 03:46:08 // 9072
Vicc amit emberek az autó, mint státuszról el bírnak képzelni és leírni.
"Vegyél Fiam egy szolid rendes autót! Hétvégére meg egy boldoságot" Meg az anyja P'icsája!
GTI 156, ez meg a Hónap vicce és még nincs vége a hónapnak! :-)))
Xixo12-08-2008 03:31:02 // 9071
Ma volt bent nálunk egy Delta!

Meg kell hogy mondjam, hogy élőben kurvaszép!!! De tényleg! Tetszett a fotókon is, de élőben ezerszer szebb!!!

..........

.....

Remélem a MiTo is ennyivel felülmúlja majd a fotókat!! :))
WarbiRunner (Gyuri)11-08-2008 21:43:38 // 9070
Csak lenne egy kis időm meg lóvém végre, hogy építsek mondjuk egy ilyet:


Piha...sutyuki...:-)))
Axl Trans11-08-2008 19:34:43 // 9069
Siófokon láttam, így végigolvasva a történetét, ennyiből akár két autót is vehetett volna...
Csak azt nem tudom, hogy azt a 2,5-2 cm-es szélesítést, hogy bírja az a lemezből hajlított lengőkar?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)11-08-2008 18:39:43 // 9068
nem csunya,de akkor is tudjuk mi fajta.
ystuc11-08-2008 18:29:56 // 9067
ITT van róla több kép és infó.
Axl Trans11-08-2008 18:06:29 // 9066
Csak a fényezés egy vagyon, a képen nem látszik, mert telóval csináltam, de gyöngyházmetál...
Liquid11-08-2008 18:00:53 // 9065
amennyit erre ráköltött abból már vehetett volna egy olyan kocsit, ami megy is annyira amennyire kinéz
Axl Trans11-08-2008 17:50:21 // 9064
Az örök vörös posztó... De ez legalább igényes - szerintem.
Axl Trans11-08-2008 17:44:17 // 9063
Még csak nem is az övé volt az autó. Bértollnok. Golyó általi lefejezés.
Satti11-08-2008 17:36:03 // 9062
Az előbb mentem, egy új Subaru Legacy BOXER DIESEL-EL!!! Meg kell mondjam, hogy qrvajó, az autó szép is, nagyon kényelmes, a fútómű feszes, stabil, és a boxer diesel motor vmi iszonyat jóra sikerűlt, ez 2.0-es 150 lovas, ami itt van most nálunk.
Nagyon nem akartam neki nyomni, mert csak 30 km van benne, de 160-nál csak 3 ezret forog, és hangtalanul, szépen megy.
Kazes☻10-08-2008 22:14:23 // 9061
Ez érdekes és kicsit drága is szerintem. :)
Dévid09-08-2008 14:48:15 // 9060
Jah, a GTI verzió ritka is, drága is. Csak hogy tudták átrakni a Golf GTi blokkot az olasz kasztniba? És 8 szelepes, vagy 16 szelepes GTi? :DDDD
Liquid09-08-2008 14:41:28 // 9059
a távoli rokon fiáé... hehehe, ennyi erővel én is írhatnék népítéletet vagy 100-at különféle japó meg jürgenvágenekről.

Ez is az a tipikus kinyomom a belét is aztán meg sír a szám ha költeni kell rá, meghogy nőjön fel, hehehe, egy tojotához??? ez hülye
GTPeti09-08-2008 14:22:57 // 9058
És ehhez mit szóltok?

Úgy kezdődik, hogy 156 1.8 GTI. De utána jönnek az igazi bölcsességek...
GTVili09-08-2008 09:52:17 // 9057
És három szelepes.....???? Jé! Az ember azt gondolná hogy Merci.....
Vikking 31109-08-2008 08:54:04 // 9056
GTPeti05-08-2008 13:17:07 // 9055
Bizonyára egészen véletlenül tervezték ilyenre...
Axl Trans05-08-2008 09:53:37 // 9054
Alkatrész 12 ezer, munkadíj 350 ezer...
Axl Trans05-08-2008 09:50:03 // 9053
Legalább a szerelők nem halnak éhen...
Liquid04-08-2008 22:35:22 // 9052
az szép, jó kis meló lehet időben és pénzben.
Buksi04-08-2008 21:53:07 // 9051
Én azt sem tudtam, hogy láncos! :-O
Belga04-08-2008 20:52:16 // 9050
Audi S4-ben igy lehet kicserélni a lánfeszítőt. Motor ki. :o)

zolee14503-08-2008 19:21:15 // 9049
Nézzünk szembe a tényekkel. 0-50-re olyan sokat nem tudnál ráverni, városban meg annyi a max.:D
Tom1203-08-2008 19:13:44 // 9048
...de nem kell neki semmi más, ez a tökéletes, örülök, hogy vannak még ilyen elégedett emberek...:-DDDD
zolee14503-08-2008 18:28:42 // 9047
Ez egyáltalán nem rossz. Itt nem az a alényeg, hogy mekkora pusztítást végez egyik autó a másikon. Az a lényeg, hogy az utascelle mennyire marad épségben, vagyis mennyivel rövidül pl a lábtér, és ami talán ennél is fontosabb a túléléshez az a lassulási értékek határon belül maradása.
Azért végez pusztítást a Q7, mert így tervezték a Fiatnál. Gyűrődő zóna a neve.:) Meg lehetne csinálni, hogy alig deformálódjön az 500-as, de azt tutira nem élné túl senki aki benne ül.

Ha ezt megnézzük igaz, hogy az eleje eltűnt, de maga az utascella jól bírta. Pl a tető és az A oszlop alig roggyant meg. Persze csodák nincsenek, de a lehetőségeken belül szerintem jól vizsgázott az 500-as.

Sokkal jobban félnék egy Smartban. Láttam pár tesztet, alig törik. Inkább pattog le mindenről, mint egy gumilabda. Az utasokon csak a másik autó gyűrődő zónája segít. De mi van, ha deformálódásra nem képes tárgynak megy, mondjuk egy betonfal? Az autó viszonylag ép marad, majd a hozzátartozók el tudják adni...
Axl Trans03-08-2008 18:26:43 // 9046
Ezzel biztosan nem. Bizonyított, hogy ilyen jellegű autók vásárlásánál az érzelmek játszák a főszerepet. És fényévekkel jobban sikerült mint a Bogár reinkarnációja.
Zsolt15503-08-2008 18:15:42 // 9045
Érdekes módon csak a FIAT-ban láttam kinyilni a függöny légzsákot. Szerintem is ezzel a tesztel is azt igazolták, hogy a nagy német autó jobb mint a kis olasz.
Satti03-08-2008 18:12:37 // 9044
Nem tudják! .-))

Egyébként volt már hasonló teszt korábban is, még durvább, egy Smartot ütköztettek egy S Mercivel, és ott is a kis Smart egész szépen viselkedett.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.